ďťż
 
 
 
 

Wštki


[G3] Solucja - Reddock (Orish)



Orish - Śro 23.05.2007, 10:16:33
" />1.
Gelford opowie ci o znajdujących się niepokojąco blisko Reddock patrolach orków. Jeden z nich jest w ciągłym ruchu i obecnie znajduje się gdzieś na drodze między Ardeą a Cape Dun - dokładniej obok zniszczonej chałupy, którą widać na wprost, jeśli staniemy w zachodnim wyjściu z Ardei. Aż trzech z czterech orków ma kuszę, dlatego podczas walki trzymaj się nich blisko. Potem dobij wszystkich szybko, nim się podniosą, i wróć do Gelforda, a dostaniesz 500 sztuk złota i dodatkowe 250 PD.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 750

2.
Gelford opowie ci o znajdujących się niepokojąco blisko Reddock patrolach orków. Jeden z nich stacjonuje na pobliskiej farmie. Zgódź się go zniszczyć. Wyjdź z obozu i idź prosto przed siebie. Jakieś 100 m dalej zobaczysz owe gospodarstwo. Orkowie są neutralni, więc będziesz musiał ich dobić, a to może stanowić problem. Dlatego najpierw proponuję pokonać Toporka (patrz zadanie nr 3), pozwolić mu się podnieść , znowu zaatakować i dobić. Wtedy reszta orków stanie się wroga i będzie ginąć bez potrzeby zadawania kończącego ciosu. Najpierw zaszarżuj na tego z kuszą, uważając na pociski, a następnie zajmij się resztą. Wróć poinformować Gelforda o wykonaniu zadania, a dostaniesz 500 sztuk złota i 250 PD.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 750

3.
Możesz wyzwać Toporka na pojedynek. Gdy go pokonasz, zagadaj do niego (dodatkowe 250 PD). Możesz zażądać w nagrodę Kliffa na własność (zadanie nr 4) lub 500 sztuk złota. Później możesz go dobić i zająć się resztą orków (zadanie nr 2).
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 500

4.
Kliff jest kowalem będącym w niewoli orków. Aby go uwolnić, musisz pokonać Toporka w pojedynku (patrz zadanie nr 3), a w nagrodę zażądać niewolnika. Możesz również uwolnić go zabijając od razu wszystkich na farmie, jednak wtedy zadanie formalnie nie będzie wypełnione - otrzymasz jedynie 250 PD, kiedy poinformujesz go, że jest wolny.
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

5.
Jeśli upomnisz się u Javiera o broń, powie ci, że ich poprzedni kowal nie żyje i potrzebują nowego. Odpowiednim kandydatem jest Kliff, niewolnik orków z farmy znajdującej się ok. 100 m na południowy zachód od Reddock. Najpierw jednak musisz go uwolnić (patrz zadanie nr 4). Kiedy już to zrobisz, zgódź się go zaprowadzić do buntowników (patrz zadanie nr 6).
Kowalstwo: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 750

6.
Zadanie to będziesz mógł wykonać, kiedy już uwolnisz Kliffa (patrz zadanie nr 4) i zaproponujesz mu posadę kowala w Reddock (patrz zadanie nr 5). Prowadząc go unikaj potyczek. Quest kończy się rozmową z Javierem. Zagadaj jeszcze Kliffa, a dostaniesz 300 sztuk złota i dodatkowe 250 PD. Przy okazji kup od razu od niego Ognisty miecz (powinien go mieć) - szybko nie zdobędziesz lepszej broni.
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 750

7.
Brenton jest drwalem i chce, aby wybić agresywne dziki, które kręcą się po jego obozowisku. Znajduje się ono dokładnie z przeciwnej strony, co schody, tak więc możesz najkrótszą drogą obejść nieckę, w której znajduje się Reddock, ale odradzam tego, ponieważ nawet nie zauważysz, kiedy znajdziesz się pomiędzy bestiami. Najlepiej zajdź ich od strony obozowiska orków obok zniszczonej chaty. Są dość groźne na tak wczesnym etapie gry, dlatego najlepsza taktyka jest taka: strzelaj z łuku, aż będą zbyt blisko -> uciekaj, aż przestaną cię ścigać -> znowu strzelaj, itd. Później powiedz Brentonowi o wykonaniu zadania, a otrzymasz 30 sztuk złota i dodatkowe 250 PD.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

8.
Mag Ognia Sebastian może nauczyć cię czegoś o alchemii, potrzebuje jednak do tego 10 ziół leczniczych. Nie musisz szukać daleko - rosną tuż obok Reddock. Przejdź wokół niecki, pozbieraj je i wróć do Sebastiana.
Alchemia: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 250

9.
Nic prostszego. Wyzwij go na pojedynek, wejdź na arenę i pokonaj go, pamiętając o zasadach przybliżonych ci przez Norrisa. Po walce możesz ograbić go z broni i reszty ekwipunku. Kiedy się podniesie porozmawiaj z nim, a dostaniesz dodatkowe 250 PD i ofertę wspólnego podróżowania.
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 250

10.
Nic prostszego. Wyzwij go na pojedynek, wejdź na arenę i pokonaj go, pamiętając o zasadach przybliżonych ci przez Norrisa. Po walce możesz ograbić go z broni i reszty ekwipunku. Kiedy się podniesie porozmawiaj z nim, a dostaniesz miksturę leczenia i dodatkowe 250 PD.
Siła: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

11.
Joey powie ci o bestiach czających się w południowych jaskiniach. Zaproponuj swoją pomoc i wejdź do tunelu. Całe zadanie polega tylko na zabijaniu. W pierwszej pieczarze są 4 jaskiniowe gobliny i jaszczur (z kufra weź kamień teleportacyjny do Reddock). Pięć jaszczurów dalej powinniśmy znaleźć pełzacza. To dość trudny przeciwnik, ale na szczęście ostatni. Po pokonaniu go wróć do Joeya i poinformuj go o sukcesie - dostaniesz 500 sztuk złota i dodatkowe 250 PD.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Reddock: +20
Punkty Doświadczenia: 750

12.
Norris poprosi cię o przyniesienie pięciu paczek broni. Trzy z nich znajdziesz na pobliskiej farmie obok tronu Toporka, inne dwie w obozowisku wędrującego patrolu. Po oddaniu ich zleceniodawcy otrzymasz 300 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

13.
Javier opowie ci o podziemiach buntowniczych ukrywających się w miastach Myrtany. Jedno z nich znajduje się w pobliskim Cape Dun. Buntownika rozpoznasz w Philu, niewolniku przerzucającym gnój. Powiedz, że przysyła cię Javier, a zadanie zostanie wykonane, a od Phila otrzymasz 50 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +2
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

14.
Jeśli już będziesz miał dostęp do Uruka w Cape Dun i zdecydujesz się pracować dla orków, zaproponuj mu zniszczenie obozu w Reddock. Następnie przeteleportuj się tam. Rzeź najlepiej zacząć od Sebastiana - to bardzo niebezpieczny mag. Dobij go i od razu skieruj swoją uwagę na otaczających cię buntowników. Unikaj starć z większą liczbą przeciwników i staraj się ich wywabiać pojedynczo. Jednak jeśli zauważysz łucznika, natychmiast go dopadnij! Jeśli nie będzie już żadnego strzelca, zeskocz z zejścia na dach chaty i stamtąd z dystansu przetrzeb szeregi przeciwnika. W razie potrzeby wycofaj się do południowych tuneli i tam ulecz się. Kiedy zadanie zostanie wypełnione, wróć do Uruka (2000 sztuk złota i dodatkowe 1000 PD).
Reputacja u Orków: +7
Punkty Doświadczenia: 2500




KoZa - Śro 23.05.2007, 12:41:30
" />Nawigację po tekście bardzo ułatwiłoby dopisanie nazw zadań przy numerach porządkowych.

Co do samego tekstu - przeczytałem pobieżnie i merytorycznie jest OK, na ile pozwala mi to stwierdzić moja wiedza o G3.



Orish - Śro 23.05.2007, 12:45:15
" />Nazwy zadań będą dodane, kiedy sobie wreszcie odpalę G3, bo te solucje pisałem jeszcze w styczniu, tylko że dopiero teraz na kompa przepisałem Jeszcze mam Monterę i solucję zadań dla świątyni Helma w BG2 z... zeszłych wakacji ^^



KoZa - Śro 23.05.2007, 12:51:24
" /> Orish napisał(a):




Orish - Śro 13.02.2008, 17:23:57
" />1. Wybij orkowy patrol kursujący między Reddock a Ardeą
Gelford opowie ci o znajdujących się niepokojąco blisko Reddock patrolach orków. Jeden z nich jest w ciągłym ruchu i obecnie znajduje się gdzieś na drodze między Ardeą a Cape Dun - dokładniej obok zniszczonej chałupy, którą widać na wprost, jeśli staniemy w zachodnim wyjściu z Ardei. Aż trzech z czterech orków ma kuszę, dlatego podczas walki trzymaj się nich blisko. Potem dobij wszystkich szybko, nim się podniosą, i wróć do Gelforda, a dostaniesz 500 sztuk złota i dodatkowe 250 PD.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 750

2. Pozbądź się patrolu orków stacjonującego na farmie
Gelford opowie ci o znajdujących się niepokojąco blisko Reddock patrolach orków. Jeden z nich stacjonuje na pobliskiej farmie. Zgódź się go zniszczyć. Wyjdź z obozu i idź prosto przed siebie. Jakieś 100 m dalej zobaczysz owe gospodarstwo. Orkowie są neutralni, więc będziesz musiał ich dobić, a to może stanowić problem. Dlatego najpierw proponuję pokonać Toporka (patrz zadanie nr 3), pozwolić mu się podnieść , znowu zaatakować i dobić. Wtedy reszta orków stanie się wroga i będzie ginąć bez potrzeby zadawania kończącego ciosu. Najpierw zaszarżuj na tego z kuszą, uważając na pociski, a następnie zajmij się resztą. Wróć poinformować Gelforda o wykonaniu zadania, a dostaniesz 500 sztuk złota i 250 PD.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 750

3. Pokonaj w pojedynku Toporka
Możesz wyzwać Toporka na pojedynek. Gdy go pokonasz, zagadaj do niego (dodatkowe 250 PD). Możesz zażądać w nagrodę Kliffa na własność (zadanie nr 4) lub 500 sztuk złota. Później możesz go dobić i zająć się resztą orków (zadanie nr 2).
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 500

4. Uwolnij Kliffa
Kliff jest kowalem będącym w niewoli orków. Aby go uwolnić, musisz pokonać Toporka w pojedynku (patrz zadanie nr 3), a w nagrodę zażądać niewolnika. Możesz również uwolnić go zabijając od razu wszystkich na farmie, jednak wtedy zadanie formalnie nie będzie wypełnione - otrzymasz jedynie 250 PD, kiedy poinformujesz go, że jest wolny.
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

5. W Reddock potrzebują kowala
Jeśli upomnisz się u Javiera o broń, powie ci, że ich poprzedni kowal nie żyje i potrzebują nowego. Odpowiednim kandydatem jest Kliff, niewolnik orków z farmy znajdującej się ok. 100 m na południowy zachód od Reddock. Najpierw jednak musisz go uwolnić (patrz zadanie nr 4). Kiedy już to zrobisz, zgódź się go zaprowadzić do buntowników (patrz zadanie nr 6).
Kowalstwo: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 750

6. W Reddock potrzebują kowala
Zadanie to będziesz mógł wykonać, kiedy już uwolnisz Kliffa (patrz zadanie nr 4) i zaproponujesz mu posadę kowala w Reddock (patrz zadanie nr 5). Prowadząc go unikaj potyczek. Quest kończy się rozmową z Javierem. Zagadaj jeszcze Kliffa, a dostaniesz 300 sztuk złota i dodatkowe 250 PD. Przy okazji kup od razu od niego Ognisty miecz (powinien go mieć) - szybko nie zdobędziesz lepszej broni.
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 750

7. Zabij agresywne dziki
Brenton jest drwalem i chce, aby wybić agresywne dziki, które kręcą się po jego obozowisku. Znajduje się ono dokładnie z przeciwnej strony, co schody, tak więc możesz najkrótszą drogą obejść nieckę, w której znajduje się Reddock, ale odradzam tego, ponieważ nawet nie zauważysz, kiedy znajdziesz się pomiędzy bestiami. Najlepiej zajdź ich od strony obozowiska orków obok zniszczonej chaty. Są dość groźne na tak wczesnym etapie gry, dlatego najlepsza taktyka jest taka: strzelaj z łuku, aż będą zbyt blisko -> uciekaj, aż przestaną cię ścigać -> znowu strzelaj, itd. Później powiedz Brentonowi o wykonaniu zadania, a otrzymasz 30 sztuk złota i dodatkowe 250 PD.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

8. Daj Sebastianowi, magowi ognia, rośliny lecznicze
Mag Ognia Sebastian może nauczyć cię czegoś o alchemii, potrzebuje jednak do tego 10 ziół leczniczych. Nie musisz szukać daleko - rosną tuż obok Reddock. Przejdź wokół niecki, pozbieraj je i wróć do Sebastiana.
Alchemia: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 250

9. Pokonaj Coppera na arenie
Nic prostszego. Wyzwij go na pojedynek, wejdź na arenę i pokonaj go, pamiętając o zasadach przybliżonych ci przez Norrisa. Po walce możesz ograbić go z broni i reszty ekwipunku. Kiedy się podniesie porozmawiaj z nim, a dostaniesz dodatkowe 250 PD i ofertę wspólnego podróżowania.
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 250

10. Pokonaj Joeya na arenie
Nic prostszego. Wyzwij go na pojedynek, wejdź na arenę i pokonaj go, pamiętając o zasadach przybliżonych ci przez Norrisa. Po walce możesz ograbić go z broni i reszty ekwipunku. Kiedy się podniesie porozmawiaj z nim, a dostaniesz miksturę leczenia i dodatkowe 250 PD.
Siła: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

11. Oczyść południowe jaskinie Reddock
Joey powie ci o bestiach czających się w południowych jaskiniach. Zaproponuj swoją pomoc i wejdź do tunelu. Całe zadanie polega tylko na zabijaniu. W pierwszej pieczarze są 4 jaskiniowe gobliny i jaszczur (z kufra weź kamień teleportacyjny do Reddock). Pięć jaszczurów dalej powinniśmy znaleźć pełzacza. To dość trudny przeciwnik, ale na szczęście ostatni. Po pokonaniu go wróć do Joeya i poinformuj go o sukcesie - dostaniesz 500 sztuk złota i dodatkowe 250 PD.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Reddock: +20
Punkty Doświadczenia: 750

12. Broń dla buntowników z Reddock
Norris poprosi cię o przyniesienie pięciu paczek broni. Trzy z nich znajdziesz na pobliskiej farmie obok tronu Toporka, inne dwie w obozowisku wędrującego patrolu. Po oddaniu ich zleceniodawcy otrzymasz 300 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

13. Znajdź buntownicze podziemie w Cape Dun
Javier opowie ci o podziemiach buntowniczych ukrywających się w miastach Myrtany. Jedno z nich znajduje się w pobliskim Cape Dun. Buntownika rozpoznasz w Philu, niewolniku przerzucającym gnój. Powiedz, że przysyła cię Javier, a zadanie zostanie wykonane, a od Phila otrzymasz 50 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +2
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

14. Zniszcz obóz buntowników, Reddock
Jeśli już będziesz miał dostęp do Uruka w Cape Dun i zdecydujesz się pracować dla orków, zaproponuj mu zniszczenie obozu w Reddock. Następnie przeteleportuj się tam. Rzeź najlepiej zacząć od Sebastiana - to bardzo niebezpieczny mag. Dobij go i od razu skieruj swoją uwagę na otaczających cię buntowników. Unikaj starć z większą liczbą przeciwników i staraj się ich wywabiać pojedynczo. Jednak jeśli zauważysz łucznika, natychmiast go dopadnij! Jeśli nie będzie już żadnego strzelca, zeskocz z zejścia na dach chaty i stamtąd z dystansu przetrzeb szeregi przeciwnika. W razie potrzeby wycofaj się do południowych tuneli i tam ulecz się. Kiedy zadanie zostanie wypełnione, wróć do Uruka (2000 sztuk złota i dodatkowe 1000 PD).
Reputacja u Orków: +7
Punkty Doświadczenia: 2500



Oceansoul - Śro 13.02.2008, 19:29:48
" /> Orish napisał(a):



Orish - Czw 14.02.2008, 20:09:30
" />1. Wybij orkowy patrol kursujący między Reddock a Ardeą
Gelford opowie ci o znajdujących się niepokojąco blisko Reddock patrolach orków. Jeden z nich jest w ciągłym ruchu i obecnie znajduje się gdzieś na drodze między Ardeą a Cape Dun - dokładniej obok zniszczonej chałupy, którą widać na wprost, jeśli staniemy w zachodnim wyjściu z Ardei. Aż trzech z czterech orków ma kuszę, dlatego podczas walki trzymaj się blisko nich. Potem dobij wszystkich szybko, nim się podniosą, i wróć do Gelforda, a dostaniesz 500 sztuk złota i dodatkowe 250 PD.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 750

2. Pozbądź się patrolu orków stacjonującego na farmie
Gelford opowie ci o znajdujących się niepokojąco blisko Reddock patrolach orków. Jeden z nich stacjonuje na pobliskiej farmie. Zgódź się go zniszczyć. Wyjdź z obozu i idź prosto przed siebie. Jakieś 100 m dalej zobaczysz owe gospodarstwo. Orkowie są neutralni, więc będziesz musiał ich dobić, a to może stanowić problem. Dlatego najpierw proponuję pokonać Toporka (patrz zadanie nr 3), pozwolić mu się podnieść , znowu zaatakować i dobić. Wtedy reszta orków stanie się wroga i będzie ginąć bez potrzeby zadawania kończącego ciosu. Najpierw zaszarżuj na tego z kuszą, uważając na pociski, a następnie zajmij się resztą. Wróć poinformować Gelforda o wykonaniu zadania, a dostaniesz 500 sztuk złota i 250 PD.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 750

3. Pokonaj w pojedynku Toporka
Możesz wyzwać Toporka na pojedynek. Gdy go pokonasz, zagadaj do niego (dodatkowe 250 PD). Możesz zażądać w nagrodę Kliffa na własność (zadanie nr 4) lub 500 sztuk złota. Później możesz go dobić i zająć się resztą orków (zadanie nr 2).
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 500

4. Uwolnij Kliffa
Kliff jest kowalem będącym w niewoli orków. Aby go uwolnić, musisz pokonać Toporka w pojedynku (patrz zadanie nr 3), a w nagrodę zażądać niewolnika. Możesz również uwolnić go zabijając od razu wszystkich na farmie, jednak wtedy zadanie formalnie nie będzie wypełnione - otrzymasz jedynie 250 PD, kiedy poinformujesz go, że jest wolny.
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

5. W Reddock potrzebują kowala
Jeśli upomnisz się u Javiera o broń, powie ci, że ich poprzedni kowal nie żyje i potrzebują nowego. Odpowiednim kandydatem jest Kliff, niewolnik orków z farmy znajdującej się ok. 100 m na południowy zachód od Reddock. Najpierw jednak musisz go uwolnić (patrz zadanie nr 4). Kiedy już to zrobisz, zgódź się go zaprowadzić do buntowników (patrz zadanie nr 6).
Kowalstwo: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 750

6. Zabierz Kliffa do Javiera, przywódcy Reddock
Zadanie to będziesz mógł wykonać, kiedy już uwolnisz Kliffa (patrz zadanie nr 4) i zaproponujesz mu posadę kowala w Reddock (patrz zadanie nr 5). Prowadząc go, unikaj potyczek. Quest kończy się rozmową z Javierem. Zagadaj jeszcze Kliffa, a dostaniesz 300 sztuk złota i dodatkowe 250 PD. Przy okazji kup od razu od niego Ognisty miecz (powinien go mieć) - szybko nie zdobędziesz lepszej broni.
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 750

7. Zabij agresywne dziki
Brenton jest drwalem i chce, aby wybić agresywne dziki, które kręcą się po jego obozowisku. Znajduje się ono dokładnie z przeciwnej strony, co schody, tak więc możesz najkrótszą drogą obejść nieckę, w której znajduje się Reddock, ale odradzam to, ponieważ nawet nie zauważysz, kiedy znajdziesz się pomiędzy bestiami. Najlepiej zajdź ich od strony obozowiska orków obok zniszczonej chaty. Są dość groźne na tak wczesnym etapie gry, dlatego najlepsza taktyka jest taka: strzelaj z łuku, aż będą zbyt blisko -> uciekaj, aż przestaną cię ścigać -> znowu strzelaj, itd. Później powiedz Brentonowi o wykonaniu zadania, a otrzymasz 30 sztuk złota i dodatkowe 250 PD.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

8. Daj Sebastianowi, magowi ognia, rośliny lecznicze
Mag Ognia Sebastian może nauczyć cię czegoś o alchemii, potrzebuje jednak do tego 10 ziół leczniczych. Nie musisz szukać daleko - rosną tuż obok Reddock. Przejdź wokół niecki, pozbieraj je i wróć do Sebastiana.
Alchemia: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 250

9. Pokonaj Coppera na arenie
Nic prostszego. Wyzwij go na pojedynek, wejdź na arenę i pokonaj go, pamiętając o zasadach przybliżonych ci przez Norrisa. Po walce możesz ograbić go z broni i reszty ekwipunku. Kiedy się podniesie, porozmawiaj z nim, a dostaniesz dodatkowe 250 PD i ofertę wspólnego podróżowania.
Siła: +1
Punkty Doświadczenia: 250

10. Pokonaj Joeya na arenie
Nic prostszego. Wyzwij go na pojedynek, wejdź na arenę i pokonaj go, pamiętając o zasadach przybliżonych ci przez Norrisa. Po walce możesz ograbić go z broni i reszty ekwipunku. Kiedy się podniesie, porozmawiaj z nim, a dostaniesz miksturę leczenia i dodatkowe 250 PD.
Siła: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

11. Oczyść południowe jaskinie Reddock
Joey powie ci o bestiach czających się w południowych jaskiniach. Zaproponuj swoją pomoc i wejdź do tunelu. Całe zadanie polega tylko na zabijaniu. W pierwszej pieczarze są 4 jaskiniowe gobliny i jaszczur (z kufra weź kamień teleportacyjny do Reddock). Pięć jaszczurów dalej powinniśmy znaleźć pełzacza. To dość trudny przeciwnik, ale na szczęście ostatni. Po pokonaniu go wróć do Joeya i poinformuj go o sukcesie - dostaniesz 500 sztuk złota i dodatkowe 250 PD.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Reddock: +20
Punkty Doświadczenia: 750

12. Broń dla buntowników z Reddock
Norris poprosi cię o przyniesienie pięciu paczek broni. Trzy z nich znajdziesz na pobliskiej farmie obok tronu Toporka, dwie inne w obozowisku wędrującego patrolu. Po oddaniu ich zleceniodawcy otrzymasz 300 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

13. Znajdź buntownicze podziemie w Cape Dun
Javier opowie ci o buntownikach ukrywających się i działających potajemnie w miastach Myrtany. Jedno z nich znajduje się w pobliskim Cape Dun. Buntownika rozpoznasz w Philu, niewolniku przerzucającym gnój. Powiedz, że przysyła cię Javier, a zadanie zostanie wykonane, natomiast od Phila otrzymasz 50 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +2
Reputacja w Reddock: +10
Punkty Doświadczenia: 500

14. Zniszcz obóz buntowników, Reddock
Jeśli już będziesz miał dostęp do Uruka w Cape Dun i zdecydujesz się pracować dla orków, zaproponuj mu zniszczenie obozu w Reddock. Następnie przeteleportuj się tam. Rzeź najlepiej zacząć od Sebastiana - to bardzo niebezpieczny mag. Dobij go i od razu skieruj swoją uwagę na otaczających cię buntowników. Unikaj starć z większą liczbą przeciwników i staraj się ich wywabiać pojedynczo. Jednak jeśli zauważysz łucznika, natychmiast go dopadnij! Jeśli nie będzie już żadnego strzelca, zeskocz z zejścia na dach chaty i stamtąd z dystansu przetrzeb szeregi przeciwnika. W razie potrzeby wycofaj się do południowych tuneli i tam ulecz się. Kiedy zadanie zostanie wypełnione, wróć do Uruka (2000 sztuk złota i dodatkowe 1000 PD).
Reputacja u Orków: +7
Punkty Doświadczenia: 2500

Cytuj:



Oceansoul - Czw 14.02.2008, 21:51:25
" /> Orish napisał(a):
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.