ďťż
 
 
 
 

Wštki


[G2+NK] Zadania poboczne - Górnicza Dolina (Polinick)



Polinick - Nie 01.02.2009, 12:22:53
" />Rozdział II

Złe wieści
Zleceniodawca: Jergen (1)
Zwiadowca poprosi, żebyś przekazał Orikowi wieść o śmierci jego brata.

Mięso
Zleceniodawca: Engor
Engor zajmuje się wydawaniem zapasów w zamku (2). Wręcz mu dwadzieścia cztery sztuki surowego mięsa.

Złoto dla Brutusa
Zleceniodawca: Brutus (2)
Knecht Brutus chce odzyskać złoto od swojego pomocnika, Dena (3). Możesz oddać mu pieniądze (200 sztuk) nie odszukawszy czeladnika.

Pierścień Tengrona
Zleceniodawca: Tengron (4)
Paladyn poprosi Cię o przekazania swego pierścienia Udarowi, który przebywa w zamku (2).

Rozdział IV

Zguba w ciemności
Zleceniodawca: Udar (2)
Paladyn Sengrath pobiegł w stronę orkowej palisady w poszukiwaniu swojej kuszy. Znajdziesz jego zwłoki na wprost od tarana, za rzeką (5).

Kradzież
Zleceniodawca: Keroloth (2)
Keroloth twierdzi, że któryś z Łowców Smoków ukradł mu sakiewkę. Mieszek leży przy stoliku Tandora, obok kuźni. Nie mów Kerolothowi, gdzie znalazłeś zgubę, albo sprowokujesz bójkę z Janem.

Amulet Angara
Zleceniodawca: Angar (2)
Twój przyjaciel zgubił szczęśliwy amulet. Błyskotkę znajdziesz w krypcie (6).

Jan i kuźnia
Zleceniodawca: Jan (2)
Kowal Jan nie ma co robić, bo kuźnia jest przeznaczona dla ludzi Garonda. Przekonaj dowódcę paladynów, że to osoba, która powinna stanąć za zamkowym kowadłem.

Miecz Ferosa
Zleceniodawca: Feros (2)
Łowca zgubił swój miecz. Oręż znajdziesz w pobliżu namiotu Hosh-Paka (7), na klifie.

Głód
Zleceniodawca: Gerold (2)
Strażnik więźniów jest bardzo głodny. Spotkaj się z nim o północy w budynku magów i daj mu coś do jedzenia.

Paskudna nora
Zleceniodawca: Brutus (2)
Wielki wojownik Brutus boi się chrząszczy. Wejdź do wieży i zabij cztery potwory.

Hosh-Pak
Zleceniodawca: Orik
Paladyn prosi Cię o zabicie przywódcy oblężenia, Hosh-Paka (7), który ma swój namiot na klifie, w pobliżu zamku.

Ur-Shak
Zleceniodawca: Ur-Shak
Swojego orkowego przyjaciela z pierwszej części spotkasz nad kopalnią Fajetha (4). Ur-Shak udaje się na spotkanie ze swoim niegdysiejszym mistrzem, Hosh-Pakiem. Spotkaj się z nim przy namiocie zielonoskórego wodza. Ur-Shak będzie wściekły, ale ze względu na starą przyjaźń nie zabije Cię, tylko każe odejść.

Muszę się stąd wydostać!
Zleceniodawca: Talbin (8)
Myśliwy pragnie odzyskać skórę topielca, którą ma jego przyjaciel, Engrom. Zwłoki tego drugiego znajdziesz przed kopalnią Marcosa (9). Oddaj skórę Talbinowi, który ucieknie przerażony śmiercią kolegi.

Mapka:
Górnicza Dolina
1. Jergen
2. Zamek
3. Den
4. Kopalnia Fajetha
5. Martwy Sengrath (rozdział IV)
6. Krypta
7. Hosh-Pak
8. Obóz mysliwych
9. Kopalnia Marcosa




Nicky - Nie 01.02.2009, 16:59:12
" /> Polinick napisał(a):



Polinick - Nie 01.02.2009, 17:14:32
" /> Nicky napisał(a):



Nicky - Nie 01.02.2009, 17:19:30
" /> Polinick napisał(a):




Polinick - Pon 02.02.2009, 13:50:15
" /> Nicky napisał(a):



Oceansoul - Wto 03.02.2009, 23:35:01
" /> Cytuj:



Polinick - Wto 03.02.2009, 23:44:17
" />Poprawiłem. O co chodzi z numerkami?



Oceansoul - Wto 03.02.2009, 23:50:57
" /> Cytuj:



Polinick - Śro 04.02.2009, 00:03:56
" />Bo nie miało być przy wszystkich :P Jeśli nie ma, to numerek pojawia się w opisie.
A Jan poprawiony, dzięki ^^
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.