ďťż
 
 
 
 

Wštki


[F2]SMALL GUNS - Broń Lekka(Scream)[Korekta]



Loki Lyesmyth - Czw 26.07.2007, 14:09:45
" />SMALL GUNS - Broń Lekka
O to jest spis broni sklasyfikowanych jako mała broń (small guns) i tę właśnie umiejętność należy ładować, by lepiej z nich strzelać.
Legenda
P: = strzał pojedynczy
S – strzał serią

BROŃ JEDNORĘCZNA
trzymasz ją w tylko jednej ręce

9mm Mauser (Mauser 9 mm)
Opis polski: Pistolet Mauser M/96 na amunicję Parabellum. W doskonałym stanie, niezwykle celny.
Komentarz: Można znaleźć w skrzyni na zapleczu New Reno Arms.. Unikat, jednak słaby, jak już go zdobędziesz, nie ma sensu byś go używał
Min. siła: 3
Zasięg: 22
Obrażenia: 5-10
Magazynek: 7
Amunicja: 9mm ball
Punkty akcji: 4P
Waga: 5

10mm Pistol (pistolet 10 mm)
Opis polski: Pistolet powtarzalny Colt 6520 kalibru 10 mm. Każde naciśnięcie spustu automatycznie przeładowuje broń, aż do wyczerpania zawartości magazynka. Wyłącznie pojedyncze strzały.
Komentarz: Masz ją już od samego początku. Używaj aż nie dochrapiesz się SMG, a nie pożałujesz
Min. siła: 3
Zasięg: 25
Obrażenia: 5-12
Magazynek: 12
Amunicja: 10mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P
Waga: 3

Desert Eagle .44 (Desert Eagle .44)
Opis polski: Pradawny pistolet Magnum Desert Eagle na amunicję 0,44 cala. Długoletnie zainteresowanie kinematografią końca XX w. sprawiło, że to bodaj najpopularniejsza krótka broń palna wszech czasów.
Komentarz: Metal armor blokuje każdy strzał tej broni, a w momencie gdy będzie już twoja, raczej niewielu będzie nosić zbroje słabsze.
Min. siła: 4
Zasięg: 25
Obrażenia: 10-16
Magazynek: 8
Amunicja: .44 Magnum JHP/AP
Punkty akcji: 5P
Waga: 5

Desert Eagle (Exp. Mag.) (Desert Eagle (zw. mag.))
Opis polski: Pradawny pistolet Magnum Desert Eagle na amunicję 0,44 cala. Długoletnie zainteresowanie kinematografią końca XX w. sprawiło, że to bodaj najpopularniejsza krótka broń palna wszech czasów. Ten model wyposażono w większy magazynek.
Komentarz: Bardzo przydatny ze względu na bardzo dużą pojemność magazynka, wolę jednak inne „small gunsy”
Min siła: 4
Zasięg: 25
Obrażenia: 10-16
Magazynek: 20
Amunicja: .44 Magnum JHP/AP
Punkty akcji: 5P
Waga: 5

44 Magnum Revolver (rewolwer Magnum .44)
Opis polski: Biorąc pod uwagę, że jest to najpotężniejsza broń ręczna tego świata i może z łatwością odstrzelić ci głowę, musisz zadać sobie jedno pytanie. Czy masz dzisiaj szczęście? Jak brzmi odpowiedź, śmieciu?
Komentarz: Można zdobyć już w Dziurze (Den), i jest potwornie mocne, jak na ten etap.
Min siła: 5
Zasięg: 15
Obrażenia: 12-18
Magazynek: 6
Amunicja: .44 Magnum JHP/AP
Punkty akcji: 4P
Waga: 6

.44 Magnum (Speed Load) (Magnum .44 (szybkie ładowanie))
Opis polski: Rewolwer Magnum kaliber .44 zaopatrzony w system szybkiego przeładowywania.
Komentarz: Fajne ulepszeni do powyższego
Min siła: 5
Zasięg: 20
Obrażenia: 12-18
Magazynek: 6
Amunicja: .44 Magnum JHP/AP
Punkty akcji: 4P
Waga: 6

14mm Pistol (pistolet 14 mm)
Opis polski: Pistolet samopowtarzalny SIG-Sauer niemal armatniego kalibru 14 mm. Spora broń ręczna, strzelająca ogniem pojedynczym. Doskonała, szwajcarska jakość wykonania.
Komentarz: Dość mocna pukawka, Problem polega na tym, że skuteczność tej broni porównywalna jest do Hunting rifle(karabinu myśliwskiego), a za to częstotliwość znajdowania pocisków do tej broni, w porównaniu do innych, jest zatrważająco niska, co dyskwalifikuje tę broń, z skutecznego użycia. A w f2 znajdujesz ją na domiar złego bardzo późno
Min. siła: 4
Zasięg: 24
Obrażenia: 12-22
Magazynek: 6
Amunicja: 14mm AP
Punkty akcji: 5P
Waga: 5

Needler Pistol (pistolet wstrzykujący)
Opis polski: Przypuszczalnie ten pistolet wstrzykujący był niegdyś wykorzystywany do polowych eksperymentów naukowych. W charakterze amunicji wykorzystuje małe, ale mocne strzykawki.
Komentarz: Niezły, amunicję do niego zdobyć nad podziw trudno.
Min siła: 3
Zasięg: 24
Obrażenia: 12-24
Magazynek: 10
Amunicja: HN (AP) Needler Cartridge
Punkty akcji: 5P
Waga: 5

223 Pistol (pistolet 5,56 mm)
Opis polski: Karabinek kalibru 5,56 mm zmodyfikowany i przycięty do rozmiarów pistoletu. Broń unikatowa, wykonana z wyraźnym pietyzmem i ogromną wprawą.
Komentarz: Najlepsza broń „mała” w grze, z pominięciem gaussa. Dopóki się owego qaussa nie dochrapiesz, używaj tej.
Min. siła: 5
Zasięg: 30
Obrażenia: 20-30
Magazynek: 5
Amunicja: .233 FMJ
Punkty akcji: 5P
Waga: 7

PPK12 Gauss Pistol (pistolet Gaussa PPK12)
Oryginalny opis angielski: Praised for its range and stopping power, the PPK12 Gauss Pistol is of German design. The pistol uses an electromagnetic field to propel rounds at tremendous speed and punch through almost any armor.
Oryginalny opis polski: Niemiecki pistolet PPK12 chwali się za zasięg i moc uderzeniową. Korzysta on z pola elektromagnetycznego do rozpędzania pocisków do ogromnych prędkości, umożliwiając im przebicie praktycznie każdego pancerza.
Komentarz: To jedynie przedsmak większego brata. Już masz smaka na jego pełną wersje?
Min siła: 4
Zasięg: 50
Obrażenia: 22-32
Magazynek: 12
Amunicja: 2mm EC
Punkty akcji: 4P
Waga: 6

BROŃ DŁUGA
Strzela celnie i mocno. acz w obu rękach i ma tylko strzał pojedynczy

Pipe Rifle (muszkiet)
Opis polski: Jednostrzałowy karabin domowej roboty.
Komentarz: Znajdziesz w domu Vica w Klamath. Ja sie pytam za czyje grzechy, to dostajemy? Nie wiem za czyje, ale musiały być ona naprawdę ciężkie – to wiem!
Min siła: 5
Zasięg: 20
Obrażenia: 5-12
Magazynek: 1
Amunicja: 10mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P
Waga: 11

Jonny's BB Gun (wiatrówka Jonny'ego)
Opis polski: Wiatrówka Czerwony Kapturek z wydrapanym na kolbie napisem 'Jonny'.
Komentarz: Znajdziesz tę śrutówkę w studni w Modoc, nie wiem co można z nią zrobić...
Min siła: 3
Zasięg: 22
Obrażenia: 1-3
Magazynek: 100
Amunicja: BB's
Punkty akcji: 5P
Waga: 15

Red Ryder BB Gun (Czerwony Kapturek)
Opis polski: Wiatrówka Czerwony Kapturek. Amerykańska klasyka.
Komentarz: Nawet szczura tym nie zabijesz, a z pięsci zadajesz więcej obrażeń
Min. siła: 3
Zasięg: 22
Obrażenia: 1-3
Magazynek: 100
Amunicja: BB's
Punkty akcji: 5P
Waga: 15

Hunting Rifle (karabin myśliwski)
Opis polski: Myśliwski karabin półautomatyczny Colt Rangemaster kalibru 5,56 mm. Ogień wyłącznie pojedynczy.
Komentarz: Ma spory zasięg, sporo obrażeń i dopóki nie znajdziesz snajperki, lub czegoś mocniejszego(czytaj plazmy) będzie to twoja podstawowa broń, do likwidacji pojedynczych celów
Min. siła: 5
Zasięg: 40
Obrażenia: 8-20
Magazynek: 10
Amunicja: .233 FMJ
Punkty akcji: 5P
Waga: 9

Scoped Hunting Rifle (karabin myśliwski z lunetą)
Opis polski: Nie ma to jak widzieć głupi wyraz twarzy ofiary tuż przed śmiercią. Luneta zamontowana na tym karabinie myśliwskim sprawia, że jest to prostsze, niż kiedykolwiek wcześniej.
Komentarz: Fatalne do walki na odległość, mniejszą niż 15 hexów. Ale ma rewelacyjną skuteczność na bardzo duże odległości. Ogólnie się nie opłaca
Min siła: 5
Zasięg: 40
Obrażenia: 8-20
Magazynek: 10
Amunicja: .223 FMJ
Punkty akcji: 5P
Waga: 13

Red Ryder LE BB Gun (Czerwony Kapturek LE)
Opis polski: Wiatrówka Czerwony Kapturek z edycji limitowanej. Prawdziwa amerykańska klasyka.
Komentarz: Lepsze od Hunting rifle(karabinu myśliwskiego). Możliwe do kupienia na Bazarze w NCR. Dla maniaków, ale obrażenia nie najgorsze
Min. siła: 3
Zasięg: 32
Obrażenia: 25-25
Magazynek:
Amunicja: 100 BB's
Punkty akcji: 5P
Waga: 15

Sniper Rifle (Karabin snajperski)
Opis polski: Karabin snajperski DKS-501. Doskonała broń palna dalekiego zasięgu. Pierwotnie kalibru 7,62 mm, ale ten egzemplarz ma lufę o bardziej popularnej średnicy 5,56 mm.
Komentarz:Ta broń ma jedną wadę, strzał z niej to 6 punktów akcji, nie mniej zasięg i moc, rekompensuje owe wady.
Min. siła: 5
Zasięg: 50
Obrażenia: 14-34
Magazynek: 6
Amunicja: .233 FMJ
Punkty akcji: 6P
Waga: 10

M72 Gauss Rifle (karabin Gaussa M72)
Opis polski: Ta zaprojektowana w Niemczech broń korzysta z pola e-magnetycznego do rozpędzania pocisków do ogromnych prędkości, umożliwiając im przebicie praktycznie każdej przeszkody. Zasięg, celność i moc uderzeniowa M72 niemalże nie mają sobie równych.
Komentarz: Strzał w głowę to śmierć. Zawsze. Nie ma lepszej broni z kategorii „małej”
Min siła: 6
Zasięg: 50
Obrażenia: 32-43
Magazynek: 20
Amunicja: 2mm EC
Punkty ruchu: 5P, 6C
Waga: 10

STRZELBY

Shotgun (strzelba)
Opis polski: Dwururka Winchester Widowmaker kalibru 12. Krótkie lufy, mahoniowy uchwyt.
Komentarz: używaj pistola10mm, miast tego. Ta oto strzelba zadaje śmieszne dmg, ma malutki magazynek, i w praktyce pistolet jest lepszy.
Min. siła: 4
Zasięg: 14
Obrażenia: 12-22
Magazynek: 2
Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells
Punkty akcji: 5P
Waga: 11

Sawed-Off Shotgun (obrzyn)
Opis polski: Strzelba z odpiłowaną kilkucentymetrową częścią luf i kolby. Duży rozrzut w ten sposób spreparowanej broni czyni z niej idealne narzędzie do krótkodystansowej walki z większą liczbą przeciwników.
Komentarz: Tą broń ma Cassidy. Jest lepsza od zwykłego shotguna, ale ma dwa razy mniejszy zasięg.
Min siła: 4
Zasięg: 7
Obrażenia: 12-24
Magazynek: 2
Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells
Punkty akcji: 5P
Waga: 5

Combat Shotgun (strzelba bojowa)
Opis polski: Strzelba bojowa Winchester City-Killer kalibru 12 w doskonałym stanie. Zamontowane dodatkowe uszczelnienie przeciwpyłowe do walki pustynnej zwiększa jej niezawodność.
Komentarz: Shotgun z opcją strzelania serią? TAK! Jeszcze lepsze od SMG i AK! Szkoda że ammo więcej waży, i jest go mniej. Teorytycznie Fn jest lepsze, ale to zadaje więcej obrażeń na krótką odległość.
Min. siła: 5
Zasięg: 22
Obrażenia: 15-25
Magazynek: 12
Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 11

H&K CAWS (H&K CAWS)
Opis polski: Nazwa strzelby oznacza 'broń uderzeniową krótkiego zasięgu'. Doskonała w walce na krótki dystans. Wybranie układu pneumatycznego umożliwiło stworzenie broni jednocześnie poręcznej i nadającej pociskom dużą prędkość wylotową.
Komentarz: Przydatny i bardzo lekki shotgun. Lepszy od combata.
Min siła: 6
Zasięg: 30
Obrażenia: 15-25
Magazynek: 10
Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 6

Pancor Jackhammer (Pancor Jackhammer)
Opis polski: Jackhammer to łatwa do opanowania strzelba pneumatyczna. Umieszczenie magazynka za mechanizmem spustowym umożliwiło dobre wyważenie broni, zwiększając jednocześnie celność.
Komentarz: Naprawdę doskonała broń, ma ją szef rancha w NCR
Min siła: 5
Zasięg: 35
Obrażenia: 18-29
Magazynek: 10
Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 13

BROŃ SZYBKOSTRZELNA
Broń która można strzelać seriami, i jest trzymana oburącz, z wyjątkiem strzelb.

Combat Rifle (karabin szturmowy)
Opis polski: Karabinek automatyczny AK-112. Stary model wojskowy wycofywany z użytku już przed Wojną. Zdolny do prowadzenia ognia pojedynczego i ciągłego z wykorzystaniem osiągającej wielkie prędkości amunicji kalibru 5 mm.
Komentarz: Zastąpi nim SMG, i używaj w ten sam sposób. Dostaniesz w Ghost Farm, Polecam strzelać seriami
Min. siła: 5
Zasięg: 45
Obrażenia: 8-16
Magazynek: 24
Amunicja: 5mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 8

Assault Rifle (Exp. Mag.) (karabin szturmowy (zw. mag.))
Opis polski: Ten karabin szturmowy wyposażono w wojskowy, a więc większy, magazynek amunicyjny. Ta zmiana ułatwia skuteczne prowadzenie długich wymian ogniowych.
Komentarz: Ten magazynek jest naprawdę pojemny, 100 pocisków= 9 serii ! Polecam!
Min siła: 5
Zasięg: 45
Obrażenia: 8-16
Magazynek: 100
Amunicja: 5mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 10

FN FAL (FN FAL)
Opis polski: Najczęściej używany karabin w dziejach sił zbrojnych. Niezawodna broń szturmowa, przydatna w każdej sytuacji taktycznej i terenowej.
Komentarz: Warto ulepszyć, używa trudno dostępnej amunicji. Nie mniej jak już ową będziesz posiadał, to strzelał będziesz celnie i mocno
Min siła: 5
Zasięg: 35
Obrażenia: 9-18
Magazynek: 20
Amunicja: 7.62mm
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 10

FN FAL (Night Sight) (FN FAL (noktowizor))
Opis polski: Najczęściej używany karabin w dziejach sił zbrojnych. Niezawodna broń szturmowa, przydatna w każdej sytuacji taktycznej i terenowej. Ten model wyposażono dodatkowo w noktowizor ułatwiający walkę w nocy.
Komentarz: Noktowizor umożliwia nie przyzwoitą wręcz skuteczność w nocy
Min siła: 5
Zasięg: 35
Obrażenia: 9-18
Magazynek: 20
Amunicja: 7.62mm
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 11

XL70E3 (XL70E3)
Opis polski: W chwili wybuchu Wojny była to broń eksperymentalna. Dzięki wykorzystaniu w procesie produkcji niemal wyłącznie wyjątkowo mocnych polimerów jest ona niemalże niezniszczalna. Ponadto jest lekka, celna, łatwa w składaniu i szybkostrzelna.
Komentarz: W posiadaniu tej broni jest jedna z kobiet na Tankowcu w San Francisco – Fajnie wygląda, nic pozatym
Min siła: 5
Zasięg: 35
Obrażenia: 12-19
Magazynek: 20
Amunicja: 5mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 10

BROŃ MASZYNOWA
bron słabsza od szybkostrzelnej ale trzymana w jednej ręce

10mm SMG (pistolet maszynowy 10 mm)
Opis polski: Pistolet maszynowy Heckler & Koch MP9 (wariant 10 mm) średniej wielkości, zdolny do prowadzenia ognia pojedynczego i ciągłego.
Komentarz: O to broń, której szeroki zastosowanie, powinieneś przetestować zaraz po zdobyciu. Osobiście robiłem tak. Strzelałem ze Hunting rifla do zbliżającego się wroga, a kiedy tego dzieliło 1-5 hexów, wtedy wyjmowałem tę pukawke i ładowałem bursta(serię). Generalnie nie pamiętam by cokolwiek przeżyło pierwszą
Min. siła: 4
Zasięg: 25
Obrażenia: 5-12
Magazynek: 30
Amunicja: 10mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 5

HK P90c (HK P90c)
Opis polski: W momencie wybuchu Wojny Heckler&Koch P90c dopiero wchodził do użycia. Pneumatyczny układ broni i jej niewielkie rozmiary ułatwiają kontrolę nad nią. P90c jest cenione za niezawodność i dużą siłę ognia.
Komentarz: Mocniejsza od SMG, słabsze od karabinu. Strzelaj seriami do woli, albowiem amunicji Ci raczej nie zabraknie
Min siła: 4
Zasięg: 30
Obrażenia: 12-16
Magazynek: 24
Amunicja: 10mm JHP/AP lub 9mm (ball)
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 9

Tommy Gun (Thompson M1928)
Opis polski: Ten pistolet maszynowy wygląda niezwykle groźnie, a każde spojrzenie na niego przepełnia cię chęcią nałożenia prochowca, kapelusza i kastetu. Amunicję pobiera z dużego magazynka bębnowego mieszczącego 50 nabojów.
Komentarz: Jedyną zaletą tej broni jest pojemny magazynek, oraz fakt że jest Tru gangsterska
Min siła: 6
Zasięg: 32
Obrażenia: 3-20
Magazynek: 50
Amunicja: .45 Caliber
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 12

M3A1 "Grease Gun" SMG (pistolet maszynowy M3A1)
Opis polski: Ta broń zapełniała arsenały Gwardii Narodowej - z czynnej służby wyparło je nowsze uzbrojenie. Prosta konstrukcja i małe koszty produkcji sprawiają jednak, że w użyciu pozostaje nadal duża liczba jej egzemplarzy.
Komentarz: Strzela trudno dostępną amunicją, co sprawia iż jest nie przydatna. Warto zwrócić uwagę że ma szybszy strzał od reszty broni(Seria tylko 5PA).
Min siła: 4
Zasięg: 20
Obrażenia: 10-20
Magazynek: 30 .
Amunicja: 45 Caliber
Punkty akcji: 4P 5S
Waga: 10

H&K G11 (H&K G11)
Opis polski: Broń, która zrewolucjonizowała zasady konstrukcji uzbrojenia szturmowego. Strzela bezłuskowymi pociskami składającymi się z substancji napędzającej otaczającej właściwy ładunek. Pozwala to korzystać z bardzo poj. magazynków.
Komentarz: Rzeczywiście ma spory magazynek, ale skutecznośc tej broni na magazynu się ledwo zaczyna. Jedyna wada to fakt że owy magazynek ciężko zapełnić, a to z uwagi na fakt nieprzeciętnej rzadkości odnajdowywania tychże
Min siła: 5
Zasięg: 35
Obrażenia: 10-20
Magazynek: 50
Amunicja: 4.7 Caseless
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 9

H&K G11E (H&K G11E)
Opis polski: Ta pneumatyczna broń wsparcia została stworzona z myślą o zwiększeniu siły ognia drużyn uderzeniowych. Strzela bezłuskowymi pociskami składającymi się z substancji napędzającej otaczającej właściwy ładunek.
Komentarz: Dużo skuteczniejsza od nieulepszonej wersji. Fajne cacko, noszą je Hubologiści (Centrolodzy), więc amunicji ci już nie powinno zabraknąc, co nie zmienia faktu że będzie na poziomie „krytycznym”
Min siła: 6
Zasięg: 40
Obrażenia: 13-23
Magazynek: 50
Amunicja: 4.7mm Caseless
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 9




OsaX Nymloth - Czw 26.07.2007, 15:31:13
" /> Cytuj:



Loki Lyesmyth - Czw 26.07.2007, 15:45:29
" />done



OsaX Nymloth - Wto 28.08.2007, 21:18:57
" />Wersja poprawiona, gotowa do wrzucenia.
_________________________-
SMALL GUNS - Broń Lekka

Legenda:
P - strzał pojedynczy
S - strzał serią

BROŃ JEDNORĘCZNA
trzymasz ją w tylko jednej ręce

9mm Mauser (Mauser 9 mm)
Opis polski: Pistolet Mauser M/96 na amunicję Parabellum. W doskonałym stanie, niezwykle celny.
Komentarz: Można znaleźć w skrzyni na zapleczu New Reno Arms. Unikat, jednak słaby, jak już go zdobędziesz to nie ma sensu byś go używał.
Min. siła: 3
Zasięg: 22
Obrażenia: 5-10
Magazynek: 7
Amunicja: 9mm Ball
Punkty akcji: 4P
Waga: 5

10mm Pistol (pistolet 10 mm)
Opis polski: Pistolet powtarzalny Colt 6520 kalibru 10 mm. Każde naciśnięcie spustu automatycznie przeładowuje broń, aż do wyczerpania zawartości magazynka. Wyłącznie pojedyncze strzały.
Komentarz: Masz go już od samego początku. Używaj, aż nie zdobędziesz SMG, a nie pożałujesz.
Min. siła: 3
Zasięg: 25
Obrażenia: 5-12
Magazynek: 12
Amunicja: 10mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P
Waga: 3

Desert Eagle .44 (Desert Eagle .44)
Opis polski: Pradawny pistolet Magnum Desert Eagle na amunicję 0,44 cala. Długoletnie zainteresowanie kinematografią końca XX w. sprawiło, że to bodaj najpopularniejsza krótka broń palna wszech czasów.
Komentarz: Metal Armor blokuje każdy strzał tej broni, a w momencie, gdy będzie już twoja, raczej niewielu będzie nosić słabsze pancerze.
Min. siła: 4
Zasięg: 25
Obrażenia: 10-16
Magazynek: 8
Amunicja: .44 Magnum JHP/AP
Punkty akcji: 5P
Waga: 5

Desert Eagle (Exp. Mag.) (Desert Eagle (zw. mag.))
Opis polski: Pradawny pistolet Magnum Desert Eagle na amunicję 0,44 cala. Długoletnie zainteresowanie kinematografią końca XX w. sprawiło, że to bodaj najpopularniejsza krótka broń palna wszech czasów. Ten model wyposażono w większy magazynek.
Komentarz: Bardzo przydatny ze względu na bardzo dużą pojemność magazynka, wolę jednak inne „Small Gunsy”.
Min siła: 4
Zasięg: 25
Obrażenia: 10-16
Magazynek: 20
Amunicja: .44 Magnum JHP/AP
Punkty akcji: 5P
Waga: 5

44 Magnum Revolver (rewolwer Magnum .44)
Opis polski: Biorąc pod uwagę, że jest to najpotężniejsza broń ręczna tego świata i może z łatwością odstrzelić ci głowę, musisz zadać sobie jedno pytanie. Czy masz dzisiaj szczęście? Jak brzmi odpowiedź, śmieciu?
Komentarz: Można zdobyć już w Norze (Den) i jest potwornie mocne, jak na ten etap.
Min siła: 5
Zasięg: 15
Obrażenia: 12-18
Magazynek: 6
Amunicja: .44 Magnum JHP/AP
Punkty akcji: 4P
Waga: 6

.44 Magnum (Speed Load) (Magnum .44 (szybkie ładowanie))
Opis polski: Rewolwer Magnum kaliber .44 zaopatrzony w system szybkiego przeładowywania.
Komentarz: Fajne ulepszenie do powyższego
Min siła: 5
Zasięg: 20
Obrażenia: 12-18
Magazynek: 6
Amunicja: .44 Magnum JHP/AP
Punkty akcji: 4P
Waga: 6

14mm Pistol (pistolet 14 mm)
Opis polski: Pistolet samopowtarzalny SIG-Sauer niemal armatniego kalibru 14 mm. Spora broń ręczna, strzelająca ogniem pojedynczym. Doskonała, szwajcarska jakość wykonania.
Komentarz: Dość mocna pukawka, Problem polega na tym, że skuteczność tej broni porównywalna jest do Hunting Rifle (karabinu myśliwskiego), a za to częstotliwość znajdowania pocisków do tej broni (w porównaniu do innych) jest zatrważająco niska, co dyskwalifikuje tę broń ze skutecznego użycia. A w F2 znajdujesz ją, na domiar złego, bardzo późno.
Min. siła: 4
Zasięg: 24
Obrażenia: 12-22
Magazynek: 6
Amunicja: 14mm AP
Punkty akcji: 5P
Waga: 5

Needler Pistol (pistolet wstrzykujący)
Opis polski: Przypuszczalnie ten pistolet wstrzykujący był niegdyś wykorzystywany do polowych eksperymentów naukowych. W charakterze amunicji wykorzystuje małe, ale mocne strzykawki.
Komentarz: Niezły, amunicję do niego zdobyć jednak nad podziw trudno.
Min siła: 3
Zasięg: 24
Obrażenia: 12-24
Magazynek: 10
Amunicja: HN (AP) Needler Cartridge
Punkty akcji: 5P
Waga: 5

223 Pistol (pistolet 5,56 mm)
Opis polski: Karabinek kalibru 5,56 mm zmodyfikowany i przycięty do rozmiarów pistoletu. Broń unikatowa, wykonana z wyraźnym pietyzmem i ogromną wprawą.
Komentarz: Najlepsza broń „mała” w grze, z pominięciem Gaussa. Dopóki się owego Gaussa nie dorobisz, to używaj tej broni.
Min. siła: 5
Zasięg: 30
Obrażenia: 20-30
Magazynek: 5
Amunicja: .233 FMJ
Punkty akcji: 5P
Waga: 7

PPK12 Gauss Pistol (pistolet Gaussa PPK12)
Oryginalny opis polski: Niemiecki pistolet PPK12 chwali się za zasięg i moc uderzeniową. Korzysta on z pola elektromagnetycznego do rozpędzania pocisków do ogromnych prędkości, umożliwiając im przebicie praktycznie każdego pancerza.
Komentarz: To jedynie przedsmak większego brata. Już masz chrapkę na jego pełną wersje?
Min siła: 4
Zasięg: 50
Obrażenia: 22-32
Magazynek: 12
Amunicja: 2mm EC
Punkty akcji: 4P
Waga: 6

BROŃ DŁUGA

Pipe Rifle (muszkiet)
Opis polski: Jednostrzałowy karabin domowej roboty.
Komentarz: Znajdziesz w domu Vica w Klamath. Ja się pytam: za czyje grzechy, to dostajemy? Nie wiem za czyje, ale musiały być one naprawdę ciężkie – to wiem na pewno!
Min siła: 5
Zasięg: 20
Obrażenia: 5-12
Magazynek: 1
Amunicja: 10mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P
Waga: 11

Jonny's BB Gun (wiatrówka Jonny'ego)
Opis polski: Wiatrówka Czerwony Kapturek z wydrapanym na kolbie napisem 'Jonny'.
Komentarz: Znajdziesz tą śrutówkę w studni w Modoc - nie wiem, co można z nią zrobić...
Min siła: 3
Zasięg: 22
Obrażenia: 1-3
Magazynek: 100
Amunicja: BB's
Punkty akcji: 5P
Waga: 15

Red Ryder BB Gun (Czerwony Kapturek)
Opis polski: Wiatrówka Czerwony Kapturek. Amerykańska klasyka.
Komentarz: Nawet szczura tym nie zabijesz, już z pięści zadajesz więcej obrażeń.
Min. siła: 3
Zasięg: 22
Obrażenia: 1-3
Magazynek: 100
Amunicja: BB's
Punkty akcji: 5P
Waga: 15

Hunting Rifle (karabin myśliwski)
Opis polski: Myśliwski karabin półautomatyczny Colt Rangemaster kalibru 5,56 mm. Ogień wyłącznie pojedynczy.
Komentarz: Ma spory zasięg, zadaje sporo obrażeń i dopóki nie znajdziesz snajperki lub czegoś mocniejszego (czytaj plazmy), będzie to twoja podstawowa broń do likwidacji pojedynczych celów.
Min. siła: 5
Zasięg: 40
Obrażenia: 8-20
Magazynek: 10
Amunicja: .233 FMJ
Punkty akcji: 5P
Waga: 9

Scoped Hunting Rifle (karabin myśliwski z lunetą)
Opis polski: Nie ma to jak widzieć głupi wyraz twarzy ofiary tuż przed śmiercią. Luneta zamontowana na tym karabinie myśliwskim sprawia, że jest to prostsze, niż kiedykolwiek wcześniej.
Komentarz: Fatalne do walki na odległość mniejszą niż 15 hexów. Ale za to ma rewelacyjną skuteczność, na bardzo duże odległości. Jednak ogólnie się nie opłaca.
Min siła: 5
Zasięg: 40
Obrażenia: 8-20
Magazynek: 10
Amunicja: .223 FMJ
Punkty akcji: 5P
Waga: 13

Red Ryder LE BB Gun (Czerwony Kapturek LE)
Opis polski: Wiatrówka Czerwony Kapturek z edycji limitowanej. Prawdziwa amerykańska klasyka.
Komentarz: Lepsze od Hunting Rifle (karabinu myśliwskiego). Możliwe do kupienia na Bazarze w RNK. Dla maniaków, ale obrażenia są nie najgorsze.
Min. siła: 3
Zasięg: 32
Obrażenia: 25-25
Magazynek:
Amunicja: 100 BB's
Punkty akcji: 5P
Waga: 15

Sniper Rifle (Karabin snajperski)
Opis polski: Karabin snajperski DKS-501. Doskonała broń palna dalekiego zasięgu. Pierwotnie kalibru 7,62 mm, ale ten egzemplarz ma lufę o bardziej popularnej średnicy 5,56 mm.
Komentarz: Ta broń ma jedną wadę, strzał z niej to 6 punktów akcji, niemniej zasięg i moc rekompensują owe wady.
Min. siła: 5
Zasięg: 50
Obrażenia: 14-34
Magazynek: 6
Amunicja: .233 FMJ
Punkty akcji: 6P
Waga: 10

M72 Gauss Rifle (karabin Gaussa M72)
Opis polski: Ta zaprojektowana w Niemczech broń korzysta z pola e-magnetycznego do rozpędzania pocisków do ogromnych prędkości, umożliwiając im przebicie praktycznie każdej przeszkody. Zasięg, celność i moc uderzeniowa M72 niemalże nie mają sobie równych.
Komentarz: Strzał w głowę to śmierć. Zawsze. Nie ma lepszej broni z kategorii „małej broni palnej”.
Min siła: 6
Zasięg: 50
Obrażenia: 32-43
Magazynek: 20
Amunicja: 2mm EC
Punkty ruchu: 5P, 6C
Waga: 10

STRZELBY

Shotgun (strzelba)
Opis polski: Dwururka Winchester Widowmaker kalibru 12. Krótkie lufy, mahoniowy uchwyt.
Komentarz: Używaj Pistoletu 10 mm, zamiast tego. Ta oto strzelba zadaje śmieszne obrażenia, ma malutki magazynek i w praktyce pistolet jest lepszy.
Min. siła: 4
Zasięg: 14
Obrażenia: 12-22
Magazynek: 2
Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells
Punkty akcji: 5P
Waga: 11

Sawed-Off Shotgun (obrzyn)
Opis polski: Strzelba z odpiłowaną kilkucentymetrową częścią luf i kolby. Duży rozrzut w ten sposób spreparowanej broni czyni z niej idealne narzędzie do krótkodystansowej walki z większą liczbą przeciwników.
Komentarz: Tę broń ma Cassidy. Jest lepsza od zwykłego shotguna, ale ma dwa razy mniejszy zasięg.
Min siła: 4
Zasięg: 7
Obrażenia: 12-24
Magazynek: 2
Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells
Punkty akcji: 5P
Waga: 5

Combat Shotgun (strzelba bojowa)
Opis polski: Strzelba bojowa Winchester City-Killer kalibru 12 w doskonałym stanie. Zamontowane dodatkowe uszczelnienie przeciwpyłowe do walki pustynnej zwiększa jej niezawodność.
Komentarz: Shotgun z opcją strzelania serią? TAK! Jeszcze lepsze od SMG i AK! Szkoda, że amunicja sporo waży. Teorytycznie FN jest lepsze, ale ta spluwa zadaje więcej obrażeń na krótką odległość.
Min. siła: 5
Zasięg: 22
Obrażenia: 15-25
Magazynek: 12
Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 11

H&K CAWS (H&K CAWS)
Opis polski: Nazwa strzelby oznacza 'broń uderzeniową krótkiego zasięgu'. Doskonała w walce na krótki dystans. Wybranie układu pneumatycznego umożliwiło stworzenie broni jednocześnie poręcznej i nadającej pociskom dużą prędkość wylotową.
Komentarz: Przydatny i bardzo lekki shotgun. Lepszy od Combat Shotgun.
Min siła: 6
Zasięg: 30
Obrażenia: 15-25
Magazynek: 10
Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 6

Pancor Jackhammer (Pancor Jackhammer)
Opis polski: Jackhammer to łatwa do opanowania strzelba pneumatyczna. Umieszczenie magazynka za mechanizmem spustowym umożliwiło dobre wyważenie broni, zwiększając jednocześnie celność.
Komentarz: Naprawdę doskonała broń, ma ją szef rancza w RNK.
Min siła: 5
Zasięg: 35
Obrażenia: 18-29
Magazynek: 10
Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 13

BROŃ SZYBKOSTRZELNA

Combat Rifle (karabin szturmowy)
Opis polski: Karabinek automatyczny AK-112. Stary model wojskowy wycofywany z użytku już przed Wojną. Zdolny do prowadzenia ognia pojedynczego i ciągłego z wykorzystaniem osiągającej wielkie prędkości amunicji kalibru 5 mm.
Komentarz: Zastąp nim SMG i używaj w ten sam sposób. Dostaniesz go w Ghost Farm (Nawiedziona Farma). Polecam strzelać seriami.
Min. siła: 5
Zasięg: 45
Obrażenia: 8-16
Magazynek: 24
Amunicja: 5mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 8

Assault Rifle (Exp. Mag.) (karabin szturmowy (zw. mag.))
Opis polski: Ten karabin szturmowy wyposażono w wojskowy, a więc większy, magazynek amunicyjny. Ta zmiana ułatwia skuteczne prowadzenie długich wymian ogniowych.
Komentarz: Ten magazynek jest naprawdę pojemny, 100 pocisków = 9 serii! Polecam!
Min siła: 5
Zasięg: 45
Obrażenia: 8-16
Magazynek: 100
Amunicja: 5mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 10

FN FAL (FN FAL)
Opis polski: Najczęściej używany karabin w dziejach sił zbrojnych. Niezawodna broń szturmowa, przydatna w każdej sytuacji taktycznej i terenowej.
Komentarz: Warto ulepszyć, niestety używa trudno dostępnej amunicji. Niemniej jak już ową będziesz posiadał, to strzelał będziesz celnie i mocno.
Min siła: 5
Zasięg: 35
Obrażenia: 9-18
Magazynek: 20
Amunicja: 7.62mm
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 10

FN FAL (Night Sight) (FN FAL (noktowizor))
Opis polski: Najczęściej używany karabin w dziejach sił zbrojnych. Niezawodna broń szturmowa, przydatna w każdej sytuacji taktycznej i terenowej. Ten model wyposażono dodatkowo w noktowizor ułatwiający walkę w nocy.
Komentarz: Noktowizor umożliwia nie przyzwoitą wręcz skuteczność walki w nocy.
Min siła: 5
Zasięg: 35
Obrażenia: 9-18
Magazynek: 20
Amunicja: 7.62mm
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 11

XL70E3 (XL70E3)
Opis polski: W chwili wybuchu Wojny była to broń eksperymentalna. Dzięki wykorzystaniu w procesie produkcji niemal wyłącznie wyjątkowo mocnych polimerów jest ona niemalże niezniszczalna. Ponadto jest lekka, celna, łatwa w składaniu i szybkostrzelna.
Komentarz: W posiadaniu tej broni jest jedna z kobiet na Tankowcu w San Francisco – fajnie wygląda, nic poza tym.
Min siła: 5
Zasięg: 35
Obrażenia: 12-19
Magazynek: 20
Amunicja: 5mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 10

BROŃ MASZYNOWA

10mm SMG (pistolet maszynowy 10 mm)
Opis polski: Pistolet maszynowy Heckler & Koch MP9 (wariant 10 mm) średniej wielkości, zdolny do prowadzenia ognia pojedynczego i ciągłego.
Komentarz: Oto broń, której szerokie zastosowanie powinieneś przetestować zaraz po zdobyciu. Osobiście robiłem tak: strzelałem z Hunting Rifle do zbliżającego się wroga, a kiedy tegoż dzieliło ode mnie 1-5 hexów, to wyjmowałem tą pukawkę i ładowałem z bursta (serią). Generalnie nie pamiętam, by cokolwiek przeżyło pierwszą serię.
Min. siła: 4
Zasięg: 25
Obrażenia: 5-12
Magazynek: 30
Amunicja: 10mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 5

HK P90c (HK P90c)
Opis polski: W momencie wybuchu Wojny Heckler&Koch P90c dopiero wchodził do użycia. Pneumatyczny układ broni i jej niewielkie rozmiary ułatwiają kontrolę nad nią. P90c jest cenione za niezawodność i dużą siłę ognia.
Komentarz: Mocniejsza od SMG, jednak słabsze od karabinu. Strzelaj seriami do woli, albowiem amunicji raczej Ci nie zabraknie.
Min siła: 4
Zasięg: 30
Obrażenia: 12-16
Magazynek: 24
Amunicja: 10mm JHP/AP lub 9mm (Ball)
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 9

Tommy Gun (Thompson M1928)
Opis polski: Ten pistolet maszynowy wygląda niezwykle groźnie, a każde spojrzenie na niego przepełnia cię chęcią nałożenia prochowca, kapelusza i kastetu. Amunicję pobiera z dużego magazynka bębnowego mieszczącego 50 nabojów.
Komentarz: Jedyną zaletą tej broni jest pojemny magazynek, oraz fakt że jest taka…gangsterska.
Min siła: 6
Zasięg: 32
Obrażenia: 3-20
Magazynek: 50
Amunicja: .45 Caliber
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 12

M3A1 "Grease Gun" SMG (pistolet maszynowy M3A1)
Opis polski: Ta broń zapełniała arsenały Gwardii Narodowej - z czynnej służby wyparło je nowsze uzbrojenie. Prosta konstrukcja i małe koszty produkcji sprawiają jednak, że w użyciu pozostaje nadal duża liczba jej egzemplarzy.
Komentarz: Strzela trudno dostępną amunicją, co sprawia, iż jest praktycznie nie przydatna. Warto zwrócić uwagę, że ma szybszy strzał od reszty broni (seria to tylko 5PA).
Min siła: 4
Zasięg: 20
Obrażenia: 10-20
Magazynek: 30 .
Amunicja: 45 Caliber
Punkty akcji: 4P 5S
Waga: 10

H&K G11 (H&K G11)
Opis polski: Broń, która zrewolucjonizowała zasady konstrukcji uzbrojenia szturmowego. Strzela bezłuskowymi pociskami składającymi się z substancji napędzającej otaczającej właściwy ładunek. Pozwala to korzystać z bardzo poj. magazynków.
Komentarz: Rzeczywiście ma spory magazynek, ale skutecznośc tej broni na magazynu się ledwo zaczyna. Jedyna wada, to fakt, że owy magazynek ciężko zapełnić, a to z uwagi na nieprzeciętnej rzadkości amunicję. Zawsze jednak można poszukać jej u Centrologów.
Min siła: 5
Zasięg: 35
Obrażenia: 10-20
Magazynek: 50
Amunicja: 4.7 Caseless
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 9

H&K G11E (H&K G11E)
Opis polski: Ta pneumatyczna broń wsparcia została stworzona z myślą o zwiększeniu siły ognia drużyn uderzeniowych. Strzela bezłuskowymi pociskami składającymi się z substancji napędzającej otaczającej właściwy ładunek.
Komentarz: Dużo skuteczniejsza od nieulepszonej wersji. Fajne cacko, noszą je Hubologiści (Centrolodzy), więc amunicji ci już nie powinno zabraknąć, co nie zmienia faktu, że będzie ona bardzo rzadka.
Min siła: 6
Zasięg: 40
Obrażenia: 13-23
Magazynek: 50
Amunicja: 4.7mm Caseless
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 9
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.