ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Divine Divinity] Bestiariusz - Strażnicy Czarnego Kręgu (wojjoo)



wojjoo - Pon 31.05.2010, 14:45:29
" />[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/czerwony_smoczy.jpg] Czerwony smoczy jeździec

Poziom: 40
Odporność na ogień: - 10
Odporność na elektryczność: 100
Odporność na trucizny: 100
Odporność na obrażenia duchowe: 100
Atak: 86
Obrona: 64
Obrażenia: 51-159
Minimalne punkty obrażeń: 2826
Maksymalne punkty obrażeń: 3444
Pancerz: 329
Wzrok: 12
Słuch: 14
Komentarz: Smoczy jeźdźcy to potężne istoty, atakujące wszystkim rodzajami żywiołów, a ponadto potrafiące zamrozić naszego bohatera. Na szczęście w momencie, w którym będziemy mieli z nimi do czynienia (w pewnym miejscu nawet z czterema naraz), odporności naszej postaci powinny oscylować w okolicy 100, dzięki zaczarowanemu ekwipunkowi (a jeśli nie, podniesiemy je właściwym eliksirem), więc wystarczy stanąć w odpowiedniej odległości i faszerować przeciwników strzałami/czarami zadającymi właściwe obrażenia – w tym wypadku od ognia.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/kamienny_gargulec.jpg] Kamienny gargulec

Poziom: 44
Odporność na ogień: 100
Odporność na elektryczność: 100
Odporność na trucizny: 100
Odporność na obrażenia duchowe: -31
Atak: 69
Obrona: 64
Obrażenia: 15-47
Minimalne punkty obrażeń: 341
Maksymalne punkty obrażeń: 511
Pancerz: 274
Wzrok: 10
Słuch: 12
Komentarz: Jeden z najczęściej spotykanych przeciwników w siedzibie Czarnego Kręgu. Atakuje z dystansu, zadając obrażenia od ognia. Na tym etapie gry nasza odporność na ten żywioł może już wynosić nawet 100, więc nie powinien stanowić dla nas zagrożenia. Dzięki jego wysokiej podatności na ataki duchowe, jesteśmy w stanie Kamiennego gargulca zabić w jednej chwili za pomocą zdolności Boska śmierć.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/kamienny_strażnik.jpg] Kamienny strażnik

Poziom: 45
Odporność na ogień: 75
Odporność na obrażenia duchowe: -30
Atak: 78
Obrona: 73
Obrażenia: 45-141
Minimalne punkty obrażeń: 2286
Maksymalne punkty obrażeń: 3000
Pancerz: 281
Wzrok: 10
Słuch: 12
Komentarz: Zmodyfikowana wersja Kamiennego gargulca. Strażnik posiada więcej punktów życia, zadaje znacznie poważniejsze obrażenia, ale jego odporności są niezbyt imponujące – ponownie zabójczo skuteczne będzie zaklęcie Boskiej śmierci. Jeżeli nasz bohater go nie zna, może z powodzeniem spróbować ataków opartych na innych żywiołach (poza ogniem).

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/krysztalowy_gargulec.jpg] Kryształowy gargulec

Poziom: 44
Odporność na ogień: 100
Odporność na elektryczność: -31
Odporność na trucizny: 100
Odporność na obrażenia duchowe: 100
Atak: 69
Obrona: 64
Obrażenia: 15-47
Minimalne punkty obrażeń: 341
Maksymalne punkty obrażeń: 522
Pancerz: 281
Wzrok: 10
Słuch: 12
Komentarz: Ten gargulec jest zabugowany – gdy zauważa naszą postać, leci w jej kierunku, ale zatrzymuje się kilka kroków przed nią. Jeżeli nie podejdziemy, nie wykona ataku. Bez trudu możemy zlikwidować go z dystansu (magom polecam np. piorun albo seryjne błyskawice). W walce wręcz zadaje obrażenia od trucizny i elektryczności.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/krysztalowy_straznik.jpg] Kryształowy strażnik

Poziom: 45
Odporność na elektryczność: -30
Odporność na trucizny: 75
Odporność na obrażenia duchowe: 50
Atak: 78
Obrona: 73
Obrażenia: 45-141
Minimalne punkty obrażeń: 2190
Maksymalne punkty obrażeń: 2502
Pancerz: 281
Wzrok: 10
Słuch: 12
Komentarz: Kolejny strażnik, tym razem z kryształu. Od gargulczego odpowiednika różni się tym, czym pozostali od swoich – większa ilość punktów życia, lepszy pancerz i współczynniki ataku oraz obrony, ale za to obniżone odporności. Ponadto atakuje z dystansu, zadając obrażenia duchowe. Warto wykorzystać jego podatność na elektryczność.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/niebieski_smoczy.jpg] Niebieski smoczy jeździec

Poziom: 40
Odporność na ogień: 100
Odporność na elektryczność: -10
Odporność na trucizny: 100
Odporność na obrażenia duchowe: 100
Atak: 86
Obrona: 64
Obrażenia: 51-159
Minimalne punkty obrażeń: 2826
Maksymalne punkty obrażeń: 3444
Pancerz: 329
Wzrok: 12
Słuch: 14
Komentarz: Smoczych jeźdźców tego rodzaju spotkamy najwięcej. Wystarczy odpowiednio podnieść swoje odporności i faszerować ich zaklęciami zadającymi obrażenia od elektryczności.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/rycerz_smierci.jpg] Rycerz śmierci

Poziom: 43
Odporność na ogień: 100
Odporność na elektryczność: 100
Odporność na trucizny: -32
Odporność na obrażenia duchowe: 100
Atak: 84
Obrona: 80
Obrażenia: 14-44
Minimalne punkty obrażeń: 333
Maksymalne punkty obrażeń: 499
Pancerz: 268
Wzrok: 12
Słuch: 14
Komentarz: Całkiem twardy przeciwnik, choć na etapie gry, w którym będziemy mieli okazję go spotkać, nie powinien już stanowić dla nas żadnego wyzwania. Zadaje przyzwoite obrażenia, ma całkiem sporo punktów życia, ponadto atakuje z dystansu specjalnym zaklęciem. Jest podatny na trucizny – wojownicy i złodzieje być może zechcą to wykorzystać i użyją zatrutej broni.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/srebrny_smoczy.jpg] Srebrny smoczy jeździec

Poziom: 40
Odporność na ogień: 100
Odporność na elektryczność: 100
Odporność na trucizny: 100
Odporność na obrażenia duchowe: - 10
Atak: 86
Obrona: 64
Obrażenia: 51-159
Minimalne punkty obrażeń: 2826
Maksymalne punkty obrażeń: 3444
Pancerz: 329
Wzrok: 12
Słuch: 14
Komentarz: Ta odmiana smoczych jeźdźców jest niezwykle rzadka – jeden jedyny egzemplarz spotkamy tuż przed twierdzą Demona kłamstw. W walce zachowuje się tak, jak jego niebiescy i czerwoni koledzy, jedyna różnica tkwi w odpornościach. Polecam sprawdzić przeciw niemu czar Polimorfii albo Boskiej śmierci, efekt może być całkiem zabawny.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/wladca_smierci.jpg] Władca śmierci

Poziom: 44
Odporność na ogień: 100
Odporność na elektryczność: 100
Odporność na trucizny: -6
Odporność na obrażenia duchowe: 100
Atak: 101
Obrona: 88
Obrażenia:
Minimalne punkty obrażeń: 2328
Maksymalne punkty obrażeń: 2916
Pancerz: 362
Wzrok: 12
Słuch: 14
Komentarz: Starszy brat Rycerza śmierci. Ma znacznie więcej punktów życia, potężniejszy pancerz i wyższe wartości ataku oraz obrony. Jego mocne ciosy zadają zarówno zwykłe, jak i duchowe obrażenia – przydatne mogą być umiejętności Ochrona przed magią i Aura ochronna. W razie problemów warto wykorzystać jego podatność na truciznę i użyć zatrutej broni.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/zloty_gargulec.jpg] Złoty gargulec

Poziom: 44
Odporność na ogień: -31
Odporność na elektryczność: 75
Odporność na trucizny: 100
Odporność na obrażenia duchowe: 100
Atak: 69
Obrona: 64
Obrażenia: 15-47
Minimalne punkty obrażeń: 341
Maksymalne punkty obrażeń: 511
Pancerz: 274
Wzrok: 10
Słuch: 12
Komentarz: Kolejny zabugowany przeciwnik, który nie może się odważyć na zbliżenie do naszej postaci. Jeżeli nie podejdziemy, nie wykona ataku. Bez trudu wyeliminujemy go z odległości (magom polecam zaklęcia zadające obrażenia od ognia). W walce wręcz razi trucizną.

[images.iml.pl/crpg/divinedivinity/bestiariusz/czarny_krag/zloty_straznik.jpg] Złoty strażnik

Poziom: 45
Odporność na ogień: -30
Odporność na elektryczność: 75
Odporność na obrażenia duchowe: 50
Atak: 78
Obrona: 73
Obrażenia: 45-141
Minimalne punkty obrażeń: 2196
Maksymalne punkty obrażeń: 2994
Pancerz: 281
Wzrok: 10
Słuch: 12
Komentarz: Odmiana złotego gargulca. Jest znacznie bardziej żywotny, zadaje więcej obrażeń, ale charakteryzuje się za to mniejszymi odpornościami. Co więcej, podobnie jak w przypadku tamtego, podczas walki z nim występuje bug - nie podlatuje on wystarczająco blisko, by móc zaatakować naszą postać. Zadaje obrażenia do trucizny.




Oceansoul - Wto 01.06.2010, 17:33:45
" /> Cytuj:



wojjoo - Wto 01.06.2010, 18:58:50
" />poprawione.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.