ďťż
Wštki |
[Divine Divinity] Solucja - Rivertown (Insha)
Insha - Sob 27.06.2009, 19:49:39 " />Gwoli wyjaśnienia - nie wiedziałam, co zrobić z pojedynczymi zadaniami występującymi to tu to tam i niedającymi się przypisać do żadnego obszaru. Postawiłam więc zebrać je wszystkie pod szyldem 'Rivertown'. Dodałam też ciekawostek więcej niż zwykle - jakby coś było niewarte uwagi, pisać. -- Kościół Na zachód od głównej drogi do Verdistis stoi kościół. Po wejściu do niego ujrzysz scenę - dwóch kapłanów atakowanych przez duchów, po której jeden schowa się do konfesjonału. Oczyść budynek z duchów i jednego licza, po czym skieruj się w tamto miejsce. Okaże się ono schodami do biblioteki, gdzie spotkasz Ojca Theofolusa. Po rozmowie z nim wyjdź na górę, a zobaczysz chłopca załatwiającego jedną z potrzeb fizjologicznych wprost do wina mszalnego. Powiedz o tym księdzu. Kościół zostanie uwolniony od nieumarłych, a ty będziesz mógł teraz również odkupić od duchownego [link=http://crpg.iml.pl/inne-crpg/farmy-i-slumsy-rivertown/1817a]eliksir pozornej śmierci dla Garetha[/link]. Święty przedmiot http://images.iml.pl/crpg/divinedivinit ... zykmap.png Do tego zadania potrzeba ci będzie znaleźć trzy przedmioty: miecz, amulet oraz sztylet, wszystkie opatrzone etykietką âździwneâ. Pierwszy leży w lochach Iony, drugi w pajęczynie w elfich ruinach (Mroczna Puszcza), trzecie w gildii złodziei w pokoju Roba, w książce. Gdy posiądziesz wszystkie te rzeczy, będziesz musiał udać się do pewnego miejsca za kościołem, na fragmencie mapy zaznaczonego krzyżykiem. Zejdź schodami i stań w jednym z niebieskich kręgów. Rozpocznie się dialog, podczas którego będziesz musiał wybrać, które artefakty poświęcisz na rzecz jednego. Otrzymasz jeden z najlepszych w grze amulet, miecz lub sztylet. Porwana przez zombie Gdy wejdziesz na cmentarz na południe od slumsów Rivertown, będziesz świadkiem porwania kobiety przez Jake'a, zombie znanego z [link=http://crpg.iml.pl/inne-crpg/aleroth/1811a]Aleroth[/link]. Aby ją uratować, należy skierować się na południe i zejść jednym z grobów w podziemia. Idź jedyną drogą, aż dojdziesz do porywacza. Jeśli nie chcesz męczyć się z jego âźnieumarłymi braćmiâ, skup swój atak na nim, gdyż po jego śmierci umiera wszystko inne, co powinno być w grobie. Za odbicie Elory otrzymasz 1 punkt reputacji. Zakładnicy Obok Gildii Łuczników zaczepi cię chłopiec o imieniu Timmy i poprosi o uratowanie jego rodziców z rąk bandytów, którzy zajęli ich dom na wschodzie i przetrzymują lokatorów jako zakładników. Lepiej iść za radą dziecka i nie wchodzić frontowymi drzwiami, inaczej rodzina zostanie zamordowana. Klucz do tylnych znajduje się pod drzewem za chatą, podświetlaj sobie wszystko altem. Weź go i wejdź drugimi drzwiami, licząc od lewa. Zabierz ze stołu drugi klucz. Wyjdź i otwórz pierwsze drzwi. Uwolnisz ludzi, którzy po rozprawieniu się z bandytami czekać będą na ciebie w Gildii Łuczników. Otrzymasz 2 punkty reputacji. Znikające klejnoty Niedaleko biednej dzielnicy Rivertown zaczepi cię pustelnik Malachiasz i opowie o szmaragdach, które znikają, gdy się do nich zbliża. Kawałek na zachód od niego zauważysz pierwszy kamień. Idź za nim oraz za kolejnymi, aż wpadniesz w zasadzkę łowców organów. Koniec zadania następuje wraz z ich śmiercią. Ciekawostki Studnia życzeń Magiczna studnia znajduje się w lesie krasnoludów (południowy wschód od Glenborus). Może spełnić tylko jedno życzenie. Jest ono po części zależne od tego, ile pieniędzy do niej wrzucisz. Jeśli będzie to 2 lub 10 sztuk złota, tracisz życzenie. Cyfry pod kwotami oznaczają opcje wyboru podczas rozmowy. 100 sztuk złota: 1 - otrzymujesz eliksir cudownego uzdrowienia 2 - otrzymujesz sojusznika w postaci olbrzymiego pająka 3 - otrzymujesz informację o świętym artefakcie (nieprzydatne, można się o tym dowiedzieć na inne sposoby) 4 - tracisz życzenie 1000 sztuk złota: 1 - +5 do siły 2 - +5 do inteligencji 2 - +5 do zręczności 4 - otrzymujesz sojusznika w postaci jarzącego się szkieletu wojownika 5 - otrzymujesz informację o świętym artefakcie (nieprzydatne) 6 - otrzymujesz awans 7 - tracisz życzenie 8 - tracisz życzenie 10000 sztuk złota: 1 - +10 do siły 2 - +10 do inteligencji 3 - +10 do zręczności 4 - otrzymujesz sojusznika w postaci stalowego skorpiona 5 - otrzymujesz informację o świętym artefakcie (nieprzydatne) 6 - otrzymujesz awans 7 - tracisz życzenie 8 - tracisz życzenie Kapliczka dobra i zła Na wzgórzu na zachód od Glenborus (krasnoludzkiej wioski) znajduje się kula zwana kapliczką dobra i zła. Zapisz grę przed kliknięciem na nią, gdyż losowo wzrośnie lub spadnie ci jedna z cech o 5. Pole bitwy Na południowy wschód od koszar znajduje się pewne wzniesienie. Na tablicach rozstawionych w jego różnych miejscach widnieje tekst mówiący, że nie należy dotykać kamienia nagrobnego, który jest na środku pola. Jeśli to zrobisz, pojawi się horda szkieletów i zacznie cię atakować. Przenośne łóżko Daleko na zachód od głównej drogi do Verdistis, niedaleko kościoła, stoi opuszczona chata. Klucz do jej drzwi znajdziesz w stogu siana obok. W środku znajduje się nic nie ważące łóżko, które możesz schować do ekwipunku, przeciągając je tam. Dzięki temu będziesz mógł odpoczywać, gdzie zechcesz, po prostu klikając na przedmiot w plecaku. Fort Kiedy wkroczysz na teren fortu położonego na zachód od obozu kapitana Mitoksa, Cornelius z Czarnego Kręgu przejmie władzę nad umysłami żołnierzy i każe im cię zaatakować. Można tego uniknąć jedynie poprzez nie pojawienie się tam. Drogi ze złota W Rivertown można napotkać na złoto leżące na ziemi, za którym jest kolejne, i następne... Aż wpada się w zasadzkę bandytów. Chciwość w tym wypadku doprowadza cię najczęściej do chodzącego doświadczenia w postaci przeciwników. Yeslick - Sob 27.06.2009, 20:04:20 " /> Cytuj: Insha - Nie 28.06.2009, 10:18:48 " />Kościół Na zachód od głównej drogi do Verdistis stoi kościół. Po wejściu do niego ujrzysz scenę - dwóch kapłanów atakowanych przez nieumarłych, po której jeden schowa się do konfesjonału. Oczyść budynek z duchów i jednego licza, po czym skieruj się w tamto miejsce. Okaże się ono schodami do biblioteki, gdzie spotkasz Ojca Theofolusa. Po rozmowie z nim wyjdź na górę, a zobaczysz chłopca załatwiającego jedną z potrzeb fizjologicznych wprost do wina mszalnego. Powiedz o tym księdzu. Kościół zostanie uwolniony od nieumarłych, a ty będziesz mógł teraz również odkupić od duchownego [link=http://crpg.iml.pl/inne-crpg/farmy-i-slumsy-rivertown/1817a]eliksir pozornej śmierci dla Garetha[/link]. Święty przedmiot http://images.iml.pl/crpg/divinedivinit ... zykmap.png Do tego zadania potrzeba ci będzie znaleźć trzy przedmioty: miecz, amulet oraz sztylet, wszystkie opatrzone etykietką âździwneâ. Pierwszy leży w lochach Iony, drugi w pajęczynie w elfich ruinach (Mroczna Puszcza), trzeci w gildii złodziei w pokoju Roba, w książce. Gdy posiądziesz wszystkie te rzeczy, będziesz musiał udać się do pewnego miejsca za kościołem, na fragmencie mapy zaznaczonego krzyżykiem. Zejdź schodami i stań w jednym z niebieskich kręgów. Rozpocznie się dialog, podczas którego będziesz musiał wybrać, które artefakty poświęcisz na rzecz jednego. Otrzymasz naprawdę dobry amulet, miecz lub sztylet. Porwana przez zombie Gdy wejdziesz na cmentarz na południe od slumsów Rivertown, będziesz świadkiem porwania kobiety przez Jake'a, zombie znanego z [link=http://crpg.iml.pl/inne-crpg/aleroth/1811a]Aleroth[/link]. Aby ją uratować, należy skierować się na południe i zejść jednym z grobów w podziemia. Idź jedyną drogą, aż dojdziesz do porywacza. Jeśli nie chcesz męczyć się z jego âźnieumarłymi braćmiâ, skup swój atak na nim, gdyż po jego śmierci umiera wszystko inne, co powinno być w grobie. Za odbicie Elory otrzymasz 1 punkt reputacji. Zakładnicy Obok Gildii Łuczników zaczepi cię chłopiec o imieniu Timmy i poprosi o uratowanie jego rodziców z rąk bandytów, którzy zajęli ich dom na wschodzie i przetrzymują lokatorów jako zakładników. Lepiej iść za radą dziecka i nie wchodzić frontowymi drzwiami, inaczej rodzina zostanie zamordowana. Klucz do tylnych znajduje się pod drzewem za chatą (możesz podświetlać sobie wszystko altem). Weź go i wejdź drugimi drzwiami, licząc od lewa. Zabierz ze stołu drugi klucz. Wyjdź i otwórz pierwsze drzwi. Uwolnisz ludzi, którzy po rozprawieniu się z bandytami czekać będą na ciebie w Gildii Łuczników. Otrzymasz 2 punkty reputacji. Znikające klejnoty Niedaleko biednej dzielnicy Rivertown zaczepi cię pustelnik Malachiasz i opowie o szmaragdach, które znikają, gdy się do nich zbliża. Kawałek na zachód od niego zauważysz pierwszy kamień. Idź za nim oraz za kolejnymi, aż wpadniesz w zasadzkę łowców organów. Koniec zadania następuje wraz z ich śmiercią. Ciekawostki Studnia życzeń Magiczna studnia znajduje się w lesie krasnoludów (południowy wschód od Glenborus). Może spełnić tylko jedno życzenie. Jest ono po części zależne od tego, ile pieniędzy do niej wrzucisz. Jeśli będzie to 2 lub 10 sztuk złota, tracisz życzenie. Cyfry pod kwotami oznaczają opcje wyboru podczas rozmowy. 100 sztuk złota: 1 - otrzymujesz eliksir cudownego uzdrowienia 2 - otrzymujesz sojusznika w postaci olbrzymiego pająka 3 - otrzymujesz informację o świętym artefakcie (nieprzydatne, można się o tym dowiedzieć na inne sposoby) 4 - tracisz życzenie 1000 sztuk złota: 1 - +5 do siły 2 - +5 do inteligencji 2 - +5 do zręczności 4 - otrzymujesz sojusznika w postaci jarzącego się szkieletu wojownika 5 - otrzymujesz informację o świętym artefakcie (nieprzydatne) 6 - otrzymujesz awans 7 - tracisz życzenie 8 - tracisz życzenie 10000 sztuk złota: 1 - +10 do siły 2 - +10 do inteligencji 3 - +10 do zręczności 4 - otrzymujesz sojusznika w postaci stalowego skorpiona 5 - otrzymujesz informację o świętym artefakcie (nieprzydatne) 6 - otrzymujesz awans 7 - tracisz życzenie 8 - tracisz życzenie Kapliczka dobra i zła Na wzgórzu na zachód od Glenborus (krasnoludzkiej wioski) znajduje się kula zwana kapliczką dobra i zła. Zapisz grę przed kliknięciem na nią, gdyż losowo wzrośnie lub spadnie ci jedna z cech o 5. Pole bitwy Na południowy wschód od koszar znajduje się pewne wzniesienie. Na tablicach rozstawionych w jego różnych miejscach widnieje tekst mówiący, że nie należy dotykać kamienia nagrobnego, który jest na środku pola. Jeśli to zrobisz, pojawi się horda szkieletów i zacznie cię atakować. Przenośne łóżko Daleko na zachód od głównej drogi do Verdistis, niedaleko kościoła, stoi opuszczona chata. Klucz do jej drzwi znajdziesz w stogu siana obok. W środku znajduje się nic nie ważące łóżko, które możesz schować do ekwipunku, przeciągając je tam. Dzięki temu będziesz mógł odpoczywać, gdzie zechcesz, po prostu klikając na przedmiot w plecaku. Fort Kiedy wkroczysz na teren fortu położonego na zachód od obozu kapitana Mitoksa, Cornelius z Czarnego Kręgu przejmie władzę nad umysłami żołnierzy i każe im cię zaatakować. Można tego uniknąć jedynie poprzez nie pojawienie się tam. Drogi ze złota W Rivertown można napotkać na złoto leżące na ziemi, za którym jest kolejne, i następne... Aż wpada się w zasadzkę bandytów. Chciwość w tym wypadku doprowadza cię najczęściej do chodzącego doświadczenia w postaci przeciwników. -- Cytuj: Yeslick - Nie 28.06.2009, 11:07:46 " /> Cytuj: Polinick - Nie 28.06.2009, 11:11:17 " /> Cytuj: Insha - Nie 28.06.2009, 11:28:23 " /> Cytuj: Mith - Nie 28.06.2009, 13:42:28 " /> Cytuj: Insha - Nie 28.06.2009, 14:24:10 " />Kościół Na zachód od głównej drogi do Verdistis stoi kościół. Po wejściu do niego ujrzysz scenę - dwóch kapłanów atakowanych przez nieumarłych - po której jeden duchowny schowa się do konfesjonału. Oczyść budynek z duchów i jednego licza, po czym skieruj się w tamto miejsce. Okaże się ono schodami do biblioteki, w której spotkasz Ojca Theofolusa. Po rozmowie z nim wyjdź na górę, a zobaczysz chłopca załatwiającego jedną z potrzeb fizjologicznych wprost do wina mszalnego. Powiedz o tym księdzu. Kościół zostanie uwolniony od nieumarłych, a ty będziesz mógł teraz również odkupić od duchownego [link=http://crpg.iml.pl/inne-crpg/farmy-i-slumsy-rivertown/1817a]eliksir pozornej śmierci dla Garetha[/link]. Święty przedmiot http://images.iml.pl/crpg/divinedivinit ... zykmap.png Do tego zadania potrzebujesz znaleźć trzy przedmioty: miecz, amulet oraz sztylet, wszystkie opatrzone etykietką âździwneâ. Pierwszy leży w lochach Iony, drugi w pajęczynie w elfich ruinach (Mroczna Puszcza), trzeci w gildii złodziei w pokoju Roba, w książce. Gdy posiądziesz wszystkie te rzeczy, będziesz musiał udać się do pewnego miejsca za kościołem, na fragmencie mapy zaznaczonego krzyżykiem. Zejdź schodami i stań w jednym z niebieskich kręgów. Rozpocznie się dialog, podczas którego będziesz musiał wybrać, które dwa artefakty poświęcisz na rzecz trzeciego. Otrzymasz jeden z najlepszych w grze przedmiotów - amulet, miecz lub sztylet. Porwana przez zombie Gdy wejdziesz na cmentarz na południe od slumsów Rivertown, będziesz świadkiem porwania kobiety przez Jake'a, zombie znanego z [link=http://crpg.iml.pl/inne-crpg/aleroth/1811a]Aleroth[/link]. Aby ją uratować, należy skierować się na południe i zejść jednym z grobów w podziemia. Idź jedyną drogą, aż dojdziesz do porywacza. Jeśli nie chcesz męczyć się z jego âźnieumarłymi braćmiâ, skup swój atak na nim, gdyż po jego śmierci umiera wszystko inne, co powinno być w grobie. Za odbicie Elory otrzymasz 1 punkt reputacji. Zakładnicy Obok Gildii Łuczników zaczepi cię chłopiec o imieniu Timmy i poprosi o uratowanie jego rodziców z rąk bandytów. Dowiesz się, że zajęli oni dom (na wschodzie) i przetrzymują lokatorów jako zakładników. Lepiej iść za radą dziecka i nie wchodzić frontowymi drzwiami, inaczej rodzina zostanie zamordowana. Klucz do tylnego wejścia znajduje się pod drzewem za chatą (możesz podświetlać sobie wszystko altem). Weź go i wejdź drugimi drzwiami, licząc od lewa. Zabierz ze stołu drugi klucz. Wyjdź i otwórz pierwsze drzwi. Uwolnisz ludzi, którzy po rozprawieniu się z bandytami czekać będą na ciebie w Gildii Łuczników. Otrzymasz 2 punkty reputacji. Znikające klejnoty Niedaleko biednej dzielnicy Rivertown zaczepi cię pustelnik Malachiasz i opowie o szmaragdach, które znikają, gdy ktoś się do nich zbliża. Kawałek na zachód od niego zauważysz pierwszy kamień. Idź za nim oraz za kolejnymi, aż wpadniesz w zasadzkę łowców organów. Koniec zadania następuje wraz z ich śmiercią. Ciekawostki Studnia życzeń Magiczna studnia znajduje się w lesie krasnoludów (południowy wschód od Glenborus). Może spełnić tylko jedno życzenie. Jest ono po części zależne od tego, ile pieniędzy do niej wrzucisz. Jeśli będzie to 2 lub 10 sztuk złota, tracisz życzenie. Cyfry pod kwotami oznaczają opcje wyboru podczas rozmowy. 100 sztuk złota: 1. - otrzymujesz eliksir cudownego uzdrowienia, 2. - otrzymujesz sojusznika w postaci olbrzymiego pająka, 3. - otrzymujesz informację o świętym artefakcie (nieprzydatne, można się o tym dowiedzieć na inne sposoby), 4. - tracisz życzenie. 1000 sztuk złota: 1. - +5 do siły, 2. - +5 do inteligencji, 2. - +5 do zręczności, 4. - otrzymujesz sojusznika w postaci jarzącego się szkieletu wojownika, 5. - otrzymujesz informację o świętym artefakcie (nieprzydatne), 6. - otrzymujesz awans, 7. - tracisz życzenie, 8. - tracisz życzenie. 10000 sztuk złota: 1. - +10 do siły, 2. - +10 do inteligencji, 3. - +10 do zręczności, 4. - otrzymujesz sojusznika w postaci stalowego skorpiona, 5. - otrzymujesz informację o świętym artefakcie (nieprzydatne), 6. - otrzymujesz awans, 7. - tracisz życzenie, 8. - tracisz życzenie. Kapliczka dobra i zła Na wzgórzu na zachód od Glenborus (krasnoludzkiej wioski) znajduje się kula zwana kapliczką dobra i zła. Zapisz grę przed kliknięciem na nią, gdyż losowo wzrośnie lub spadnie o 5 jedna z cech twojej postaci. Pole bitwy Na południowy wschód od koszar znajduje się pewne wzniesienie. Na tablicach rozstawionych w jego różnych miejscach widnieje tekst mówiący, że nie należy dotykać kamienia nagrobnego, który jest na środku pola. Jeśli to zrobisz, pojawi się horda szkieletów i zacznie cię atakować. Przenośne łóżko Daleko na zachód od głównej drogi do Verdistis, niedaleko kościoła, stoi opuszczona chata. Klucz do jej drzwi znajdziesz w stogu siana obok. W środku znajduje się nic nie ważące łóżko, które możesz schować do ekwipunku, przeciągając je tam. Dzięki temu będziesz mógł odpoczywać, gdzie zechcesz, po prostu klikając na przedmiot w plecaku. Fort Kiedy wkroczysz na teren fortu położonego na zachód od obozu kapitana Mitoksa, Cornelius z Czarnego Kręgu przejmie władzę nad umysłami żołnierzy i każe im cię zaatakować. Można tego uniknąć jedynie poprzez niepojawienie się tam. Drogi ze złota W Rivertown można natknąć się na złoto leżące na ziemi, za którym jest kolejne, i następne... Aż wpada się w zasadzkę bandytów. Chciwość w tym wypadku doprowadza cię najczęściej do chodzącego doświadczenia w postaci przeciwników. -- Cytuj: |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |