ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Deus Ex: Human Revolution] E3 gameplay (ZyBeX86)



Oceansoul - Wto 22.06.2010, 20:12:51
" />Serwis ScrewAttack udostępnił w sieci 20 minut rozgrywki w Deus Ex: Human Revolution. Ponieważ nie wiemy czy filmik zostanie usunięty czy nie, postanowiłem zrobić mini recenzje tego co mogliśmy zobaczyć i potwierdzić dzięki filmikowi:
1. Widok
w grze dostępne będą dwa tryby: widok FPP i TPP
2. Żyjący Świat
NPC żyją i reagują na twoje zachowania. Można porozmawiać z każdą osobą na temat misji, na temat tego co trzymasz w rękach. Każdy może mieć coś do powiedzenia. Osoba prezentująca gre zarzeka się, że nie będzie skryptów - zachowania NPC i przeciwników mają być sterowane przez SI
3. Wiele rozwiązań
Ma istnieć wiele (wg. osoby, która mówi "Miliony") sposobów na wykonanie zadań, gdyż każda akcja będzie nieść za sobą konsekwencje.
4. system osłon
Widać na filmiku gołym okiem, że będzie wykorzystany system osłon taki jak w Gears of War. Niektóre osłony będzie można zniszczyć co uatrakcyjni rozrywkę.
5. Assassin kills
Będzie można zabijać/ogłuszać przeciwników z zaskoczenia. Wzorem Assassin's Creed 2 będzie możliwośc zabijania kilkun przeciwników jednocześnie. Dodatkowo cyber wszczepy pozwolą graczom zabijać również przeciwników za ścianą.
6. chowanie ciał
skoro świat żyje i reaguje na działania bohatera, zatem trzeba mieć możliwość przenoszenia ciał tak aby nikt ich nie znalazł.
7. przenoszenie przedmiotów
Tak jak z ciałami, będzie można przenosić rózne przedmioty i ustawiać je tak, abyśmy mogli dostać się do niedostępnych miejsc czy nawet zastawiać pułapki
8. broń
Broń zaprezentowana w filmiku jest dosyć ciekawa. i chciałbym poświęcić jej kilka słów:
a) kusza - broń snajperska, która DOSŁOWNIE przygwoździ przeciwników do ścian - ciało będzie wesoło dyndać na bełcie.
b) Ulepszenia - według prezentera, każdą broń będzie można ulepszyć, tak aby miała dodatkowe funkcje.

Poza tymi rzeczami, które zostały omówione lub pokazane w gameplay'u, można też zobaczyć jak gra będzie prezentować się graficznie. Jest na co popatrzeć - świat gry prezentuje się wyśmienicie i bardzo realistycznie. Bardzo ładnie wyglądają cienie i wszechobecne światła neonów. Jeśli chodzi o szczegóły tworzące klimat to zapowiada się bardzo dobrze - z kanalizacji wydobywa się para, a niektóre ściany pokazują, iż niejedno się tam wydażyło. Co mnie smuci to fakt, że w przyszłości jest znacznie więcej śmieci na ziemi niż dzisiaj (hehe). Jeśli chodzi o modele postaci to są bardzo szczegółowe, chociaż troszkę kiepsko z mimiką twarzy - każda postać wydaję się mieć stały wyraz twarzy. Dodatkowo, zapowiada się "atak klonów" - NPC mało się od siebie różnią. Może to i cecha przyszłości, ale bez przesady. Mam nadzieję, że zostanie dodanych więcej modeli. Jest jeszcze kilka rzeczy które mnie martwią, ale wydaję mi się, że zostaną one dopracowane do marca przyszłego roku.




Finka - Śro 23.06.2010, 11:45:57
" /> Cytuj:



zybex86 - Śro 23.06.2010, 13:40:41
" />Dzięki. To mam zrobić edycje tego jeśli mogę zrozumieć? bo ja nowy jestem, ale za to bardzo chętny do pracy Tylko jak to mam zrobić? chyba przeoczyłem to w FaQ

Co do tekstu to nie wiem czy takie dobre, bo już news taki jest tylko, że z filmikami. Błędy są, bo dysgrafią się tłumaczę (stwierdzoną) i nie widzę czasem błędów (te wielkie/małe litery czy literówka). Wiem, że to wytłumaczenie jest drętwe, ale to fakt Jestem żywym faktem na to, że można zostać absolwentem filologii mając dysgrafię

Mimo wszystko dzięki za krytykę

EDIT: Wersja poprawiona po ostatnim poście

Serwis ScrewAttack udostępnił w sieci 20 minut rozgrywki w Deus Ex: Human Revolution. Ponieważ nie wiemy czy filmik zostanie usunięty czy nie, postanowiłem zrobić mini recenzje tego co mogliśmy zobaczyć i potwierdzić dzięki filmikowi:

1. Widok
W grze dostępne będą dwa tryby: widok FPP i TPP.

2. Żyjący Świat
NPC żyją i reagują na twoje zachowania. Można porozmawiać z każdą osobą na temat misji, na temat tego co trzymasz w rękach. Każdy może mieć coś do powiedzenia. Osoba prezentująca grę zarzeka się, że nie będzie skryptów - zachowania NPC i przeciwników mają być sterowane przez SI

3. Wiele rozwiązań
Ma istnieć wiele (wg. osoby, która mówi "Miliony") sposobów na wykonanie zadań, gdyż każda akcja będzie nieść za sobą konsekwencje.

4. System osłon
Widać na filmiku gołym okiem, że będzie wykorzystany system osłon taki jak w Gears of War. Niektóre osłony będzie można zniszczyć co uatrakcyjni rozrywkę.

5. Assassin kills
Będzie można zabijać/ogłuszać przeciwników z zaskoczenia. Wzorem Assassin's Creed 2 będzie możliwość zabijania kilku przeciwników jednocześnie. Dodatkowo cyberwszczepy pozwolą graczom zabijać również przeciwników za ścianą.

6. Chowanie ciał
Skoro świat żyje i reaguje na działania bohatera, zatem trzeba mieć możliwość przenoszenia ciał tak aby nikt ich nie znalazł.

7. Przenoszenie przedmiotów
Tak jak z ciałami, będzie można przenosić rózne przedmioty i ustawiać je tak, abyśmy mogli dostać się do niedostępnych miejsc czy nawet zastawiać pułapki

8. Broń
Broń zaprezentowana w filmiku jest dosyć ciekawa. i chciałbym poświęcić jej kilka słów:
a) Kusza - broń snajperska, która DOSŁOWNIE przygwoździ przeciwników do ścian - ciało będzie wesoło dyndać na bełcie.
b) Ulepszenia - według prezentera, każdą broń będzie można ulepszyć, tak aby miała dodatkowe funkcje.

Poza tymi rzeczami, które zostały omówione lub pokazane w gameplay'u, można też zobaczyć jak gra będzie prezentować się graficznie. Jest na co popatrzeć - świat gry prezentuje się wyśmienicie i naprawdę realistycznie. Pięknie wyglądają cienie i wszechobecne światła neonów. Jeśli chodzi o szczegóły tworzące klimat, to zapowiada się bardzo dobrze - z kanalizacji wydobywa się para, a niektóre ściany pokazują, iż nie jedno się tam wydarzyło. Co mnie smuci to fakt, że w przyszłości jest znacznie więcej śmieci na ziemi niż dzisiaj (hehe). Jeśli chodzi o modele postaci to są bardzo szczegółowe, chociaż troszkę kiepsko z mimiką - każda postać wydaję się mieć stały wyraz twarzy. Dodatkowo, zapowiada się "atak klonów" - NPC mało się od siebie różnią. Może to i cecha przyszłości, ale bez przesady. Mam nadzieję, że zostanie dodanych więcej modeli. Jest jeszcze kilka rzeczy które mnie martwią, ale wydaje mi się, że zostaną one dopracowane do marca przyszłego roku.



Serail - Śro 23.06.2010, 14:25:36
" /> Cytuj:




zybex86 - Śro 23.06.2010, 19:24:16
" />za szybko piszę Dziękuję za BARDZO CENNE uwagi Co do tych śmieci to chyba można wrzucić coś od siebie jako żarcik chyba, że uważacie iż jest nie na miejscu

PO POPRAWKACH:

Serwis ScrewAttack udostępnił w sieci 20 minut rozgrywki w Deus Ex: Human Revolution. Ponieważ nie wiemy czy filmik zostanie usunięty czy nie, postanowiłem zrobić mini recenzje tego co mogliśmy dzięki niemu zobaczyć:

1. Widok
W grze dostępne będą dwa tryby: widok FPP i TPP.

2. Żyjący świat
NPC żyją i reagują na twoje zachowania. Z wszystkimi możemy porozmawiać na temat misji, czy tego co trzymamy w rękach. Każdy może mieć coś do powiedzenia. Osoba prezentująca grę zarzeka się, że nie będzie skryptów - zachowania NPC i przeciwników mają być sterowane przez SI.

3. Wiele rozwiązań
Ma istnieć wiele (wg przedstawiciela firmy, mowa tutaj o milionach) sposobów na wykonanie zadań, gdyż każda akcja będzie nieść za sobą konsekwencje.

4. System osłon
Na filmiku gołym okiem widać, że będzie wykorzystany system osłon taki jak w Gears of War. Niektóre osłony będzie można zniszczyć, co uatrakcyjni rozrywkę.

5. Assassin kills
Przewidziano możliwość zabijania/ogłuszania przeciwników z zaskoczenia. Podobnie jak w Assassin's Creed 2 autorzy przygotowali opcję likwidacji kilku przeciwników jednocześnie. Dodatkowo cyberwszczepy pozwolą graczom wykrywać jak i pozbywać się przeciwników dosłownie przez ścianę.

6. Chowanie ciał
Skoro świat żyje i reaguje na działania bohatera, trzeba mieć możliwość przenoszenia ciał tak, aby nikt ich nie znalazł.

7. Przenoszenie przedmiotów
Tak jak z ciałami, będzie można przenosić różne przedmioty i ustawiać je tak, abyśmy mogli dostać się do niedostępnych miejsc, czy nawet zastawiać pułapki.

8. Broń
Broń zaprezentowana w filmiku jest dosyć ciekawa. Chciałbym poświęcić jej kilka słów:
a) Kusza - broń snajperska, która DOSŁOWNIE przygwoździ przeciwników do ścian - ciało będzie wesoło dyndać na bełcie.
b) Ulepszenia - według prezentera, każdą broń będzie można ulepszyć, tak aby miała dodatkowe funkcje.

Poza tymi rzeczami, które zostały omówione lub pokazane w gameplay'u, można też zobaczyć, że od strony graficznej gra będzie wyjątkowo atrakcyjna. Jest na co popatrzeć - świat gry prezentuje się wyśmienicie i naprawdę realistycznie. Pięknie wyglądają cienie i wszechobecne światła neonów. Jeśli chodzi o szczegóły tworzące klimat, to zapowiada się bardzo dobrze - z kanalizacji wydobywa się para, a niektóre ściany pokazują, iż nie jedno się tam wydarzyło. Co mnie smuci to fakt, że w przyszłości jest znacznie więcej śmieci na ziemi niż dzisiaj (hehe). Jeśli chodzi o modele postaci, to są bardzo szczegółowe, chociaż troszkę kiepsko z mimiką - każda postać wydaję się mieć stały wyraz twarzy. Dodatkowo, zapowiada się "atak klonów" - NPC mało się od siebie różnią. Może to i cecha przyszłości, ale bez przesady. Mam nadzieję, że zostanie dodanych więcej modeli. Jest jeszcze kilka rzeczy, które mnie martwią, ale wydaje mi się, że zostaną one dopracowane do marca przyszłego roku.



Oceansoul - Śro 23.06.2010, 19:37:25
" /> Cytuj:



zybex86 - Pon 28.06.2010, 15:04:45
" />Dzięki za uwagi. Dopiero teraz, bo jutro mam obronę pracy magisterskiej i przygotowywałem się do niej

PO KOREKCIE:

Serwis ScrewAttack udostępnił w sieci 20 minut rozgrywki w Deus Ex: Human Revolution. Ponieważ nie wiemy, czy filmik zostanie usunięty, czy nie, postanowiłem zrobić mini recenzję tego, co mogliśmy dzięki niemu zobaczyć:

1. Widok
W grze dostępne będą dwa tryby: widok FPP i TPP.

2. Żyjący świat
NPC żyją i reagują na twoje zachowania. Ze wszystkimi możemy porozmawiać na temat misji czy tego, co trzymamy w rękach. Każdy ma coś do powiedzenia. Osoba prezentująca grę zarzeka się, że nie wykorzystano skryptów - zachowania NPC i przeciwników mają być sterowane przez SI.

3. Wiele rozwiązań
Ma istnieć wiele (wg przedstawiciela firmy, mowa tutaj o milionach) sposobów na wykonanie zadań, gdyż każda akcja będzie nieść za sobą konsekwencje.

4. System osłon
Na filmiku gołym okiem widać, że będzie wykorzystany system osłon, taki jak w Gears of War. Możliwość niszczenia osłon dodatkowo uatrakcyjni rozrywkę.

5. Assassin kills
Przewidziano możliwość zabijania/ogłuszania przeciwników z zaskoczenia. Podobnie jak w Assassin's Creed 2, autorzy przygotowali opcję likwidacji kilku przeciwników jednocześnie. Dodatkowo cyberwszczepy pozwolą graczom wykrywać, jak i pozbywać się przeciwników dosłownie przez ścianę.

6. Chowanie ciał
Skoro świat żyje i reaguje na działania bohatera, trzeba mieć możliwość przenoszenia ciał tak, aby nikt ich nie znalazł.

7. Przenoszenie przedmiotów
Tak jak z ciałami, będzie można przenosić różne przedmioty i ustawiać je tak, abyśmy mieli dostęp do niedostępnych miejsc, czy nawet zastawiać pułapki.

8. Broń
Broń zaprezentowana w filmiku jest dosyć ciekawa. Chciałbym poświęcić jej kilka słów:
a) Kusza - broń snajperska, która DOSŁOWNIE przygwoździ przeciwników do ścian - ciało będzie wesoło dyndać na bełcie.
b) Ulepszenia - według prezentera, każdą broń będzie można ulepszyć, tak aby miała dodatkowe funkcje.

Poza tymi rzeczami, które zostały omówione lub pokazane w gameplay'u, można też zobaczyć, że od strony graficznej gra będzie wyjątkowo atrakcyjna. Jest na co popatrzeć - świat gry prezentuje się wyśmienicie i naprawdę realistycznie. Pięknie wyglądają cienie i wszechobecne światła neonów. Jeśli chodzi o szczegóły tworzące klimat, to zapowiada się bardzo dobrze - z kanalizacji wydobywa się para, a niektóre ściany pokazują, iż niejedno się tam wydarzyło. Co mnie smuci, to fakt, że w przyszłości jest znacznie więcej śmieci na ziemi niż dzisiaj (hehe). Jeśli chodzi o modele postaci, to są bardzo szczegółowe, chociaż troszkę kiepsko z mimiką – Twarze NPC nie ukazują żadnych emocji. Dodatkowo, zapowiada się "atak klonów" - NPC mało się od siebie różnią. Może to i cecha przyszłości, ale bez przesady. Mam nadzieję, że autorzy dodadzą więcej modeli. Jest jeszcze kilka rzeczy, które mnie martwią, ale wydaje mi się, że zostaną one dopracowane do marca przyszłego roku.



wojjoo - Pon 28.06.2010, 16:54:13
" /> Cytuj:



zybex86 - Czw 01.07.2010, 23:47:45
" />PO POPRAWCE:

Serwis ScrewAttack udostępnił w sieci 20 minut rozgrywki w Deus Ex: Human Revolution. Ponieważ nie wiemy, czy filmik zostanie usunięty, czy nie, postanowiłem zrobić mini recenzję tego, co mogliśmy dzięki niemu zobaczyć:

1. Widok
W grze dostępne będą dwa tryby: widok FPP i TPP.

2. Żyjący świat
NPC żyją i reagują na twoje zachowania. Ze wszystkimi możemy porozmawiać na temat misji czy tego, co trzymamy w rękach. Każdy ma coś do powiedzenia. Osoba prezentująca grę zarzeka się, że nie wykorzystano skryptów - zachowania NPC i przeciwników mają być sterowane przez SI.

3. Wiele rozwiązań
Ma istnieć wiele (wg przedstawiciela firmy, mowa tutaj o milionach) sposobów na wykonanie zadań, gdyż każda akcja będzie nieść za sobą konsekwencje.

4. System osłon
Na filmiku gołym okiem widać, że będzie wykorzystany system osłon, taki jak w Gears of War. Możliwość niszczenia osłon dodatkowo uatrakcyjni rozrywkę.

5. Assassin kills
Przewidziano możliwość zabijania/ogłuszania przeciwników z zaskoczenia. Podobnie jak w Assassin's Creed 2, autorzy przygotowali opcję likwidacji kilku przeciwników jednocześnie. Dodatkowo cyberwszczepy pozwolą graczom wykrywać, jak i pozbywać się przeciwników dosłownie przez ścianę.

6. Chowanie ciał
Skoro świat żyje i reaguje na działania bohatera, trzeba mieć możliwość przenoszenia ciał tak, aby nikt ich nie znalazł.

7. Przenoszenie przedmiotów
Tak jak z ciałami, będzie można przenosić różne przedmioty i ustawiać je tak, abyśmy mieli dostęp do niedostępnych miejsc, czy nawet zastawiać pułapki.

8. Broń
Broń zaprezentowana w filmiku jest dosyć ciekawa. Chciałbym poświęcić jej kilka słów:
a) Kusza - broń snajperska, która DOSŁOWNIE przygwoździ przeciwników do ścian - ciało będzie wesoło dyndać na bełcie.
b) Ulepszenia - według prezentera, każdą broń będzie można ulepszyć, tak aby miała dodatkowe funkcje.

Poza tymi rzeczami, które zostały omówione lub pokazane w gameplay'u, można też zobaczyć, że od strony graficznej gra będzie wyjątkowo atrakcyjna. Jest na co popatrzeć - świat prezentuje się wyśmienicie i naprawdę realistycznie. Pięknie wyglądają cienie i wszechobecne światła neonów. Jeśli chodzi o szczegóły tworzące klimat, to zapowiada się bardzo dobrze - z kanalizacji wydobywa się para, a niektóre ściany pokazują, iż niejedno się tam wydarzyło. Co mnie smuci, to fakt, że w przyszłości jest znacznie więcej śmieci na ziemi niż dzisiaj (hehe). Jeśli chodzi o modele postaci, to są bardzo szczegółowe, chociaż troszkę kiepsko z mimiką – na ich twarzach nie malują się żadne emocje. Dodatkowo, zapowiada się "atak klonów" - NPC mało się od siebie różnią. Może to i cecha przyszłości, ale bez przesady. Mam nadzieję, że autorzy dodadzą więcej modeli. Jest jeszcze kilka rzeczy, które mnie martwią, ale wydaje mi się, że zostaną one dopracowane do marca przyszłego roku.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.