ďťż
 
 
 
 

Wštki


[IWD 2]Jakie czary warto wziąć czarownikowi.



tartos - Czw 11.03.2010, 09:44:47
" />Witam chciałem zasięgnąć waszej zdania na temat wyboru czarów dla czarownika.
Jakie czary polecacie nim wziąć tak aby radził sobie w normalnej grze ale także w trybie serca furii, będąc jedyną postacią czarującą w drużynie.

(Myślałem o drużynie: czarownik, wojownik, mnich, kapłan)

Z góry dziękuję za porady.




Arry - Czw 11.03.2010, 14:41:15
" />Przede wszystkim - czary ochronne.
W sercu Furii dobre są wszelkie czary przywołujące pomocników (przywłanie zwierząt/potworów, animacja martwego).
Ponadto polecam też jakieś szybkie czary (magiczny pocisk), żeby móc szybko zareagować na sytuację podczas bitwy.
Mile widziane są też obszarówki (kula ognia) - dobre na grupy słabych przeciwników.
Jak ma być to jedyny mag w drużynie, to też wziąłbym czary, które są w stanie zdejmować ochrony przeciwnikom.



Arthas - Czw 11.03.2010, 17:42:43
" />Na pierwszym lvlu to nie ma takiego znaczenia, na pewno wiesz co wziąć. Tarcza, płonące dłonie, kula, pocisk.

Na drugim Niewidzialność, Pajęczyna, strzała melfa, Pętla (do ogłuszania może być przydatna jak maga zaatakują), Lawina śnieżnych kul, ew. Groza, Płomienie Aganazara (na sercu furii nieprzydatne), czasami brałem kocią zwinnośc i Lustrzane odbicie (na sercu schodzą szybko te odbicia)

Na trzecim ofc ognista kula, Eksplodująca czaska (nawet lepsza), kula niewidzialności (na sercu do zwiadów i do ukrycia postaci - niezbędne wręcz), przyspieszenie, rozproszenie, spowolnienie i na co tam jeszcze miejsce masz

Na czwartym nienaruszalna sfera otiluke'a, przywołanie pająków, któreś z emocji wspomagających, ew. zamęt, nie pamiętam co tam było jeszcze :/

Na piątym Chaos, Stożek zimna, przywołania cieni/potworów z cienia, ogień słońca, ewentualnie dominacja

6 lvl Grupowe przyspieszenie, nawałnica kwasu (niezły dmg), słowo mocy: milczenie, reszta to przywołania (można 1 żywiołaka wziąc)

na 7 jest dużo silnych ale opóźniona kula ognista zadaje bardzo duży dmg, tęczowe kolory tak samo, wielobies, można jakieś duszenie ewnetualnie, czy 7 oczu

8 plugawy uwiąd ofc, ten symbol który nie potrzebuje życia przy efekcie (na HoFie reszta będzie nieprzydatna), można przywołanie demona, wielki okrzyk do ogłuszenia.

9 lvl - grupowa dominacja , lament banshee, oczy kata, brama jeśli starczy slotów

IMO na levelach 5-6 najlepiej brać przywołania + demony z wyższych leveli.

Pisałem z pamięci, więc pewnie przekręciłem parę nazw. W sumie to HoFa nie przeszedłem też całego więc jak ktos przeszedł i wie lepiej to poprawcie mnie.



tartos - Czw 11.03.2010, 22:14:28
" />Wielkie dzięki, to już daje jakieś pojęcie żeby nie skopać postaci




Armando - Śro 17.03.2010, 10:03:14
" />z 4 kręgu kamienna skóra to podstawa,
a na 9 kręgu jak się ma grupową dominację to już lamentu nie trzeba mieć (szybciej można oczy kata wybrać wtedy)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.