Wątki |
[Deus Ex] Deus Ex-Solucja. Paryż. (Orick Raven)
Orick - Pi± 02.07.2010, 16:30:10 " />Paryż Nie spodziewaj się łatwej przeprawy – ulice przepełnione s± żołnierzami MJ12, którzy na widok Dentona po prostu otworz± ogień. Na razie jednak jeste¶my bezpieczni. Ruszaj dalej kanałami, skręć w lewo i wyjdĽ po drabince. Włazów jest kilka, toteż mamy wiele możliwo¶ci opuszczenia tuneli, lecz ten jest najbardziej niebezpiecznym, ale i najszybszym sposobem na dostanie się w bezpieczne miejsce. Aktywuj Cloak, wyjdĽ na ulicę i szybko wbiegnij do domku strażników. Przeszukaj uważnie pomieszczenie i zhackuj komputer, by dezaktywować boty patroluj±ce ulice. Następnie udaj się w jedn± z uliczek na południowym wschodzie. Ruszaj dalej, znajdziesz się na niewielkim ‼podwórku”, gdzie, oprócz policjanta, nie ma niemalże nikogo, Stróże prawa nie znaj± widać naszego agenta, gdyż nie s± agresywnie nastawieni. Udaj się do budynku oznaczonego numerem 11. Otwórz drzwi wytrychem lub zniszcz – uważaj jednak, bo jeżeli spostrzeże to policjant, nie będzie już wobec nas taki neutralny. Przeszukaj cały dom – znajdziesz tutaj wiele amunicji i różnych innych przedmiotów, w tym datacube z hasłem do konta bankowego – 005133/salem008. Teraz warto udać się do kolejnego mieszkania, tym razem pod numerkiem 12. Uważaj na rezydentów – nie zaalarmuj± strażnika, lecz gospodarz, jeżeli z nim porozmawiasz, wyci±gnie broń – wówczas bez walki się nie obędzie. Przeszukaj całe piętro, oprócz kredytów i paru innych drobiazgów, znajdziesz kolejne dane do konta – 002639/aramis01. WyjdĽ na balkon – otrzymasz 50 punktów do¶wiadczenia. Zwiedzania ci±g dalszy – tym razem odwiedĽ dom oznaczony numerem 10. Od barmana dowiesz się, gdzie szukać Nicolette DuClare, Renault za¶ (go¶ć, nie gadaj±cy samochód) w zamian za fiolkę Zyme (no dobra, po tym specyfiku można z autami zapewne rozmawiać) oferuje całkiem niezł± sumkę. Zdradzi, że zapas narkotyku znajdziemy w... piekarni! Przeszukaj teraz piętro, skontaktuje się z Tob± jaki¶ demoniczny twór – Icarus, o którym może słyszałe¶ już wcze¶niej. W jednym z pokoi leży kolejny datacube z danymi konta – 004418/morbus13. Wróć teraz na podwórze, dojdĽ do końca alejki i skręć w prawo. Pod numerem 15 odnajdziesz piekarnię – zabezpieczenia jednak potwierdzaj± nasze podejrzenia – wewn±trz dzieje się co¶ poważniejszego. WejdĽ przez drzwi, uważaj, by żaden z wartowników na zewn±trz Cię nie spostrzegł. ZnajdĽ jeden z paneli, który można otworzyć – w ¶rodku znajdziesz sze¶ć fiolek Zyme! Wróć do Renault, który za każd± działkę da Ci 65 kredytów. Tak oto zostali¶my dealerami. Teraz proponuję zwiedzić drug± czę¶ć Paryża – pod osłon± Cloaka przekradnij się przez główn± ulicę do budynku nr 19. Jeżeli wcze¶niej kazałe¶ Jamiemu Reyesowi zostać w UNATCO, teraz będziesz go mógł tutaj spotkać. Zdradzi Ci on, że killphrase Gunthera brzmi ‼Laputan machine”. Warto także porozmawiać z mieszkańcami i zahaczyć o kuchnię by poznać kolejne dane do bankomatu – 001506/naga006. Jak widać wrócimy z Paryża znacznie bogatsi, niż się tego spodziewali¶my. Wystarczy tylko znaleĽć bankomat, a to nietrudne – znajduje się nieopodal kafejki, gdzie spotkali¶my Jamiego. Teraz możemy udać się do klubu La porte de l'enfer. Do ¶rodka można dostać się na kilka sposobów – tylnym wyj¶ciem, szybem wentylacyjnym lub głównym wej¶ciem. W tym wypadku główne wej¶cie brzmi najrozs±dniej – nie narazimy się strażnikom, a wej¶ciówka kosztuje tylko 300 kredytów. Warto pokręcić się trochę po klubie, by dowiedzieć się wielu przydatnych informacji. Tancerka Camille zdradzi nam, że członkowie Silhouette s± często widziani w tym klubie, wystarczy pokręcić się po piętrze. Cassandra za 200 kredytów zdradzi kod do sejfu – 1966. Warto pokręcić się po zapleczu - w spiżarni znajdziemy sporo amunicji (czasy s± ciężkie). Jacques za 1000 kredytów zdradzi nam informację, która nie ma dla nas znaczenia – pod numerem 11 mieszkanie ma sprzedawca broni. Już złupili¶my to miejsce. Za obrazem znajdziemy sejf – wystarczy wstukać szyfr od Cassandry, by wej¶ć w posiadanie 100 kredytów, bioelectric cell oraz klucza, który otworzy większo¶ć drzwi w klubie. Biznesmen nieopodal baru za 250 kredytów zechce sprzedać bioelectric cell. Udaj się też na piętro i przysłuchaj rozmowie pomiędzy dwoma kobietami. Porozmawiaj z t± ubran± na fioletowo – zaaranżuje ona spotkanie z Nicolette. WyjdĽ z klubu, gdzie czeka na Ciebie już Jock. Obok ¶migłowca stoi za¶ ta sama kobieta, z któr± rozmawiali¶my w klubie – to Nicolette! Zabierze nas do Chateau DuClare – niewielkiego dworku jej rodziny. Gdy będziesz odlatywać, z pewno¶ci± zauważysz Gunthera... Niemiec jest na naszym tropie! Oceansoul - Sob 03.07.2010, 09:31:50 " /> Cytuj: Orick - Sob 03.07.2010, 10:50:02 " />Paryż Nie spodziewaj się łatwej przeprawy – ulice przepełnione s± żołnierzami MJ12, którzy na widok Dentona po prostu otworz± ogień. Na razie jednak jeste¶my bezpieczni. Ruszaj dalej kanałami, skręć w lewo i wyjdĽ po drabince. Włazów jest kilka, toteż mamy wiele możliwo¶ci opuszczenia tuneli, lecz ten wydaje się być najbardziej niebezpiecznym, ale i najszybszym sposobem na dostanie się w bezpieczne miejsce. Aktywuj Cloak, wyjdĽ na ulicę i szybko wbiegnij do domku strażników. Przeszukaj uważnie pomieszczenie i zhackuj komputer, by dezaktywować boty patroluj±ce ulice. Następnie udaj się w jedn± z uliczek na południowym wschodzie. Ruszaj dalej, znajdziesz się na niewielkim ‼podwórku”, gdzie, oprócz policjanta, nie ma niemalże nikogo, Stróże prawa nie znaj± widać naszego agenta, gdyż nie s± agresywnie nastawieni. Udaj się do budynku oznaczonego numerem 11. Otwórz drzwi wytrychem lub zniszcz – uważaj jednak, bo jeżeli spostrzeże to policjant, nie będzie już wobec nas taki neutralny. Przeszukaj cały dom – znajdziesz tutaj wiele amunicji i różnych innych przedmiotów, w tym datacube z hasłem do konta bankowego – 005133/salem008. Teraz warto udać się do kolejnego mieszkania, tym razem pod numerkiem 12. Uważaj na rezydentów – nie zaalarmuj± strażnika, lecz gospodarz, jeżeli z nim porozmawiasz, wyci±gnie broń – wówczas bez walki się nie obędzie. Przeszukaj całe piętro, oprócz kredytów i paru innych drobiazgów znajdziesz kolejne dane do konta – 002639/aramis01. WyjdĽ na balkon – otrzymasz 50 punktów do¶wiadczenia. Zwiedzania ci±g dalszy – tym razem odwiedĽ dom oznaczony numerem 10. Od barmana dowiesz się, gdzie szukać Nicolette DuClare, Renault za¶ (go¶ć, nie gadaj±cy samochód) w zamian za fiolkę Zyme (no dobra, po tym specyfiku można z autami zapewne rozmawiać) oferuje całkiem niezł± sumkę. Zdradzi, że zapas narkotyku znajdziemy w... piekarni! Przeszukaj teraz piętro, skontaktuje się z Tob± jaki¶ demoniczny twór – Icarus, o którym może słyszałe¶ już wcze¶niej. W jednym z pokoi leży kolejny datacube z danymi konta – 004418/morbus13. Wróć teraz na podwórze, dojdĽ do końca alejki i skręć w prawo. Pod numerem 15 odnajdziesz piekarnię – zabezpieczenia jednak potwierdzaj± nasze podejrzenia – wewn±trz dzieje się co¶ poważniejszego. WejdĽ przez drzwi, uważaj, by żaden z wartowników na zewn±trz Cię nie spostrzegł. ZnajdĽ jeden z paneli, który można otworzyć – w ¶rodku leży sze¶ć fiolek Zyme! Wróć do Renault, który za każd± działkę da Ci 65 kredytów. Tak oto zostali¶my dealerami. Teraz proponuję zwiedzić drug± czę¶ć Paryża – pod osłon± Cloaka przekradnij się przez główn± ulicę do budynku nr 19. Jeżeli wcze¶niej kazałe¶ Jamiemu Reyesowi zostać w UNATCO, teraz będziesz go mógł tutaj spotkać. Zdradzi Ci on, że killphrase Gunthera brzmi ‼Laputan machine”. Warto także porozmawiać z mieszkańcami i zahaczyć o kuchnię, by poznać kolejne dane do bankomatu – 001506/naga006. Jak widać wrócimy z Paryża znacznie bogatsi, niż się tego spodziewali¶my. Wystarczy tylko znaleĽć bankomat, a to nietrudne – znajduje się nieopodal kafejki, gdzie spotkali¶my Jamiego. Teraz udajemy się do klubu La porte de l'enfer. Do ¶rodka można dostać się na kilka sposobów – tylnym wyj¶ciem, szybem wentylacyjnym lub głównym wej¶ciem. W tym wypadku główne wej¶cie brzmi najrozs±dniej – nie narazimy się strażnikom, a wej¶ciówka kosztuje tylko 300 kredytów. Warto pokręcić się trochę po klubie, by dowiedzieć się wielu przydatnych informacji. Tancerka Camille zdradzi nam, że członkowie Silhouette s± często widziani w tym klubie, wystarczy zwiedzić uważnie piętro. Cassandra za 200 kredytów zdradzi kod do sejfu – 1966. Pokręć się też po zapleczu - w spiżarni znajdziemy sporo amunicji (czasy s± ciężkie). Jacques za 1000 kredytów zdradzi nam informację, która nie ma dla nas znaczenia – pod numerem 11 mieszkanie ma sprzedawca broni. Już złupili¶my to miejsce. Za obrazem znajdziemy sejf – wystarczy wstukać szyfr od Cassandry, by wej¶ć w posiadanie 100 kredytów, bioelectric cell oraz klucza, który otworzy większo¶ć drzwi w klubie. Biznesmen nieopodal baru za 250 kredytów zechce sprzedać bioelectric cell. Udaj się też na piętro i przysłuchaj rozmowie pomiędzy dwoma kobietami. Porozmawiaj z t± ubran± na fioletowo – zaaranżuje ona spotkanie z Nicolette. WyjdĽ z klubu, gdzie czeka na Ciebie już Jock. Obok ¶migłowca stoi za¶ ta sama kobieta, z któr± rozmawiali¶my w klubie – to Nicolette! Zabierze nas do Chateau DuClare – niewielkiego dworku jej rodziny. Gdy będziesz odlatywać, z pewno¶ci± zauważysz Gunthera... Niemiec jest na naszym tropie! |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |