ďťż
 
 
 
 

Wštki


[G3] Solucja - Nemora (Orish)



Orish - Śro 13.02.2008, 21:25:25
" />1. Kto jest przywódcą Nemory?
Podstawowe pytanie, jakie musimy zadać po przybyciu do Nemory brzmi "kto tu rządzi?". Musimy najpierw zdobyć przynajmniej 75 reputacji miejscowej. Oczywiście wiąże się to z wykonywaniem zadań. Następnie idziemy do Russela, który zdradza nam, że to on jest przywódcą. Otrzymujemy 2000 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +2
Punkty Doświadczenia: 2500

2. Dostarcz Russellowi towary z pustyni
Russelowi doniesiono, że została rozbita karawana kupców z Varantu. Idziemy na południe, rozprawiamy się z zębaczami i zabieramy towary do buntownika (dostajemy 300 sztuk złota w nagrodę).
Reputacja w Nemorze: +15
Punkty Doświadczenia: 1000

3. Nowy człowiek dla Nemory
Russel powie ci, że Nemora potrzebuje nowego strażnika. Odpowiednim człowiekiem jest Karlen, którego znajdziesz nieopodal. Zanim jednak zgodzi się pójść do Nemory, musimy wykonać parę zadań dla niego. Po skończonej robocie, wracamy do Russela (400 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Nemorze: +10
Punkty Doświadczenia: 1500

4. Paladyn-renegat na przełęczy do Varatnu musi umrzeć
Karlen chce, żebyśmy zabili paladyna Kurta. Idziemy na przełęcz i wykonujemy naszą powinność.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

5. Paladyn Karlen chce swoją magię z powrotem!
Z wykonaniem tego zadania będziemy musieli się wstrzymać, aż nie zbierzemy wszystkich ognistych pucharów i nie zaniesiemy ich do klasztoru w Nordmarze. Dopiero wtedy, oddając Karlenowi puchar, quest zostanie ukończony. W nagrodę dostaniemy 10 mikstur leczenia.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 2500

6. Paladyn Karlen pokazuje ci pustynię
Po wykonaniu zadania nr 4 Karlen może zaprowadzić nas do Varantu.
Punkty Doświadczenia: 500

7. Przekrocz z Karlanem przełęcz do Varantu
Część zadania nr 6. Podążaj za Karlenem.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 2500

8. Pozbądź się orków z farmy na zachód od Trelis
Kippler zleci ci wybicie orków na zniszczonej farmie na zachód od Trelis. Po wykonaniu zadania wracamy do zleceniodawcy (500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Nemorze: +20
Punkty Doświadczenia: 1500

9. Dostarcz Treslottowi rzadką lobelię zielną
Treslott potrzebuje do uwarzenia mikstury lobelii zielnej. Znajdziemy ją w pobliżu "prychających potworów".
Alchemia: +1
Reputacja w Nemorze: +15
Punkty Doświadczenia: 1000

10. Buntownicy ukradli daninę z farmy Farmona
Farmon twierdzi, że buntownicy okradli jego farmę. Jeden z nich miał na imię Hengley. Udajemy się do Nemory i przepytujemy go. W końcu odda 1000 sztuk złota. Zanosimy je do Farmona.
Punkty Doświadczenia: 1000

11. Hengley, nieuczciwy buntownik
Hengley handluje ekwipunkiem należącym do obozu Nemora. Kiedy odkryjemy już, kto jest przywódcą (zadanie nr 1), możemy go wydać (200 sztuk złota).
Punkty Doświadczenia: 1000

12. Zabij 3 potwory grasujące na północ od Nemory
Rendell powie nam o potworach w pobliżu wielkiego szkieletu. Trzeba je zabić. Następnie wracamy do zleceniodawcy (3 mikstury leczenia, 500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Nemorze: +20
Punkty Doświadczenia: 1500

13. Broń dla Nemory
Dudley potrzebuje 10 paczek broni. Można je znaleźć w różnych miejscach, np. w magazynach należących do orków. W nagrodę dostaniemy 500 sztuk złota.
Kradzież: +1
Reputacja w Nemorze: +15
Punkty Doświadczenia: 1000

14. Wiadomość od buntownika imieniem Charles
Kontynuacja zadania nr 17 z Trelis (zlecenie od Charlesa). Zanosimy odpowiedź (300 sztuk złota w nagrodę).
Punkty Doświadczenia: 1000

15. Finley atakuje Trelis
Finley chce zaatakować Trelis. Idziemy z nim w pobliże twierdzy (zadanie nr 16) i kiedy będziemy gotowi, dajemy sygnał do ataku.
Reputacja u Buntowników: +2
Punkty Doświadczenia: 1250

16. Finley przygotowuje się do ataku na Trelis
Część zadania nr 15. Mamy podążać za Finleyem.
Punkty Doświadczenia: 1000

17. Zniszcz obóz buntowników, Nemorę!
Jeśli współpracujemy w orkami, wybijamy wszystkich w Nemorze.
Reputacja u Orków: +7
Punkty Doświadczenia: 2500




Oceansoul - Śro 13.02.2008, 21:34:27
" /> Orish napisał(a):



Orish - Czw 14.02.2008, 22:55:14
" />1. Kto jest przywódcą Nemory?
Podstawowe pytanie, jakie musimy zadać po przybyciu do Nemory, brzmi "kto tu rządzi?". Musimy najpierw zdobyć przynajmniej 75 punktów reputacji miejscowej. Oczywiście wiąże się to z wykonywaniem zadań. Następnie idziemy do Russela, który zdradza nam, że to on jest przywódcą. Otrzymujemy 2000 sztuk złota.
Reputacja u Buntowników: +2
Punkty Doświadczenia: 2500

2. Dostarcz Russellowi towary z pustyni
Russelowi doniesiono, że została rozbita karawana kupców z Varantu. Idziemy na południe, rozprawiamy się z zębaczami i zabieramy towary do buntownika (dostajemy 300 sztuk złota w nagrodę).
Reputacja w Nemorze: +15
Punkty Doświadczenia: 1000

3. Nowy człowiek dla Nemory
Russel powie ci, że Nemora potrzebuje nowego strażnika. Odpowiednim człowiekiem jest Karlen, którego znajdziesz nieopodal. Zanim jednak zgodzi się pójść do Nemory, musimy wykonać parę zadań dla niego. Po skończonej robocie, wracamy do Russela (400 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Nemorze: +10
Punkty Doświadczenia: 1500

4. Paladyn-renegat na przełęczy do Varatnu musi umrzeć
Karlen chce, żebyśmy zabili paladyna Kurta. Idziemy na przełęcz i wykonujemy naszą powinność.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1500

5. Paladyn Karlen chce swoją magię z powrotem!
Z wykonaniem tego zadania będziemy musieli się wstrzymać, aż nie zbierzemy wszystkich ognistych pucharów i nie zaniesiemy ich do klasztoru w Nordmarze. Dopiero wtedy, oddając Karlenowi puchar, quest zostanie ukończony. W nagrodę dostaniemy 10 mikstur leczenia.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 2500

6. Paladyn Karlen pokazuje ci pustynię
Po wykonaniu zadania nr 4 Karlen może zaprowadzić nas do Varantu.
Punkty Doświadczenia: 500

7. Przekrocz z Karlanem przełęcz do Varantu
Część zadania nr 6. Podążaj za Karlenem.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 2500

8. Pozbądź się orków z farmy na zachód od Trelis
Kippler zleci ci wybicie orków na zniszczonej farmie na zachód od Trelis. Po wykonaniu zadania wracamy do zleceniodawcy (500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja u Buntowników: +1
Reputacja w Nemorze: +20
Punkty Doświadczenia: 1500

9. Dostarcz Treslottowi rzadką lobelię zielną
Treslott potrzebuje do uwarzenia mikstury lobelii zielnej. Znajdziemy ją w pobliżu "prychających potworów".
Alchemia: +1
Reputacja w Nemorze: +15
Punkty Doświadczenia: 1000

10. Buntownicy ukradli daninę z farmy Farmona
Farmon twierdzi, że buntownicy okradli jego farmę. Jeden z nich miał na imię Hengley. Udajemy się do Nemory i przepytujemy go. W końcu odda 1000 sztuk złota. Zanosimy je do Farmona.
Punkty Doświadczenia: 1000

11. Hengley, nieuczciwy buntownik
Hengley handluje ekwipunkiem należącym do obozu Nemora. Kiedy odkryjemy już, kto jest przywódcą (zadanie nr 1), możemy go wydać (200 sztuk złota).
Punkty Doświadczenia: 1000

12. Zabij 3 potwory grasujące na północ od Nemory
Rendell powie nam o potworach w pobliżu wielkiego szkieletu. Trzeba je zabić. Następnie wracamy do zleceniodawcy (3 mikstury leczenia, 500 sztuk złota i dodatkowe 500 PD).
Reputacja w Nemorze: +20
Punkty Doświadczenia: 1500

13. Broń dla Nemory
Dudley potrzebuje 10 paczek broni. Można je znaleźć w różnych miejscach, np. w magazynach należących do orków. W nagrodę dostaniemy 500 sztuk złota.
Kradzież: +1
Reputacja w Nemorze: +15
Punkty Doświadczenia: 1000

14. Wiadomość od buntownika imieniem Charles
Kontynuacja zadania nr 17 z Trelis (zlecenie od Charlesa). Zanosimy odpowiedź (300 sztuk złota w nagrodę).
Punkty Doświadczenia: 1000

15. Finley atakuje Trelis
Finley chce zaatakować Trelis. Idziemy z nim w pobliże twierdzy (zadanie nr 16) i kiedy będziemy gotowi, dajemy sygnał do ataku.
Reputacja u Buntowników: +2
Punkty Doświadczenia: 1250

16. Finley przygotowuje się do ataku na Trelis
Część zadania nr 15. Mamy podążać za Finleyem.
Punkty Doświadczenia: 1000

17. Zniszcz obóz buntowników, Nemorę!
Jeśli współpracujemy w orkami, wybijamy wszystkich w Nemorze.
Reputacja u Orków: +7
Punkty Doświadczenia: 2500
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.