ďťż
 
 
 
 

Wštki


[G3] Solucja - Trelis (Orish)



Orish - Śro 13.02.2008, 21:14:32
" />1. Zabij ogry!
Thorus opowie ci o ograch czających się w leśnej jaskini. Trzeba je zabić. Po wykonaniu zadania wracamy do Thorusa (1000 sztuk złota i dodatkowe 500 PD)
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1250

2. Zorientuj się, co jest nie tak z farmą na zachodzie
Thorus chce, żebyśmy sprawdzili, co złego dzieje się na zachodniej farmie. Rozmawiamy z Kapotthem, wykonujemy zadania nr 3 i 4, a następnie wracamy do zleceniodawcy (200 sztuk złota).
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1250

3. Podejrzana jaskinia w pobliżu farmy
Część zadania nr 2. Idziemy do pobliskiej jaskini i wybijamy "podejrzane szablozęby. Wracamy do Kapottha (1000 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1250

4. Czy najeźdźcy splądrowali farmę?
Kontynuacja zadania nr 3. Kapotth ze spalonej farmy na zachodzie twierdzi, że gońcy leśni najechali ją. Idziemy na północ i przekonujemy się o tym. Możemy zabić druida Torna. W nagrodę dostaniemy od zleceniodawcy 300 sztuk złota.
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1000

5. Ze wschodniej świątyni nie docierają dostawy
Thorus każe nam iść do Tempecka i powiedzieć mu, żeby przysłał do miasta dostawę. Okazuje się jednak, że nie jest to możliwe. Musimy najpierw wykonać zadanie nr 6. Następnie pytamy Tempeckowi, co mamy powiedzieć Thorusowi. Wracamy do najemnika z raportem. Nagroda to 500 sztuk złota.
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1500

6. Sprawdź czy w świątyni Trelis pozostał ktoś żywy
Podczas penetrowania świątyni Tempeck i jego grupa została zaatakowana przez nieumarłych. Mamy sprawdzić, czy ktoś jest wewnątrz, kto przetrwał walkę. Wchodzimy do świątyni i torujemy sobie drogę wśród ożywieńców. Wreszcie docieramy do Kamaka (patrz zadanie nr 7). Kiedy wyjdziemy, rozmawiamy z Tempeckiem. W nagrodę otrzymujemy 400 sztuk złota.
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1000

7. Pomóż szamanowi Kamakowi wydostać się ze świątyni
Kontynuacja zadania nr 6. Pomagamy Kamakowi opuścić świątynię. W nagrodę dostajemy 5 mikstur leczniczych.
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1000

8. Paladyn Konrad chce odzyskać swoją magię
Z wykonaniem tego zadania będziemy musieli się wstrzymać, aż nie zbierzemy wszystkich ognistych pucharów i nie zaniesiemy ich do klasztoru w Nordmarze. Dopiero wtedy, oddając Konradowi puchar, quest zostanie ukończony. W nagrodę dostaniemy 500 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 2500

9. Ork wojownik Pranck potrzebuje mikstur leczniczych
Daj miksturę leczenia Pranckowi.
Reputacja w Trelis: +4
Punkty Doświadczenia: 500

10. Ork wojownik Pranck potrzebuje 20 mikstur leczniczych
Kontynuacja zadania nr 9. Pranck potrzebuje 20 mikstur leczniczych (na ich zdobycie mamy 2 dni). Daj mu je.
Reputacja w Trelis: +4
Punkty Doświadczenia: 1500

11. Odszukaj zbiegłego zbiegłego niewolnika Avogadro
Pranck chce, żebyś odszukał zbiegłego alchemika imieniem Avogadro. Znajdziesz go ukrywającego się na pobliskiej farmie Josha. Informujemy o tym Prancka (dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Trelis: +4
Punkty Doświadczenia: 1000

12. Zabierz alchemika Avogadro do Trelis
Kontynuacja zadania nr 11. Zabieramy alchemika Avogadro do Trelis. Zgłaszamy się do Prancka (500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Alchemia: +1
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1000

13. Milok szuka swojego starego miecza.
Tempeck zabrał miecz Miloka. Mamy go dla niego odzyskać. Idziemy do Tempecka i rozmawiamy z nim. Miecz jest na taczkach. Wracamy do Miloka.
Reputacja w Trelis: +4
Punkty Doświadczenia: 1000

14. Cole chce iść do Nemory
Cole z farmy Farmona chce iść do obozu buntowników w Nemorze. Idziemy z nim tam.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 500

15. Benowi przydałaby się nauczka
Prowokujemy Bena i pobijamy go.
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 750

16. Służący Ben potrzebuje swojej łopaty
Ben zostawił swoją łopatę w świątyni. Przynosimy mu ją.
Kradzież: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

17. Opowiedz przywódcy Nemory o sytuacji buntowników w świątyni Trelis
Charles chce, żebyśmy poszli do Nemory i donieśli tamtejszemu przywódcy buntowników o ich sytuacji. W nagrodę dostaniemy 300 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1000

18. Zabij orków w świątyni w Trelis i w jej okolicy
Charles zleci nam pozbycie się orków przebywających w pobliżu świątyni. Idziemy się z nimi rozprawić. Następnie wracamy do Charlesa (500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja u Buntowników: +2
Punkty Doświadczenia: 1500

19. Podstępne gobliny napadają farmę Dereka
Farma Dereka jest atakowana przez gobliny. Pomagamy w walce.
Reputacja w Trelis: +4
Punkty Doświadczenia: 750

20. Zabij złodziejskie gobliny napadające na farmę Dereka
Kiedy wykonamy zadanie nr 19, Derek poprosi nas, abyśmy znaleźli kryjówkę goblinów i zabili je. Znajdziemy ją w jaskini nieopodal (trzeba iść wzdłuż gór). Wracamy do zleceniodawcy (300 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1000

21. Zlikwiduj ożywieńców w jaskiniach
Zadanie zleca nam tchórzliwy buntownik imieniem Steve. Oczyszczamy pobliską jaskinię z nieumarłych. Wracamy do Steve'a (300 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

22. Zabij pochrząkujące bestie z jaskini koło farmy Josha
Josh chce, żebyśmy udali się do pobliskiej jaskini i rozprawili się z "pochrząkującymi bestiami". Idziemy tam i wybijamy rozpruwacze. Wracamy do zleceniodawcy (1000 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Trelis: +8
Punkty Doświadczenia: 1500

23. Artefakt Kamaka
Peer zleca nam zadanie okradzenia Kamaka z artefaktu. Należy pobić szamana, ale uprzednio zadbajmy, by mieć ponad 75 reputacji w Trelis, aby orkowie nie obrócili się przeciwko nam (przynajmniej jeśli zamierzamy współpracować z nimi).
Kradzież: +1
Punkty Doświadczenia: 500

24. Splądruj farmy
Dostępne po wykonaniu zadania nr 23. Peer zleca nam zadanie okradzenia Dudleya. Idziemy do jego domu i zabieramy zawartość skrzyni.
Kradzież: +1
Punkty Doświadczenia: 1250

25. Splądruj zamek w Trelis
Dostępne po wykonaniu zadania nr 24. Peer zleca nam trudne zadanie okradzenia skarbca w Trelis. Musimy niezauważenie wkraść się do podziemia siedziby Vaka i zabrać zawartość odpowiedniej skrzyni.
Kradzież: +1
Punkty Doświadczenia: 2500

26. Vak potrzebuje pięćdziesiąt tysięcy sztuk złota dla asasyna
Cóż... Vak wisi asasynom 50000 sztuk złota. Możemy mu tyle zapłacić w zamian za artefakt. Lub zabić - jeśli współpracujemy z buntownikami.
Reputacja u Orków: +7
Punkty Doświadczenia: 5000

27. Zdobądź zamek Trelis
Wybijamy wszystkich orków, ich najemników i asasynów w Trelis, a także na pobliskich farmach. Uważamy, aby nie zranić Konrada.
Reputacja u Buntowników: +5
Punkty Doświadczenia: 7500




Oceansoul - Śro 13.02.2008, 21:29:21
" /> Orish napisał(a):



Orish - Czw 14.02.2008, 22:54:01
" /> Orish napisał(a):
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.