ďťż
 
 
 
 

Wštki


[IwD2] Drużyna



Orish - Wto 22.06.2004, 21:43:07
" />To dziwne, że jeszcze nikt nie założył tematu o drużynce.

Moja to:
1. Orange - człowiek - wojownik.
2. Bruenor - krasnolud tarczowy - wojownik.
3. Wulfgar - człowiek - wojownik.
4. Sir Anomen - aasimar - kapłan Lathandera.
5. Regis - niziołek osiadły - łotrzyk.
6. Catti-brie - człowiek - czarownica.

Jakie wy macie?




Jeggred - Śro 23.06.2004, 05:53:23
" />Już gdzieś pisałem ... ale co mi tam .

1.Ghorak Wyrwiczerep - duergar - wojownik
2.Nardol Ciemny - svirfneblin - mnich
3.Kerith Xsawerba - aasimar - kapłanka
4.Ethir Grefruth - diabelstwo - złodziej
5.Silvana Grefruth - diabelstwo - czarodziejka
6.Hinkutes Jabbukcloth -drow - czarownica

P.S. No i co z tego, że wolno będę awansował



Aliur - Śro 23.06.2004, 14:09:05
" />co do wypowiedzi Orange to Wulfgar i Catti-brie powini wyglądać trochu inaczej

Wulfgar - człowiek - barbarzyńca
Catti-brie - człowiek - wojownik

a ja lubie taką drużyne

obąjętne imie - człowiek kobieta - wojownik
obąjętne imie - półelf kobieta - kapłan Lathandera
Aliur - półelf - łowca
Sekal - elf - bard
Ganlik - niziołek osiadły - łotrzyk
Alik - elf - czarodziej



Rune - Śro 23.06.2004, 16:25:08
" /> Orange napisał(a):




Amagi - Śro 23.06.2004, 19:59:31
" />Moja drużyna była taka:
1. Ender- Aasimar, kapłan Lathandera
2. Cid- Człowiek, wojownik
3. Zelgadis- Drow, łowca - wojownik
4. Thorgorus- Tarczowy krasnolud, mnich
5. Valanthe- Aasimar, czarodziej
6. Aria- Diabelstwo, łotrzyk

Przy okazji: ta drużyna jest wzorowana na drużynie z naszych papierowych sesji D&D. Oczywiście jest nieco zmieniona i zubożała, ale i tak przyjemnie się nią grało.



Velendil Ma'Arte - Czw 24.06.2004, 21:39:17
" />Ja naprzykład gram sobie teraz jedną postacią, a mianowicie:
Velendil- Drow, Łowca/Czarodziej(dwóklasowiec)
Na począdku było trudno, tyle ze jestem w Lodowej Świątyni i od dłuższego czasu nie dostaje żadnego doświadczenia



Kuniva - Pią 02.07.2004, 08:55:48
" />oto moja drużynka (jak łatwo zauważyć, stawiam zdecydowanie na magię):

1)mnich - człowiek (zwykły), si 18, zr 16, kon 18, cha 3, mdr 18, int 3

2)paladyn - [tak jak u mnicha ale odwrotnie zręczność i charyzma]

3)druid - elf księżycowy, si 10, zr 18, kon, 16, int 12, mdr 17, cha 3

4)kapłan Bane'a - krasnolud złoty, si 6, zr 8, kon 16, int 14, mdr 18, cha
14

5)czarownik - skalny gnom, si 8, zr 8, kon 20, int 12, mdr 10, cha 18

6)czarodziej (zwykły) - skalny gnom, si 16, zr 9,kon 20, int 18, mdr 10, cha 3



AtheiX - Wto 06.07.2004, 16:34:23
" />za niedlugo na stronie powinien sie pojawic moj nowy poradnik ds. druzyny, mam nadzieje ze ulatwi sprawe tym ktorzy maja problem ze zlozeniem druzyny



Orish - Pią 09.07.2004, 22:05:49
" /> AtheiX napisał(a):



Marbec - Sob 10.07.2004, 03:20:45
" />A ja ostatnio próbowałem gry jedną postacią, czystym krasnoludzkim wojownikiem i trzeba przyznać, że gra się całkiem hardcore'owo, ale w pewnym momencie człowiek się i tak zatnie, nie ma na to rady. Najgorsze jest to, że max. level to 30, a gdy gra się jedną postacią, to ta już w twierdzy goblinów osiąga 12 poziom...

Co do wypowiedzi Orange'a na górze - według mnie taki poradnik będzie się cieszył dużą popularnością, co prawda starzy wyjadacze i tak tego nie przeczytają, ale nowicjusze chętnie korzystają z tego typu pomocy, pamiętam, jak sam na początku szukałem w sieci różnego rodzaju porad co do tworzenia teamu.



Therion - Sob 10.07.2004, 10:54:15
" />Dosyć dawno nie grałem w IWD2, ale z tego co pamiętam o wiele lepiej się gra 5, lub 4 postaciami w drużynie...Ja mialem woja,maga,kapłana oraz jeszcze jakiegośtam przybłędę...(nie miałem łotrzyka). Taka gra byłą bardzo przyjemna... .



AtheiX - Sob 10.07.2004, 15:51:04
" /> Orange napisał(a):



Saiya-jin - Nie 11.07.2004, 21:26:43
" />Jak oceniacie w ICD2 mnicha?



MadM@N - Pon 12.07.2004, 17:09:17
" />Hmm.. ja mam tak:

Vizzard - człowiek - czarownik si 12 zr 15 kon 14 int 12 mdr 11 chr 20
Thorin - złoty krasnolud - paladyn si 22 zr 19 kon 16 int 12 mdr 21 chr 3
Klops - półork - barbarzyńca si 29 zr 18 kon 18 int 14 mdr 4 chr 1
Talos - człowiek - kapłan [strażnik bitewny Tempusa] si 16 zr 16 kon 15 int 13 mdr 25 chr 5
Asheron - człowiek - mnich [zakon ciemnego księżyca] si 20 zr 21 kon 15 int 10 mdr 19 chr 3

Wszyscy jak na razie mają 21 poziom oprócz mnicha (20) - zginął pare(naście?) razy (gram na Sercu Furii)

Teraz pare wyjaśnień dlaczego tak a nie inaczej:

- nie zdecydwałem sie na szóstą postać bo nie widziałem takiej potrzeby, łotrzyk z mojej poprzedniej drużyny był tylko 'chłopcem do bicia', a poza tym wole szybciej zdobywac doświadczenie

- nie podałem cech bazowych, tylko te które mam aktualnie razem z przedmiotami itd. (bo trudno mieć np. 29 siły )

- uwazam za najlepiej jest umieścić na pierwszym miejscu w drużynie kogoś kogo podstawową cechą jest charyzma (bard, czarownik), bo przyda sie jeszcze do rozmów z BN'ami (reszcie charyzme obnizam zawsze na minimum)

- Thorin ma tyle mądrości tylko przez Pierścień Wszystkich Bogów (+5 mdr), nastawiłem go na walke wrecz, a nie na czary (polecam walczyć jednoręcznym Cera Sumat, jedna z lepszych broni jednoręcznych)

- barbarzyńca ma tyle inteligencji dlatego, że po władowaniu w siłe kondyche i zręczność zostało mi troche pkt. albo na inteligencje albo na mądrość (charyzme zawsze daje najniższą), wybrałem inteligencje bo ona daje dodatkowe punkty umiejętności, jest to postać bardzo podatna na czary opętujące ale nieczęsto sie zdarza zeby jakiś mag dopadł go zanim zginął

- Talosa chyba nie musze tłumaczyć

- mnichowi ładuje przede wszystkim w zreczność i mądrość (dodatkowe KP - u mnie ma 31 )

Wysłany Pon 12.7.2004 18:17:54:

Uważam ze mnich dość dziwną, kontrowersyjną, ale i najciekawszą klasą postaci. U mnie zawsze takowy w drużynach gościł, moze dlatego że przypadł mi do gustu jeden z portretów dobrych dla mnicha. Na początku jest dość cienki i trwa to dość długo, zabawa sie zaczyna dopiero po 20 lv. Nie bede tu wam gadał dlaczego bo pewnie dobrze znacie właściwości wszystkich postaci, a jak nie zo zajrzyjcie do charakterystyki klas. Przyciągnął mnie jeszcze tym ze ma najwiecej bonusów przy przechodzeniu na wyższe poziomy. I jak na walke piąchą to nieźle mu idzie A jak zapierdziela tempo chodzi zwieksza mu sie kilkakrotnie jak dla mnie to jest to sypmatyczna postać, ale zawsze robie prawodządnego złego. Ale to jest kwestia gustu



Kuniva - Śro 14.07.2004, 18:09:31
" />taaaa, z mnichem na poziomach powyżej 20 równać 1 na 1 może się chyba tylko barbarzyńca (no i ewentualnie paladyn lub kapłan z równomiernie rozłorzonymi punktami w cechy magiczne i fizyczne)



Kzaar - Nie 18.07.2004, 20:52:37
" />witam,
zastanawialem sie nad druzyna skladajaca sie z 4ech osob. Np:
paladyn helma, kaplan talosa, lotrzyk, czarodziej.
paladyn i lotrzyk mogliby rozwinac 4y levele wojownika
ewentualnie drugi czteroosobowy wariant to
kaplan, barbarzynca, bard (jako lotrzyk/czarownik= dwa w jednym)
wtedy mozna by dodaj jakiegos wojownika-lucznika albo malee
co wy na to

Wysłany Nie 15.8.2004 12:42:37:

Widzę, że temat jest lekko martwy, ale może jednak się ktoś wlączy do rozmowy. Czy próbowaliście zbudować koncept-drużynę. Przykładem takiej koncept drużyny była by drużyna rasowa. Banda drowów albo pół orków. W niektórych tematach zauważyłem przykłady koncept-drużyny klasowej (sami magowie albo paladyni), dlatego pytam czy ktoś eksperymentował w innych obszarach.
Pozdrawiam.



Velendil Ma'Arte - Pon 16.08.2004, 09:41:54
" /> Kzaar napisał(a):



AtheiX - Śro 18.08.2004, 09:29:21
" /> Amagi napisał(a):



Amagi - Nie 22.08.2004, 14:52:22
" />Ciekawe, skąd ich znasz?? :>

Dobra, ale na poważne: więc czytałeś w takim razie sagę o Enderze, tak?? Świetna seria. Co do Zela.... widać, że w takim razie lubisz mange i anime.



Saiya-jin - Nie 22.08.2004, 20:29:36
" />Zelgadis to ten ze Slayersów? Za bardzo tego nie lubiałem ale czego się nie robi z nudów.



Amagi - Nie 22.08.2004, 21:01:55
" />Tak, chodzi o Zela ze Slayersów, ale gracz wykorzystał tylko jego imię. Wygląd ma inny (trochę podobny do Drizzta prawdę rzekłwszy ), jego psychika też jest inna (jest drowem nawróconym, ale nie dobrym. gra chotycznym neutralnym ). Podobnie jest z Enderem. To tylko imiona postaci.



MadM@N - Nie 22.08.2004, 21:17:07
" />hehe, ja również kojarze Zela ze Slayersów i też za tym zbytnio nie przepadałem, ale jak to sie mówi: 'z braku laku dobry kit'



Khalidor - Śro 25.08.2004, 10:50:23
" />A co sądzicie o Łotrzyku w IWD 2 ??? Czy jest on przydatny, np. tak jak w BG 2 ? Czym warto go zastąpić ?



Amelek - Śro 25.08.2004, 15:16:37
" />Łotrzyk bardzo potrzebny jest w klasztorze kruka. Ja go niemialem i musialem dokonac rzezi. No coz..



Kzaar - Śro 25.08.2004, 16:58:03
" /> EH_AceTFL napisał(a):



Amelek - Śro 25.08.2004, 17:50:42
" />w tej lokacji mamy 3 wyjscia:
1) wlamujemy sie do pokoju zdrajczyni kradniemy notke i ww zdrajczyni zostaje wykopana > zakon wspiera nas w walce.
2) mowimy zdrajczyni ze inni chca ja obalic > zdrajczyni wywala tamtych, zakon nas nie wspiera
3) wyzynamy all > wiadomy wynik

jak niemamy lotrzyka.. to mamy problem



MadM@N - Śro 25.08.2004, 17:57:49
" />podejrzewam, ze EH_AceTFL mówi o grobowcu kruka, który jest chroniony przez żelazne golemy, albo o jakimś włamaniu na wyższym poziomie. jak dla mnie łotrzyk w iwd2 nie jest absolutnie potrzebny (z kolei w iwd1 bardzo sie przydaje w niektórych momentach). zamiast jego, umieściłbym w drużynie jakąś eksperymentalną postać, którą jeszcze nie grałem (nastepnym razem bedzie to druid)



AtheiX - Śro 25.08.2004, 18:02:37
" /> EH_AceTFL napisał(a):



Amelek - Śro 25.08.2004, 18:04:41
" />nieno moglem uniknac rzezi tylko po co. I tak dobrej drogi niemoglem wykonac.



Saiya-jin - Czw 26.08.2004, 08:33:15
" />A ja w tym miejscu poradziłem sobie bez łotrzyka. W grobowcu nie otwierałem skrzynki bo golemy były zbyt potężne, a skrzynkę z dowodem zdrady wyłamałem najsilniejszym wojakiem.



MadM@N - Czw 26.08.2004, 12:05:03
" />ja zrobiłem podobnie, z resztą rozwalałem tak wszystkie skrzynki za pomocą dość silnego barbarzyńcy, a łotrzyk nie był wcale potrzebny.



Snake - Czw 26.08.2004, 17:03:07
" />1.człowiek-assimar-paladyn
2.pół-ork-barbarzyńca
3.półelf-łowca
4.człowiek-łotrzyk
5.człowiek-czarodeziej-zaklinacz
6.półelf-druid



Kzaar - Pon 30.08.2004, 16:26:27
" /> Saiya-jin napisał(a):



Saiya-jin - Wto 31.08.2004, 09:35:56
" />Snake nie masz w teamie kapłana? Jak ci idzie, przeszedłeś już gierkę?



ViR - Wto 31.08.2004, 16:31:57
" />ja nie pamiętam imion ale wiem że mam:
1. paladyn
2. wojownik
3. kapłanka
4. łotrzyk
5. łowca
6. czarodziej



Kzaar - Czw 09.09.2004, 14:15:52
" /> Saiya-jin napisał(a):



Big Billy - Czw 16.09.2004, 15:56:31
" />Moja drużynka to
1)Nakkall So'Dun-Paladyn-drow
2)Salma Veis-Mnich-aasimar
3)Delaseramon Sarem-łowca-aasimar
4)Kirylla Soun-Kapłan Ilmatera-gnom głębinowy
5)Carpenthein Aoredun-Łotrzyk-niziołek osiadły
6)Thyssia Thueog-Czarodzijka-diabelstwo.

Mam takie pytanko co do imion bohaterów.Wolicie imiona wymyślone przez siebie, czy nie chce wam się myśleć i wolicie gotowe(z innych gier czy kśiążek)???????



Stewart - Nie 07.11.2004, 14:39:49
" />Warto zobaczyć http://insimilion.katedra.info/index.ph ... &menu=iwd2 ta ekapa jest całkiem niezła Polecam najbardzie podoba mi się łotrzyk jest ekstra potrafi przywalić lepie niż wojownik najlepsza postć. wyposażony w Krótkie miecze(pewnego ciosu i cudowny krótki miecz) Atuty; walka dwiema broniami finezja w walce ciosw tetnice i nieczysta walk itp i ttd !!! ZAJE*****!!!

proszę o nieużywanie bądź cenzurowanie słów niecenzuralnych



Kzaar - Wto 09.11.2004, 12:22:10
" /> Velendil napisał(a):



Stewart - Wto 09.11.2004, 13:46:07
" />sory za Zaj... jestem troche nowy i nie wiedzilem ze to sie uznaje za wulgaryzm jeszcze raz sorki



Kzaar - Czw 11.11.2004, 12:26:56
" />Witam ponownie. Drużyna czterech drowów już istnieje i powoli oczyszcza Targos z goblinów. Zastanawia mnie jednak kilka rzeczy powodujących zwątpienie co do słusznośi robienia mniejszczej niż sześcioosobowa drużyna. Otóż zdecydowałem się na czwórkę tylko dlatego, że pozwoli to dzielić doświadczenie na cztery a nie sześć postaci. Wydawało by się wiec, że ekipa będzie zdobywać kolejne poziomy szybciej. Tu właśnie jest problem bo potworów jest mniej więc i doświadczenia jest mniej. Wszyscy gracze wiedzą, że głównym źródłem doświadczenia w ID2 są potwory nie questy, za które jest przyznawane doświadczenie ale raczej mało w porównaniu z tym co się ma za eliminację przeciwników.
Gram na normalnym poziomie trudności.
Kolejną sprawą jest to, że drowki zaczęły mając 5000 doświadczenia ( następny poziom 6000-to normalne). Kiedy mialem drużynę składającą się z aasimara, duergara, dwóch tieflingów i dwóch drowów to każda postać zaczynała z zerowym doświadczeniem. Dlatego nie wiem o co chodzi ztym początkowym expem u moich drowów.
Czy ktoś ma jakieś wyjaśnienie



Orish - Czw 11.11.2004, 12:50:12
" /> Kzaar napisał(a):



Feanor - Czw 11.11.2004, 12:53:21
" />Raczej powinno być mniej, bo to ile jest potworów często zależy od siły drużyny jaką grasz, a na początku wiadomo że 4-osobowa drużyna jest słabsza od 6-osobowej.



Kzaar - Czw 11.11.2004, 13:23:42
" /> Orange napisał(a):



Daroo - Czw 11.11.2004, 19:33:41
" />kapłanka\drowka
wojak\kresnolud
mnich\ - l l -
złodziej\niziołek
czarownik\człowiek



Stewart - Śro 17.11.2004, 14:29:17
" />Wlasnie jak sie gra mniechem bo ja probowalem z dwa razy i sie poddalem ( moze byl jakos zle stwozony ( nie pamietam cech ale sila zrecznos kondycha i madrosc byly wysokie a mordosc max) jakos nie potrafi nimgrac jakie sa wasze propozycje na swietnego mnicha



MaSaKrA - Śro 17.11.2004, 14:50:40
" /> Stewart napisał(a):



Nefilim - Pon 14.02.2005, 11:58:57
" />bard - człowiek
wojownik - krasnolud tarczowy
wojownik - półork
kapłan-Strażnik Bitewny Tempusa - aasimar
łotrzyk - niziołek wędrowny
czarodziej - elf księżycowy

przeszedłem jak burza



Orick - Pon 14.02.2005, 17:12:00
" />Ja miałem:
Sharwyn - Połelf - Czarownica ( Czarownik musi mieć dużą Charyzmę, więć się dobrze złożyło)
Arkadius - Aasimar - Paladyn ( Cera Sumat rządzi! )
Goldur - Krasnolud Tarczowy - Wojownik ( pierwszy raz przechodziłem grę i przy Isairze i Madae miał 28 Budowy!)
Arwena - Elf Księżycowy Strażnik Wiedzy Oghmy ( "Żałuje że cię znałem, żałuje że wybrałem")
Roxana - Nziołek Osiadły ( chyba) - Łotrzyk ( 25 ZR)
Desloch - Triefling - Mistrz Inwokacji Miał taką wiedzę i int że musiałem w czasie gry 2 ( słownie DWA), razy rzucać identyfikacje.



Quarmug - Czw 17.03.2005, 13:38:16
" />Ja miałem dwie drużyny,
Pierwszą:
1.Solmyr, aasimar, paladyn/wojownik(druzyna prowadzona przez wojownika światła,+ktoś musi taszczyć Cera Sumat)
2.Bruenor, tarczowy krasnolud, wojownik/kapłan Ilmatera(hołd dla Salvatore)
3.Tiax,człowiek,barbarzyńca/wojownik(szaleństwa nigdy dosyć)
4. Cleglow, człolwiek, złodziej/mag przemian/wojownik(postać uniwersalna)
5.Faldorn,człowiek,druidka/kapłan Lathandera(patrz. niżej)
6.Merlin, człowiek,czarownik(czaruś)

Drugą, bardzo podobną:
1.Grophin,drow,Czarownik(dobry w łukach)
2.Thualrin,człowiek,Barbarzyńca/wojownik(główna siła zbrojna)
3.Quarmag,krasnolud tarczowy, wojownik/kapłan Ilmatera(drużyna poszukiwaczy przygód bez krasnoluda to nie druzyna)
4.Ilmasol, aasimar, paladyn/wojowink(Ktoś musi taszczyć Cera Sumat)
5. Xingra,Tiefling, łotrzyk,wojownik,misztrz przemian(postać uniwersalna)
6.Armitana,człowiek, druid/kapłan Lathandera(ktoś musi mieć moc jakiś lepszych zaklęć leczących)



Tallos - Czw 17.03.2005, 18:17:14
" />Moja to bedzie taka:
Tallos - CD mężcz. półelf brd.; s 12, zr 14, kn 14, int 14, mdr 10, cha 14; uniki
Erwynan - N mężcz. człowiek brb; s 16, zr 14, kn 14, int 10, mdr 12, cha 10; broń bojowa (topór), mieszkaniec lasu
Selena - PD kob. człowiek, pal Helma; s 16, zr 10, bd 14, int 10, mdr 12, cha 14; broń bojowa (duży miecz), pochodzenie kupieckie
Gnorm - PN mężcz. krasnolud kap. Helma; s 14, zr 10, kn 14, int 10, mdr 16, cha 10; broń bojowa (młot), magia w walce
Illona - ND kob. elf czar; s 10, zr 16, kn 12, int 16, mdr 12, cha 10; broń bojowa (duży miecz)
Rosalia - N kob. elf łtr; s 12, zr 18, kn 12, int 12, mdr 12, cha 10; celny strzał
Poza tym:
1. Tallos na 3. i 12. poziomie bierze poziom woja
2. Erwynan co trzy poziomy bierze poziom druida
3. Gnorm co 4 poziomy bierze poziom wojownika
4. Rosalia co 2 poziomy bierze poziom łowcy

Można sobie stworzyć drużynę Drizzta:
1. Drizzt Do`Urden - drow, łowca, praw. dobry, walka dwiema broniami
2. Bruenor - krasnolud, wojownik, neutr. dobrywalka toporami
3. Wulfgar - człowiek, barbarzyńca, neutr. dobry, walak młotami
4. Regis - niziołek, łotrzyk, neutr., przede wszystkim uż. mag. urz.
5. Catti-brie - człowiek, wojownik, neutr. dobry, walka dystansowa
6. dodatkowo, np. jakiś wróg lub epizodyczny współpracownik z książek, może być również Elminster



Medivh - Czw 28.04.2005, 19:07:21
" />Oto moja drużynka:

1.Wojownik, Półelf
2.Wojownik, Krasnolud Tarczowy
3.Łotrzyk, Niziołek Osiadły
4.Kapłan, Drow
5.Czarodziej, Księżycowy Elf
6.Łowca, Tiefling

Przywódca zawsze, ale to zawsze nazywa się Medivh I zawsze jest półelfem. Mam do nich sentyment A reszta nazywa sie zależnie od tego co wpadnie mi do głowy



Feryann - Czw 21.07.2005, 19:35:04
" />Pierwszy raz będę grał w IWD2 i chciałbym zagrać drużynką mniej nastawioną na zbrojych:

1. Krasnal tarczy z toporem i tarczą do blokowania
2. Łowca jako łucznik, ewentualnie wielkie miecze
3. Diabelstwo czarodziej, do wspomagania
4. Drow czarownik do ofensywy
5. Kapłan świtu Lathandera
6. Niziołek osiadły jako standardowy łotrzyk

Nadaje się takie coś?



Orish - Czw 21.07.2005, 19:41:53
" />IMO najlepszym rozwiązaniem jest łotrzyk, dwóch kapłanów i trzech czarowników, drużynka o ogromnym potencjale, szczególnie na HoF.



Krysiul - Pon 25.07.2005, 15:47:32
" />Taką ekipą chyba będzie ciężko, bo w IWD jest dużo magów, a tych najlepiej wykańczać rębaczami wspieranymi przez maga(ów). No i jak opadnie nas banda walcząca wręcz, a do tego paru magów, to też nie widzę tego różowo.



Vrenth - Czw 28.07.2005, 15:56:32
" /> Feryann napisał(a):



Feryann - Czw 28.07.2005, 16:41:42
" />na razie gra (a przynajmniej grało, bo robię przerwę) mi się dobrze, bez większych kłopotów doszedłem do fortecy hordy. A tak poza tym witamy na forum



Paul - Czw 28.07.2005, 17:53:35
" />z tego co pamiętam moja drużyna wyglądała tak

Paulus Ironfist aasimar paladyn helma
Siła 14
zręczność 14
kondycja 16
inteligencja 12
mądrość 10
charyzma 14

Thorin krasnolud tarczowy wojownik
Siła 18
Zręczność14
Kondycja 20
Inteligencja12
Moądrość11
Charyzma 1

Ivor elf księżycowy łowca
Siła 14
Zręczność 20
Kondycja15
Inteligencja14
Mądrość10
Charyzma 3

Pippin niziołek wędrowny łotrzyk
Siła 13
Zręczność 20
Kondycja 14
Inteligencja 16
mądrość 10
charyzma 3

Ingham Strażnik bitewny Tempusa człowiek
Siła 14
Zręczność 13
Kondycja 14
Inteligencja 14
Mądrość 18
Charyzma 3

Elfwynd elf księżycowy czarodziej
Siła 12
Zręczność 18
Kondycja 15
Inteligemcja 18
Mądrość 10
Charyzma 3



Krysiul - Pią 29.07.2005, 08:52:19
" />Vrenth, jak przyjdzie Ci walczyć z potężniejszymi magami w dalszej części gry, to dostaniesz baty, bo masz beznadziejne rzuty obronne przeciw magii przez niską inteligencję.



Orish - Pią 29.07.2005, 11:07:02
" />Nie ma czegoś takiego jak rzuty obronne przeciw magii Jest rzut na refleks, wytrzymałość i wolę. A wpływ na nie mają kolejno zręczność, budowa i mądrość. Co do drużynki Vrenth...
Cytuj:



Krysiul - Pią 29.07.2005, 18:01:49
" />Co do rzutów przeciw magii, to chodziło mi właśnie przede wszystkim o rzuty na siłę woli, bo dużo czarów się na nich opiera. A z inteligencją mi się rzeczywiście pomyliło :]



Vrenth - Czw 04.08.2005, 10:31:03
" />również witam...
Orish Shanlen napisał(a):



Vrenth - Wto 01.11.2005, 18:08:22
" />postanowiłam odnowić temat...
zgodnie z sugestiami poprawiłam nieco drużynę. zaczęłam teraz z nastawieniem na walkę, mniej na magię, wróciłam do Targos po obronie Mostu Shaengarne i dawno mi się tak przyjemnie nie grało. (z doświadczenia widzę, że jak drużyna nie miała problemów tutaj, to jest dobra, bo słabe ginęły mi w lokacji przed Malarytami) tak więc (większość na 5 poziomie):
1. drow czarownica/wojownik (sił 10, zrę 20, kon 10, int 18, mdr 3, cha 20) postać nastawiona na gadanie, poza tym walczy wręcz małymi ostrzami (atut finezja w walce). bazowa kp 20 po poprawieniu tarczą - 25, więc mogą ją zranić tylko najsilniejsi przeciwnicy. czasem używa również magicznego pocisku. dzęki połączeniu czarownicy i wojownika uzyskuję postać, która przy awansach zużywa po 1 pkcie na blef, dyplomację i zastraszanie, a nie po 2, więc mam to samo, co przy łotrzyku.
2. półork barbarzyńca (sił 21, zrę 18, kon 18, int 1, mdr 16, cha 1) typowy kiler. walczy chwilowo wielkim mieczem, ale z nastawieniem na najlepszą możliwą broń dwuręczną (nie ma specjalizacji). ma zadawać jak najwięcej obrażeń, jako barbarzyńca ma więcej pż niż wojownik i szał na sytuacje kryzysowe.
3. dziki elf łowczyni (sił 18, zrę 21, kon 18, int 1, mdr 16, cha 3) druga postać wymiatająca przeciwników. dzięki wysokiej zręczności może nosić zbroję skórzaną ćwiekowaną i mieć wysokie kp. za to walczy, jakby miała atuty oburęczność i walka dwiema brońmi. więc w jednej ręce trzyma korbacz, w drugiej topór (mimo że nie ma małego ostrza, minusy nie przeszkadzają już za bardzo). chwilowo jeszcze dość słabo atakuje, ale to kwestia czasu. w razie potrzeby posiada czary przywołujące i rozpraszające wrogów.
4. aasimar pani poranka Lathandera (sił 18, zrę 10, kon 14, int 3, mdr 21, cha 15) wsparcie medyczne. dzięki przemienianiu czarów skutecznie leczy bądź wspiera w walce. nosi ciężką zbroję i tarczę, specjalizuje się w długim mieczu, więc jest wyraźną pomocą w walce - duża przewaga w stosunku do kapłanów walczących z dystansu jeśli chodzi o czas potrzebny na uleczenie postaci, bo jest w centrum walki w efekcie zmniejsza mi się zużycie mikstur leczących i zwiększa wykorzystanie kapłana. jako pani poranka ma czar odnowa lathandera przywracający PŻ i dodatkowe czary zadające obrażenia od ognia.
5. szary krasnolud paladyn Helma (sił 18, zrę 17, kon 21, int 3, mdr 16, cha 1) wiem, postać przyprawia o lekki uśmiech, ale działa. trudno jest stworzyć dobrego paladyna, bo ma wiele istotnych cech. w związku z tym często ma mało zręczności, co źle wpływa na KP. rzeczywiście nie jest najlepiej, ale PŻ ma niewiele mniej niż barbarzyńca. poza tym przydatne umiejętności paladyna i rasowa niewidzialność, poza tym ma dostęp do kilku czarów leczących, więc jest mniej zależny od kapłana niż reszta. walczy młotem bojowym, osłaniając się tarczą.
6. tiefling złodziej/czarodziej (sił 18, zrę 20, kon 16, int 21, mdr 3, cha 1) wsparcie z dystansu. walczy kuszą albo łukiem, zależnie od jakości broni i ilości amunicji. czaruje nieźle, więc jest wyraźną pomocą. trochę wolno poznaje czary, ale idzie przeżyć. na początku nie ma za wiele pułapek, więc zanim będzie gorzej, zdąży się podszkolić. KP ma nienajgorsze, więc stosuje głównie czary ofensywne.
no to tyle - drużyna, jak widać nastawiona na walkę, ale w IWD2 miałam wcześniej problemy z czarami dla czystych czarodziei, bo nie dało się ich znaleźć. a też nie chcę rezygnować z użytecznych czarów, tylko dlatego, że czarownica awansuje tak wolno. nie chcę krakać, ale na razie minusów nie widzę. ale jak znam życie, to zaraz mnie objedziecie za różne pomysły



Dragonit - Śro 02.11.2005, 19:11:59
" />Ja za to preferuje taką niezwyciężoną drużyne:

Alanor-Paladyn-Asimar-Leczy drużyne,niszczy złe istoty i dobrze walczy.

Wulfar-Wojownik z 1 poziomem barbarzyńcy-Krasnolud tarczowy-Mięso armatnie które z szałem rozwala wszystko w okolicy.

Tanrek-Czarownik z 1 poziomem łowcy-Człowiek-Ofensywa drużyny,świetny w łukach

Imoren-Kapłan z 2 poziomami wojownika-Półelf-Dobrze walczy z wsparciem czarów,leczy drużyne i przywołuje Zoo:P

Gast-Łotrzyk z 1 poziomem barbarzyńcy(Coś mi się porąbało)-Niziołek osiadły-Rozbraja pułapki,robi sztyletowanie,genialnie wymiata z kuszy

Aria-Mistrz Inwokacji z 1 poziomem woja-Księżycowy elf-Dobrze walczy sejmitarami,wyrąbuje czarami tabuny wrogów.

Taka drużyne trudno smokowi zatrzymać!Może kiedyś ją zmienie.



Cannabis - Śro 02.11.2005, 19:23:49
" />To moja:
Aasimar-paladyn mystry
półork - barbarzyńca
duergar-wojownik
gnom glebinowy-lotrzyk
drow-czarodziej
aasimar-kaplan (tu obojetne)

AAsimarzy maja premie do madrosci i charzymy wiec sie swietnie nadaja na paladyna i kaplana, ktory dzieki charyzmie odpedza/niszczy nieumar;ych. Polork za sile, sieje spustoszenie posrod wrogow, krasnolud nastepny killer, gno - trudny do wykrycia, posiada od razu niewykrywalnosc (super dla zlodzieja), odpornosc na magie, czary iluzji, niewidzialnosci, infrawizja, drow, atuty do inteligenicji, zrecznosci, odpornosc na magie, infrawizja.

PS.Smoki w IWD sa bardzo slabe wiec zadna druzynaz odpowiednim poziomem nie ma problemu.



Feryann - Sob 04.02.2006, 11:28:31
" />Wciąż trudno mi przyzwyczaić się do IwD2 i tych dziwnych dla mnie zasad, ale postanowiłem zagrać dziwną drużynką:
1. Krasnolud tarczowy, woj - pierwszy killer, zbiera na siebie wszystkie ciosy
2. Aasimar, kapłan tempusa - przywołuje stworki, jak trzeba to leczy
3. Drow, czarownik - postać do gadania, nieźle sieje czarami.



Verxan - Sob 04.02.2006, 11:47:25
" />Ja zbyt dużo w tą gierkę nie grałem, ale zawsze w składzie:
- Aasimar paladyn (zwykle Helma) - wysoka charyzma, nieźle walczy lider drużyny
- Półork wojownik - pcha się do przodu, przyjmuje wszystkie ciosy na siebie
- Półelf łowca - łucznik, czasami zamiast niego biorę mnicha
- Niziołek złodziej - rozbraja pułapki i otwiera zamki
- Gnom kapłan (różńej wiary, zależnie od humoru) - leczydełko
- Drow mag - specjalista od czarowania



Orick - Sob 04.02.2006, 15:07:33
" /> Loro napisał(a):



Verxan - Sob 04.02.2006, 17:10:34
" />Też z tym miałem problem na początku. Teraz po wykonaniu zadania do rozmowy daję inną postać (wszystko jedno) i zgarniam nagrodę.



Orick - Sob 04.02.2006, 17:58:20
" />Ale to tyle roboty xP Wolę dać czarodzieja, nie trzeba się męczyć xD A do tego ta boska skuteczność... Zresztą znacie moje zamiłowanie do magów, zwłaszcza zaklinaczy i czarowników



Loki Lyesmyth - Wto 07.02.2006, 18:26:48
" />ja zmodifikowałem swój team przyciołem sie tylko na isairze i madae orza golemach pod mnichami

Screamer ,To czrownik walczy kuszą ,jest człekiem (nie)zwykłym,
charyzma i inteligencja na max ,jemu rozwijam kusze umiejetnoiści pasywne(inicjatywa itp)gadane i magiczne(ale nie metaczary)

Lord PR3d@TooR to człowiek paladyn helma który po osiągnieciu poziomu 9 zaczyna awansowac w wojowniku po 15 lvl przerzucam sie znów na pala
siła 18 zr 16 kon 16 int 1 cha 15 bije mieczami duzymi i wielkimi

Krasnal tarczowy Kronos beczka piwa to wojownik sil 18 zr18 kon 20 int 1mdr mdr 18 chyba(to co zostanuie) ch 1 to on pluje wszystkim w twarz kosi toporem, młotem, dwuręcznym mieczem

Tarczowy krasnal Jasny jonny to pan porank albo bitewny strażnik
siła 12 zreczność 14 kon 16 int 2 mdr 18charyzma 1

linosnin to ksiezycowy lef łotrzyk siła 10 kon 16 int 18 zrczność 20 mdr 10 charyzma 2

ten team jest naprawde mocny kapłan walczy powracajocą bronią(stylisko ponad ostrze) stoi na tyle blisko by leczyc bitych i na tyle daleko by jego nie bito
czrownik strzela s kuszy zagrabionego z duergaskiego inzyniera sam natomiast z obronnych uczy sie tylko lustranych odbić zwinnośc kota ulepszona niewidzialność i kamienna skóraz pomocniczy przyspieszenia drużyny przyzwanie biesa przłamanie odpornośc i oczy kata natomiast rezta to czysta ofensywa szczególnie lubi używac palca śmierci dezintegracji kul silinioka i kuli ognia
wojownik i paladyn stoją na przedzie a łotrzykowi do ręki nawet nie daje sztyletu(cios w plecy jest straszni w icd2 słaby) tylko szyje z łuku



Jeggred - Śro 22.03.2006, 13:25:04
" />Ostatnio postanowiłem ponownie przejść IWD II (w przerwach między WoW-em kiedy net niedziała). A oto mój new dream (aczkolwiek dość standardowy):

1. Czarownik - drow kobieta, siła - 8, zręczość - 14, kondycja - 16, inteligencja - 18, mądrość - 4, charyzma - 20, walczy łukiem.

2. Wojownik - krasnolud tarczowy mężczyzna, s - 18, z - 12, k - 20, int - 10, m - 14, ch - 2 (w sumie mogłem odjąc od int i dać więcej w mądrość ale za późno ;p), walczy jednoręcznymi toporami.

3. Wojownik - człowiek mężczyzna, s - 18, z - 12, k - 18, int - 8, m - 16, ch - 4 (jak wyżej), walczy długimi mieczami.

4. Barbarzyńca - półork mężczyzna, s - 20, z - 14, k - 18, int - 2, m - 18, ch - 2, walczy dwuręcznymi toporami.

5. Pani Poranka Lathandera - aasimar kobieta, s- 14, z - 12, k - 18, int - 4, m - 20, ch - 12, walczy kuszą.

6. Czarodziej - diabelstwo kobieta, s - 8, z- 20, k - 18, int - 20, m - 10, ch - 2, walczy kuszą.

Złodzieja nie brałem bo do otwierania drzwi/skrzyń mam barba. I tak patrząc na niektórych wojowników, paladynów i kapłanów zastanawiam się po co niektórzy dają ponad 12 (13 jeżeli trzeba jakieś atuty) zręczność w/w klasom. Skoro przy używaniu zbrój ćiężkich maksymalny bonus z zręczności wynosi +1 i więcej punktów to marnotractwo. Swoją drogą to (troche późno to mówie ale co tam) ja tam zawsze wykonywałem zadania dla mnichów, potem zabijałem mnichów dla duergerów a następnie zabijałem szare krasnoludy .



Arthas - Śro 22.03.2006, 15:10:59
" />moja drużyna wygląda tak: (może i jest tandetna ale mi sie dobrze gra)
Arthas- Wojownik Pół-Ork Siły 20 Zr.18 Kon.18 Int.12 Mdr.2 Cha.2 charakter chaotyczny neutralny
Dorian- Czarodziej Tiefling Siły 14, Zrę. 14 Kon.16 Int. 20 Mdr.6 Cha.4
charakter chaotyczny dobry
Miriam- Pani Poranka Lathandera Aasimar Siły 14 Zr.14 Kon.16 Int.10 Mdr.20 Cha.4 charakter neutralny dobry
Mordrag- Bard Człowiek Siły 14 Zr.16 Kon.16 Int.10 Mdr.4 Cha.18 charakter neutralny dobry (robi też za złodzieja i kolesia od gadki z NPC)
Freth- Druid Aasimar Siły 14 Zr.16 Kon.16 Int.8 Mdr.20 Cha.6 charakter neutralny
mam pięciu żeby exp trochę szybciej leciał i wolę magie od siły więc mam 4 czarujących jednego wojownika



Oress - Śro 22.03.2006, 15:44:22
" />no to w takim razie ja mam następujacy skład:
- Człowiek, Pan Strachu Bane'a
- Drow, Czarownik
- Człowiek Nekromanta
- Elf, Łotrzyk(którego w poźniejszych etapach gry zmieniam na wojownika)
- Głębinowy Gnom, Mnich Starego Zakonu
- Ksieżycowy Elf, Wojownik
statystyk nie chciało mi się sprawdzac ale standardowo punkty siły przydzieliłem wojakom, inteligencka i charyzma dla magów, mądrośc i duża siła dla kapłana, zręcznośc oraz siła dla mnicha, a reszta pkt. według uznania- przede wszystkim pozostałe pkt. dodaje do mądrości(odpornośc na magie)...no i chyba tyle



Ingmar - Śro 22.03.2006, 15:58:11
" />Grałem dość ciekawą (powiedzmy osobliwą drużyną, a że kiepski byłem w D&D to się nie śmiać)

- Ingmar: Aasimar, Paladyn/Wojownik Dwa półtoraki i Płyta
- Da'hell: Krasnolud (bodajże tarczowy) Barbarzyńca, Topór Oburęczny i Średnia
- Sheila: Półelfka Łowca/Wojownik Morgensztern i Tarcza oraz Płyta ( ) potem zmieniłem na dwie Buławy, bo poczytałem, że łowca lepiej dwama broniami walczy;
- Viconia: (nie mogłem się powstrzymać, mimo, że nie grałem w BG, to kumpel mi mówił, a ja innego imienia za cholerę wymyślić nie mogłem) Dzika Elfka (albo Księżycowa już nie pamiętam) Strażnik Bitewny Temposa, Topór (czasami dwa), tarcza i Płyta
- Darkstorm: Człowiek czarownik 8/Czarodziej 16 (grałem nim dwa razy ) kij, proca + punklerz czasami, przede wszystkim ciężka kusza
- Tyler: Tiefling złodziej/wojownik Długi Miecz + Krótki Miecz, Długi Łuk, lekka zbroja



Eldon Feng - Pią 24.03.2006, 12:52:31
" />ja trochę zaryzykowałem:
-Łowca człowiek, miecze kusze (może być)
-Wojownik krasnolud ,topory (morderca)
-Złodziej niziołek, łuki (nieźle strzela)
-Bard półelf, miecze (przez wielu uważany za najgorszą klasę w grze)
-Druid drow, obuchowe (ponoć gorszy od kapłana)
-Mag człowiek, łuki (niezłe czary)

Zaryzykowałem bo wybrałem barda i druida. Ale nie jest tak trudno jak myslałem. Teraz włącze Serce Furii to zobaczymy



Harbull - Sob 01.04.2006, 22:26:31
" />1. Paladyn
2. Paladyn
3. Paladyn
4. Paladyn
5. Kaplan
6. Mnich

Nawet fajnie sie gra samymi Obrońcami Wiary



Unthralion - Śro 12.04.2006, 11:07:39
" />Wojownik Człowiek Praworządny Dobry -Eanill
Paladyn Aasimar Praworządny Dobry -Khordan
Łowca Półelf Chaotyczny Dobry -Maandor
Kapłan Aasimar Neutralny -Venri
Czarownik Elf Chaotyczny Neutralny -Bendar
Złodziej Elf Chaotyczny Neutralny -Phaare



Orick - Czw 25.05.2006, 17:29:55
" />Moja drużyna [Przechodzę po raz drugi, w nawiasach krótka notka o tych poostaciach]

Lena - Elf Księżycowy, Czarownica, Chaotyczny Dobry [Długie miecze + Proca, zastanawiam się nad daniem 1 poziomu woja. Postać zachłanna i drobna oszustka, ale raczej dobra]

Adrivia - Aasimar, Paladyn Mystry, Praworządny Dobry [Wielkie Miecze - Panna cnotliwa, honorowa] [ a jakże - Orish ]

Salim - Aasimar, Mnich Starego Zakonu, Praworządny Neutralny [Facet minął się z powołaniem ^^ Jajcarz i pijaczyna, jednak bardzo walczeny. Jego ulubione hasło: "Oto jest pięść ma, zna ją świata ćwierć - Kto ją ujrzy z bliska, ujrzy swoją śmierć" oraz "Najlepszy? Tutaj!"]

Goldur: Złoty Krasnolud[chyba], Kapłan Tempusa, Neutralny [Krasnolud do walki, oddany swemu Bogu - zależy mu jedynie na honorowej walce bez oszustw]

Roxana: Niziołek Wędrowny [chyba] Łotrzyk, Chaotyczny Neutralny [Mała kobitka, która niemalże non stop kryje się w cieniu, szyje strzałami, a gdy trzeba, z okrzykiem "Spróbuj mojego żądła" rusza do walki ze swym niezawodnym sztyletem lub krótkim mieczem]

Desloch: Diabelstwo, Mag, Chaotyczny Neutralny [Wojownicze nastawienie do życia, ironiczne teksty. Jego siejące zniszczenie magiczne pociski, lub bełty wystrzeliwywane z kuszy, poprzedza zazwyczaj "Podejdź kolego! Śmierci mam dość dla każdego!"]



Mogrim - Wto 29.08.2006, 12:33:57
" />Ostatnio było tak, ale zazwyczaj jest bardziej skomplikowanie:

1. Człowiek, Czarodziej
2. Człowiek, Wojownik
3. Człowiek, Wojownik
4. Krasnolud, Wojownik
5. Człowiek, Kapłan (Strażnik wiedzy Oghmy)
6. Gnom skalny (?), Czarownik



Aria AlThor - Wto 29.08.2006, 23:00:12
" />IceWind II (Przeważnie tak grałem [zmnieniali sie tylko Mag na kapłana])
Z tego co pamiętam To wyglądało tak
Elf-. Woj
Człowiek-.Łowca
Diabelstwo-. Złodziej
Elf księżycowy-. Kapłan
Człowiek- Mag (Nekromanta)
Elf- Mag[/b]



Armando - Nie 03.09.2006, 13:19:43
" />zmieniam drózyne którą zaprojektowałem jutro dam nową wersje narazie rasy i klasy pal dru kap czarownik-aasimarzy łotrzyk/łowca i czarodziej tieflingi
dobra staty już mam
1.Paladyn helma 18/12/18/13/14/5 atut ekspert to podstawa, walczy dużymi/wielkimi mieczami i łukiem
2.Druid 14/14/16/10/20/6 walczy w pierwszej linii z palkiem i kapłanem broń to buławka jakaś dobra na dystans proca/strzałki czary głównie ofensywne+kilka przywołań
3.Kapłan tempusa 16/12/16/10/20/6 razem z Druidem i Palkiem ładnie walczy z przodu przez dużą część gry używa "styliska ponad ostrzem" czasami w tłoku topór dwuręczny czary wzmacniające drużyne i kilka "ożywień zmarłego" (czyli do oporu bo super czar)
4.Łotrzyko-łowca 14/20/16/16/10/2 stoi z tyłu i pilnuje magów na dystans łuk+szybki strzał w zwarciu 2krótkie miecze wzmocnione finezją całkiem nieźle zakrada się na tyły wroga żeby ubić magów/kapłanów
5.Czarownik 8/14/14/14/10/20 główny gadacz w dróżynie (dyplomacja i blef) i przenośna wyrzutnia rakiet z obronnych czarów zna tylko lustrzane odbicia reszta to kule/chmury i kilka przywołań najwyższych kręgów
6.Czarodziej 10/20/14/20/10/4 zna czaru na każdą okazje zajmuje się głównie wsponaganiem i przywoływaniami chodziaż przywalić z kuli ognia też może



Arthas - Śro 06.09.2006, 13:59:29
" />Teraz zacząłem sobie taką drużynką:
Therik- Woj Tarczowy Krasnolud Siła Zr. Kondycha rzecz jasna 18 dodatkowo 14 mądrości 3 int. i 1 Charyzmy... Walczy toporami i korbaczem chaotyczny neutralny czyli robi co chce i na co ma ochotę

Arthas- nekromanta chaotyczny zły człowiek czyli główny zły w mojej drużynie Siła 14 Zr 18 Kon 18 Int 18 Mdr 3 Cha 3 Strzela do wrogów z kuszy a wręcz z krótkich mieczy i sztyletów

Atella- druid neutralny Aasimar- zazwyczaj kiedy reszta drużyny jest w szale bojowym ona pomaga im się opamiętać Sił 14 Zr 16 Kon 16(albo 14) Mdr 18 Int 3 Cha 18 walka z łuku oraz z buławy

Harth Nir- człowiek kapłan Talosa chaotyczny zły- najbadziej lubi szerzyć ZŁO i ZNISZCZENIE często pomaga mu w tym Arthas Sił 16 Zr 18 Kon 18 Int 3 Mdr 18 Cha 3 Także strzela z kuszy a wręcz sieka wrogów długimi mieczami

No cóż zawsze grałem dobrą drużyną więc teraz przyszedł czas na zło...



Armando - Śro 06.09.2006, 15:15:11
" />mam pytanie po co Wojownikowi i kapłanowi 18 zręczności?? płytówka i tak pozwala na bonus+1 więc 13 to dla nich max (dla atutów ale ja i tak 12 daje) drużyna fajna tylko Arthas może mieć problemy jak ktoś czary kontroli / umysłu na niego rzuci ale czarodziej ma i tak dobrze rozwinięty rzut na wole pozatym wrogowie zauroczają raczej wojaków

i taka mała prośba przelicz satystyki druida bo przy charyżmie 18 to ona może mieć góra 11 kondycji a jak 14 kondycji to mniej char



Arthas - Śro 06.09.2006, 18:03:29
" />Ta, sorki ,przy Atelli pomyłka- ona ma 12 siły i 14 zręczności , reszte statsów dałem dobrze, kapłanowi zręcznośc po to żeby lepiej strzelał z dystansowych (chyba że ona nie ma wpływu) a z tym wojem to rację masz, trzeba było dać mniej do Zręczności



Armando - Śro 06.09.2006, 20:27:20
" />to jest tak jak masz 18 zrę to dostaniesz w płytówce+1 do defa tylko ale w droniach dystansowych dostaniesz te +4 do ataku (chociaż uważam że tak nie powinno być bo ciężko jest rzucać toporkiem/strzelać z łuku jak się ma na sobie coś w stylu 20-30kilogramowej zrboi od stóp do czubka głowy )



Loki Lyesmyth - Czw 07.09.2006, 16:11:25
" />a po grzyba wojownikowi plytowka??
akurat icd 2jest tak zrobiony ze muj wojownik zzbroji plytowaj nigdy nie mial wiecej kp niz w zbroiskurzanej
skurzni nie dosc ze jest wiecej to salepsze
wojownik powinen miec wszystkiestatsy fizyczne na 20 a sile ponad 22 ito z hakiem



Arthas - Czw 07.09.2006, 17:19:32
" />Scream też masz rację tak na końcu gry woj powinieni miec zr 18 siłę22-24 kondychę ok.22 oczywiście wobec tego musi miec jakieś przedmioty co dodają punkty tych cech.



Loki Lyesmyth - Czw 07.09.2006, 19:17:10
" />wszystko ladnie tylkoze nakondycje nie warto wiecej ladowac niz20 a zrecznosci to20 winnno byc conajmniej



Michasko - Nie 10.09.2006, 21:31:32
" />Hmm

Michasko - człowiek - paladyn Helma - 18 siła, 17 zr, 18 kon, 16 int, 5 mdr, 17 char
Arcan - krasnolud tarczy - barbarzyńca - 24 siła, 20 zr, 21 kon, 16 int, 3 mdr, 1 char
Ungo - człowiek - wojownik - tutaj nie pamietam cech :]
Aslan - człowiek - kapłan bane'a - 19 siła, 18 zr, 20 kon, 5 int, 28 mdr, 5(lub 3) char
Lyna - diabelstwo - łotrzyk - nie pamietam cech, ale zrecznosci miała duzo :]
jakies imie - drow - czarodziej - tutaj też nie pamietam, lecz inteligencji mu nie brakowało

--
taką drużynką przeszedłem IwD 2 :]
ostatnią bitwe wygrałem za drugim razem, bo za pierwszym nie rzuciłem na swoich żadnych czarów, ani nie odpocząłem (przed zejściem ze szczytu wierzy)...



Armando - Pon 11.09.2006, 04:36:47
" />dziwne że przez cała gre żaden globliński szaman nie wpadł na to żeby zauroczeniem cię poczęstować bo znowu widzę tendencję do obniżania mądrości. Ludzie jak chcecie oszczędzać pkt to na charyżmie styka ewentualnie int (chociaż ja nie lubie grać debilami jakoś nie pasują mi do koncepcji silnych i pomysłowych bohaterów )



Oress - Pon 11.09.2006, 07:46:10
" />o jezuuu ale niekórzy z was sie czepiają tej mądrości- taka jest prawda że ona wielkie G daje i tyle- odpornośc na magie etc- niby prawda, ale od czego są czary obronne czy magiczne itemy??, ja na prawde wole zainwestowac u woja w siłe zrecznosc kondycje i inteligencje a nie w madrosc- przechodziłem jakoś IWDII ponad 10 razy i na najtrudniejszym poziomie nigdy nie miałem problemów...



Loki Lyesmyth - Pon 11.09.2006, 12:22:28
" />na dobra sprawe nawet w inteligencje ladowac nie trzeba
wojownikowi potrzebna jest 8 punktow umiejetnosci ktore ladujemy w koncenetracje(czyli zeby miec 4 koncentracji) i heja!
co niby z reszta zrobic??
w zastrszanie ladowac??

pozatym wojownik czlowiek ma zawsze 2 punkty do rozdysponowania nawet jesli gra sie z inteligencja 3



Orick - Pon 11.09.2006, 13:59:48
" /> Scream PredaTooR napisał(a):



Raku - Wto 12.09.2006, 18:43:46
" />A oto moja druzyna:
1)Torgrus-Tarczowy Krasnolud-Wojownik-Młot i tarcza, kusza
2)Valdios-Assimar-Paladyn Helma-2 miecze, łuk
3)Nazgrel Krwawy-Pół Ork-Barbarzyńca-Młot i tarcza, toporki
4)Veresa-Człowiek-Kapłan Lathandera-2 wekiery lub cepy, łuk
5)Kaishia-Pół Elf-Czarodziej-2 miecze, łuk
6)Perdrin-Niziołek Wędrowny-Łotrzyk-Miecz i sztylet, łuk

Ogólnie gra sie przyjemnie, Krasnal i Ork wszystkich zastraszają i są główną siła udeżeniową drużyny, paladyn jest niezrównanym i bardzo charyzmatycznym dyplomatą i dobrze walczy, kapłanka średnia w walce, ale dobrze leczy, Elfka zmiękcza wrogów magią a później wspiera łotrzyka w ostrzale, w ekstremalnych sytuacjach ta dwójka włącza się do walki bezpośredniej, w której radzą sobie nie najgorzej aha zaznaczam, że jest to moja pierwsza gra w ID 2 z magiem w drużynie, zawsze miałem na jego miejscu łowce, ale ogólnie nie narzekam



Oress - Wto 12.09.2006, 20:24:23
" />bleh po co grac takim schematycznym skłądem- 3 zbrojnych, kapłan mag i łotrzyk- duzo przyjemniej gra sie eksperymentując

Dzis odpaliłem po roku IWDII i sobie taki skład zrobiłem:
Łotrzyk- kórego na woja poxniej zamienie(półelf)
Czarodziej(drow)
Kapłan(człek)
Bard z jedna klasą wojownika(półelf)
Mnich(gnom głebinowy)

fajnie sie gra, dzis doszedłem tylko do Mostu i pokonałem "armie" Xsuki, jutro zajme sie Guthmą i resztą, a potem do świątyni i sie...zobaczy



Loki Lyesmyth - Śro 13.09.2006, 11:39:03
" /> Orick Raven napisał(a):



Raku - Pią 15.09.2006, 16:57:10
" />Moja druzyna jest opisana 2 posty wyżej i chciałbym sie o cos zapytać. Mianowicie członkowie mojego teamu mają po 16 poziomów, a jestem w Odcietej Dłoni, nie wydaje sie wam to za mało I pytanie nr 2: mój Krasnolud miał 15 pozimów woja, po awansie dałem mu pozim barbarzyńcy, błąd czy nie

Jeśli jeśli ktos uzna to za OT to z góry przepraszam



Loki Lyesmyth - Pią 15.09.2006, 18:14:52
" />malo noe cuz mi tez sie wydawalo ale gdyby bylo wiecej byko by zbyt latwo a to serca furi ten poziom to w sam raz

ja za bald uznaje 15 poziom wojownika
lepiej robic 14 wojownika/Reszta barbarzynce(co jest calkiem niezlym pomyslem) lub walnac 16 woja i i 14 barba co jest pomyslem gorszym bo ten jeden atut wiecej nie jest asz tak potrzebny



Ingmar - Śro 27.09.2006, 18:18:33
" />Parę chwil temu od moich razów padła po raz drugi Moraga - królowa pradawnych, a zanim zabiorę się za Shadows of Undrentide postanowiłem przypomnieć sobie Icewind Dale 2. Mój wybór padł na część drugą, bo przeszedłem ją dawno i niechlujnie. Jak na razie stworzyłem nową drużynkę i trochę nią pobiegałem po Targos i potłukłem te syfiaste gobliny:

Ingmar, Człowiek, Wojownik, Praworządny Neutralny postać flagowa (bo ma moją xywkę ;]), jak na razie walczy półtorakiem i krótkim mieczem, w przyszłości będą to dwa długie miecze (piały być półtoraki, ale jak przejrzałem ich listę i porównałem do tej długich mieczy...).

siła 18, zręczność 15, kondycja 16, inteligencja 10, mądrość 7, charyzma 10

Grimgnaw, Krasnolud Tarczowy, Mnich Starego Zakonu, Praworządny zły. To mnich wiec nawala się piąstkami. Imię pożyczyłem od przyjemniaczka z Neverwintera, więc statsy ma podobne.

siła 16, zręczność 16, kondycja 20, inteligencja 7, mądrość 16, charyzma 1

Illidan, Drow, Łowca nieumarłych, Neutralny Zły. Do walki wykorzystuje 2 krótkie miecze (finezja w walce) i zbroje lekką, dzięki czemu ma bardzo dobre Trak0. To imię pochodzi z kolei od gościa z WarCrafta 3. Niestety w grze nie da się wybrać jako wroga rasowego pozasferowców, więc wybór padł na tak powszechnych nieumarłych (salamandry, może i bardziej klimatyczne by były, ale za mało ich w grze).

siła 15, zręczność 18, kondycja 14, inteligencja 10, mądrość 13, charyzma 10

Liliana, Dzika Elfka, Kapłanka Temposa, Chaotyczna Dobra. Jak na razie walczy toporem/procą i tarczą, raczej to się nie zmieni. Imię wymyślone na poczekaniu (jakoś mi się spodobało), ale sama postać niezła. Miała być Księżycowym Elfem, ale one mi kompletnie do Temposa nie pasują - a elfia kapłanka to już tradycja.

siła 14, zręczność 12, kondycja 14, inteligencja 8, mądrość 18, charyzma 12

Darkstorm, Aasimar, Zaklinacz, Praworządny Zły - to druga postać flagowa (bo to moja druga xywa, lub jak kto woli nazwisko fantasy). Walczy kuszą i kijem, może zmienię mu na sztylet, przede wszystkim duużo czaruje (i gada).

siła 10, zręczność 14, kondycja 16, inteligencja 10, mądrość 10, charyzma 20

Saladrin, księżycowy elf, łotrzyk, Chaotyczny Neutralny - ostatnia moja postać to złodziej. Jak nie ciężko się domyślić biega ze sztyletem i Długim Łukiem. Kryje się w cieniu i ogólnie sporo robi.

siła 14, zręczność 18, kondycja 14, inteligencja 12, mądrość 8, charyzma 10

No tyle, standardowo gram 6 osobową drużyną, bo lubię mieć ludzi z różnych profesji. Tylko nie mogę się pozbyć tego wrażenia, ze dziwna ta drużyna jakaś wyszła. ^^
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.