ďťż
Wštki |
[Deus Ex] Deus Ex-Solucja. Katedra Templariuszy (Orick Raven)
Orick - Pon 05.07.2010, 11:36:45 " />Katedra Templariuszy Tunelem ruszaj do samego końca, wyjdź po drabinie. Na poziomie ulicy wejdź po pudłach, zniszcz szybę, wejdź do budynku i przeszukaj go. Po opuszczonej belce wdrap się piętro wyżej, z toaletki zabierz nanokey. Możesz także użyć widoku z okna, by ściągnąć za pomocą snajperki lub innej broni wartowników. Zeskocz z parapetu, albo wyjdź z opuszczonego budynku i otwórz bramę, aby dostać się na główną ulicę. Ruszaj przed siebie, wejdź we wnękę po prawej stronie. Zauważysz z pewnością wystawę z wieloma przydatnymi przedmiotami. Obejdź zabezpieczenia na panelu multitoolem, stłucz szybę i szybko wyłącz alarm. Zaopiekuj się przedmiotami, zhackuj terminal, by wyłączyć kamery. Otwórz sobie teraz drzwi naprzeciw wystawy, wejdź na górę, obezwładnij strażników i przeszukaj otoczenie. Zhackuj terminal po drugiej stronie mostku, by wyłączyć robota. Wróć na poziom ulicy, zignoruj wejście do metra, zgodnie z poleceniami i ruszaj dalej. Zdejmij strażników (jeżeli chcesz ich uniknąć, możesz wskoczyć do wody) i obejdź katedrę od strony północno-wschodniej. Zauważysz tam z pewnością dzikie krzewy na drabince â wdrap się na dach, aż dostaniesz się do przeszklonego sufitu biblioteki. Stłucz szybę i wskocz do środka. Zza jednej z drewnianych podstaw weź klucz. Piętro niżej pomieszczenia dla wartowników patroluje dwóch MJ12 Commando. Przeszukaj otoczenie, znajdziesz datacube z kodami 1942, 0022, oraz 34501/08711. W sypialniach znajdziesz jeszcze inne przedmioty, w tym klucz. Wróć na schody, teraz idź do góry, mijając bibliotekę. Przez mostek przejdź do drugiej wieży. Zejdź po schodach na sam dół, do kuchni, porozmawiaj z kucharzem, uważając na strażników w sąsiednim pomieszczeniu. Wróć na schodki, ruszaj piętro wyżej, potem w lewo i w dół. Pierwsze drzwi po lewej otworzysz kodem 1942. Obejdź zabezpieczenia terminalu, by wyłączyć lasery. Znajdziesz się w âźskarbcuâ templariuszy. Otrzymasz 250 punktów doświadczenia. Warto pokręcić się trochę po tym pomieszczeniu, uważając na kamery. Na drugim końcu znajdziesz terminal, który po wpisaniu kodu 34501/08711 pozwoli Ci je wyłączyć. Przeszukaj cały skarbiec, zabierając modyfikacje do broni - w tym szczególnie cenny i rzadki scope. Wróć do korytarza, ruszaj w do jego końca i w lewo. Otwórz drzwi, uważaj na agentkę w środku. Zajmij się nią i przeszukaj pomieszczenie â znajdziesz kilka przedmiotów, klucz, datacube z danymi, które już znamy oraz security terminal. Za jego pomocą wyłącz kamerę. Teraz ruszaj dalej, tym razem korytarzem wybierz prawą odnogę i zejdź po schodkach. Zdejmij strażnika, otwórz drzwi, uważając na kamerę. Znajdziesz się w niewielkim pokoiku z Ambrozją. Wejdź po drabince do góry, ruszaj do końca ciasnym korytarzem (otrzymasz 150 punktów doświadczenia). Guzik otworzy tajne przejście na korytarz, możesz później je zamykać i otwierać za pomocą latarni. Wróć do pomieszczenia z Ambrozją, zejdź po schodach. Ruszaj do komputera â Gunther już na Ciebie czeka. Jeżeli wcześniej, w Paryżu, spotkałeś się z Jamiem Reyesem, teraz możesz uniknąć otwartej walki â po prostu użyj killphrase Gunthera, laputan machine, by agent eksplodował. W innym wypadku czeka Cię trudna walka. Gdy wykończysz Hermanna, zaloguj się do komputera (34501/08711) i kliknij âźestablish system uplinkâ. Warto jeszcze zahaczyć o holoprojektor w rogu, by skontaktować się z Simonsem. Teraz wyjdź z katedry, udaj się do mijanej po drodze stacji metra. W głównym holu, po lewej, znajduje się zamknięte pomieszczenie â otwórz sobie przejście granatem lub inną bronią, by zdobyć dostęp do repair bota i atm terminal, który można zhackować dla kredytów. Na stacji znajdziesz także pracownika, który zechce sprzedać nam trochę sprzętu. Ostatecznie zejdź po schodach na peron metra. Spotkasz się tam z wysłannikiem Everetta. Którąkolwiek opcję wybierzesz, zostaniesz zabrany przed oblicze poszukiwanego przez nas mężczyzny. Oceansoul - Pon 05.07.2010, 13:23:02 " /> Cytuj: Orick - Pon 05.07.2010, 13:48:59 " />Katedra Templariuszy Tunelem ruszaj do samego końca, wyjdź po drabinie. Na poziomie ulicy wejdź po pudłach, zniszcz szybę, przejdź przez otwarte przejście do budynku i przeszukaj go. Po opuszczonej belce wdrap się piętro wyżej, z toaletki zabierz nanokey. Możesz także użyć widoku z okna, by ściągnąć za pomocą snajperki lub innej broni wartowników. Zeskocz z parapetu albo wyjdź z opuszczonego budynku i otwórz bramę, aby dostać się na główną ulicę. Ruszaj przed siebie, wejdź we wnękę po prawej stronie. Zauważysz z pewnością wystawę z wieloma przydatnymi przedmiotami. Obejdź zabezpieczenia na panelu multitoolem, stłucz szybę i szybko wyłącz alarm. Zaopiekuj się przedmiotami, zhackuj terminal, by wyłączyć kamery. Otwórz sobie teraz drzwi naprzeciw wystawy, wejdź na górę, obezwładnij strażników i przeszukaj otoczenie. Zhackuj terminal po drugiej stronie mostku, by wyłączyć robota. Wróć na poziom ulicy, zignoruj wejście do metra zgodnie z poleceniami i ruszaj dalej. Zdejmij strażników (jeżeli chcesz ich uniknąć, możesz wskoczyć do wody) i obejdź katedrę od strony północno-wschodniej. Zauważysz tam z pewnością dzikie krzewy na drabince â wdrap się na dach, aż dostaniesz się do przeszklonego sufitu biblioteki. Stłucz szybę i wskocz do środka. Zza jednej z drewnianych podstaw weź klucz. Piętro niżej pomieszczenia dla wartowników patroluje dwóch MJ12 Commando. Przeszukaj otoczenie, znajdziesz datacube z kodami 1942, 0022, oraz 34501/08711. W sypialniach leżą jeszcze inne przedmioty, w tym klucz. Wróć na schody, teraz idź do góry, mijając bibliotekę. Przez mostek przejdź do drugiej wieży. Zejdź po schodach na sam dół, do kuchni, porozmawiaj z kucharzem, uważając na strażników w sąsiednim pomieszczeniu. Wróć na schodki, ruszaj piętro wyżej, potem w lewo i w dół. Pierwsze drzwi po lewej otworzysz kodem 1942. Obejdź zabezpieczenia terminalu, by wyłączyć lasery. Znajdziesz się w âźskarbcuâ templariuszy. Otrzymasz 250 punktów doświadczenia. Warto pokręcić się trochę po tym pomieszczeniu, uważając na kamery. Na drugim końcu znajdziesz terminal, który po wpisaniu kodu 34501/08711 pozwoli Ci je wyłączyć. Przeszukaj cały skarbiec, zabierając modyfikacje do broni - w tym szczególnie cenny i rzadki scope. Wróć do korytarza, ruszaj w do jego końca i w lewo. Otwórz drzwi, uważaj na agentkę w środku. Zajmij się nią i przeszukaj pomieszczenie â znajdziesz kilka przedmiotów, klucz, datacube z danymi, które już znamy, oraz security terminal. Za jego pomocą wyłącz kamerę. Teraz ruszaj dalej, tym razem w korytarzu wybierz prawą odnogę i zejdź po schodkach. Zdejmij strażnika, otwórz drzwi, uważając na kamerę. Znajdziesz się w niewielkim pokoiku z Ambrozją. Wejdź po drabince do góry, ruszaj do końca ciasnym korytarzem (otrzymasz 150 punktów doświadczenia). Guzik otworzy tajne przejście do znanego nam już miejsca, możesz później je (przejście, nie miejsce) zamykać i otwierać za pomocą latarni. Wróć do pomieszczenia z Ambrozją, zejdź po schodach. Ruszaj do komputera â Gunther już na Ciebie czeka. Jeżeli wcześniej, w Paryżu, spotkałeś się z Jamiem Reyesem, teraz możesz uniknąć otwartej walki â po prostu użyj killphrase Gunthera, laputan machine, by agent eksplodował. W innym wypadku czeka Cię trudna walka. Gdy wykończysz Hermanna, zaloguj się do komputera (34501/08711) i kliknij âźestablish system uplinkâ. Warto jeszcze zahaczyć o holoprojektor w rogu, by skontaktować się z Simonsem. Teraz wyjdź z katedry, udaj się do mijanej po drodze stacji metra. W głównym holu, po lewej, znajduje się zamknięte pomieszczenie â otwórz sobie przejście granatem lub inną bronią, by zdobyć dostęp do repair bota i atm terminal, który można zhackować dla kredytów. Na stacji znajdziesz także pracownika, sprzeda nam trochę sprzętu. Ostatecznie zejdź po schodach na peron metra. Spotkasz się tam z wysłannikiem Everetta. Którąkolwiek opcję wybierzesz, zostaniesz zabrany przed oblicze poszukiwanego przez nas mężczyzny. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |