ďťż
 
 
 
 

Wštki


[G2+NK] Zadania poboczne - Khorinis (Polinick)



Polinick - Nie 01.02.2009, 00:45:14
" />Rozdział I

Zioła dla Constantina
Zleceniodawca: Lester (1)
Twoim celem jest zebranie dziesięciu roślin jednego rodzaju, co pozwoli przekonać strażników miejskich, że pracujesz dla Constantina. Będziesz mógł dostać się do miasta.
Lestera znajdziesz w kotlince obok wieży Xardasa.

Bandyci Cavalorna
Zleceniodawca: Cavalorn (2)
Twój znajomy z Górniczej Doliny został napadnięty przez bandytów, mających siedzibę w pobliskiej jaskini. Pomóż przyjacielowi rozprawić się z rabusiami (sam da sobie radę), a dostaniesz kolejne zlecenie – dostarczenie wiadomości Vatrasowi (W). Nie czytaj listu, jeśli chcesz otrzymać więcej punktów doświadczenia.

Jak się dostać do miasta
Zleceniodawca: Maleth (3)
Maleth, pasterz owiec, poproszony o pomoc w dostaniu się do miasta, skieruje Cię do Lobarta, który może sprzedać Ci ubranie.
Do miasta można dostać się na sześć sposobów:
- podając się za czeladnika Constantina (A) (zadanie – Zioła dla Constantina)
- podając się za farmera (zadanie – Strój roboczy Lobarta)
- legitymując się glejtem od Canthara (zadanie – Przysługa)
- wręczając strażnikom łapówkę w wysokości stu sztuk złota
- przemykając się obok strażników
- skacząc z latarni morskiej do morza i wchodząc do miasta od strony portu [dodatkowe 500 PD od Laresa (B)]

Strój roboczy Lobarta
Zleceniodawca: Lobart (3)
Farmer sprzeda Ci strój pracownika za 60 sztuk złota. Jednak pracując dla niego, możesz obniżyć cenę do 40.

Zebrać rzepę z pola
Zleceniodawca: Lobart
Farmer poprosi Cię o zebranie rzepy z pola, znajdującego się obok.

Zanieść rzepy Hildzie
Zleceniodawca: Lobart
Tym razem zostaniesz poproszony o zaniesienie zebranej rzepy żonie Lobarta, Hildzie, która przebywa w domu.

Patelnia dla Hildy
Zleceniodawca: Hilda (3)
Kobieta poprosi Cię o kupno patelni. Ma ją Canthar, siedzący na ławce przy drodze, prowadzącej do miasta.

Za butelkę wina
Zleceniodawca: Vino (3)
Chłop szepnie Lobartowi słówko o Tobie, jeśli podarujesz mu butelkę wina (do kupienia u Canthara).

Człowiek z opaską na oku
Zleceniodawca: Greg (4)
Przed wejściem do miasta zaczepi Cię pirat – Greg. Poprosi o pomoc w dostaniu się do Khorinis. Sprzedaj mu strój farmera za 50 sztuk złota, i tak znasz inne sposoby na dostanie się do miasta.
Później spotkasz go przy gospodzie Martwa Harpia (5). Zaoferuj pomoc pieniężną, a pirat poprosi Cię o wykopanie jego skarbu, który ukrył w jaskini nieopodal. Następnie zostaniesz poproszony o wykopanie reszty skarbów: na wysepce na jeziorze za chatą Bustera (24), za farmą Bengara, pod wodospadem u wejścia na przełęcz oraz w kotlince między farmą Bengara i Onara, do której prowadzą kamienne schody z płaskowyżu. Po zebraniu skarbów spotkasz Grega na skrzyżowaniu dróg (6) w pobliżu Farmy Sekoba.

Dostać się do górnego miasta
Zleceniodawca: Lothar
Żeby dostać się do górnego miasta, musisz być obywatelem Khorinis lub należeć do jednej z trzech wpływowych gildii. Opis wszystkich zadań prowadzących do tego znajdziesz tutaj.

Łuk Bospera
Zleceniodawca: Bosper (C)
Kupcowi skradziono łuk. Znajdziesz go w kanałach pod miastem (D), wystarczy, że spytasz jednego z członków gildii złodziei.

Eksperyment
Zleceniodawca: Ignaz (E)
Alchemik poprosi Cię o wypróbowanie jego nowego zaklęcia – Amnezji. Musisz pobić kogoś i rzucić zaklęcie, gdy ofiara wstanie i sprawdzić skutki. Najlepszym miejscem wydaje się być port, gdyż tam nikt nie zwraca uwagi na bójki.

Złota misa Bromora
Zleceniodawca: Bromor
Bromorowi, właścicielowi portowego domu publicznego (F), została skradziona złota misa. Złodziejką okaże się być zbiegła kurtyzana, Lucia. Kosztowności znajdziesz w obozie bandytów w lesie za farmą Sekoba (7), niedaleko obozowiska myśliwego Drogomira (8) (ognik Cię tam zaprowadzi).

Lucia
Zleceniodawca: Nadja
Gdy wykupisz u Bromora noc z Nadją (F), kurtyzana opowie Ci o zaginięciu jej koleżanki, Lucii. List pożegnalny tej drugiej znajdziesz przy misie Bromora. Uciekinierka przebywa w obozie bandytów w Jarkendarze.

Względy Canthara
Zleceniodawca: Canthar (G)
Jeśli przyjąłeś glejt od kupca, zwróci się on do Ciebie z prośbą. Musisz podrzucić Sarze fałszywy list, obciążający ją zarzutami o współpracę z bandytami. Możesz zrobić tak, jak życzy sobie Canthar lub donieść na niego Lordowi Andre (H), jednak w przypadku drugiej opcji musisz liczyć się z tym, że żaden kupiec w mieście nie będzie chciał z Tobą handlować, gdy Canthar wyjdzie z więzienia.

Joe
Zleceniodawca: Hakon (I)
Hakon zgłasza Ci zaginięcie mężczyzny imieniem Joe. Kupiec twierdzi, że Joe znał sposób na dostanie się do wież strażniczych. Znajdziesz go w baszcie (J) za domem Thorbena. Klucz ma jeden ze strażników miejskich.

Najazdy bandytów
Zleceniodawca: Hakon (I)
Kupiec Hakon został napadnięty przez bandytów. Chce, abyś rozprawił się z nimi. Strażnik miejski Pablo może udzielić Ci przydatnych informacji.
Zbóje mają siedzibę w jaskini niedaleko farmy Akila (9). Udaj się drogą z majątku w kierunku latarni morskiej. Po wejście do lasu skręć w lewo i trzymaj się skalnej ściany, aż dojdziesz do jaskini (10). Rozpraw się z bandytami i opróżnij kufry. W jednym z nich znajdziesz rybę z listem od Halvora. Porozmawiaj z nim, donieś na niego Lordowi Andre (H) i opowiedz o wszystkich Hakonowi (I).

Bezczelny złodziej
Zleceniodawca: Jora (K)
Kupiec Jora został okradziony przez Rengaru, który stoi tuż obok. Porozmawiaj z tym drugim, a gdy zacznie uciekać, biegnij za nim. Gdy go dogonisz, poprowadź rozmowę tak, by oddał Ci złoto. Donieś na Rengaru Lordowi Andre i oddaj złoto Jorze. Nie proś o nagrodę, bo jego wdzięczność będzie przydatna w kolejnym zadaniu.

Miecz Alrika
Zleceniodawca: Alrik (L)
Alrik zajmuje się organizowaniem walk za magazynem w porcie, jednak musiał sprzedać swój miecz Jorze (K). Kupiec odda Ci miecz za darmo na znak wdzięczności.

Szalony Fellan
Zleceniodawca: Alwin (M)
Alwin, opiekun owiec w porcie, nie ma chwili spokoju przez Fellana, który cały dzień naprawia chatę nieopodal. Idź do tego drugiego i spuść mu lanie, żeby przestał.

Informacje dla Garvella
Zleceniodawca: Garvell (N)
Garvell chce się dowiedzieć dlaczego paladyni zatrzymali się w mieście. Pierwszych informacji udzieli Ci Rangar, gdy postawisz mu piwo (stoi przy piwodajni, obok herolda). Reszty dowiesz się od Lorda Hagena (S).

Bandyci w latarni morskiej Jacka
Zleceniodawca: Jack (O)
Latarnika znajdziesz na przystani. Chce wrócić do swojej latarni (11), ale zagnieździli się tam bandyci. Pozbądź się ich i wracaj do starca.

Problemy ze strażą
Zleceniodawca: Farim (P)
Rybak Farim skarży się, że straż zabiera mu większość połowów. Powiedz o tym Martinowi (R), który zajmie się sprawą.

Dostawa Baltrama
Zleceniodawca: Baltram (T)
Kupiec Baltram wysyła Cię do Akila (9) po paczkę. Idź do farmera, weź paczkę i wróć.

Fałszywy posłaniec
Zleceniodawca: Nagur
Nagur to czarny charakter, przesiadujący w karczmie Pod kuternogą (U). Chce, żebyś wręczył mu paczkę Baltrama. Wybór należy do Ciebie.

Farmer w potrzebie
Zleceniodawca: Kati (9)
Kati, żona Akila, poprosi Cię, żebyś pomógł jej mężowi z agresywnymi najemnikami (9). Pozbądź się drani i podziękuj Akilowi za nagrodę, a otrzymasz więcej punktów doświadczenia.

Do dna
Zleceniodawca: Randolph
Pomóż farmerowi Randolphowi z farmy Akila (9) wziąć udział w konkursie picia piwa (daj mu złoto). Randolph uważa, że organizator zawodów, Rukhar, oszukuje. Idź o północy do gospody Martwa Harpia (5) i podmień w kufrze gin na wodę. Postaw na Randolpha 100 sztuk złota i wróć za dwa dni (Randolph musi mieć polskie korzenie, skoro potrafi pić przez dwa dni non-stop), aby odebrać nagrodę.

Napadnięci kupcy
Zleceniodawca: Erol (12)
Kupiec Erol został napadnięty przez bandytów na drodze z Martwej Harpii do miasta. Rabusie rozbili obóz na moście w pobliżu. Rozpraw się z nimi i zabierz z kufra tabliczki. Erol odwdzięczy Ci się treningiem (+1 do siły), gdy porozmawiasz z nim w jego chacie (24).

Kusza Dragomira
Zleceniodawca: Dragomir (8)
Myśliwy zgubił swoją kuszę przy słonecznym kręgu (13). Lepiej poczekać do trzeciego rozdziału i przy okazji odbierania Oka Innosa podnieść kuszę.

Leniwy farmer
Zleceniodawca: Till (7)
Syn Sekoba skarży się na farmera Bronka, który nie chce pracować. Pobij go lub nastrasz najemnikami a od razu nabierze chęci do pracy.

Prychająca istota
Zleceniodawca: Gaan
Myśliwy Gaan, polujący zazwyczaj na płaskowyżu przy przełęczy (14), boi się prychającej bestii, która odstrasza zwierzynę. Znajdź zębacza i zabij go.

Słoneczny aloes
Zleceniodawca: Sagitta (15)
Wiedźma Sagitta mieszka w lesie za farmą Onara. Będzie Cię uczyć, jeśli przyniesiesz jej słoneczny aloes, który znajdziesz w pobliżu gniazda czarnego trolla (16).

Głodny Myśliwy
Zleceniodawca: Engrom (19)
Drwal nauczy Cię wszystkiego, co wie o myślistwie, jeśli przyniesiesz mu butelkę mleka, bochen chleba i kawał szynki.

Rozdział III

Leczenie Hildy
Zleceniodawca: Lobart (3)
Hilda, żona Lobarta, zachorowała. Przynieś jej lekarstwo od Vatrasa (W).

Złoto Diega
Zleceniodawca: Diego
Diego prosi, abyś przyniósł mu jego torbę z oszczędnościami. Schował ją przy jeziorze w punkcie wymiany w Górniczej Dolinie.

Sprawa Diega
Zleceniodawca: Diego
Diego prosi Cię, abyś zaniósł Gerbrandtowi (Y) list.

Zbezczeszczone kapliczki (tylko dla Paladyna)
Zleceniodawca: Ulthar (17)
Poszukiwacze zbezcześcili niektóre kapliczki Innosa. Musisz je ponownie poświęcić. Dostaniesz od maga mapę z kapliczkami, więc to zadanie nie stanowi problemu.

Poszukiwacze (tylko dla Maga Ognia)
Zleceniodawca: Pyrokar (17)
Arcymag zleci Ci znalezienie Almanachu Opętanych. Po jednym egzemplarzu mają opętane osoby, których listę otrzymasz. Pyrokar rozmyśli się i nakaże dostarczenie wszystkich ksiąg, więc czeka Cię dużo biegania.
W trzecim rozdziale opętani są: Vino (3), Bromor, Fernando (Z) i Malak (18). W czwartym rozdziale dochodzi Engrom (19), a w piątym Sekob (7), Brutus i Rudolph (7).
Jeden egzemplarz Almanachu Opętanych oddaj Karrasowi (17), przebywającemu w klasztornej bibliotece.

Dokumenty
Zleceniodawca: Babo (17)
Babo poprosi Cię o odebranie Igarazowi dokumentów, którymi jest szantażowany. Możesz odkupić je za trzysta sztuk złota lub ukraść klucz do kufra i zabrać papiery.

Potęga gwiazd
Zleceniodawca: Hyglas (17)
Hyglas chce, żebyś przyniósł mu księgę Boska moc gwiazd. Możesz kupić ją za czterysta sztuk złota u Constantina (A) lub Zurisa (V).

Fałszywe udziały w kopalni (tylko dla Maga Ognia)
Zleceniodawca: Serpentes (17)
Arcymag każe Ci odzyskać wszystkie fałszywe udziały. W posiadaniu ich są: Rosi (20), Onar (20), Bosper (C), Matteo, Hakon (I), Zuris (V), Elena i Salandril (X).

Samotność i bezradność
Zleceniodawca: Bengar (21)
Z farmy Bengara uciekli wszyscy z powodu bestii, które wychodzą z przełęczy. Farmer poprosi Cię o znalezienie kogoś, kto zaopiekuje się jego farmą. Idź do Wilka (20), który zgodzi się za osiemset sztuk złota (Najemnik zapłaci czterysta).

Wygnany farmer
Zleceniodawca: Sekob (7)
Farmę Sekoba zaatakowali Poszukiwacze. Zabij wszystkich, których znajdziesz w domu, i powiedz o tym farmerowi.

Złodzieje owiec
Zleceniodawca: Akil (9)
Akil skarży się na złodziei owiec, którzy mają kryjówkę w jaskini (10), wcześniej zajętą przez bandytów Hakona. Rozpraw się z nimi i przyprowadź owcę, którą znajdzieszm, do Akila.

Ktoś coś zgubił?
Zleceniodawca: Hanna (T)
Przekonaj Hannę, że przejmujesz się losem innych, a poprosi Cię, żebyś przyniósł jej bardzo starą mapę, którą kupisz u Brahima (N).

Rozdział V

Lobarta problem z orkami
Zleceniodawca: Lobart (3)
Farmer prosi Cię o zabicie kilku orków, kręcących się niebezpiecznie blisko farmy.

Hordy orkowych wojowników (tylko dla Paladyna)
Zleceniodawca: Lord Hagen (S)
Twoim zadaniem jest pozbycie się orkowych hersztów. Porozmawiaj z Ingmarem i ruszaj na spotkanie z orkowym pułkownikiem (22). Znajdziesz przy nim mapę z zaznaczonymi pozycjami orków. Za każdy pierścień, który znajdziesz przy zwłokach herszta, dostaniesz doświadczenie i sporo złota od Lorda Hagena.

Mikstura Neorasa ze smoczych jaj
Zleceniodawca: Neoras (17)
Mag potrzebuje smoczego jaja do swojej nowej mikstury. Możesz oddać mu tylko to, które znalazłeś przy lodowym smoku.

Sekob tęskni za żoną
Zleceniodawca: Sekob (7)
Rossi i Till (23) uciekli z farmy Sekoba. Farmer chce, żebyś ich przyprowadził.

Ucieczka Rossi
Zleceniodawca: Rossi (23)
Alternatywna wersja poprzedniego zadania. Rossi chce, abyś odprowadził ją i syna do Khorinis, jeśli jesteś Paladynem, Maga poprosi o eskortę do klasztoru, a Łowca Smoków może tylko odstawić uciekinierów z powrotem na farmę. Wybór należy do Ciebie.

Zbroja pełzacza
Zleceniodawca: Wilk (20)
Wilk może sporządzić dla Ciebie zbroję z pancerza pełzaczy. Wystarczy 10 płytek i ciekawą zbroję dostaniesz za darmo.

Bajer
Zleceniodawca: Dar (20)
Dar chce, żebyś przyniósł mu pierścień orkowego herszta. W zamian oferuje amulet zręczności (+15).

Opisy reszty zadań z farmy Onara znajdziesz tutaj.
Opisy reszty zadań z klasztoru znajdziesz tutaj.
Opisy reszty zadań z miasta znajdziesz tutaj.

Mapki:
Wyspa Khorinis
1. Lester
2. Cavalorn
3. Farma Lobarta
4. Greg I
5. Gospoda Martwa Harpia
6. Greg II
7. Farma Sekoba
8. Dragomir
9. Farma Akila
10. Jaskinia bandytów
11. Latarnia morska
12. Erol
13. Słoneczny Krąg
14. Przełęcz
15. Sagitta
16. Czarny troll
17. Klasztor
18. Malak
19. Engrom
20. Farma Onara
21. Farma Bengara
22. Ork-pułkownik
23. Rossi i Till (V rozdział)
24. Chata Bustera

Miasto Khorinis
A. Constantino
B. Lares
C. Bosper
D. Wejście do kanałów
E. Ignaz
F. Czerwona Latarnia
G. Canthar
H. Lord Andre, koszary
I. Hakon
J. Baszta Joe
K. Jora
L. Alrik
M. Alwin
N. Garvell, Brahim (na ławce)
O. Jack
P. Farim
R. Martin
S. Lord Hagen
T. Baltram
U. Karczma Pod Kuternogą
V. Zuris, Hanna (w budynku)
W. Vatras
X. Salandril
Y. Gerbrandt
Z. Fernando




wojjoo - Nie 01.02.2009, 07:09:18
" /> Cytuj:



Polinick - Pon 02.02.2009, 13:51:40
" />Masz rację, dzięki :)
Dodałem też zadanie Głodny myśliwy, bo pominąłem wcześniej :)

Mapki poprawione.



Oceansoul - Wto 03.02.2009, 23:48:33
" /> Cytuj:




Polinick - Wto 03.02.2009, 23:59:51
" />Poprawione, dzięki ^^
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.