ďťż
Wštki |
Jak podwyszszyć staty w grze
Razil - Sob 28.08.2010, 21:21:37 " />Tak jak w temacie piszcie co trzeba zrobić jakie przedmioty lub które osoby będą mogły podnieść nasze statystyki. Dobrze by było jeśli podalibyście lokalizacje tego przedmiotu lub osoby. Będę wszystko zapisywał Siła: >(Vhailor) w więzieniu Klątwy +1/2/3 i + do obrażeń (zależy jak jesteś praworządny) (Paranoidalne Wcielenie) Forteca Żalu +1 Inteligencja >(Ravela) +1 (Pragmatyczne Wcielenie) Forteca Żalu +1 Mądrość: >("O") Pod Gorejącym Człekiem. +1 >(Sarossa) u bogowców +1 (Pragmatyczne Wcielenie) Forteca Żalu +1 >(Dobre Wcielenie) Forteca Żalu +1 Zręczność: Kondycja: >(Łzy Salieru-Dei1) Grobowcu pod Zatopionymi Ziemiami. +1 >(Łzy Salieru-Dei2) Do kupienia u Vrisziki. +1 (Wymagany charakter praworządny dobry.) >(Paranoidalne Wcielenie) Forteca Żalu +1 Charyzma: >(Sebastion) w niższej dzielnicy +2 charyzma >(Vivian) w przybytku Nie-sławy, odzyskanie zapachu +1 charyzma (Po wykonaniu zdania trzeba pozwolić się jej dotknąć) Inne: >(Ei Vene) na pierwszym poziomie Kostnicy +1 max hp (musisz udawać zombie) >(Nemelle) w wyższej dzielnicy +3 max hp >(Qui Sai) w gmachu rozrywki, po nauczeniu ścieżki kamienia -1 kp >(Pradawny zwój w wieży), w Klątwie, w stogu siana może zwiększyć dowolną statystykę o +2 >Revela (wcielenie Ei-Vene) +3 max hp >Revela (wcielenie Marty Szwaczki) wyciągnie z naszych wnętrzności jelita +9max hp, +2 kp Tatuaży: wojownika (+3 siły, +3kp, +9pż) maga (+3int, podwojona ilość czarów 1 i 2 poziomu) złodzieja (+3 zręczność, +1 szczęście, +5% umiejętności złodziejskie) caGe - Sob 28.08.2010, 22:17:41 " />Kondycja, dwie łzy Salieru-Dei(?). Jedna w grobowcu pod Zatopionymi Ziemiami, druga do kupienia u Vrisziki. Wymagany charakter praworządny dobry. Mądrość, "O" pod Gorejącym Człekiem. Inteligencja, Ravela, chyba Ignus też. Jak coś sobie przypomnę, to dopiszę. PŻ, genasi w Gmachu Rozrywki. coran - Pon 30.08.2010, 12:24:46 " />Ei Vene na drugim poziomie Kostnicy +1 max hp (musisz udawać zombie) Sebastion w niższej dzielnicy +2 charyzma Nemelle w wyższej dzielnicy +3 max hp Vivian w przybytku Nie-sławy, odzyskanie zapachu +1 charyzma Qui Sai w domu czuciowców, po nauczeniu ścieżki kamienia -1 kp Sarossa u bogowców +1 mądrość U Raveli poza int, +1/2 charyzmy (zależy jak miły dla niej byłeś) Wciąż u Raveli +3 max hp (jeśli rozpoznałeś martę szwaczkę) Vhailor w więzieniu Klątwy +1/2/3 siły i obrażeń (zależy jak jesteś praworzadny) Połączenie się z kolejnymi Inkarnacjami w Fortecy Żalu... +1 mądrości,inteligencji,siły,kondycji, +1 do mądrości Pradawny zwój w wieży, w Klątwie, w stogu siana może zwiększyć dowolną statystykę o +2 Tatuaży nie chce mi się wymieniać, najwiecej daje ulepszony tatuaż wojownika (+3 siły, +3kp, +9pż), maga (+3int, podwojona ilość czarów 1 i 2 poziomu), złodzieja (+3 zręczność, +1 szczęście, +5% umiejętności złodziejskie) Razil - Wto 31.08.2010, 11:37:20 " />1Dlaczego kiedy pytamy Reveli o Mabbet dostajemy bonus do Mądrości a tylko czasami do inteligencj od czego to zależy ? 2Jest jeszcze gdzieś jakaś Łza Salieru-Dei? Bo historia przedmiotu mówi o 3 łzach 3A pióro Dahala tego gościa w kostnicy podobno zwiększa mądrość czy nie ? coran - Wto 31.08.2010, 11:47:34 " />Dhall ma piórko mądrości+1 (na trwałe), jak go zabijesz to będziesz miał. Ravela daje +1 do int za Mabbet, +3 max pż za Szwaczkę, +1/2 Mądrości (przez pomyłkę wpisałem że charyzmy) za to jak byłeś dla niej miły Zdaje się że są tylko dwie łzy. Poza tym poszczególne klasy mają zwiększone staty na odpowiednio wysokich poziomach: Cytuj: Razil - Wto 31.08.2010, 14:34:25 " />a jak się zmienia klasy to te punkty zostają aż wróci się do tamtej klasy czy traci się je ? coran - Wto 31.08.2010, 15:01:33 " />Zostają, ale jak zmienisz klasę, mając bonus za specjalizację, już bonusu dla niej nie dostaniesz. Razil - Wto 31.08.2010, 16:33:25 " />Powiedzmy że jestem wojownikiem dostałem bonus od specjalizacja do 1+siły zmieniam klasę na maga ale mag mnie nudzi i wracam do woja czy bonus do siły pozostał? Cannabis - Wto 31.08.2010, 16:51:54 " />Gdy zmieniasz na maga to tracisz bonus dla wojownika, gdy zamienisz maga na wojownika to zyskujesz ponownie jego bonus. coran - Wto 31.08.2010, 17:00:17 " />Ale np. przy zmianie z wojownika na maga, zostaje trako, liczba ataków i gwiazdki specjalizacji o ile pamiętam. Razil - Wto 31.08.2010, 17:41:01 " />1Ale jeśli chodzi o Dahala to pióro nie dodało mi +1 do mądrości ? 2A czy to jest prawdą bo w tym przypadku nie dostałem bonusu. Suiseiseki - Wto 31.08.2010, 18:10:12 " /> Cytuj: Razil - Wto 31.08.2010, 19:43:31 " />A czy to jest prawdą że zrobienie wszystkich zadań dla grabarzy, i dołączenie do ich frakcji, a potem powiedziałem prawdę że nie można umrzeć dostaje się (+1 do kondycji) |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |