ďťż
Wštki |
[IwD2] Kto rządzi na 30lvl'u?
Armando - Pią 22.09.2006, 21:52:16 " />dziś wpisałem sobie dla zabawy kod na exp żeby zobaczyć co można wycisnąć z postaci na 30lvl. Efekty były bardzo ciekawe barbarzyńca po szale miał 600HP i połykał łowcę na śniadanie a palek i wojak też pewnie by nie mieli większych szans w pojedynku (chyba że przy naprawde dobrym uzbrojeniu) a kapłan druid i czarownik (przemiana transera+ten miecz 9poziomu są bardziej perfidne niż dezintegracja) we 3 mieli takie czary że spokojnie mogliby pokonać wszystkie potworki występujące w grze na raz, czarodziej przy czarowniku okazał się biednym słabm dzieciaczkiem. Innych postaci nie sprawdzałem ale podejrzewam że mnich kilkoma ciosami rozkładałby wszystkich oprócz barbarianka (no i armii demonów i żywiołaków druidka kapłanka lub czarownika bo to jednak baaaaaardzo dobre czary) po tej miłej i przyjemnej zabawie zakończonej walką barb+pal+łowca na druidka+kapłanka+czarownika+ich milutcy przyjaciele postanowiłem dać skład taki jak w pojedynku (mnich byłby znacznie potężniejszy od łowcy ale jakoś nie lubie tej klasy) Napiszcie jakie klasy wydają się wam najciekawsze na bardzo wysokich poziomach bo dla mnie dru kap i czarownik rulez (jak się podpakują to walczą lepiej niż wojacy a same przywołańce masakrują spokojnie wrogów bez pomocy) przypominam o prefiksach... -Vrenth Loki Lyesmyth - Sob 23.09.2006, 08:36:39 " />Druid mnich i aha jeszcze czarownik mnich jestnajlepszym wojownikiem i jakslusznie podejrzewales rzadzi z ta ruznica ze napoziomi 30 zdoytym w ludzki uczciwy sposob malo co pada po paru ciosach druid to wogle jest to co najlepsze ze wszystkich klas na tym poziomie sam siebi moze potezni wzmocnic ma palec smierci i ksztaltr zywiolaka powietrza w ktrymy chybatylko mnich moza go przescignac w zabijaniu czarownik jak kazdy mag po osiagnieciu 9 kraegu czarow moze poszalec czarownik ma tez te zaleteze ze wszystkich klas czarujacocyh manajwiecej czarow jedyna wada czarownika to to ze braknie nam na mniej wiecej 2 czary z 9 kregu (egidy na przyklad nigdy nie bralem choc chcialem.. nie ma miejsca bo sa lepsze) wojownik i barbarzynca z doswiadczenie wiem ze po 24 poziomie robia za zywy mur swa jedrna piersia odgradzajaocy potwory od magow a zabijaja sporadycznie Ingmar - Sob 23.09.2006, 10:39:44 " />Na 30 lvl wszystkie "typowe" klasy wymiękają, zostają tylko najsilniejsi. Mnogość atutów woja wymięka przy szale i ilości życia barbarzyńcy. Zaklęcia Paladyna tracą super moc, a i łowca niewiele może zdziałać. jedynie mnich pozostaje największym munchkinem. Właściwie to jest on zdecydowanie najsilniejszym wojakiem i wymiata wszystko jak leci. Jeszcze te jego gigantyczne niepodatności na magie, a jak się jeszcze zrobi mnicha drowa/sfirvneina to już wszystko się schować może. (: Z czarujących zostają Druid i Zaklinacz. Mag może mieć problemy z odpowiednio silnymi zwojami, ale Zaklinacz ma wszystko podane na tacy, więc czarodzieja wgniata równo w ziemię. Kapłan też nie żadnych szans z druidem. Przemiany w żywiołaki, wypasione zaklęcia i ogólnie potrzebuje zdecydowanie mniej power-upków, aby mógł stanąć na równi z kapłanem. Jedyne co się trzyma to łotrzyk, alternatywy dla tego nie sposób znaleźć, a mocny całkiem jest. Przy odpowiednich doborach współczynników/ras ostro wymiata atakiem z zaskoczenia i może zagrozić pozostałym klasom. Tylko Barba nie rozwali (bo ma za dużo życia) i Zaklinacza (wykrycie niewidzialnego). Armando - Sob 23.09.2006, 11:46:46 " />Kapłan też bardzo przydatny jest ze względu na krąg ochrony przed złem (czarownik już się go uczyćnie musi) ożywienie martwego (na 30lvl jest chyba z 7-8slotów na 3kręgu a to daje 7ultra mocnych kolegów) Uzdrowienie i grupowe Uzdrowienie (ten czar jest prawie jak kod jakiś szczególnie jak barb co ma max 600hp a ostało mu się 20-30 odzyskuje całość i wraca z uśmiechem do walki) no i Brama, która w połączeniu z Brama czarownika i legionem Druida daje okrutne efekty Loki Lyesmyth - Sob 23.09.2006, 14:07:59 " />kaplan robi za wspomagacza reszty druzyny i uzdrowiciela sam jest slaby no chybaze trobisz kaplan oricck ktory nie ma slotA NA ZADNE SREDNI PRZYDATNY CZAR PRZED WALKA TRACI POL GODZINY NA RZUCANIE POWERUPOW A ITAK CO CHWIL MUS UCIEKACNA 3 SZERG BO DOSTAJE babrek nie jest potezny jest wytrzymaly ale nie potezny Vrenth - Sob 23.09.2006, 17:11:48 " />no, nie powiedziałabym, Scream. jak mówił Armando, kapłan jest ważny, bo ożywia nieumarłych. później z odpowiednimi czarami ochronnymi może rzucić się do walki, ale gdyby nie czary domeny, to rzeczywiście ma mniej możliwości ofensywy niż druid. ale na większości poziomów doświadczenia walczy nienajgorzej. jeśli chodzi o zbrojnych, to głównie mnich, bo jest uniwersalny - odporność na magię i potrafi mieć świetne KP. Saiya-jin - Sob 23.09.2006, 22:57:00 " />Za to mnich przez większość gry dostaje niezły wycisk. Szczerze mówiąć żałuję, że miałem go w drużynie, kiedy przechodziłem IWD II. Na 30 może wymiata, ale na poziomach, które można uzyskać przy normalnym przechodzeniu gry jest do niczego. Cannabis - Nie 24.09.2006, 08:30:02 " /> Saiya-jin napisał(a): Armando - Nie 24.09.2006, 13:12:16 " />U mnie kapłan i druid zawsze stoja w 1/2 szeregu (zależy od formacji ale zazwyczaj gram formacją T i chłopaki zajmują 3i 4 miejsce w drużynce zazwyczaj) w normalnych walkach rzucają po 1-2czary i hop do boju pomagać zbrojnym (wcale im dużo nie ustępują w zwarciu) a jak jest boss jakiś albo ogromny tłum to wtedy się zaczynają przywołania i fajerwerki a dwaj zbrojni (jak teraz przechodze to są to mnich i barbarzyńca) starają się tylko utrzymać bydło na sobie/strzelają z łuczków (oplątanie+pajęczyna+śmierdząca chmura=fajne combo) Arthas - Pon 25.09.2006, 11:42:44 " />Zamiast śmierdzącej chmurki dałbym Raniące Kamienie/ Kolce bo mi szkoda miejsca na to Ale miało nie byc offtopów więc wypowiem się na temat. No cóż na 30 lvl to każdy rządzi ale najbardziej to chyba czarodziej/czarownik (czarodziej oczywiście pod warunkime że ma zapisane wszystkie czary) a czarownikiem dobierze się odpowiednie zaklęcia..to wtedy są nie do pokonania. Być może jeszcze druid i kapłan ale w pojedynku druid/kapłan stawiałbym na druida (dwa niemrawce+ palec śmierci+ miażdzące fale ew. kule Sola i promienie słońca) kiedy po stronie kapłana nie biorąc pod uwagę domeny mamy Bramę+słupy ognia+też kule sola+animację martwego. Armando - Pon 25.09.2006, 13:53:56 " />Jak widzę wszyscy dochodzą do konkluzji, że na 30lvl zbrojni to tylko takie małe chłopaczki do bicia a 90% roboty odwalają czarownik/czarodziej druid/kapłan (zamiast "/" można wstawić "+" i ładnie rośnie siła ognia i ilość czarów w dróżynie.Czarodzieja nie biore bo zamiast niego już wole łotrzyka bo jak ktoś musi mieć juz 16-18int żeby wykonać niektóre questy to niech to będzie postać ciekawa a za zbrojnych starczą barbarek i mnich) Arthas - Pon 25.09.2006, 15:04:55 " />To dlatego że ja wolę magię i postacie czarujące od barbów i walki wręcz A jeśli chodzi o barbarzyńcę to ładnie by bił w Szale bojowym z wielkiego miecza bezdusznych +5 (tego co wypada z rycerzy xvima) Armando - Pon 25.09.2006, 15:40:00 " />Mi tam dla barbarzyńcy bardziej pasuje jakiś topór dwóręczny pamietam że jest taki do rzucania co działa jak błyskawica i to raczej dość dobra zabawka dla wojaka Arthas - Pon 25.09.2006, 16:51:43 " />No tak ale gdzie tu znaleźć jakiś dobry topór dwuręczny :/ Nie licząc tego +4 do kupienia w Kuldahar bo później to już jest słabe. Armando - Pon 25.09.2006, 18:45:57 " />może to mały oftop ale nie będe zakładał nowego tematu a spróbuje odpowiednio sformułować pytanie. Więc czy warto dać barbarzyńcy 4-5 poziomów wojownika żeby uzyskać specjalizacje w np Wilekich Mieczach +Toporach (razem daje to ogromny wybór mocnych broni) a docelowo nauczyć się zmaksymalizowanych ataków które przy wysokim ataku będą dość mocne. Więc czy lepiej 30lvl barba czy 25Barba+5Wojaka?? Od razu piszę że mój barbarzyńca to krasnolud więc te 5lvl wojaka nie będzie się liczyło jako druga klasa więc bez kary do expa Arthas - Wto 26.09.2006, 12:02:23 " />Spróbuj te 5 woja, nie zaszkodzi sprawdzić w praktyce. Szczególnie że krasnolud więc to powinno wyjść bardzo dobre połączenie. Loki Lyesmyth - Wto 26.09.2006, 12:08:44 " />pomysl dobry ztaruznic ze nielapie po co ci asz 5 poziomow wojownika?? wojownika dajalbo 4albo 6 poziomow Armando - Wto 26.09.2006, 13:55:42 " />4-5 bo nie pamiętałem co ile lvl wojaka jest bonus dam tylko tyle żeby dostać ten 1bonusowy atucik na/powyżej 4lvla więc chyba tylko 4lvl woja będzie miał mój barbarek (okaże się w praktyce) Oress - Wto 26.09.2006, 19:19:00 " />a co to za głupi temat?, przeciez wiadomo ze wszyscy wymiataja na 30 poziomie, i nie ma tu najlepszej klasy- dla niekórych bard bedzie lepszy od woja, a dla innych odwrotnie, każdy na 30 lvl jest na tyle potężny i uniwersalny w swoich mocach że nie da sie obiektywnie ocenic tego... Napisze które klasy na 30 lvl mi najbardziej przypadły do gustu- jest to czarownik, jest to bard, jest to druid i jest to oczywiście mnich... I jedynie tyle moge napisac że mnich od początku wymiata i od poczatku jest wg mnie lepszy od reszty i to jest jedyna osoba którą moge tu umieścic- reszta jest na równi... Tixon - Czw 11.01.2007, 11:16:32 " />Stawiam na kapłana. Doszedłem nim, po ciężkich bojach na 30 poziom (obecna drużyna to Mag, kapłan i woj) i radzi sobie w każdej sytuacji. Oczywiście, że walczy słabiej niż wojownik (który ma się 28 i zręczność 26), ma słabsze czary niż mag (jeden lament Vs tyle ile może mag z 9, oraz mniejsze obrażenia od zaklęć i mniejsza koncentracja), ale jest bardzo elastyczny: czary uzdrawiające, wraz z zmartwychwstaniem (leczenie ran wojowników i zbieranie ich szczątków do kupy^-^) czary wspomagające (błogosławieństwo, recytacja, modlitwa, siła, itp) Czary bojowe - mniejsza przydatność niż mag, jednak kilka ciekawych też się znajdzie - Lament, Wstrząsy, większy okrzyk... Czary przywołujące - po co samemu brudzić sobie ręce, skoro 5 potworów IX poziomu zabije wroga (a jak nie, to stanowić będzie blokadę ) no i i na koniec walka - porządne przyłożenie przez czerep korbaczem może nie dorówna skuteczności wojownikowi dzierżącemu dwa duże miecze, ale słabe to to też nie jest:> No i ma jeszcze jedną zaletę - jego skuteczność nie opiera się na ekwipunku tak bardzo, jak woja, za co ma olbrzymi plus VORADOR - Czw 25.01.2007, 20:39:04 " />ten temat jest faktycznie dziki bo każdy rządzi na tym lvlu. Są klasy które mają bonusy lvlowe no może o to chodzi, że one z biegiem rozwoju są silniejsze od innych ale co za różnica, jaki masz lvl przecież chodzi o to by przejść grę a przejść można na tysiąc różnych sposobów. Pozatym drużyny są po to by się uzupełniać i sam wiem, że przechodzenie IWD 1 postacią to rzaden klimat, najlepiej mieć drużynę 4-6 osób. Nawet nie potrafię ocenić która klasa i co zrobi z inną, ta gra oferuje klasy postaci które nie są samowystarczalne, co za tym idzie aby przejść grę bez udręki potrzeba pełnej drużyny. Jak zmniejszamy drużynę odbija się to na nas wiele walk wygrywamy z trudem pozatym nawet postać na 30 lvlu nie poradzi sobie sama z wszystkimi przeciwnikami na trybie serca furii. Postawiłbym na druida wydaje mi się że to najsilniejsza klasa postaci, ze względu na jego uniwersalność, przemiany czary. Mnich hmmm moze i wymiata ale gra nim jest dość nudna. Loki Lyesmyth - Czw 25.01.2007, 20:45:32 " />druid nie zdzoierzyl mi tylko z blizniactrwem ,smokiem i i szotska reszte spokoniej mordowal:P Drazen - Sob 07.07.2007, 13:21:30 " />Drow-Wojownik i nie ma mocnych. Tylko mu trzeba CON tak na ok 16-18 podreperować, Wysokie DEX - 20+, STR 14 wystarczy, dobry ekwipunek najlepiej zbroja Łańcuch Furii Drakkasa, Dwie bronie, Reszta ekwipunku dowolna. Najlepiej zwiększająca STR, ewentualnie jakiś przedmiot dający Zasłonięcie Umysłu (Naszyjnik cisza przed burzą to genialny przedmiot) i jakaś dobra rzecz z protekcjami. I żaden mag ani barbarzyńca nie poradzi za wiele. Muszę kiedyś Drowa Barbarzyńce wykreować. To mogło by być ciekawe. Draconis - Pon 23.07.2007, 16:53:52 " />najlepszy jest oczywiście kapłan szczególnie cenię sobie pana poranka (dlaczego jego? w domenie ma czary leczące i ofensywne w większości ogniste tak samo jak prawie wszystkie czary kapłana i nie trzeba brać jakichś atutów jak potomek burz w przypadku władcy burzy talosa czy talentu nekromancja bo talos ma 1 zawodzenie banshee dziennie, a wystarczy dla pana poranka inwestować w ducha ognia, penetracje i wywoływanie) i nie zgadzam się, że jest gorszy od druida oh już 1000 razy urządzałem pojedynki...i nie wiem jakim cudem druid u niektórych pokonał kapłana... pewnie walka była przy użyciu kija i szczotki... no to soyyy ale wiadomo kto wygra... choć niekoniecznie bo i w takich sytuacjach kapłan był górą ^^ ma tyle bufów i fajnych zaklęć, że głowa mała np. z roju meteorów po 170 potrafi walnąć a co do mojego ulubionego defensywnego czaru - jest to przywołanie boskiei mocy + 10 do zęczności, siły i kondychy na 30 poziomie mój kapłan z takimi cechami a nie innymi ma 450 hp oh a takich cool czarów ma wiele (miam) więcej... jednym słowem - stworzony przeze mnie kapłan jest połączeniem świetnej ofensywy, waleczności i uzdrowicielstwa a mógłbym godzinami opowiadać jakich to bym czarów użył by pokonać inne klasy... no np. owe przywołanie boskiei mocy w walce z barbarzyńcą i 450 hp kontra 600 a jakby kapłanowi spadło to ma uzdrowienia (CZAS RZUCANIA 1 SEKUNDA) i co mu barbarzyńca zrobi? walcząc z magiem użyłbym przyzwania boskiei mocy a po chwili tarczy antymagicznej i nie miałby szans... kapłan jest najlepszy w icewind dale 2... no cóż ta gra nie jest zbalansowana na pvp tylko stworzona, by postaci wzajemnie się uzupełniały TWORZĄC DRUŻYNĘ.. jak myślicie czemu nie ma przedmiotów dających haste? aby przyśpieszenie reszty było zadaniem barda lub maga THE END Armando - Pon 23.07.2007, 17:17:23 " />Hmm druid raczej nie miałby problemów z twoim kapłanem jak i mnich oraz czarownik druid: a)palec śmierci (za 2-3razem musi zadziałać chyba że inteligentnie rzucisz ochrone przed śmiercią wtedy kilka przywołanie 7-8 kręgu od razu 4niedźwiedzie i dobijamy czarami ofensywnymi a jest tego sporo) b)rzucasz na siebie boską moc+tarcze antymagiczną to ja zmiana wżywiołaka powietrza (and who have better dmg and absorb ) mnich: nie masz szansy zranić go przy pomocy magii a on bardzo szybko zadaje obrażenia i jeśli masz pecha to może ci przerwać uzdrawianie pozatym masz małą szanse że go dotkniesz częściej niż raz na runde (40kp to raczej sporo a tyle może miećmnich na 30lvl) jedyny sposób to masowo przywołańce wołać ale on jest dość szybki żeby im po całej mapie uciekać aż znikną czarownik (tu powinien wypowiedzieć się predator bo z tego co zauważyłem przeszedł na sercu zimy solo iwd2 nim ale cóż): ulepszona niewidzialność+niewykrywalność i a)palce smierci/dezintegracje (patrz druid) b)on przywołuje więcej bydła niż ty c)ostrze śmierci czy jakoś tak (z 9kręgu co jak trafi to albo z 30-40dmg albo zabija)+przemiana transera (żeby każdy cios trafił) Ingmar - Pon 23.07.2007, 17:39:10 " /> Draconis napisał(a): Loki Lyesmyth - Pon 23.07.2007, 18:28:07 " />ogolnie kapłan ma za słąbe Ofensye i defensywa by działać samodzielnie w ICD nie przecze że jest dobry ale wymaga drużyny jednak, a bydło za słabe jest by się liczyło jako team Osobiscie uważam e pojedynek Czarowniko mag Vs kapłan byłby najciekawszy bez szans jest tylko wojownik i łowca. Paladyn ma takie rzuty że raczej mało co trafi Draconis - Wto 24.07.2007, 19:10:03 " />widzę, że każdy KOLORYZUJE sobie ulubione klasy nie patrząc na to obiektywnie... myślicie, że ja nie cierpiałem jak mój mnich (pierwsza ulubiona klasa) pada w walce z barbarzyńca? odtąd stracił w moich oczach a tak mi się podobał odkąd zobaczyłem jak moja drużyna trudzi się z żelaznym golemem, a mnich podbiega huja huju haja kilka kopnięć i bez problemu go nie ma po paru sekundach...i myślałem wtedy, że nikt go nie pokona a jednak w moim pierwszym pojedynku postawiłem mnicha i barba i padł jak kłoda bo tak naprawdę to w pojedynkach 30v30 raczej liczy się jedynie ilość hp/siła ciosów bo każdy i tak trafia każdego i w życiu nie zgodzę się, że kapłan raz na rundę trafi (przy szczęściu) mnicha BZDURA dla pewności stoczyłem pojedynki i oto wyniki: pierwsze co zrobiłem to kolejny pojedynek druid v kapłan z wypasionym eq oboje kto wygrał? kapłan przywołanie mocy, druid polimorfia i do walki druid miał problemy z trafieniem mnie... buhahahah próbowałem w każdej formie i nic ALE NIE druid jest najlepszy!!! nawet jak mu dałem się bufnąć tym co tam miał a kapłanem użyłem jedynie przywołania mocy i tak padał (a było to w sercu zimy choć i tak to nic nie zmienia) następnie tak jak mówiłem barbarzyńca: i co ty mi p... o 3/4 ataku skoro na 30 każdy każdego trafi a ja z bufami mam 44 max (orghma i maska 48) atak i 4 ataki na rundę podstawowe choć premia o 1 więcej od itemków haste do 6 ataku by się przydał i co mi mówisz o walnięciu kapłana skoro z ul. inicjatywą rzucam dosłownie 1 sek uzdrowienie nie wiem czy nie mniej zaznaczyłem to nawet jakby barb przy rozpoczęciu walki był za blisko to mógłby mi przeszkodzić przy pechu maksymalnym przywołanie mocy ale to nie zmienia faktu, że w uzdrowieniu przeszkodzić nie można nawet nie podniesie ręki a już je rzuciłem a wogóle to najlepiej zacząć od sanktuarium, albo od niewidzialności z itemów, choć ten "dzikus" był i tak najtrudniejszy (szacuneczek ) jak zwykle pan super kp monk padł zrobiłem też mnich/ kilka klas tempusa aby mieć + 6 siły czasem ale i tak padł... ale co do walki czarownik (bo nie mag przecież) v kapłan może trochęnie docieniałem człeka...co nie zmienia faktu, że jego 90% przyzwań jest nic nie wartych bo mam ochronę przed złem a ten super wszechmocny miecz klęski ma silne st 14/15 ale czadddd no nie?? na dodatek mam ochronę przed śmiercią od hełmu I NIE ZADAJE 30-40 TYLKO 2-24!! A PREMIA OD SIŁY SIĘ NIE LICZY lepszy o wiele miecz mordenkainena + oczy kata + przemiana tenesera mój mag miał z takimi a nie innymi cechami 69 ataku choć kogo obchodzi atak najważniejsze są obrażenia a mord w nich też nie góruje 3k6 suuuuper, aczkolwiek i tak jest niezły orghma na maga ma słowo mocy- ogłuszenie i milczenie i tak go zabija, a jakim cudem z niewidką nie mogęna niego czarów rzucać? a mag ma tyyyleee hp i uzdrowień, że z pewnością przeżyje wiele moich rojów meteorów (nawet 170) i burz ognia NIE MÓWIĄC JUŻ ŻE CZARY KAPŁANA MAJĄ WIĘKSZE ST GDYŻ MOŻE OSIĄGNĄĆ MĄDROŚĆ = 40 a czarownik 30 z itemami nie mówiąc o czarodzieju hihihi a jeśli chodzi o rozproszenie mojej magii to z pewnością się to uda skoro posiadam siłę woli 38 ^^ :D:D ^^ jeśli chodzi o te 20% stworów, które nie obchodzą się z protekcją przed złem to mam coś takiego jak wygnanie i słowo wiary nie wiem czy wiesz ^^ TAK WIĘC PODSUMOWUJĄC WYGRAŁEM ZE WSZYSTKIMI INNYMI BUILDAMI Z WYPASIONYM EQ A JA ZNAM SIĘNA BUILDACH NIE ROBIĘ CIENIASÓW (no może druida nie umiem skoro u was jest taki wszechmocny) I DOCHODZĘ DO WNISKU, ŻE NAJLEPSZY JEST KAPŁAN (niekoniecznie lathander przeciw magom, choć jak się postarasz to wygra z nimi) ale walka kapłan v czar w icewindzie to naprawdę pokazówa i choćwiększe szanse ma kapłan to nie mam pewności kto wygra (nie to co w neverwibnter, gdzie na servach gram czarownikami ) ale jak jesteście zakochani w magu to was nie odkocham będziecie mówić co chcececie nie mam na to wpływu ja wiem swoje i "." dzięki jak to przeczytaliście to szacuneczek bo mnie aż głowa od tego pisania nawala Wysłany Wto 24.7.2007 21:17:56: ps. nie do końca wygrałem z czarow, bo niektóre czary działają automatycznie jak strefa Q i rozproszenie, więc nie mogłem ich użyć... choć mam niezły reflex więc Q by raczej nie zadziałał a rozprosz to już ^^ Fionn Dragonsbreath - Wto 24.07.2007, 19:25:11 " />A więc lista "wymiataczy" na 30 lvl w moim przypadku wygląda tak: Barbarzyńca(czytaj:rzeźnik jakich mało). Ogromna ilośc HP i szał czyni z niego prawdziwego "potwora" Mnich. Na 30 lvl to istna maszyna do zabijania. Jest przegięty w cholerę, ale mi to osobiście nie przeszkadza Czarownik. Na tym lvl tak wgniata w ziemię, że to szok. Wszystkie dobre zaklęcia ma na tacy, więc tylko rzucac Druid. Same plus-zmiany kształtu i super zaklęcia. Nic dodac, nic ując. Co do łotrzyka to się wstrzymam, gdyż jeszcze go nie wypróbowałem na takim lvl. Jednak już wkrótce uzupełnię swą wiedzę na jego temat PS. 900 post. Trochę od stycznia się uzbierało Ingmar - Wto 24.07.2007, 19:31:09 " /> Draconis napisał(a): Loki Lyesmyth - Wto 24.07.2007, 21:20:29 " /> Cytuj: Draconis - Wto 24.07.2007, 21:27:57 " /> Cytuj: Armando - Śro 25.07.2007, 07:16:30 " />co do tego wszechmocnego roju meteorów to czarodziej ma taki mały, maluteńki, wręcz mikroskopijny, nic nie znaczący i baaaardzo szybki w urzyciu czar czyli lustrzane odbicią, które zatrzymają 5-6 twoich meteorów/burz ognia/słupów ognia itp a niczym innym nie jesteś w stanie zadaćobrażeń czarownikowi na ulepszonej niewidzialności (pozatym na 30lvl czarownik może lustereczka 10razy rzucić więc miłej zabawy) Silas - Śro 25.07.2007, 08:10:34 " /> Cytuj: Draconis - Śro 25.07.2007, 08:51:49 " />to lustrzane odbicie chroni przed czarami obszarowymi? o lol to naprawdę głupie na maxa... pewnie też chroni przed słowami mocy? o lol no... nic straconego jest szansa, że go wykończę meele... a tak jak mówiłem wcześniej ta gra jest 0% na pvp więc trudno się dziwić... w świetle nowych dowodów stawiam czarownika na równi z kapłanem.. cóż - jest tak jak mówiłem, że nie wiem co wyniknełoby z tego pojedynku możemy jedynie gdybać a to do niczego nie prowadzi podsumowując i kończąc 2 klasy które najlepiej się u mnie sprawdziły - ulubione: czarownik - mistrz ofensywy (gdyby mógł mieć cha 40 - czyli takie dobre st jak kapłan to bym go wolał ^^) kapłan - potrafi wszystko od ofensywy przez przyzwania i powerupy aż po leczenie reszta klas mimo, że słaba na pvp (drużynowym hehe bo jakim innym) to niezły jest też w grze mnich w zabijaniu, jeśli ktoś nie ma niską kp (tzn. nie za wysoką ^^) i tyle koniec tematu no czarowink z kapłanem mierzyć się jednak może, ale za to oboje górują nad innymi TO JEST MOJE ZDANIE uważajcie jak chcecie nic nie zmieni moich poglądów to zresztą NIE GRA PVP Wysłany Sro 25.7.2007 11:00:25: aha jeszcze coś Cytuj: Silas - Śro 25.07.2007, 09:25:09 " /> Cytuj: Loki Lyesmyth - Śro 25.07.2007, 10:16:27 " />ingmar poświęc się zainstaluj ICD i polącz sie tym aptafianem, spuśc mu manto, bo nam w samouwielbienie zaraz wpadnie Fionn Dragonsbreath - Śro 25.07.2007, 10:51:03 " />To całkiem dobry pomysł Gdybym miał IWD zainstalowane to sam bym chętnie się z nim rozprawił, ale zanim zainstaluję je i dojdę do 30 lvl to kto inny się z Draconisem policzy Draconis - Śro 25.07.2007, 12:11:37 " />haha kto nim jest... ja mówię tylko, że TE KLASY RZĄDZĄ MOIM ZDANIEM A NIE ŻE JA JESTEM NIEPOKONANY ... Wysłany Sro 25.7.2007 14:14:37: ps. gratuluję ci pisania scream ^^ Fionn Dragonsbreath - Śro 25.07.2007, 12:23:20 " />Dobra, ale przytoczę jeden twój cytat: Cytuj: Loki Lyesmyth - Śro 25.07.2007, 13:43:04 " /> Cytuj: Draconis - Śro 25.07.2007, 14:18:41 " />dobra ja koloryzuje kapłana a wy innych ^^ a w fair walce wygrał z innymi więc chyba jest w tym trochę prawdy moim zdaniem jest przepakowany wręcz (gdyby czas rzucania uzdrowienia był dłuższy a nie tylko 1s to zgoda - barb mógłby wygrać), a o magu nie mówiąc (choć w ID i tak jest słabszy)... w najnowszym D&D mag z haste ma wciąż 1 czar na rundę i to go zbalansowało względem innych Wysłany Sro 25.7.2007 16:29:26: ps. Cytuj: Ingmar - Śro 25.07.2007, 21:24:54 " /> Cytuj: Silas - Śro 25.07.2007, 22:13:46 " /> Cytuj: Armando - Czw 26.07.2007, 07:15:39 " />ja tam wole druida ale i tak wiem że nikt nie pokona maga w pojedynku i moja chora miłość do druida tego nie zmieni Loki Lyesmyth - Czw 26.07.2007, 07:22:34 " />a proóbowałeś rzucić na siebie korowa skór i inne bufy i zmienić się w żywiołaka powietrza? Armando - Czw 26.07.2007, 12:12:04 " />tak ale ulepszona niewidzialność+niewykrywalność to przegięcie raczej btw pamiętam że żywiołak powietrza ma redukcje 10/- ale dziś jak sobie kodem wbilem druida żeby ilość czarów 9lvl sprawdzić to nie miał tego Loki Lyesmyth - Czw 26.07.2007, 12:15:14 " />ico z ego. poaptrz na kp popatrz na ataki i ich ilośc, i siłe 5 uderzen po 40 hp straty każdy na runde ;p a jeszcze mgoei sie rpzypieszyć neko - Sob 23.02.2008, 18:58:46 " />teoretycznie na 30'lvl wymiata: Kapłan może szybko się uzdrowići i ma wiele zaklęc ochronnych Mag ulepszone przyspieszenie + ulepszona niewidzialność + nawalanie w przeciwnika zaklęciami typu: kula ognia, kwasowa mgła itp. = masakra (oczywiście wrogów) - a o zaklęciach typu palec śmierci to już nie wspomna A w praktyce to wszystko się może zdażyć wojjoo - Sob 23.02.2008, 19:07:14 " />Właściwie na 30 to już każdy wymiata. Ale jednym z najlepszych na pewno będzie czarownik. rashnagar - Śro 26.03.2008, 22:07:42 " />no jak tu wielu pisalo kazdy wymiata na 30 lvl i z tym sie nie moge zgodzic..... jak dla mnie odpowiednie dobranie wieloklasowosci sprawia ze postacie so naprawde potezne ..np kaplan/lotrzyk/czarodziej/wojownik ..wiem ciezko sie bije 30 bo sa kary za expa ale wyglada mniej wiecej tak rzuca scrole maga mam 57kp ,rozmycie(item) ,lustrzane odbicie(z kaplana zakonu), przyspieszenie swoboda ruchow (zlote serce imie postaci) odpornosci fizyczne ogien lod itd kolo 40-50 odpornosc na magie 50 i to by bylo mniej wiecej wszystko .......no i jak wiadomo 5 uzdrowien kolo 400hp i cholernie ciezki do zabicia jesli mu nikt nie wsadzi rozproszenia magii .... nie wiem co o tym sadzicie mozecie mnie jechac ale takim kolesiem rozjechalem barbarzynce na 30 z full itemami z serce furii i dobrze rozdanymi atutami cechami itd ..... jak cos d&d mam obcykane bo juz troche sie gralo w papierkowe Loki Lyesmyth - Czw 27.03.2008, 06:00:42 " />jesteś świadom że postać mieć może góra 3 klasy? wojjoo - Czw 27.03.2008, 10:41:36 " />może mieć więcej niż 3. rashnagar - Czw 27.03.2008, 10:50:00 " />no ja zrobilem 4 klasowca w grze i nie bylo problemow zeby zrobic 4 klasy ...nie spotkalem sie jeszcze z tym ze moge miec tylko 3 klasy. Loki Lyesmyth - Czw 27.03.2008, 13:25:50 " />na której wersji ^^? po wybraniu 3 klasa u mnie wszystkie robią się szare rashnagar - Czw 27.03.2008, 13:59:51 " />wersja 2.00 a tak ogłlnie w systemie D&D nie ma ograniczen co do ilosci łaczenia klas.... Loki Lyesmyth - Czw 27.03.2008, 14:20:51 " />system dd a gry dd czuć różnicę? w nvn2 wiem że jest do 4 w nvn 1 do 3 a w icd2 do tej pory bylem przekonany że też do 3 ^^ zaisntaluje sprawdzę Saiya-jin - Czw 27.03.2008, 16:11:51 " />Da się. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |