ďťż
Wštki |
Fallout 2 - temat ogólny
KoZa - Śro 18.07.2007, 23:50:04 " />Tak jak w przypadku bliźniaczego tematu o jedynce. Nie było na forum, a powinien być. Plany związane z dwójką mam zresztą takie same, jak te związane z jedynką - trzeba sobie wreszcie odświeżyć i pewnie kilka artykułów napisać (do spółki ze Screamem). Jako że w tym wypadku ograniczenie poziomów jest do 99, będę musiał dobrze przemyśleć postać. Jeśli sprawdzi się Sniper, którym teraz gram w jedynkę, to zastanowię się nad upgrade'owaną wersją, dostosowaną do F2. Loki Lyesmyth - Czw 19.07.2007, 00:14:03 " />a ja mam zamiar grać upgredowanym gościem z jedynki :] z tą ruxnicą że oprócz rutbo plasmy Y42 bedzia miał swoje małe miejsce i karabinek Guassa KoZa - Czw 19.07.2007, 00:16:12 " />Ja się zastanawiam nad wzięciem dodatkowo Swift Lernera (w dwójce się opłaca) albo/i Better Endurance (+10% do odporności na obrażenia za każdy poziom perka). Tylko, że jeśli chciałbym wziąć tego drugiego, to musiałbym dodać jeden punkcik do Endurance, żeby mieć 6. Pewnie charyzma by na tym ucierpiała. I podobnie, jak Ty - Gauss Rifle plus Turbo Plasma. Loki Lyesmyth - Czw 19.07.2007, 00:27:28 " />wez z intel;igncji 9 to przesada KoZa - Czw 19.07.2007, 08:07:52 " />Lubię mięć dużo skill-pointów. Nic na to nie poradzę. Ale rzeczywiście, jeśli w dwójce będę musiał z czegoś urwać, to chyba z Int pójdzie. Swoją drogą - muszę sobie wiedzę usystematyzować. Gdzie i jak możemy podbić główne statsy w F2? +1 do każdego z atrybutów możemy mieć, dzięki wzięciu odpowiednich perków. Można też zrobić chyba łącznie trzy operacja, znajdując jakieś tam kolorowe karty (jakie atrybuty podnosiły). Dalej: ile siły dodaje Advanced Power Armor? Są jeszcze jakieś inne sposoby? Fionn Dragonsbreath - Czw 19.07.2007, 08:16:32 " />Dopiero zaczynam swoją przygodę z F2 i nie za bardzo orientuję się w tym. Jak rozdysponowac atrybuty jeśli chcę grac snajperem i jakie perki do tego brac?? KoZa - Czw 19.07.2007, 08:20:09 " /> Cytuj: Ivan - Czw 19.07.2007, 09:26:01 " /> KoZa napisał(a): KoZa - Czw 19.07.2007, 09:35:46 " /> Cytuj: Ivan - Czw 19.07.2007, 09:54:35 " />Przeglądając strony poświęcone Falloutowi widzę, że jest to Charyzma. Zreszą operacja Siły byłaby trochę głupia ze strony twórców, skoro mamy PA. Właśnie, przypomniało mi się jeszcze coś. Możemy założyć okulary, dzięki którym dostajemy +1 do charyzmy. Ma je skorpion w Broken Hills, jeśli mnie pamięć nie myli. KoZa - Czw 19.07.2007, 09:57:22 " /> Cytuj: Ivan - Czw 19.07.2007, 10:03:37 " />Tak, chodzi o właśnie takie okulary. Ale z tego co pamiętam miał je jeszcze skorpion w BH. W jednym budynku jest doktorem, który chce, abyś wziął udział w pojedynku ze skorpionem. Niestety przegrywasz partię szachów. W ośrodku ghouli jest roślinka, którą musimy przesadzić. Wtedy ona zdradzi nam sekret jak pokonać skorpiona. Wygrywamy. Skorpion się denerwuje i atakuje nas. Z tego co pamiętam właśnie przy jego szczątkach można znaleźć okulary +1 do CHA. Ale mogłęm coś pomylić. W Falla2 grałem dość dawno. KoZa - Czw 19.07.2007, 10:05:53 " /> Cytuj: OsaX Nymloth - Czw 19.07.2007, 10:08:21 " />Okulary skorpiona nie dodają charyzmy, można je jednak dać Renesco w New Reno Jeden ze strażników Salvatore ma okulary przeciwsłoneczne, które dodają jakiś bonus do charyzmy/speecha. To tak gwoli ścisłości Loki Lyesmyth - Czw 19.07.2007, 10:58:03 " />Noi mozesz mięc je dwie wystarczy wykopać je z golgoty Rhey - Czw 19.07.2007, 18:55:54 " /> Cytuj: KoZa - Czw 19.07.2007, 20:14:23 " /> Cytuj: Luena - Czw 19.07.2007, 20:47:42 " />A czy ich się nie powinno założyć w miejsca na te... szybkie przedmioty, czy jakoś? Pogubiiłaam sięę! KoZa - Czw 19.07.2007, 21:15:19 " /> Cytuj: Joneleth - Czw 19.07.2007, 21:55:35 " /> Cytuj: Loki Lyesmyth - Czw 19.07.2007, 22:21:01 " /> Cytuj: Rhey - Czw 19.07.2007, 22:34:30 " />Dobrze że się wyjaśniło. Teraz moja postać wreszcie będzie naprawdę cool Właśnie znów zacząłem F2. Jak na razie nic mi nie wychodzi z postaci złej jak @$#$. Początkowo chciałem pomóc ukraść Moo-Mo.. ee znaczy braminy Torrowi ale żal mi się zrobiło idioty i zlaudowałem grę. Potem chciałem przystąpić do gildii łowców niewolników ale podczas wypraw po towar ci łachmaniarze mają tyle punktów ruchu że mogę spokojnie zjeść obiad podczas trwania ich tury. :/ KoZa - Czw 19.07.2007, 22:41:05 " /> Cytuj: Rhey - Sob 21.07.2007, 02:36:37 " />Niestety koncepcja mistrza pięści upadła w kontakcie z Falloutową rzeczywistością. Jestem na 6 lvl i z obrażeniami jest w porywach średnio. W jednej turze zadaje zwykle od 26 do 50 dmg. Nawet nie ma co porównywać do 120-210 jak zwykle na tym etapie miałem specem w lekkich broniach. W dodatku muszę zmarnować 1 turę na dojście do wroga a kiedy już stoję przed nim w każdej chwili może mnie zdjąć serią. Mam nadzieje że ulepszony kastet a potem Power Fist podbiją obrażenia na tyle żeby dało się grać. VORADOR - Pią 03.08.2007, 08:48:36 " />Ja przeszedłem grę mistrzem pięści i walki brońmi wręcz. Najważniejszym perkiem dla ciebie będzie Myhem Slayer- perk powodujący że każdy twój atak wręcz będzię się kończył ranami krytycznymi. Aby być mistrzem pięści nie można być zbytnim intelektualistą, 5-6 siły na początek, 9 kondycji, warto wziąść 9 na luck reszte wedłóg uznania ale dla mistrza pięści najważniejszy jest luck, endurance. KoZa - Czw 16.08.2007, 21:27:14 " /> Cytuj: |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |