ďťż
 
 
 
 

Wštki


[DA] Ostagar (Bitwa) (Val)



Valygar - Czw 11.02.2010, 18:45:53
" />Mapa lokacji



Po powrocie z Głuszy Korcari udaj się do Duncana [1] poinformować go o wykonaniu obydwóch zadań. Dostąpisz rytuału Dołączenia, po którym zostaniesz wezwany na wojenną naradę. Po jej zakończeniu i wysłuchaniu poleceń przywódcy Szarej Straży udaj się razem z drużyną do Wieży Ishal [7] – po drodze uważaj na lecące głazy. Gdy dojdziesz do [6] dwóch obrońców Ostagaru poinformuje cię, że miejsce, gdzie właśnie miałeś się udać zostało zdobyte. Skieruj swe kroki razem z trzema pozostałymi towarzyszami do wejścia [7] pokonując po drodze kilkanaście mrocznych pomiotów.

1. Duncan

2. Głusza Korcari

3. Kwatermistrz

4. Skrzynia magów
Wcześniej tej skrzyni strzegł Wyciszony. Teraz, gdy udał się na odpoczynek, możesz splądrować zawartość skrytki i zakończyć zadanie ‼Głodny Dezerter”.

5. Psiarnia
Jeśli posiadasz Kwiat z Głuszy, możesz go dać opiekunowi, który uleczy chorego Ogara Mabari.

6. Dwaj żołnierze
Po rozpoczęciu bitwy, w drodze do Wieży Ishal spotkasz tu dwóch strażników – (wojowników, wojownik i mag (w zależności od profesji protagonisty), albo sam mag (jeśli posiadasz w swojej drużynie psa)), którzy dołączą do ciebie w czasie twej misji.

7. Wieża Ishal




wojjoo - Czw 11.02.2010, 19:07:34
" /> Cytuj:



Valygar - Nie 21.02.2010, 22:31:05
" />Mapa lokacji



Po powrocie z Głuszy Korcari udaj się do Duncana [1] poinformować go o wykonaniu obydwu zadań. Dostąpisz rytuału Dołączenia, po którym zostaniesz wezwany na wojenną naradę. Po jej zakończeniu i wysłuchaniu poleceń przywódcy Szarej Straży udaj się razem z drużyną do Wieży Ishal [7] – po drodze uważaj na lecące głazy. Gdy dojdziesz do [6], dwóch obrońców Ostagaru poinformuje cię, że miejsce, do którego właśnie miałeś się, udać zostało zdobyte. Skieruj swe kroki razem z trzema pozostałymi towarzyszami do wejścia [7], pokonując po drodze kilkanaście mrocznych pomiotów.

1. Duncan

2. Głusza Korcari

3. Kwatermistrz

4. Skrzynia magów
Wcześniej tej skrzyni strzegł Wyciszony. Teraz, gdy udał się na odpoczynek, możesz splądrować zawartość skrytki i zakończyć zadanie ‼Głodny Dezerter”.

5. Psiarnia
Jeśli posiadasz Kwiat z Głuszy, możesz go dać opiekunowi, który uleczy chorego Ogara Mabari.

6. Dwaj żołnierze
Po rozpoczęciu bitwy, w drodze do Wieży Ishal spotkasz tu dwóch strażników – (wojowników, wojownik i mag (w zależności od profesji protagonisty), albo sam mag (jeśli posiadasz w swojej drużynie psa)), którzy dołączą do ciebie w czasie twej misji.

7. Wieża Ishal



Oceansoul - Sob 27.02.2010, 15:26:39
" /> Cytuj:




Nicky - Sob 27.02.2010, 17:46:04
" />Na mapie nie widać punktów 6 i 7.



Valygar - Śro 03.03.2010, 19:40:35
" />

Po powrocie z Głuszy Korcari udaj się do Duncana [1] poinformować go o wykonaniu obydwu zadań. Dostąpisz rytuału Dołączenia, po którym zostaniesz wezwany na wojenną naradę. Po jej zakończeniu i wysłuchaniu poleceń przywódcy Szarej Straży udaj się razem z drużyną do Wieży Ishal [7] – po drodze uważaj na lecące głazy. Gdy dojdziesz do [6], dwóch obrońców Ostagaru poinformuje cię, że miejsce, do którego właśnie miałeś się, udać zostało zdobyte. Skieruj swe kroki razem z trzema pozostałymi towarzyszami do wejścia [7], pokonując po drodze kilkanaście mrocznych pomiotów.

1. Duncan

2. Głusza Korcari

3. Kwatermistrz

4. Skrzynia magów
Wcześniej tej skrzyni strzegł Wyciszony. Teraz, gdy udał się na odpoczynek, możesz splądrować zawartość skrytki i zakończyć zadanie ‼Głodny Dezerter”.

5. Psiarnia
Jeśli posiadasz Kwiat z Głuszy, możesz go dać opiekunowi, który uleczy chorego Ogara Mabari.

6. Dwaj żołnierze
Po rozpoczęciu bitwy, w drodze do Wieży Ishal spotkasz tu dwóch strażników – [wojowników, wojownika i maga (w zależności od profesji protagonisty) albo samego maga (jeśli posiadasz w swojej drużynie psa)], którzy dołączą do ciebie w czasie twej misji.

7. Wieża Ishal



Mith - Śro 03.03.2010, 19:46:27
" /> Cytuj:



Valygar - Śro 03.03.2010, 19:55:35
" />

Po powrocie z Głuszy Korcari udaj się do Duncana [1] poinformować go o wykonaniu obydwu zadań. Dostąpisz rytuału Dołączenia, po którym zostaniesz wezwany na wojenną naradę. Po jej zakończeniu i wysłuchaniu poleceń przywódcy Szarej Straży udaj się razem z drużyną do Wieży Ishal [7] – po drodze uważaj na lecące głazy. Gdy dojdziesz do [6], dwóch obrońców Ostagaru poinformuje cię, że miejsce, do którego właśnie miałeś się udać, zostało zdobyte. Skieruj swe kroki razem z trzema pozostałymi towarzyszami do wejścia [7], pokonując po drodze kilkanaście mrocznych pomiotów.

1. Duncan

2. Głusza Korcari

3. Kwatermistrz

4. Skrzynia magów
Wcześniej tej skrzyni strzegł Wyciszony. Teraz, gdy udał się na odpoczynek, możesz splądrować zawartość skrytki i zakończyć zadanie ‼Głodny Dezerter”.

5. Psiarnia
Jeśli posiadasz Kwiat z Głuszy, możesz go dać opiekunowi, który uleczy chorego Ogara Mabari.

6. Dwaj żołnierze
Po rozpoczęciu bitwy, w drodze do Wieży Ishal, spotkasz tu dwóch strażników – [wojowników, wojownika i maga (w zależności od profesji protagonisty) albo samego maga (jeśli posiadasz w swojej drużynie psa)], którzy dołączą do ciebie w czasie twej misji.

7. Wieża Ishal



Arry - Sob 10.04.2010, 13:31:42
" /> Cytuj:



Jaquan - Sob 10.04.2010, 13:52:09
" />Arry ale ta informacja jest w wyjaśnieniu co znaczy punkt 6 na mapie.



Arry - Sob 10.04.2010, 14:33:06
" />A sorry, jakoś pominąłem 6 punkt... :/
Niemniej warto by uzupełnić, jakiego rodzaju sojuszników dostaje się grając odpowiednimi klasami główną postacią.

Cytuj:
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.