ďťż
 
 
 
 

Wštki


[F1] Small guns - Broń lekka (Scream)



Loki Lyesmyth - Sob 04.08.2007, 21:20:54
" />SMALL GUNS - Broń Lekka
O to jest spis broni sklasyfikowanych jako mała broń(small guns) i tę właśnie umiejętność należy ładować, by lepiej z nich strzelać.
Legenda
P: = strzał pojedynczy
S – strzał serią

Red Ryder BB Gun (Czerwony Kapturek)
Opis polski: Wiatrówka Czerwony Kapturek. Amerykańska klasyka.
Komentarz: Nawet szczura tym nie zabijesz! Z pięści zadajesz więcej obrażeń
Min. siła: 3
Zasięg: 22
Obrażenia: 1-3
Magazynek: 100
Amunicja: BB's
Punkty akcji: 5P
Waga: 15

9mm Mauser (Mauser 9 mm)
Opis polski: Pistolet Mauser M/96 na amunicję Parabellum. W doskonałym stanie, niezwykle celny.
Komentarz: Ma go Gizmo. Unikat, jednak słaby, jak już go zdobędziesz, nie ma sensu byś go używał
Min. siła: 3
Zasięg: 22
Obrażenia: 5-10
Magazynek: 7
Amunicja: 9mm ball
Punkty akcji: 4P
Waga: 5

Shotgun (strzelba)
Opis polski: Dwururka Winchester Widowmaker kalibru 12. Krótkie lufy, mahoniowy uchwyt.
Komentarz: używaj pistola10mm, miast tego. Ta oto strzelba zadaje śmieszne DMG, ma malutki magazynek, i w praktyce pistolet jest lepszy.
Min. siła: 4
Zasięg: 14
Obrażenia: 12-22
Magazynek: 2
Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells
Punkty akcji: 5P
Waga: 11

10mm Pistol (pistolet 10 mm)
Opis polski: Pistolet powtarzalny Colt 6520 kalibru 10 mm. Każde naciśnięcie spustu automatycznie przeładowuje broń, aż do wyczerpania zawartości magazynka. Wyłącznie pojedyncze strzały.
Komentarz: Masz ją już od samego początku. Używaj aż nie dorwiesz się do SMG, a nie pożałujesz
Min. siła: 3
Zasięg: 25
Obrażenia: 5-12
Magazynek: 12
Amunicja: 10mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P
Waga: 3

Desert Eagle .44 (Desert Eagle .44)
Opis polski: Pradawny pistolet Magnum Desert Eagle na amunicję 0,44 cala. Długoletnie zainteresowanie kinematografią końca XX w. sprawiło, że to bodaj najpopularniejsza krótka broń palna wszech czasów.
Komentarz: Metal armor blokuje każdy strzał tej broni, a w momencie gdy będzie już twoja, raczej niewielu będzie nosić słabsze zbroje.
Min. siła: 4
Zasięg: 25
Obrażenia: 10-16
Magazynek: 8
Amunicja: .44 Magnum JHP/AP
Punkty akcji: 5P
Waga: 4

14mm Pistol (pistolet 14 mm)
Opis polski: Pistolet samopowtarzalny SIG-Sauer niemal armatniego kalibru 14 mm. Spora broń ręczna, strzelająca ogniem pojedynczym. Doskonała, szwajcarska jakość wykonania.
Komentarz: Dość mocna pukawka, najłatwiej ją zdobyć na barmanie w Złomowie (Junktown) Problem polega na tym, że skuteczność tej broni, porównywalna jest do hunting rifle(karabinu myśliwskiego), a za to częstotliwość znajdowania pocisków do tej broni, w porównaniu do innych, jest zatrważająco niska, co dyskwalifikuje tę broń, z skutecznego użycia.
Min. siła: 4
Zasięg: 24
Obrażenia: 12-22
Magazynek: 6
Amunicja: 14mm AP
Punkty akcji: 5P
Waga: 5

10mm SMG (pistolet maszynowy 10 mm)
Opis polski: Pistolet maszynowy Heckler & Koch MP9 (wariant 10 mm) średniej wielkości, zdolny do prowadzenia ognia pojedynczego i ciągłego.
Komentarz: O to broń, której szeroki zastosowanie, powinieneś przetestować zaraz po wyjściu z krypty 8. Osobiście robiłem tak. Strzelałem ze hunting rifle pojedynczo do zbliżającego się wroga, a kiedy tego dzieliło 1-5 hexów, wtedy wyjmowałem tę pukawkę i ładowałem serię(burst). Generalnie nie pamiętam by cokolwiek poza szefem Khanów przeżyło pierwszą serie.
Min. siła: 4
Zasięg: 25
Obrażenia: 5-12
Magazynek: 30
Amunicja: 10mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P : 6S
Waga: 5

Hunting Rifle (karabin myśliwski)
Opis polski: Myśliwski karabin półautomatyczny Colt Rangemaster kalibru 5,56 mm. Ogień wyłącznie pojedynczy.
Komentarz: Ma spory zasięg, sporo obrażeń i dopóki nie znajdziesz snajperki, lub czegoś mocniejszego(czytaj plazmy) będzie to twoja podstawowa broń do likwidacji pojedynczych celów
Min. siła: 5
Zasięg: 40
Obrażenia: 8-20
Magazynek: 10
Amunicja: .233 FMJ
Punkty akcji: 5P
Waga: 9

Combat Rifle (karabin szturmowy)
Opis polski: Karabinek automatyczny AK-112. Stary model wojskowy wycofywany z użytku już przed Wojną. Zdolny do prowadzenia ognia pojedynczego i ciągłego z wykorzystaniem osiągającej wielkie prędkości amunicji kalibru 5 mm.
Komentarz: Zastąp nim SMG, i używaj w ten sam sposób.
Min. siła: 5
Zasięg: 45
Obrażenia: 8-16
Magazynek: 24
Amunicja: 5mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 8

Red Ryder LE BB Gun (Czerwony Kapturek LE)
Opis polski: Wiatrówka Czerwony Kapturek z edycji limitowanej. Prawdziwa amerykańska klasyka.
Komentarz: Lepsze od hunting rifle(karabinu myśliwskiego) polecam.
Min. siła: 3
Zasięg: 32
Obrażenia: 25-25
Magazynek: 100
Amunicja: BB's
Punkty akcji: 3P
Waga: 15

Sniper Rifle (Karabin snajperski)
Opis polski: Karabin snajperski DKS-501. Doskonała broń palna dalekiego zasięgu. Pierwotnie kalibru 7,62 mm, ale ten egzemplarz ma lufę o bardziej popularnej średnicy 5,56 mm.
Komentarz: ta broń ma jedną wadę, strzał z niej to 6 punktów akcji, nie mniej zasięg i moc, rekompensuje ją.
Min. siła: 5
Zasięg: 50
Obrażenia: 14-34
Magazynek: 6
Amunicja: .233 FMJ
Punkty akcji: 6P
Waga: 10

Combat Shotgun (strzelba bojowa)
Opis polski: Strzelba bojowa Winchester City-Killer kalibru 12 w doskonałym stanie. Zamontowane dodatkowe uszczelnienie przeciwpyłowe do walki pustynnej zwiększa jej niezawodność.
Komentarz: Shotgun z opcją strzelania serią? TAK! Jeszcze lepsze od SMG i AK! Szkoda że ammo więcej waży, i trudniej je znaleść
Min. siła: 5
Zasięg: 22
Obrażenia: 15-25
Magazynek: 12
Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 11

223 Pistol (pistolet 5,56 mm)
Opis polski: Karabinek kalibru 5,56 mm zmodyfikowany i przycięty do rozmiarów pistoletu. Broń unikatowa, wykonana z wyraźnym pietyzmem i ogromną wprawą.
Komentarz: Najlepsza broń „mała” w grze, nie ma lepszej, unikat. Zdobywasz go w nagrodę, za pomyślne wykonanie zadaniu w The Hub (Kręgu) dla farmera, którego znajdziesz na samym dole ekranu centrum, zaraz koło ruin.
Min. siła: 5
Zasięg: 30
Obrażenia: 20-30
Magazynek: 5
Amunicja: .233 FMJ
Punkty akcji: 5P
Waga: 7




OsaX Nymloth - Sob 04.08.2007, 21:43:34
" /> Cytuj:



Loki Lyesmyth - Sob 04.08.2007, 21:59:46
" />Done



OsaX Nymloth - Wto 28.08.2007, 21:46:30
" />Wersja poprawiona, można przykleić.
__________________________
SMALL GUNS - Broń Lekka

Legenda:
P - strzał pojedynczy
S - strzał serią

Red Ryder BB Gun (Czerwony Kapturek)
Opis polski: Wiatrówka Czerwony Kapturek. Amerykańska klasyka.
Komentarz: Nawet szczura tym nie zabijesz, już z pięści zadajesz więcej obrażeń.
Min. siła: 3
Zasięg: 22
Obrażenia: 1-3
Magazynek: 100
Amunicja: BB's
Punkty akcji: 5P
Waga: 15

9mm Mauser (Mauser 9 mm)
Opis polski: Pistolet Mauser M/96 na amunicję Parabellum. W doskonałym stanie, niezwykle celny.
Komentarz: Ma go Gizmo. Unikat, jednak słaby, jak już go zdobędziesz to nie ma sensu byś go używał.
Min. siła: 3
Zasięg: 22
Obrażenia: 5-10
Magazynek: 7
Amunicja: 9mm ball
Punkty akcji: 4P
Waga: 5

Shotgun (strzelba)
Opis polski: Dwururka Winchester Widowmaker kalibru 12. Krótkie lufy, mahoniowy uchwyt.
Komentarz: Używaj Pistoletu 10 mm, zamiast tego. Ta oto strzelba zadaje śmieszne obrażenia, ma malutki magazynek i w praktyce pistolet jest lepszy.
Min. siła: 4
Zasięg: 14
Obrażenia: 12-22
Magazynek: 2
Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells
Punkty akcji: 5P
Waga: 11

10mm Pistol (pistolet 10 mm)
Opis polski: Pistolet powtarzalny Colt 6520 kalibru 10 mm. Każde naciśnięcie spustu automatycznie przeładowuje broń, aż do wyczerpania zawartości magazynka. Wyłącznie pojedyncze strzały.
Komentarz: Masz go już od samego początku. Używaj, aż nie zdobędziesz SMG, a nie pożałujesz.
Min. siła: 3
Zasięg: 25
Obrażenia: 5-12
Magazynek: 12
Amunicja: 10mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P
Waga: 3

Desert Eagle .44 (Desert Eagle .44)
Opis polski: Pradawny pistolet Magnum Desert Eagle na amunicję 0,44 cala. Długoletnie zainteresowanie kinematografią końca XX w. sprawiło, że to bodaj najpopularniejsza krótka broń palna wszech czasów.
Komentarz: Metal Armor blokuje każdy strzał tej broni, a w momencie, gdy będzie już twoja, raczej niewielu będzie nosić słabsze pancerze.
Min. siła: 4
Zasięg: 25
Obrażenia: 10-16
Magazynek: 8
Amunicja: .44 Magnum JHP/AP
Punkty akcji: 5P
Waga: 4

14mm Pistol (pistolet 14 mm)
Opis polski: Pistolet samopowtarzalny SIG-Sauer niemal armatniego kalibru 14 mm. Spora broń ręczna, strzelająca ogniem pojedynczym. Doskonała, szwajcarska jakość wykonania.
Komentarz: Dość mocna pukawka, Problem polega na tym, że skuteczność tej broni porównywalna jest do Hunting Rifle (karabinu myśliwskiego), a za to częstotliwość znajdowania pocisków do tej broni (w porównaniu do innych) jest zatrważająco niska, co dyskwalifikuje tę broń ze skutecznego użycia.
Min. siła: 4
Zasięg: 24
Obrażenia: 12-22
Magazynek: 6
Amunicja: 14mm AP
Punkty akcji: 5P
Waga: 5

10mm SMG (pistolet maszynowy 10 mm)
Opis polski: Pistolet maszynowy Heckler & Koch MP9 (wariant 10 mm) średniej wielkości, zdolny do prowadzenia ognia pojedynczego i ciągłego.
Komentarz: Oto broń, której szerokie zastosowanie powinieneś przetestować zaraz po zdobyciu. Osobiście robiłem tak: strzelałem z Hunting Rifle do zbliżającego się wroga, a kiedy tegoż dzieliło ode mnie 1-5 hexów, to wyjmowałem tą pukawkę i ładowałem z bursta (serią). Generalnie nie pamiętam, by cokolwiek przeżyło pierwszą serię. Generalnie nie pamiętam, by cokolwiek (poza szefem Khanów) przeżyło pierwszą serię.
Min. siła: 4
Zasięg: 25
Obrażenia: 5-12
Magazynek: 30
Amunicja: 10mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P : 6S
Waga: 5

Hunting Rifle (karabin myśliwski)
Opis polski: Myśliwski karabin półautomatyczny Colt Rangemaster kalibru 5,56 mm. Ogień wyłącznie pojedynczy.
Komentarz: Ma spory zasięg, zadaje sporo obrażeń i dopóki nie znajdziesz snajperki lub czegoś mocniejszego (czytaj plazmy), będzie to twoja podstawowa broń do likwidacji pojedynczych celów.
Min. siła: 5
Zasięg: 40
Obrażenia: 8-20
Magazynek: 10
Amunicja: .233 FMJ
Punkty akcji: 5P
Waga: 9

Combat Rifle (karabin szturmowy)
Opis polski: Karabinek automatyczny AK-112. Stary model wojskowy wycofywany z użytku już przed Wojną. Zdolny do prowadzenia ognia pojedynczego i ciągłego z wykorzystaniem osiągającej wielkie prędkości amunicji kalibru 5 mm.
Komentarz: Zastąp nim SMG i używaj w ten sam sposób.
Min. siła: 5
Zasięg: 45
Obrażenia: 8-16
Magazynek: 24
Amunicja: 5mm JHP/AP
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 8

Red Ryder LE BB Gun (Czerwony Kapturek LE)
Opis polski: Wiatrówka Czerwony Kapturek z edycji limitowanej. Prawdziwa amerykańska klasyka.
Komentarz: Lepsze od Hunting Rifle (karabinu myśliwskiego) - polecam.
Min. siła: 3
Zasięg: 32
Obrażenia: 25-25
Magazynek: 100
Amunicja: BB's
Punkty akcji: 3P
Waga: 15

Sniper Rifle (Karabin snajperski)
Opis polski: Karabin snajperski DKS-501. Doskonała broń palna dalekiego zasięgu. Pierwotnie kalibru 7,62 mm, ale ten egzemplarz ma lufę o bardziej popularnej średnicy 5,56 mm.
Komentarz: Ta broń ma jedną wadę, strzał z niej to 6 punktów akcji, niemniej zasięg i moc rekompensują owe wady.
Min. siła: 5
Zasięg: 50
Obrażenia: 14-34
Magazynek: 6
Amunicja: .233 FMJ
Punkty akcji: 6P
Waga: 10

Combat Shotgun (strzelba bojowa)
Opis polski: Strzelba bojowa Winchester City-Killer kalibru 12 w doskonałym stanie. Zamontowane dodatkowe uszczelnienie przeciwpyłowe do walki pustynnej zwiększa jej niezawodność.
Komentarz: Shotgun z opcją strzelania serią? TAK! Jeszcze lepsze od SMG i AK! Szkoda, że amunicja sporo waży.
Min. siła: 5
Zasięg: 22
Obrażenia: 15-25
Magazynek: 12
Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells
Punkty akcji: 5P 6S
Waga: 11

223 Pistol (pistolet 5,56 mm)
Opis polski: Karabinek kalibru 5,56 mm zmodyfikowany i przycięty do rozmiarów pistoletu. Broń unikatowa, wykonana z wyraźnym pietyzmem i ogromną wprawą.
Komentarz: Najlepsza broń „mała” w grze, nie ma lepszej - unikat. Zdobywasz go w nagrodę za pomyślne wykonanie zadania w The Hub (Kręgu) dla farmera, którego znajdziesz na samym dole lokacji centrum, zaraz koło ruin.
Min. siła: 5
Zasięg: 30
Obrażenia: 20-30
Magazynek: 5
Amunicja: .233 FMJ
Punkty akcji: 5P
Waga: 7
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.