ďťż
 
 
 
 

Wštki


[DM]Solucja - Prolog (Silmoren)



Silmoren - Sob 27.09.2008, 14:07:04
" />Prolog

‶Finally! After years of practice and study, Master Phenrig is taking me with him on one of his treasure hunts. There’s an ancient crystal that we need to recover, and Phenrig says the old temple is far from empty. At last I’ll have a chance to use all the skills I’ve learned, and prove I’m worthy of my training”

Witaj, Sarethcie, jak widzisz przeniosłem Cię do wnętrza prastarej świątyni. Twoim głównym zadaniem jest przedostanie się do komnaty z Kryształem Shantiri i zabranie go, gdyż będzie on nam potrzebny w dalszych wyprawach. Wykorzystamy także tę misję jako sprawdzian Twoich umiejętności. Nie obawiaj się, mój głos będzie Ci cały czas towarzyszył. Ale najwyższa pora już ruszyć, nie mamy czasu do stracenia. Biegnij przed siebie, do posągu na końcu korytarza, gdy tam dotrzesz, skręć w lewo i zabierz z piedestału Pajęczy Klucz, którym otwórz jedyne w komnacie drzwi.

Obrazek 1
Nieprzyjemnie się zaczyna ta historia...

Po drugiej stronie podejdź do dźwigni i pociągnij za nią, po czym ile sił w nogach biegnij w stronę otwartych wrót na drugim końcu korytarza. Idąc dalej, posłuchaj mojej rady i kopnij w podporę drewnianego pomostu, gdy ten się zawali na dół, wskocz na wiszący łańcuch i wdrap się po nim na górę. Tam wskocz jeszcze wyżej, w stronę ogniska, które omiń i podejdź do stosu trzech skrzynek. Usuń je z drogi, rozbij kopnięciem znajdującą się za nimi blokadę z desek i, przykucając, wejdź do ciemnego tunelu. By pomóc sobie nieco, użyj zaklęcia Nocnej Wizji, aby ujrzeć to,
co skrywa mrok.

Obrazek 2
Tom Clancy i jego noktowizor mogą się schować

Gdy już znajdziesz się na ziemi w ciemnej komnacie, podejdź do prawej ściany i przejdź przez kolejny niski tunel, pod zwalonym posągiem, do sąsiedniej Sali, gdzie już możesz wyłączyć zaklęcie. Według moich rad podejdź do skrzyni i otwórz ją, w środku znajdziesz krótki miecz, w który niezwłocznie się wyposaż. Swoim nowym dobytkiem przetnij następnie linę, podpiętą na ścianie po Twojej prawej, której zwolnienie spowoduje upuszczenie na zamknięte drzwi sarkofagu. Jego ciężar oczywiście otworzy przejście, z którego skorzystaj. Po drugiej stronie zobaczysz nieumarłego stojącego nad dziurą w podłodze. Podejdź do niego od tyłu i kopnij go tak, by spadł na samo dno komnaty poniżej.

Obrazek 3
On się aż prosi o porządnego kuksańca

Tam odnajdź jego poobijane truchło i przebij je mieczem, by nie wstał ponownie. To jednak nie koniec, gdyż tutaj przetestujemy Twoją umiejętność walki mieczem. Niedaleko z ziemi powstanie kolejny nieumarły, którego zacznij atakować do momentu, aż włączy się tryb adrenaliny. Dopiero wtedy zabij swego przeciwnika, w innym wypadku pokonanego nieboszczyka zastąpi kolejny i tak do skutku. Gdy już wykonasz moje polecenie, podejdź do jedynych w tej komnacie drzwi i poczekaj aż je otworzę. Jak pewnie zauważyłeś, po drugiej stronie pojawił się najemnik nekromantów. Nie obawiaj się, gdy otworzę przejście, zajdź go od tyłu i wyślij mocnym kopnięciem w przestworza. Jeśli to przeżyje, dobij go mieczem. Niestety, to nie koniec walki, bo po zabiciu tego wojownika, pojawi się jeszcze czterech kolejnych, jeden po drugim. Zabij ich wedle uznania, swoim mieczem, adrenaliną, bądź przy pomocy skrzyń lub kolców, których pełno w tej ogromnej komnacie. Uważaj jednak, gdyż jeden z twoich przeciwników będzie wyposażony w łuk. Koniec końców, ci najemnicy okazali się niezłym treningiem dla Ciebie, mój uczniu. Jednak to jeszcze nie czas na samozadowolenie, po pokonaniu ostatniego z agresorów przejdź przez otwarte wrota do kolejnej Sali. Tam zniszcz skrzynie z emblematem smoka i weź dwie mikstury leczenia, które z niej wyleciały. Rozdysponuj także nowy punkt nauki, który przy okazji zarobiłeś. To już prawie koniec naszej wyprawy, pozostaje Ci jedynie wdrapać się po łańcuchu na wyższy poziom komnaty i pójść jedyną możliwą drogą, przy okazji otwierając drzwi Pajęczym Kluczem, który jeszcze masz z początku naszej misji.

Obrazek 4
I cały ten wrzask tylko o świecidełka...Phi!

Twoim oczom ukarze się Kryształ Shantiri, cel naszej wyprawy, który weź. Dobra robota, mój uczniu, będę Cię oczekiwał później w moich komnatach, tam omówimy Twoją przyszłość!

---------------------------------------------------------
Dodałem do solucji obrazki z komentarzami, żeby nie odstraszała ona aż tak zbitym blokiem tekstu (to tak nawiasem)

EDIT
Poprawione zgodnie z poniższym




Tae - Sob 27.09.2008, 14:43:24
" /> Cytuj:



Oceansoul - Pią 03.10.2008, 20:25:27
" /> Cytuj:



Silmoren - Pią 03.10.2008, 20:42:58
" />Prolog

‶Finally! After years of practice and study, Master Phenrig is taking me with him on one of his treasure hunts. There’s an ancient crystal that we need to recover, and Phenrig says the old temple is far from empty. At last I’ll have a chance to use all the skills I’ve learned, and prove I’m worthy of my training”

Witaj, Sarethcie, jak widzisz przeniosłem Cię do wnętrza prastarej świątyni. Twoim głównym zadaniem jest przedostanie się do komnaty z Kryształem Shantiri i zabranie go, gdyż będzie Ci on potrzebny w dalszych wyprawach. Wykorzystam także tę misję jako sprawdzian Twoich umiejętności. Nie obawiaj się, mój głos będzie Ci cały czas towarzyszył. Ale najwyższa pora już ruszyć, nie mamy czasu do stracenia. Biegnij przed siebie, do posągu na końcu korytarza, a gdy tam dotrzesz, skręć w lewo i zabierz z piedestału Pajęczy Klucz, którym otwórz jedyne w komnacie drzwi.

Obrazek 1
Nieprzyjemnie się zaczyna ta historia...

Po drugiej stronie podejdź do dźwigni i pociągnij za nią, po czym ile sił w nogach biegnij w stronę otwartych wrót na drugim końcu korytarza. Idąc dalej, posłuchaj mojej rady i kopnij w podporę drewnianego pomostu, a gdy ten się zawali na dół, wskocz na wiszący łańcuch i wdrap się po nim na górę. Tam wskocz jeszcze wyżej, w stronę ogniska, które omiń i podejdź do stosu trzech skrzynek. Usuń je z drogi, rozbij kopnięciem znajdującą się za nimi blokadę z desek i, przykucając, wejdź do ciemnego tunelu. By pomóc sobie nieco, użyj zaklęcia Nocnej Wizji, aby ujrzeć to,
co skrywa mrok.

Obrazek 2
Tom Clancy i jego noktowizor mogą się schować

Gdy już znajdziesz się na ziemi w ciemnej komnacie, podejdź do prawej ściany i przejdź przez kolejny niski tunel, pod zwalonym posągiem, do sąsiedniej Sali, gdzie już możesz wyłączyć zaklęcie. Zgodnie z moją radą podejdź do skrzyni i otwórz ją, w środku znajdziesz krótki miecz, w który niezwłocznie się wyposaż. Swoim nowym dobytkiem przetnij następnie linę, podpiętą na ścianie po Twojej prawej. Jej zwolnienie spowoduje upuszczenie na zamknięte drzwi sarkofagu. Jego ciężar oczywiście otworzy przejście, z którego skorzystaj. Po drugiej stronie zobaczysz nieumarłego stojącego nad dziurą w podłodze. Podejdź do niego od tyłu i kopnij go tak, by spadł na samo dno komnaty poniżej.

Obrazek 3
On się aż prosi o porządnego kuksańca

Tam odnajdź jego poobijane truchło i przebij je mieczem, by nie wstał ponownie. To jednak nie koniec, gdyż tutaj przetestujemy Twoją umiejętność walki mieczem. Niedaleko z ziemi powstanie kolejny nieumarły, którego zacznij atakować do momentu, aż włączy się tryb adrenaliny. Dopiero wtedy zabij swego przeciwnika, w innym wypadku pokonanego nieboszczyka zastąpi kolejny i tak do skutku. Gdy już wykonasz moje polecenie, podejdź do jedynych w tej komnacie drzwi i poczekaj, aż je otworzę. Jak pewnie zauważyłeś, po drugiej stronie pojawił się najemnik nekromantów. Nie obawiaj się, gdy otworzę przejście, zajdź go od tyłu i wyślij mocnym kopnięciem w przestworza. Jeśli to przeżyje, dobij go mieczem. Niestety, to nie koniec walki, bo po zabiciu tego wojownika pojawi się jeszcze czterech kolejnych, jeden po drugim. Zabij ich wedle uznania, swoim mieczem, adrenaliną, bądź przy pomocy skrzyń lub kolców, których pełno w tej ogromnej komnacie. Uważaj jednak, gdyż jeden z twoich przeciwników będzie wyposażony w łuk. Koniec końców, ci najemnicy okazali się niezłym treningiem dla Ciebie, mój uczniu. Jednak to jeszcze nie czas na samozadowolenie, po pokonaniu ostatniego z agresorów przejdź przez otwarte wrota do kolejnej sali. Tam zniszcz skrzynię z emblematem smoka i weź dwie mikstury leczenia, które z niej wyleciały. Rozdysponuj także nowy punkt nauki, który przy okazji zarobiłeś. To już prawie koniec naszej wyprawy, pozostaje Ci jedynie wdrapać się po łańcuchu na wyższy poziom komnaty i pójść jedyną możliwą drogą, przy okazji otwierając drzwi Pajęczym Kluczem, który jeszcze masz z początku naszej misji.

Obrazek 4
I cały ten wrzask tylko o świecidełka...Phi!

Twoim oczom ukarze się Kryształ Shantiri, cel naszej wyprawy, który weź. Dobra robota, mój uczniu, będę Cię oczekiwał później w moich komnatach, tam omówimy Twoją przyszłość!

----------------------------------------
Cytuj:




wojjoo - Sob 04.10.2008, 05:39:51
" /> Cytuj:
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.