ďťż
 
 
 
 

Wštki


[F1] Solucja - 01 Vault 13 (KoZa)



KoZa - Śro 15.08.2007, 21:08:03
" />#01
Krypta 13 (Vault 13) i podziemia

Przygodę z Falloutem zaczynasz przed wejściem do Krypty 13, skąd to przed chwilą zostałeś odprawiony z zadaniem odnalezienia chipa do kontroli produkcji wody. Penetrację jaskiń zacznij od zebrania sprzętu, który pozostawił po sobie poprzedni opuszczający Kryptę śmiałek – mowa oczywiście o napawającym optymizmem szkielecie, leżącym dokładnie pod Twoimi nogami. Uzbrój się w pistolet oraz nóż i rozpocznij polowanie na szczury. Jeśli stworzyłeś sobie postać strzelca, to możesz z czystym sumieniem używać gnata – amunicję i tak szybko zdobędziesz, więc nie ma co oszczędzać. Jeśli natomiast wybrałeś ścieżkę postaci walczącej wręcz, to lepiej odpuść sobie eliminowanie gryzoni na dystans – będziesz głównie walił po ścianach. Twoim zadaniem – poza całkowitą deratyzacją w celu zyskania doświadczenia – jest dotarcie do południowo-zachodniego wyjścia z podziemi. Po dotarciu na miejsce przejdziesz po raz pierwszy do ekranu mapy świata.

Tu mała wskazówka. Przejdź na sąsiedni kwadrat kartograficzny i wróć ponownie na teren Krypty – teraz masz możliwość wejścia na któreś z pięter podziemnego kompleksu. Co to daje? Otóż masz szansę porozmawiać z innymi mieszkańcami, by poznać ich wizję świata zewnętrznego. Poza tym, istnieje szereg rzeczy, które możesz załatwić.

- Jeśli zostałeś ranny podczas zabijania szczurów, możesz się za darmo wyleczyć w kompleksie medycznym (pierwsze piętro).

- Ze skrytki przy wyjściu do jaskiń możesz zabrać dodatkowe flary. Niby nic, ale na początek przyda się trochę ekstra sprzętu, który można łatwo sprzedać.

- Porozmawiaj z Teresą na drugim piętrze. Jeśli masz gadane, to już teraz możesz zdusić w zarodku rodzący się bunt. Jeśli teraz Ci się nie uda, to będziesz miał jeszcze okazję się tym zająć, jak wrócisz z Water Chipem.

- Zwiedź magazyn z wodą (np. w nocy). Poza duża ilością manierek, znajdziesz również trochę medykamentów. A te się naprawdę przydają!

- Przekonaj strażnika na trzecim piętrze, że naprawdę przydałoby Ci się trochę dodatkowego sprzętu. Jeśli jesteś dobry w gadaniu, to możesz w ten sposób zyskać m.in... shotguna! A to naprawdę ułatwia start. Oczywiście, złapiesz się również na trochę amunicji.

- Jeśli masz odpowiednio wysokie umiejętności naukowe (science), możesz ich użyć na komputerach w bibliotece. W dwóch wypadkach jest to premiowane punktami doświadczenia.

- Jeśli zagadasz kilka razy Nadzorcę, to jest realna szansa, że dorzuci Ci trochę dodatkowej amunicji i stimpaków.

Po zakończeniu zwiedzania własnego byłego domu, możesz udać w kierunku pierwszego celu – Krypty 15. Przerwij podróż, gdy zbliżysz się do innej, nieoznaczonej jeszcze na mapie lokacji. Będzie to Shady Sands.




Loki Lyesmyth - Śro 15.08.2007, 21:38:50
" />polskośc KoZa
cieniste piaski



Joneleth - Śro 15.08.2007, 22:16:04
" /> Cytuj:



Loki Lyesmyth - Śro 15.08.2007, 22:18:06
" /> Cytuj:




Joneleth - Śro 15.08.2007, 22:26:00
" />Ja to wykonuję zawsze po pierwszym przyjściu...
I zapomniałem jeszcze o możliwości naciągnięcia Nadzorcy na dodatkowe naboje i bodajże stimpaki, wystarczy kilkakrotnie go zagadać i w pewnym momencie poprosić o zapasy.



KoZa - Czw 16.08.2007, 10:21:29
" /> Cytuj:



Joneleth - Czw 16.08.2007, 10:32:21
" /> Cytuj:



KoZa - Wto 21.08.2007, 07:40:26
" />Poprawione.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.