ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Deus Ex] Deus Ex-Solucja. Stocznia w Brooklynie (Orick Raven)



Orick - Czw 01.07.2010, 16:36:28
" />Stocznia w Brooklynie

Tym razem Jock wysadzi Cię praktycznie na miejscu. Przez otwór w ścianie przejdź przez ogrodzenie, porozmawiaj z żołnierzem – to przyjaciel tego, którego spotkaliśmy w barze. Wręczy Ci on klucz do stoczni i ostrzeże, że tam jego kompani otworzą do ogień do każdego intruza. Otwórz nanokeyem bramę, wejdź na dziedziniec. Uważaj na strażnika, patrolującego teren, udaj się do drzwi. Wejdź do środka, cały czas wystrzegając się wartowników. Zhackuj komputer obok maszyn z napojami, dezaktywuj kamery, po czym wejdź do biura. W szafce pod biurkiem znajdziesz nanokey, otwierający przyczepy na zewnątrz oraz datacube z loginem i hasłem – usfema/security. Wejdź do łazienki, znajdziesz tam z kolei kod 0909. Za zamkniętymi drzwiami znajduje się kolejne biuro – dostań się tam, przeszukaj je, a następnie zaloguj się do komputera, używają zdobytych przed chwilą danych. Wyłącz kamery, otwórz drzwi, przejdź do zakładki security i wyłącz roboty – możesz także je nastawić na opcję ‼attack all”, by zajęły się wartownikami. Wyjdź teraz z pomieszczenia, wejdź po schodkach, zajmij się strażnikiem i przeszukaj skrzynie. Użyj nanokeya, by otworzyć drzwi. Uważaj na boty znajdujące się w środku, proponuję ich zniszczenie – gdy znajdą się w pobliżu beczek, rzuć granat – eksplozja dosięgnie także i boty. Zeskocz, udaj się do pomieszczenia w kącie. Zaloguj się do komputera (ponownie: usfema/security), za pomocą przycisków otwórz trzy garaże. Zbadaj je, koniecznie zabierz materiały wybuchowe (będziesz je potrzebować w kolejnej misji), po czym dostań się na garaże. Po platformach wyjdź na sam szczyt, otrzymasz 50 punktów doświadczenia. Wyjdź teraz na zewnątrz, kieruj się na wschód. Wejdź do środka budynku (będziesz zmuszony stłuc szybę), zbadaj biuro. Znajdziesz kod do magazynu (2249), w sejfie zaś leży Augmentation Canister. Przeszukaj cały budynek, po czym wyjdź na zewnątrz i skieruj się na północy zachód, uważając na boty. Znajdziesz się pod dużą windą, która może zawieźć Cię na sam czyt budynku. Pokręć się trochę po dachu, z pewnością znajdziesz zamknięty szyb wentylacyjny – zniszcz go i wejdź do środka. Prześlizgnij się do samego końca, by znaleźć się w pomieszczeniu z wentylatorem. Dezaktywuj roboty czekające na jego dnie i zejdź po drabinie (nawet nie próbuj skakać – ramiona mechanizmu szybko posiekają Cię na kawałki – można jednak go zniszczyć materiałem wybuchowym). Przejdź przez drzwi, na końcu korytarzy znajdziesz się w wąskim tunelu wentylacyjnym z widokiem na statek, który zaraz dane Ci będzie eksplorować. Zejdź drabiną, jeżeli chcesz, możesz też użyć windy, by dostać się do pomieszczenia, sterującym ramieniem żurawia – pozwoli Ci on na otwarcie nowej drogi do środka statku, a także stanowi niezłe miejsce dla snajpera, jeżeli chcesz pozbyć się patrolujących dok strażników. Cokolwiek uczynisz, dostań się na sam dół i wejdź na pokład. Uważając na strażników wewnątrz, wejdź w pierwsze pomieszczenie po prawej, uważnie przeszukaj szafki. Pomieszczenie w głębi głównego korytarza, po lewej, to niewielkie laboratorium. Znajdziesz tam fiolkę Ambrozji, o którą prosił Cię Stanton Dowd, a w sejfie Augmentation Upgrade Canister. Teraz wejdź po schodkach do góry, na początek wybierz pomieszczenie oznaczone tabliczką ‼Sickbay”. Przeszukaj je i skorzystaj z kratki wentylacyjnej w rogu, by dostać się do Electronics Lab. Znajdziesz tam wiele przydatnych rzeczy oraz datacube z loginem i hasłem root/reindeerflotilla oraz kodem 83353. Teraz warto udać się jeszcze piętro wyżej, na najwyższy pokład i zwiedzić kajutę kapitana – można tam się dostać także i szybami wentylacyjnymi. Przeszukaj całe pomieszczenie (nie przegap 2250 kredytów w biurku) i wyjdź przez drzwi, do przejścia naprzeciw kajuty. Zhackuj terminal, wyłącz wszystkie kamery i otwórz drzwi. Na prawo od steru znajduje się pomieszczenie ze skrzynią z amunicją oraz właz – otwórz i go i przejdź przezeń, by otrzymać 50 punktów doświadczenia. Przeszukaj teraz pokój na lewo od steru, by odkryć kolejne przedmioty oraz kod 65678. Zejdź piętro niżej, warto zahaczyć o zbrojownię po prawej, zaopiekuj się granatami – będą Ci potrzebne. Teraz udaj się na najniższy pokład, nanokeyem otwórz drzwi. Zejdź po schodkach, znajdziesz się w pomieszczeniu z silnikiem. W północno – zachodniej jego części znajduje się miejsce zaznaczone na ścianie kwadratem z pomarańczowo – żółtą obwódką. Rzuć w tamtym kierunku granat – yay, eksplozja, jeszcze tylko cztery. Na jednym z filaru znajdziesz panel – wpisz kod 9753, by uruchomić mostek. Po drabinie dostań się na górę, przejdź przez kładkę, którą przed chwilą sobie stworzyłeś i skradając się, wejdź po kolejnej drabince. Na górze czeka trzech marynarzy, z trującymi strzałkami – wbrew pozorom bardzo wymagający przeciwnik. Unieszkodliw ich i włam się do terminalu (root/reindeerflotilla), by dezaktywować kamery i otworzyć drzwi. Zniszcz szybę, przejdź przez otwór na rury i idź nimi tak długo, aż po prawej stronie zauważysz kolejny kwadrat – rzuć w jego kierunku granat, kolejny cel zaliczony. Teraz dostań się z powrotem do pomieszczenia gdzie rezydowali marynarze, po czym zejdź na sam dół. Zignoruj pierwsze, ciężkie stalowe drzwi po lewej i zamiast tego przejdź tymi tuż pod schodami. Skręć w lewo i idź korytarzem tak długo, aż spotkasz mechanika z repair botem. Porozmawiaj z mężczyzną, by dowiedzieć się o awarii. Następnie weź nanokey, leżący za pudłem. Wejdź teraz do pomieszczenia, uważając na spider bota czekającego wewnątrz – zniszcz go lub dezaktywuj, po czym multitoolem wyłącz pierwszy panel przy ścianie. Teraz przejdź przez kratkę w podłodze. Idź niskim tunelem aż drogę zastąpią Ci lasery – wyłącz je na panelu po lewej, idź dalej – nie przejmuj się kamerą. Teraz multitoolem dezaktywuj kolejny transformator – yay, prąd odcięty, droga wolna. Wróć na górę, zauważysz kolejne miejsce podłożenia materiałów wybuchowych – rzuć zatem granat lub zniszcz rakietą, porozmawiaj z mechanikiem i wróć do pomieszczenia, w którym byłeś przed chwilą. Jest tutaj jeszcze jedna kratka w podłodze - użyj jej, by dostać się do hangaru. Uważaj na strażników patrolujących teren, po czym przeszukaj otoczenie. Warto także wejść do budki pod śmigłowcem – na jednym z łóżek w tej kanciapie strażników leży datacube z przydatnym kodem – 4453. Na zachodnim krańcu tej sali znajduje się kolejny cel – ponownie zrób małe ‼bum”, by wysadzić i tę osłonę, następnie wyjdź drzwiami do długiego korytarza, uważając na kamery. Po prawej znajduje się drabina – wdrap się na nią. Wskocz w strumień powietrza z wentylatora, leć do samej góry, zbadaj obydwa szyby – jeden z nich kryje prod charger, drugi przejście do innego pomieszczenia. Udaj się tym drugim, zajmij strażnikiem i zbadaj pokój na północy – w środku, obok wielu różnych przedmiotów, znajdziesz także Augmentation Canister. Obok okna z widokiem na hangar przejdź w prawo, otwórz drzwi guzikiem – uważaj na kamerę, która od razu zauważy Cię, gdy tylko wyjdziesz na zewnątrz. Dezaktywuj ją spy dronem, użyj radar transparency lub bądź naprawdę szybki i zeskocz z rampy. Zajmij się strażnikami w tym pomieszczeniu, podejdź do komputera – przełącz ‼Bilge Switch Power”, zaloguj się do komputera (root/reindeerflotilla), przełącz mechanizm i idź w kierunku południowej ściany – znajdziesz tutaj ostatnie miejsce do wysadzenia – zrób to, statek zaczyna tonąć. Szybko wydostań się z niego i skieruj się do szybów wentylacyjnych, którymi dostałeś się do doku. Ruszaj do góry, aż na sam dach, gdzie czeka na Ciebie już Jock.




Oceansoul - Czw 01.07.2010, 17:51:05
" /> Cytuj:



Orick - Czw 01.07.2010, 18:01:07
" />Stocznia w Brooklynie

Tym razem Jock wysadzi Cię praktycznie na miejscu. Przez otwór w ścianie przejdź przez ogrodzenie, porozmawiaj z żołnierzem – to przyjaciel tego, którego spotkaliśmy w barze. Wręczy Ci on klucz do stoczni i ostrzeże, że tam jego kompani ostrzelają każdego intruza. Otwórz nanokeyem bramę, wejdź na dziedziniec. Uważaj na strażnika, patrolującego teren, udaj się do drzwi. Wejdź do środka, cały czas wystrzegając się wartowników. Zhackuj komputer obok maszyn z napojami, dezaktywuj kamery, po czym wejdź do biura. W szafce pod biurkiem znajdziesz nanokey, otwierający przyczepy na zewnątrz, oraz datacube z loginem i hasłem – usfema/security. Wejdź do łazienki, znajdziesz tam z kolei kod 0909. Za zamkniętymi drzwiami mieści się kolejne biuro – dostań się tam, przeszukaj je, a następnie zaloguj się do komputera, używają zdobytych przed chwilą danych. Wyłącz kamery, otwórz drzwi, przejdź do zakładki security i wyłącz roboty – możesz także je nastawić na opcję ‼attack all”, by zajęły się wartownikami. Wyjdź teraz z pomieszczenia, wejdź po schodkach, zajmij się strażnikiem i przeszukaj skrzynie. Użyj nanokeya, by otworzyć drzwi. Uważaj na boty znajdujące się w środku, proponuję ich zniszczenie – gdy znajdą się w pobliżu beczek, rzuć granat – eksplozja dosięgnie także i boty. Zeskocz, udaj się do pomieszczenia w kącie. Zaloguj się do komputera (ponownie: usfema/security), za pomocą przycisków otwórz trzy garaże. Zbadaj je, koniecznie zabierz materiały wybuchowe (będziesz ich potrzebować w kolejnej misji), po czym dostań się na garaże. Po platformach wyjdź na sam szczyt, otrzymasz 50 punktów doświadczenia. Wyjdź teraz na zewnątrz, kieruj się na wschód. Wejdź do środka budynku (będziesz zmuszony stłuc szybę), zbadaj biuro. Znajdziesz kod do magazynu (2249), w sejfie zaś leży Augmentation Canister. Przeszukaj cały budynek, po czym wyjdź na zewnątrz i skieruj się na północy zachód, uważając na boty. Znajdziesz się pod dużą windą, która może zawieźć Cię na sam szczyt budynku. Pokręć się trochę po dachu, z pewnością znajdziesz zamknięty szyb wentylacyjny – zniszcz go i wejdź do środka. Prześlizgnij się do samego końca, by dostać się do pomieszczenia z wentylatorem. Dezaktywuj roboty czekające na jego dnie i zejdź po drabinie (nawet nie próbuj skakać – ramiona mechanizmu szybko posiekają Cię na kawałki – można jednak go zniszczyć materiałem wybuchowym). Przejdź przez drzwi, na końcu korytarzy znajdziesz się w wąskim tunelu wentylacyjnym z widokiem na statek, który zaraz dane Ci będzie eksplorować. Zejdź drabiną, jeżeli chcesz, możesz też użyć windy, by dostać się do pomieszczenia, sterującym ramieniem żurawia – pozwoli Ci on na otwarcie nowej drogi do środka statku, a także stanowi niezłe miejsce dla snajpera, jeżeli chcesz pozbyć się patrolujących dok strażników. Cokolwiek uczynisz, dostań się na sam dół i wejdź na pokład. Uważając na strażników wewnątrz, wejdź w pierwsze pomieszczenie po prawej, przeszukaj szafki. Pomieszczenie w głębi głównego korytarza, po lewej, to niewielkie laboratorium. Znajdziesz tam fiolkę Ambrozji, o którą prosił Cię Stanton Dowd, a w sejfie Augmentation Upgrade Canister. Teraz wejdź po schodkach do góry, na początek wybierz pomieszczenie oznaczone tabliczką ‼Sickbay”. Przeszukaj je i skorzystaj z kratki wentylacyjnej w rogu, by dostać się do Electronics Lab. Znajdziesz tam wiele przydatnych rzeczy oraz datacube z loginem i hasłem root/reindeerflotilla oraz kodem 83353. Teraz warto udać się jeszcze piętro wyżej, na najwyższy pokład i zwiedzić kajutę kapitana – można tam się dostać także i szybami wentylacyjnymi. Przeszukaj całe pomieszczenie (nie przegap 2250 kredytów w biurku) i wyjdź przez drzwi, do przejścia naprzeciw kajuty. Zhackuj terminal, wyłącz wszystkie kamery i otwórz drzwi. Na prawo od steru znajduje się pomieszczenie ze skrzynią z amunicją oraz właz – otwórz i go i przejdź przezeń, by otrzymać 50 punktów doświadczenia. Przeszukaj teraz pokój na lewo od steru, by odkryć kolejne przedmioty oraz kod 65678. Zejdź piętro niżej, warto zahaczyć o zbrojownię po prawej, zaopiekuj się granatami – będą Ci potrzebne. Teraz udaj się na najniższy pokład, nanokeyem otwórz drzwi. Zejdź po schodkach, znajdziesz się w pomieszczeniu z silnikiem. W północno–zachodniej jego części znajduje się miejsce zaznaczone na ścianie kwadratem z pomarańczowo – żółtą obwódką. Rzuć w tamtym kierunku granat – yay, eksplozja, jeszcze tylko cztery. Na jednym z filarów znajdziesz panel – wpisz kod 9753, by uruchomić mostek. Po drabinie dostań się na górę, przejdź przez kładkę, którą przed chwilą sobie stworzyłeś i skradając się, wejdź po kolejnej drabince. Na górze czeka trzech marynarzy, z trującymi strzałkami – wbrew pozorom bardzo wymagający przeciwnicy. Unieszkodliw ich i włam się do terminalu (root/reindeerflotilla), by dezaktywować kamery i otworzyć drzwi. Zniszcz szybę, przejdź przez otwór na rury i idź nimi tak długo, aż po prawej stronie zauważysz kolejny kwadrat – rzuć w jego kierunku granat, cel zaliczony. Teraz dostań się z powrotem do pomieszczenia, gdzie rezydowali marynarze, po czym zejdź na sam dół. Zignoruj pierwsze, ciężkie stalowe drzwi po lewej i zamiast tego przejdź tymi tuż pod schodami. Skręć w lewo i idź korytarzem tak długo, aż spotkasz mechanika z repair botem. Porozmawiaj z mężczyzną, by dowiedzieć się o awarii. Następnie weź nanokey, leżący za pudłem. Wejdź teraz do pomieszczenia, uważając na spider bota czekającego wewnątrz – zniszcz go lub dezaktywuj, po czym multitoolem wyłącz pierwszy panel przy ścianie. Teraz przejdź przez kratkę w podłodze. Idź niskim tunelem, aż drogę zastąpią Ci lasery – wyłącz je na panelu po lewej, idź dalej – nie przejmuj się kamerą. Teraz multitoolem dezaktywuj kolejny transformator – yay, prąd odcięty, droga wolna. Wróć na górę, zauważysz kolejne miejsce podłożenia materiałów wybuchowych – rzuć zatem granat lub zniszcz rakietą, porozmawiaj z mechanikiem i udaj do pomieszczenia, w którym byłeś przed chwilą. Warto zahaczyć także o mostek wyżej, wewnątrz znajdziesz kilka ciekawych przedmiotów. Jest tutaj jeszcze jedna kratka w podłodze - użyj jej, by dostać się do hangaru. Uważaj na strażników patrolujących teren, po czym przeszukaj otoczenie. Warto także wejść do budki pod śmigłowcem – na jednym z łóżek w tej kanciapie strażników leży datacube z przydatnym kodem – 4453. Na zachodnim krańcu tej sali znajduje się kolejny cel – ponownie zrób małe ‼bum”, by wysadzić i tę osłonę, następnie wyjdź drzwiami do długiego korytarza, uważając na kamery. Po prawej znajduje się drabina – wdrap się na nią. Wskocz w strumień powietrza z wentylatora, leć do samej góry, zbadaj obydwa szyby – jeden z nich kryje prod charger, drugi przejście do innego pomieszczenia. Udaj się tym drugim, zajmij strażnikiem i dokonaj inspekcji pokoju na północy – w środku, obok wielu różnych przedmiotów, znajdziesz także Augmentation Canister. Obok okna z widokiem na hangar przejdź w prawo, otwórz drzwi guzikiem – uważaj na kamerę, która od razu zauważy Cię, gdy tylko wyjdziesz na zewnątrz. Dezaktywuj ją spy dronem, użyj radar transparency lub bądź naprawdę szybki i zeskocz z rampy. Zajmij się strażnikami w tym pomieszczeniu, podejdź do komputera – przełącz ‼Bilge Switch Power”, zaloguj się do komputera (root/reindeerflotilla), przełącz mechanizm i idź w kierunku południowej ściany – znajdziesz tutaj ostatnie miejsce do wysadzenia – zrób to, statek zaczyna tonąć. Szybko wydostań się z niego i skieruj się do szybów wentylacyjnych, którymi dostałeś się do doku. Ruszaj do góry, aż na sam dach, gdzie czeka na Ciebie Jock.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.