ďťż
Wštki |
[DA] Las Brecilian (Val)
Valygar - Czw 11.02.2010, 18:36:48 " /> 1. Obóz Dalijczyków 2. Szybkonóg Spotkasz tu grupę wilkołaków namawiających cię, abyś zaniechał dalszej podróży. Jeśli będziesz dostatecznie grzeczny, rozejdziecie się na razie w pokoju, w przeciwnym wypadku spotkanie zakończy się walką, na koniec której Szybkonóg ucieknie. 3. Punkt Miejsce to jest związane z zadaniem âźBez niejasnych warunkówâ â po wystrzeleniu strzały zostaniesz zaatakowany przez kilku przeciwników. 4. Deygan Znajdziesz tu umierającego elfa â możesz go: - okraść â zdobędziesz łuk, buty oraz figurkę; - zabić â przy jego zwłokach będą buty oraz figurka; - zabić i zanieść jego ciało Dalijczykom, będą żądali zwrotu figurki, jeśli ją wcześniej ukradłeś; - odeskortować go żywego do obozu, nagrodę dostaniesz dopiero gdy porozmawiasz z Deyganem i nie zabrałeś mu figurki; 5. Przewrócone drzewo Znajdziesz tu korę z żelazodrzewa, potrzebną dla kowala elfów. 6. Nagrobek Na razie nie możesz nic z nim zrobić, najpierw musisz aktywować pozostałe nagrobki związane z zadaniem âźSkarb magaâ. 7. Wielki Dąb Ten sylwan prosi cię o odzyskanie jego żołędzia zrabowanego przez złodzieja, który przebywa aktualnie we wschodniej części lasu Brecilian [6]. Gdy już go odzyskasz, dostaniesz od Wielkiego Dębu kawałek drewna niezbędny, aby dostać się do legowiska wilkołaków. 8. Obóz Jeśli zbadasz co najmniej dwa przedmioty w tym obozie, twoja drużyna ogarnięta zmęczeniem zapadnie w sen â w jego wyniku zginą wszyscy oprócz jednej postaci, która będzie musiała stoczyć walkę z cieniem. Po jego śmierci zbadaj skrzynkę â znajdziesz tam pierścień, który będziesz mógł wymienić podczas rozmowy z pustelnikiem (wschodnia cześć [6]). 9. Południowe wyjście do wschodniej części lasu 10. Północne wyjście do wschodniej części lasu 1. Południowe wyjście do zachodniej części lasu 2. Północne wyjście do zachodniej części lasu 3. Danyla Związana z zadaniem âźDotknięta klątwąâ. Prosi cię, abyś skrócił jej cierpienia i zaniósł Athrasowi jej szal. Elfowi możesz powiedzieć cokolwiek, nie licząc opisywania cierpień ukochanej. 4. Nagrobek Po jego aktywowaniu rozpoczniesz zadanie âźSkarb magaâ i zostaniesz zaatakowany przez kilku przeciwników. 5. Grupka magów krwi Związani z zadaniem âźZabójca twego brataâ od Kolektywu magów. 6. Pustelnik Związany z zadaniem otrzymanym od Wielkiego Dębu. Możesz się z nim trochę powymieniać (otrzymasz hełm, książkę lub żołędzia), albo też przystać na jego propozycję i usunąć uciążliwego sylwana. W zamian, jak tylko zdobędziesz skórę wilkołaka, utworzy z niej przedmiot umożliwiający ci dostanie się do siedliska wilkołaków. 7. Mgła Jeśli nie posiadasz gałązki od Wielkiego Dębu lub skóry od pustelnika, nie będziesz w stanie jej minąć. 8. Szybkonóg Spotkasz tu po raz kolejny wilkołaka, a zakończy się tak walką, jednak Szybkonóg znowu ucieknie. 9. Nagrobek Związany z zadaniem âźSkarb magaâ, po aktywacji zostaniesz zaatakowany przez jego strażników. 10. Ruiny wojjoo - Czw 11.02.2010, 19:02:17 " /> Cytuj: Valygar - Nie 21.02.2010, 22:35:53 " /> 1. Obóz Dalijczyków 2. Szybkonóg Spotkasz tu grupę wilkołaków namawiających cię, abyś zaniechał dalszej podróży. Jeśli będziesz dostatecznie grzeczny, rozejdziecie się na razie w pokoju, w przeciwnym wypadku spotkanie zakończy się walką, na koniec której Szybkonóg ucieknie. 3. Punkt Miejsce to jest związane z zadaniem âźBez niejasnych warunkówâ â po wystrzeleniu strzały zostaniesz zaatakowany przez kilku przeciwników. 4. Deygan Znajdziesz tu umierającego elfa â możesz go: - okraść â zdobędziesz łuk, buty oraz figurkę; - zabić â przy jego zwłokach będą buty oraz figurka; - zabić i zanieść jego ciało Dalijczykom, będą żądali zwrotu figurki, jeśli ją wcześniej ukradłeś; - odeskortować go żywego do obozu, nagrodę dostaniesz dopiero gdy porozmawiasz z Deyganem i nie zabrałeś mu figurki; 5. Przewrócone drzewo Znajdziesz tu korę z żelazodrzewa, potrzebną dla kowala elfów. 6. Nagrobek Na razie nie możesz nic z nim zrobić, najpierw musisz aktywować pozostałe nagrobki związane z zadaniem âźSkarb magaâ. 7. Wielki Dąb Ten sylwan prosi cię o odzyskanie jego żołędzia zrabowanego przez złodzieja, który przebywa aktualnie we wschodniej części lasu Brecilian [6]. Gdy już go odzyskasz, dostaniesz od Wielkiego Dębu kawałek drewna niezbędny, aby dostać się do legowiska wilkołaków. 8. Obóz Jeśli zbadasz co najmniej dwa przedmioty w tym obozie, twoja drużyna ogarnięta zmęczeniem zapadnie w sen â w jego wyniku zginą wszyscy oprócz jednej postaci, która będzie musiała stoczyć walkę z cieniem. Po jego śmierci zbadaj skrzynkę â znajdziesz tam pierścień, który będziesz mógł wymienić podczas rozmowy z pustelnikiem (wschodnia cześć [6]). 9. Południowe wyjście do wschodniej części lasu 10. Północne wyjście do wschodniej części lasu 1. Południowe wyjście do zachodniej części lasu 2. Północne wyjście do zachodniej części lasu 3. Danyla Związana z zadaniem âźDotknięta klątwąâ. Prosi cię, abyś skrócił jej cierpienia i zaniósł Athrasowi jej szal. Elfowi możesz powiedzieć cokolwiek, nie licząc opisywania cierpień ukochanej. 4. Nagrobek Po jego aktywowaniu rozpoczniesz zadanie âźSkarb magaâ i zostaniesz zaatakowany przez kilku przeciwników. 5. Grupka magów krwi Związani z zadaniem âźZabójca twego brataâ od Kolektywu magów. 6. Pustelnik Związany z zadaniem otrzymanym od Wielkiego Dębu. Możesz się z nim trochę powymieniać (otrzymasz hełm, książkę lub żołędzia), albo też przystać na jego propozycję i usunąć uciążliwego sylwana. W zamian, jak tylko zdobędziesz skórę wilkołaka, utworzy z niej przedmiot umożliwiający ci dostanie się do siedliska wilkołaków. 7. Mgła Jeśli nie posiadasz gałązki od Wielkiego Dębu lub skóry od pustelnika, nie będziesz w stanie jej minąć. 8. Szybkonóg Spotkasz tu po raz kolejny wilkołaka, a zakończy się tak samo, jak poprzednio - walką, jednak Szybkonóg znowu ucieknie. 9. Nagrobek Związany z zadaniem âźSkarb magaâ, po aktywacji zostaniesz zaatakowany przez jego strażników. 10. Ruiny Oceansoul - Pią 26.02.2010, 15:39:54 " /> Cytuj: |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |