ďťż
Wštki |
[Dragon Age]Wywiad z Danem Tudge (Valygar)
Valygar - Sob 25.10.2008, 13:54:20 " />Wywiad znajduje się pod tym adresem. Witam, nazywam się Dan Tudge i jestem producentem wykonawczym gry âźDragon Ageâ. I witam âźGame Tribes TCâ. âźDragon Age: Origins:â jest duchowym następcą âźBaldurâs Gateâ. To coś, nad czym team pracował bardzo ciężko przez wiele lat i jest powrotem do naszych korzeni. To mroczne heroiczne arcydzieło fantasy, to coś, z czego jesteśmy wyjątkowo dumni. Stworzyliśmy uniwersum âźDragon Ageâ od podstaw, aby mogło ono zapewnić wiele rozrywki. Zainspirowało nas sporo utworów literackich utrzymanych w konwencji mrocznego heroicznego fantasy, jak również kilka gier, zadecydowaliśmy więc, że pomimo âźBaldurâs Gateâ był duchowym następcą dla nas, był wielkim natchnieniem, mroczna heroiczna rozgrywka to coś nowego, nowy kierunek, który obraliśmy. System âźDragon Age: Originsâ także jest czymś nowym, co stworzyliśmy dla uniwersum â od podstaw. Co za tym idzie: nowa tradycja, nowa historia i całkowicie nowe uniwersum. W âźDragon Age: Originsâ często nie na dobra lub zła, są tylko trudne wybory. To jest mroczny świat fantasy, więc wiele wyborów jest ciężkich w obu przypadkach. Oczywiście są zarazem dobre, jak i złe ścieżki, ale czasami to naprawdę trudny wybór. Cóż, w tej grze bohater jest naprawdę tobą. Tworzysz go, jego historię, jego początek i grasz. Przez pierwsze 2 albo 3 godziny gry dokonywane przez ciebie wybory zmienią twoje postrzeganie świata, a także to, jak świat postrzega główną postać aż do końca rozgrywki. Cóż, jako duchowy następca âźBaldurâs Gateâ, âźDragon Age: Originsâ, mocne, emocjonalne więzi i naprawdę wspaniali, cyfrowi aktorzy w twojej drużynie jest tym, czym upewniliśmy się, że gra posiada i jest czymś, co właściwie było prawdziwym filarem âźBaldurâs Gateâ oraz co ja bardzo, bardzo lubię. Więc możecie oczekiwać bardzo silnej interakcji pomiędzy tobą a twoimi kompanami. Cóż, âźDragon Age: Originsâ jest taktyczną grą drużynową. Więc naprawdę oczekujcie, że będziecie musieli skoncentrować się na taktyce. Nie będzie ona jedna taka sama dla wszystkich; sposób w jaki stworzycie drużynę, ludzi, których wybierzecie do niej, sposób w jaki stworzycie swojego bohatera są czynnikami wpływającymi na taktykę, jaką będziecie musieli obrać. Każdy będzie wstanie rozwiązać problem, przeprowadzić walkę w inny sposób. Jedną z rzeczy, które rozpatrywaliśmy podczas rozważania multiplayera była możliwość pokazania mocnego, emocjonalnego naładowanego przygodami single-playera i zostaliśmy przy idei stworzenia takiego trybu gry. Więc naprawdę jesteśmy w stanie dostarczyć głębokie przeżycie RPG, które zapewnić może tylko single-player. Nie wyklucza to faktu, że stworzyliśmy bardzo mocną społeczność, mamy bardzo mocny komponent online do gry, gdzie jest wiele przedpremierowych i popremierowych rzeczy, społeczne i osobiste osiągnięcia; jesteśmy w to zaangażowani i możecie dużo oczekiwać od naszej zawartości online. Ale naprawdę chcemy się upewnić, że wspaniałe przeżycia z gry będą nam... naszym fanom zapewnione. âźDragon Age: Originsâ wyjdzie na PC we wczesnym okresie roku 2009. Oceansoul - Sob 25.10.2008, 21:02:53 " />Spisywałeś to ze słuchu, czy jest gdzieś link do transkrypcji, którego nie mogę znaleźć? Pytam z ciekawości, ale jeśli to pierwsze â to jestem pod dużym wrażeniem Cytuj: Valygar - Nie 26.10.2008, 15:08:54 " />Wywiad znajduje się pod tym adresem. Witam, nazywam się Dan Tudge i jestem producentem wykonawczym gry âźDragon Ageâ. I witam âźGame Tribes TCâ. âźDragon Age: Originsâ jest duchowym następcą âźBaldurâs Gateâ. To coś, nad czym team pracował bardzo ciężko przez wiele lat i jest powrotem do naszych korzeni. Jesteśmy wyjątkowo dumni z tego mrocznego heroicznego arcydzieła fanstasy. Stworzyliśmy uniwersum âźDragon Ageâ od podstaw, aby mogło ono zapewnić wiele rozrywki. Zainspirowało nas sporo utworów literackich utrzymanych w konwencji mrocznego heroicznego fantasy, jak również kilka gier, zadecydowaliśmy więc, że pomimo tego, iż âźBaldurâs Gateâ był dla nas duchowym następcą i wielkim natchnieniem, był wielkim natchnieniem, mroczna heroiczna rozgrywka to coś nowego, nowy kierunek, który obraliśmy. System âźDragon Age: Originsâ także jest czymś nowym, co stworzyliśmy dla uniwersum od podstaw. Co za tym idzie: nowa tradycja, nowa historia i całkowicie nowe uniwersum. W âźDragon Age: Originsâ często nie na dobra lub zła, są tylko trudne wybory. To jest mroczny świat fantasy, więc wiele decyzji jest ciężkich w obu przypadkach. Oczywiście są zarazem dobre, jak i złe ścieżki, ale czasami to naprawdę trudny wybór. Cóż, w tej grze bohater jest naprawdę tobą. Tworzysz go, jego historię, jego początek i grasz. Przez pierwsze 2 albo 3 godziny gry dokonywane przez ciebie wybory zmienią twoje postrzeganie świata, a także to, jak świat postrzega główną postać aż do końca rozgrywki. Jako duchowego następcę âźBaldurâs Gateâ, âźDragon Age: Originsâ charakteryzują mocne, emocjonalne więzi i naprawdę wspaniali, cyfrowi aktorzy w twojej drużynie. Upewniliśmy się, że gra posiada wszystkie te cechy, które były prawdziwym filarem âźBaldurâs Gateâ, oraz które ja bardzo, bardzo lubię. Cóż, âźDragon Age: Originsâ jest taktyczną grą drużynową. Więc naprawdę oczekujcie, że będziecie musieli skoncentrować się na taktyce. Nie będzie ona jedna taka sama dla wszystkich; sposób, w jaki stworzycie swojego bohatera czy drużynę, towarzysze, których do niej wybierzecie, są czynnikami wpływającymi na taktykę, którą będziecie musieli obrać Każdy będzie w stanie rozwiązać problem, przeprowadzić walkę w inny sposób. Jedną z rzeczy, które rozpatrywaliśmy podczas rozważania multiplayera, była możliwość pokazania mocnego, emocjonalnego, naładowanego przygodami single-playera i zostaliśmy przy idei stworzenia takiego trybu gry. Więc naprawdę jesteśmy w stanie dostarczyć głębokie przeżycie RPG, które zapewnić może tylko single-player. Nie wyklucza to faktu, że stworzyliśmy bardzo mocną społeczność, mamy niezwykle rozbudowany komponent online do gry, gdzie jest wiele przedpremierowych i popremierowych rzeczy, społeczne i osobiste osiągnięcia; jesteśmy w to zaangażowani i możecie wiele oczekiwać od naszej zawartości online. Ale naprawdę chcemy się upewnić, że wspaniałe przeżycia z gry będą nam... naszym fanom zapewnione. âźDragon Age: Originsâ wyjdzie na PC w pierwszy kwartale 2009 roku. ___________________________________________________________ Mam nadzieję że to był jedyny rzut, i więcej nie będzie? Byłbym wtedy wyjątkowo szczęśliwym człowiekiem. caGe - Nie 26.10.2008, 18:54:34 " />Zwykle bywa tak, że ja jestem człowiekiem nieszczęśliwym bądź też denerwującym i unieszczęśliwiającym innych ^^ Cytuj: Oceansoul - Nie 26.10.2008, 21:55:28 " />Co do tych powtórzeń - słuchałeś oryginału?! To jest tłumaczenie (i to z tekstu mówionego, nie pisanego), nie tekst autorski, więc zmienianie każdego zdania byłoby już zbyt dużą nadinterpretacją. Jeśli autor wypowiedzi ma taki styl mówienia, jaki ma - IMO tłumacz nie może za bardzo w to ingerować i większość powtórzeń trzeba zostawić. Mroczne heroiczne fantasy' tworzy moim zdaniem nierozerwalną całość i przecinka nie potrzebuje. Ale tu już mogę się mylić, to tylko odczucie. Cytuj: caGe - Pon 27.10.2008, 14:08:57 " />Ok, ok. Nie bawiłem się w czytanie oryginału, gdyż mój angielski nie jest na zbyt wysokim poziomie. Odnosiłem się do tekstu Valego, nie do oryginału. Róbta, co chceta EDIT: Możemy spytać mistrza przecinków - Herta Valygar - Pon 27.10.2008, 16:47:52 " />Wywiad znajduje się pod tym adresem. Witam, nazywam się Dan Tudge i jestem producentem wykonawczym gry âźDragon Ageâ. I witam âźGame Tribes TCâ. âźDragon Age: Originsâ jest duchowym następcą âźBaldurâs Gateâ. To coś, nad czym team pracował bardzo ciężko przez wiele lat i jest powrotem do naszych korzeni. Jesteśmy wyjątkowo dumni z tego mrocznego heroicznego arcydzieła fantasy. Stworzyliśmy uniwersum âźDragon Ageâ od podstaw, aby mogło ono zapewnić wiele rozrywki. Zainspirowało nas sporo utworów literackich utrzymanych w konwencji mrocznego heroicznego fantasy, jak również kilka gier, zadecydowaliśmy więc, że pomimo tego, iż âźBaldurâs Gateâ jest dla nas duchowym poprzednikiem i wielkim natchnieniem, mroczna heroiczna rozgrywka to coś nowego, nowy kierunek, który obraliśmy. System âźDragon Age: Originsâ także jest czymś nowym, co stworzyliśmy dla uniwersum od podstaw. Co za tym idzie: nowa tradycja, nowa historia i całkowicie nowe uniwersum. W âźDragon Age: Originsâ często nie ma dobra lub zła, są tylko trudne wybory. To jest mroczny świat fantasy, więc wiele decyzji jest ciężkich w obu przypadkach. Oczywiście są zarazem dobre, jak i złe ścieżki, ale czasami to naprawdę trudny wybór. Cóż, w tej grze bohater jest naprawdę tobą. Tworzysz go, jego historię, jego początek i grasz. Przez pierwsze 2 albo 3 godziny gry dokonywane przez ciebie wybory zmienią twoje postrzeganie świata, a także to, jak świat postrzega główną postać aż do końca rozgrywki. Jako duchowego następcę âźBaldurâs Gateâ âźDragon Age: Originsâ charakteryzują mocne, emocjonalne więzi i naprawdę wspaniali, cyfrowi aktorzy w twojej drużynie. Upewniliśmy się, że gra posiada wszystkie te cechy, które były prawdziwym filarem âźBaldurâs Gateâ, oraz które ja bardzo, bardzo lubię. Cóż, âźDragon Age: Originsâ jest taktyczną grą drużynową. Więc naprawdę oczekujcie, że będziecie musieli skoncentrować się na taktyce. Nie będzie ona jednak taka sama dla wszystkich; sposób, w jaki stworzycie swojego bohatera czy drużynę, towarzysze, których do niej wybierzecie, są czynnikami wpływającymi na taktykę, którą będziecie musieli obrać. Każdy będzie w stanie rozwiązać problem, przeprowadzić walkę w inny sposób. Jedną z rzeczy, które rozpatrywaliśmy podczas rozważania multiplayera, była możliwość pokazania mocnego, emocjonalnego, naładowanego przygodami single-playera i zostaliśmy przy idei stworzenia takiego trybu gry. Więc naprawdę jesteśmy w stanie dostarczyć głębokie przeżycie RPG, które zapewnić może tylko single-player. Nie wyklucza to faktu, że stworzyliśmy bardzo mocną społeczność, mamy niezwykle rozbudowany komponent online do gry, gdzie jest wiele przedpremierowych i popremierowych rzeczy, społeczne i osobiste osiągnięcia; jesteśmy w to zaangażowani i możecie wiele oczekiwać od naszej zawartości online. Ale naprawdę chcemy się upewnić, że wspaniałe przeżycia z gry będą nam... naszym fanom zapewnione. âźDragon Age: Originsâ wyjdzie na PC w pierwszy kwartale 2009 roku. ___________________________________________________________ Nie poprawiałem tego, na co dostałem pozwolenia od Oci - to tak jakby ktoś się zamierzał czepiać czegoś co już był wymieniane. ^^ |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |