ďťż
 
 
 
 

Wštki


[IWD] Zbrojownia - Zbroje średnie



wojjoo - Pon 29.09.2008, 11:44:09
" />Elfia kolczuga z Dłoni +3 [obrazek - elfia]

W czasach Złotego Wieku Elfów z Dłoni Seldarine i Krasnoludów z Głębi Dorna został skonstruowany specjalny rodzaj znakomitej elfiej kolczugi, który zapewniał ochronę przed złą pogodą panującą na północy.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 2
Specjalne:
+20% do odporności na chłód
Waga: 15
Nie może używać:
Druid
Mag
Miejsce: Odcięta Dłoń, III poziom wieży Solonara (tej na południu); pojawia się losowo w skrzyni na podeście.
Komentarz: Bardzo dobra zbroja, o parametrach niezwykle przypominających kolczugę Kaylessy (jedyną różnicą jest brak premii do Zręczności). Zapewnia użytkownikowi znakomitą Klasę Pancerza (lepszą nawet niż zbroja płytowa) i sporą premię do odporności na chłód. Zdecydowanie polecam każdemu wojownikowi.

Kolczuga [obrazek - kolczuga]

Kolczuga jest wykonana z przeplatających się metalowych kółeczek. Zawsze nakłada się ją na kubrak z pikowanego materiału; ma to zapobiec bolesnym otarciom i złagodzić siłę ciosów.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 5
Waga: 40
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Komentarz: Zwykła, niemagiczna kolczuga. Jest lepsza od wszelkich zbroi skórzanych, ale gorsza od płytowych. Zapewnia zupełnie przyzwoitą Klasę Pancerza. Przyda nam się jedynie we wczesnych etapach rozgrywki, dopóki każdy z naszych wojowników nie będzie miał na sobie zbroi paskowej bądź płytowej.

Kolczuga [obrazek - kaylessy]

Ta zbroja była własnością Kaylessy, mistrzyni władania bronią w Dłoni Seldarine. Jej wyjątkowa biegłość w posługiwaniu się łukami ustępowała tylko jej urodzie. Kaylessa oddana była podnoszeniu umiejętności bojowych każdego elfa, który pozostawał pod jej komendą. Jeśli w czasie Bitwy pod Dłonią Seldarine byli jacyś bohaterowie, to Kaylessa była jedną z nich. Była przykładem odwagi w obliczu nadciągającej zagłady - bez strachu poprowadziła swych ludzi przeciwko hordom goblinów i orków. Nawet po upadku Dłoni wciąż była oddana ludziom i nieustraszona w bitwie. Jej ostatnim życzeniem była śmierć na polu chwały.

PARAMETRY:

Klasa pancerza: 2
Specjalne:
+1 do Zręczności
+20% do odporności na chłód
Waga: 15
Nie może używać:
Druid
Mag
Miejsce: Odcięta Dłoń, Wieża Shevarasha (ta na wschodzie), pierwszy poziom. Kolczuga ta pojawia się losowo przy Kaylessie.
Komentarz: Silnie umagiczniona wersja kolczugi, jedna z najlepszych średnich zbroi w grze. Nie dość, że zapewnia użytkownikowi bardzo dobrą Klasę Pancerza (lepszą nawet niż zbroja płytowa) i jest znacznie lżejsza od zwykłej kolczugi, to jeszcze zwiększa Zręczność (co również może mieć wpływ na poprawę KP, a na pewno ma na TraK0 w walce bronią dystansową) i odporność na chłód noszącej ją postaci. Zdecydowanie polecam.

Kolczuga +1 [obrazek - kolczuga+1]

Kolczuga jest wykonana z przeplatających się metalowych kółeczek. Zawsze nakłada się ją na kubrak z pikowanego materiału; ma to zapobiec bolesnym otarciom i złagodzić siłę ciosów.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 4
Waga: 20
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Miejsce:
1.Dolina Cieni, mała krypta na północnym wschodzie; pojawia się losowo w sarkofagu z pułapką (Śmierdząca chmura).
2.Smocze Oko, IV poziom; zbroję tę nosi jeden z więźniów, Iholikan Quinval.
3.Głębia Dorna, II poziom; zbroje te noszą Drowy straże przednie.
4.Wyspa Grobów, podziemia, w jednej z urn na północy.
5.Wyspa Wielkiego Gada, II poziom jaskiń, w jednej ze skrytek na północnym wschodzie.
Komentarz: Umagiczniona wersja kolczugi. Zapewnia noszącej ją postaci nieznacznie lepszą klasę pancerza (różnica wynosi 1 punkt), jest również trochę lżejsza. Może nam się przydać we wczesnych etapach rozgrywki (Dolina Cieni), gdy nie będzie nas jeszcze stać na kupno kompletu zbroi płytowych dla wszystkich wojowników. Potem polecam sprzedać.

Kolczuga +2 [obrazek - kolczuga+2]

Kolczuga jest wykonana z przeplatających się metalowych kółeczek. Zawsze nakłada się ją na kubrak z pikowanego materiału; ma to zapobiec bolesnym otarciom i złagodzić siłę ciosów.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 3
Waga: 10
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Miejsce:
1.Lodowiec Ząb Wielkiego Gada, jaskinie lodowych olbrzymów, Joril.
2.Samotna Knieja, do kupienia u Quinna w świątyni Waukeen.
3.Samotna Knieja, Gwiżdżąca Szubienica, Roald Tunnelfist (tylko przy zwłokach, nie można ukraść).
4.Posępny Mróz, pierwszy poziom jaskiń, do kupienia u Tiernona.
Komentarz: Umagiczniona wersja kolczugi. Zapewnia noszącej ją postaci trochę lepszą klasę pancerza (różnica wynosi 2 punkty), jest również nieznacznie lżejsza. W momencie, w którym zdobywamy pierwszy jej egzemplarz, powinniśmy być już w posiadaniu potężniejszych zbroi (lepsza, choć oczywiście cięższa, będzie nawet zwykła zbroja płytowa).

Kolczuga życia [obrazek - zycia]

Zbroję tę, zrobioną z żelaza z meteorytu, wykonali krasnoludzcy i elfi kowale w Czasach Współpracy, a najwyżsi kapłani Moradina i Labelasa Enoretha umagicznili ją, obdarzając magiczną mocą. Niestety żaden krasnoludzki ani elfi wojownik nigdy nie założył tej zbroi. Kiedy pomiędzy Dłonią Seldarine a Głębią Dorna wybuchł konflikt, krasnoludy ukryły zbroję w krypcie, odmawiając korzystania z każdej rzeczy, do powstania której przyczyniły się elfy.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 2
Specjalne:
+10 punktów życia
Regeneracja 1 PŻ na rundę
Waga: 40
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Miejsce: Głębia Dorna, Hol Bohaterów, w pierwszym grobowcu po lewej stronie.
Komentarz: Kolejne wspaniałe odzienie. Zapewnia noszącej je postaci bardzo dobrą Klasę Pancerza (gorszą jednak, niż wiele ciężkich pancerzy – z tego powodu dostanie się raczej drużynowemu kapłanowi, a nie wojownikom), zwiększa również jej ilość punktów życia i zapewnia regenerację. Bardzo dobra zbroja, zdecydowanie polecam. Jedynym jej minusem jest fakt, że zdobywamy ją dopiero pod koniec rozdziału IV.

Mitrylowa kolczuga +4 [obrazek - mitrylowa]

Mitrylowa kolczuga +4. Jest to osobista zbroja Drizzta, słynnego mrocznego elfa łowcy. Kolczugę tę wykuł dla niego jego przyjaciel Bruenor.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 1
Waga: 7
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Miejsce: Przedmiot ten można zdobyć jedynie za pomocą kodu (wszystko na to wskazuje). Jego nazwa to CHAN06.
Komentarz: Znakomita zbroja. Gdyby została umieszczona w świecie gry, mogłaby konkurować ze Zbroją Czarnego Łabędzia o miano najlepszego średniego pancerza. Zapewnia użytkownikowi bardzo dobrą Klasę Pancerza (1, co nawet pośród ciężkich zbroi należy do rzadkości). Niestety, aby zdobyć ten przedmiot, trzeba uciec się do oszustwa (co oczywiście odradzam).

Zbroja Czarnego Łabędzia [obrazek - labedz]

Zbroja ta została wykonana przez krasnoludzkiego kowala o imieniu Karador. Potem elfi mistrz zauroczeń o imieniu Elemeth z Pięciu Drzew obdarzył ją mocą magiczną. W czasie, kiedy Dłoń Seldarine i Głębia Dorna ze sobą współpracowały, powstało wiele wspaniałych przedmiotów, a ta zbroja jest właśnie jednym z nich. Niezwykle lekka i piękna, zbroja ta była początkowo noszona przez elfkę, która pełniła funkcję dowódcy w Odciętej Dłoni, dlatego osada nie padła, kiedy orki dokonywały grabieży wież. Potem zbroja ta została ukradziona przez Pannę Ilmadię.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 1
Specjalne:
+1 do Charyzmy
+10% do odporności na ogień
+10% do odporności na zimno
+10% do odporności na elektryczność
+10% do odporności na kwas
Waga: 20
Nie może używać:
Bard
Druid
Mag
Złodziej
Miejsce: Niższa Głębia Dorna, Wielka Kuźnia, panna Ilmadia.
Komentarz: Bardzo dobry pancerz, zdecydowanie najlepsza średnia zbroja w grze. Zapewnia znakomitą Klasę Pancerza (1, tyle samo co np. Jątrząca Zbroja albo Zbroja płytowa z ankhega), zwiększa także odporności na żywioły użytkownika o 10 procent. Zdobywamy ją stosunkowo późno, ale na pewno jeszcze niejednokrotnie będzie miała okazję, by udowodnić nam swoją potęgę. Zdecydowane polecam.

Zbroja łuskowa Ogiena [obrazek - ogien]

Wielki bohater barbarzyńców Ogien ubierał tę zbroję w trakcie swych podbojów, które zdążyły już przejść do legendy. Powiadano, że z wyglądu przypominał człowieka, chociaż był wyższy i o wiele szerszy. Niektórzy barbarzyńcy są też zdania, że Ogien dla rozrywki walczył z wilkami. Wiadomo, że przez całe życie prześladowała go przepowiednia, jakoby "miał umrzeć pod białymi łapami". Kiedy zginął, walcząc z niedźwiedziami polarnymi w tundrze Doliny Lodowego Wichru, jego zbroję złożono do grobu wraz z nim. Pomimo swej mocy, zbroja niczym szczególnym się nie wyróżnia.

PARAMETRY:

Klasa pancerza: 2
Specjalne:
posiadacz może wywołać Zwierzęcy szał 3 razy dziennie
Waga: 25
Nie może używać:
Niziołki
Gnomy
Druid
Mag
Złodziej
Miejsce:
1.Obóz barbarzyńców, pojawia się losowo w beczce we wschodniej części mapy.
2.Wyspa Wielkiego Gada, I poziom jaskiń; pojawia się losowo w zwłokach we wschodniej części mapy.
Komentarz: Całkiem niezła zbroja. Zapewnia taką samą Klasę Pancerza, co Zbroja płytowa +1, co na pewno daje noszącemu ją bohaterowi poczucie bezpieczeństwa. Co więcej, pozwala rzucać czar Zwierzęcy szał trzy razy dziennie (właściciel zyskuje 19 punktów siły, +20 punktów życia, +20% ruchu, a także +2 do wszystkich rzutów obronnych; podczas działania zaklęcia istnieje jednak szansa, że wpadnie on w szał bojowy i zacznie atakować zarówno wrogów, jak i przyjaciół). Polecam.

Zbroja paskowa [obrazek - paskowa]

Zbroja paskowa jest odmianą zbroi folgowej, w której metalowe pasy są przynitowane pionowo, a nie poziomo, do spodniej warstwy, miękkiej, szytej z materiału i skóry. Ponieważ zbroja ta nie jest zbyt elastyczna, w znacznym stopniu ogranicza w walce noszącego ją wojownika.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 4
Waga: 40
Nie może używać:
Bard
Druid
Mag
Złodziej
Komentarz: Zwykła, niemagiczna zbroja paskowa. Jest lepsza od wszelkich zbroi skórzanych i kolczug, ale gorsza od płytowych. Zapewnia zupełnie przyzwoitą Klasę Pancerza. Przyda nam się jedynie we wczesnych etapach rozgrywki, dopóki każdy z naszych wojowników nie będzie miał na sobie zbroi płytowej.

Zbroja paskowa +1 [obrazek - paskowa+1]

Zbroja paskowa jest odmianą zbroi folgowej, w której metalowe pasy są przynitowane pionowo, a nie poziomo, do spodniej warstwy, miękkiej, szytej z materiału i skóry. Ponieważ zbroja ta nie jest zbyt elastyczna, w znacznym stopniu ogranicza w walce noszącego ją wojownika.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 3
Waga: 20
Nie może używać:
Bard
Druid
Mag
Złodziej
Miejsce:
1.Posępny Mróz, I poziom jaskiń, do kupienia u Tiernona.
2.Zamek Maluradek, do kupienia u Hobarta Szczeciniastostopego.
Komentarz: Umagiczniona wersja zbroi paskowej. Zapewnia noszącej ją postaci nieznacznie lepszą klasę pancerza (różnica wynosi 1 punkt), jest również trochę lżejsza.. W momencie, w którym zdobywamy pierwszy jej egzemplarz, powinniśmy już dysponować znacznie potężniejszymi pancerzami. Nie warto wydawać na nią pieniędzy.




Oceansoul - Czw 02.10.2008, 18:23:27
" /> Cytuj:



wojjoo - Czw 02.10.2008, 18:42:44
" />Elfia kolczuga z Dłoni +3 [obrazek - elfia]

W czasach Złotego Wieku Elfów z Dłoni Seldarine i Krasnoludów z Głębi Dorna został skonstruowany specjalny rodzaj znakomitej elfiej kolczugi, który zapewniał ochronę przed złą pogodą panującą na północy.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 2
Specjalne:
+20% do odporności na chłód
Waga: 15
Nie może używać:
Druid
Mag
Miejsce: Odcięta Dłoń, III poziom wieży Solonara (tej na południu); pojawia się losowo w skrzyni na podeście.
Komentarz: Bardzo dobra zbroja, o parametrach niezwykle przypominających kolczugę Kaylessy (jedyną różnicą jest brak premii do Zręczności). Zapewnia użytkownikowi znakomitą Klasę Pancerza (lepszą nawet niż zbroja płytowa) i sporą premię do odporności na chłód. Zdecydowanie polecam każdemu wojownikowi.

Kolczuga [obrazek - kolczuga]

Kolczuga jest wykonana z przeplatających się metalowych kółeczek. Zawsze nakłada się ją na kubrak z pikowanego materiału; ma to zapobiec bolesnym otarciom i złagodzić siłę ciosów.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 5
Waga: 40
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Komentarz: Zwykła, niemagiczna kolczuga. Jest lepsza od wszelkich zbroi skórzanych, ale gorsza od płytowych. Zapewnia zupełnie przyzwoitą Klasę Pancerza. Przyda nam się jedynie we wczesnych etapach rozgrywki, dopóki każdy z naszych wojowników nie będzie miał na sobie zbroi paskowej bądź płytowej.

Kolczuga [obrazek - kaylessy]

Ta zbroja była własnością Kaylessy, mistrzyni władania bronią w Dłoni Seldarine. Jej wyjątkowa biegłość w posługiwaniu się łukami ustępowała tylko jej urodzie. Kaylessa oddana była podnoszeniu umiejętności bojowych każdego elfa, który pozostawał pod jej komendą. Jeśli w czasie Bitwy pod Dłonią Seldarine byli jacyś bohaterowie, to Kaylessa była jedną z nich. Była przykładem odwagi w obliczu nadciągającej zagłady - bez strachu poprowadziła swych ludzi przeciwko hordom goblinów i orków. Nawet po upadku Dłoni wciąż była oddana ludziom i nieustraszona w bitwie. Jej ostatnim życzeniem była śmierć na polu chwały.

PARAMETRY:

Klasa pancerza: 2
Specjalne:
+1 do Zręczności
+20% do odporności na chłód
Waga: 15
Nie może używać:
Druid
Mag
Miejsce: Odcięta Dłoń, Wieża Shevarasha (ta na wschodzie), pierwszy poziom. Kolczuga ta pojawia się losowo przy Kaylessie.
Komentarz: Silnie umagiczniona wersja kolczugi, jedna z najlepszych średnich zbroi w grze. Nie dość, że zapewnia użytkownikowi bardzo dobrą Klasę Pancerza (lepszą nawet niż zbroja płytowa) i jest znacznie lżejsza od zwykłej kolczugi, to jeszcze zwiększa Zręczność (co również może mieć wpływ na poprawę KP, a na pewno ma na TraK0 w walce bronią dystansową) i odporność na chłód noszącej ją postaci. Zdecydowanie polecam.

Kolczuga +1 [obrazek - kolczuga+1]

Kolczuga jest wykonana z przeplatających się metalowych kółeczek. Zawsze nakłada się ją na kubrak z pikowanego materiału; ma to zapobiec bolesnym otarciom i złagodzić siłę ciosów.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 4
Waga: 20
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Miejsce:
1.Dolina Cieni, mała krypta na północnym wschodzie; pojawia się losowo w sarkofagu z pułapką (Śmierdząca chmura).
2.Smocze Oko, IV poziom; zbroję tę nosi jeden z więźniów, Iholikan Quinval.
3.Głębia Dorna, II poziom; zbroje te noszą Drowy straże przednie.
4.Wyspa Grobów, podziemia, w jednej z urn na północy.
5.Wyspa Wielkiego Gada, II poziom jaskiń, w jednej ze skrytek na północnym wschodzie.
Komentarz: Umagiczniona wersja kolczugi. Zapewnia noszącej ją postaci nieznacznie lepszą klasę pancerza (różnica wynosi 1 punkt), jest również trochę lżejsza. Może nam się przydać we wczesnych etapach rozgrywki (Dolina Cieni), gdy nie będzie nas jeszcze stać na kupno kompletu zbroi płytowych dla wszystkich wojowników. Potem polecam sprzedać.

Kolczuga +2 [obrazek - kolczuga+2]

Kolczuga jest wykonana z przeplatających się metalowych kółeczek. Zawsze nakłada się ją na kubrak z pikowanego materiału; ma to zapobiec bolesnym otarciom i złagodzić siłę ciosów.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 3
Waga: 10
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Miejsce:
1.Lodowiec Ząb Wielkiego Gada, jaskinie lodowych olbrzymów, Joril.
2.Samotna Knieja, do kupienia u Quinna w świątyni Waukeen.
3.Samotna Knieja, Gwiżdżąca Szubienica, Roald Tunnelfist (tylko przy zwłokach, nie można ukraść).
4.Posępny Mróz, pierwszy poziom jaskiń, do kupienia u Tiernona.
Komentarz: Umagiczniona wersja kolczugi. Zapewnia noszącej ją postaci trochę lepszą klasę pancerza (różnica wynosi 2 punkty), jest również nieznacznie lżejsza. W momencie, w którym zdobywamy pierwszy jej egzemplarz, powinniśmy być już w posiadaniu potężniejszych zbroi (lepsza, choć oczywiście cięższa, będzie nawet zwykła zbroja płytowa).

Kolczuga życia [obrazek - zycia]

Zbroję tę, zrobioną z żelaza z meteorytu, wykonali krasnoludzcy i elfi kowale w Czasach Współpracy, a najwyżsi kapłani Moradina i Labelasa Enoretha umagicznili ją, obdarzając magiczną mocą. Niestety żaden krasnoludzki ani elfi wojownik nigdy nie założył tej zbroi. Kiedy pomiędzy Dłonią Seldarine a Głębią Dorna wybuchł konflikt, krasnoludy ukryły zbroję w krypcie, odmawiając korzystania z każdej rzeczy, do powstania której przyczyniły się elfy.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 2
Specjalne:
+10 punktów życia
Regeneracja 1 PŻ na rundę
Waga: 40
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Miejsce: Głębia Dorna, Hol Bohaterów, w pierwszym grobowcu po lewej stronie.
Komentarz: Kolejne wspaniałe odzienie. Zapewnia noszącej je postaci bardzo dobrą Klasę Pancerza (gorszą jednak, niż wiele ciężkich pancerzy – z tego powodu dostanie się raczej drużynowemu kapłanowi, a nie wojownikom), zwiększa również jej ilość punktów życia i zapewnia regenerację. Bardzo dobra zbroja, zdecydowanie polecam. Jedynym jej minusem jest fakt, że zdobywamy ją dopiero pod koniec rozdziału IV.

Mitrylowa kolczuga +4 [obrazek - mitrylowa]

Mitrylowa kolczuga +4. Jest to osobista zbroja Drizzta, słynnego mrocznego elfa łowcy. Kolczugę tę wykuł dla niego jego przyjaciel Bruenor.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 1
Waga: 7
Nie może używać:
Druid
Mag
Złodziej
Miejsce: Przedmiot ten można zdobyć jedynie za pomocą kodu (wszystko na to wskazuje). Jego nazwa to CHAN06.
Komentarz: Znakomita zbroja. Gdyby została umieszczona w świecie gry, mogłaby konkurować ze Zbroją Czarnego Łabędzia o miano najlepszego średniego pancerza. Zapewnia użytkownikowi bardzo dobrą Klasę Pancerza (1, co nawet pośród ciężkich zbroi należy do rzadkości). Niestety, aby zdobyć ten przedmiot, trzeba uciec się do oszustwa (co oczywiście odradzam).

Zbroja Czarnego Łabędzia [obrazek - labedz]

Zbroja ta została wykonana przez krasnoludzkiego kowala o imieniu Karador. Potem elfi mistrz zauroczeń o imieniu Elemeth z Pięciu Drzew obdarzył ją mocą magiczną. W czasie, kiedy Dłoń Seldarine i Głębia Dorna ze sobą współpracowały, powstało wiele wspaniałych przedmiotów, a ta zbroja jest właśnie jednym z nich. Niezwykle lekka i piękna, zbroja ta była początkowo noszona przez elfkę, która pełniła funkcję dowódcy w Odciętej Dłoni, dlatego osada nie padła, kiedy orki dokonywały grabieży wież. Potem zbroja ta została ukradziona przez Pannę Ilmadię.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 1
Specjalne:
+1 do Charyzmy
+10% do odporności na ogień
+10% do odporności na zimno
+10% do odporności na elektryczność
+10% do odporności na kwas
Waga: 20
Nie może używać:
Bard
Druid
Mag
Złodziej
Miejsce: Niższa Głębia Dorna, Wielka Kuźnia, panna Ilmadia.
Komentarz: Bardzo dobry pancerz, zdecydowanie najlepsza średnia zbroja w grze. Zapewnia znakomitą Klasę Pancerza (1, tyle samo co np. Jątrząca Zbroja albo Zbroja płytowa z ankhega), zwiększa także odporności na żywioły użytkownika o 10 procent. Zdobywamy ją stosunkowo późno, ale na pewno jeszcze niejednokrotnie będzie miała okazję, by udowodnić nam swoją potęgę. Zdecydowane polecam.

Zbroja łuskowa Ogiena [obrazek - ogien]

Wielki bohater barbarzyńców Ogien ubierał tę zbroję w trakcie swych podbojów, które zdążyły już przejść do legendy. Powiadano, że z wyglądu przypominał człowieka, chociaż był wyższy i o wiele szerszy. Niektórzy barbarzyńcy są też zdania, że Ogien dla rozrywki walczył z wilkami. Wiadomo, że przez całe życie prześladowała go przepowiednia, jakoby "miał umrzeć pod białymi łapami". Kiedy zginął, walcząc z niedźwiedziami polarnymi w tundrze Doliny Lodowego Wichru, jego zbroję złożono do grobu wraz z nim. Pomimo swej mocy, zbroja niczym szczególnym się nie wyróżnia.

PARAMETRY:

Klasa pancerza: 2
Specjalne:
posiadacz może wywołać Zwierzęcy szał 3 razy dziennie
Waga: 25
Nie może używać:
Niziołki
Gnomy
Druid
Mag
Złodziej
Miejsce:
1.Obóz barbarzyńców, pojawia się losowo w beczce we wschodniej części mapy.
2.Wyspa Wielkiego Gada, I poziom jaskiń; pojawia się losowo przy zwłokach we wschodniej części mapy.
Komentarz: Całkiem niezła zbroja. Zapewnia taką samą Klasę Pancerza, co Zbroja płytowa +1, co na pewno daje noszącemu ją bohaterowi poczucie bezpieczeństwa. Co więcej, pozwala rzucać czar Zwierzęcy szał trzy razy dziennie (właściciel zyskuje 19 punktów siły, +20 punktów życia, +20% ruchu, a także +2 do wszystkich rzutów obronnych; podczas działania zaklęcia istnieje jednak szansa, że wpadnie on w szał bojowy i zacznie atakować zarówno wrogów, jak i przyjaciół). Polecam.

Zbroja paskowa [obrazek - paskowa]

Zbroja paskowa jest odmianą zbroi folgowej, w której metalowe pasy są przynitowane pionowo, a nie poziomo, do spodniej warstwy, miękkiej, szytej z materiału i skóry. Ponieważ zbroja ta nie jest zbyt elastyczna, w znacznym stopniu ogranicza w walce noszącego ją wojownika.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 4
Waga: 40
Nie może używać:
Bard
Druid
Mag
Złodziej
Komentarz: Zwykła, niemagiczna zbroja paskowa. Jest lepsza od wszelkich zbroi skórzanych i kolczug, ale gorsza od płytowych. Zapewnia zupełnie przyzwoitą Klasę Pancerza. Przyda nam się jedynie we wczesnych etapach rozgrywki, dopóki każdy z naszych wojowników nie będzie miał na sobie zbroi płytowej.

Zbroja paskowa +1 [obrazek - paskowa+1]

Zbroja paskowa jest odmianą zbroi folgowej, w której metalowe pasy są przynitowane pionowo, a nie poziomo, do spodniej warstwy, miękkiej, szytej z materiału i skóry. Ponieważ zbroja ta nie jest zbyt elastyczna, w znacznym stopniu ogranicza w walce noszącego ją wojownika.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 3
Waga: 20
Nie może używać:
Bard
Druid
Mag
Złodziej
Miejsce:
1.Posępny Mróz, I poziom jaskiń, do kupienia u Tiernona.
2.Zamek Maluradek, do kupienia u Hobarta Szczeciniastostopego.
Komentarz: Umagiczniona wersja zbroi paskowej. Zapewnia noszącej ją postaci nieznacznie lepszą klasę pancerza (różnica wynosi 1 punkt), jest również trochę lżejsza. W momencie, w którym zdobywamy pierwszy jej egzemplarz, powinniśmy już dysponować znacznie potężniejszymi pancerzami. Nie warto wydawać na nią pieniędzy.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.