ďťż
Wštki |
[Deus Ex]Deus Ex-Solucja. Laboratoria VersaLife poz. 1. (Orick Raven)
Orick - Pią 25.06.2010, 08:10:38 " />Nazwa tematu mi się nie chciała zmieścić ------------------------------------------------------------------ Laboratoria VersaLife poz. 1 Zgodnie z poleceniami Tonga, udajemy się teraz do VersaLife. Drzwi znajdują się na schodkach, które prowadzą do Lucky Money. Na panelu wpisz 06288. Jedź windą do góry, gdy znajdziesz się w lobby, porozmawiaj z recepcjonistką. Na razie możesz zwiedzać jedynie trzy poziomy biurowca VersaLife, ale spokojnie, to się zmieni. Na piętrze poznasz zarządcę firmy, który w zamian za kredyty, będzie chciał Ci sprzedać szyfr do laboratoriów. Jeżeli nie masz co robić z pieniędzmi, możesz kupić, istnieją jednak tańsze sposoby na jego pozyskanie. W salach komputerowych warto włamać się do jednej z maszyn i samodzielnie stworzyć sobie kod tymczasowy. Możesz także porozmawiać z pracownikiem na trzecim piętrze, który w zamian za zabicie zarządcy również da nam szyfr. Cokolwiek zrobisz, na trzecim piętrze znajdziesz korytarz, zakończony drzwiami z napisem âźNo unauthorized personelâ i panel, na którym będziesz mógł wpisać zdobyty kod do drzwi (6512). Zjedź na dół. Od razu powita Cię naczelnik laboratoriów i pozwoli na zwiedzanie tej części budynku, lecz ostrzeże, że podejrzane zachowanie wzbudzi alarm. Cóż, sala, w której się znajdziesz, budzi wrażenie â zapewne znasz ją z wprowadzenia do gry. Nie zachwycaj się jednak zbyt długo, masz robotę do zrobienia. Idź do końca sali, skręć w lewo. Spójrz w dół przez przeszkloną posadzkę, już niedługo będziesz spacerował wśród tych wszystkich naukowców! Na razie jednak idź do końca korytarza, wyjedź windą do góry. Przeszukaj pomieszczenie, weź nanokey. Zhackuj security terminal (MJ12/Security. Dane znajdziesz w pokoju strażników), by wyłączyć kamery i otworzyć zamknięte drzwi. Przeczytaj datacube'a, by poznać login: mchow. Spójrz przez okno na hol i zauważ, że otworzyło się tajemne przejście pod kamienną ręką. Wróć teraz do sali i wybierz prawy korytarz. Możesz przeszukać pokój strażników, lecz otwarcie zamków spowoduje wszczęcie alarmu, dlatego najlepiej najpierw po cichu paralizatorem pozbyć się strażników, by nie wzbudzić podejrzeń. W szafkach znajdziesz datacube'y, zawierające bardzo ważne informacje â kod 525, login i hasło MJ12/Security oraz hasło Damocles, wreszcie szyfr 5878. Warto wejść do szybu wentylacyjnego i przeszukać go, by zyskać 50 punktów doświadczenia. Uważaj jednak na potwora, który upodobał sobie te wąskie tunele. Teraz wróć do holu i zejdź otwartymi wcześniej schodkami, by dostać się na poziom laboratoriów. Otrzymasz 50 punktów doświadczenia. Nawet gdy znajdziesz się w pomieszczeniu, w którym Tracer Tong poinformuje Cię, że poszukiwany komputer jest blisko, zignoruj go i wybierz się na wycieczkę krajoznawczą po laboratoriach. Przeszukaj pomieszczenie strażników, znajdziesz nieco przydatnych rzeczy. Idź dalej korytarzem, wreszcie pojawisz się w samych pracowniach. Zwróć uwagę na rozmawiających za szybą po lewej Maggie Chow i Boba Page'a. Podejdź pod tę ścianę, by podsłuchać dialog. Zejdź na dół i przeszukaj każdy sektor. Przy martwym ciele Graya znajdziesz nanokey, którym możesz otworzyć klatki z bestiami. Nie radzę, chyba że chcesz sobie naprawdę skomplikować zwiedzanie. Znajdź pomieszczenie na zachodzie, oznaczonym dwoma tabliczkami âźradiationâ i całą masą wszczepów wewnątrz. Jesteśmy chyba w raju! Zhackuj komputer (mchow/damocles), wyłącz promieniowanie i otwórz wszystkie zbiorniki. Możesz w tym celu użyć także kodu 5878 Zbierz wszczepy i zainstaluj je za pomocą medical bota nieopodal. Wróć teraz do pomieszczenia, gdzie skontaktował się z Tobą Tong i windą wyjedź do góry. Ponownie użyj loginu mchow i hasła damocles, zgraj plany nanotech blade. Uważaj, bowiem gdy tylko zjedziesz z powrotem, rozpocznie się alarm, a strażnicy będą strzelać bez ostrzeżenia. Jeżeli zainstalowałeś Cloaka, to włącz go teraz i pomknij ku wyjściu, zważając na swój stan energii. Jeżeli nie, czeka Cię trudna przeprawa z całą hordą wrogów. Wróć windą do biurowca VersaLife i uważaj â od tej pory wszyscy będą do Ciebie strzelać, no może poza pracownikiem przy komputerach. Zajmij się wrogami, zbadaj pokój strażników, po czym jak gdyby nigdy nic, wróć na poziom marketu. Zadanie wykonane! Nie ciesz się zbyt wcześnie, jeszcze przyjdzie Ci wrócić do tych laboratoriów i to szybciej, niż myślisz... Oceansoul - Pon 28.06.2010, 21:38:12 " /> Cytuj: Orick - Wto 29.06.2010, 07:46:24 " />Laboratoria VersaLife poz. 1 Zgodnie z poleceniami Tonga, udajemy się teraz do VersaLife. Drzwi znajdują się na schodkach, które prowadzą do Lucky Money. Na panelu wpisz 06288. Jedź windą do góry, gdy znajdziesz się w lobby, porozmawiaj z recepcjonistką. Na razie możesz zwiedzać jedynie trzy poziomy biurowca VersaLife, ale spokojnie, to się zmieni. Na piętrze poznasz zarządcę firmy, który w zamian za kredyty będzie chciał Ci sprzedać szyfr do laboratoriów. Jeżeli nie masz co robić z pieniędzmi, możesz kupić, istnieją jednak tańsze sposoby na jego pozyskanie. W salach komputerowych warto włamać się do jednej z maszyn i samodzielnie stworzyć sobie kod tymczasowy. Możesz także porozmawiać z pracownikiem na trzecim piętrze, który w zamian za zabicie zarządcy również da nam szyfr. Cokolwiek zrobisz, na trzecim piętrze znajdziesz korytarz, zakończony drzwiami z napisem âźNo unauthorized personelâ i panel, na którym będziesz mógł wpisać zdobyty kod do drzwi (6512). Zjedź na dół. Od razu powita Cię naczelnik laboratoriów i pozwoli na zwiedzanie tej części budynku, lecz ostrzeże, że podejrzane zachowanie wzbudzi alarm. Cóż, sala, w której się znajdziesz, budzi wrażenie â zapewne znasz ją z wprowadzenia do gry. Nie zachwycaj się jednak zbyt długo, masz robotę do zrobienia. Idź do końca sali, skręć w lewo. Spójrz w dół przez przeszkloną posadzkę, już niedługo będziesz spacerował wśród tych wszystkich naukowców! Na razie jednak idź do końca korytarza, wyjedź windą do góry. Przeszukaj pomieszczenie, weź nanokey. Zhackuj security terminal (MJ12/Security. Dane znajdziesz w pokoju strażników), by wyłączyć kamery i otworzyć zamknięte drzwi. Przeczytaj datacube'a, by poznać login: mchow. Spójrz przez okno na hol i zauważ, że otworzyło się tajemne przejście pod kamienną ręką. Wróć teraz do sali i wybierz prawy korytarz. Możesz przeszukać pokój strażników, lecz otwarcie zamków spowoduje wszczęcie alarmu, dlatego najlepiej najpierw po cichu paralizatorem pozbyć się strażników, by nie wzbudzić podejrzeń. W szafkach znajdziesz datacube'y, zawierające bardzo ważne informacje â kod 525, login i hasło MJ12/Security oraz hasło Damocles, wreszcie szyfr 5878. Warto wejść do szybu wentylacyjnego i przeszukać go, by zyskać 50 punktów doświadczenia. Uważaj jednak na potwora, który upodobał sobie te wąskie tunele. Teraz wróć do holu i zejdź otwartymi wcześniej schodkami, by dostać się na poziom laboratoriów. Otrzymasz 50 punktów doświadczenia. Nawet gdy znajdziesz się w pomieszczeniu, w którym Tracer Tong poinformuje Cię, że poszukiwany komputer jest blisko, zignoruj go i wybierz się na wycieczkę krajoznawczą po laboratoriach. Przeszukaj pomieszczenie strażników, jest tam nieco przydatnych rzeczy. Idź dalej korytarzem, wreszcie pojawisz się w samych pracowniach. Zwróć uwagę na rozmawiających za szybą po lewej Maggie Chow i Boba Page'a. Podejdź pod tę ścianę, by podsłuchać dialog. Zejdź na dół i przeszukaj każdy sektor. Przy martwym ciele Graya znajdziesz nanokey, którym możesz otworzyć klatki z bestiami. Nie radzę, chyba że chcesz sobie naprawdę skomplikować zwiedzanie. Znajdź pomieszczenie na zachodzie, oznaczone dwoma tabliczkami âźradiationâ i całą masą wszczepów wewnątrz. Jesteśmy chyba w raju! Zhackuj komputer (mchow/damocles), wyłącz promieniowanie i otwórz wszystkie zbiorniki. Możesz w tym celu użyć także kodu 5878 Zbierz wszczepy i zainstaluj je za pomocą medical bota nieopodal. Wróć teraz do pomieszczenia, gdzie skontaktował się z Tobą Tong i windą wyjedź do góry. Ponownie użyj loginu mchow i hasła damocles, zgraj plany nanotech blade. Uważaj, bowiem gdy tylko zjedziesz z powrotem, rozpocznie się alarm, a strażnicy będą strzelać bez ostrzeżenia. Jeżeli zainstalowałeś Cloaka, to włącz go teraz i pomknij ku wyjściu, zważając na swój stan energii. Jeżeli nie, czeka Cię trudna przeprawa z całą hordą wrogów. Wróć windą do biurowca VersaLife i uważaj â od tej pory wszyscy będą do Ciebie strzelać, no może poza pracownikiem przy komputerach. Zajmij się wrogami, zbadaj pokój strażników, po czym jak gdyby nigdy nic, wróć na poziom marketu. Zadanie wykonane! Nie ciesz się zbyt wcześnie, jeszcze przyjdzie Ci wrócić do tych laboratoriów i to szybciej, niż myślisz... Rubenos - Wto 29.06.2010, 08:51:49 " /> Cytuj: |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |