ďťż
Wštki |
[G3] Broń dwuręczna (Oceansoul)
Orish - Sob 16.02.2008, 15:13:59 " />BROŃ DWURĘCZNA Oto bronie dla nieustraszonego, silnego jak byk i wielkiego jak szafa wojownika, zabijaki z prawdziwego zdarzenia. Jeśli podziwiasz barbarzyńców z północy albo orkowych przywódców, możesz podobnie jak oni zainwestować w broń o dużym zasięgu i zadającą najwięcej obrażeń. Nikt nie oprze się silnemu zamachowi miecza czy topora, a większość wrogów twoje ciosy dosłownie będą zwalały z nóg. Gniew Innosa Opis: Nikt nie wie, skąd pochodzi ten oręż Wymagania: Siła: 300 Zdolność: Duży oręż III Obrażenia od ostrza: 160 Dodatkowo: Paladyn Oręż błogosławiony Cena kupna: 75000 Cena sprzedaży: 22500 Uwagi: Gniew Innosa możemy znaleźć w ostatniej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Moc przodków Opis: Potężny oręż z czystej rudy Wymagania: Siła: 270 Zdolność: Duży oręż III Obrażenia od ostrza: 135 Ochrona przed pociskami +8 Ochrona przed uderzeniami +8 Ochrona przed ostrzami +8 Cena kupna: 60000 Cena sprzedaży: 18000 Uwagi: Miecz Moc przodków możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z czystej rudy. Miecz demona Opis: Tylko szaleniec zapłaciłby złotem za ten miecz Wymagania: Siła: 666 Zdolność: Duży oręż III Obrażenia od ostrza: 135 Ochrona przed pociskami +8 Ochrona przed uderzeniami +8 Ochrona przed ostrzami +8 Cena kupna: 1 Cena sprzedaży: 1 Uwagi: Jak głoszą podania, legendy i plotki, rozpowiadane przez miejscowych wieśniaków, miecz ten możesz zdobyć, przyzywając potężnego demona. Aby to uczynić, musisz być jednak wprawnym magiem, a skąd czarodziej miałby posiadać tak wysoką siłę, niezbędną do posługiwania się tym orężem? Miecz demona należy więc traktować jako ciekawe znalezisko, a nie potencjalną broń dla naszego bohatera. Wielki inkwizytor Wymagania: Siła: 260 Zdolność: Duży oręż III Obrażenia od ostrza: 140 Oręż błogosławiony Cena kupna: 45000 Cena sprzedaży: 13500 Uwagi: Miecz Wielki inkwizytor możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Miecz katowski Wymagania: Siła: 220 Zdolność: Duży oręż II Obrażenia od ostrza: 110 Cena kupna: 30000 Cena sprzedaży: 9000 Uwagi: Miecz katowski możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Miecz dwuręczny z rudy Wymagania: Siła: 210 Zdolność: Duży oręż II Obrażenia od ostrza: 105 Cena kupna: 20000 Cena sprzedaży: 6000 Uwagi: Miecz dwuręczny z rudy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Możemy go także wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy. Miecz zakonu Wymagania: Siła: 180 Zdolność: Duży oręż II Obrażenia od ostrza: 100 Oręż błogosławiony Cena kupna: 10000 Cena sprzedaży: 3000 Uwagi: Miecz zakonu możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Miecz dwuręczny Wymagania: Siła: 150 Zdolność: Duży oręż II Obrażenia od ostrza: 75 Cena kupna: 500 Cena sprzedaży: 150 Uwagi: Miecz dwuręczny możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni. Zardzewiały miecz dwuręczny Wymagania: Siła: 120 Zdolność: Duży oręż II Obrażenia od ostrza: 60 Cena kupna: 60 Cena sprzedaży: 18 Ogrowy morgenstern Opis: To nie jest morgenstern. Ale spróbuj przekonać do tego zwykłego ogra. Wymagania: Siła: 500 Zdolność: Duży oręż III Obrażenia od uderzeń: 250 Cena kupna: 300 Cena sprzedaży: 90 Uwagi: Jak nazwa wskazuje, bronią tą posługują się ogry. I choć są to dość głupie stworzenia, nie można odmówić im siły. Walka z nimi należy do wymagających, nie łatwo więc będzie wejść w posiadanie morgensterna. Krush Tarach Wymagania: Siła: 400 Zdolność: Duży oręż III Obrażenia od ostrza: 200 Cena kupna: 800 Cena sprzedaży: 240 Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Krush Irmak Opis: Halabarda Irmaka Wymagania: Siła: 400 Zdolność: Duży oręż Obrażenia od ostrza: 200 Cena kupna: - Cena sprzedaży: 450 Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Ta halabarda należy do Irmaka z Silden. Krush Agash Wymagania: Siła: 350 Zdolność: Duży oręż III Obrażenia od ostrza: 175 Cena kupna: 900 Cena sprzedaży: 270 Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Gniew berserkera Wymagania: Siła: 290 Zdolność: Duży oręż III Obrażenia od ostrza: 150 Cena kupna: 65000 Cena sprzedaży: 19500 Uwagi: Topór Gniew berserkera możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Krush Pach Wymagania: Siła: 300 Zdolność: Duży oręż III Obrażenia od ostrza: 150 Cena kupna: 600 Cena sprzedaży: 180 Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Krush Morok Wymagania: Siła: 300 Zdolność: Duży oręż II Obrażenia od ostrza: 150 Cena kupna: 700 Cena sprzedaży: 210 Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Topór berserkera Wymagania: Siła: 270 Zdolność: Duży oręż III Obrażenia od ostrza: 135 Cena kupna: 55000 Cena sprzedaży: 16500 Uwagi: Topór berserkera możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Krush Varok Wymagania: Siła: 250 Zdolność: Duży oręż II Obrażenia od ostrza: 125 Cena kupna: 500 Cena sprzedaży: 150 Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Topór bojowy barbarzyńcy Opis: Nawet ork bałby się tej broni Wymagania: Siła: 250 Zdolność: Duży oręż II Obrażenia od ostrza: 120 Dodatkowo: Zabójca Orków Cena kupna: 35000 Cena sprzedaży: 10500 Uwagi: W posiadaniu tej broni jest m.in. Hogar - Nordmarczyk z Klanu Wilka. Mężny barbarzyńca z północy ma ochotę na pojedynek z nami, wystarczy więc wygrać walkę, co nie jest trudne, by stać się nowym właścicielem topora. Topór bojowy barbarzyńcy możemy także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Młot wojenny Wymagania: Siła: 240 Zdolność: Duży oręż II Obrażenia od uderzeń: 120 Cena kupna: 15000 Cena sprzedaży: 4500 Uwagi: Młot wojenny możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Topór bojowy Wymagania: Siła: 200 Zdolność: Duży oręż II Obrażenia od ostrza: 100 Dodatkowo: Duży oręż III Cena kupna: 21000 Cena sprzedaży: 6300 Uwagi: Topór bojowy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Toporek do mięsa Wymagania: Siła: 170 Zdolność: Duży oręż Obrażenia od ostrza: 85 Dodatkowo: Duży oręż II Cena kupna: 10000 Cena sprzedaży: 3000 Uwagi: Toporkiem do mięsa władają niektórzy z nieumarłych barbarzyńców. Jeśli więc masz ochotę powalczyć tą bronią o niezwykle wdzięcznej nazwie, wyrusz na poszukiwania Grobowców Przodków. Gwarantuję, że któryś z wojowników-ożywieńców przywita cię ciosami właśnie tego topora. Toporek do mięsa możemy także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Wielki topór Wymagania: Siła: 160 Zdolność: Duży oręż Obrażenia od ostrza: 80 Cena kupna: 7000 Cena sprzedaży: 2100 Kolczasta pałka Wymagania: Siła: 150 Zdolność: Duży oręż Obrażenia od uderzeń: 75 Cena kupna: 150 Cena sprzedaży: 45 Uwagi: Kolczastą pałką walczą schraty, stwory odrobinę tylko silniejsze od goblinów. Jeśli więc marzysz o posiadaniu właśnie tego oręża, zapoluj na jego właściciela w lasach Myrtany. Halabarda Wymagania: Siła: 70 Zdolność: Duży oręż Obrażenia od ostrza: 70 Cena kupna: 700 Cena sprzedaży: 210 Nabijana kolcami pałka Wymagania: Siła: 130 Zdolność: Duży oręż Obrażenia od uderzeń: 65 Cena kupna: 100 Cena sprzedaży: 30 Krush Milok Opis: Stary miecz Miloka Wymagania: Siła: 250 Zdolność: Duży oręż II Obrażenia od ostrza: 60 Cena kupna: - Cena sprzedaży: 150 Uwagi: Jedna z broni, którą posługują się orkowie. Ten miecz należy do Miloka z Trelis. Zardzewiały topór bojowy Wymagania: Siła: 120 Zdolność: Duży oręż Obrażenia od ostrza: 60 Cena kupna: 150 Cena sprzedaży: 45 Tukan - Wto 26.02.2008, 14:16:12 " />Ładnie opisane, jest tylko jeden szkopuł - bohater trzyma tak samo Miecze dwuręczne jak grabie, kosę, łopatę i topory. Co w konsekwencji powoduje , że postać jedną reką trzyma za rękojeść a na drugiej kładzie ostrze(w tym miejscu byłby drzewiec). Wygląda to iście beznadziejnie i świadczy o zwyczajnym zaniedbaniu tego przez autorów... PRZYKŁAD: http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=6 Tak apropo, orientuje się ktoś czy poprawili to w patchu? matiz123 - Czw 06.03.2008, 19:44:21 " />Ja bym się przyczepił tylko do jednego zdania w tym artykule. Ogrowy morgenstern - uwagi: "Walka z nimi należy do wymagających, nie łatwo więc będzie wejść w posiadanie morgensterna." - ja bym to zmienił jednak na "Walka z nimi należy do wymagających, więc nie będzie łatwo wejść w posiadanie morgensterna". Tak będzie chyba lepiej. Oceansoul - Czw 06.03.2008, 23:02:04 " />Z tego, co twierdzi moja gramatyczna biblia w sprawie składni, obie wersje są poprawne. To w sumie przez dość sporą dowolność w języku polskim, pozwalającą na niemal bezkarne zamienianie miejscami poszczególnych części zdania. A że ta pierwsza wersja jest bardziej "moja" stylistycznie, pozwolę sobie nie zmieniać . |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |