ďťż
 
 
 
 

Wštki


[G3] Solucja - Klan Wilka (Orish)



Orish - Śro 13.02.2008, 22:04:13
" />1. Zabij szablozęby grasujące koło obozu drwali
Corwyn zleci ci zabicie dwóch szablozębów. Znajdziesz je na pobliskim wzgórzu. Wróć do zleceniodawcy (dodatkowe 1000 PD), który powie ci, żebyś udał się po nagrodę do Rune'a (dodatkowe 500 PD). Od tego otrzymasz do wyboru: złoto, mikstury leczenia lub mikstury many.
Reputacja w Nordmarze: +3
Reputacja w Klanie Wilka: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

2. Garik potrzebuje wódy!
Garik potrzebuje wódy - daj mu ją.
Reputacja w Klanie Wilka: +2
Punkty Doświadczenia: 1000

3. Szynka dla drwali
Rune poleci ci rozdać drwalom szynkę. Zabierz ją z jego domu i udaj się do ich obozu. Wróć do Rune'a (dodatkowe 750 PD i... szynka).
Reputacja w Nordmarze: +1
Reputacja w Klanie Wilka: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

4. Pojedynek z Hogarem
Możesz wyzwać na pojedynek Hogara - o złoto lub o honor.
Siła: +1
Reputacja w Nordmarze: +3
Reputacja w Klanie Wilka: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

5. Towarzysz Ronarowi do jego domku myśliwskiego
Ronar chce, żebyś poszedł z nim na polowanie. Towarzysz mu w drodze do jego chaty myśliwskiej.
Reputacja w Klanie Wilka: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

6. Druidzki kamień wilka
Bogir zanim umrze chce przekazać swoje dziedzictwo godnemu następcy. Tym dziedzictwem jest Kamień Wilka. Aby udowodnić swoją wartość, musisz poszukać na północy Białego Rozpruwacza i zgładzić go. Następnie wróć do Bogira (dodatkowe 1250 PD).
Reputacja w Klanie Wilka: +10
Punkty Doświadczenia: 2500

7. Zabij białego rozpruwacza
Kontynuacja zadania nr 6. Kiedy już zabijesz Białego Rozpruwacza, wróć do Bogira, a dostaniesz druidzki kamień wilka. Wtedy stary łowca odejdzie (patrz zadanie nr .
Reputacja u Gońców Leśnych: +15
Reputacja w Klanie Wilka: +15
Punkty Doświadczenia: 2500

8. Zapoluj na białego cieniostwora
Kontynuacja zadania nr 7. Możesz pójść za Bogirem na jego ostatnie polowanie i zapolować na białego cieniostwora. Niestety łowca będzie szedł tempem "spacerowym", więc trochę to potrwa, zanim dojdziesz na miejsce.
Zdolności myśliwskie: +1
Punkty Doświadczenia: 3750

9. Pozbądź się orków z mostu
Grim chce, byś udał się z Hogarem na południowy most, który jest blokowany przez oddział orków i usunął problem.
Reputacja w Nordmarze: +3
Reputacja w Klanie Wilka: +10
Punkty Doświadczenia: 2000

10. Idź na południowy most z Hogarem
Część zadania nr 9. Poproś Hogara, żeby zaprowadził cię na południowy most.
Punkty Doświadczenia: 1000

11. Zlikwiduj obóz orków
Jensgar powie ci o pobliskim obozie orków. Należy ich wyeliminować. Po wykonaniu zadania wróć do zleceniodawcy (3 mikstury lecznicze i dodatkowe 1000 PD).
Reputacja w Klanie Wilka: +7
Punkty Doświadczenia: 2000

12. Skóry dla Jensgara
Jensgar potrzebuje 30 skór wilków i 10 skór bizonów. Ruszamy więc na polowanie, pamiętając o uprzednim wyuczeniu się umiejętności Pozyskiwanie skór. W nagrodę dostaniesz łuk kompozytowy.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Klanie Wilka: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

13. Inwazja goblinów w Nordmarze
Zabij 50 goblinów na terenie Nordmaru.
Reputacja w Nordmarze: +2
Reputacja w Klanie Wilka: +3
Punkty Doświadczenia: 1500

14. Upoluj jelenie na wyżynie
Hanson zleci ci upolowanie wszystkich jeleni na płaskowyżu - w sumie kilka-kilkanaście sztuk. Zadanie raczej nie warte zachodu, bo niezwykle trudno jest zabić cały komplet.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Klanie Wilka: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

15. Zanieś skóry wilków lodowych do Klanu Wilka
Hanson chce, byś zaniósł jego skóry wilków do Rune'a. W nagrodę dostaniesz do wyboru: mikstury leczenia, mikstury many lub złoto.
Reputacja w Nordmarze: +2
Reputacja w Klanie Wilka: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

16. Mięso dla Szaroskórego
Hanson ci powie, że jego przyjaciel - wilk o imieniu Szaroskóry - zaprowadzi cię do Xardasa, jeśli dasz mu kawałek mięsa.
Punkty Doświadczenia: 1000

17. Podążaj za Szaroskórym do wieży Xardasa
Kiedy dasz Szaroskóremu kawałek mięsa (zadanie nr 16), będzie mógł cię zaprowadzić do Wieży Xardasa. Uwaga na duży obóz goblinów po drodze!
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Klanie Wilka: +3
Punkty Doświadczenia: 1500

18. Jorn potrzebuje wybuchowych strzał
Jest to część zadania nr 3 w Klanie Młota. Aby Jorn pomógł ci w odbijaniu kopalni, musisz mu załatwić 12 wybuchowych strzał. Jeśli nie masz ich przy sobie, musisz udać się do alchemika, którego wskazał ci Jorn.
Reputacja w Klanie Wilka: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

19. Poszukiwanie rudy z Larsonem
Jest to część zadania nr 22 w Klanie Młota. Od Rune'a dowiesz się, że Larsona nie ma w wiosce, gdyż wyruszył w góry. Najpierw musisz znaleźć Larsona na pustkowiach Nordmaru, co wcale nie jest łatwym zadaniem. Następnie masz go eskortować.
Kowalstwo: +1
Reputacja w Nordmarze: +3
Reputacja w Klanie Wilka: +10
Punkty Doświadczenia: 3250




Oceansoul - Śro 13.02.2008, 22:12:50
" /> Orish napisał(a):



Orish - Czw 14.02.2008, 23:05:14
" />1. Zabij szablozęby grasujące koło obozu drwali
Corwyn zleci ci zabicie dwóch szablozębów. Znajdziesz je na pobliskim wzgórzu. Wróć do zleceniodawcy (dodatkowe 1000 PD), który powie ci, żebyś udał się po nagrodę do Rune'a (dodatkowe 500 PD). Od tego otrzymasz do wyboru: złoto, mikstury leczenia lub mikstury many.
Reputacja w Nordmarze: +3
Reputacja w Klanie Wilka: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

2. Garik potrzebuje wódy!
Garik potrzebuje wódy - daj mu ją.
Reputacja w Klanie Wilka: +2
Punkty Doświadczenia: 1000

3. Szynka dla drwali
Rune poleci ci rozdać drwalom szynkę. Zabierz ją z jego domu i udaj się do ich obozu. Wróć do Rune'a (dodatkowe 750 PD i... szynka).
Reputacja w Nordmarze: +1
Reputacja w Klanie Wilka: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

4. Pojedynek z Hogarem
Możesz wyzwać na pojedynek Hogara - o złoto lub o honor.
Siła: +1
Reputacja w Nordmarze: +3
Reputacja w Klanie Wilka: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

5. Towarzysz Ronarowi do jego domku myśliwskiego
Ronar chce, żebyś poszedł z nim na polowanie. Towarzysz mu w drodze do jego chaty myśliwskiej.
Reputacja w Klanie Wilka: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

6. Druidzki kamień wilka
Bogir zanim umrze chce przekazać swoje dziedzictwo godnemu następcy. Tym dziedzictwem jest Kamień Wilka. Aby udowodnić swoją wartość, musisz poszukać na północy Białego Rozpruwacza i zgładzić go. Następnie wróć do Bogira (dodatkowe 1250 PD).
Reputacja w Klanie Wilka: +10
Punkty Doświadczenia: 2500

7. Zabij białego rozpruwacza
Kontynuacja zadania nr 6. Kiedy już zabijesz Białego Rozpruwacza, wróć do Bogira, a dostaniesz druidzki kamień wilka. Wtedy stary łowca odejdzie (patrz zadanie nr 8).
Reputacja u Gońców Leśnych: +15
Reputacja w Klanie Wilka: +15
Punkty Doświadczenia: 2500

8. Zapoluj na białego cieniostwora
Kontynuacja zadania nr 7. Możesz pójść za Bogirem na jego ostatnie polowanie i zapolować na białego cieniostwora. Niestety, łowca będzie szedł tempem "spacerowym", więc trochę to potrwa, zanim dojdziesz na miejsce.
Zdolności myśliwskie: +1
Punkty Doświadczenia: 3750

9. Pozbądź się orków z mostu
Grim chce, byś udał się z Hogarem na południowy most, który jest blokowany przez oddział orków i usunął problem.
Reputacja w Nordmarze: +3
Reputacja w Klanie Wilka: +10
Punkty Doświadczenia: 2000

10. Idź na południowy most z Hogarem
Część zadania nr 9. Poproś Hogara, żeby zaprowadził cię na południowy most.
Punkty Doświadczenia: 1000

11. Zlikwiduj obóz orków
Jensgar powie ci o pobliskim obozie orków. Należy ich wyeliminować. Po wykonaniu zadania wróć do zleceniodawcy (3 mikstury lecznicze i dodatkowe 1000 PD).
Reputacja w Klanie Wilka: +7
Punkty Doświadczenia: 2000

12. Skóry dla Jensgara
Jensgar potrzebuje 30 skór wilków i 10 skór bizonów. Ruszamy więc na polowanie, pamiętając o uprzednim wyuczeniu się umiejętności Pozyskiwanie skór. W nagrodę dostaniesz łuk kompozytowy.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Klanie Wilka: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

13. Inwazja goblinów w Nordmarze
Zabij 50 goblinów na terenie Nordmaru.
Reputacja w Nordmarze: +2
Reputacja w Klanie Wilka: +3
Punkty Doświadczenia: 1500

14. Upoluj jelenie na wyżynie
Hanson zleci ci upolowanie wszystkich jeleni na płaskowyżu - w sumie kilka-kilkanaście sztuk. Zadanie raczej nie warte zachodu, bo niezwykle trudno jest zabić cały komplet.
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Klanie Wilka: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

15. Zanieś skóry wilków lodowych do Klanu Wilka
Hanson chce, byś zaniósł jego skóry wilków do Rune'a. W nagrodę dostaniesz do wyboru: mikstury leczenia, mikstury many lub złoto.
Reputacja w Nordmarze: +2
Reputacja w Klanie Wilka: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

16. Mięso dla Szaroskórego
Hanson ci powie, że jego przyjaciel - wilk o imieniu Szaroskóry - zaprowadzi cię do Xardasa, jeśli dasz mu kawałek mięsa.
Punkty Doświadczenia: 1000

17. Podążaj za Szaroskórym do wieży Xardasa
Kiedy dasz Szaroskóremu kawałek mięsa (zadanie nr 16), będzie mógł cię zaprowadzić do Wieży Xardasa. Uwaga na duży obóz goblinów po drodze!
Zdolności myśliwskie: +1
Reputacja w Klanie Wilka: +3
Punkty Doświadczenia: 1500

18. Jorn potrzebuje wybuchowych strzał
Jest to część zadania nr 3 w Klanie Młota. Aby Jorn pomógł ci w odbijaniu kopalni, musisz mu załatwić 12 wybuchowych strzał. Jeśli nie masz ich przy sobie, musisz udać się do alchemika, którego wskazał ci Jorn.
Reputacja w Klanie Wilka: +5
Punkty Doświadczenia: 1500

19. Poszukiwanie rudy z Larsonem
Jest to część zadania nr 22 w Klanie Młota. Od Rune'a dowiesz się, że Larsona nie ma w wiosce, gdyż wyruszył w góry. Najpierw musisz znaleźć Larsona na pustkowiach Nordmaru, co wcale nie jest łatwym zadaniem. Następnie masz go eskortować.
Kowalstwo: +1
Reputacja w Nordmarze: +3
Reputacja w Klanie Wilka: +10
Punkty Doświadczenia: 3250

Cytuj:



Oceansoul - Czw 14.02.2008, 23:35:21
" />Igłę w stogu siana? Czyżby szukanie tych wszystkich badziewi w ruinach Al Shedim? Bo to też było straszne, zwłaszcza dostrzeżenie malutkich figurek wojowników na murkach...




Orish - Czw 14.02.2008, 23:41:52
" />Bardziej chodzi o takie zadania, gdzie masz powiedziane "szukaj na północy" i tyle, musisz cały obszar przeczesywać, żeby znaleźć jakiegoś potwora czy osobę. Raz tak intensywnie szukałem jakiegoś artefaktu dla Nemroka, że praktycznie wlazłem na smoka. No bo tych "ruin na północy" było naprawdę dużo, skąd miałem wiedzieć które to. Szukałem, szukałem...
I nie znalazłem.



Oceansoul - Czw 14.02.2008, 23:56:42
" />Szukając tych ruin, ja z kolei wlazłam prosto w ramiona czarnego trolla . I tak szybko uciekałam, że mało nóg nie pogubiłam . O, albo zadanie Ludzie dla Nemory, też fajnie się błądziło po okolicy. A większość tego typu rzeczy daje się niestety znaleźć dopiero z dobrą mapą w ręku...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.