ďťż
Wštki |
[F1] Small guns - Broń lekka (Scream)
Loki Lyesmyth - Sob 04.08.2007, 21:20:54 " />SMALL GUNS - Broń Lekka O to jest spis broni sklasyfikowanych jako mała broń(small guns) i tę właśnie umiejętność należy ładować, by lepiej z nich strzelać. Legenda P: = strzał pojedynczy S – strzał serią Red Ryder BB Gun (Czerwony Kapturek) Opis polski: Wiatrówka Czerwony Kapturek. Amerykańska klasyka. Komentarz: Nawet szczura tym nie zabijesz! Z pięści zadajesz więcej obrażeń Min. siła: 3 Zasięg: 22 Obrażenia: 1-3 Magazynek: 100 Amunicja: BB's Punkty akcji: 5P Waga: 15 9mm Mauser (Mauser 9 mm) Opis polski: Pistolet Mauser M/96 na amunicję Parabellum. W doskonałym stanie, niezwykle celny. Komentarz: Ma go Gizmo. Unikat, jednak słaby, jak już go zdobędziesz, nie ma sensu byś go używał Min. siła: 3 Zasięg: 22 Obrażenia: 5-10 Magazynek: 7 Amunicja: 9mm ball Punkty akcji: 4P Waga: 5 Shotgun (strzelba) Opis polski: Dwururka Winchester Widowmaker kalibru 12. Krótkie lufy, mahoniowy uchwyt. Komentarz: używaj pistola10mm, miast tego. Ta oto strzelba zadaje śmieszne DMG, ma malutki magazynek, i w praktyce pistolet jest lepszy. Min. siła: 4 Zasięg: 14 Obrażenia: 12-22 Magazynek: 2 Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells Punkty akcji: 5P Waga: 11 10mm Pistol (pistolet 10 mm) Opis polski: Pistolet powtarzalny Colt 6520 kalibru 10 mm. Każde naciśnięcie spustu automatycznie przeładowuje broń, aż do wyczerpania zawartości magazynka. Wyłącznie pojedyncze strzały. Komentarz: Masz ją już od samego początku. Używaj aż nie dorwiesz się do SMG, a nie pożałujesz Min. siła: 3 Zasięg: 25 Obrażenia: 5-12 Magazynek: 12 Amunicja: 10mm JHP/AP Punkty akcji: 5P Waga: 3 Desert Eagle .44 (Desert Eagle .44) Opis polski: Pradawny pistolet Magnum Desert Eagle na amunicję 0,44 cala. Długoletnie zainteresowanie kinematografią końca XX w. sprawiło, że to bodaj najpopularniejsza krótka broń palna wszech czasów. Komentarz: Metal armor blokuje każdy strzał tej broni, a w momencie gdy będzie już twoja, raczej niewielu będzie nosić słabsze zbroje. Min. siła: 4 Zasięg: 25 Obrażenia: 10-16 Magazynek: 8 Amunicja: .44 Magnum JHP/AP Punkty akcji: 5P Waga: 4 14mm Pistol (pistolet 14 mm) Opis polski: Pistolet samopowtarzalny SIG-Sauer niemal armatniego kalibru 14 mm. Spora broń ręczna, strzelająca ogniem pojedynczym. Doskonała, szwajcarska jakość wykonania. Komentarz: Dość mocna pukawka, najłatwiej ją zdobyć na barmanie w Złomowie (Junktown) Problem polega na tym, że skuteczność tej broni, porównywalna jest do hunting rifle(karabinu myśliwskiego), a za to częstotliwość znajdowania pocisków do tej broni, w porównaniu do innych, jest zatrważająco niska, co dyskwalifikuje tę broń, z skutecznego użycia. Min. siła: 4 Zasięg: 24 Obrażenia: 12-22 Magazynek: 6 Amunicja: 14mm AP Punkty akcji: 5P Waga: 5 10mm SMG (pistolet maszynowy 10 mm) Opis polski: Pistolet maszynowy Heckler & Koch MP9 (wariant 10 mm) średniej wielkości, zdolny do prowadzenia ognia pojedynczego i ciągłego. Komentarz: O to broń, której szeroki zastosowanie, powinieneś przetestować zaraz po wyjściu z krypty 8. Osobiście robiłem tak. Strzelałem ze hunting rifle pojedynczo do zbliżającego się wroga, a kiedy tego dzieliło 1-5 hexów, wtedy wyjmowałem tę pukawkę i ładowałem serię(burst). Generalnie nie pamiętam by cokolwiek poza szefem Khanów przeżyło pierwszą serie. Min. siła: 4 Zasięg: 25 Obrażenia: 5-12 Magazynek: 30 Amunicja: 10mm JHP/AP Punkty akcji: 5P : 6S Waga: 5 Hunting Rifle (karabin myśliwski) Opis polski: Myśliwski karabin półautomatyczny Colt Rangemaster kalibru 5,56 mm. Ogień wyłącznie pojedynczy. Komentarz: Ma spory zasięg, sporo obrażeń i dopóki nie znajdziesz snajperki, lub czegoś mocniejszego(czytaj plazmy) będzie to twoja podstawowa broń do likwidacji pojedynczych celów Min. siła: 5 Zasięg: 40 Obrażenia: 8-20 Magazynek: 10 Amunicja: .233 FMJ Punkty akcji: 5P Waga: 9 Combat Rifle (karabin szturmowy) Opis polski: Karabinek automatyczny AK-112. Stary model wojskowy wycofywany z użytku już przed Wojną. Zdolny do prowadzenia ognia pojedynczego i ciągłego z wykorzystaniem osiągającej wielkie prędkości amunicji kalibru 5 mm. Komentarz: Zastąp nim SMG, i używaj w ten sam sposób. Min. siła: 5 Zasięg: 45 Obrażenia: 8-16 Magazynek: 24 Amunicja: 5mm JHP/AP Punkty akcji: 5P 6S Waga: 8 Red Ryder LE BB Gun (Czerwony Kapturek LE) Opis polski: Wiatrówka Czerwony Kapturek z edycji limitowanej. Prawdziwa amerykańska klasyka. Komentarz: Lepsze od hunting rifle(karabinu myśliwskiego) polecam. Min. siła: 3 Zasięg: 32 Obrażenia: 25-25 Magazynek: 100 Amunicja: BB's Punkty akcji: 3P Waga: 15 Sniper Rifle (Karabin snajperski) Opis polski: Karabin snajperski DKS-501. Doskonała broń palna dalekiego zasięgu. Pierwotnie kalibru 7,62 mm, ale ten egzemplarz ma lufę o bardziej popularnej średnicy 5,56 mm. Komentarz: ta broń ma jedną wadę, strzał z niej to 6 punktów akcji, nie mniej zasięg i moc, rekompensuje ją. Min. siła: 5 Zasięg: 50 Obrażenia: 14-34 Magazynek: 6 Amunicja: .233 FMJ Punkty akcji: 6P Waga: 10 Combat Shotgun (strzelba bojowa) Opis polski: Strzelba bojowa Winchester City-Killer kalibru 12 w doskonałym stanie. Zamontowane dodatkowe uszczelnienie przeciwpyłowe do walki pustynnej zwiększa jej niezawodność. Komentarz: Shotgun z opcją strzelania serią? TAK! Jeszcze lepsze od SMG i AK! Szkoda że ammo więcej waży, i trudniej je znaleść Min. siła: 5 Zasięg: 22 Obrażenia: 15-25 Magazynek: 12 Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells Punkty akcji: 5P 6S Waga: 11 223 Pistol (pistolet 5,56 mm) Opis polski: Karabinek kalibru 5,56 mm zmodyfikowany i przycięty do rozmiarów pistoletu. Broń unikatowa, wykonana z wyraźnym pietyzmem i ogromną wprawą. Komentarz: Najlepsza broń „mała” w grze, nie ma lepszej, unikat. Zdobywasz go w nagrodę, za pomyślne wykonanie zadaniu w The Hub (Kręgu) dla farmera, którego znajdziesz na samym dole ekranu centrum, zaraz koło ruin. Min. siła: 5 Zasięg: 30 Obrażenia: 20-30 Magazynek: 5 Amunicja: .233 FMJ Punkty akcji: 5P Waga: 7 OsaX Nymloth - Sob 04.08.2007, 21:43:34 " /> Cytuj: Loki Lyesmyth - Sob 04.08.2007, 21:59:46 " />Done OsaX Nymloth - Wto 28.08.2007, 21:46:30 " />Wersja poprawiona, można przykleić. __________________________ SMALL GUNS - Broń Lekka Legenda: P - strzał pojedynczy S - strzał serią Red Ryder BB Gun (Czerwony Kapturek) Opis polski: Wiatrówka Czerwony Kapturek. Amerykańska klasyka. Komentarz: Nawet szczura tym nie zabijesz, już z pięści zadajesz więcej obrażeń. Min. siła: 3 Zasięg: 22 Obrażenia: 1-3 Magazynek: 100 Amunicja: BB's Punkty akcji: 5P Waga: 15 9mm Mauser (Mauser 9 mm) Opis polski: Pistolet Mauser M/96 na amunicję Parabellum. W doskonałym stanie, niezwykle celny. Komentarz: Ma go Gizmo. Unikat, jednak słaby, jak już go zdobędziesz to nie ma sensu byś go używał. Min. siła: 3 Zasięg: 22 Obrażenia: 5-10 Magazynek: 7 Amunicja: 9mm ball Punkty akcji: 4P Waga: 5 Shotgun (strzelba) Opis polski: Dwururka Winchester Widowmaker kalibru 12. Krótkie lufy, mahoniowy uchwyt. Komentarz: Używaj Pistoletu 10 mm, zamiast tego. Ta oto strzelba zadaje śmieszne obrażenia, ma malutki magazynek i w praktyce pistolet jest lepszy. Min. siła: 4 Zasięg: 14 Obrażenia: 12-22 Magazynek: 2 Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells Punkty akcji: 5P Waga: 11 10mm Pistol (pistolet 10 mm) Opis polski: Pistolet powtarzalny Colt 6520 kalibru 10 mm. Każde naciśnięcie spustu automatycznie przeładowuje broń, aż do wyczerpania zawartości magazynka. Wyłącznie pojedyncze strzały. Komentarz: Masz go już od samego początku. Używaj, aż nie zdobędziesz SMG, a nie pożałujesz. Min. siła: 3 Zasięg: 25 Obrażenia: 5-12 Magazynek: 12 Amunicja: 10mm JHP/AP Punkty akcji: 5P Waga: 3 Desert Eagle .44 (Desert Eagle .44) Opis polski: Pradawny pistolet Magnum Desert Eagle na amunicję 0,44 cala. Długoletnie zainteresowanie kinematografią końca XX w. sprawiło, że to bodaj najpopularniejsza krótka broń palna wszech czasów. Komentarz: Metal Armor blokuje każdy strzał tej broni, a w momencie, gdy będzie już twoja, raczej niewielu będzie nosić słabsze pancerze. Min. siła: 4 Zasięg: 25 Obrażenia: 10-16 Magazynek: 8 Amunicja: .44 Magnum JHP/AP Punkty akcji: 5P Waga: 4 14mm Pistol (pistolet 14 mm) Opis polski: Pistolet samopowtarzalny SIG-Sauer niemal armatniego kalibru 14 mm. Spora broń ręczna, strzelająca ogniem pojedynczym. Doskonała, szwajcarska jakość wykonania. Komentarz: Dość mocna pukawka, Problem polega na tym, że skuteczność tej broni porównywalna jest do Hunting Rifle (karabinu myśliwskiego), a za to częstotliwość znajdowania pocisków do tej broni (w porównaniu do innych) jest zatrważająco niska, co dyskwalifikuje tę broń ze skutecznego użycia. Min. siła: 4 Zasięg: 24 Obrażenia: 12-22 Magazynek: 6 Amunicja: 14mm AP Punkty akcji: 5P Waga: 5 10mm SMG (pistolet maszynowy 10 mm) Opis polski: Pistolet maszynowy Heckler & Koch MP9 (wariant 10 mm) średniej wielkości, zdolny do prowadzenia ognia pojedynczego i ciągłego. Komentarz: Oto broń, której szerokie zastosowanie powinieneś przetestować zaraz po zdobyciu. Osobiście robiłem tak: strzelałem z Hunting Rifle do zbliżającego się wroga, a kiedy tegoż dzieliło ode mnie 1-5 hexów, to wyjmowałem tą pukawkę i ładowałem z bursta (serią). Generalnie nie pamiętam, by cokolwiek przeżyło pierwszą serię. Generalnie nie pamiętam, by cokolwiek (poza szefem Khanów) przeżyło pierwszą serię. Min. siła: 4 Zasięg: 25 Obrażenia: 5-12 Magazynek: 30 Amunicja: 10mm JHP/AP Punkty akcji: 5P : 6S Waga: 5 Hunting Rifle (karabin myśliwski) Opis polski: Myśliwski karabin półautomatyczny Colt Rangemaster kalibru 5,56 mm. Ogień wyłącznie pojedynczy. Komentarz: Ma spory zasięg, zadaje sporo obrażeń i dopóki nie znajdziesz snajperki lub czegoś mocniejszego (czytaj plazmy), będzie to twoja podstawowa broń do likwidacji pojedynczych celów. Min. siła: 5 Zasięg: 40 Obrażenia: 8-20 Magazynek: 10 Amunicja: .233 FMJ Punkty akcji: 5P Waga: 9 Combat Rifle (karabin szturmowy) Opis polski: Karabinek automatyczny AK-112. Stary model wojskowy wycofywany z użytku już przed Wojną. Zdolny do prowadzenia ognia pojedynczego i ciągłego z wykorzystaniem osiągającej wielkie prędkości amunicji kalibru 5 mm. Komentarz: Zastąp nim SMG i używaj w ten sam sposób. Min. siła: 5 Zasięg: 45 Obrażenia: 8-16 Magazynek: 24 Amunicja: 5mm JHP/AP Punkty akcji: 5P 6S Waga: 8 Red Ryder LE BB Gun (Czerwony Kapturek LE) Opis polski: Wiatrówka Czerwony Kapturek z edycji limitowanej. Prawdziwa amerykańska klasyka. Komentarz: Lepsze od Hunting Rifle (karabinu myśliwskiego) - polecam. Min. siła: 3 Zasięg: 32 Obrażenia: 25-25 Magazynek: 100 Amunicja: BB's Punkty akcji: 3P Waga: 15 Sniper Rifle (Karabin snajperski) Opis polski: Karabin snajperski DKS-501. Doskonała broń palna dalekiego zasięgu. Pierwotnie kalibru 7,62 mm, ale ten egzemplarz ma lufę o bardziej popularnej średnicy 5,56 mm. Komentarz: Ta broń ma jedną wadę, strzał z niej to 6 punktów akcji, niemniej zasięg i moc rekompensują owe wady. Min. siła: 5 Zasięg: 50 Obrażenia: 14-34 Magazynek: 6 Amunicja: .233 FMJ Punkty akcji: 6P Waga: 10 Combat Shotgun (strzelba bojowa) Opis polski: Strzelba bojowa Winchester City-Killer kalibru 12 w doskonałym stanie. Zamontowane dodatkowe uszczelnienie przeciwpyłowe do walki pustynnej zwiększa jej niezawodność. Komentarz: Shotgun z opcją strzelania serią? TAK! Jeszcze lepsze od SMG i AK! Szkoda, że amunicja sporo waży. Min. siła: 5 Zasięg: 22 Obrażenia: 15-25 Magazynek: 12 Amunicja: 12 ga. Shotgun Shells Punkty akcji: 5P 6S Waga: 11 223 Pistol (pistolet 5,56 mm) Opis polski: Karabinek kalibru 5,56 mm zmodyfikowany i przycięty do rozmiarów pistoletu. Broń unikatowa, wykonana z wyraźnym pietyzmem i ogromną wprawą. Komentarz: Najlepsza broń „mała” w grze, nie ma lepszej - unikat. Zdobywasz go w nagrodę za pomyślne wykonanie zadania w The Hub (Kręgu) dla farmera, którego znajdziesz na samym dole lokacji centrum, zaraz koło ruin. Min. siła: 5 Zasięg: 30 Obrażenia: 20-30 Magazynek: 5 Amunicja: .233 FMJ Punkty akcji: 5P Waga: 7 |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |