ďťż
Wštki |
[Divine Divinity] Bestiariusz - Strażnicy Czarnego Kręgu (wojjoo)
wojjoo - Pon 31.05.2010, 14:45:29 " />[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/czerwony_smoczy.jpg] Czerwony smoczy jeździec Poziom: 40 Odporność na ogień: - 10 Odporność na elektryczność: 100 Odporność na trucizny: 100 Odporność na obrażenia duchowe: 100 Atak: 86 Obrona: 64 Obrażenia: 51-159 Minimalne punkty obrażeń: 2826 Maksymalne punkty obrażeń: 3444 Pancerz: 329 Wzrok: 12 Słuch: 14 Komentarz: Smoczy jeźdźcy to potężne istoty, atakujące wszystkim rodzajami żywiołów, a ponadto potrafiące zamrozić naszego bohatera. Na szczęście w momencie, w którym będziemy mieli z nimi do czynienia (w pewnym miejscu nawet z czterema naraz), odporności naszej postaci powinny oscylować w okolicy 100, dzięki zaczarowanemu ekwipunkowi (a jeśli nie, podniesiemy je właściwym eliksirem), więc wystarczy stanąć w odpowiedniej odległości i faszerować przeciwników strzałami/czarami zadającymi właściwe obrażenia â w tym wypadku od ognia. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/kamienny_gargulec.jpg] Kamienny gargulec Poziom: 44 Odporność na ogień: 100 Odporność na elektryczność: 100 Odporność na trucizny: 100 Odporność na obrażenia duchowe: -31 Atak: 69 Obrona: 64 Obrażenia: 15-47 Minimalne punkty obrażeń: 341 Maksymalne punkty obrażeń: 511 Pancerz: 274 Wzrok: 10 Słuch: 12 Komentarz: Jeden z najczęściej spotykanych przeciwników w siedzibie Czarnego Kręgu. Atakuje z dystansu, zadając obrażenia od ognia. Na tym etapie gry nasza odporność na ten żywioł może już wynosić nawet 100, więc nie powinien stanowić dla nas zagrożenia. Dzięki jego wysokiej podatności na ataki duchowe, jesteśmy w stanie Kamiennego gargulca zabić w jednej chwili za pomocą zdolności Boska śmierć. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/kamienny_strażnik.jpg] Kamienny strażnik Poziom: 45 Odporność na ogień: 75 Odporność na obrażenia duchowe: -30 Atak: 78 Obrona: 73 Obrażenia: 45-141 Minimalne punkty obrażeń: 2286 Maksymalne punkty obrażeń: 3000 Pancerz: 281 Wzrok: 10 Słuch: 12 Komentarz: Zmodyfikowana wersja Kamiennego gargulca. Strażnik posiada więcej punktów życia, zadaje znacznie poważniejsze obrażenia, ale jego odporności są niezbyt imponujące â ponownie zabójczo skuteczne będzie zaklęcie Boskiej śmierci. Jeżeli nasz bohater go nie zna, może z powodzeniem spróbować ataków opartych na innych żywiołach (poza ogniem). [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/krysztalowy_gargulec.jpg] Kryształowy gargulec Poziom: 44 Odporność na ogień: 100 Odporność na elektryczność: -31 Odporność na trucizny: 100 Odporność na obrażenia duchowe: 100 Atak: 69 Obrona: 64 Obrażenia: 15-47 Minimalne punkty obrażeń: 341 Maksymalne punkty obrażeń: 522 Pancerz: 281 Wzrok: 10 Słuch: 12 Komentarz: Ten gargulec jest zabugowany â gdy zauważa naszą postać, leci w jej kierunku, ale zatrzymuje się kilka kroków przed nią. Jeżeli nie podejdziemy, nie wykona ataku. Bez trudu możemy zlikwidować go z dystansu (magom polecam np. piorun albo seryjne błyskawice). W walce wręcz zadaje obrażenia od trucizny i elektryczności. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/krysztalowy_straznik.jpg] Kryształowy strażnik Poziom: 45 Odporność na elektryczność: -30 Odporność na trucizny: 75 Odporność na obrażenia duchowe: 50 Atak: 78 Obrona: 73 Obrażenia: 45-141 Minimalne punkty obrażeń: 2190 Maksymalne punkty obrażeń: 2502 Pancerz: 281 Wzrok: 10 Słuch: 12 Komentarz: Kolejny strażnik, tym razem z kryształu. Od gargulczego odpowiednika różni się tym, czym pozostali od swoich â większa ilość punktów życia, lepszy pancerz i współczynniki ataku oraz obrony, ale za to obniżone odporności. Ponadto atakuje z dystansu, zadając obrażenia duchowe. Warto wykorzystać jego podatność na elektryczność. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/niebieski_smoczy.jpg] Niebieski smoczy jeździec Poziom: 40 Odporność na ogień: 100 Odporność na elektryczność: -10 Odporność na trucizny: 100 Odporność na obrażenia duchowe: 100 Atak: 86 Obrona: 64 Obrażenia: 51-159 Minimalne punkty obrażeń: 2826 Maksymalne punkty obrażeń: 3444 Pancerz: 329 Wzrok: 12 Słuch: 14 Komentarz: Smoczych jeźdźców tego rodzaju spotkamy najwięcej. Wystarczy odpowiednio podnieść swoje odporności i faszerować ich zaklęciami zadającymi obrażenia od elektryczności. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/rycerz_smierci.jpg] Rycerz śmierci Poziom: 43 Odporność na ogień: 100 Odporność na elektryczność: 100 Odporność na trucizny: -32 Odporność na obrażenia duchowe: 100 Atak: 84 Obrona: 80 Obrażenia: 14-44 Minimalne punkty obrażeń: 333 Maksymalne punkty obrażeń: 499 Pancerz: 268 Wzrok: 12 Słuch: 14 Komentarz: Całkiem twardy przeciwnik, choć na etapie gry, w którym będziemy mieli okazję go spotkać, nie powinien już stanowić dla nas żadnego wyzwania. Zadaje przyzwoite obrażenia, ma całkiem sporo punktów życia, ponadto atakuje z dystansu specjalnym zaklęciem. Jest podatny na trucizny â wojownicy i złodzieje być może zechcą to wykorzystać i użyją zatrutej broni. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/srebrny_smoczy.jpg] Srebrny smoczy jeździec Poziom: 40 Odporność na ogień: 100 Odporność na elektryczność: 100 Odporność na trucizny: 100 Odporność na obrażenia duchowe: - 10 Atak: 86 Obrona: 64 Obrażenia: 51-159 Minimalne punkty obrażeń: 2826 Maksymalne punkty obrażeń: 3444 Pancerz: 329 Wzrok: 12 Słuch: 14 Komentarz: Ta odmiana smoczych jeźdźców jest niezwykle rzadka â jeden jedyny egzemplarz spotkamy tuż przed twierdzą Demona kłamstw. W walce zachowuje się tak, jak jego niebiescy i czerwoni koledzy, jedyna różnica tkwi w odpornościach. Polecam sprawdzić przeciw niemu czar Polimorfii albo Boskiej śmierci, efekt może być całkiem zabawny. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/wladca_smierci.jpg] Władca śmierci Poziom: 44 Odporność na ogień: 100 Odporność na elektryczność: 100 Odporność na trucizny: -6 Odporność na obrażenia duchowe: 100 Atak: 101 Obrona: 88 Obrażenia: Minimalne punkty obrażeń: 2328 Maksymalne punkty obrażeń: 2916 Pancerz: 362 Wzrok: 12 Słuch: 14 Komentarz: Starszy brat Rycerza śmierci. Ma znacznie więcej punktów życia, potężniejszy pancerz i wyższe wartości ataku oraz obrony. Jego mocne ciosy zadają zarówno zwykłe, jak i duchowe obrażenia â przydatne mogą być umiejętności Ochrona przed magią i Aura ochronna. W razie problemów warto wykorzystać jego podatność na truciznę i użyć zatrutej broni. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/zloty_gargulec.jpg] Złoty gargulec Poziom: 44 Odporność na ogień: -31 Odporność na elektryczność: 75 Odporność na trucizny: 100 Odporność na obrażenia duchowe: 100 Atak: 69 Obrona: 64 Obrażenia: 15-47 Minimalne punkty obrażeń: 341 Maksymalne punkty obrażeń: 511 Pancerz: 274 Wzrok: 10 Słuch: 12 Komentarz: Kolejny zabugowany przeciwnik, który nie może się odważyć na zbliżenie do naszej postaci. Jeżeli nie podejdziemy, nie wykona ataku. Bez trudu wyeliminujemy go z odległości (magom polecam zaklęcia zadające obrażenia od ognia). W walce wręcz razi trucizną. [images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/zloty_straznik.jpg] Złoty strażnik Poziom: 45 Odporność na ogień: -30 Odporność na elektryczność: 75 Odporność na obrażenia duchowe: 50 Atak: 78 Obrona: 73 Obrażenia: 45-141 Minimalne punkty obrażeń: 2196 Maksymalne punkty obrażeń: 2994 Pancerz: 281 Wzrok: 10 Słuch: 12 Komentarz: Odmiana złotego gargulca. Jest znacznie bardziej żywotny, zadaje więcej obrażeń, ale charakteryzuje się za to mniejszymi odpornościami. Co więcej, podobnie jak w przypadku tamtego, podczas walki z nim występuje bug - nie podlatuje on wystarczająco blisko, by móc zaatakować naszą postać. Zadaje obrażenia do trucizny. Oceansoul - Wto 01.06.2010, 17:33:45 " /> Cytuj: wojjoo - Wto 01.06.2010, 18:58:50 " />poprawione. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |