ďťż
Wštki |
[D2:ED] Walka w Ludzkiej postaci
Rey - Sob 04.07.2009, 18:17:24 " />Bohater w ludzkiej formie Walka w Divinity 2 ma być zręcznościowa, wzorem większości MMO, bazować na widowiskowych kombinacjach i łączeniu ciosów w całe układy, a jednocześnie zawierać elementy taktyczne, w czym może znacznie pomóc obecność towarzysza. Sama walka będzie różnorodna nie tylko pod względem ilości możliwych ciosów, a także dowolnego doboru uzbrojenia â bronie jednoręczne w zestawie z tarczą, dwuręczne, walka dwiema broniami, a także dystansowe. Ci, którzy chcą przeżyć w świecie pełnym śmiertelnych niebezpieczeństw muszą się mistrzowsko wyszkolić w walce. Im dłużej spędzi w szkoleniu się walki i trenowaniu swoich umiejętności tym będą one mocniejsze. Każda z cech może być podwyższona, a każda umiejętność â wzmocniona. Zależnie od tego, jaką ścieżkę się obierze, można stworzyć swój własny, indywidualny styl walki. Główne atrybuty bohatera: Siła â odpowiada za obrażenia walki wręcz, maksymalny udźwig oraz wpływa na umiejętności w walce bezpośredniej, może także umożliwiać noszenie cięższych broni lub pancerzy. Zręczność â odpowiada za celność broni dystansowej, zwiększa szansę na uniknięcie ciosu oraz trafienie przeciwnika, najprawdopodobniej zwiększy skoczność i szybkość. Wypływa na umiejętność Krycia się w cieniu, zwiększając szansę na niedostrzeżone podkradnięcie się do kogoś, jak i na wykrycie innej osoby. Inteligencja â odpowiada za obrażenia, moc i skuteczność czarów, zwiększa ilość posiadanej Energii Magicznej, przydaje się w czasie rozmów i interakcji z innymi osobami. Najprawdopodobniej będzie miała ogromne znaczenie przy warzeniu eliksirów, tworzeniu własnych potworów oraz konstruowaniu wynalazków. Witalność â odpowiada za odporność na ciosy przeciwnika, ustala poziom Punktów Życia oraz ich wzrost co poziom, może także zwiększać szybkość lub wytrzymałość postaci. W zależności od potrzeb i własnych preferencji, można zwiększyć każdą z nich, tworząc postać skrajną, na przykład o ogromnej sile ciosów i celności, ale mającą mało życia i po prostu głupią lub wyważoną, dobrą po trochu w każdej dziedzinie. Umiejętności Już w tej chwili znane są niektóre umiejętności, które będzie można wykorzystać w czasie walki. Znane są jednak tylko opisy i nie wiadomo, jaka będzie ich realna skuteczność: Berserker â ta umiejętność na krótki czas robi z bohatera istną maszynę do zabijania, tymczasowo zwiększa siłę ciosów i celność, ale w zamian za to jego obrona dramatycznie spada. Odpowiednio korzystając z tej umiejętności można nie dać przeciwnikowi szansy kontrataku. Wybuchowa Strzała â za pomocą broni dystansowej postać może wystrzelić pocisk, który po trafieniu w cel eksploduje, raniąc wszystkich w pobliżu i niszcząc pobliskie otocznie. Zwykła strzała, o takiej mocy, może wyrządzić ogromne szkody, nawet mocno opancerzonemu przeciwnikowi, dając nam duża przewagę zanim ten choćby dobiegnie do bohatera. Polimorfia â potężne zaklęcie, mogące zmienić najtrudniejszą walkę w łatwą potyczkę. Po rzuceniu tego czaru przeciwnik zamienia się w nieszkodliwe i niegroźne stworzenie â biedronkę. Trzeba jednak pamiętać, że nie tylko my dysponujemy tym zaklęciem â to samo mogą zrobić nam przeciwnicy. Nekromancja â pozwala tworzyć i przyzywać potężnych sprzymierzeńców, pomagających nam w walce. Po złożeniu takiego stwora możemy go przyzwać za pomocą unikatowego artefaktu â Kryształowej Czaszki. Nic nie stoi na przeszkodzie, by przyzwać też inne stworzenia, takie jak duchy czy zwykłe zwierzęta, jakich wiele na ziemi. Żadnemu przeciwnikowi nie spodoba się fakt, ze ma przed sobą jeden problem więcej. Urok â kolejne, po polimorfii, zaklęcie, mogące całkowicie zmienić losy walki. Tym razem nie wyłączamy przeciwnika z akcji, a wręcz przeciwnie â sprawiamy, że walczy dalej. Jedyną różnicą jest strona, po której się opowiada â niedawny wróg staje się naszym sprzymierzeńcem i â niczym najwierniejszy towarzysz â pomaga nam w walce. Taka nagła zmiana może zasiać strach w każdym, gdy zobaczy, że jego niedawny druh wbija mu miecz w plecy. Uzdrowienie â najprostszy, prostacki wręcz, czar, ze wszystkich dotąd wymienionych. Doświadczenie jednak dowodzi, że czasem najprostsze środki są najskuteczniejsze. W kryzysowej sytuacji, nawet w czasie walki, czasem lepiej salwować się ucieczką, podleczyć rany, a następnie wrócić do walki w pełni sił i rozgromić wrogów, niż przez własne lenistwo bliżej zapoznać się z żołądkami padlinożerców. Krycie się w cieniu â nie każdy lubi wielkie bitwy, otwartą walkę i honorowe pojedynki jeden na jednego. Osoby, które wolą bezpiecznie podkraść się do wroga i wykończyć go niepostrzeżenie, mogą skorzystać z tej umiejętności. Oczywiście nie można się skradać przed nosem przeciwnika, a odpowiednio czuje osoby szybko dostrzegą kogoś ukrytego w cieniu. Już te kilka umiejętności i zaklęć pokazuje jak różnorodne mogą być tworzone postacie. Nic nie stoi na przeszkodzie do stworzenia dowolnej mieszanki profesji, bowiem nie ma żadnego systemu klasowego. Czy zechcesz stworzyć wojownika otoczonego grupa przywołańców, skrytobójcę z dystansu rozwiązującego wszystkie problemy, czy maga w zbroi płytowej, robiącego z wrogów sprzymierzeńców lub stado biedronek - teraz wybór należy tylko do Ciebie! Yeslick - Sob 04.07.2009, 19:58:18 " /> Cytuj: Nicky - Nie 05.07.2009, 08:43:16 " /> Cytuj: Rey - Nie 05.07.2009, 10:08:58 " />Bohater w ludzkiej formie Walka w Divinity 2 ma być zręcznościowa, wzorem większości MMO, bazować na widowiskowych kombinacjach i łączeniu ciosów w całe układy, a jednocześnie zawierać elementy taktyczne, w czym może znacznie pomóc obecność towarzysza. Sama walka będzie różnorodna nie tylko pod względem ilości możliwych ciosów, a także dowolnego doboru uzbrojenia â bronie jednoręczne w zestawie z tarczą, dwuręczne, walka dwiema broniami, a także dystansowe. Ci, którzy chcą przeżyć w świecie pełnym śmiertelnych niebezpieczeństw, muszą się mistrzowsko wyszkolić w walce. Im więcej czasu spędzi na szkoleniu się walki i trenowaniu umiejętności, tym będą one mocniejsze. Każda z cech może być podwyższona, a każda umiejętność â wzmocniona. Zależnie od tego, jaką ścieżkę się obierze, można stworzyć swój własny, indywidualny styl walki. Główne atrybuty bohatera: Siła â odpowiada za obrażenia walki wręcz, maksymalny udźwig oraz wpływa na umiejętności w walce bezpośredniej, może także umożliwiać noszenie cięższych broni lub pancerzy. Zręczność â odpowiada za celność broni dystansowej, poprawia szansę na uniknięcie ciosu oraz trafienie przeciwnika, najprawdopodobniej zwiększy skoczność i szybkość. Wpływa na umiejętność Krycia się w cieniu, dając szansę na niedostrzeżone podkradnięcie się do kogoś, jak i na wykrycie innej osoby. Inteligencja â odpowiada za obrażenia, moc i skuteczność czarów, zwiększa ilość posiadanej Energii Magicznej, przydaje się w czasie rozmów i interakcji z innymi osobami. Najprawdopodobniej będzie miała ogromne znaczenie przy warzeniu eliksirów, tworzeniu własnych potworów oraz konstruowaniu wynalazków. Witalność â odpowiada za odporność na ciosy przeciwnika, ustala liczbę Punktów Życia oraz ich wzrost co poziom, może także zwiększać szybkość lub wytrzymałość postaci. W zależności od potrzeb i własnych preferencji, można zwiększyć każdą z nich, tworząc postać skrajną, na przykład o ogromnej sile ciosów i celności, ale mającą mało życia i po prostu głupią lub wyważoną, dobrą po trochu w każdej dziedzinie. Umiejętności Już w tej chwili ujawnionych jest kilka umiejętności, które będzie można wykorzystać w czasie walki. Znane są jednak tylko opisy i nie wiadomo, jaka będzie ich realna skuteczność: Berserker â ta umiejętność na krótki czas robi z bohatera istną maszynę do zabijania, tymczasowo zwiększając siłę ciosów i ich celność, ale w zamian obrona postaci dramatycznie spada. Odpowiednio korzystając z tej umiejętności można nie dać przeciwnikowi szansy kontrataku. Wybuchowa Strzała â za pomocą broni dystansowej postać może wystrzelić pocisk, który po trafieniu w cel eksploduje, raniąc wszystkich w pobliżu i niszcząc pobliskie otocznie. Zwykła strzała o takiej mocy może wyrządzić ogromne szkody, nawet mocno opancerzonemu przeciwnikowi, dając nam duża przewagę zanim ten choćby dobiegnie do bohatera. Polimorfia â potężne zaklęcie, mogące zmienić najtrudniejszą walkę w łatwą potyczkę. Po rzuceniu tego czaru oponent, zamienia się w nieszkodliwe i niegroźne stworzenie â biedronkę. Trzeba jednak pamiętać, że nie tylko my dysponujemy tym zaklęciem â to samo mogą zrobić nam przeciwnicy. Nekromancja â pozwala tworzyć i przyzywać potężnych sprzymierzeńców, pomagających nam w walce. Po złożeniu takiego stwora możemy, go przyzwać za pomocą unikatowego artefaktu â Kryształowej Czaszki. Nic nie stoi na przeszkodzie, by przyzwać też inne stworzenia, takie jak duchy czy zwykłe zwierzęta, jakich wiele na ziemi. Żadnemu przeciwnikowi nie spodoba się fakt, że ma przed sobą jeden problem więcej. Urok â kolejne po polimorfii zaklęcie, mogące całkowicie zmienić losy walki. Tym razem nie wyłączamy przeciwnika z akcji, a wręcz przeciwnie â sprawiamy, że bije się dalej dalej. Jedyną różnicą jest strona, po której się opowiada â niedawny wróg staje się naszym sprzymierzeńcem i, niczym najwierniejszy towarzysz, pomaga nam w potyczce. Taka nagła zmiana może zasiać strach w każdym, gdy zobaczy, że jego druh wbija mu miecz w plecy. Uzdrowienie â najbardziej znane i zarazem najłatwiejsze zaklęcie ze wszystkich dotąd wymienionych. Doświadczenie jednak dowodzi, że czasem najprostsze środki są najskuteczniejsze. W kryzysowej sytuacji, nawet w czasie walki, czasem lepiej salwować się ucieczką, podleczyć rany, a następnie wrócić do niej w pełni sił i rozgromić wrogów niż, przez własne lenistwo, bliżej zapoznać się z żołądkami padlinożerców. Krycie się w cieniu â nie każdy lubi wielkie bitwy, otwartą walkę i honorowe pojedynki. Osoby, które wolą bezpiecznie podkraść się do wroga i wykończyć go niepostrzeżenie, mogą skorzystać z tej umiejętności. Oczywiście nie można się skradać przed nosem przeciwnika, a odpowiednio czujne osoby szybko dostrzegą kogoś już ukrytego w cieniu. Już te kilka umiejętności i zaklęć pokazuje, jak różnorodne mogą być tworzone postacie. Nic nie stoi na przeszkodzie do wykreowania dowolnej mieszanki profesji, bowiem nie ma żadnego systemu klasowego. Czy zechcesz poprowadzić wojownika otoczonego grupa przywołańców, skrytobójcę z dystansu rozwiązującego wszystkie problemy, czy maga w zbroi płytowej, robiącego z wrogów sprzymierzeńców lub stado biedronek - teraz wybór należy tylko do Ciebie! __________________________ No i to jest efekt oddawania tekstu zaraz po dokończeniu. Poganiany oddawałem bez "własnej" korekty. Przepraszam za zbędne dodawanie Wam roboty. Cytuj: Nicky - Nie 05.07.2009, 13:52:00 " /> Cytuj: Rey - Nie 05.07.2009, 13:57:07 " />Ups, niedopatrzenie. Przepraszam, oczywiście zmienione. Yeslick - Wto 07.07.2009, 08:59:34 " /> Cytuj: wojjoo - Pią 10.07.2009, 10:02:56 " /> Cytuj: Mith - Pią 10.07.2009, 12:59:35 " /> Cytuj: Yeslick - Pią 10.07.2009, 13:11:59 " /> Cytuj: Rey - Pią 10.07.2009, 17:00:41 " />Bohater w ludzkiej formie Walka w Divinity 2 ma być zręcznościowa, wzorem większości MMO, bazować na widowiskowych kombinacjach i łączeniu ciosów w całe układy, a jednocześnie zawierać elementy taktyczne, w czym może znacznie pomóc obecność towarzysza. Sama walka będzie różnorodna nie tylko pod względem ilości możliwych ciosów, ale także dowolnego doboru uzbrojenia â bronie jednoręczne w zestawie z tarczą, dwuręczne, walka dwiema broniami, a także dystansowe. Ci, którzy chcą przeżyć w świecie pełnym śmiertelnych niebezpieczeństw, muszą się mistrzowsko wyszkolić w walce. Im więcej czasu spędzi się na trenowaniu walki i poprawianiu umiejętności, tym będą one mocniejsze. Każda z cech może być podwyższona, a każda umiejętność â wzmocniona. Zależnie od tego, jaką ścieżkę się obierze, można stworzyć swój własny, indywidualny styl walki. Główne atrybuty bohatera: Siła â odpowiada za obrażenia zadawane w walce wręcz, maksymalny udźwig, wpływa na umiejętności w walce bezpośredniej, umożliwia także noszenie cięższych broni lub pancerzy. Zręczność â odpowiada za celność bohatera używającego broni dystansowej, poprawia szansę na uniknięcie ciosu oraz trafienie przeciwnika, najprawdopodobniej zwiększy skoczność i szybkość. Wpływa na umiejętność Krycia się w cieniu, dając szansę zarówno na niedostrzeżone podkradnięcie się do kogoś, jak i na wykrycie innej osoby. Inteligencja â odpowiada za obrażenia, moc i skuteczność czarów, zwiększa ilość posiadanej Energii Magicznej, przydaje się w czasie rozmów i interakcji z innymi osobami. Najprawdopodobniej będzie miała ogromne znaczenie przy warzeniu eliksirów, tworzeniu własnych potworów oraz konstruowaniu wynalazków. Witalność â odpowiada za odporność na ciosy przeciwnika, ustala liczbę Punktów Życia oraz ich wzrost co poziom, może także zwiększać szybkość lub wytrzymałość postaci. W zależności od potrzeb i własnych preferencji, można zwiększyć każdy z atrybutów, tworząc postać skrajną, na przykład o ogromnej sile ciosów i celności, ale mającą mało życia i po prostu głupią lub wyważoną, dobrą po trochu w każdej dziedzinie. Umiejętności Już w tej chwili ujawnionych jest kilka umiejętności, które będzie można wykorzystać w czasie walki. Znane są jednak tylko opisy i nie wiadomo, jaka będzie ich realna skuteczność: Berserker â ta umiejętność na krótki czas robi z bohatera istną maszynę do zabijania,tymczasowo zwiększając siłę ciosów i ich celność, ale w zamian drastycznie obniżając obronę postaci. Odpowiednio korzystając z tej umiejętności, można nie dać przeciwnikowi szansy kontrataku. Wybuchowa Strzała â za pomocą broni dystansowej postać może wystrzelić pocisk, który po trafieniu w cel eksploduje, raniąc wszystkich w pobliżu i niszcząc pobliskie otocznie. Zwykła strzała o takiej mocy może wyrządzić ogromne szkody, nawet mocno opancerzonemu przeciwnikowi, dając nam dużą przewagę, zanim ten choćby dobiegnie do bohatera. Polimorfia â potężne zaklęcie, mogące zmienić najtrudniejszą walkę w łatwą potyczkę. Po rzuceniu tego czaru, oponent zamienia się w nieszkodliwe i niegroźne stworzenie â biedronkę. Trzeba jednak pamiętać, że nie tylko my dysponujemy tym zaklęciem â to samo mogą zrobić nam przeciwnicy. Nekromancja â pozwala tworzyć i przyzywać potężnych sprzymierzeńców, pomagających nam w walce. Po złożeniu takiego stwora, możemy go przyzwać za pomocą unikatowego artefaktu â Kryształowej Czaszki. Nic nie stoi na przeszkodzie, by przyzwać też inne stworzenia, takie jak duchy czy zwykłe zwierzęta, jakich wiele na ziemi. Żadnemu przeciwnikowi nie spodoba się fakt, że ma przed sobą jeden problem więcej. Urok â kolejne po polimorfii zaklęcie, mogące całkowicie zmienić losy walki. Tym razem nie wyłączamy przeciwnika z akcji, a wręcz przeciwnie â sprawiamy, że walczy dalej. Jedyną różnicą jest strona, po której się opowiada â niedawny wróg staje się naszym sprzymierzeńcem i, niczym najwierniejszy towarzysz, pomaga nam w potyczce. Taka nagła zmiana może zasiać strach w każdym, gdy zobaczy, że jego druh wbija mu miecz w plecy. Uzdrowienie â najbardziej znane i zarazem najłatwiejsze zaklęcie ze wszystkich dotąd wymienionych. Doświadczenie jednak dowodzi, że czasem najprostsze środki są najskuteczniejsze. W kryzysowej sytuacji, nawet w czasie walki, czasem lepiej salwować się ucieczką, podleczyć rany, a następnie wrócić w pełni sił i rozgromić wrogów niż, przez własne lenistwo, bliżej zapoznać się z żołądkami padlinożerców. Krycie się w cieniu â nie każdy lubi wielkie bitwy, otwartą walkę i honorowe pojedynki. Osoby, które wolą bezpiecznie podkraść się do wroga i wykończyć go niepostrzeżenie, mogą skorzystać z tej umiejętności. Oczywiście nie można się skradać przed nosem przeciwnika, a odpowiednio czujne osoby szybko dostrzegą kogoś już ukrytego w cieniu. Już te kilka umiejętności i zaklęć pokazuje, jak różnorodne mogą być tworzone postacie. Nic nie stoi na przeszkodzie do wykreowania dowolnej mieszanki profesji, bowiem nie ma żadnego systemu klasowego. Czy zechcesz poprowadzić wojownika otoczonego grupą przywołańców, skrytobójcę z dystansu rozwiązującego wszystkie problemy, czy maga w zbroi płytowej, robiącego z wrogów sprzymierzeńców lub stado biedronek - teraz wybór należy tylko do Ciebie! Cytuj: |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |