ďťż
 
 
 
 

Wštki


[G3] Broń dwuręczna (Oceansoul)



Orish - Sob 16.02.2008, 15:13:59
" />BROŃ DWURĘCZNA

Oto bronie dla nieustraszonego, silnego jak byk i wielkiego jak szafa wojownika, zabijaki z prawdziwego zdarzenia. Jeśli podziwiasz barbarzyńców z północy albo orkowych przywódców, możesz podobnie jak oni zainwestować w broń o dużym zasięgu i zadającą najwięcej obrażeń. Nikt nie oprze się silnemu zamachowi miecza czy topora, a większość wrogów twoje ciosy dosłownie będą zwalały z nóg.

Gniew Innosa
Opis: Nikt nie wie, skąd pochodzi ten oręż

Wymagania:
Siła: 300
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 160
Dodatkowo: Paladyn
Oręż błogosławiony

Cena kupna: 75000
Cena sprzedaży: 22500

Uwagi: Gniew Innosa możemy znaleźć w ostatniej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.

Moc przodków
Opis: Potężny oręż z czystej rudy

Wymagania:
Siła: 270
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 135
Ochrona przed pociskami +8
Ochrona przed uderzeniami +8
Ochrona przed ostrzami +8

Cena kupna: 60000
Cena sprzedaży: 18000

Uwagi: Miecz Moc przodków możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z czystej rudy.

Miecz demona
Opis: Tylko szaleniec zapłaciłby złotem za ten miecz

Wymagania:
Siła: 666
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 135
Ochrona przed pociskami +8
Ochrona przed uderzeniami +8
Ochrona przed ostrzami +8

Cena kupna: 1
Cena sprzedaży: 1

Uwagi: Jak głoszą podania, legendy i plotki, rozpowiadane przez miejscowych wieśniaków, miecz ten możesz zdobyć, przyzywając potężnego demona. Aby to uczynić, musisz być jednak wprawnym magiem, a skąd czarodziej miałby posiadać tak wysoką siłę, niezbędną do posługiwania się tym orężem? Miecz demona należy więc traktować jako ciekawe znalezisko, a nie potencjalną broń dla naszego bohatera.

Wielki inkwizytor

Wymagania:
Siła: 260
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 140
Oręż błogosławiony

Cena kupna: 45000
Cena sprzedaży: 13500

Uwagi: Miecz Wielki inkwizytor możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.

Miecz katowski

Wymagania:
Siła: 220
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 110

Cena kupna: 30000
Cena sprzedaży: 9000

Uwagi: Miecz katowski możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.

Miecz dwuręczny z rudy

Wymagania:
Siła: 210
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 105

Cena kupna: 20000
Cena sprzedaży: 6000

Uwagi: Miecz dwuręczny z rudy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Możemy go także wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy.

Miecz zakonu

Wymagania:
Siła: 180
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 100
Oręż błogosławiony

Cena kupna: 10000
Cena sprzedaży: 3000

Uwagi: Miecz zakonu możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.

Miecz dwuręczny

Wymagania:
Siła: 150
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 75

Cena kupna: 500
Cena sprzedaży: 150

Uwagi: Miecz dwuręczny możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.

Zardzewiały miecz dwuręczny

Wymagania:
Siła: 120
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 60

Cena kupna: 60
Cena sprzedaży: 18

Ogrowy morgenstern
Opis: To nie jest morgenstern. Ale spróbuj przekonać do tego zwykłego ogra.

Wymagania:
Siła: 500
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od uderzeń: 250

Cena kupna: 300
Cena sprzedaży: 90

Uwagi: Jak nazwa wskazuje, bronią tą posługują się ogry. I choć są to dość głupie stworzenia, nie można odmówić im siły. Walka z nimi należy do wymagających, nie łatwo więc będzie wejść w posiadanie morgensterna.

Krush Tarach

Wymagania:
Siła: 400
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 200

Cena kupna: 800
Cena sprzedaży: 240

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.

Krush Irmak
Opis: Halabarda Irmaka

Wymagania:
Siła: 400
Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 200

Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 450

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Ta halabarda należy do Irmaka z Silden.

Krush Agash

Wymagania:
Siła: 350
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 175

Cena kupna: 900
Cena sprzedaży: 270

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.

Gniew berserkera

Wymagania:
Siła: 290
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 150

Cena kupna: 65000
Cena sprzedaży: 19500

Uwagi: Topór Gniew berserkera możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.

Krush Pach

Wymagania:
Siła: 300
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 150

Cena kupna: 600
Cena sprzedaży: 180

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.

Krush Morok

Wymagania:
Siła: 300
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 150

Cena kupna: 700
Cena sprzedaży: 210

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.

Topór berserkera

Wymagania:
Siła: 270
Zdolność: Duży oręż III
Obrażenia od ostrza: 135

Cena kupna: 55000
Cena sprzedaży: 16500

Uwagi: Topór berserkera możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.

Krush Varok

Wymagania:
Siła: 250
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 125

Cena kupna: 500
Cena sprzedaży: 150

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie.

Topór bojowy barbarzyńcy
Opis: Nawet ork bałby się tej broni

Wymagania:
Siła: 250
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 120
Dodatkowo: Zabójca Orków

Cena kupna: 35000
Cena sprzedaży: 10500

Uwagi: W posiadaniu tej broni jest m.in. Hogar - Nordmarczyk z Klanu Wilka. Mężny barbarzyńca z północy ma ochotę na pojedynek z nami, wystarczy więc wygrać walkę, co nie jest trudne, by stać się nowym właścicielem topora. Topór bojowy barbarzyńcy możemy także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.

Młot wojenny

Wymagania:
Siła: 240
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od uderzeń: 120

Cena kupna: 15000
Cena sprzedaży: 4500

Uwagi: Młot wojenny możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.

Topór bojowy

Wymagania:
Siła: 200
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 100
Dodatkowo: Duży oręż III

Cena kupna: 21000
Cena sprzedaży: 6300

Uwagi: Topór bojowy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.

Toporek do mięsa

Wymagania:
Siła: 170
Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 85
Dodatkowo: Duży oręż II

Cena kupna: 10000
Cena sprzedaży: 3000

Uwagi: Toporkiem do mięsa władają niektórzy z nieumarłych barbarzyńców. Jeśli więc masz ochotę powalczyć tą bronią o niezwykle wdzięcznej nazwie, wyrusz na poszukiwania Grobowców Przodków. Gwarantuję, że któryś z wojowników-ożywieńców przywita cię ciosami właśnie tego topora. Toporek do mięsa możemy także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.

Wielki topór

Wymagania:
Siła: 160
Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 80

Cena kupna: 7000
Cena sprzedaży: 2100

Kolczasta pałka

Wymagania:
Siła: 150
Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od uderzeń: 75

Cena kupna: 150
Cena sprzedaży: 45

Uwagi: Kolczastą pałką walczą schraty, stwory odrobinę tylko silniejsze od goblinów. Jeśli więc marzysz o posiadaniu właśnie tego oręża, zapoluj na jego właściciela w lasach Myrtany.

Halabarda

Wymagania:
Siła: 70
Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 70

Cena kupna: 700
Cena sprzedaży: 210

Nabijana kolcami pałka

Wymagania:
Siła: 130
Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od uderzeń: 65

Cena kupna: 100
Cena sprzedaży: 30

Krush Milok
Opis: Stary miecz Miloka

Wymagania:
Siła: 250
Zdolność: Duży oręż II
Obrażenia od ostrza: 60

Cena kupna: -
Cena sprzedaży: 150

Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Ten miecz należy do Miloka z Trelis.

Zardzewiały topór bojowy

Wymagania:
Siła: 120
Zdolność: Duży oręż
Obrażenia od ostrza: 60

Cena kupna: 150
Cena sprzedaży: 45




Tukan - Wto 26.02.2008, 14:16:12
" />Ładnie opisane, jest tylko jeden szkopuł - bohater trzyma tak samo Miecze dwuręczne jak grabie, kosę, łopatę i topory. Co w konsekwencji powoduje
, że postać jedną reką trzyma za rękojeść a na drugiej kładzie ostrze(w tym miejscu byłby drzewiec). Wygląda to iście beznadziejnie i świadczy o zwyczajnym zaniedbaniu tego przez autorów...
PRZYKŁAD:

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=6

Tak apropo, orientuje się ktoś czy poprawili to w patchu?



matiz123 - Czw 06.03.2008, 19:44:21
" />Ja bym się przyczepił tylko do jednego zdania w tym artykule. Ogrowy morgenstern - uwagi: "Walka z nimi należy do wymagających, nie łatwo więc będzie wejść w posiadanie morgensterna." - ja bym to zmienił jednak na "Walka z nimi należy do wymagających, więc nie będzie łatwo wejść w posiadanie morgensterna". Tak będzie chyba lepiej.



Oceansoul - Czw 06.03.2008, 23:02:04
" />Z tego, co twierdzi moja gramatyczna biblia w sprawie składni, obie wersje są poprawne. To w sumie przez dość sporą dowolność w języku polskim, pozwalającą na niemal bezkarne zamienianie miejscami poszczególnych części zdania. A że ta pierwsza wersja jest bardziej "moja" stylistycznie, pozwolę sobie nie zmieniać .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.