ďťż
Wštki |
[F1] Throwing weapons - Broń Rzucana (Scream)
Loki Lyesmyth - Sob 04.08.2007, 21:27:16 " />THROWING WEAPONS - Broń Rzucana Broń z tej kategorii ma moc porównywalną do petardy, i nawet przy throwing 100%(rzucanie) masz dużą szanse, że rzucisz panu Bogu w okno a nie w swój cel. Innymi słowy zbędne, z drugiej strony fajnie jest rzucić jakiemuś Mutantowi kamieniem po łbie Rock (kamień) Opis polski: Wersja ulepszona, kamień produkcji firmy granit SA. Komentarz: Wesoły opis, to wszystko co owa broń może ci zaoferować Min siła: 1 Zasięg: 12 Obrażenia: 1-4 Punkty akcji: RZ: 4 Waga: 1 Spear (włócznia) Opis polski: Ostra jak brzytwa broń drzewcowa z grotem z poddanej obróbce stali. Komentarz: Tak, możesz nią rzucić. Tak masz racje – nie opłaca się. Min siła: 4 Zasięg: 2 Obrażenia: 3-15 Punkty akcji: P: 4 RZ: 6 Waga: 4 Throwing Knife (nóż do rzucania) Opis polski: Nóż specjalnie wyważony do rzucania. Wykonany z tytanu, zaostrzony laserowo. Komentarz: Obrażenia tak śmiesznie małe, że nawet sie nie schylaj po to Min siła: 3 Zasięg: 16 Obrażenia: 3-6 Punkty akcji: C: 4 RZ: 5 Waga: 1 Molotov Cocktail (koktajl Mołotowa) Opis polski: Granat zapalający domowej roboty. Komentarz: Wygląda jak wódka, i to jedyne co jest w tym fajne. Min siła: 3 Zasięg: 12 Obrażenia: 8-20 Punkty akcji: RZ: 5 Waga: 1 Grenade (Frag) (granat odłamkowy) Opis polski: Standardowy granat odłamkowy. Zawiera niewielką ilość silnego materiału wybuchowego, który po wywoływanej uderzeniem w dowolny obiekt eksplozji zmienia skorupę w siejące zniszczenie odłamki. Komentarz: Petarda mówiłem! Byle seria z SMG zadaje więcej obrażeń Min siła: 3 Zasięg: 15 Obrażenia: 20-35 Punkty akcji: RZ: 4 Waga: 1 Grenade (Plasma) (granat plazmowy) Opis polski: Magnetycznie zamknięty pojemnik plazmy z detonatorem. Po uderzeniu w dowolny obiekt wytwarza obłok gorącego, zjonizowanego gazu. Komentarz: Osobiście wole używać plasma rifle – pewniejsza, a końcowy efekt lepszy Min siła: 4 Zasięg: 15 Obrażenia: 40-90 Punkty akcji: RZ: 4 Waga: 1 Grenade (Pulse) (granat EMP) Opis polski: Granat wytwarzający przy detonacji impuls elektromagnetyczny (EMP), niszczący układy elektroniczne. Nie oddziaływuje na istoty żywe, zapalnik kontaktowy. Komentarz: Dobre na roboty. W grze nie ma wielu robotów, zauważyłeś? Min siła: 4 Zasięg: 15 Obrażenia: 100-150 Punkty akcji: RZ: 4 Waga: 1 Flare (Flara) Opis polski: Standardowa flara przez krotki okres czasu po uaktywnieniu (po przez odkręcenie czubka) wytwarza światło. Komentarz: Po użyciu zacznie się świecić. Odpowiednio rzucona niewluje minusy do walki w nocy. Lepiej podkręć jasność w Opcjach, a ową flare sprzedaj. Min siła: 1 Zasięg: 15 Obrażenia: 1 Punkty akcji: RZ: 4 Waga: 1 . Flare (Flara Zapalona) Opis polski: Standardowa flara przez krotki okres czasu po uaktywnieniu (po przez odkręcenie czubka) wytwarza światło Komentarz: Użyta flara. Odpowiednio rzucona niewluje minusy do walki w nocy. Lepiej podkręć jasność w Opcjach Min siła: 1 Zasięg: 15 Obrażenia: 1 Punkty akcji: RZ: 4 Waga: 1 OsaX Nymloth - Sob 04.08.2007, 21:41:00 " /> Cytuj: Loki Lyesmyth - Sob 04.08.2007, 22:00:52 " />Done Frost - Pon 06.08.2007, 13:43:00 " /> Cytuj: Loki Lyesmyth - Pon 06.08.2007, 14:45:31 " />zmieniłem na nawet sie po to nie schylaj a co do komentarzy to przynajmniej znasz ich uzytecznosc ;] Joneleth - Pon 06.08.2007, 21:36:40 " /> Cytuj: Loki Lyesmyth - Pon 06.08.2007, 22:19:43 " />jan ie zauazam ujemnych modyfikatorów w walce nocnej, pozatym tak gdzieś w okolicy lvl 7 skile sa jzu tak nabite ze z hunta trafi sie braminowi w oko z 500 haxów więc wiesz :] OsaX Nymloth - Pon 06.08.2007, 22:51:30 " />Ale mimo to możesz napisać o tym w komentarzu, dla tych co nie wiedzą o tych modyfikatorach Loki Lyesmyth - Pon 06.08.2007, 22:52:45 " />ja sie o nich dowiedziałem w dówójce kiedy czytałem komentarz do ulepszonego Fn fal ;] Wysłany Wto 07.8.2007 00:55:26: do F2 też to dopisałem KoZa - Pon 13.08.2007, 14:26:09 " />Z tego, co przeczytałem w komentarzach, większość błędów wychwyciliście już wcześniej. Poprawiłem kilka literówek i błędów interpunkcyjnych. Tekst IMHO gotowy. THROWING WEAPONS - Broń Rzucana Broń z tej kategorii ma moc porównywalną do petardy, i nawet przy throwing (rzucanie) na 100% masz dużą szanse, że rzucisz panu Bogu w okno a nie w swój cel. Innymi słowy - zbędne. Z drugiej strony fajnie jest rzucić jakiemuś Mutantowi kamieniem po łbie. Rock (kamień) Opis polski: Wersja ulepszona, kamień produkcji firmy granit SA. Komentarz: Wesoły opis, to wszystko co owa broń może ci zaoferować. Min siła: 1 Zasięg: 12 Obrażenia: 1-4 Punkty akcji: RZ: 4 Waga: 1 Spear (włócznia) Opis polski: Ostra jak brzytwa broń drzewcowa z grotem z poddanej obróbce stali. Komentarz: Tak, możesz nią rzucić. Tak, masz racje – nie opłaca się. Min siła: 4 Zasięg: 2 Obrażenia: 3-15 Punkty akcji: P: 4 RZ: 6 Waga: 4 Throwing Knife (nóż do rzucania) Opis polski: Nóż specjalnie wyważony do rzucania. Wykonany z tytanu, zaostrzony laserowo. Komentarz: Obrażenia tak śmiesznie małe, że nawet sie nie schylaj po to. Min siła: 3 Zasięg: 16 Obrażenia: 3-6 Punkty akcji: C: 4 RZ: 5 Waga: 1 Molotov Cocktail (koktajl Mołotowa) Opis polski: Granat zapalający domowej roboty. Komentarz: Wygląda jak wódka, i to jedyne co jest w tym fajne. Min siła: 3 Zasięg: 12 Obrażenia: 8-20 Punkty akcji: RZ: 5 Waga: 1 Grenade (Frag) (granat odłamkowy) Opis polski: Standardowy granat odłamkowy. Zawiera niewielką ilość silnego materiału wybuchowego, który po wywoływanej uderzeniem w dowolny obiekt eksplozji zmienia skorupę w siejące zniszczenie odłamki. Komentarz: Petarda, mówiłem! Byle seria z SMG zadaje więcej obrażeń. Min siła: 3 Zasięg: 15 Obrażenia: 20-35 Punkty akcji: RZ: 4 Waga: 1 Grenade (Plasma) (granat plazmowy) Opis polski: Magnetycznie zamknięty pojemnik plazmy z detonatorem. Po uderzeniu w dowolny obiekt wytwarza obłok gorącego, zjonizowanego gazu. Komentarz: Osobiście wole używać plasma rifle – pewniejsza, a końcowy efekt lepszy. Min siła: 4 Zasięg: 15 Obrażenia: 40-90 Punkty akcji: RZ: 4 Waga: 1 Grenade (Pulse) (granat EMP) Opis polski: Granat wytwarzający przy detonacji impuls elektromagnetyczny (EMP), niszczący układy elektroniczne. Nie oddziałuje na istoty żywe, zapalnik kontaktowy. Komentarz: Dobre na roboty. W grze nie ma wielu robotów, zauważyłeś? Min siła: 4 Zasięg: 15 Obrażenia: 100-150 Punkty akcji: RZ: 4 Waga: 1 Flare (Flara) Opis polski: Standardowa flara przez krotki okres czasu po uaktywnieniu (po przez odkręcenie czubka) wytwarza światło. Komentarz: Po użyciu zacznie się świecić. Odpowiednio rzucona niweluje minusy do walki w nocy. Lepiej podkręć jasność w opcjach, a ową flarę sprzedaj. Min siła: 1 Zasięg: 15 Obrażenia: 1 Punkty akcji: RZ: 4 Waga: 1 Loki Lyesmyth - Pon 13.08.2007, 14:29:16 " />KoZa jesli w tekscie o f1 był błąd to w analogicznym o f2 go poprawiłem to tak gwoli ścisłości KoZa - Pon 13.08.2007, 14:36:07 " /> Cytuj: |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |