ďťż
 
 
 
 

Wštki


[F2] Solucja - Kryptopolis (Vault City) (Ragnar)



Orish - Sob 27.09.2008, 15:51:32
" />Zacznij od znalezienia lalki dla dzieciaka koło baru. Mr. Nixona, bo tak zabawka ma na imię, znajdziesz za barem (jako że w grze dostępna jest tylko jedna perspektywa, zgubę jakby zasłania dach i ściana budynku - musisz wejść za niego, żeby zobaczyć przedmiot). Oddaj lalkę właścicielowi (100 PD) nie niszcząc jej, a poprzez dialog dzieciaka z lalką dowiesz się gdzie leży klucz francuski. Weź go, gdyż przyda Ci się w pewnym zadaniu.
Właściciel baru, obok którego rozgrywał się powyższy quest może dołączyć do Twojej drużyny, pod warunkiem, że nie jesteś Łowcą Niewolników, gdyż jak twierdzi ‼tacy ludzie mają zwyczaj sprzedawania Cię, gdy zabraknie im kasy”.
Niedaleko miejsca, o którym mowa była wyżej znajdziesz Pana Smitha. Możesz zaproponować mu kupno pługu. Jeśli go kupisz, dostaniesz Desert Eagle i 250 PD.
Wejdź teraz do następnej części miasta. Jeśli zjawiłeś się tu w nocy niestety nie zostaniesz wpuszczony. Z budynku obok ukradnij z szafki dzienną przepustkę. Jeśli to konieczne, zaczekaj do rana. Dopóki nie zostaniesz Obywatelem zawsze przy wejściu będziesz przeszukiwany. Wyrzuć narkotyki i alkohol i dopiero przejdź. Lydia – właścicielka baru przy wejściu chce żebyś przyniósł jej trochę prawdziwego alkoholu. Zadanie to jest wykonalne dopiero gdy będziesz Obywatelem, gdyż jak już pisałem w innym wypadku jesteś przeszukiwany przy bramie. Nagroda to 500 PD.
Pójdź teraz do Centrum Napraw. Valerie potrzebuje obcęgów i klucza francuskiego. Jeśli nie masz tych pierwszych, znajdziesz je np. w warsztacie Skeetera w Gecko. Nagroda to 250 PD, a jeśli wrócisz do Val po dwóch dniach otrzymasz od niej Duży Zestaw Naprawczy, potrzebny w jednym z questów w Gecko.
Thomas Moore, zwolennik demokracji da Ci walizkę, którą masz zanieść do Bishopa w Nowym Reno. Zadanie warte 500 PD.
W bibliotece, po rozmowie z bibliotekarzem dowiesz się, że wszystkie książki są przekształcane w formę elektroniczną. Jeśli odpowiednio pokierujesz rozmową dostaniesz kilka książek za darmo.
Sierżant Starks przybliży Ci problem najeźdźców nękających miasto. Ich kryjówka leży na południe od Kryptopolis. Być może natrafisz na prostsze wejście do ich siedziby albo będziesz musiał się przebijać przez radioskorpiony w jaskini. Tak czy siak zabij wszystkich bandytów i zabierz trzy nieśmiertelniki z szafek. Dzięki nim otworzysz (zabezpieczony pułapką) sejf. W środku znajdziesz dowód na to, że Bishop wynajmował najemników, aby nękali Kryptopolis. Wróć z tym do Starka i Lynette. Łącznie otrzymasz ok. 4000 PD.
Udaj się do Pierwszego Obywatela Lynette. Chce ona abyś rozwiązał problem elektrownii w Gecko. Tak naprawdę chodzi jej o zniszczenie wszystkich ghuli w Gecko, ale można załatwić tę sprawę w bardziej opłacalny sposób jeśli chodzi o PD. Opiszę to zadanie szerzej w solucji do Gecko.




OsaX Nymloth - Sob 27.09.2008, 18:12:57
" /> Cytuj:



Ragnar - Sob 27.09.2008, 19:03:20
" />Zacznij od znalezienia lalki dla dzieciaka koło baru. Mr. Nixona, bo tak zabawka ma na imię, znajdziesz za barem (jako że w grze dostępna jest tylko jedna perspektywa, zgubę jakby zasłania dach i ściana budynku - musisz wejść za niego, żeby zobaczyć przedmiot). Oddaj lalkę właścicielowi (100 PD) nie niszcząc jej, a poprzez dialog dzieciaka z lalką dowiesz się gdzie leży klucz francuski. Weź go, gdyż przyda Ci się w pewnym zadaniu.
Właściciel baru, obok którego rozgrywał się powyższy quest może dołączyć do Twojej drużyny, pod warunkiem, że nie jesteś Łowcą Niewolników, gdyż jak twierdzi ‼tacy ludzie mają zwyczaj sprzedawania Cię, gdy zabraknie im kasy”.
Niedaleko miejsca, o którym mowa była wyżej znajdziesz Pana Smitha. Możesz zaproponować mu kupno pługu. Jeśli go kupisz, dostaniesz Desert Eagle i 250 PD.
Wejdź teraz do następnej części miasta. Jeśli zjawiłeś się tu w nocy niestety nie zostaniesz wpuszczony. Z budynku obok ukradnij z szafki dzienną przepustkę. Jeśli to konieczne, zaczekaj do rana. Dopóki nie zostaniesz Obywatelem zawsze przy wejściu będziesz przeszukiwany. Wyrzuć narkotyki i alkohol i dopiero przejdź. Lydia – właścicielka baru przy wejściu chce żebyś przyniósł jej trochę prawdziwego alkoholu. Zadanie to jest wykonalne dopiero gdy będziesz Obywatelem, gdyż jak już pisałem w innym wypadku jesteś przeszukiwany przy bramie. Nagroda to 500 PD.
Niedaleko Biura powitań natrafisz na Amandę – kobietę, której mąż odsiaduje karę w Centrum Przydzielania Niewolników. Udaj się tam i wykup Joshuę. Cena waha się w zależności od Twoich umiejętności. Wdzięczna kobieta ofiaruje Ci kilka groszy, oprócz tego dostaniesz 500 PD.
Pójdź teraz do Centrum Napraw. Valerie potrzebuje obcęgów i klucza francuskiego. Jeśli nie masz tych pierwszych, znajdziesz je np. w warsztacie Skeetera w Gecko. Nagroda to 250 PD, a jeśli wrócisz do Val po dwóch dniach otrzymasz od niej Duży Zestaw Naprawczy, potrzebny w jednym z questów w Gecko.
Thomas Moore, zwolennik demokracji da Ci walizkę, którą masz zanieść do Bishopa w Nowym Reno. Zadanie warte 500 PD.
W bibliotece, po rozmowie z bibliotekarzem dowiesz się, że wszystkie książki są przekształcane w formę elektroniczną. Jeśli odpowiednio pokierujesz rozmową dostaniesz kilka książek za darmo.
Sierżant Starks przybliży Ci problem najeźdźców nękających miasto. Ich kryjówka leży na południe od Kryptopolis. Być może natrafisz na prostsze wejście do ich siedziby albo będziesz musiał się przebijać przez radioskorpiony w jaskini. Tak czy siak zabij wszystkich bandytów i zabierz trzy nieśmiertelniki z szafek. Dzięki nim otworzysz (zabezpieczony pułapką) sejf. W środku znajdziesz dowód na to, że Bishop wynajmował najemników, aby nękali Kryptopolis. Wróć z tym do Starka i Lynette. Łącznie otrzymasz ok. 4000 PD.
Stark zleci Ci zadanie przeprowadzenia patrolu do NCR i dookoła Gecko. Polega to na obejściu i zatrzymaniu się na każdym z ośmiu sektorów wokół miasta.
Udaj się do Pierwszego Obywatela Lynette. Chce ona abyś rozwiązał problem elektrownii w Gecko. Tak naprawdę chodzi jej o zniszczenie wszystkich ghuli w Gecko, ale można załatwić tę sprawę w bardziej opłacalny sposób jeśli chodzi o PD. Opiszę to zadanie szerzej w solucji do Gecko.



OsaX Nymloth - Sob 27.09.2008, 22:20:48
" /> Cytuj:




Ragnar - Nie 28.09.2008, 11:05:31
" />Zacznij od znalezienia lalki dla dzieciaka koło baru. Mr. Nixona, bo tak zabawka ma na imię, znajdziesz za barem (jako że w grze dostępna jest tylko jedna perspektywa, zgubę jakby zasłania dach i ściana budynku - musisz wejść za niego, żeby zobaczyć przedmiot). Oddaj lalkę właścicielowi (100 PD) nie niszcząc jej, a poprzez dialog dzieciaka z lalką dowiesz się gdzie leży klucz francuski. Weź go, gdyż przyda Ci się w pewnym zadaniu.
Właściciel baru, obok którego rozgrywał się powyższy quest może dołączyć do Twojej drużyny, pod warunkiem, że nie jesteś Łowcą Niewolników, gdyż jak twierdzi ‼tacy ludzie mają zwyczaj sprzedawania Cię, gdy zabraknie im kasy”.
Niedaleko miejsca, o którym mowa była wyżej znajdziesz Pana Smitha. Możesz zaproponować mu kupno pługu. Jeśli go kupisz, dostaniesz Desert Eagle i 250 PD.
Wejdź teraz do następnej części miasta. Jeśli zjawiłeś się tu w nocy niestety nie zostaniesz wpuszczony. Z budynku obok ukradnij z szafki dzienną przepustkę. Jeśli to konieczne, zaczekaj do rana. Dopóki nie zostaniesz Obywatelem zawsze przy wejściu będziesz przeszukiwany. Wyrzuć narkotyki i alkohol i dopiero przejdź. Lydia – właścicielka baru przy wejściu chce żebyś przyniósł jej trochę prawdziwego alkoholu. Zadanie to jest wykonalne dopiero gdy będziesz Obywatelem, gdyż jak już pisałem w innym wypadku jesteś przeszukiwany przy bramie. Nagroda to 500 PD.
Niedaleko Biura powitań natrafisz na Amandę – kobietę, której mąż odsiaduje karę w Centrum Przydzielania Niewolników. Udaj się tam i wykup Joshuę. Cena waha się w zależności od Twoich umiejętności. Jeśli retoryka jest Twoją mocną stroną, możesz wymyślić historię o chorobie Joshuy i wydostać go nic nie płacąc, lub jeśli dodatkowo jesteś obywatelem, również możesz uwolnić go za darmo. Wdzięczna kobieta ofiaruje Ci kilka groszy, oprócz tego dostaniesz 500 PD.
Pójdź teraz do Centrum Napraw. Valerie potrzebuje obcęgów i klucza francuskiego. Jeśli nie masz tych pierwszych, znajdziesz je np. w warsztacie Skeetera w Gecko. Nagroda to 250 PD, a jeśli wrócisz do Val po dwóch dniach otrzymasz od niej Duży Zestaw Naprawczy, potrzebny w jednym z questów w Gecko.
Thomas Moore, zwolennik demokracji da Ci walizkę, którą masz zanieść do Bishopa w Nowym Reno. Zadanie warte 500 PD.
W bibliotece, po rozmowie z bibliotekarzem dowiesz się, że wszystkie książki są przekształcane w formę elektroniczną. Jeśli odpowiednio pokierujesz rozmową dostaniesz kilka książek za darmo.
Sierżant Starks przybliży Ci problem najeźdźców nękających miasto. Ich kryjówka leży na południe od Kryptopolis. Być może natrafisz na prostsze wejście do ich siedziby albo będziesz musiał się przebijać przez radioskorpiony w jaskini. Tak czy siak zabij wszystkich bandytów i zabierz trzy nieśmiertelniki z szafek. Dzięki nim otworzysz (zabezpieczony pułapką) sejf. W środku znajdziesz dowód na to, że Bishop wynajmował najemników, aby nękali Kryptopolis. Wróć z tym do Starka i Lynette. Łącznie otrzymasz ok. 4000 PD.
Stark zleci Ci zadanie przeprowadzenia patrolu do NCR i dookoła Gecko. Polega to na obejściu i zatrzymaniu się na każdym z ośmiu sektorów wokół miasta.
Udaj się do Pierwszego Obywatela Lynette. Chce ona abyś rozwiązał problem elektrownii w Gecko. Tak naprawdę chodzi jej o zniszczenie wszystkich ghuli w Gecko, ale można załatwić tę sprawę w bardziej opłacalny sposób jeśli chodzi o PD. Opiszę to zadanie szerzej w solucji do Gecko.
Gdy zostaniesz obywatelem, będziesz mógł odwiedzić Kryptę. Znajdujący się w środku dr Troy zapłaci Ci 1000$ jeśli dostarczysz mu Jet. Z siostrą Filis możesz umówić się na randkę (100 PD), przekonać ją by porozmawiała z doktorem o groźbie bezpłodności w Kryptopolis (300 PD), lub by zwiedziła świat zewnętrzny (300 PD). Każda z tych opcji wymaga od Twojej postaci określonych umiejętności lub cech.



Suiseiseki - Nie 28.09.2008, 13:08:21
" /> Cytuj:



Ragnar - Nie 28.09.2008, 14:43:15
" />Zacznij od znalezienia lalki dla dzieciaka koło baru. Mr. Nixona, bo tak zabawka ma na imię, znajdziesz za barem (jako że w grze dostępna jest tylko jedna perspektywa, zgubę jakby zasłania dach i ściana budynku - musisz wejść za niego, żeby zobaczyć przedmiot). Oddaj lalkę właścicielowi (100 PD) nie niszcząc jej, a poprzez dialog dzieciaka z lalką dowiesz się gdzie leży klucz francuski. Weź go, gdyż przyda Ci się w pewnym zadaniu.
Właściciel baru, obok którego rozgrywał się powyższy quest może dołączyć do Twojej drużyny, pod warunkiem, że nie jesteś Łowcą Niewolników, gdyż jak twierdzi ‼tacy ludzie mają zwyczaj sprzedawania Cię, gdy zabraknie im kasy”.
Niedaleko miejsca, o którym mowa była wyżej znajdziesz Pana Smitha. Możesz zaproponować mu kupno pługu. Jeśli go kupisz, dostaniesz Desert Eagle i 250 PD.
Wejdź teraz do następnej części miasta. Jeśli zjawiłeś się tu w nocy niestety nie zostaniesz wpuszczony. Z budynku obok ukradnij z szafki dzienną przepustkę. Jeżeli masz problemy z otworzeniem zamku, możesz za 200$ kupić odpowiednie papiery od Skeeva. Jeśli to konieczne, zaczekaj do rana. Dopóki nie zostaniesz Obywatelem zawsze przy wejściu będziesz przeszukiwany. Wyrzuć narkotyki i alkohol i dopiero przejdź. Lydia – właścicielka baru przy wejściu chce żebyś przyniósł jej trochę prawdziwego alkoholu. Zadanie to jest wykonalne dopiero gdy będziesz Obywatelem, gdyż jak już pisałem w innym wypadku jesteś przeszukiwany przy bramie. Nagroda to 500 PD.
Niedaleko Biura powitań natrafisz na Amandę – kobietę, której mąż odsiaduje karę w Centrum Przydzielania Niewolników. Udaj się tam i wykup Joshuę. Cena waha się w zależności od Twoich umiejętności. Jeśli retoryka jest Twoją mocną stroną, możesz wymyślić historię o chorobie Joshuy i wydostać go nic nie płacąc, lub jeśli dodatkowo jesteś obywatelem, również możesz uwolnić go za darmo. Wdzięczna kobieta ofiaruje Ci kilka groszy, oprócz tego dostaniesz 500 PD.
Pójdź teraz do Centrum Napraw. Valerie potrzebuje obcęgów i klucza francuskiego. Jeśli nie masz tych pierwszych, znajdziesz je np. w warsztacie Skeetera w Gecko. Nagroda to 250 PD, a jeśli wrócisz do Val po dwóch dniach otrzymasz od niej Duży Zestaw Naprawczy, potrzebny w jednym z questów w Gecko.
Thomas Moore, zwolennik demokracji da Ci walizkę, którą masz zanieść do Bishopa w Nowym Reno. Zadanie warte 500 PD.
W bibliotece, po rozmowie z bibliotekarzem dowiesz się, że wszystkie książki są przekształcane w formę elektroniczną. Jeśli odpowiednio pokierujesz rozmową dostaniesz kilka książek za darmo.
Sierżant Starks przybliży Ci problem najeźdźców nękających miasto. Ich kryjówka leży na południe od Kryptopolis. Być może natrafisz na prostsze wejście do ich siedziby albo będziesz musiał się przebijać przez radioskorpiony w jaskini. Tak czy siak zabij wszystkich bandytów i zabierz trzy nieśmiertelniki z szafek. Dzięki nim otworzysz (zabezpieczony pułapką) sejf. W środku znajdziesz dowód na to, że Bishop wynajmował najemników, aby nękali Kryptopolis. Wróć z tym do Starka i Lynette. Łącznie otrzymasz ok. 4000 PD.
Stark zleci Ci zadanie przeprowadzenia patrolu do NCR i dookoła Gecko. Polega to na obejściu i zatrzymaniu się na każdym z ośmiu sektorów wokół miasta.
Udaj się do Pierwszego Obywatela Lynette. Chce ona abyś rozwiązał problem elektrownii w Gecko. Tak naprawdę chodzi jej o zniszczenie wszystkich ghuli w Gecko, ale można załatwić tę sprawę w bardziej opłacalny sposób jeśli chodzi o PD. Opiszę to zadanie szerzej w solucji do Gecko.
Gdy zostaniesz obywatelem, będziesz mógł odwiedzić Kryptę. Znajdujący się w środku dr Troy zapłaci Ci 1000$ jeśli dostarczysz mu Jet. Z siostrą Filis możesz umówić się na randkę (100 PD), przekonać ją by porozmawiała z doktorem o groźbie bezpłodności w Kryptopolis (300 PD), lub by zwiedziła świat zewnętrzny (300 PD). Każda z tych opcji wymaga od Twojej postaci określonych umiejętności lub cech.



OsaX Nymloth - Nie 28.09.2008, 15:09:13
" /> Cytuj:



Ragnar - Nie 28.09.2008, 15:32:16
" />Zacznij od znalezienia lalki dla dzieciaka koło baru. Mr. Nixona, bo tak zabawka ma na imię, znajdziesz za barem (jako że w grze dostępna jest tylko jedna perspektywa, zgubę jakby zasłania dach i ściana budynku - musisz wejść za niego, żeby zobaczyć przedmiot). Oddaj lalkę właścicielowi (100 PD) nie niszcząc jej, a poprzez dialog dzieciaka z lalką dowiesz się gdzie leży klucz francuski. Weź go, gdyż przyda Ci się w pewnym zadaniu.
Właściciel baru, obok którego rozgrywał się powyższy quest może dołączyć do Twojej drużyny, pod warunkiem, że nie jesteś Łowcą Niewolników, gdyż jak twierdzi ‼tacy ludzie mają zwyczaj sprzedawania Cię, gdy zabraknie im kasy”.
Niedaleko miejsca, o którym mowa była wyżej znajdziesz Pana Smitha. Możesz zaproponować mu kupno pługu. Jeśli go kupisz, dostaniesz Desert Eagle i 250 PD.
Wejdź teraz do następnej części miasta. Jeśli zjawiłeś się tu w nocy niestety nie zostaniesz wpuszczony. Z budynku obok ukradnij z szafki dzienną przepustkę. Jeżeli masz problemy z otworzeniem zamku, możesz za 200$ kupić odpowiednie papiery od Skeeva. Jeśli to konieczne, zaczekaj do rana. Dopóki nie zostaniesz Obywatelem zawsze przy wejściu będziesz przeszukiwany. Wyrzuć narkotyki i alkohol i dopiero przejdź. Lydia – właścicielka baru przy wejściu chce żebyś przyniósł jej trochę prawdziwego alkoholu. Zadanie to jest wykonalne dopiero gdy będziesz Obywatelem, gdyż jak już pisałem w innym wypadku jesteś przeszukiwany przy bramie. Nagroda to 500 PD.
Niedaleko Biura powitań natrafisz na Amandę – kobietę, której mąż odsiaduje karę w Centrum Przydzielania Niewolników. Udaj się tam i wykup Joshuę. Cena waha się w zależności od Twoich umiejętności. Jeśli retoryka jest Twoją mocną stroną, możesz wymyślić historię o chorobie Joshuy i wydostać go nic nie płacąc, lub jeśli dodatkowo jesteś obywatelem, również możesz uwolnić go za darmo. Wdzięczna kobieta ofiaruje Ci kilka groszy, oprócz tego dostaniesz 500 PD.
Pójdź teraz do Centrum Napraw. Valerie potrzebuje obcęgów i klucza francuskiego. Jeśli nie masz tych pierwszych, znajdziesz je np. w warsztacie Skeetera w Gecko. Nagroda to 250 PD, a jeśli wrócisz do Val po dwóch dniach otrzymasz od niej Duży Zestaw Naprawczy, potrzebny w jednym z questów w Gecko.
Thomas Moore, zwolennik demokracji da Ci walizkę, którą masz zanieść do Bishopa w Nowym Reno. Zadanie warte 500 PD.
W bibliotece, po rozmowie z bibliotekarzem dowiesz się, że wszystkie książki są przekształcane w formę elektroniczną. Jeśli odpowiednio pokierujesz rozmową dostaniesz kilka książek za darmo.
Sierżant Starks przybliży Ci problem najeźdźców nękających miasto. Ich kryjówka leży na południe od Kryptopolis. Być może natrafisz na prostsze wejście do ich siedziby albo będziesz musiał się przebijać przez radioskorpiony w jaskini. Tak czy siak zabij wszystkich bandytów i zabierz trzy nieśmiertelniki z szafek. Dzięki nim otworzysz (zabezpieczony pułapką) sejf. W środku znajdziesz dowód na to, że Bishop wynajmował najemników, aby nękali Kryptopolis. Wróć z tym do Starka i Lynette. Łącznie otrzymasz ok. 4000 PD.
Stark zleci Ci zadanie przeprowadzenia patrolu do NCR i dookoła Gecko. Polega to na obejściu i zatrzymaniu się na każdym z ośmiu sektorów wokół miasta.
Udaj się do Pierwszego Obywatela Lynette. Chce ona abyś rozwiązał problem elektrownii w Gecko. Tak naprawdę chodzi jej o zniszczenie wszystkich ghuli w Gecko, ale można załatwić tę sprawę w bardziej opłacalny sposób jeśli chodzi o PD. Opiszę to zadanie szerzej w solucji do Gecko.
Gdy zostaniesz obywatelem, będziesz mógł odwiedzić Kryptę. Znajdujący się w środku dr Troy zapłaci Ci 1000$ jeśli dostarczysz mu Jet. Z siostrą Filis możesz umówić się na randkę (100 PD), przekonać ją by porozmawiała z doktorem o groźbie bezpłodności w Kryptopolis (300 PD) i złożyć próbkę spermy (dodatkowe PD), lub zaproponować jej by zwiedziła świat zewnętrzny (300 PD). Każda z tych opcji wymaga od Twojej postaci określonych umiejętności lub cech. Jeśli posiadasz odpowiedni poziom umiejętności medycznych, możesz wyciągnąć z terminalu informacje o implantach bojowych (500 PD). Jeżeli znasz się na leczeniu, możesz porozmawiać o nim z Troy'em, co trochę podniesie twoje statystyki.



N. T. van der Hert - Nie 28.09.2008, 16:06:10
" />>>baru. Mr. Nixona, bo tak zabawka ma na imię, znajdziesz za barem

"bar" się powtarza.

>>zgubę jakby zasłania dach i ściana budynku

bez "jakby". jeśli chcesz pisać jeszcze coś - sprawdź od razu w słowniku do czego służy to słowo, bo wygląda na to, że masz złą manierę, której należy się pozbyć.

>>poprzez dialog dzieciaka z lalką

"z dialogu".

>>do Twojej drużyny, pod warunkiem

bez przecinka

>>Weź go, gdyż przyda Ci się w pewnym zadaniu.
Właściciel baru, obok którego rozgrywał się powyższy quest może dołączyć do Twojej drużyny, pod warunkiem, że nie jesteś Łowcą Niewolników, gdyż

"gdyż" się powtarza.

>>tacy ludzie mają zwyczaj sprzedawania Cię, gdy zabraknie im kasy

"cię" małą literą - to nie jest zwrot do czytelnika.

>>Możesz zaproponować mu kupno pługu.

to znaczy, że masz pług i chcesz go sprzedać.

>>Jeśli zjawiłeś się tu w nocy niestety nie zostaniesz wpuszczony.

"niestety" wydziel przecinkami lub myślnikami.

>>Lydia – właścicielka baru przy wejściu

po tym - przecinek albo myślnik.

>>gdyż jak już pisałem w

"jak już pisałem" wydziel przecinkami.

>>go nic nie płacąc, lub jeśli dodatkowo jesteś obywatelem,

przecinek przed "lub" przenieś za ten wyraz.

>>Thomas Moore, zwolennik demokracji

po tym - przecinek.

>>W bibliotece, po rozmowie z bibliotekarzem

przecinek po tym fragmencie.

>>książki są przekształcane w formę elektroniczną. Jeśli odpowiednio pokierujesz rozmową dostaniesz kilka książek

powtórzenie ("książki").

>>Być może natrafisz na prostsze wejście do ich siedziby albo będziesz musiał się przebijać przez radioskorpiony w jaskini.

"możesz trafić na (...) lub przebijać się..." albo "być może (na)trafisz na... (...), ale jeśli nie - ...".

>>w Gecko. Tak naprawdę chodzi jej o zniszczenie wszystkich ghuli w Gecko

możesz zrobić coś z "w Geco" w sąsiadujących zdaniach?

>>sposób jeśli chodzi o PD

przecinek przed "jeśli".

>>jeśli dostarczysz mu Jet

podobnie tutaj.

>>przekonać ją by

przecinek przed "by".

>>lub zaproponować jej by

tu też.

"by" się powtarza (oba powyższe cytaty).

>>umiejętności lub cech. Jeśli posiadasz odpowiedni poziom umiejętności

postaraj się jedne "umiejętności" zniwelować.



Ragnar - Nie 28.09.2008, 16:25:06
" />Zacznij od znalezienia lalki dla dzieciaka koło baru. Mr. Nixona, bo tak zabawka ma na imię, znajdziesz za lokalem (jako że w grze dostępna jest tylko jedna perspektywa, zgubę zasłania dach i ściana budynku - musisz wejść za niego, żeby zobaczyć przedmiot). Oddaj lalkę właścicielowi (100 PD) nie niszcząc jej, a z dialogu dzieciaka z lalką dowiesz się gdzie leży klucz francuski. Weź go, gdyż przyda Ci się w pewnym zadaniu.
Właściciel baru, obok którego rozgrywał się powyższy quest może dołączyć do Twojej drużyny pod warunkiem, że nie jesteś Łowcą Niewolników, bo jak twierdzi ‼tacy ludzie mają zwyczaj sprzedawania cię, gdy zabraknie im kasy”.
Niedaleko miejsca, o którym mowa była wyżej znajdziesz Pana Smitha. Przydałby mu się pług. Jeśli mu go kupisz, dostaniesz Desert Eagle i 250 PD.
Wejdź teraz do następnej części miasta. Jeśli zjawiłeś się tu w nocy, niestety, nie zostaniesz wpuszczony. Z budynku obok ukradnij z szafki dzienną przepustkę. Jeżeli masz problemy z otworzeniem zamku, możesz za 200$ kupić odpowiednie papiery od Skeeva. Jeśli to konieczne, zaczekaj do rana. Dopóki nie zostaniesz Obywatelem zawsze przy wejściu będziesz przeszukiwany. Wyrzuć narkotyki i alkohol i dopiero przejdź. Lydia – właścicielka baru przy wejściu - chce żebyś przyniósł jej trochę prawdziwego alkoholu. Zadanie to jest wykonalne dopiero gdy będziesz Obywatelem, gdyż jak już pisałem, w innym wypadku jesteś przeszukiwany przy bramie. Nagroda to 500 PD.
Niedaleko Biura powitań natrafisz na Amandę – kobietę, której mąż odsiaduje karę w Centrum Przydzielania Niewolników. Udaj się tam i wykup Joshuę. Cena waha się w zależności od Twoich umiejętności. Jeśli retoryka jest Twoją mocną stroną, możesz wymyślić historię o chorobie Joshuy i wydostać go nic nie płacąc lub, jeśli dodatkowo jesteś obywatelem, również możesz uwolnić go za darmo. Wdzięczna kobieta ofiaruje Ci kilka groszy, oprócz tego dostaniesz 500 PD.
Pójdź teraz do Centrum Napraw. Valerie potrzebuje obcęgów i klucza francuskiego. Jeśli nie masz tych pierwszych, znajdziesz je np. w warsztacie Skeetera w Gecko. Nagroda to 250 PD, a jeśli wrócisz do Val po dwóch dniach otrzymasz od niej Duży Zestaw Naprawczy, potrzebny w jednym z questów w Gecko.
Thomas Moore, zwolennik demokracji, da Ci walizkę, którą masz zanieść do Bishopa w Nowym Reno. Zadanie warte 500 PD.
W bibliotece, po rozmowie z bibliotekarzem dowiesz się, że wszystkie książki są przekształcane w formę elektroniczną. Jeśli odpowiednio pokierujesz rozmową dostaniesz kilka z nich za darmo.
Sierżant Starks przybliży Ci problem najeźdźców nękających miasto. Ich kryjówka leży na południe od Kryptopolis. Być może natrafisz na prostsze wejście do ich siedziby, ale jeśli nie - będziesz musiał się przebijać przez radioskorpiony w jaskini. Tak czy siak zabij wszystkich bandytów i zabierz trzy nieśmiertelniki z szafek. Dzięki nim otworzysz (zabezpieczony pułapką) sejf. W środku znajdziesz dowód na to, że Bishop wynajmował najemników, aby nękali Kryptopolis. Wróć z tym do Starka i Lynette. Łącznie otrzymasz ok. 4000 PD.
Stark zleci Ci zadanie przeprowadzenia patrolu do NCR i dookoła Gecko. Polega to na obejściu i zatrzymaniu się na każdym z ośmiu sektorów wokół miasta.
Udaj się do Pierwszego Obywatela Lynette. Chce ona abyś rozwiązał problem elektrownii w Gecko. Tak naprawdę chodzi jej o zniszczenie wszystkich ghuli w tamtejszym mieście, ale można załatwić tę sprawę w bardziej opłacalny sposób, jeśli chodzi o PD. Opiszę to zadanie szerzej w solucji do Gecko.
Gdy zostaniesz obywatelem, będziesz mógł odwiedzić Kryptę. Znajdujący się w środku dr Troy zapłaci Ci 1000$, jeśli dostarczysz mu Jet. Z siostrą Filis możesz umówić się na randkę (100 PD), przekonać ją, by porozmawiała z doktorem o groźbie bezpłodności w Kryptopolis (300 PD) i złożyć próbkę spermy (dodatkowe PD), lub zaproponować jej, aby zwiedziła świat zewnętrzny (300 PD). Każda z tych opcji wymaga od Twojej postaci określonych umiejętności lub cech. Jeśli znasz medycynę na odpowiednim poziomie, możesz wyciągnąć z terminalu informacje o implantach bojowych (500 PD). Jeżeli znasz się na leczeniu, możesz porozmawiać o nim z Troy'em, co trochę podniesie twoje statystyki.



Oceansoul - Czw 02.10.2008, 09:32:41
" /> Cytuj:



Ragnar - Nie 05.10.2008, 10:02:30
" />Zacznij od znalezienia lalki dla dzieciaka koło baru. Na Mr. Nixona, bo tak zabawka ma na imię, natrafisz za lokalem (jako że w grze dostępna jest tylko jedna perspektywa, zgubę zasłania dach i ściana budynku - musisz wejść za niego, żeby zobaczyć przedmiot). Oddaj lalkę właścicielowi (100 PD) nie niszcząc jej, a z dialogu dzieciaka z lalką dowiesz się, gdzie leży klucz francuski. Weź go, gdyż przyda Ci się w pewnym zadaniu.
Właściciel baru, obok którego rozgrywał się powyższy quest, może dołączyć do Twojej drużyny pod warunkiem, że nie jesteś Łowcą Niewolników, bo jak twierdzi ‼tacy ludzie mają zwyczaj sprzedawania cię, gdy zabraknie im kasy”.
Niedaleko miejsca, o którym mowa była wyżej, znajdziesz Pana Smitha. Przydałby mu się pług. Jeśli mu go kupisz, dostaniesz Desert Eagle i 250 PD.
Wejdź teraz do następnej części miasta. Jeśli zjawiłeś się tu w nocy, niestety, nie zostaniesz wpuszczony. Z budynku obok ukradnij z szafki dzienną przepustkę. Jeżeli masz problemy z otworzeniem zamku, możesz za 200$ kupić odpowiednie papiery od Skeeva. Jeśli to konieczne, zaczekaj do rana. Dopóki nie zostaniesz Obywatelem zawsze przy wejściu będziesz przeszukiwany. Wyrzuć narkotyki oraz alkohol i dopiero przejdź. Lydia – właścicielka baru przy wejściu - chce, żebyś przyniósł jej trochę prawdziwego alkoholu. Zadanie to jest wykonalne dopiero gdy będziesz Obywatelem, gdyż jak już pisałem, w innym wypadku jesteś przeszukiwany przy bramie. Nagroda to 500 PD.
Niedaleko Biura powitań natrafisz na Amandę – kobietę, której mąż odsiaduje karę w Centrum Przydzielania Niewolników. Udaj się tam i wykup Joshuę. Cena waha się w zależności od Twoich umiejętności. Jeśli retoryka jest Twoją mocną stroną, możesz wymyślić historię o chorobie Joshuy i wydostać go nic nie płacąc lub, jeśli dodatkowo jesteś Obywatelem, również możesz uwolnić go za darmo. Wdzięczna kobieta ofiaruje Ci kilka groszy, oprócz tego dostaniesz 500 PD.
Pójdź teraz do Centrum Napraw. Valerie potrzebuje obcęgów i klucza francuskiego. Jeśli nie masz tych pierwszych, znajdziesz je np. w warsztacie Skeetera w Gecko. Nagroda to 250 PD, a jeśli wrócisz do Val po dwóch dniach, otrzymasz od niej Duży Zestaw Naprawczy, potrzebny w jednym z questów w Gecko.
Thomas Moore, zwolennik demokracji, da Ci walizkę, którą masz zanieść do Bishopa w Nowym Reno. Zadanie warte 500 PD.
W bibliotece, po rozmowie z bibliotekarzem dowiesz się, że wszystkie książki są przekształcane w formę elektroniczną. Jeśli odpowiednio pokierujesz rozmową, dostaniesz kilka z nich za darmo.
Sierżant Starks przybliży Ci problem najeźdźców nękających miasto. Ich kryjówka leży na południe od Kryptopolis. Być może natrafisz na prostsze wejście do ich siedziby, ale jeśli nie - będziesz musiał się przebijać przez radioskorpiony w jaskini. Tak czy siak, zabij wszystkich bandytów i zabierz trzy nieśmiertelniki z szafek. Dzięki nim otworzysz (zabezpieczony pułapką) sejf. W środku znajdziesz dowód na to, że Bishop wynajmował najemników, aby nękali Kryptopolis. Wróć z tym do Starka i Lynette. Łącznie otrzymasz ok. 4000 PD.
Stark zleci Ci zadanie przeprowadzenia patrolu do NCR i dookoła Gecko. Polega to na obejściu i zatrzymaniu się na każdym z ośmiu sektorów wokół miasta.
Udaj się do Pierwszego Obywatela Lynette. Chce ona, abyś rozwiązał problem elektrowni w Gecko. Tak naprawdę chodzi jej o zniszczenie wszystkich ghuli w tamtejszym mieście, ale można załatwić tę sprawę w bardziej opłacalny sposób, jeśli chodzi o PD. Opiszę to zadanie szerzej w solucji do Gecko.
Gdy zostaniesz obywatelem, będziesz mógł odwiedzić Kryptę. Znajdujący się w środku dr Troy zapłaci Ci 1000$, jeśli dostarczysz mu Jet. Z siostrą Filis możesz umówić się na randkę (100 PD), przekonać ją, by porozmawiała z doktorem o groźbie bezpłodności w Kryptopolis (300 PD) i złożyć próbkę spermy (dodatkowe PD), lub zaproponować jej, aby zwiedziła świat zewnętrzny (300 PD). Każda z tych opcji wymaga od Twojej postaci określonych umiejętności lub cech. Jeśli znasz medycynę na odpowiednim poziomie, możesz wyciągnąć z terminalu informacje o implantach bojowych (500 PD). Jeżeli znasz się na leczeniu, możesz porozmawiać o tym z Troy'em, co trochę podniesie Twoje statystyki.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.