ďťż
Wštki |
[Fable]Solucja wstęp - Dębowa Dolina (wojjoo)
wojjoo - Śro 31.12.2008, 12:33:25 " />âśGłęboko w lesie Albionu leżało małe miasteczko Dębowa Dolina, nietknięte przez ząb czasu i nieznające wojen. Żył tam mały chłopiec wraz ze swoją rodziną. Chłopiec marzył o czynach, których dokona pewnego dnia jako bohater. Czasami wyobrażał sobie, że jest szlachetnym rycerzem... lub potężnym magiem. A czasem marzył o byciu złym wojownikiem. Jednak w żadnym ze snów o potędze nie był w stanie dostrzec siły przeznaczenia, jakie go czekało.â [obrazek â crpg/fable/solucja/debowa_dolina.JPG] I losami tego właśnie chłopca przyjdzie nam pokierować, a przygodę rozpoczniemy nie gdzie indziej, a w Dębowej Dolinie, spokojnej nadmorskiej wiosce, otoczonej od strony lądu rozległą, gęstą puszczą. 1.Dom głównego bohatera. Z tego miejsca swą podróż zacznie bezimienny, niemy chłopiec w za dużych rękawicach. Pierwszym zadaniem, jakie otrzymamy, jest zdobycie prezentu dla siostry, a zleca je nam nasz ojciec, Brom. Obiecuje on jedną sztukę złota za każdy dobry uczynek, jaki popełnimy w miasteczku. Za zdobyte pieniądze będziemy mogli kupić słodycze. Zanim wyruszymy na poszukiwanie ludzi potrzebujących pomocy, możemy przeszukać dom â znajdziemy w nim pamiętnik naszej siostry, z którego dowiemy się o miejscu jej pobytu (8.) i o dręczących ją sennych wizjach. 2.Jeżeli nie spędziliśmy w mieszkaniu za dużo czasu, to w tym miejscu spotkamy małą dziewczynkę, która zgubiła swojego misia, Rosie. Jeśli jej tutaj nie będzie, nie należy się przejmować, widocznie pobiegła do centrum wioski i jeszcze się na nią natkniemy. Możemy zgodzić się pomóc w poszukiwaniach maskotki, lub też odrzucić prośbę dziecka â w pierwszym przypadku należy udać się do 7. 3.Na tyłach tego domostwa spotkamy miło spędzającą czas parę, mężczyznę z kochanką. Poprosi on nas o nieinformowanie jego małżonki o zaistniałej sytuacji. Mamy do wyboru kilka rozwiązań: - Przyjmujemy ofertę niewiernego męża, inkasujemy sztukę złota i popełniamy w ten sposób nasz pierwszy zły uczynek. - Zachowujemy się tak, jak chciałby tego nasz ojciec â zdecydowanie odrzucamy prośbę i udajemy się do zdradzanej kobiety (5.). Dziękuje nam ona za informację, na nasze konto zaś wpływa dobry uczynek, który u Broma zamienimy na brzęczącą sztukę złota. - Obiecujemy mężczyźnie, że go nie wydamy, popełniamy zły uczynek i zdobywamy pieniądze. Następnie udajemy się do jego żony, mówimy jej o wszystkim, popełniamy tym samym dobry uczynek i zdobywamy kolejną sztukę złota. Wybór należy do gracza. Jeżeli jesteśmy dobrą postacią, wybierzemy drugą opcję, jeżeli złą, której zależy jedynie na zysku, to najpewniej trzecią. 4.Wędrowny kupiec, u którego możemy kupić prezent dla naszej siostry (za jedyne trzy sztuki złota). 5.Tu stoi kobieta zdradzana przez męża (patrz opis punktu 3.). 6.Gdy tylko wejdziemy do kotlinki, w której znajdują się magazyny, do naszego bohatera podbiegnie mężczyzna i poprosi o popilnowanie towaru (sam musi udać się na moment w ustronne miejsce). Chwilę po tym, jak odejdzie, zaczepi nas dziecko, które zaproponuje zniszczenie beczek â ponoć schowane w nich są jakieś interesujące przedmioty. Ponownie stoimy przed wyborem: - Postępujemy zgodnie z zaleceniami ojca, nie ruszamy beczek i czekamy cierpliwie na powrót mężczyzny. Popełniamy dobry uczynek. - Idziemy za namową dziecka i niszczymy beczki (znajdziemy w nich jedynie trzy żuki). Popełniamy tym samym zły uczynek. Jeżeli zdążymy to zrobić nim wróci ich właściciel, niczego on nie zauważy i podziękuje za pomoc (dobry uczynek). Jeśli nadejdzie, podczas gdy my będziemy dokonywać aktu zniszczenia, nie zdobędziemy sztuki złota. 7.Młody osiłek znęca się nad małym chłopcem, który pilnuje poszukiwanego przez nas misia. Bezbronna ofiara prosi nas o pomoc. Atakujemy zatem agresora, zadajemy mu kilka ciosów, a wtedy poddaje się on, prosi o litość i obiecuje poprawę. Mały chłopczyk dziękuje za interwencję, uznaje nas za godnych misia i wręcza nam maskotkę. Zanosimy ją dziewczynce spotkanej w 2. i popełniamy tym samym dobry uczynek. Idziemy zameldować o tym tacie i zdobywamy kolejną sztukę złota. Następnie udajemy się do kupca (4.) po słodycze i ruszamy do 8. 8.W tym oto miejscu, w pobliżu bram miasteczka, bawi się nasza siostra, Teresa. Opowie nam ona o swoich wizjonerskich snach i o lękach dotyczących dnia urodzin. Chwilę po tym, jak wręczymy jej prezent, Dębowa Dolina zostanie zaatakowania przez bandytów. âźZło dotarło do Dębowej Doliny. Bandyci w stal okuci i pochodnie dzierżący, mordowali i palili wszystko na swej drodze.â Rzeź, której świadkiem jest nasz bohater, przeżyły jedynie jego matka i siostra, które zostały jednak uprowadzone. A my, poprzez zgliszcza i stosy ciał, udajemy się do naszego domu (1.), przed którym odnajdujemy zwłoki Broma. Po chwili zostajemy zaatakowani przez bandytę, ale ginie on zabity przez pojawiającego się dosłownie znikąd tajemniczego maga ze świetlistym tatuażem na twarzy. Teleportujemy się razem z magiem do Gildii Bohaterów. Przedstawia się on jako Maze, szef Gildii i opowiada nam trochę o niej samej. Potem poznajemy Mistrza Gildii i naszą współlokatorkę, Szept. Następnego dnia rozpoczynamy wieloletni trening, który uczyni z małego chłopca prawdziwego bohatera. Oceansoul - Czw 29.01.2009, 23:49:44 " /> Cytuj: wojjoo - Pią 30.01.2009, 07:18:31 " />poprawione Nicky - Pią 30.01.2009, 07:43:21 " /> OceanSoul napisał(a): wojjoo - Pią 30.01.2009, 07:52:10 " />słuszna uwaga Orish - Pią 30.01.2009, 07:57:21 " /> Cytuj: Oceansoul - Pią 30.01.2009, 10:15:15 " />Imo bez przecinka, zwykłe zdania współrzędnie złożone z 'lub'. Nicky - Pią 30.01.2009, 11:30:31 " />Faktycznie, przecinek przestał mi pasować Może lepiej zmienić wypunktowanie? Tzn. pozostawić dotyczące głównego podziału, ale te poboczne jakoś wyróżnić (rzymskie cyfry?). Tak rzuciwszy okiem widać: 1. bla bla, 2. bla bla, 3. bla bla, 1. bla bla, 2.bla bla, 4. bla bla [...] Mam nadzieję, że zobrazowałem wojjoo - Nie 01.02.2009, 07:10:39 " />cyk |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |