ďťż
Wštki |
[Dragon Age]Świat (Valygar)
Valygar - Pon 13.10.2008, 17:08:13 " />Pewnie niejeden błąd, niejedna źle przetłumaczona nazwa, niejeden błąd stylistyczny, no ale cóż... PS. I naprawdę, nie śmiejcie się z coponiektórych nazw własnych. xP ___________________________________________________________ Tłumaczone z Dragon Age: Origins Teryn Loghain Urodzony w czasach, gdy jego kraj był pod panowaniem obcego tyrana, Loghain i jego bliski przyjaciel Książę Maric wypędzili siły okupantów z Imperium Orlesian. On jest bardziej symbolem, niż człowiekiem, symbolem ideałów ciężkiej pracy i niepodległości. Teraz, po śmierci swojego przyjaciela, pozostał, aby bronić swojej ziemi z niedoświadczonym królem Król Cailan Syn legendarnego Króla Marica Theirina, Cailan, był pierwszym królem Ferelden urodzonym w kraju wolnym od panowania obcych w trzecim pokoleniu. Teraz, z geniuszem taktycznym Loghaina i legendarnymi Szarymi Opiekunami po swojej stronie, Cailan prowadzi armię Ferelenu do ostatniej, chwalebnej walki, aby zniszczyć ciemny pomiot. Psy Bojowe Mabari Psy są podstawową częścią kultury Ferelden, a żaden pies nie jest bardziej ceniony, niż Mabari. Ta rasa jest taka stara, jak mit: Mówi się, że są dziećmi wilków, które służyły bohaterowi, o imieniu Dane. Cenione za inteligencję i lojalność psy są czymś więcej, niż zwykłą bronią czy symbolem statusu: Ogary wybierają swoich panów i związują się z nimi do końca życia. Być panem Mabari gdziekolwiek w Fereldenie, to znaczy być rozpoznawanym natychmiast, jako osoba o wartości. Mabari są podstawową częścią strategii militarnej Ferelden. Wytrenowane ogary mogą łatwo strącić rycerzy z koni lub złamać linię pikinierów, a wzrok i odgłosy psów bojowych, wycie i warczenie, powodują panikę nawet pośród zatwardziałych żołnierzy. Genlock Najbardziej liczne pomioty ciemności, krępe, twarde genlocki są trudne do zabicia. Kilka silniejszych i bardziej inteligentnych genlocków są naczelnymi: generałowie i komandorzy w armii ciemności. Podczas gdy wiele genlocków posiada odporność na magię, inteligentniejsze zostały magami z wieloma umiejętnościami pokrewnymi do krwawej magii. Oni zwykle pojawiają się tylko podczas Klątwy, aby popatrzeć, że komandorzy i generałowie służą zainteresowaniu arcydemona. Zepsute Pająki Te gigantyczne pajęczaki wyrosły w czeluściach Ciemnych Ścieżek i wykarmiły się licznymi gatunkami dużych nietoperzy. Kiedy Ciemne Ścieżki zostały stracone dla pomiotu ciemności, zaczęły się karmić genlockami i ich liczba zaczęła gwałtownie rosnąć. Niektóre z nich przeniosły się wyżej, aby stworzyć swoje legowiska w lasach na powierzchni, ale większość została w podziemiach, blisko Klątwy â skażonego posiłku, który czyni ich większymi i dzikszymi niż kiedykolwiek były. Wilkołaki Skazane na zmianę formy i dziką naturę bestii, ci ludzie i kobiety karmienie się ich byłymi krewnymi. Te bezmyślne, wściekłe kreatury rozwinęły w ostatnich latach niesamowitą siłę woli i inteligencję, terroryzując koczownicze plemienia Daliszów. Ogry Gigantyczne ponad ich skażonych krewnych z pomiotu ciemności, masywne ogry są rzadkim widokiem na polu bitwy. Mówi się, że szarżują na swoich przeciwników jak byki, wbijając się pomiędzy nich z niszczycielskim efektem â i są nawet w stanie przebić się przez cienkie, kamienne mury. Szarzy Opiekunowie Są najbardziej elitarnymi i strasznymi wojownikami, oddanymi niszczeniu pomiotu ciemności we wszystkich ludzkich krainach. Wieki pokoju zostawiły ich w zapomnieniu. Szarzy Opiekunowie pilnowali pokoju przez lata, świadomi, że jest on przelotny i że ich przeciwnicy nie będą do końca pokonani, aż ostatni ze Starych Bogów nie zostanie uśmiercony. Klątwa Pieśń mówi, że ludzie sprowadzili pomiot ciemności na świat. Magowie szukali władzy w Niebie, ale zostali wypaczeni przez ich machinacje, aby wrócić jako potwory â pierwsze pomioty. Nękali podziemne pieczary i tunele, zamieszkałe niegdyś przez krasnoludy. Kiedy odkryli jednego ze Starych Bogów, starożytne smoki śpiące w czeluściach ziemi, one powstały jako arcydemon, aby poprowadzić pomioty ciemności rozprzestrzeniające się jak szarańcza po powierzchni, niszcząc wszystko na swojej drodze: Klątwa. Minęły 4 wieki od ostatniej Klątwy i pomioty ciemności znowu się gromadzą. Ostagar Reprezentująca najdalszy punkt wtargnięcia przez Imperium Tevinter do kraju barbarzyńców, forteca Ostagar była najważniejszym punktem obronnym Imperium na południe od Morza Bezsenności. Stała ona na krawędzi Dzikich Kolcari i wypatrywała jakiegokolwiek znaku inwazji barbarzyńców, dzisiaj znanych jako dzicy Chasindzi. Usytuowana na wąskim pasie wzgórz forteca potrzebowała drogi objazdowej, aby Dzicy mogli dosięgnąć żyznych nizin północy. Dzięki swemu defensywnemu ulokowaniu, twierdza okazała się być niezwykle wymagającym celem ataku dla Dzikich. Jak większość punktów obronnych Imperium na południu, Ostagar porzucono po klęsce Tevinteru podczas Pierwszej Klątwy. Został on złupiony przez dzikich Chasindów, a potem, po opadnięciu zagrożenia z ich strony, stał się kompletną ruiną. Pozostał bez załogi przez cztery wieki, jednak większość murów wciąż stoi â jak wysoka Wieża Ishal, nazwana po wielkim Archonie, który rozkazał ją zbudować â i Ostargar zostawił testament magicznej potęgi Imperium, które go stworzyło. Oceansoul - Sob 18.10.2008, 17:35:52 " /> Cytuj: Valygar - Nie 19.10.2008, 16:19:49 " />Poprawione, dodane, czekam na kolejne błędy. ______________________________________________________________ Tłumaczone z Dragon Age: Origins Teryn Loghain Urodzony w czasach, gdy jego kraj był pod panowaniem obcego tyrana, Loghain i jego bliski przyjaciel Książę Maric wypędzili siły okupantów z Imperium Orlesian. On jest bardziej symbolem, niż człowiekiem, symbolem ideałów ciężkiej pracy i niepodległości. Teraz, po śmierci swojego przyjaciela, pozostał, aby bronić swojej ziemi z niedoświadczonym królem Król Cailan Syn legendarnego Króla Marica Theirina, Cailan, był pierwszym władcą Ferelden urodzonym w kraju wolnym od panowania obcych w trzecim pokoleniu. Teraz, z geniuszem taktycznym Loghaina i legendarnymi Szarymi Opiekunami po swojej stronie, Cailan prowadzi armię Ferelenu do ostatniej, chwalebnej walki, aby zniszczyć ciemny pomiot. Przeklęte Wilki W czasach Klątwy, gdy skażenie pomiotów ciemności rozprzestrzeniało się po dzikich terenach Thedas i zakaziło przebywające tam zwierzęta... silniejsze z nich przetrwają i zostaną zmienione we wścieklejsze i niebezpieczne bestie. Przykładem tego może być Przeklęty Wilk, oszalały z bólu powodowanego przez infekcję, a jedynie dzięki nadrzędnym rozkazom Pomiotu Ciemności wciąż zachowujący znamiona instynktu stadnego. Przeklęte Wilki są zawsze spotykane w dużych grupach i mają zwyczaj osaczania pojedynczego celu jeśli mogą, wykorzystując swoją ilość. Na szczęście te kreatury rzadko przetrwały skażenie przez dłuższy czas. Żarłoczne Zwłoki Gdy demony przeszły przez Zasłonę do naszego świata, znalazły to, czego pragnęły najbardziej: życie. Nie będąc w stanie odróżnić coś, co jest wciąż żywe od czegoś martwego, wiele demonów opętało ciała umarłych. Uwięziony wewnątrz zwłok, demon oszaleje i będzie zabijał żyjących wokoło. Żarłoczne Zwłoki to nazwa nadana martwym ciałom, które zostały opętane przez Głodne Demony. Są owładnięte wilczym apetytem i szukają pokarmu wśród wszelkich żywych istot jakie znajdą, a wiele z tych kreatur pokazały umiejętność wysysania sił życiowych z ich przeciwników. Psy Bojowe Mabari Psy są podstawową częścią kultury Ferelden, a żaden pies nie jest bardziej ceniony niż Mabari. Ta rasa jest tak stara, jak mit: Mówi się, że są dziećmi wilków, które służyły bohaterowi o imieniu Dane. Cenione za inteligencję i lojalność psy są czymś więcej niż zwykłą bronią czy symbolem statusu: Ogary wybierają swoich panów i związują się z nimi do końca życia. Być właścicielem Mabari gdziekolwiek w Fereldenie, to znaczy być rozpoznawanym natychmiast jako wartościowa osoba. Mabari są podstawową częścią strategii militarnej Ferelden. Wytrenowane ogary mogą łatwo strącić rycerzy z koni lub złamać linię pikinierów, a wzrok i odgłosy psów bojowych, wycie i warczenie, powodują panikę nawet pośród zatwardziałych żołnierzy. Genlock Najbardziej liczne pomioty ciemności, krępe, twarde genlocki są trudne do zabicia. Kilku silniejszych i bardziej inteligentnych genlocków są naczelnymi: generałami i komandorami w armii ciemności. Podczas gdy wiele genlocków posiada odporność na zaklęcia, inteligentniejsze zostały czarodziejami z wieloma umiejętnościami pokrewnymi krwawej magii. Oni zwykle pojawiają się tylko podczas Klątwy, aby popatrzeć, że komandorzy i generałowie służą zainteresowaniu arcydemona. Skażone Pająki Te gigantyczne pajęczaki wyrosły w czeluściach Ciemnych Ścieżek i wykarmiły się licznymi gatunkami dużych nietoperzy. Kiedy Ciemne Ścieżki zostały stracone dla pomiotu ciemności, rozpoczęły się karmić genlockami i ich liczba zaczęła gwałtownie rosnąć. Niektóre z nich przeniosły się wyżej, aby stworzyć swoje legowiska w lasach na powierzchni, ale większość została w podziemiach, blisko skażonego Klątwą posiłku, który czyni ich większymi i dzikszymi niż kiedykolwiek były. Wilkołaki Historia Fereldenu jest pełna przypadków, gdzie te kreatury nękają świat: wilki opętane przez Wściekłe Demony i przetransformowane w humanoidalne potwory o niezwykłej prędkości i sile, zdolne rozprzestrzeniać klątwę na tych, których ukąszą i oszaleją z wściekłości. Umiejętność zwykłych psów do wykrywania wilkołaków, nawet w ich ludzkiej formie, była przyczyną uczynienia tych zwierząt niezbędnymi kompanami w każdym gospodarstwie. Bohater Dane poprowadził krucjatę, aby wyeliminować to zagrożenie raz na zawsze i wilkołaki już nigdy nie osiągnęły takiej samej potęgi, chociaż stale były zgłoszenia o indywidualnych grupach czających siew odległych lasach. W ostatnich latach mówiono nawet o niesamowitej sile woli i inteligencji tych bestii... chociaż dlaczego tak się dzieje, jest wciąż tajemnicą. Ogry Przewyższające swoich skażonych krewnych z pomiotu ciemności, masywne ogry są rzadkim widokiem na polu bitwy. Mówi się, że szarżują na swoich przeciwników jak byki, wbijając się pomiędzy nich z niszczycielskim efektem; są też w stanie przebić się przez cienkie, kamienne mury. Szarzy Opiekunowie Są najbardziej elitarnymi i strasznymi wojownikami, oddanymi niszczeniu pomiotu ciemności we wszystkich ludzkich krainach. Wieki pokoju skazały ich na zapomnienie. Szarzy Opiekunowie pilnowali porządku przez lata, świadomi, że jest on przelotny i że ich przeciwnicy nie będą ostatecznie pokonani, aż ostatni ze Starych Bogów nie zostanie uśmiercony. Klątwa Pieśń mówi, że ludzie sprowadzili pomiot ciemności na świat. Magowie szukali władzy w Niebie, ale zostali wypaczeni przez ich machinacje, aby wrócić jako potwory â pierwsze pomioty. Nękali podziemne pieczary i tunele, zamieszkałe niegdyś przez krasnoludy. Kiedy odkryli jednego ze Starych Bogów, starożytne smoki śpiące w czeluściach ziemi, one powstały jako arcydemon, aby poprowadzić pomioty ciemności rozprzestrzeniające się jak szarańcza po powierzchni, niszcząc wszystko na swojej drodze: Klątwa. Minęły cztery wieki od ostatniej Klątwy i pomioty ciemności znowu się gromadzą. Ostagar Reprezentująca najdalszy punkt wtargnięcia przez Imperium Tevinter do kraju barbarzyńców, forteca Ostagar była najważniejszym punktem obronnym Imperium na południe od Morza Bezsenności. Stała ona na krawędzi Dzikich Kolcari i wypatrywała jakiegokolwiek znaku inwazji barbarzyńców, dzisiaj znanych jako dzicy Chasindzi. Usytuowana na wąskim pasie wzgórz forteca potrzebowała drogi objazdowej, aby Dzicy mogli dosięgnąć żyznych nizin północy. Dzięki swemu defensywnemu ulokowaniu, twierdza okazała się być niezwykle wymagającym celem ataku dla Dzikich. Jak większość punktów obronnych Imperium na południu, Ostagar porzucono po klęsce Tevinteru podczas Pierwszej Klątwy. Został on złupiony przez dzikich Chasindów, a potem, po ustaniu zagrożenia z ich strony, stał się kompletną ruiną. Pozostawał bez załogi przez cztery wieki, jednak większość murów wciąż stoi â jak wysoka Wieża Ishal, nazwana na cześć wielkiego Archona, który rozkazał ją zbudować â i Ostargar pozostaje testamentem magicznej potęgi Imperium, które go stworzyło. caGe - Nie 19.10.2008, 18:21:02 " /> Cytuj: Orish - Nie 19.10.2008, 18:24:59 " /> Cytuj: Oceansoul - Pon 20.10.2008, 19:07:02 " /> Cytuj: Valygar - Wto 21.10.2008, 17:21:10 " />Tłumaczone z Dragon Age: Origins Teryn Loghain Urodzony w czasach, gdy jego kraj był pod panowaniem obcego tyrana, Loghain i jego bliski przyjaciel Książę Maric wypędzili siły okupantów z Imperium Orlesian. On jest bardziej symbolem niż człowiekiem, symbolem ideałów ciężkiej pracy i niepodległości. Teraz, po śmierci swojego przyjaciela, pozostał, aby bronić swojej ziemi z niedoświadczonym królem Król Cailan Syn legendarnego Króla Marica Theirina, Cailan, był pierwszym władcą Ferelden urodzonym w kraju wolnym od panowania obcych w trzecim pokoleniu. Teraz, z geniuszem taktycznym Loghaina i legendarnymi Szarymi Opiekunami po swojej stronie, Cailan prowadzi armię Ferelenu do ostatniej, chwalebnej walki, aby zniszczyć ciemny pomiot. Przeklęte Wilki W czasach Klątwy skażenie pomiotów ciemności rozprzestrzeniało się po dzikich terenach Thedas i zakażało przebywające tam zwierzęta... silniejsze z nich przetrwały i zostały zmienione we wścieklejsze i bardziej niebezpieczne bestie. Przykładem tego może być Przeklęty Wilk, oszalały z bólu powodowanego przez infekcję, a jedynie dzięki nadrzędnym rozkazom Pomiotu Ciemności wciąż zachowujący znamiona instynktu stadnego. Te kreatury są zawsze spotykane w dużych grupach i mają zwyczaj osaczania pojedynczego celu, a jeśli mogą, wykorzystując swoją ilość. Na szczęście rzadko udaje im się przetrwać skażenie przez dłuższy czas. Żarłoczne Zwłoki Gdy demony przeszły przez Zasłonę do naszego świata, znalazły to, czego pragnęły najbardziej: życie. Nie będąc w stanie odróżnić tego, co jest wciąż żywe, od czegoś martwego, wiele demonów opętało ciała umarłych. Uwięziony wewnątrz zwłok demon oszaleje i będzie zabijał żyjących wokoło. Żarłoczne Zwłoki to nazwa nadana martwym ciałom, które zostały opętane przez Głodne Demony. Są owładnięte wilczym apetytem i szukają pokarmu wśród wszelkich żywych istot, które znajdą, a wiele z tych kreatur pokazało umiejętność wysysania sił życiowych ze swoich przeciwników. Psy Bojowe Mabari Psy są podstawową częścią kultury Ferelden, a żaden nie jest bardziej ceniony niż Mabari. Ta rasa jest tak stara, jak mit: Mówi się, że są dziećmi wilków, które służyły bohaterowi o imieniu Dane. Cenione za inteligencję i lojalność psy są czymś więcej niż zwykłą bronią czy symbolem statusu: Ogary wybierają swoich panów i związują się z nimi do końca życia. Być właścicielem Mabari gdziekolwiek w Fereldenie, to znaczy być rozpoznawanym natychmiast jako wartościowa osoba. Mabari są podstawową częścią strategii militarnej Ferelden. Wytrenowane ogary mogą łatwo strącić rycerzy z koni lub złamać linię pikinierów, a wzrok i odgłosy psów bojowych, wycie i warczenie, powodują panikę nawet pośród niezwyciężonych żołnierzy piechoty. Genlocki Najbardziej liczne pomioty ciemności, krępe, twarde genlocki są trudne do zabicia. Kilku silniejszych i bardziej inteligentnych genlocków są naczelnymi: generałami i komandorami w armii ciemności. Podczas gdy wiele genlocków posiada odporność na zaklęcia, inteligentniejsze zostały czarodziejami z wieloma umiejętnościami pokrewnymi krwawej magii. Oni zwykle pojawiają się tylko podczas Klątwy, aby popatrzeć, jak komandorzy i generałowie służą zainteresowaniu arcydemona. Skażone Pająki Te gigantyczne pajęczaki wyrosły w czeluściach Ciemnych Ścieżek i wykarmiły się licznymi gatunkami dużych nietoperzy. Kiedy Ciemne Ścieżki zostały stracone dla pomiotu ciemności, zaczęły żywić się genlockami i ich liczba gwałtownie wzrosła. Niektóre z nich przeniosły się wyżej, aby stworzyć swoje legowiska w lasach na powierzchni, ale większość została w podziemiach, blisko skażonego Klątwą posiłku, który czyni ich większymi i dzikszymi, niż kiedykolwiek były. Wilkołaki Historia Fereldenu jest pełna przypadków, gdzie te kreatury nękają świat: wilki opętane przez Wściekłe Demony i przetransformowane w humanoidalne potwory o niezwykłej prędkości i sile, zdolne rozprzestrzeniać klątwę na tych, których ukąszą, a oszaleją oni z wściekłości. Umiejętność zwykłych psów do wykrywania wilkołaków, nawet w ich ludzkiej formie, była przyczyną uczynienia tych zwierząt niezbędnymi kompanami w każdym gospodarstwie. Bohater Dane poprowadził krucjatę, aby wyeliminować to zagrożenie raz na zawsze i wilkołaki już nigdy nie osiągnęły takiej samej potęgi, chociaż stale otrzymywano zgłoszenia o indywidualnych grupach czających się w odległych lasach. W ostatnich latach mówiono nawet o niesamowitej sile woli i inteligencji tych bestii... chociaż skąd się one biorą, jest wciąż tajemnicą. Ogry Przewyższające swoich skażonych krewnych z pomiotu ciemności, masywne ogry są rzadkim widokiem na polu bitwy. Mówi się, że szarżują na swoich przeciwników jak byki, wbijając się pomiędzy nich z niszczycielskim efektem; są też w stanie przebić się przez cienkie, kamienne mury. Szarzy Opiekunowie Są najbardziej elitarnymi i strasznymi wojownikami, oddanymi niszczeniu pomiotu ciemności we wszystkich ludzkich krainach. Wieki pokoju skazały ich na zapomnienie. Szarzy Opiekunowie pilnowali porządku przez lata, świadomi, że jest on przelotny i że ich przeciwnicy nie będą ostatecznie pokonani, aż ostatni ze Starych Bogów nie zostanie uśmiercony. Klątwa Pieśń mówi, że ludzie sprowadzili pomiot ciemności na świat. Magowie szukali władzy w Niebie, ale zostali wypaczeni przez ich machinacje, aby wrócić jako potwory â pierwsze pomioty. Nękali podziemne pieczary i tunele, zamieszkałe niegdyś przez krasnoludy. Kiedy odkryli jednego ze Starych Bogów, starożytne smoki śpiące w czeluściach ziemi, one powstały jako arcydemon, aby poprowadzić pomioty ciemności rozprzestrzeniające się jak szarańcza po powierzchni, niszcząc wszystko na swojej drodze: Klątwa. Minęły cztery wieki od ostatniej Klątwy i pomioty ciemności znowu się gromadzą. Ostagar Reprezentująca najdalszy punkt wtargnięcia przez Imperium Tevinter do kraju barbarzyńców, forteca Ostagar była najważniejszym punktem obronnym Imperium na południe od Morza Bezsenności. Stała ona na krawędzi Dzikich Kolcari i wypatrywała jakiegokolwiek znaku inwazji barbarzyńców, dzisiaj znanych jako dzicy Chasindzi. Usytuowana na wąskim pasie wzgórz forteca potrzebowała drogi objazdowej, aby Dzicy mogli dosięgnąć żyznych nizin północy. Dzięki swemu defensywnemu ulokowaniu, twierdza okazała się być niezwykle wymagającym celem ataku dla Dzikich. Jak większość punktów obronnych Imperium na południu, Ostagar porzucono po klęsce Tevinteru podczas Pierwszej Klątwy. Został on złupiony przez dzikich Chasindów, a potem, po ustaniu zagrożenia z ich strony, stał się kompletną ruiną. Pozostawał bez załogi przez cztery wieki, jednak większość murów wciąż stoi â jak wysoka Wieża Ishal, nazwana na cześć wielkiego Archona, który rozkazał ją zbudować â i Ostargar pozostaje testamentem magicznej potęgi Imperium, które go stworzyło. Oceansoul - Pią 24.10.2008, 18:00:57 " />Ok, ostatni raz, i będzie do Gotowych Cytuj: Orish - Pią 24.10.2008, 18:17:21 " /> Cytuj: Oceansoul - Pią 24.10.2008, 18:51:57 " /> Cytuj: Dim-dim - Pią 24.10.2008, 19:02:13 " /> Cytuj: Valygar - Pią 24.10.2008, 19:02:44 " />Tłumaczone z Dragon Age: Origins Teryn Loghain Urodzony w czasach, gdy jego kraj był pod panowaniem obcego tyrana, Loghain i jego bliski przyjaciel Książę Maric wypędzili siły okupantów z Imperium Orlesian. On jest bardziej symbolem niż człowiekiem, symbolem ideałów ciężkiej pracy i niepodległości. Teraz, po śmierci swojego przyjaciela, pozostał, aby bronić swojej ziemi z niedoświadczonym królem Król Cailan Syn legendarnego Króla Marica Theirina, Cailan, był pierwszym władcą Ferelden urodzonym w kraju wolnym od panowania obcych w trzecim pokoleniu. Teraz, z geniuszem taktycznym Loghaina i legendarnymi Szarymi Opiekunami po swojej stronie, Cailan prowadzi armię Ferelenu do ostatniej, chwalebnej walki, aby zniszczyć ciemny pomiot. Przeklęte Wilki W czasach Klątwy skażenie pomiotów ciemności rozprzestrzeniało się po dzikich terenach Thedas i zakażało przebywające tam zwierzęta... Silniejsze z nich przetrwały i zostały zmienione we wścieklejsze i bardziej niebezpieczne bestie. Przykładem tego może być Przeklęty Wilk, oszalały z bólu powodowanego przez infekcję, a jedynie dzięki nadrzędnym rozkazom Pomiotu Ciemności wciąż zachowujący znamiona instynktu stadnego. Te kreatury są zawsze spotykane w dużych grupach i mają zwyczaj osaczania pojedynczego celu, a jeśli mogą, wykorzystując swoją przewagę liczebną. Na szczęście rzadko udaje im się przetrwać skażenie przez dłuższy czas. Żarłoczne Zwłoki Gdy demony przeszły przez Zasłonę do naszego świata, znalazły to, czego pragnęły najbardziej: życie. Nie będąc w stanie odróżnić tego, co jest wciąż żywe, od czegoś martwego, wiele demonów opętało ciała umarłych. Uwięziony wewnątrz zwłok demon oszaleje i będzie zabijał żyjących wokoło. Żarłoczne Zwłoki to nazwa nadana martwym ciałom, które zostały opętane przez Głodne Demony. Są owładnięte wilczym apetytem i szukają pokarmu wśród wszelkich żywych istot, które znajdą, a wiele z tych kreatur posiadło umiejętność wysysania sił życiowych ze swoich przeciwników. Psy Bojowe Mabari Psy są podstawową częścią kultury Ferelden, a żaden nie jest bardziej ceniony niż Mabari. Ta rasa jest tak stara, jak mit: Mówi się, że są dziećmi wilków, które służyły bohaterowi o imieniu Dane. Cenione za inteligencję i lojalność psy są czymś więcej niż zwykłą bronią czy symbolem statusu: Ogary wybierają swoich panów i związują się z nimi do końca życia. Być właścicielem Mabari gdziekolwiek w Fereldenie, to znaczy być rozpoznawanym natychmiast jako wartościowa osoba. Mabari są podstawową częścią strategii militarnej Ferelden. Wytrenowane ogary mogą łatwo strącić rycerzy z koni lub złamać linię pikinierów, a wzrok i odgłosy psów bojowych, wycie i warczenie, powodują panikę nawet pośród niezwyciężonych żołnierzy piechoty. Genlocki Najbardziej liczne pomioty ciemności, krępe, twarde genlocki są trudne do zabicia. Kilku silniejszych i bardziej inteligentnych genlocków są naczelnymi: generałami i komandorami w armii ciemności. Podczas gdy wiele genlocków posiada odporność na zaklęcia, inteligentniejsze zostały czarodziejami z wieloma umiejętnościami pokrewnymi krwawej magii. Oni zwykle pojawiają się tylko podczas Klątwy, aby popatrzeć, jak komandorzy i generałowie służą zainteresowaniu arcydemona. Skażone Pająki Te gigantyczne pajęczaki wyrosły w czeluściach Ciemnych Ścieżek i wykarmiły się licznymi gatunkami dużych nietoperzy. Kiedy Ciemne Ścieżki zostały stracone dla pomiotu ciemności, zaczęły żywić się genlockami i ich liczba gwałtownie wzrosła. Niektóre z nich przeniosły się wyżej, aby stworzyć swoje legowiska w lasach na powierzchni, ale większość została w podziemiach, blisko skażonego Klątwą posiłku, który czyni ich większymi i dzikszymi, niż kiedykolwiek były. Wilkołaki Historia Fereldenu jest pełna przypadków, gdzie te kreatury nękają świat: wilki opętane przez Wściekłe Demony i przetransformowane w humanoidalne potwory o niezwykłej prędkości i sile, zdolne rozprzestrzeniać klątwę na tych, których ukąszą, a oszaleją oni z wściekłości. Umiejętność zwykłych psów do wykrywania wilkołaków, nawet w ich ludzkiej formie, była przyczyną uczynienia tych zwierząt nieodłącznymi kompanami w każdym gospodarstwie. Bohater Dane poprowadził krucjatę, aby wyeliminować to zagrożenie raz na zawsze i wilkołaki już nigdy nie osiągnęły takiej samej potęgi, chociaż stale otrzymywano zgłoszenia o indywidualnych grupach czających się w odległych lasach. W ostatnich latach mówiono nawet o niesamowitej sile woli i inteligencji tych bestii... Chociaż to, skąd one się biorą, jest wciąż tajemnicą. Ogry Przewyższające swoich skażonych krewnych z pomiotu ciemności, masywne ogry są rzadkim widokiem na polu bitwy. Mówi się, że szarżują na swoich przeciwników jak byki, wbijając się pomiędzy nich z niszczycielskim efektem; są też w stanie przebić się przez cienkie, kamienne mury. Szarzy Opiekunowie Są najbardziej elitarnymi i strasznymi wojownikami, oddanymi niszczeniu pomiotu ciemności we wszystkich ludzkich krainach. Wieki pokoju skazały ich na zapomnienie. Szarzy Opiekunowie pilnowali porządku przez lata, świadomi, że jest on przelotny i że ich przeciwnicy nie będą ostatecznie pokonani, aż ostatni ze Starych Bogów nie zostanie uśmiercony. Klątwa Pieśń mówi, że ludzie sprowadzili pomiot ciemności na świat. Magowie szukali władzy w Niebie, ale zostali wypaczeni przez ich machinacje, aby wrócić jako potwory â pierwsze pomioty. Nękali podziemne pieczary i tunele, zamieszkałe niegdyś przez krasnoludy. Kiedy odkryli jednego ze Starych Bogów, starożytne smoki śpiące w czeluściach ziemi, one powstały jako arcydemon, aby poprowadzić pomioty ciemności rozprzestrzeniające się jak szarańcza po powierzchni, niszcząc wszystko na swojej drodze: Klątwa. Minęły cztery wieki od ostatniej Klątwy i pomioty ciemności znowu się gromadzą. Ostagar Reprezentująca najdalszy punkt wtargnięcia przez Imperium Tevinter do kraju barbarzyńców, forteca Ostagar była najważniejszym punktem obronnym Imperium na południe od Morza Bezsenności. Stała ona na krawędzi Dzikich Kolcari i wypatrywała jakiegokolwiek znaku inwazji barbarzyńców, dzisiaj znanych jako dzicy Chasindzi. Usytuowana na wąskim pasie wzgórz forteca potrzebowała drogi objazdowej, aby Dzicy mogli dosięgnąć żyznych nizin północy. Dzięki swemu defensywnemu ulokowaniu, twierdza okazała się być niezwykle wymagającym celem ataku dla Dzikich. Jak większość punktów obronnych Imperium na południu, Ostagar porzucono po klęsce Tevinteru podczas Pierwszej Klątwy. Został on złupiony przez dzikich Chasindów, a potem, po ustaniu zagrożenia z ich strony, stał się kompletną ruiną. Pozostawał bez załogi przez cztery wieki, jednak większość murów wciąż stoi â jak wysoka Wieża Ishal, nazwana na cześć wielkiego Archona, który rozkazał ją zbudować â i Ostargar pozostaje testamentem magicznej potęgi Imperium, które go stworzyło. Orish - Pią 24.10.2008, 19:06:09 " /> Cytuj: Oceansoul - Pią 24.10.2008, 19:14:10 " /> Cytuj: Dim-dim - Pią 24.10.2008, 19:23:05 " />ja bym napisał chociaż z małej, choć obie wersje są poprawne. Oceansoul napisał(a): Valygar - Pią 24.10.2008, 19:31:33 " />Tłumaczone z Dragon Age: Origins Teryn Loghain Urodzony w czasach, gdy jego kraj był pod panowaniem obcego tyrana, Loghain i jego bliski przyjaciel Książę Maric wypędzili siły okupantów z Imperium Orlesian. On jest bardziej symbolem niż człowiekiem, symbolem ideałów ciężkiej pracy i niepodległości. Teraz, po śmierci swojego przyjaciela, pozostał, aby bronić swojej ziemi z niedoświadczonym królem Król Cailan Syn legendarnego Króla Marica Theirina, Cailan, był pierwszym władcą Ferelden urodzonym w kraju wolnym od panowania obcych od trzech pokoleń. Teraz, z geniuszem taktycznym Loghaina i legendarnymi Szarymi Opiekunami po swojej stronie, Cailan prowadzi armię Ferelenu do ostatniej, chwalebnej walki, aby zniszczyć ciemny pomiot. Przeklęte Wilki W czasach Klątwy skażenie pomiotów ciemności rozprzestrzeniało się po dzikich terenach Thedas i zakażało przebywające tam zwierzęta... Silniejsze z nich przetrwały i zostały zmienione we wścieklejsze i bardziej niebezpieczne bestie. Przykładem tego może być Przeklęty Wilk, oszalały z bólu powodowanego przez infekcję, a jedynie dzięki nadrzędnym rozkazom Pomiotu Ciemności wciąż zachowujący znamiona instynktu stadnego. Te kreatury są zawsze spotykane w dużych grupach i mają zwyczaj osaczania pojedynczego celu, a jeśli mogą, wykorzystując swoją przewagę liczebną. Na szczęście rzadko udaje im się przetrwać skażenie przez dłuższy czas. Żarłoczne Zwłoki Gdy demony przeszły przez Zasłonę do naszego świata, znalazły to, czego pragnęły najbardziej: życie. Nie będąc w stanie odróżnić tego, co jest wciąż żywe, od czegoś martwego, wiele demonów opęta ciała umarłych. Uwięziony wewnątrz zwłok demon oszaleje i będzie zabijał żyjących wokoło. Żarłoczne Zwłoki to nazwa nadana martwym ciałom, które zostały opętane przez Głodne Demony. Są owładnięte wilczym apetytem i szukają pokarmu wśród wszelkich żywych istot, które znajdą, a wiele z tych kreatur posiadło umiejętność wysysania sił życiowych ze swoich przeciwników. Psy Bojowe Mabari Psy są podstawową częścią kultury Ferelden, a żaden nie jest bardziej ceniony niż Mabari. Ta rasa jest tak stara, jak mit: Mówi się, że są dziećmi wilków, które służyły bohaterowi o imieniu Dane. Cenione za inteligencję i lojalność psy są czymś więcej niż zwykłą bronią czy symbolem statusu: Ogary wybierają swoich panów i związują się z nimi do końca życia. Być właścicielem Mabari gdziekolwiek w Fereldenie, to znaczy być rozpoznawanym natychmiast jako wartościowa osoba. Mabari są podstawową częścią strategii militarnej Ferelden. Wytrenowane ogary mogą łatwo strącić rycerzy z koni lub złamać linię pikinierów, a wzrok i odgłosy psów bojowych, wycie i warczenie, powodują panikę nawet pośród niezwyciężonych żołnierzy piechoty. Genlocki Najbardziej liczne pomioty ciemności, krępe, twarde genlocki są trudne do zabicia. Kilku silniejszych i bardziej inteligentnych genlocków są naczelnymi: generałami i komandorami w armii ciemności. Podczas gdy wiele genlocków posiada odporność na zaklęcia, inteligentniejsze zostały czarodziejami z wieloma umiejętnościami pokrewnymi krwawej magii. Oni zwykle pojawiają się tylko podczas Klątwy, aby popatrzeć, jak komandorzy i generałowie służą zainteresowaniu arcydemona. Skażone Pająki Te gigantyczne pajęczaki wyrosły w czeluściach Ciemnych Ścieżek i wykarmiły się licznymi gatunkami dużych nietoperzy. Kiedy Ciemne Ścieżki zostały stracone dla pomiotu ciemności, zaczęły żywić się genlockami i ich liczba gwałtownie wzrosła. Niektóre z nich przeniosły się wyżej, aby stworzyć swoje legowiska w lasach na powierzchni, ale większość dalej zamieszkuje podziemia, blisko skażonego Klątwą posiłku, który czyni ich większymi i dzikszymi, niż kiedykolwiek były. Wilkołaki Historia Fereldenu jest pełna przypadków, w których te kreatury nękają świat: wilki opętane przez Wściekłe Demony i przetransformowane w humanoidalne potwory o niezwykłej prędkości i sile, zdolne rozprzestrzeniać klątwę na ukąszone ofiary, a oszaleją one z wściekłości. Umiejętność zwykłych psów do wykrywania wilkołaków, nawet w ich ludzkiej formie, była przyczyną uczynienia tych zwierząt nieodłącznymi kompanami w każdym gospodarstwie. Bohater Dane poprowadził krucjatę, aby wyeliminować to zagrożenie raz na zawsze i wilkołaki już nigdy nie osiągnęły takiej samej potęgi, chociaż stale otrzymywano zgłoszenia o indywidualnych grupach czających się w odległych lasach. W ostatnich latach mówiono nawet o niesamowitej sile woli i inteligencji tych bestii... chociaż to, skąd one się biorą, jest wciąż tajemnicą. Ogry Przewyższające swoich skażonych krewnych z pomiotu ciemności, masywne ogry są rzadkim widokiem na polu bitwy. Mówi się, że szarżują na swoich przeciwników jak byki, wbijając się pomiędzy nich z niszczycielskim efektem; są też w stanie przebić się przez cienkie, kamienne mury. Szarzy Opiekunowie Są najbardziej elitarnymi i strasznymi wojownikami, oddanymi niszczeniu pomiotu ciemności we wszystkich ludzkich krainach. Wieki pokoju skazały ich na zapomnienie. Szarzy Opiekunowie pilnowali porządku przez lata, świadomi, że jest on przelotny i że ich przeciwnicy nie będą ostatecznie pokonani, aż ostatni ze Starych Bogów nie zostanie uśmiercony. Klątwa Pieśń mówi, że ludzie sprowadzili pomiot ciemności na świat. Magowie szukali władzy w Niebie, ale zostali wypaczeni przez ich machinacje, aby wrócić jako potwory â pierwsze pomioty. Nękali podziemne pieczary i tunele, zamieszkałe niegdyś przez krasnoludy. Kiedy odkryli jednego ze Starych Bogów, starożytne smoki śpiące w czeluściach ziemi, one powstały jako arcydemon, aby poprowadzić pomioty ciemności rozprzestrzeniające się jak szarańcza po powierzchni, niszcząc wszystko na swojej drodze: Klątwa. Minęły cztery wieki od ostatniej Klątwy, ale pomioty ciemności znowu się gromadzą. Ostagar Reprezentująca najdalszy punkt wtargnięcia przez Imperium Tevinter do kraju barbarzyńców, forteca Ostagar była najważniejszym punktem obronnym Imperium na południe od Morza Bezsenności. Stała na krawędzi Dzikich Kolcari i wypatrywała jakiegokolwiek znaku inwazji barbarzyńców, dzisiaj znanych jako dzicy Chasindzi. Usytuowana na wąskim pasie wzgórz forteca potrzebowała drogi objazdowej, aby Dzicy mogli dosięgnąć żyznych nizin północy. Dzięki swemu defensywnemu ulokowaniu, twierdza okazała się być niezwykle wymagającym celem ataku dla Dzikich. Jak większość punktów obronnych Imperium na południu, Ostagar porzucono po klęsce Tevinteru podczas Pierwszej Klątwy. Został on złupiony przez dzikich Chasindów, a potem, po ustaniu zagrożenia z ich strony, stał się kompletną ruiną. Pozostawał bez załogi przez cztery wieki, jednak większość murów wciąż stoi â jak wysoka Wieża Ishal, nazwana na cześć wielkiego Archona, który rozkazał ją zbudować â i Ostargar pozostaje świadectwem magicznej potęgi Imperium, które go stworzyło. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |