ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Deus Ex] Deus Ex - Solucja. Tajne laboratoria Majestic 12.



Orick - Wto 22.06.2010, 09:22:05
" />Tajne laboratoria Majestic 12
Ockniemy się w jakiejś celi, w nieznanym nam miejscu. Po chwili pojawi się agentka Navarre, która oznajmi nam, że przyszła patrzeć, jak umieramy. Cóż, i tak nie należeliśmy do jej fanklubu, więc nie będziemy rozpaczać. Po zakończeniu rozmowy sytuacja wydaje się być beznadziejna. Jeżeli pokręcimy się chwilę po celi, usłyszymy wiadomość od tajemniczego Daedalusa. Odetnie on na moment zasilanie w bazie, umożliwiając nam ucieczkę. Wyjdź na korytarz, uważaj na strażnika, patrolującego pokój obok. Nie masz żadnej broni, więc chwilowo pacyfikacja go odpada. Na szczęście na pudle nieopodal znajdziemy pałkę, zaś wewnątrz skrzyni – paralizator. Za pomocą znalezionych broni unieszkodliw wartownika, uważaj na kamerę po prawej stronie pomieszczenia. Na biurku znajdziesz datacube'a – przeczytaj informację na nim zawartą, by poznać kod do cel - 4689 – oraz do drzwi aresztu – 4089. Przeszukaj komórki dla więźniów, spotkasz tam członka NSF, Miguela, który da Ci medkit i zaproponuje pomoc w ucieczce. Biedak na niewiele się zda, więc lepiej odmówić. Wróć teraz do pomieszczenia dla strażników, idź korytarzem na północ, otwórz drzwi (kod 4089). Znów skontaktuje się z Tobą Daedalus. Prześle Ci plan laboratoriów oraz da kilka wskazówek – po pierwsze, Twój dobytek znajduje się w zbrojowni. Po drugie, Paul (lub jego ciało, w zależności, jak zachowałeś się w poprzedniej misji) jest w laboratorium medycznym. Najpierw jednak zajmiemy się sprzętem, znacznie ułatwi on nam eksplorację. Otrzymasz 250 punktów doświadczenia. Idź korytarzem po prawej, uważaj na strażników – nadal nie posiadasz na tyle dyskretnej broni, by ściągnąć ich szybko i nie zwrócić niczyjej uwagi. Bardzo ostrożnie wejdź do pomieszczenia Robot Maintenance. Skradaj się za pudłami, uważając na wartownika. Teraz idź do góry, zauważysz po drugiej stronie balkonu korytarz – to on będzie naszym celem. Nie przejmuj się robotami, nie działają. Przejście na zachodzie, o którym wspominałem przed chwilą, patrolowane jest przez strażnika. Zajmij się nim po cichu, po czym idź wyżej, gdzie czeka na Ciebie już kolejny przeciwnik. Jeżeli zrobiłeś wszystko dyskretnie, nie ściągniesz niczyjej uwagi. Teraz możesz zhackować terminal, by wyłączyć kamery w pomieszczeniu. Hasło do komputera możesz także kupić od robotnika na dole. Jeżeli chcesz, naciśnij guzik przy oknie – obudzi jednego z robotów bojowych i sprawi, że zaatakuje on strażników w pomieszczeniu. W kolejnym pokoju znajduje się jeszcze jeden strażnik, zajmij się nim i zaopiekuj rzeczami na biurku. Z datacube'a dowiesz się, że kod do zbrojowni to 2971. Wróć teraz na najniższy poziom, idź na południe, przez schody, oznaczone jako ‼Armory”. Tam natkniesz się na dwa ciężkie roboty, które nie wyglądają na takie, co piorą i sprzątają, chyba że rakietami. Najlepiej przekraść się obok nich do drzwi i wpisać poznany szyfr – 2971. Otrzymasz 150 punktów doświadczenia. Wewnątrz zbrojowni uważaj na kamerę i na strażnika. Na szczęście jest on niemalże głuchy i ślepy. Za jego plecami przekradnij się do schodów, prowadzących piętro wyżej, gdzie uzyskasz dostęp do terminalu. Za jego pomocą dezaktywuj roboty oraz kamerę. Przeszukaj pomieszczenie, na razie nie przejmuj się plasma gunem za polem siłowym. Zejdź na dół, obezwładnij strażnika i rozejrzyj się po półkach. Poznajesz? Tak, to Twój sprzęt! Zaopiekuj się odebranym dobytkiem, a także zhackuj komputer, by poznać kod do plasma guna. Możesz go zabrać – to ciężka, ale niezwykle potężna broń. Udaj się teraz do Nanotech Lab. Uważaj na strażników, którzy tutaj się kręcą, obezwładnij ich. Wejdź teraz do laboratorium – w jednej ze skrzyń znajdziesz datacube'a, w nim zaś zapisano szyfr do zbiornika z Augmentation Canister. (psherman/raven). Wykorzystaj go, by zdobyć wszczep na piedestale nieopodal. Teraz idź korytarzem na północny zachód. Spotkasz tutaj naukowca, który wyjawi Ci kod do części medycznej – 0199. Idź dalej, aż natkniesz się na sekretarkę i żołnierza rozmawiających ze sobą w biurze. Musisz obezwładnić obojgu, by uniknąć alarmu. Po schodach idź na górę, zajmij się wartownikiem, po czym przeczytaj datacube'a – poznasz login i hasło do systemu – MJ12/INVADER. Przy podłodze zauważysz szyb wentylacyjny – otwórz go wytrychem, wejdź doń. Na drugim jego końcu znajduje się poszukiwany przez nas Medical Lab. Spotkasz się tam z Paulem. Rodzinna pogawędka nie będzie jednak trwać długo – Denton zdradzi Ci, że na Twojej drodze może stanąć panna Navarre i że najszybszym sposobem jej unicestwienia będzie poznanie jej killphrase – hasła, na dźwięk którego wybuchnie. Cóż, bycie maszyną jednak ma swoje wady. Jako że i nasz killswitch tyka, doskonale znamy ten ból. Znów skontaktuje się z Tobą Daedalus, który pośle Ci kod do drzwi wyjściowych – 1125. Na razie jednak przeszukaj całe laboratorium. Warto skorzystać z Medical Bota, by wyleczyć ewentualne rany. Teraz ruszaj do Command Center. Uważaj na wartowników i psy. Na zachodzie znajdują się zamknięte drzwi – na panelu obok nich wpisz 1125, by wydostać się z laboratorium. Po drodze obezwładnij jeszcze jednego strażnika. Wyjdź przez drzwi. Zaraz, zaraz... to wygląda dziwnie znajomo, prawda? Otóż, drogi graczu, laboratorium MJ12 i więzienie, z którego właśnie uciekłeś, znajduje się na zamkniętym wcześniej poziomie 4 siedziby UNATCO! Trzeba być szczególnie ostrożnym, w korytarzu obok znajduje się strażnik. Zajmij się z nim, wejdź do pomieszczenia medycznego. Porozmawiaj z Reyesem. Będzie się on wahał, czy zostać w UNATCO, czy ruszać z Tobą. Jeżeli powiesz mu, by poleciał z Tobą do Hong Kongu, da Ci później Augmentation Canister. Możesz także polecić mu, by został tutaj i był Twoim szpiegiem – w tym wypadku spotka się on z Tobą podczas misji w Paryżu, by zdradzić Ci killphrase Gunthera. Wybór należy do Ciebie. Niezależnie od tego, co mu powiesz, Jamie da Ci także Augmentation Canister. Za pomocą medical bota zainstaluj wszystkie zaległe wszczepy. Ten znaleziony w laboratorium MJ12 to Aggresive Defense System lub Spy Drone. Pierwszy detonuje rakiety lecące w naszym kierunku, zanim dotrą do celu, drugi zaś tworzy małą sondę szpiegowską, zdolną dezaktywować elektroniczne urządzenia. To właśnie ona wydaje się być lepszym wyborem. Wszczep od Reyesa to Regeneration lub Energy Shield. Pierwszy z nich daje nam leczenie ran, drugi zaś zmniejsza obrażenia od ognia, elektryczności, plazmy itp. Tutaj wybór jest jasny – regeneracja to jeden z najpotężniejszych wszczepów, na maksymalnym poziomie pozwala nam w ciągu paru sekund zregenerować oderwaną rękę czy nogę. Udaj się teraz do Alexa. Zaprzeczy on, jakoby miał stać za tajemniczym Daedalusem, który pomógł nam uciec, poleci za to zabić Annę Navarre. Nie zapomnij o skrytce w podłodze, znajdziesz w niej 600 kredytów. Spotkaj się teraz z Samem Carterem. Poczciwy żołnierz otworzy nam drzwi do zbrojowni, weź wszystko, co tylko może się przydać, a następnie odwiedź pokój Anny Navarre i Gunthera. Użyj loginu, który dał Ci Paul (demiurge/archon), by poznać pierwszą część killphrase Anny. Ruszaj teraz do biura Manderleya. Mężczyzna nie będzie stawiał oporu, przynajmniej na razie. Ponownie użyj danych od Paula, by dowiedzieć się, że pełna forma killphrase Anny to ‼Flatlander Woman”. Możesz teraz zabić ex przełożonego, zaatakuje Cię on, gdy będziesz wychodzić z jego biura. Idź w kierunku wyjścia. Tutaj czeka na Ciebie już panna Navarre. Jeżeli nie masz ochoty na trudną i żmudną walkę, powiedz jej killphrase. Bum – agentka to już przeszłość. Wróć teraz do Alexa, który wręczy Ci klucz do wyjścia. Nie pozostało już tylko nic, jak wydostać się z siedziby UNATCO. Na zewnątrz czeka już Jock, który zabierze Cię do Hong Kongu.




Oceansoul - Wto 22.06.2010, 12:49:50
" /> Cytuj:



Serail - Wto 22.06.2010, 13:01:57
" /> Cytuj:



Orick - Wto 22.06.2010, 14:42:58
" />Annę można zabić już nawet w samolocie Lebedeva, podobnie jak sporo innych postaci można zabić wcześniej. Wspomnę o tym teraz, ale w poprzedniej części solucji celowo wspominałem, by uciec z walki z agentką Navarre. Po prostu gdybym miał opisywać każdą możliwość przejścia gry, nie skończyłbym tej solucji przez trzy lata ^^ Większość solucji w internecie, w tym te, na których bazuję, są tworzone dla tych, którzy chcą unikać zabijania kogokolwiek w trakcie gry, opisują więc tylko jedną drogę. Ja nie jestem aż tak surowy, ale także proponuję jedną ścieżkę. Pisałem zresztą o tym we wstępie do solucji. To tak tylko dla wytłumaczenia.

-----------------------------------------------

Tajne laboratoria Majestic 12
Ockniemy się w jakiejś celi, w nieznanym nam miejscu. Jeżeli nie zabiliśmy jej wcześniej, pojawi się agentka Navarre, która oznajmi nam, że przyszła patrzeć, jak umieramy. Cóż, i tak nie należeliśmy do jej fanklubu, więc nie będziemy rozpaczać. Po zakończeniu rozmowy sytuacja wydaje się być beznadziejna. Jeżeli pokręcimy się chwilę po celi, usłyszymy wiadomość od tajemniczego Daedalusa. Odetnie on na moment zasilanie w bazie, umożliwiając nam ucieczkę. Wyjdź na korytarz, uważaj na strażnika, patrolującego pokój obok. Nie masz żadnej broni, więc chwilowo pacyfikacja go odpada. Na szczęście na pudle nieopodal znajdziemy pałkę, zaś wewnątrz skrzyni – paralizator. Za pomocą znalezionych broni unieszkodliw wartownika, uważaj na kamerę po prawej stronie pomieszczenia. Na biurku znajdziesz datacube'a – przeczytaj informację na nim zawartą, by poznać kod do cel - 4689 – oraz do drzwi aresztu – 4089. Przeszukaj komórki dla więźniów, spotkasz tam członka NSF, Miguela, który da Ci medkit i zaproponuje pomoc w ucieczce. Biedak na niewiele się zda, więc lepiej odmówić. Wróć teraz do pomieszczenia dla strażników, idź korytarzem na północ, otwórz drzwi (kod 4089). Znów skontaktuje się z Tobą Daedalus. Prześle Ci plan laboratoriów oraz da kilka wskazówek – po pierwsze, Twój dobytek znajduje się w zbrojowni. Po drugie, Paul (lub jego ciało, w zależności, jak zachowałeś się w poprzedniej misji) jest w laboratorium medycznym. Najpierw jednak zajmiemy się sprzętem, znacznie ułatwi on nam eksplorację. Otrzymasz 250 punktów doświadczenia. Idź korytarzem po prawej, uważaj na strażników – nadal nie posiadasz na tyle dyskretnej broni, by ściągnąć ich szybko i nie zwrócić niczyjej uwagi. Bardzo ostrożnie wejdź do pomieszczenia Robot Maintenance. Skradaj się za pudłami, uważając na wartownika. Teraz idź do góry, zauważysz po drugiej stronie balkonu korytarz – to on będzie naszym celem. Nie przejmuj się robotami, nie działają. Przejście na zachodzie, o którym wspominałem przed chwilą, patrolowane jest przez strażnika. Zajmij się nim po cichu, po czym idź wyżej, gdzie czeka na Ciebie już kolejny przeciwnik. Jeżeli zrobiłeś wszystko dyskretnie, nie ściągniesz niczyjej uwagi. Teraz możesz zhackować terminal, by wyłączyć kamery w pomieszczeniu. Hasło do komputera możesz także kupić od robotnika na dole. Jeżeli chcesz, naciśnij guzik przy oknie – obudzi jednego z robotów bojowych i sprawi, że zaatakuje on strażników w pomieszczeniu. W kolejnym pokoju znajduje się jeszcze jeden strażnik, zajmij się nim i zaopiekuj rzeczami na biurku. Z datacube'a dowiesz się, że kod do zbrojowni to 2971. Wróć teraz na najniższy poziom, idź na południe, po schodach, oznaczonych jako ‼Armory”. Tam natkniesz się na dwa ciężkie roboty, które nie wyglądają na takie, co piorą i sprzątają, chyba że rakietami. Najlepiej przekraść się obok nich do drzwi i wpisać poznany szyfr – 2971. Otrzymasz 150 punktów doświadczenia. Wewnątrz zbrojowni uważaj na kamerę i na strażnika. Na szczęście jest on niemalże głuchy i ślepy. Za jego plecami przekradnij się do schodów, prowadzących piętro wyżej, gdzie uzyskasz dostęp do terminalu. Za jego pomocą dezaktywuj roboty oraz kamerę. Przeszukaj pomieszczenie, na razie nie przejmuj się plasma gunem za polem siłowym. Zejdź na dół, obezwładnij strażnika i rozejrzyj się po półkach. Poznajesz? Tak, to Twój sprzęt! Zaopiekuj się odebranym dobytkiem, a także zhackuj komputer, by poznać kod do plasma guna. Możesz go zabrać – to ciężka, ale niezwykle potężna broń. Udaj się teraz do Nanotech Lab. Uważaj na strażników, którzy tutaj się kręcą, obezwładnij ich. Wejdź teraz do laboratorium – w jednej ze skrzyń znajdziesz datacube'a, w nim zaś zapisano szyfr do zbiornika z Augmentation Canister (psherman/raven). Wykorzystaj go, by zdobyć wszczep na piedestale nieopodal. Teraz idź korytarzem na północny zachód. Spotkasz tutaj naukowca, który wyjawi Ci kod do części medycznej – 0199. Idź dalej, aż natkniesz się na sekretarkę i żołnierza rozmawiających ze sobą w biurze. Musisz obezwładnić oboje, by uniknąć alarmu. Po schodach idź na górę, zajmij się wartownikiem, po czym przeczytaj datacube'a – poznasz login i hasło do systemu – MJ12/INVADER. Przy podłodze zauważysz szyb wentylacyjny – otwórz go wytrychem, wejdź doń. Na drugim jego końcu znajduje się poszukiwany przez nas Medical Lab. Spotkasz się tam z Paulem. Rodzinna pogawędka nie będzie jednak trwać długo – Denton zdradzi Ci, że na Twojej drodze może stanąć panna Navarre i że najszybszym sposobem jej unicestwienia jest poznanie jej killphrase – hasła, na dźwięk którego wybuchnie. Cóż, bycie maszyną jednak ma swoje wady. Jako że i nasz killswitch tyka, doskonale znamy ten ból. Znów skontaktuje się z Tobą Daedalus, który pośle Ci kod do drzwi wyjściowych – 1125. Na razie jednak przeszukaj całe laboratorium. Warto skorzystać z Medical Bota, by wyleczyć ewentualne rany. Teraz ruszaj do Command Center. Uważaj na wartowników i psy. Na zachodzie znajdują się zamknięte drzwi – na panelu obok nich wpisz 1125, by wydostać się z laboratorium. Po drodze obezwładnij jeszcze jednego strażnika. Wyjdź przez drzwi. Zaraz, zaraz... to wygląda dziwnie znajomo, prawda? Otóż, drogi graczu, laboratorium MJ12 i więzienie, z którego właśnie uciekłeś, znajdują się na zamkniętym wcześniej poziomie 4 siedziby UNATCO! Trzeba być szczególnie ostrożnym, w korytarzu obok znajduje się strażnik. Zajmij się z nim, wejdź do pomieszczenia medycznego. Porozmawiaj z Reyesem. Będzie się on wahał, czy zostać w UNATCO, czy ruszać z Tobą. Jeżeli powiesz mu, by poleciał z Tobą do Hong Kongu, da Ci później Augmentation Canister. Możesz także polecić mu, by został tutaj i był Twoim szpiegiem – w tym wypadku spotka się on z Tobą podczas misji w Paryżu, by zdradzić Ci killphrase Gunthera. Wybór należy do Ciebie. Niezależnie od tego, co mu powiesz, Jamie da Ci także Augmentation Canister. Za pomocą medical bota zainstaluj wszystkie zaległe wszczepy. Ten znaleziony w laboratorium MJ12 to Aggresive Defense System lub Spy Drone. Pierwszy detonuje rakiety lecące w naszym kierunku, zanim dotrą do celu, drugi zaś tworzy małą sondę szpiegowską, zdolną dezaktywować elektroniczne urządzenia. To właśnie ona wydaje się być lepszym wyborem. Wszczep od Reyesa to Regeneration lub Energy Shield. Pierwszy z nich daje nam leczenie ran, drugi zaś zmniejsza obrażenia od ognia, elektryczności, plazmy itp. Tutaj wybór jest jasny – regeneracja to jeden z najpotężniejszych wszczepów, na maksymalnym poziomie pozwala nam w ciągu paru sekund zregenerować oderwaną rękę czy nogę. Udaj się teraz do Alexa. Zaprzeczy on, jakoby miał stać za tajemniczym Daedalusem, który pomógł nam uciec, poleci za to zabić Annę Navarre. Nie zapomnij o skrytce w podłodze, znajdziesz w niej 600 kredytów. Spotkaj się teraz z Samem Carterem. Poczciwy żołnierz otworzy nam drzwi do zbrojowni, weź wszystko, co tylko może się przydać, a następnie odwiedź pokój Anny Navarre i Gunthera. Użyj loginu, który dał Ci Paul (demiurge/archon), by poznać pierwszą część killphrase Anny. Ruszaj teraz do biura Manderleya. Mężczyzna nie będzie stawiał oporu, przynajmniej na razie. Ponownie użyj danych od Paula, by dowiedzieć się, że pełna forma killphrase Anny to ‼Flatlander Woman”. Możesz teraz zabić ex przełożonego, zaatakuje Cię on, gdy będziesz wychodzić z jego biura. Idź w kierunku wyjścia. Tutaj czeka na Ciebie już panna Navarre. Jeżeli nie masz ochoty na trudną i żmudną walkę, powiedz jej killphrase. Bum – agentka to już przeszłość. Wróć teraz do Alexa, który wręczy Ci klucz do wyjścia. Nie pozostało już nic innego, jak tylko wydostać się z siedziby UNATCO. Na zewnątrz czeka już Jock, który zabierze Cię do Hong Kongu.




wojjoo - Śro 23.06.2010, 21:03:05
" /> Cytuj:



Orick - Śro 23.06.2010, 21:14:26
" />Tajne laboratoria Majestic 12
Ockniemy się w jakiejś celi, w nieznanym nam miejscu. Jeżeli nie zabiliśmy jej wcześniej, pojawi się agentka Navarre, która oznajmi nam, że przyszła patrzeć, jak umieramy. Cóż, i tak nie należeliśmy do jej fanklubu, więc nie będziemy rozpaczać. Po zakończeniu rozmowy sytuacja wydaje się być beznadziejna. Jeżeli pokręcimy się chwilę po celi, usłyszymy wiadomość od tajemniczego Daedalusa. Odetnie on na moment zasilanie w bazie, umożliwiając nam ucieczkę. Wyjdź na korytarz, uważaj na strażnika, patrolującego pokój obok. Nie masz żadnej broni, więc chwilowo pacyfikacja go odpada. Na szczęście na pudle nieopodal znajdziemy pałkę, zaś wewnątrz skrzyni – paralizator. Za pomocą znalezionych broni unieszkodliw wartownika, uważaj na kamerę po prawej stronie pomieszczenia. Na biurku znajdziesz datacube'a – przeczytaj informację w nim zawartą, by poznać kod do cel - 4689 – oraz do drzwi aresztu – 4089. Przeszukaj komórki dla więźniów, spotkasz tam członka NSF, Miguela, który da Ci medkit i zaproponuje pomoc w ucieczce. Biedak na niewiele się zda, więc lepiej odmówić. Wróć teraz do pomieszczenia dla strażników, idź korytarzem na północ, otwórz drzwi (kod 4089). Znów skontaktuje się z Tobą Daedalus. Prześle Ci plan laboratoriów oraz da kilka wskazówek – po pierwsze, Twój dobytek znajduje się w zbrojowni. Po drugie, Paul (lub jego ciało, w zależności, jak zachowałeś się w poprzedniej misji) jest w laboratorium medycznym. Najpierw jednak zajmiemy się sprzętem, znacznie ułatwi on nam eksplorację. Otrzymasz 250 punktów doświadczenia. Idź korytarzem po prawej, uważaj na strażników – nadal nie posiadasz na tyle dyskretnej broni, by ściągnąć ich szybko i nie zwrócić niczyjej uwagi. Bardzo ostrożnie wejdź do pomieszczenia Robot Maintenance. Skradaj się za pudłami, uważając na wartownika. Teraz idź do góry, zauważysz po drugiej stronie balkonu korytarz – to on będzie naszym celem. Nie przejmuj się robotami, nie działają. Przejście na zachodzie, o którym wspominałem przed chwilą, patrolowane jest przez strażnika. Zajmij się nim po cichu, po czym idź wyżej, gdzie czeka na Ciebie już kolejny przeciwnik. Jeżeli zrobiłeś wszystko dyskretnie, nie ściągniesz niczyjej uwagi. Teraz możesz zhackować terminal, by wyłączyć kamery w pomieszczeniu. Hasło do komputera możesz także kupić od robotnika na dole. Jeżeli chcesz, naciśnij guzik przy oknie – obudzi jednego z robotów bojowych i sprawi, że zaatakuje on strażników w pomieszczeniu. W kolejnym pokoju znajduje się jeszcze jeden strażnik, zajmij się nim i zaopiekuj rzeczami na biurku. Z datacube'a dowiesz się, że kod do zbrojowni to 2971. Wróć teraz na najniższy poziom, idź na południe, po schodach, oznaczonych jako ‼Armory”. Tam natkniesz się na dwa ciężkie roboty, które nie wyglądają na takie, co piorą i sprzątają, chyba że rakietami. Najlepiej przekraść się obok nich do drzwi i wpisać poznany szyfr – 2971. Otrzymasz 150 punktów doświadczenia. Wewnątrz zbrojowni uważaj na kamerę i na strażnika. Na szczęście jest on niemalże głuchy i ślepy. Za jego plecami przekradnij się do schodów, prowadzących piętro wyżej, gdzie uzyskasz dostęp do terminalu. Dezaktywuj dzięki niemu roboty oraz kamerę. Przeszukaj pomieszczenie, na razie nie przejmuj się plasma gunem za polem siłowym. Zejdź na dół, obezwładnij strażnika i rozejrzyj się po półkach. Poznajesz? Tak, to Twój sprzęt! Zaopiekuj się odebranym dobytkiem, a także zhackuj komputer, by poznać kod do plasma guna. Możesz go zabrać – to ciężka, ale niezwykle potężna broń. Udaj się teraz do Nanotech Lab. Uważaj na strażników, którzy tutaj się kręcą, obezwładnij ich. Wejdź teraz do laboratorium – w jednej ze skrzyń znajdziesz datacube'a, w nim zaś zapisano szyfr do zbiornika z Augmentation Canister (psherman/raven). Wykorzystaj go, by zdobyć wszczep na piedestale nieopodal. Teraz idź korytarzem na północny zachód. Spotkasz tutaj naukowca, który wyjawi Ci kod do części medycznej – 0199. Idź dalej, aż natkniesz się na sekretarkę i żołnierza rozmawiających ze sobą w biurze. Musisz obezwładnić oboje, by uniknąć alarmu. Po schodach idź na górę, zajmij się wartownikiem, po czym przeczytaj datacube'a – poznasz login i hasło do systemu – MJ12/INVADER. Przy podłodze zauważysz szyb wentylacyjny – otwórz go wytrychem, wejdź doń. Na drugim jego końcu znajduje się poszukiwany przez nas Medical Lab. Spotkasz się tam z Paulem. Rodzinna pogawędka nie będzie jednak trwać długo – Denton zdradzi Ci, że na Twojej drodze może stanąć panna Navarre i że najszybszym sposobem jej unicestwienia jest poznanie jej killphrase – hasła, na dźwięk którego wybuchnie. Cóż, bycie maszyną jednak ma swoje wady. Jako że i nasz killswitch tyka, doskonale znamy ten ból. Znów skontaktuje się z Tobą Daedalus, który pośle Ci kod do drzwi wyjściowych – 1125. Na razie jednak przeszukaj całe laboratorium. Warto skorzystać z Medical Bota, by wyleczyć ewentualne rany. Teraz ruszaj do Command Center. Uważaj na wartowników i psy. Na zachodzie znajdują się zamknięte drzwi – na panelu obok nich wpisz 1125, by wydostać się z laboratorium. Po drodze obezwładnij jeszcze jednego strażnika. Wyjdź przez drzwi. Zaraz, zaraz... to wygląda dziwnie znajomo, prawda? Otóż, drogi graczu, laboratorium MJ12 i więzienie, z którego właśnie uciekłeś, znajdują się na zamkniętym wcześniej poziomie 4 siedziby UNATCO! Trzeba być szczególnie ostrożnym, w korytarzu obok znajduje się strażnik. Zajmij się z nim, wejdź do pomieszczenia medycznego. Porozmawiaj z Reyesem. Będzie się on wahał, czy zostać w UNATCO, czy ruszać z Tobą. Jeżeli powiesz mu, by poleciał z Tobą do Hong Kongu, da Ci później Augmentation Canister. Możesz także polecić mu, by został tutaj i był Twoim szpiegiem – w tym wypadku spotka się on z Tobą podczas misji w Paryżu, by zdradzić Ci killphrase Gunthera. Wybór należy do Ciebie. Niezależnie od tego, co mu powiesz, Jamie da Ci także Augmentation Canister. Za pomocą medical bota zainstaluj wszystkie zaległe wszczepy. Ten znaleziony w laboratorium MJ12 to Aggresive Defense System lub Spy Drone. Pierwszy detonuje rakiety lecące w naszym kierunku, zanim dotrą do celu, drugi zaś tworzy małą sondę szpiegowską, zdolną dezaktywować elektroniczne urządzenia. To właśnie ona wydaje się być lepszym wyborem. Wszczep od Reyesa to Regeneration lub Energy Shield. Pierwszy z nich daje nam leczenie ran, drugi zaś zmniejsza obrażenia od ognia, elektryczności, plazmy itp. Tutaj wybór jest jasny – regeneracja to jeden z najpotężniejszych wszczepów, na maksymalnym poziomie pozwala nam w ciągu paru sekund zregenerować oderwaną rękę czy nogę. Udaj się teraz do Alexa. Zaprzeczy on, jakoby miał stać za tajemniczym Daedalusem, który pomógł nam uciec, poleci za to zabić Annę Navarre. Nie zapomnij o skrytce w podłodze, znajdziesz w niej 600 kredytów. Spotkaj się teraz z Samem Carterem. Poczciwy żołnierz otworzy nam drzwi do zbrojowni, weź wszystko, co tylko może się przydać, a następnie odwiedź pokój Anny Navarre i Gunthera. Użyj loginu, który dał Ci Paul (demiurge/archon), by poznać pierwszą część killphrase Anny. Ruszaj teraz do biura Manderleya. Mężczyzna nie będzie stawiał oporu, przynajmniej na razie. Ponownie użyj danych od Paula, by dowiedzieć się, że pełna forma killphrase Anny to ‼Flatlander Woman”. Możesz teraz zabić ex przełożonego, zaatakuje Cię on, gdy będziesz wychodzić z jego biura. Idź w kierunku wyjścia. Tutaj czeka na Ciebie już panna Navarre. Jeżeli nie masz ochoty na trudną i żmudną walkę, powiedz jej killphrase. Bum – agentka to już przeszłość. Wróć teraz do Alexa, który wręczy Ci klucz do wyjścia. Nie pozostało już nic innego, jak tylko wydostać się z siedziby UNATCO. Na zewnątrz czeka już Jock, który zabierze Cię do Hong Kongu.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.