ďťż
Wštki |
[G3] Solucja - Silden (Orish)
Orish - Czw 14.02.2008, 17:31:36 " />1. Zabij wilki w pobliżu Silden Koło samotnej chaty w pobliżu Silden spotkasz Brama. Możesz z nim iść na polowanie (zadanie nr 2) i zabić Srebrne Wilki. Następnie porozmawiaj z nim, a dostaniesz dodatkowe 500 PD. Zdolności myśliwskie: +1 Reputacja w Silden: +2 Punkty Doświadczenia: 1500 2. Zapoluj z Bramem na srebrne wilki Część zadania nr 1. Podążaj za Bramem i zabij wszystkie Srebrne Wilki. Następnie porozmawiaj ze swoim kompanem. Zdolności myśliwskie: +1 Punkty Doświadczenia: 1000 3. Zabij zębacze grasujące w pobliżu Silden Nieopodal domu Brama jest chata Falka i Lukjana. Z tym pierwszym możesz iść zapolować na zębacze (zadanie nr 4). Po walce porozmawiaj z nim (dodatkowe 500 PD). Zdolności myśliwskie: +1 Punkty Doświadczenia: 1500 4. Zapoluj z Falkiem na zębacze Część zadania nr 3. Idź za Falkiem i zabij wszystkie cztery zębacze. Zdolności myśliwskie: +1 Punkty Doświadczenia: 1000 5. Zabierz skóry do Givessa, do młyna Zaproponuj Lukjanowi zabranie dostawy futer do młyna. Z jednej strony chaty są 3 paczki futer, z drugiej cztery i jedna leży na studni. Zanosimy je do młyna, do Givessa. Reputacja w Silden: +4 Punkty Doświadczenia: 2000 6. Przynieś myśliwemu Lukjanowi pieniądze za skóry Kontynuacja zadania nr 5. Dostajemy od Givessa zapłatę za futra i mamy ją przekazać Lukjanowi. W nagrodę dostajemy 300 sztuk złota. Zdolności myśliwskie: +1 Reputacja w Silden: +4 Punkty Doświadczenia: 2000 7. Zabierz drewno z obozu do Givessa, do młyna Gancka stwierdzi, że najlepszym zadaniem dla ciebie będzie noszenie drewna. Mamy zebrać z całego obozu w sumie 10 paczek drewna na opał i zanieść do młyna, do Givessa. W nagrodę otrzymamy 500 sztuk złota. Reputacja w Silden: +4 Punkty Doświadczenia: 2000 8. Zabij niewolników, którzy uciekli z Silden Zapotek powie ci, że pięciu niewolników uciekło z jego obozu. Mamy ich zabić. Poszukiwania prowadź na północ od Silden. Zobacz też zadanie nr 9. Reputacja u Orków: +1 Punkty Doświadczenia: 1500 9. Uratuj niewolnika Silden od dziczy Freman powie ci o pięciu niewolnikach zbiegłych z obozu w Silden (tych samych, co z zadania nr . Mamy każdego z nich odprowadzić do zleceniodawcy (dlatego zadanie to można wykonać pięć razy). Za każdego dostaniesz 100 sztuk złota. Reputacja u Buntowników: +1 Punkty Doświadczenia: 500 10. Uwolnij Nordmarczyka Larsa z obozu Lars został uwięziony przez orków za kradzież. Możesz go wykupić u Zapoteka (300 sztuk złota). Porozmawiaj z Larsem (dodatkowe 500 PD; będzie mógł zaprowadzić cię na przełęcz wiodącą do Nordmaru - zadanie nr 11). Reputacja w Nordmarze: +1 Punkty Doświadczenia: 1500 11. Idź z Larsem na przełęcz do Normdaru Kiedy już uwolnisz Larsa (zadanie nr 10), będzie mógł zaprowadzić cię na przełęcz wiodącą do Nordmaru. Podążaj za nim. Reputacja w Nordmarze: +2 Punkty Doświadczenia: 1500 12. Zabij szamana orków, Grompela Zapotek chciałby wyzwać na pojedynek przywódcę Silden, Umbraka, ale na przeszkodzie stoi szaman Grompel. Mamy go zabić. Zadanie to wykonujemy na samym końcu, bo powoduje, że wszyscy orkowie w mieście staną się wrogo nastawieni (chyba że jakimś cudem nikt tego zabójstwa nie zauważy). Reputacja u Asasynów: +1 Punkty Doświadczenia: 3000 13. Pomóż Kadokowi znaleźć jego młot Kadok zgubił gdzieś swój młot. Znajdziesz go w jednej z jaskiń, do których wejście jest na arenie. Zaatakuje cię tam niezadowolony Jaroll. Pokonaj go tak, żeby nikt nie widział, ale nie zabijaj. W nagrodę za przyniesienie młota dostaniesz od Kadoka 100 sztuk złota i będziesz mógł się u niego uczyć. Reputacja w Silden: +2 Punkty Doświadczenia: 1000 14. Pokonaj Jarocka na arenie Powiedz Barrackowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Jarocka. Po walce porozmawiaj z Barrackiem (100 sztuk złota i dodatkowe 500 PD). Siła: +1 Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1000 15. Pokonaj Jarolla na arenie Powiedz Barrackowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Jarolla. Po walce porozmawiaj z Barrackiem (200 sztuk złota i dodatkowe 500 PD). Siła: +1 Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1000 16. Pokonaj Trompocka na arenie Powiedz Barrackowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Trompoka. Po walce porozmawiaj z Barrackiem (500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD). Siła: +1 Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1500 17. Pieczeń dla Frillocka Frillock jest głodny. Daj mu 5 kawałków pieczeni. Dostaniesz w zamian 50 sztuk złota. Reputacja w Silden: +2 Punkty Doświadczenia: 750 18. Zanieś beczki z rybami do młyna Temmy powie nam, że są do zabrania beczki z rybami do młyna. Bierzemy wszystkie osiem (są przy chatach rybaków) i zanosimy je Givessowi. W nagrodę dostajemy 700 sztuk złota. Reputacja w Silden: +4 Punkty Doświadczenia: 1500 19. Irmakowi zginęła halabarda Irmak powie ci, że zginęła mu halabarda i przez to nie może pełnić warty. Znajdziesz ją w jednej chat rybaków, zawieszoną na ścianie. Oddaj mu ją. Przedstawi ci swoje przypuszczenie, że pewnie ukradli ją rybacy. Możesz wykryć jego kłamstwo, żądając za zachowanie milczenia złota (300 sztuk złota i dodatkowe 500 PD). Reputacja w Silden: +4 Punkty Doświadczenia: 1000 20. Quadir poluje na niewolników dla Silden Możemy pomóc Quadirowi w pozyskiwaniu nowych niewolników. Na zachód od Silden jest obóz drwali. Na celownik bierzemy Willa (patrz zadanie nr i przyprowadzamy go do Quadira. W nagrodę dostajemy 300 sztuk złota. Reputacja u Asasynów: +1 Reputacja w Silden: +4 Punkty Doświadczenia: 1500 21. Pokonaj Willa Część zadania nr 20. Pokonujemy Willa. Siła: +1 Punkty Doświadczenia: 1000 22. Paczka dzikich jagód dla rybaka Stana Bozep chce, żebyś zaniósł paczkę dzikich jagód Stanowi. W nagrodę od rybaka dostaniesz 200 sztuk złota. Reputacja w Silden: +2 Punkty Doświadczenia: 500 23. Zgubione narzędzia Hatloda Hatloda podczas próbnego rejsu łodzią zaatakowały dwa potwory. Uciekając przed nimi, stracił swoje najlepsze narzędzia. Mamy je dla niego odzyskać. Odnajdujemy bestie - "Jaszczur cierpiący na zatwardzenie" jest nieopodal młyna, a "Nasycony topielec" na brzegu w pobliżu wystających z jeziora pozostałości twierdzy paladynów. W nagrodę dostaniemy 100 sztuk złota. Reputacja w Silden: +2 Punkty Doświadczenia: 1000 24. Okręt doskonały Po wykonaniu zadania nr 23, Hatlod powie nam, że chciałby zbudować okręt, który byłby doskonały. Do tego potrzebuje planów. Możemy je dla niego zdobyć w Lago w Varancie, wypełniając zadanie dla Sibura. W nagrodę dostaniemy 1500 sztuk złota. Punkty Doświadczenia: 2500 25. Zdobądź szacunek orków w Silden Żeby dostać się do górnego miasta, musisz zdobyć odpowiednio dużą reputację. Denpok skarży się, że w mieście nie ma wystarczająco dużo orków. Wykonujemy kolejno zadania nr 28, 29, 30 i 31. Quest ten zostanie wykonany, kiedy osiągniemy 75 reputacji w Silden. Reputacja u Orków: +2 Punkty Doświadczenia: 2000 26. Orkowie w Silden potrzebują kowala Denpok powie ci, że w Silden przydałby się kowal. Idziemy w pobliże młyna i zagadujemy Kadoka. Jeśli już znaleźliśmy jego młot (zadanie nr 13), zgodzi się pracować. W nagrodę od Denpoka dostajemy 500 sztuk złota (dodatkowe 1000 PD). Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1500 27. Zabij topielce, które osiedliły się na brzegu rzeki Brontobb powie ci, że topielce pożerają rybaków. Mamy się udać na drugi brzeg rzeczki i zabić je ("Dziwne Topielce"). Wróć do zleceniodawcy (3 mikstury lecznicze i dodatkowe 500 PD). Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1000 28. Powiedz Denpokowi, że Brontobb pilnuje miasta Dostępne po wykonaniu zadania nr 27 i rozmowie z Denpokiem. Powiedz Brontobbowi, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść, a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody). Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1500 29. Powiedz Denpokowi, że Irmak pilnuje miasta Dostępne po wykonaniu zadania nr 19 i rozmowie z Denpokiem. Powiedz Irmakowi, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść, a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody). Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1500 30. Powiedz Denpokowi, że Frillock pilnuje miasta Dostępne po wykonaniu zadania nr 17 i rozmowie z Denpokiem. Powiedz Frillockowi, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść (500 PD), a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody). Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1500 31. Powiedz Denpokowi, że Gancka zostaje w mieście Dostępne po rozmowie z Denpokiem. Poinformuj Ganckę, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść, a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody). Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1500 32. Kucharz Gambal potrzebuje surowego mięsa, aby nakarmić orków w Silden Kucharz Gambal potrzebuje 50 kawałków surowego mięsa. Dajemy mu je. W zamian dostajemy 1000 sztuk złota. Reputacja w Silden: +4 Punkty Doświadczenia: 1500 33. Idź z Pavelem do jego domku myśliwskiego Pavela znajdziesz przy wyjściu z miasta. Będzie cię uczył, jeśli pójdziesz z nim do jego chaty myśliwskiej. Reputacja w Silden: +2 Punkty Doświadczenia: 500 34. Inog pomaga niewolnikom w ucieczce Od Inoga dowiesz się, że pomaga on niewolnikom w ucieczce. Możemy go wydać Zapotekowi (otrzymamy 200 sztuk złota w nagrodę). Następnie wracamy do Inoga w informacją, że orkowie już wiedzą o tym procederze (200 sztuk złota i dodatkowe 1000 PD). Reputacja u Orków: +1 Punkty Doświadczenia: 1500 35. Pomów z hersztem Umbrakiem o zapasach Zdemaskuj Inoga i powiedz, że chcesz mu pomóc. Stwierdzi, że tutejszy przywódca orków musi mieć silny argument dla utrzymania swojej władzy. Mamy się dowiedzieć, co to za argument. Idziemy do Umbraka (jeśli mamy już do niego dostęp) i rozmawiamy z nim o tym. Wracamy z informacjami do Inoga (300 sztuk złota i dodatkowe 1000 PD). Reputacja u Buntowników: +1 Punkty Doświadczenia: 1000 36. Inog potrzebuje 5 zestawów broni dla buntowników Jeśli zdecydujemy się współpracować z Inogiem i zapytamy go o broń, każe ci przynieść pięć paczek. Trzy znajdziesz w młynie (uważaj, żeby nikt cię nie zauważył, jak je będziesz brał), pozostałe będziesz musiał poszukać gdzie indziej. W nagrodę dostaniesz 1000 sztuk złota. Reputacja u Buntowników: +1 Punkty Doświadczenia: 1500 37. Daj znać Anogowi, że jego brat Inog potrzebuje pomocy w Silden Jeśli zdecydujesz sięwspółpracować z Inogiem i zapytasz go o przywódcę buntowników, wskaże ci swojego brata, Anoga. Mamy iść do obozu buntowników na północny wschód od Silden i powiedzieć mu, że potrzebna jest pomoc w mieście. Reputacja u Buntowników: +1 Punkty Doświadczenia: 1000 38. Daj znać Inogowi, że jego brat Anog nie może mu pomóc Kontynuacja zadania nr 37. Anog nie może pomóc swojemu bratu. Powiadom o tym Inoga. Dostaniesz 200 sztuk złota. Reputacja u Buntowników: +1 Punkty Doświadczenia: 1000 39. Znajdź pieczeń dla skazańca Jereka Jerek potrzebuje 25 kawałków pieczeni. Idziemy ze sprawą do kucharza Gambala, który daje nam dziesięć. Resztę sami musimy zdobyć. W nagrodę otrzymujemy pięć mikstur leczniczych. Reputacja u Buntowników: +1 Punkty Doświadczenia: 1500 40. Znajdź broń dla skazańca Jereka Jerek potrzebuje pięciu paczek broni. Trzy z nich znajdziesz na piętrze głównego budynku (tego, gdzie przebywa Umbrak), pozostałe musisz zdobyć w innych miejscach. W nagrodędostajemy cztery mikstury lecznicze. Reputacja u Buntowników: +1 Punkty Doświadczenia: 1000 41. Przesyłka z Nordmaru Porozmawiaj o przesyłce z Nordmaru z szamanem Grompelem To i jeszcze dwa inne można wykonać pewnym sposobem. Idziemy do Anoga. Chce, żebyśmy przynieśli mu dostawę orków z Nordmaru. To i zadanie nr 43 można wykonać pewnym sposobem. Idziemy na przełęcz i widzimy grupę orków walczących z wilkami. Zabijamy wilki. Następnie godzimy się eskortować Tragaka do Grompela i przyłączamy go. Zabijamy wszystkich orków. Odłączamy Tragaka i pokonujemy go. Zabieramy mu dostawę, a kiedy się podniesie, znów przyłączamy. Idziemy do Anoga z dostawą (1000 sztuk złota), a następnie z Tragakiem do Silden (2 mikstury many i 500 sztuk złota). Alchemia: +1 Reputacja u Orków: +1 Reputacja w Silden: +2 Punkty Doświadczenia: 2000 42. Zanieś Anogowi orkową dostawę Nordmaru Patrz zadanie nr 41. Reputacja u Buntowników: +1 Punkty Doświadczenia: 1500 43. Tragak chce odwiedzić szamana Grompela w Silden Patrz zadanie nr 41. Reputacja w Silden: +4 Punkty Doświadczenia: 2500 44. Wódz Umbrak chce śmierci przywódcy buntowników, Anoga Jeśli zdecydujesz się pomagać orkom, Umbrak zleci ci zabicie przywódcę buntowników, Anoga. Idziemy do Grompela. Ten może zaprowadzić nas do rebeliantów (zadanie nr 45). Zabijamy tam Anoga (i, siłą rzeczy, innych też). Wróć do Umbraka (1000 sztuk złota i dodatkowe 1750 PD). Reputacja u Orków: +7 Punkty Doświadczenia: 5000 45. Grompel zna drogę do obozu buntowników na przełęczy Nordmaru Część zadania nr 44. Idziemy za Grompelem. Punkty Doświadczenia: 1000 46. Zabij szpiega buntowników Trzeba zabić Inoga. Reputacja u Orków: +3 Punkty Doświadczenia: 2500 47. Pozbądź się orków z Silden Jeśli pracujemy dla buntowników, starym zwyczajem oczyszczamy Silden z orków i ich najemników. Reputacja u Buntowników: +5 Punkty Doświadczenia: 7500 Oceansoul - Czw 14.02.2008, 18:24:03 " /> Orish napisał(a): Orish - Czw 14.02.2008, 22:49:01 " />1. Zabij wilki w pobliżu Silden Koło samotnej chaty w pobliżu Silden spotkasz Brama. Możesz z nim iść na polowanie (zadanie nr 2) i zabić Srebrne Wilki. Następnie porozmawiaj z nim, a dostaniesz dodatkowe 500 PD. Zdolności myśliwskie: +1 Reputacja w Silden: +2 Punkty Doświadczenia: 1500 2. Zapoluj z Bramem na srebrne wilki Część zadania nr 1. Podążaj za Bramem i zabij wszystkie Srebrne Wilki. Następnie porozmawiaj ze swoim kompanem. Zdolności myśliwskie: +1 Punkty Doświadczenia: 1000 3. Zabij zębacze grasujące w pobliżu Silden Nieopodal domu Brama jest chata Falka i Lukjana. Z tym pierwszym możesz iść zapolować na zębacze (zadanie nr 4). Po walce porozmawiaj z nim (dodatkowe 500 PD). Zdolności myśliwskie: +1 Punkty Doświadczenia: 1500 4. Zapoluj z Falkiem na zębacze Część zadania nr 3. Idź za Falkiem i zabij wszystkie cztery zębacze. Zdolności myśliwskie: +1 Punkty Doświadczenia: 1000 5. Zabierz skóry do Givessa, do młyna Zaproponuj Lukjanowi zabranie dostawy futer do młyna. Z jednej strony chaty są 3 paczki futer, z drugiej cztery i jedna leży na studni. Zanosimy je do młyna, do Givessa. Reputacja w Silden: +4 Punkty Doświadczenia: 2000 6. Przynieś myśliwemu Lukjanowi pieniądze za skóry Kontynuacja zadania nr 5. Dostajemy od Givessa zapłatę za futra i mamy ją przekazać Lukjanowi. W nagrodę dostajemy 300 sztuk złota. Zdolności myśliwskie: +1 Reputacja w Silden: +4 Punkty Doświadczenia: 2000 7. Zabierz drewno z obozu do Givessa, do młyna Gancka stwierdzi, że najlepszym zadaniem dla ciebie będzie noszenie drewna. Mamy zebrać z całego obozu w sumie 10 paczek drewna na opał i zanieść do młyna, do Givessa. W nagrodę otrzymamy 500 sztuk złota. Reputacja w Silden: +4 Punkty Doświadczenia: 2000 8. Zabij niewolników, którzy uciekli z Silden Zapotek powie ci, że pięciu niewolników uciekło z jego obozu. Mamy ich zabić. Poszukiwania prowadź na północ od Silden. Zobacz też zadanie nr 9. Reputacja u Orków: +1 Punkty Doświadczenia: 1500 9. Uratuj niewolnika Silden od dziczy Freman powie ci o pięciu niewolnikach zbiegłych z obozu w Silden (tych samych, co z zadania nr 8). Mamy każdego z nich odprowadzić do zleceniodawcy (dlatego zadanie to można wykonać pięć razy). Za każdego dostaniesz 100 sztuk złota. Reputacja u Buntowników: +1 Punkty Doświadczenia: 500 10. Uwolnij Nordmarczyka Larsa z obozu Lars został uwięziony przez orków za kradzież. Możesz go wykupić u Zapoteka (300 sztuk złota). Porozmawiaj z Larsem (dodatkowe 500 PD; będzie mógł zaprowadzić cię na przełęcz wiodącą do Nordmaru - zadanie nr 11). Reputacja w Nordmarze: +1 Punkty Doświadczenia: 1500 11. Idź z Larsem na przełęcz do Normdaru Kiedy już uwolnisz Larsa (zadanie nr 10), będzie mógł zaprowadzić cię na przełęcz wiodącą do Nordmaru. Podążaj za nim. Reputacja w Nordmarze: +2 Punkty Doświadczenia: 1500 12. Zabij szamana orków, Grompela Zapotek chciałby wyzwać na pojedynek przywódcę Silden, Umbraka, ale na przeszkodzie stoi szaman Grompel. Mamy go zabić. Zadanie to wykonujemy na samym końcu, bo powoduje, że wszyscy orkowie w mieście staną się wrogo nastawieni (chyba że jakimś cudem nikt tego zabójstwa nie zauważy). Możemy też zgładzić go podczas wykonywania zadania nr 44. Reputacja u Asasynów: +1 Punkty Doświadczenia: 3000 13. Pomóż Kadokowi znaleźć jego młot Kadok zgubił gdzieś swój młot. Znajdziesz go w jednej z jaskiń, do których wejście jest na arenie. Zaatakuje cię tam niezadowolony Jaroll. Pokonaj go tak, żeby nikt nie widział, ale nie zabijaj. W nagrodę za przyniesienie młota dostaniesz od Kadoka 100 sztuk złota i będziesz mógł się u niego uczyć. Reputacja w Silden: +2 Punkty Doświadczenia: 1000 14. Pokonaj Jarocka na arenie Powiedz Barrackowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Jarocka. Po walce porozmawiaj z Barrackiem (100 sztuk złota i dodatkowe 500 PD). Siła: +1 Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1000 15. Pokonaj Jarolla na arenie Powiedz Barrackowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Jarolla. Po walce porozmawiaj z Barrackiem (200 sztuk złota i dodatkowe 500 PD). Siła: +1 Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1000 16. Pokonaj Trompocka na arenie Powiedz Barrackowi, że chcesz walczyć na arenie. Wejdź na nią i pokonaj Trompoka. Po walce porozmawiaj z Barrackiem (500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD). Siła: +1 Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1500 17. Pieczeń dla Frillocka Frillock jest głodny. Daj mu 5 kawałków pieczeni. Dostaniesz w zamian 50 sztuk złota. Reputacja w Silden: +2 Punkty Doświadczenia: 750 18. Zanieś beczki z rybami do młyna Temmy powie nam, że są do zabrania beczki z rybami do młyna. Bierzemy wszystkie osiem (są przy chatach rybaków) i zanosimy je Givessowi. W nagrodę dostajemy 700 sztuk złota. Reputacja w Silden: +4 Punkty Doświadczenia: 1500 19. Irmakowi zginęła halabarda Irmak powie ci, że zginęła mu halabarda i przez to nie może pełnić warty. Znajdziesz ją w jednej chat rybaków, zawieszoną na ścianie. Oddaj mu ją. Przedstawi ci swoje przypuszczenie, że pewnie ukradli ją rybacy. Możesz wykryć jego kłamstwo, żądając za zachowanie milczenia złota (300 sztuk złota i dodatkowe 500 PD). Reputacja w Silden: +4 Punkty Doświadczenia: 1000 20. Quadir poluje na niewolników dla Silden Możemy pomóc Quadirowi w pozyskiwaniu nowych niewolników. Na zachód od Silden jest obóz drwali. Na celownik bierzemy Willa (patrz zadanie nr 8) i przyprowadzamy go do Quadira. W nagrodę dostajemy 300 sztuk złota. Reputacja u Asasynów: +1 Reputacja w Silden: +4 Punkty Doświadczenia: 1500 21. Pokonaj Willa Część zadania nr 20. Pokonujemy Willa. Siła: +1 Punkty Doświadczenia: 1000 22. Paczka dzikich jagód dla rybaka Stana Bozep chce, żebyś zaniósł paczkę dzikich jagód Stanowi. W nagrodę od rybaka dostaniesz 200 sztuk złota. Reputacja w Silden: +2 Punkty Doświadczenia: 500 23. Zgubione narzędzia Hatloda Hatloda podczas próbnego rejsu łodzią zaatakowały dwa potwory. Uciekając przed nimi, stracił swoje najlepsze narzędzia. Mamy je dla niego odzyskać. Odnajdujemy bestie - "Jaszczur cierpiący na zatwardzenie" jest nieopodal młyna, a "Nasycony topielec" na brzegu w pobliżu wystających z jeziora pozostałości twierdzy paladynów. W nagrodę dostaniemy 100 sztuk złota. Reputacja w Silden: +2 Punkty Doświadczenia: 1000 24. Okręt doskonały Po wykonaniu zadania nr 23, Hatlod powie nam, że chciałby zbudować okręt, który byłby doskonały. Do tego potrzebuje planów. Możemy je dla niego zdobyć w Lago w Varancie, wypełniając zadanie dla Sibura. W nagrodę dostaniemy 1500 sztuk złota. Punkty Doświadczenia: 2500 25. Zdobądź szacunek orków w Silden Żeby dostać się do górnego miasta, musisz zdobyć odpowiednio dużą reputację. Denpok skarży się, że w mieście nie ma wystarczająco dużo orków. Wykonujemy kolejno zadania nr 28, 29, 30 i 31. Quest ten zostanie wykonany, kiedy osiągniemy 75 reputacji w Silden. Reputacja u Orków: +2 Punkty Doświadczenia: 2000 26. Orkowie w Silden potrzebują kowala Denpok powie ci, że w Silden przydałby się kowal. Idziemy w pobliże młyna i zagadujemy Kadoka. Jeśli już znaleźliśmy jego młot (zadanie nr 13), zgodzi się pracować. W nagrodę od Denpoka dostajemy 500 sztuk złota (dodatkowe 1000 PD). Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1500 27. Zabij topielce, które osiedliły się na brzegu rzeki Brontobb powie ci, że topielce pożerają rybaków. Mamy się udać na drugi brzeg rzeczki i zabić je ("Dziwne Topielce"). Wróć do zleceniodawcy (3 mikstury lecznicze i dodatkowe 500 PD). Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1000 28. Powiedz Denpokowi, że Brontobb pilnuje miasta Dostępne po wykonaniu zadania nr 27 i rozmowie z Denpokiem. Powiedz Brontobbowi, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść, a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody). Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1500 29. Powiedz Denpokowi, że Irmak pilnuje miasta Dostępne po wykonaniu zadania nr 19 i rozmowie z Denpokiem. Powiedz Irmakowi, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść, a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody). Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1500 30. Powiedz Denpokowi, że Frillock pilnuje miasta Dostępne po wykonaniu zadania nr 17 i rozmowie z Denpokiem. Powiedz Frillockowi, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść (500 PD), a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody). Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1500 31. Powiedz Denpokowi, że Gancka zostaje w mieście Dostępne po rozmowie z Denpokiem. Poinformuj Ganckę, że w mieście poszukują strażników. Zdecyduje się tam pójść, a my mamy powiadomić o tym Denpoka (200 sztuk złota nagrody). Reputacja w Silden: +6 Punkty Doświadczenia: 1500 32. Kucharz Gambal potrzebuje surowego mięsa, aby nakarmić orków w Silden Kucharz Gambal potrzebuje 50 kawałków surowego mięsa. Dajemy mu je. W zamian dostajemy 1000 sztuk złota. Reputacja w Silden: +4 Punkty Doświadczenia: 1500 33. Idź z Pavelem do jego domku myśliwskiego Pavela znajdziesz przy wyjściu z miasta. Będzie cię uczył, jeśli pójdziesz z nim do jego chaty myśliwskiej. Reputacja w Silden: +2 Punkty Doświadczenia: 500 34. Inog pomaga niewolnikom w ucieczce Od Inoga dowiesz się, że pomaga on niewolnikom w ucieczce. Możemy go wydać Zapotekowi (otrzymamy 200 sztuk złota w nagrodę). Następnie wracamy do Inoga w informacją, że orkowie już wiedzą o tym procederze (200 sztuk złota i dodatkowe 1000 PD). Reputacja u Orków: +1 Punkty Doświadczenia: 1500 35. Pomów z hersztem Umbrakiem o zapasach Zdemaskuj Inoga i powiedz, że chcesz mu pomóc. Stwierdzi, że tutejszy przywódca orków musi mieć silny argument dla utrzymania swojej władzy. Mamy się dowiedzieć, co to za argument. Idziemy do Umbraka (jeśli mamy już do niego dostęp) i rozmawiamy z nim o tym. Wracamy z informacjami do Inoga (300 sztuk złota i dodatkowe 1000 PD). Reputacja u Buntowników: +1 Punkty Doświadczenia: 1000 36. Inog potrzebuje 5 zestawów broni dla buntowników Jeśli zdecydujemy się współpracować z Inogiem i zapytamy go o broń, każe ci przynieść pięć paczek. Trzy znajdziesz w młynie (uważaj, żeby nikt cię nie zauważył, jak je będziesz brał), pozostałych będziesz musiał poszukać gdzie indziej. W nagrodę dostaniesz 1000 sztuk złota. Reputacja u Buntowników: +1 Punkty Doświadczenia: 1500 37. Daj znać Anogowi, że jego brat Inog potrzebuje pomocy w Silden Jeśli zdecydujesz się współpracować z Inogiem i zapytasz go o przywódcę buntowników, wskaże ci swojego brata, Anoga. Mamy iść do obozu buntowników na północny wschód od Silden i powiedzieć mu, że potrzebna jest pomoc w mieście. Reputacja u Buntowników: +1 Punkty Doświadczenia: 1000 38. Daj znać Inogowi, że jego brat Anog nie może mu pomóc Kontynuacja zadania nr 37. Anog nie może pomóc swojemu bratu. Powiadom o tym Inoga. Dostaniesz 200 sztuk złota. Reputacja u Buntowników: +1 Punkty Doświadczenia: 1000 39. Znajdź pieczeń dla skazańca Jereka Jerek potrzebuje 25 kawałków pieczeni. Idziemy ze sprawą do kucharza Gambala, który daje nam dziesięć. Resztę sami musimy zdobyć. W nagrodę otrzymujemy pięć mikstur leczniczych. Reputacja u Buntowników: +1 Punkty Doświadczenia: 1500 40. Znajdź broń dla skazańca Jereka Jerek potrzebuje pięciu paczek broni. Trzy z nich znajdziesz na piętrze głównego budynku (tego, gdzie przebywa Umbrak), pozostałe musisz zdobyć w innych miejscach. W nagrodę dostajemy cztery mikstury lecznicze. Reputacja u Buntowników: +1 Punkty Doświadczenia: 1000 41. Przesyłka z Nordmaru Porozmawiaj o przesyłce z Nordmaru z szamanem Grompelem. Idziemy do Anoga. Chce, żebyśmy przynieśli mu dostawę orków z Nordmaru. To i zadanie nr 43 można wykonać pewnym sposobem. Idziemy na przełęcz i widzimy grupę orków walczących z wilkami. Zabijamy wilki. Następnie godzimy się eskortować Tragaka do Grompela i przyłączamy go. Zabijamy wszystkich orków. Odłączamy Tragaka i pokonujemy go. Zabieramy mu dostawę, a kiedy się podniesie, znów przyłączamy. Idziemy do Anoga z dostawą (1000 sztuk złota), a następnie z Tragakiem do Silden (2 mikstury many i 500 sztuk złota). Alchemia: +1 Reputacja u Orków: +1 Reputacja w Silden: +2 Punkty Doświadczenia: 2000 42. Zanieś Anogowi orkową dostawę Nordmaru Patrz zadanie nr 41. Reputacja u Buntowników: +1 Punkty Doświadczenia: 1500 43. Tragak chce odwiedzić szamana Grompela w Silden Patrz zadanie nr 41. Reputacja w Silden: +4 Punkty Doświadczenia: 2500 44. Wódz Umbrak chce śmierci przywódcy buntowników, Anoga Jeśli zdecydujesz się pomagać orkom, Umbrak zleci ci zabicie przywódcę buntowników, Anoga. Idziemy do Grompela. Ten może zaprowadzić nas do rebeliantów (zadanie nr 45). Zabijamy tam Anoga (i, siłą rzeczy, innych też). Wróć do Umbraka (1000 sztuk złota i dodatkowe 1750 PD). Reputacja u Orków: +7 Punkty Doświadczenia: 5000 45. Grompel zna drogę do obozu buntowników na przełęczy Nordmaru Część zadania nr 44. Idziemy za Grompelem. Punkty Doświadczenia: 1000 46. Zabij szpiega buntowników Trzeba zabić Inoga. Reputacja u Orków: +3 Punkty Doświadczenia: 2500 47. Pozbądź się orków z Silden Jeśli pracujemy dla buntowników, starym zwyczajem oczyszczamy Silden z orków i ich najemników. Reputacja u Buntowników: +5 Punkty Doświadczenia: 7500 |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |