Wątki |
[DA] Przebudzenie - solucja - Pustkowia Smoczych Ko¶ci (Oceansoul)
Oceansoul - Nie 04.07.2010, 19:27:06 " />Wersja w wordzie: http://ftp.iml.pl/ocia/daprzeb-solucja8.doc --- Solucja – Pustkowia Smoczych Ko¶ci http://images.iml.pl/crpg/dragon_age/pr ... kowia1.jpg Pustkowia Smoczych Ko¶ci 1. Pierwsza grupa wrogów – Wyznawca, troje młodych dzieci. 2. Zasadzka – zaatakuje cię dwoje młodych dzieci. 3. Sterta ko¶ci – znajdziesz w niej Buty Pustki. 4. Starcie dwóch grup mrocznych pomiotów. 5. Notatka – przeczytaj j±, a zyskasz 50 PD [wpis do Kodeksu – Smoczy Kres]. 6. Starcie dwóch grup mrocznych pomiotów. 7. Sterta ko¶ci – zabierz z niej hełm Żywe Srebro. http://images.iml.pl/crpg/dragon_age/pr ... /kres1.jpg Smoczy Kres 8. Zamknięty kufer – spoczywa w nim kryształ. 9. Zaatakuj± cię dwa hurloki alfa i cztery genloki. 10. Tevinterska wieża Płomieni. Czyhaj± tu Wyznawca heretyk, opancerzony ogr i trzy genloki. Ogr ma przy sobie jeden z kryształów. 11. Skórzasty kokon – weĽ z niego kryształ. 12. Skórzasty kokon – znajdziesz w nim amulet Nieskończona Wola. 13. Skórzasty kokon – w ¶rodku znajduje się kryształ. 14. Skórzasty kokon – wewn±trz spoczywa kolejny kryształ. 15. Starcie dwóch grup mrocznych pomiotów. Wyznawca alfa będzie miał przy sobie jeden z kryształów. 16. Tevinterska wieża Urazu. Spotkanie z Architektem. 17. Skórzasty kokon – zabierz z wnętrza kryształ. 18. Skórzasty kokon – weĽ z niego kryształ. 19. Skórzasty kokon – znajdziesz w nim Szaty Urthemiela. W jego pobliżu zaatakuje cię grupka dzieci. 20. Skórzasty kokon – w ¶rodku spoczywa kolejny kryształ. 21. Zaatakuje cię opancerzony ogr i czworo dorosłych dzieci. 22. Czaj± się tu trzy larwy dzieci i dwoje dorosłych dzieci. 23. Tevinterska wieża Uzdrawiania. Przebywa tu Wyznawca heretyk w towarzystwie dzieci. 24. Skórzasty kokon – w ¶rodku znajdziesz kolejny kryształ. 25. Zamknięty kufer – spoczywa w nim ostatni kryształ. A – widok mapy ¶wiata. B – przej¶cie między Pustkowiami Smoczych Ko¶ci a Smoczym Kresem. C – przej¶cie między Smoczym Kresem a Gniazdem. Główny w±tek Główny w±tek – Głębie nieprawo¶ci Czas ostatecznie wyrównać porachunki z Matk±. Biegnij po ¶cieżce, pokonuj kolejne grupy wrogów. Gdy dotrzesz do wrót prowadz±cych do wnętrza ruin, do potyczki pomiotów [6.] przył±czy się wielki smok [aktualizacja wpisu do Kodeksu – Smoki]. Pozwól więc maszkarom powybijać się nawzajem, swoje wysiłki za¶ skoncentruj na smoku. Gdy padnie, wejdĽ do Smoczego Kresu [B]. Tam czekaj± cię kolejne walki. Interesuj±co zacznie się robić w momencie spotkania z Architektem [16.]. Jak się okazuje, jemu również zależy na ¶mierci Matki – możecie więc poł±czyć siły, ale nic nie stoi też na przeszkodzie, by¶ pozostał głuchy na argumenty swego rozmówcy i zabił go. Architekt jest niezwykle wytrzymałym przeciwnikiem i potężnym magiem – uważać trzeba przede wszystkim na ognisty deszcz, który inkantuje kilkakrotnie w ci±gu potyczki. W walce wspomagać go będzie Utha, ona jednak nie stanowi większego zagrożenia. Na koniec zbierz łupy – przede wszystkim Szatę i Pas Architekta oraz pas Uthy Unik Doży. Ruszaj dalej – na twej drodze stan± już tylko kolejne grupki pomiotów, które trzeba odesłać na tamten ¶wiat. Gdy oczy¶cisz sobie drogę, wkrocz do Gniazda [C]. Tam już czeka na ciebie Matka. Pojedynek z ni± będzie prosty, je¶li jej macki nie odwróc± twojej uwagi. Najlepiej zamrażać je, a wszystkie pozostałe ataki koncentrować na głównej przeciwniczce, która szybko padnie, zwłaszcza je¶li wykorzystuje się moce tevinterskich wież. W ten sposób też zakończy się Przebudzenie. Gratulacje, znów udało ci się uratować ¶wiat przed Złem! Zadania poboczne Kryjówka Matki – Kryształy Imperium Zleceniodawca: brak. Zadanie pojawi się w dzienniku po wkroczeniu do Smoczego Kresu [B]. Opis: wchodz±c do Smoczego Kresu, znalazłe¶ pierwszy kryształ Imperium – wyl±dował on automatycznie w twoim plecaku. Musisz odnaleĽć kolejne jedena¶cie, by móc aktywować tevinterskie wieże. Kamienie znajduj± się w miejscach oznaczonych: [8.], [10.], [11.], [13.], [14.], [15.], [17.], [18.], [20.], [24.], [25.]. Należy umie¶cić je w oprawach w trzech wieżach – Płomieni [10.], Urazu [16.] i Uzdrawiania [23.], po cztery kryształy w każdej. Nagroda: moc wież można wykorzystać podczas potyczki z Matk±. wojjoo - Wto 06.07.2010, 00:17:55 " /> Cytuj: Oceansoul - Wto 06.07.2010, 07:16:09 " />Poprawione. ^^ |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |