ďťż
Wštki |
[G2+NK] Zadania poboczne - Górnicza Dolina (Polinick)
Polinick - Nie 01.02.2009, 12:22:53 " />Rozdział II Złe wieści Zleceniodawca: Jergen (1) Zwiadowca poprosi, żebyś przekazał Orikowi wieść o śmierci jego brata. Mięso Zleceniodawca: Engor Engor zajmuje się wydawaniem zapasów w zamku (2). Wręcz mu dwadzieścia cztery sztuki surowego mięsa. Złoto dla Brutusa Zleceniodawca: Brutus (2) Knecht Brutus chce odzyskać złoto od swojego pomocnika, Dena (3). Możesz oddać mu pieniądze (200 sztuk) nie odszukawszy czeladnika. Pierścień Tengrona Zleceniodawca: Tengron (4) Paladyn poprosi Cię o przekazania swego pierścienia Udarowi, który przebywa w zamku (2). Rozdział IV Zguba w ciemności Zleceniodawca: Udar (2) Paladyn Sengrath pobiegł w stronę orkowej palisady w poszukiwaniu swojej kuszy. Znajdziesz jego zwłoki na wprost od tarana, za rzeką (5). Kradzież Zleceniodawca: Keroloth (2) Keroloth twierdzi, że któryś z Łowców Smoków ukradł mu sakiewkę. Mieszek leży przy stoliku Tandora, obok kuźni. Nie mów Kerolothowi, gdzie znalazłeś zgubę, albo sprowokujesz bójkę z Janem. Amulet Angara Zleceniodawca: Angar (2) Twój przyjaciel zgubił szczęśliwy amulet. Błyskotkę znajdziesz w krypcie (6). Jan i kuźnia Zleceniodawca: Jan (2) Kowal Jan nie ma co robić, bo kuźnia jest przeznaczona dla ludzi Garonda. Przekonaj dowódcę paladynów, że to osoba, która powinna stanąć za zamkowym kowadłem. Miecz Ferosa Zleceniodawca: Feros (2) Łowca zgubił swój miecz. Oręż znajdziesz w pobliżu namiotu Hosh-Paka (7), na klifie. Głód Zleceniodawca: Gerold (2) Strażnik więźniów jest bardzo głodny. Spotkaj się z nim o północy w budynku magów i daj mu coś do jedzenia. Paskudna nora Zleceniodawca: Brutus (2) Wielki wojownik Brutus boi się chrząszczy. Wejdź do wieży i zabij cztery potwory. Hosh-Pak Zleceniodawca: Orik Paladyn prosi Cię o zabicie przywódcy oblężenia, Hosh-Paka (7), który ma swój namiot na klifie, w pobliżu zamku. Ur-Shak Zleceniodawca: Ur-Shak Swojego orkowego przyjaciela z pierwszej części spotkasz nad kopalnią Fajetha (4). Ur-Shak udaje się na spotkanie ze swoim niegdysiejszym mistrzem, Hosh-Pakiem. Spotkaj się z nim przy namiocie zielonoskórego wodza. Ur-Shak będzie wściekły, ale ze względu na starą przyjaźń nie zabije Cię, tylko każe odejść. Muszę się stąd wydostać! Zleceniodawca: Talbin (8) Myśliwy pragnie odzyskać skórę topielca, którą ma jego przyjaciel, Engrom. Zwłoki tego drugiego znajdziesz przed kopalnią Marcosa (9). Oddaj skórę Talbinowi, który ucieknie przerażony śmiercią kolegi. Mapka: Górnicza Dolina 1. Jergen 2. Zamek 3. Den 4. Kopalnia Fajetha 5. Martwy Sengrath (rozdział IV) 6. Krypta 7. Hosh-Pak 8. Obóz mysliwych 9. Kopalnia Marcosa Nicky - Nie 01.02.2009, 16:59:12 " /> Polinick napisał(a): Polinick - Nie 01.02.2009, 17:14:32 " /> Nicky napisał(a): Nicky - Nie 01.02.2009, 17:19:30 " /> Polinick napisał(a): Polinick - Pon 02.02.2009, 13:50:15 " /> Nicky napisał(a): Oceansoul - Wto 03.02.2009, 23:35:01 " /> Cytuj: Polinick - Wto 03.02.2009, 23:44:17 " />Poprawiłem. O co chodzi z numerkami? Oceansoul - Wto 03.02.2009, 23:50:57 " /> Cytuj: Polinick - Śro 04.02.2009, 00:03:56 " />Bo nie miało być przy wszystkich :P Jeśli nie ma, to numerek pojawia się w opisie. A Jan poprawiony, dzięki ^^ |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |