ďťż
Wštki |
[IWD2] Jakim stylem lepiej walczyć?
osal - Nie 04.02.2007, 09:21:27 " />Wolicie walczyć bronią dwuręczną, dwoma rodzajami broni czy bronią i tarczą? Ja tym drugim. Loki Lyesmyth - Nie 04.02.2007, 09:36:02 " />moui wojownic zawsze walcza bronia dwureczną kapłan bije sie powracajocym tioporem z tarcza a reszta t oklusze i luki Armando - Sob 17.02.2007, 18:26:39 " />W NWN dwie bronie miały sens bo można było mieć 6 ataków (4+2) (podstawowa wersja) w IWD2 max to 4+1 więc raczej kapka ja wole dwuręczniak dla paladynka (do ma i tak dużo hp) a druid i kapłan lepiej mieczyk/buławka+tarcza reszta łuki i kusze Hypnotic - Wto 20.02.2007, 12:30:18 " />bronią i tarczą tak jest najepiej. Armando - Wto 20.02.2007, 19:43:56 " />Jak postać ma relatywnie dużo hp i wysoką siłę (co da duży bonus bo liczy się bonusik od siły x1.5) to warto mieć jakiegoś dwuręczniaka w łapach (wielki miecz bezdusznych to świetna broń przy większej bitwie wojownik wychodzi z walki mając więcej hp niż gdy zaczynał bitwę). Ale dla wszystkich innych postaci (wszystkie klasy kapłańskie, łotrzykowate i czarujące) powinny mieć broń z tarczą. Ingmar - Wto 20.02.2007, 19:52:41 " /> Armando napisał(a): Oress - Wto 20.02.2007, 20:15:10 " />czym walczyc? trudne pytanie bo zależy to głównie od klasy jaką gramy- u mnie np. paladyn ma cera sumat i drugi mieczyk, łowca i wojownik to samo, natomiast kapłan walczy przeważnie tarcza+młot bojowy/ inna broń, mag posługuje się bronią dwuręczną taką jak łuk itp. a złodziej obowiązkowo 2 sztylety krótkie miecze. Podsumowując raczej preferuje styl walki dwoma broniami, a walka z tarcza jest raczej nieopłącalna- KP w sumie z tego marna i tak..no chyba ze mamy jakąś wypaśną tarczę a wole kożystac z usług amuletów i pierścieni Kapłan Lure - Nie 25.02.2007, 16:29:30 " />Według mnie to zależy od klasy. Łowca- dwie bronie Kapłan- broń+tarcza Łotrzyk- jeden sztylet, krótki, długi miecz albo łuk. Paladyn- broń dwuręczna Druid- włucznia Czarodziej- sztylet O innych klasach z Icewind Dale 1 i 2 nie będę się wypowiadał bo nie pamiętam żebym kiedyś nimi grał a co za tym idzie nie wiem czym dobrze walczą. Loki Lyesmyth - Nie 25.02.2007, 16:35:39 " />pdoejrzewam iz czarodziej lepiej wlaczy kuszą lotrzyk najlepiej walczy lukiem lub finezyjną bronia w grze jest bład i atut finezja nei dzial kiedy uizywasz sie dwoch broni:p Raistlin Majere - Czw 27.03.2008, 20:03:30 " />U mnie to jest różnie. Część walczy bronią i tarczą, a część bronią dwuręczną. Zbytnio mi nie przypada do gustu sposób walki dwoma brońmi... wojjoo - Czw 27.03.2008, 21:58:56 " />Ja preferuje raczej dwie bronie właśnie. Paladyn z Świętym Mścicielem w jednej łapie i Czarną Żmiją w drugiej wymiata. Broni dwuręcznych raczej nie używam. Aramin - Nie 06.04.2008, 19:53:53 " />U mnie nikt nie naparza z dwiema brońmi. Mój czarownik chodzi z kuszą tak samo kapłan woj półtorak plus tarcza lub topór plus tarcza druid łuk i włócznia mnich... kto zgadnie ? ' Makkovar - Pon 07.04.2008, 13:05:25 " />Ja, preferując walkę wręcz, żadko kiedy używam dwóch broni. Tylko moja złodziejka w ID2 ostatio używała 2 krótkich mieczy lub mieczyka i sztyletu. Satanus - Sob 21.03.2009, 20:26:10 " />Ja podzielam zdanie przedmówcy- co więcej mój łotrzyk nawet nigdy nie użył tych 2 mieczyków, tylko ciągle bił z kuszy, a 2 atuty wykupiłem... Diabeł - Czw 25.06.2009, 22:43:07 " />Jak dla mnie wojownicy nie powinni brać innej broni do walki wręcz niż dwuręczniaki, kapłan miecz i tarcza (szczególnie jeżeli doda mu się 1 albo 2 poziomy paladyna - Cera Sumat wymiata), a walka dwoma broniami jest imo bardzo słaba w tej grze i nie opłaca się w nią inwestować atutów. Czarodzieje, ewentualni bardowie i coś co spełnia w mojej drużynie rolę łotra (zwykle 1-3 poziomy łotra/czarodziej diabelstwo lub elf księżycowy) biją z broni dystansowych. Saiya-jin - Czw 25.06.2009, 23:17:59 " />Broń dystansowa w tej grze wymiata - kusze (zwłaszcza), łuki, nawet proce i strzałki. Walka dwiema broniami średnio się opłaca - są spore kary, a na niskich poziomach trafia się przez to o wiele rzadziej. Zgadzam się, że lepiej walczyć 1 bronią. Asmerillion - Nie 28.06.2009, 16:48:08 " />Zdecydowanie walka dwiema broniami. 'Tsuki no ken' + 'cudowny krótki miecz +5' lub 'syn bękarta' i rzeź wokoło. Przeprowadzam eksperyment: dokąd dojdę 4 lev postacią? Solo. I na razie jestem w Jaskiniach Duergarów w 3 rozdziale, zobaczymy dalej... Saiya-jin - Nie 28.06.2009, 16:53:11 " />Nie mów, że udało Ci się zdobyć krótki miecz +5 postacią na 4 lvl. Asmerillion - Nie 28.06.2009, 17:13:25 " />Mam kilka screenów na dowód, ale za cholerę nie wiem jak je tu wrzucić (nigdy się w to nie bawiłem). Mogę spakować i podesłać ma meila. Saiya-jin - Nie 28.06.2009, 17:43:24 " />Co to jest Tsuki no ken? Możesz powiedzieć kim grasz? Jakieś taktyki? Asmerillion - Nie 28.06.2009, 18:21:50 " />Tsuki no ken to miecz Solaufeina (jakoś tak) z modu z Ribaldem - tylko trochę jest drogi na początku. A i najważniejsze: poziom trudności 'normal' na HoF bez szans... Postać: Gnom Głębinowy S - 12 (+ 1 z awansu) Z - 20 K - 10 I - 12 M - 19 C - 1 1 lev łotra - max. punktów przy tworzeniu postaci, pułapki i kradzieże, i chusta pirata 1 lev łowcy - bez zbroi ma atuty oburęczność i walka dwiema broniami 1 lev mnicha - dla KP i atutu odskok 1 lev czarodzieja (sprowadzanie) - mniejsze lustrzane odbicia (x3) atuty: - uniki - półtoraki - finezja w walce I jak na razie tyle wystarczy. Z itemów: - amulet Jaheiry (też z moda) - potem będzie (jak dojdę) pierścień wszystkich bogów (+5 Mądrość) - pantofle Chimandrae (+5 Zręczność) wcześniej różdżka kociej zręczności - płaszcz +3 - opaski z brązu (+5 KP) - pierścień wojownika (+1 do ataku), pierścień Barana Nathaniela (dla Siły) - szarfa Czarnego Kruka (+1 do ataku) - chusta pirata (+1 KP) - amulet tarczy - naszyjnik pocisków - zębata obroża (odporność na strach) ...i to chyba tyle. W sumie jest 28 pkt. życia, będzie 48 KP (przy Kwadratach miałem 35 + mikstura przeniesienia to 36), z przyspieszeniem (+4) będzie 52 - tyle powinno wystarczyć. Taktyka? Lustrzane odbicia i... czekamy. Wchodzą w zasadzie tylko krytyki (zdejmują lustrzanki) czyli ok. 5% ciosów przeciwnika. Prawa ręka "cudowny miecz' lewa "tsuki" i mam 2+1 ataków (+13/+12 i +12 - w jaskiniach Duergarów i 39 KP). Czyli ogólnie trochę czasami za łatwo i za nudno... Saiya-jin - Nie 28.06.2009, 19:12:34 " />Gratuluję znajomości gry. Sporo przedmiotów z modów. Asmerillion - Nie 28.06.2009, 21:11:49 " />Na gratulacje zdecydowanie za wcześnie - szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że IWD2 przechodzę po raz... pierwszy. Chociaż, zaczynałem wiele razy, poprawiałem postać, to myślę, że to nie jest jej ostateczny rys i pewnie coś mogę jeszcze zmienić. Kilka rzeczy ciągle jest niepotwierdzone, np. czy naprawdę konieczna jest tak wysoka (jak na normal) KP, może mógłbym ją obniżyć i zwiększyć np. siłę? Albo może dodać jeszcze jeden level maga, żeby tarcza z amuletu działała o te 5 tur dłużej - kiedy jest założona zębata obroża? Jeszcze zobaczę. Mam czas. Jaquan - Nie 28.06.2009, 22:06:12 " />Cóż ja walką dwiema brońmi nie gardzę... Moi łotrzykowie, łowcy a nawet wojownicy i baebarzyńcy chętnie z tego stylu korzystają... Kary? Przy pozioadaniu obu atutów i pamiętaniu o tym by broń w drugiej łapie była lekka wynoszą -2 a jeśli dodajesz punkty do biegłości bronia nawet -1. Jeden dodatkowy atak nie zawadza a czasem dodatkowe zdolności drugiej broni pomagają. Jednak ogólnie nie gardze żadnym stylem. W mojej najlpeszej grze (team podmrok 3 drowy i gnomka głebinowa) mój woj korzystał z każdej broni. Nie ma w tej grze stylu idealnego... Kosiciel - Pon 29.06.2009, 01:49:18 " />Najbardziej lubię bronie dwuręczne dla postaci walczących wręcz, z pierwszego szeregu - czyli mocarzy upakowanych w solidną płytówkę, z ogromną siłą - a że zwykle nie brakuje solidnych mieczy, toporów bądź halabard, to mają czym wywijać. Łatwo też przełączyć się na broń dystansową w postaci łuku lub kuszy. Natomiast dla skrytobójców atakujących z zaskoczenia, zdecydowanie preferuję styl walki dwoma broniami - bardziej mi pasuje do lekko opancerzonej, zwinnej i gibkiej postaci. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |