ďťż
Wštki |
[G2] Mag
Atendi - Nie 26.12.2004, 10:16:05 " />Zaczalem niedawno grac w Gothica II...w jedynke nie gralem...chce zostac magiem, lecz narazie to latam tylko po miescie i wykonuje zadania by moc byc czeladnikiem...teraz takie pytania: U kogo najlepiej zostac czeladnikiem? Jakie cechy i do jakiej wartosci oplaca sie rozwijac? W jakim rodzaju broni rozwiajc bieglosc? Jakie umiejetnosci sie przydadza? Khalidor - Nie 26.12.2004, 16:13:01 " />Czeladnik: Harad(stal kupisz u Benneta, ma jej nieskończoną ilość a za każdy mieczyk dostajesz 100 sz. zł) Cechy:pakuj w manę, zręczność(kusze) broń:kusza, miecz jednoręczny(miecz mistrzowski-zręczność-65) umiejętności: kradzież kieszonkowa, otwieranie zamków, kowalstwo, alchemia, tworzenie run Orish - Nie 26.12.2004, 16:32:59 " />Ja mam zupełnie inne zdanie, ale nie przeszedłem to się nie odzywam Kaena Evil - Pon 27.12.2004, 19:43:02 " />Jesli chcesz zostac magiem to z tego co pamietam nie mozesz byc czeladnikiem bo to inna sciezka rozwoju, bedac magiem pakuj umiejetnosci głownie w mane i w siłe(zebys tylko mógł dzwigac miecz)... Aby zostac magiem potrzebujesz 1000 sztuk złota i owcy. Orish - Pon 27.12.2004, 20:11:30 " />Nia ma sensu pakować dużo w siłę, może raz czy dwa, a czeladnikem można być - czemu nie? Ja słyszałem że najbardziej opłaca się iść do tego oprawiacza skór, bo najwięcej złota z tego jest. Ja jestem u Constantina, bo wydaje mi się że alchemik najbardziej pasuje dla maga... Arezius - Sob 05.03.2005, 18:53:55 " />A ja jestem zwykle SM i Magiem. W Maga najlepiej pakować manę i kręgi oraz tworzenie run , siła i zręczność, kusza i miecz dwuręczny. Shrat - Sob 26.03.2005, 19:48:14 " />Dla maga najlepiej byc czeladnikiem u Bospera bo za skóry niezle można zarobić a u maga kasa jest bardzo potrzebna Galahad - Sob 26.03.2005, 23:25:50 " />Ja tam jak gralem magiem bylem czeladnikiem u Constantina bo alchemik mi sie kojarzy z magiem itp Jak by to wygladalo mag ktory kuje miecze? Frost - Sob 07.05.2005, 11:49:06 " />Jka grałem magiem to bylem u Constantina zeby sie szybciej alechemii nauczyc. Ale najbardziej oplacalny jest Harad, najlepiej byc u niego na stazu jako Najemnik.....temu to kasa jest potrzebna ale jak juz zostales magiem to jesli jeszcze jestes nowicjuszem pakuj w sile i bronie 2 reczne. a jesli jestes magiem to nic innego jak mana, kolejne runy i kregi magii pamietaj rowniez o alchemii, dobrze rozwinieta przydaje sie kazdemu. magowi zwlaszcza potrzebna jest sila i mana najlepiej bez straty PN . wtedy uczysz sie jak robic eliksir siliy i eliksir ducha i wszystko jasne Najemnik - Czw 19.05.2005, 19:48:32 " />Najlepiej być kowalem u Harada i pakoewac w mane Rathford - Pią 10.06.2005, 15:04:25 " />Zgadzam się z tobą najemniku ale czsami można dać 5 do siły czy też podwyższyć sobie krąg Frost - Pią 10.06.2005, 15:06:37 " />ja dalej radze zebys pakowal w miksturki i mane. Bez miksturek ani rusz, chyba ze masz NK to wtedy mozesz sie spokojnie bez nich obejsc(czasami moze) bo w NK sa tabliczki . Karanith - Śro 22.06.2005, 06:48:49 " />Może i trochę późno, ale... Dla maga najlepszym wyborem będzie Bosper - kucie mieczy nie rpzyniesie magowi żadnych krozyści (oprócz materialnych) i tylko straci punkty, za które mógłby podwyższyć sobie Manę. Dlatego łuczarz - zdejmowanie skór jest całkiem opłacalne, poza tym nie musisz siedzieć i nudzić się w kuźni , tylko polujesz na łonie natury. W dodatku za skóry trolli i wargów są niezłe ceny. Acha - nie polecam Constantina - żąda od nas Szczawiu Krółewskiego za praktyki, a nieiwlee uczy - w klasztorze można nauczyć się tego samego i więcej, podobnie u Sagity... A w co inwestować? Mana, Kręgi, zręczność - to ostatnie do broni dystansowych i Miecza Mistrzowskiego, gdy zabraknie Many. Krip - Nie 23.10.2005, 13:13:49 " />mag jest bezwatpienia najmocniejsza klasa w grze.Dobrze rozwiniety posiada duza ilosc many.Nie ma sensu inwestowac duzo w sile i zrecznosc najwarzniejsza jest mana i kregi czarow. Frost - Pon 24.10.2005, 21:05:31 " />I w tym momencie znowu kłaniają sie miksturki (przynajmniej według mnie). Dzieki nim nie trcisz pkt na podnoszenie tego czy siamtego. Mane sobie dorabiasz przez eliksir ducha, a sile przez eliksir siły i tyle. Ja tam za kazdym razem je wybieralem kazda postacia i dzieki nim mialem łowce smoków który miał ponad 1000 HP (moj mag mial dzieki nim jakies 450 - 500 MP) Ingmar - Wto 25.10.2005, 15:21:39 " />Mag ma też inny ("lekko" zmodyfikowany) model rozwoju, według mnie też fajny, pakujesz dużo w mane i kręgi, ale i sporo w zręczność (siłe zostawiasz w spokoju). Dzięki temu możesz dobrze szyć z łuku, a w zwarciu używasz rapiera lub innego miecza na zrączność (możliwość tylko w NK). Derlom - Wto 29.11.2005, 16:21:04 " />Co tu dużo mówić MAG WYMIATA nawet w instrukcji pisze że gra magiem jest dla zaawansowanych graczy więc.... Orish - Wto 29.11.2005, 16:34:51 " />Więc instrukcja jest bezndziejna, bo magiem się gra najprościej Derlom - Sob 03.12.2005, 19:48:02 " />Gra się najprościej bo najpotężniejszy Frost - Nie 04.12.2005, 12:59:28 " />Mag nie jest najpotężniejszy ... Łowca Smoków radzi sobie z nim bez problemów, ponieważ ma najwieksza odporność na ogien Zresztą jeśli chodzi o walkę ze smokami np, to paladyn ze swoją magią nie ma sobie równych... dwoma strzałami zabijasz zwykłego smoka, a 6 Ożywieńca. Tyle na ten temat Destro (yer) - Wto 03.01.2006, 11:24:29 " />Jeśli kupisz sobie NK to idź do Harada. Możesz wykuc inne miecze za większą kasę, lecz trzeba się nauczyc każdego typu miecza. Potrzebna jest ci kasa, bo runy, zwoje, rośliny i miksturki kosztują. Gdy kupisz sobie NK to w Jarkendarze bedziesz miał więcej pustych runów = więcej zaklęc PS: Racja Mag jest the best Galahad - Wto 03.01.2006, 14:52:54 " />Tak czytam wasze posty, dawno mnie nie bylo, ale to zalezy kiedy mag jest the best, na poczatku gry magiem naprawde sie tak latwo gra? pozniej jak juz "wymeczysz" sie dostatecznie dlugo, zeby go wytrenowac jest naprawde wysmienity, i wymiata =) podobnie jest w Morrowindzie napoczatku strasznie ciezko, a pozniej jak wytrenujesz dostatecznie mocne czary kladziesz wrogow bez zadrasniecia =P tyle na ten temat =) Vatras - Pon 03.04.2006, 06:02:10 " />Ile płaci Constantin.Nigdy nie byłem u niego czeladnikiem.Ja pierwszy raz grałem magiem i na wyspie Irdorath było głupio.Co za przyjemność gdy jednym magicznym atakiem kładziesz 10 orków naraz.Smoki to ja zmniejszałem, a później zabijałem mieczem lub jednym tchnieniem Śmierci. Arven - Sob 18.11.2006, 17:43:38 " />Ja jak zwykle wolę wojowników.Co to za satysfakcja zabić smoka czarami.Lepiej namachać się mieczyskie.Nie udało się-trudno,wczytuję.Ale przynajmniej mam satysfakcję,że go zaciachałem. Badrock - Pon 20.11.2006, 13:38:38 " />mam pytanie czy w G2 (tak jak w G1) są czary: -kontrola -telekineza ??? bo ja ich nie spotkałem, a są przydatne... jak ja grałem magiem to słabo mi szło, miałem kule ognia (60), a jak gram teraz najemnikiem (znaczy łowca smoków) to szybko znalazłem katowski topór (tuż za czarnym trollem), i nie po penwym czasie zabiłem trolla. Ingmar - Pon 20.11.2006, 14:30:02 " /> Badrock napisał(a): Badrock - Wto 21.11.2006, 09:21:44 " />Ha, ja trolla wiem jak ze sztyletu rozwalić, tam jast taki kamień (a raczej kilka) taki łuk obok niego, odziemy po pólce, on do nas podchodzi, chowamy się za kamień i nawalamy, ale on nam nic nie zrobi, bo jest za duży Whitler - Pią 29.12.2006, 14:02:33 " />Najlepiej jest zostac czeladnikiem u Bospera pakuj tylko do many i czasami do zrecznosci umiejetnosci to tworzenie run alchemia a i bron jednoreczna i do tego kusza pozdro Lee299 - Pią 19.01.2007, 06:26:11 " />Czasem warto zostawić sobie kilka punktów aby móc wykorzysyać je w późniejszych etapach gry. np aby nauczyć się kręgów. Jeśli jesteś magiem to najlepiej uczyć się u Constantina. Można tam zarobić i nie męczyć się wogóle. Sprzedajemy mu grzyby, a podczas naszej wędrówki możemy wiele ich spotkać. Moim zdaniem alchemia to najlepszy zawód w grze związany z magiem Unthralion - Śro 13.06.2007, 19:25:10 " />A ja grając magiem nie zapakowałem ani jednego punktu w siłę, ani zręcznośc, wpakowałem w 6 kręgów i 200pkt many oraz umiejętności łowieckie - cho nie wszystkie, przydało się : zdobywanie serc - aby potem stworzyc silne runy przywołujące; skórowanie - na potrzeby zostania czeladnikiem Bospera; usuwanie kłów i usuwanie szponów - dla zysku, oraz na czary - tworzenie run/poziomy1-3 po jednym/poz.4-6 po 2. a najcenniejsze było nauczenie się alchemii - 50PN dzięki temu mogłem tworzy mikstury siły, zręczności oraz ducha - podnoszące na stałe manę. - w specjalizacji w broni PN nie inwestowałem - w końcu to mag, co nie ? I tak po przyrządzeniu i skosztowaniu mikstur miałem 299 many, 60 pkt siły i 60 pkt zręczności. Zaoszczędziłem dużo punktów nauki dzięki tej umiejętności, zresztą wypróbujcie sami - Polecam Ardeth - Śro 13.06.2007, 20:56:04 " />Ogółem stwierdzam że gra magiem jest z leksza lipna W sumie grałem do połowy, ale to i tak zawsze jakieś wyobrażenie. Późniejsze etapy są tak łatwe z tego co sie nasłuchałem że jest to po prostu banalne, tragicznie proste i co tam jeszcze. Nic nie ma szans z magiem, z łowcą smoków czy paladynem też, ale oni nie mają szans z magiem (choć zawsze się kłócę że łowcą smoków zmiótłbym maga ). Unthralion - Pią 15.06.2007, 16:24:46 " />A wiecie co, wczoraj po raz I przeszedłem G2, kupiłem 2 tyg. temu, gra zajęła mi 44h - magiem, ale moim zdaniem było załatwo, pod koniec gry -VI rozdział Atakuje mnie 10 orków, a ja ziu... Tchnienie śmierci i po nich. Chciałbym przejść grę jeszcze raz i kogo mi radzicie Strażnika/Paladyna? Czy Najemnika/Łowcę smoków? Który lepszy? Doradzicie? Ardeth - Pią 15.06.2007, 18:09:46 " />Najemnik/Łowca - zdecydowanie, chyba że bardziej podoba ci się posłuszeństwo u Hagena. Dodatkowo możesz wykuć w późniejszych rozdziałach własną broń. Ogółem najlepszy jest Łowca. Ale mżesz przejść teraz paladynem potem łowcą Ingmar - Pią 15.06.2007, 18:13:03 " /> Cytuj: Ardeth - Pią 15.06.2007, 19:28:51 " />No nie wiem czy tak miażdży w NK, niedawno skończyłem bez najmniejszego problemu. Zresztą jeśli się dobrze prowadzi postać, nie ma problemu nawet z trollem na 13-16lvl. Stwierdzam że po prostu magiem nie trzeba się nigdzie wysilać żeby było łatwo, paladyn i łowca mają trudniej (zdecydowanie trudniej łowca). Justin Smihs - Wto 19.02.2008, 12:43:01 " />Ja gram aktualnie magiem, ale nie wiem jaka runa (drugiego kręgu) jest lepsza Lodowa strzała czy kula ognia (a może jeszcze inna), bo nie mam za dużo PU. Wspomóżcie dobrą radą. Badrock - Pią 22.02.2008, 14:16:47 " />HaeMeM... jako że jesteś Magiem Ognia, poszedłbyś w Kule Ognia... poza tym ona ma 75, a Lodowa Strzała tylko 50... chociaż ona szybsza jest, i nie trza ładować.... Justin Smihs - Pią 22.02.2008, 19:18:29 " />O kurcze to temat G2 ale nie szkodzi chociaż gram w Noc Kruka. Ja zrobiłem tak: Miałem Ognistą strzałę (krąg 1) i nic innego. W górniczej dolinie jest runa Lodowej strzały do znalezienia. I właśnie się po nią wybrałem. Była przy Kamiennym Grobowcu w którym był (w G1) kamień ogniskujący. Trudno jedynie było pokonać 4 szkielety magiem na 9 lvl, ale dałem sobie radę. Teraz mam jeszcze znalezioną drugą runę Leczenia Lekkich Ran, która była przy ognisku (obok siedzi lub chodzi mały oddział orków).Miałem wtedy 11 lvl Innos - Pon 28.07.2008, 19:20:10 " />Też mam trochę "zmodyfikowany" rodzaj rozwoju mojego Maga Ognia którym teraz gram w NK. Mianowicie... Czeladnikiem zostałem u Bospera... to według mnie najfajniejsza praca. Więc ja pakuję tylko i jedynie w manę i w siłę. Siła mi jest potrzebna aż jej będe miał 130. (to do władania najlepszą bronią jednoręczną - Zgubą Orków). Pozostałe PN przeznaczam na manę i oczywiście teraz w naukę czytania kamiennych tabliczek :] Jeśli chodzi o tą siłę ... to według mnie w ogóle nie należy pakować dalej aż się nie udźwignie tej zguby orków. Ale jak kto lubi - Mi osobiście nie podoba się walka bronią dwuręczna jak jesteś magiem Oczywiście do tego nauka kręgów magii... to chyba oczywiste xD Hasamit - Sob 06.09.2008, 19:50:40 " />Moim zdaniem nawieksza głupota w g2... JAK JESTEŚ MAGIEM TO ZA 5 SIŁY DAJESZ 10 PN!! a musisz jeszcze pamietać, że im więcej many- tym wiecej możesz razy możesz wysyłać np. ognista strzała. i Cie orkowie nie ubiją w czasie zmienianiu formy ataku... PS Jeżeli jesteś magiem to proponuje być u Constantina... PS2 Ja robiłem jak opisałem i przeszedłem bez trudu [NAWET NK] Innos - Nie 07.09.2008, 15:12:17 " />To widać ze jesteś początkującym graczem Gothica ^^ Od tamtego mojego postu doszedłem tylko do 45 siły żeby mieć Taifun który zabiera 75 obrażeń (Broń Dwuręczna [NK]) Za 10 pn dodajesz 5 umiejętności (tzn. Siła, Zręczność i tam te zdolności różne) nie zależnie od tego kim jesteś a tym bardziej jaki nawet masz poziom. To zależy od tego ile się nauczyłeś już w danej dziedzinie i od 35 dopiero za 10pn idzie po 5 tych umiejętności i statystyk... (tj. masz już wyuczone 35 siły i dopiero od tego momentu jest już trudniej jeśli chodzi o te PN) ;] Hasamit napisał(a): Hasamit - Nie 07.09.2008, 16:03:36 " />być może nudna i denna ale później będziesz mógł te swoje tajfuny nosić ROBIĄC SOBIE MIKSTURECZKI SIŁY, ZRĘCZNOŚCI I MANY, WIĘC PO CO MARNOWAĆ TYLE PN NA SIŁE??!! PS i idź się wypchać teorią ognistej strzały, skoro pisałem, że używam lodowej strzały. Silmoren - Nie 07.09.2008, 16:13:36 " /> Hasamit napisał(a): Hasamit - Nie 07.09.2008, 16:19:16 " />spoko to mój kuzyn lubi być na najwyzszym szczeblu... Wkazdym razie chodziło mi o lodowa strzałe, i masz racje, później to deszcz ognia Innos - Nie 07.09.2008, 16:22:02 " />no dokładnie ;] lodowa ... ognista strzała ...;] jedna zabiera 25 obr. druga 50 obr. jedno i drugie to shit ;] Hasamit napisał(a): Aderon - Czw 11.09.2008, 15:26:14 " />Fakt, moderatorem nie jestem, lecz przypominam, że kuzyn czy nie kuzyn, ojciec, matka, teściowa czy prezydent, na forum wszyscy są równi i każdy ma obowiązek okazywać innym szacunek... innymi słowy ma być spokój, bo wyciągnięte zostaną konsekwencje. jakbyście się kłócili o sens ludzkiej egzystencji albo pochodzenie świata, rozumiem, że można się zdenerwować, ale nawet wtedy bym prosił o spokój (bo i muszę ). ale takie błahostki? przy tym to już druga moja uwaga i trzecia od wartownika w ogóle, więc radzę się Wam trzymać na baczności. v.d.hert Polinick - Czw 11.09.2008, 18:36:15 " />W Gothicu nie ma takiego czaru, jak "lodowa strzała". Jest lodowa lanca, której w pierwszym rozdziale możemy używać jedynie ze zwojów, więc Sil sprostuj ;) Aderon - Czw 11.09.2008, 18:59:05 " />Polinick - jest czar zwany Lodową Strzałą. Jest słabszy od Kuli Ognia (także 2-gi krąg). Owa Ognista Kula zadaje o połowę obrażeń więcej, lecz zabiera też o połowę więcej many. To ważne dla maga, który nie inwestuje na początku w manę i woli móc rzucić więcej słabych zaklęć, niż mniej silnych. Jest także wymieniona przez Pola Lodowa Lanca, czyli rzecz dokładnie dwa razy silniejsza i manożerna od Lodowej Strzały. No i jest pięść wichru, czyli czar, który rzucony od razu zadaje takie obrażenia, jak lodowa strzała, lecz przy tym zużywa dwa razy więcej many. Rzucony zaś z maksymalnym czasem inkatacji zadaje dwa razy większe obrażenia od lodowej lancy, zużywając przy tym cztery razy więcej many Lodowa Strzała: 50 obrażeń, 10 many. Kula Ognia: 75 obrażeń, 15 many. Lodowa Lanca: 100 obrażeń, 20 many. Pięść Wichru (słaba): 50 obrażeń, 20 many. Pięść Wichru (zmaksymalizowana): 200 obrażeń, 80 many. Osobiście nie polecam pięści wichru, bo w czasie, w którym ją maksymalizujemy, możemy wypuścić sporo lodowych lanc. Osobiście, gdy chcę grać magiem wymiataczem mającym dostęp do czarów tylko 1-ego i 2 kręgu, masowo używam "Snu" (choć to rzadko), oraz połączenia Wir +Lodowe Lance na silnych przeciwników (przeszywam lancami, a gdy jest blisko to walę Wirem, piję eliksiry regenerujące manę, ewentualnie odbiegam lub rzucam Wir jeszcze raz, a unieruchomionego przeciwnika szybko przeszywam kolejnymi Lancami. No i Kradzież Energii wymiata Polinick - Czw 11.09.2008, 19:02:02 " />Uhm, faktycznie, wybaczcie za zamieszanie. Jest taki czar, drugi krąg, obrażenia 40. Aderon - Czw 11.09.2008, 19:10:01 " />50, jeśli mówimy też o Nocy Kruka Hasamit - Sob 13.09.2008, 13:35:20 " />W Nk jak jeszcze miałem, uąywałem lodowych lanc i krzyk Beliara. chyba najskuteczniejsze Innos - Sob 13.09.2008, 14:35:01 " />Lodowa lanca jedna z najskuteczniejszych czarów... Czekaj ty mówisz o Gothicu ?^^ Ja tego czaru nigdy nie używałem Chyba że mówisz o początku gry no to by jakoś jechało Hasamit - Sob 13.09.2008, 16:23:18 " />często, bo w którymś tam temacie wspomniałem, zę lubie lodowe czary, jednak częsciej zaklęc Beliara używałem miko - Pon 20.07.2009, 05:33:07 " />Masowe zniszczenie jest dobre ciezko zrobic ale ja zrobilem w 5 rozdziale przed wyplynieciem Hasamit - Śro 12.08.2009, 19:28:31 " />ale tam ciężko... ciężej pustą runę niż składniki znaleźć. (które ma ZAWSZE i WSZYSTKIE potrzebne Gorax. ten od wina) skydevil - Pią 14.08.2009, 18:45:11 " />noo nie ma... czarnej perły u niego nie znalazłem, tak samo jak serca demona Hasamit - Sob 15.08.2009, 08:35:28 " />co? jak nie ma czarnej perły?! ja u niego kupiłem! co do serca nie jestem pewien ale czarna perła jest na pewno bo jescze się ostatnio śmiałem, że czarną ma ale białej nie ma. skydevil - Sob 15.08.2009, 13:11:19 " />mimo wszystko czegoś jednak nie ma, sam stwierdziłeś że białej, więc uznanie że Gorax ma wszystko jest zbyt odważne. jacksonheyes - Sob 15.08.2009, 14:20:45 " />Gorax na pewno ma czarną perłę, ale dopiero od piątego rozdziału. Z resztą można ją wcześniej znaleźć w Jarekendrze w świątyni na bagnach. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |