ďťż
 
 
 
 

Wštki


[F1] Throwing weapons - Broń Rzucana (Scream)



Loki Lyesmyth - Sob 04.08.2007, 21:27:16
" />THROWING WEAPONS - Broń Rzucana
Broń z tej kategorii ma moc porównywalną do petardy, i nawet przy throwing 100%(rzucanie) masz dużą szanse, że rzucisz panu Bogu w okno a nie w swój cel. Innymi słowy zbędne, z drugiej strony fajnie jest rzucić jakiemuś Mutantowi kamieniem po łbie

Rock (kamień)
Opis polski: Wersja ulepszona, kamień produkcji firmy granit SA.
Komentarz: Wesoły opis, to wszystko co owa broń może ci zaoferować
Min siła: 1
Zasięg: 12
Obrażenia: 1-4
Punkty akcji: RZ: 4
Waga: 1

Spear (włócznia)
Opis polski: Ostra jak brzytwa broń drzewcowa z grotem z poddanej obróbce stali.
Komentarz: Tak, możesz nią rzucić. Tak masz racje – nie opłaca się.
Min siła: 4
Zasięg: 2
Obrażenia: 3-15
Punkty akcji: P: 4 RZ: 6
Waga: 4

Throwing Knife (nóż do rzucania)
Opis polski: Nóż specjalnie wyważony do rzucania. Wykonany z tytanu, zaostrzony laserowo.
Komentarz: Obrażenia tak śmiesznie małe, że nawet sie nie schylaj po to
Min siła: 3
Zasięg: 16
Obrażenia: 3-6
Punkty akcji: C: 4 RZ: 5
Waga: 1

Molotov Cocktail (koktajl Mołotowa)
Opis polski: Granat zapalający domowej roboty.
Komentarz: Wygląda jak wódka, i to jedyne co jest w tym fajne.
Min siła: 3
Zasięg: 12
Obrażenia: 8-20
Punkty akcji: RZ: 5
Waga: 1

Grenade (Frag) (granat odłamkowy)
Opis polski: Standardowy granat odłamkowy. Zawiera niewielką ilość silnego materiału wybuchowego, który po wywoływanej uderzeniem w dowolny obiekt eksplozji zmienia skorupę w siejące zniszczenie odłamki.
Komentarz: Petarda mówiłem! Byle seria z SMG zadaje więcej obrażeń
Min siła: 3
Zasięg: 15
Obrażenia: 20-35
Punkty akcji: RZ: 4
Waga: 1

Grenade (Plasma) (granat plazmowy)
Opis polski: Magnetycznie zamknięty pojemnik plazmy z detonatorem. Po uderzeniu w dowolny obiekt wytwarza obłok gorącego, zjonizowanego gazu.
Komentarz: Osobiście wole używać plasma rifle – pewniejsza, a końcowy efekt lepszy
Min siła: 4
Zasięg: 15
Obrażenia: 40-90
Punkty akcji: RZ: 4
Waga: 1

Grenade (Pulse) (granat EMP)
Opis polski: Granat wytwarzający przy detonacji impuls elektromagnetyczny (EMP), niszczący układy elektroniczne. Nie oddziaływuje na istoty żywe, zapalnik kontaktowy.
Komentarz: Dobre na roboty. W grze nie ma wielu robotów, zauważyłeś?
Min siła: 4
Zasięg: 15
Obrażenia: 100-150
Punkty akcji: RZ: 4
Waga: 1

Flare (Flara)
Opis polski: Standardowa flara przez krotki okres czasu po uaktywnieniu (po przez odkręcenie czubka) wytwarza światło.
Komentarz: Po użyciu zacznie się świecić. Odpowiednio rzucona niewluje minusy do walki w nocy. Lepiej podkręć jasność w Opcjach, a ową flare sprzedaj.
Min siła: 1
Zasięg: 15
Obrażenia: 1
Punkty akcji: RZ: 4
Waga: 1
.

Flare (Flara Zapalona)
Opis polski: Standardowa flara przez krotki okres czasu po uaktywnieniu (po przez odkręcenie czubka) wytwarza światło
Komentarz: Użyta flara. Odpowiednio rzucona niewluje minusy do walki w nocy. Lepiej podkręć jasność w Opcjach
Min siła: 1
Zasięg: 15
Obrażenia: 1
Punkty akcji: RZ: 4
Waga: 1




OsaX Nymloth - Sob 04.08.2007, 21:41:00
" /> Cytuj:



Loki Lyesmyth - Sob 04.08.2007, 22:00:52
" />Done



Frost - Pon 06.08.2007, 13:43:00
" /> Cytuj:




Loki Lyesmyth - Pon 06.08.2007, 14:45:31
" />zmieniłem na nawet sie po to nie schylaj

a co do komentarzy to przynajmniej znasz ich uzytecznosc ;]



Joneleth - Pon 06.08.2007, 21:36:40
" /> Cytuj:



Loki Lyesmyth - Pon 06.08.2007, 22:19:43
" />jan ie zauazam ujemnych modyfikatorów w walce nocnej, pozatym tak gdzieś w okolicy lvl 7 skile sa jzu tak nabite ze z hunta trafi sie braminowi w oko z 500 haxów więc wiesz :]



OsaX Nymloth - Pon 06.08.2007, 22:51:30
" />Ale mimo to możesz napisać o tym w komentarzu, dla tych co nie wiedzą o tych modyfikatorach



Loki Lyesmyth - Pon 06.08.2007, 22:52:45
" />ja sie o nich dowiedziałem w dówójce kiedy czytałem komentarz do ulepszonego Fn fal ;]

Wysłany Wto 07.8.2007 00:55:26:

do F2 też to dopisałem



KoZa - Pon 13.08.2007, 14:26:09
" />Z tego, co przeczytałem w komentarzach, większość błędów wychwyciliście już wcześniej. Poprawiłem kilka literówek i błędów interpunkcyjnych. Tekst IMHO gotowy.

THROWING WEAPONS - Broń Rzucana

Broń z tej kategorii ma moc porównywalną do petardy, i nawet przy throwing (rzucanie) na 100% masz dużą szanse, że rzucisz panu Bogu w okno a nie w swój cel. Innymi słowy - zbędne. Z drugiej strony fajnie jest rzucić jakiemuś Mutantowi kamieniem po łbie.

Rock (kamień)
Opis polski: Wersja ulepszona, kamień produkcji firmy granit SA.
Komentarz: Wesoły opis, to wszystko co owa broń może ci zaoferować.
Min siła: 1
Zasięg: 12
Obrażenia: 1-4
Punkty akcji: RZ: 4
Waga: 1

Spear (włócznia)
Opis polski: Ostra jak brzytwa broń drzewcowa z grotem z poddanej obróbce stali.
Komentarz: Tak, możesz nią rzucić. Tak, masz racje – nie opłaca się.
Min siła: 4
Zasięg: 2
Obrażenia: 3-15
Punkty akcji: P: 4 RZ: 6
Waga: 4

Throwing Knife (nóż do rzucania)
Opis polski: Nóż specjalnie wyważony do rzucania. Wykonany z tytanu, zaostrzony laserowo.
Komentarz: Obrażenia tak śmiesznie małe, że nawet sie nie schylaj po to.
Min siła: 3
Zasięg: 16
Obrażenia: 3-6
Punkty akcji: C: 4 RZ: 5
Waga: 1

Molotov Cocktail (koktajl Mołotowa)
Opis polski: Granat zapalający domowej roboty.
Komentarz: Wygląda jak wódka, i to jedyne co jest w tym fajne.
Min siła: 3
Zasięg: 12
Obrażenia: 8-20
Punkty akcji: RZ: 5
Waga: 1

Grenade (Frag) (granat odłamkowy)
Opis polski: Standardowy granat odłamkowy. Zawiera niewielką ilość silnego materiału wybuchowego, który po wywoływanej uderzeniem w dowolny obiekt eksplozji zmienia skorupę w siejące zniszczenie odłamki.
Komentarz: Petarda, mówiłem! Byle seria z SMG zadaje więcej obrażeń.
Min siła: 3
Zasięg: 15
Obrażenia: 20-35
Punkty akcji: RZ: 4
Waga: 1

Grenade (Plasma) (granat plazmowy)
Opis polski: Magnetycznie zamknięty pojemnik plazmy z detonatorem. Po uderzeniu w dowolny obiekt wytwarza obłok gorącego, zjonizowanego gazu.
Komentarz: Osobiście wole używać plasma rifle – pewniejsza, a końcowy efekt lepszy.
Min siła: 4
Zasięg: 15
Obrażenia: 40-90
Punkty akcji: RZ: 4
Waga: 1

Grenade (Pulse) (granat EMP)
Opis polski: Granat wytwarzający przy detonacji impuls elektromagnetyczny (EMP), niszczący układy elektroniczne. Nie oddziałuje na istoty żywe, zapalnik kontaktowy.
Komentarz: Dobre na roboty. W grze nie ma wielu robotów, zauważyłeś?
Min siła: 4
Zasięg: 15
Obrażenia: 100-150
Punkty akcji: RZ: 4
Waga: 1

Flare (Flara)
Opis polski: Standardowa flara przez krotki okres czasu po uaktywnieniu (po przez odkręcenie czubka) wytwarza światło.
Komentarz: Po użyciu zacznie się świecić. Odpowiednio rzucona niweluje minusy do walki w nocy. Lepiej podkręć jasność w opcjach, a ową flarę sprzedaj.
Min siła: 1
Zasięg: 15
Obrażenia: 1
Punkty akcji: RZ: 4
Waga: 1



Loki Lyesmyth - Pon 13.08.2007, 14:29:16
" />KoZa
jesli w tekscie o f1 był błąd
to w analogicznym o f2 go poprawiłem
to tak gwoli ścisłości



KoZa - Pon 13.08.2007, 14:36:07
" /> Cytuj:
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.