ďťż
Wštki |
[DA] Obcowisko (Val)
Valygar - Czw 11.02.2010, 18:44:07 " /> Twoim zadaniem jest zbadanie, co takiego w Obcowisku robią Loghain i Howe â musisz ich nakryć, aby zdobyć poparcie przed Zjazdem Możnych. Chwilę po wejściu ujrzysz zbiorowisko elfów â jak się dowiesz od elfki Shianni, coś jest nie tak, a ty musisz zbadać co dokładnie. Wejdź do Hospicjum od frontu [4], jeśli przekonasz uzdrowiciela, albo też od tyłu [11]. W środku dość szybko zorientują się kim jesteś â po walce podnieś klucz z jednego z ciał i udaj się na zaplecze uwolnić elfy. Następnie skieruj swe kroki do magazynu [12] â tam zwiedź cały budynek â w jednej z sal znajdziesz sekstans (âźProśba Fazzilaâ), a w komnacie na prawo tuż przed wyjściem po rozprawieniu się z handlarzami obejrzyj list na stole, dzięki czemu będziesz mógł otworzyć zamknięte do tej pory drzwi. Po drodze do przywódcy tej małej organizacji będziesz musiał stoczyć jeszcze kilka potyczek, jednak jednej z nich, z Deverą, możesz uniknąć, o ile tylko jesteś przekonywujący. W rozmowie z Caladriusem masz kilka możliwości â możesz pozwolić mu odejść z elfami w zamian za list, albo też po wygranej, jeśli tylko się zgodzisz, użyje siły życiowej niewolników aby cię wzmocnić, to jednak sprawi duży spadek popularności wśród członków twojej drużyny. 1. Wyjście 2. Dom Cyriona Związany tylko i wyłącznie z początkiem miejskiego elfa. 3. Zbiorowisko elfów/Miejsce Mocy Spotkasz tu dużą grupkę elfów, w tym Shianni oraz uzdrowicieli. Tuż za drzewem na środku znajduje się także Miejsce Mocy. 4. Główne wejście do Hospicjum 5. Sklep Alaritha 6. Ser Otto Dostaniesz od niego zadanie zadanie związane ze âźzłą obecnością w Obcowiskuâ â udaj się przed sierociniec [7] i zbadaj przed nim kałużę krwi oraz martwego psa, po czym wróć do templariusza. Razem udacie się tak z powrotem, z tym że tym razem zbadacie wnętrze budynku. Po drodze napotkacie kilku przeciwników, nie stanowią jednak zbyt dużego problemu. Na samym końcu stoczysz ostateczną walkę z demonem, podczas której Otto zginie â poszukaj jeszcze tylko naszyjnika w jednej ze skrzyń i wyjdź z sierocińca. 7. Sierociniec 8. Obłąkany żebrak Wręcz jej naszyjnik znaleziony w sierocińcu, aby uwolnić ją od szaleństwa. 9. Dom Valendriana Mieszkanie przywódcy Obcowiska, jednak w tym momencie go tu nie zastaniesz. 10. Zakapturzony posłaniec/ Varel Baern Pierwszy związany jest z zadaniem âźKto nie smaruje, ten nie jedzieâ, natomiast drugi z "Ostateczne rezerwy". 11. Tylne wejście do Hospicjum Aby tędy wejść, musisz przekupić strażnika. 12. Skład hospicjum wojjoo - Czw 11.02.2010, 22:36:03 " /> Cytuj: Jaquan - Sob 13.02.2010, 15:17:43 " />Przydałaby się informacja dotycząca Questu jeśli jesteś miejskim elfem. Otóż jeśli jesteś takowym to podczas wykonywania zadania w obcowisku znajdujesz nie przywódcę elfów z obcowiska a swojego ojca. Jeśli podczas początkowej historii nie przyjąłeś łapówki od syna Alra Denerim to po uwolnieniu w jego domu otrzymasz od niego Kieł - Dar Misu z veridium (+6 do ataku i +6 obrażeń przeciw zwierzętom) jeśli grasz jakimkolwiek innym elfem to odratowujesz Nestora i dostajesz sztylet ze srebrnorytu - Dar Szarego Strażnika (+5% szansy na krytyk) |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |