ďťż
Wštki |
[G3] Solucja - wątek główny - droga Beliara (Orish)
Orish - Sob 09.02.2008, 17:51:43 " />Informacja Pierwszy etap solucji, do Cape Dun włącznie, został opisany w "Pierwszych krokach". Nie opisuję tu też szczegółowych zadań dla poszczególnych lokacji. Zostały one opisane w sekcjach dotyczących poszczególnych krain. Droga Beliara jest dość specyficzna - prawdopodobnie twórcom zabrakło po prostu konceptu na płynne poprowadzenie nią gracza. Dlatego też musimy wykazać się tu trochę własną inicjatywą... Etap pierwszy: znajdź pięć artefaktów Adanosa Sugeruję, aby najpierw podążać drogą Innosa<link> lub Adanosa<link>. Artefakty te po prostu musimy zdobyć, nieważne jak. Pamiętaj jednak cały czas, że chcesz pracować dla Asasynów - zdobycie wysokiej reputacji u nich jest niezbędne do pójścia ścieżką Beliara. Etap drugi: zdobądź Kostur Wiecznego Wędrowca Kiedy już uzyskamy 75 reputacji u Asasynów, uzyskamy dostęp do Ishtar. To właśnie tutaj swoją siedzibę ma Zuben. Będziesz musiał przejść u niego sprawdzian - szerzej opisany w solucji dla miasta Ishtar. Następnie mówimy mu o planach Xardasa i zdobywamy Kostur Wiecznego Wędrowca. Etap trzeci: wypełnij wolę Beliara Potrzebny nam będzie dostęp do świątyni w Bakareshu. Jeśli jeszcze go nie uzyskaliśmy, będziemy musieli wykonać trochę miejscowych zadań. W końcu jednak mamy zaszczyt wysłuchać samego Beliara. Zleci nam pozbycie się Rhobara, Xardasa, Zubena i wszystkich wodzów orków. Idziemy do Zubena i zabijamy go. Idziemy do Xardasa i zabijamy go. Korzystamy z kamienia teleportacyjnego (jaskinia w Gocie), aby przedostać się do stolicy Myrtany. Trafiamy do świątyni - czeka nas przeprawa do zamku przez zniszczone miasto pełne orków. Króla odnajdujemy w sali tronowej i... zabijamy go oczywiście! Ten sam czasownik odnosi się do orkowych wodzów: Uruka z Cape Dun, Vareka z Montery, Vaka z Trelis, Groka z Geldern, Umbraka z Silden i Kana z Faring. Meldujemy Beliarowi wykonanie zadania i zostajemy władcami świata et cetera... Tae - Sob 09.02.2008, 18:04:51 " /> Cytuj: Orish - Wto 12.02.2008, 19:24:09 " />Informacja Pierwszy etap solucji, do Cape Dun włącznie, został opisany w "Pierwszych krokach". Nie opisuję tu też szczegółowych zadań dla poszczególnych lokacji. Zostały one opisane w sekcjach dotyczących poszczególnych krain. Droga Beliara jest dość specyficzna - prawdopodobnie twórcom zabrakło po prostu konceptu na płynne poprowadzenie nią gracza. Dlatego też musimy wykazać się tu trochę własną inicjatywą... Etap pierwszy: znajdź pięć artefaktów Adanosa Sugeruję, aby najpierw podążać drogą Innosa<link> lub Adanosa<link>. Artefakty te po prostu musimy zdobyć, nieważne jak. Pamiętaj jednak cały czas, że chcesz pracować dla Asasynów - zdobycie wysokiej reputacji u nich jest niezbędne do pójścia ścieżką Beliara. Etap drugi: zdobądź Kostur Wiecznego Wędrowca Kiedy już uzyskamy 75 reputacji u Asasynów, będziemy mogli wejść do Ishtar. To właśnie tutaj swoją siedzibę ma Zuben. Będziesz musiał przejść u niego sprawdzian - szerzej opisany w solucji dla miasta Ishtar. Następnie mówimy mu o planach Xardasa i zdobywamy Kostur Wiecznego Wędrowca. Etap trzeci: wypełnij wolę Beliara Potrzebny nam będzie dostęp do świątyni w Bakareshu. Jeśli jeszcze go nie uzyskaliśmy, będziemy musieli wykonać trochę miejscowych zadań. W końcu jednak mamy zaszczyt wysłuchać samego Beliara. Zleci nam pozbycie się Rhobara, Xardasa, Zubena i wszystkich wodzów orków. Idziemy do Zubena i zabijamy go. Idziemy do Xardasa i zabijamy go. Korzystamy z kamienia teleportacyjnego (jaskinia w Gocie), aby przedostać się do stolicy Myrtany. Trafiamy do świątyni - czeka nas przeprawa do zamku przez zniszczone miasto pełne orków. Króla odnajdujemy w sali tronowej i... zabijamy go oczywiście! Ten sam czasownik odnosi się do orkowych wodzów: Uruka z Cape Dun, Vareka z Montery, Vaka z Trelis, Groka z Geldern, Umbraka z Silden i Kana z Faring. Meldujemy Beliarowi wykonanie zadania i zostajemy władcami świata et cetera... Cytuj: |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |