ďťż
 
 
 
 

Wštki


Czego wam brakuje w The Elder Scrolls?



AtheiX - Sob 10.04.2004, 14:32:01
" />Czego wam brakuje w Morrowindzie? Podzielcie się swoimi sugestiami.

W Thieves Guild i Cammona Tong powinny być rangi wlasciwe dla organizacji przestepczych a wiec:

W Thieves Guild
Shoplifter
Pickpocket
Clepto
Trickster
Numbers Runner
Thug
Underboss
Boss

W Cammona Tong
Upstanding Citizen
Vandal
Rat
Bully
Outlaw
Felon
Headhunter
Fixer
Hitman
Cleaner
Assassin
Underboss
Boss




Seldon - Pią 14.05.2004, 22:21:57
" />Multiplayera.....



AtheiX - Sob 15.05.2004, 16:13:55
" />W rodach powinny być takie rangi jak w mafii:

Do Boy
Associate
Made Man
Right-Hand Man
Lieutenant
Capo
Don
Godfather



Balduran - Sob 15.05.2004, 21:13:38
" /> Przecież ta gra oprócz multika jest prawie idealna Podobno ma 700 questów Ma całe mnóstwo zaskakujących zwótów akcji I przedewszystkim - Ma super fabułę i kilmat

P.S. Koleny temat w tym dziale, założony na siłe, przez AteiXa.




AtheiX - Nie 16.05.2004, 11:40:59
" /> Balduran napisał(a):



Fred - Pią 28.05.2004, 13:43:46
" />lepszego AI



AtheiX - Nie 13.06.2004, 18:28:05
" /> Fred napisał(a):



Bonkus - Śro 16.06.2004, 18:20:19
" />Mi brakuje kilku rzeczy:

- Korbaczy
- Jakichkolwiek wędrowców na szlakach
- no i oczywiście Multiplaya



AtheiX - Nie 20.06.2004, 11:23:09
" /> Bonkus napisał(a):



Prezes - Wto 14.09.2004, 10:16:08
" />AI zdecydowanie!!!! Można wygrać ciężką walkę blokując przeciwnika o kamień i nawalając w łuku.

I walka! Przyznaję, że jest boska, ale masakra jak sie weźmie jakiś sztylecik i chce się zabić jakiegoś silniejszego przeciwnika. Przez 4 min człowiek siedzi i wali w LPM. Żeby coś chociaż jak w Gothicu to by się urozmaiciło np. spacer przez pół wyspy (bo przecież czasem się inaczej nie da).



Dante Oblivian - Wto 14.09.2004, 22:43:58
" />tja a mnie brakuje możliwości zabijania po cichaczu(podciąć gardło czy cuś takiego,złodzejom i skrytobójcom to taka rzecz by sie przydała).A w szczególności brakuje mi możliwości gry na instrumentach(np.lutni) bo jako że gram bardem to przydała by mi sie taka funkcja



Wódzia - Śro 15.09.2004, 13:32:32
" />mi nieczego nie brakuje.a juz niedlugo The Elder Scroll IV



Atendi - Pią 05.11.2004, 16:24:43
" />Mi brakuje najbardziej:

-Multiplayer
-Wedrowcow, ale takich ktorzy sie poruszaja:P(chociaz to to by bylo ciezko zrobic:P)

Ale juz niedlugo Oblivion, podobno z multiplayerem :D



Areon - Pon 08.11.2004, 18:19:37
" />Mi brakuje:
- Fajnego gęstego lasu w wersji podstawowej a tylko ją mam.
- Brakuje mi realizmu komputera, ludzie tylko chodzą w kółko a mogliby podczas deszczu schronić się w gospodach, w nocy iść spać no i rozmawiac pomiedzy sobą.



Galahad - Pon 08.11.2004, 19:03:18
" /> Boromir napisał(a):



Hassuru Yanakawa - Pon 27.12.2004, 22:23:56
" />- Zachowanie NPC jest rzeczywiscie dosyć mało urozmaicone. Widzieliście kiedyś jakiego NPC siedzącego na krześle lub leżącego ? Ja niestety nie.
- Mozna by dodać karawany kupieckie wędrujące od miasta do miasta, odrazu związane byłyby z tym fajne queściki
- Jeśli chodzi o gildie i rózne oragnizacje to marzy się wiekszę urozmaicenie misji, także więcej korzyści z danej pozycji w organizacji
- Podróżowanie między miastami. W Morro można korzystac z łazika lub z transportu wodnego, ale nie poruszamy się tylko odrazu wczytany zostaje obiekt podróży, troszke to nudne.
- Inni poszukiwacze. Co powiecie na innych bohaterów/boty z którymi np. przyjdzie nam stoczyć walke albo dokonac handlu. Takie postacie mogły by podróżowac po całym kontynencie, nie były by przypisani do jednego, konkretnego miejsca.
- Misje w ktróych musimy współpracowac z innymi NPC. Załóżmy, że należymy do Legionu i całym oddziałem musimy wykonac jakieś zadanie.



Galahad - Śro 09.03.2005, 11:50:39
" />Jak tam pogralem troche w morro przez luty to mi pomyslalem ze przydal by sie KOŃ, są laziki ale jak sie poruszasz to nie widzisz nic tylko teleport i pozatym nie da sie dostac lazikiem wszedzie a taki konik to niezle urozmaicenie i frajda



Feanor - Śro 09.03.2005, 13:45:29
" />Jeśli chodzi o "transport zwierzęcy" to brakuje go w większości cRPGów... Chyba tylko w Sacred można używać koni. Nawet w 'dwuwymiarówkach' nie ma koni choćby do transportu między lokacjami...



Galahad - Czw 17.03.2005, 08:02:18
" />No i w Sacred ten pomysl sie sprawdzil! mozna bylo sie szybko dostac w praktycznie kazde miejsce. Tez wlasnie zauwazylem ze w cPRG-ach nie ma transportu zwierzecego ale szkoda... mam nadzieje ze to sie zmieni!



Frost - Pią 27.05.2005, 21:06:41
" />Multiplayer.....nic wiecej



Fenrir - Sob 28.05.2005, 18:53:13
" />Moim zdaniem brakuje mi żywotności wśród ludzi morrowind cały czas chodzą w kółko tam i tam co zdaje sie głupie nie śpią nie pracują itd.



Seldon - Sob 28.05.2005, 19:02:54
" />Należy jednak wziąśc pod uwagę ,że tak gra ma 3 lata. Ile gier z tego okresu może się poszczycić jakimś dobrym AI ? Żadna.



Frost - Sob 28.05.2005, 20:16:20
" />Niestety zadna miejmy nadzieje ze to sie zmieni w OBLIVIONIE. I jeszcze mi tam brakuje skretow zeby mozna sobie bylo przypalic....ewentualnie burdelu takiego jak w gothicu (nie tego domu rozkoszy cielesnych) ... ale nic nie moze byc bez wad



Fenrir - Sob 28.05.2005, 20:37:46
" />W morku jeszcze dobijają mnie grzyby zamiast drzew wiem toże fantastyka ale grzyby zamiast drzew troche dziwne



Polinick - Nie 29.05.2005, 19:04:55
" />mnie dobija system walki. jest tak denny, że brak mi słów.



Arom - Pon 30.05.2005, 06:08:04
" />Ale bardzo fajnie ten system wygląda.Jak gościu biegnie z mieczem dwuręcznym od boku w trybie nie FPP to jest wypas taka zbroja.Mi brakuje jedynie multi.



Hogg tne Umbrio - Czw 08.09.2005, 15:26:12
" /> AtheiX napisał(a):



Dungaar - Czw 08.09.2005, 19:10:53
" />Ale wkońcu śa łaziki. Przecież nimi można się szybko przemieszczać. W gildii magów też możesz skożystać z "teleportu". No i sa czary zaznacz, przenieś czy coś takiego.



Glyph - Pią 09.09.2005, 11:46:17
" /> Hogg tne Umbrio napisał(a):



Vrenth - Pią 09.09.2005, 11:46:37
" />rzeczywiście - koń i łódka, bo dobija mnie monotonia wędrówek... zwłaszcza jak musisz przepłynąć... no i rzeczywiście w gothicu ludzie robią różne rzeczy, łażą gdzieś, śpią w nocy, gotują, przybijają gwoździe, siedzą, gadają, jedzą... tego mi brakuje również. I możliwości wpisania kwoty, przy sprzedaży. naprawdę, bardzo to czasem irytuje - np. zaklinam przedmiot, a potem u tej osoby sprzedaję jakieś cenne rzeczy, rzeby odzyskać złoto i mnie szlag trafia ile to trwa...



Hogg tne Umbrio - Pią 14.10.2005, 12:04:19
" />W Morku brakuje mi najbardziej jego kolejnej części: Oblivion Czekam z niecierpliwością



Ingmar - Pią 14.10.2005, 21:04:24
" />Więcej złota u sprzedawców, wiem że dziwnie jak gość ma nieskończoność kasy i kupi od ciebie zbroje mimo, że prowadzi barek, ale mnie osobiście wkurza to, że znalazłem fajny, ale niepotrzebny mi sprzęt, a musze biegać po całej mapie i szukać kogoś kto ma sporo kasy.

Coś jeszcze,oczywiście brak multi i co chwila load jak idziesz na własnych nogach.



Galahad - Pią 14.10.2005, 22:30:01
" /> Hogg tne Umbrio napisał(a):



Hogg tne Umbrio - Sob 15.10.2005, 09:14:20
" /> Ingmar napisał(a):



Medivh - Sob 15.10.2005, 09:39:14
" /> Hassuru Yanakawa napisał(a):



Krip - Sob 22.10.2005, 19:27:34
" />Zgadzam sie z innymi perzedewszystkim Multiplayera.Nawet mapa wielkoscia pasuje.Mogly byc tez bardziej inteligentne boty oraz lepiej rozbudowana dynamika walki a nie taka jak jest, np: z umiejetnoscia Celnosc na 10 mozesz podejsc do przeciwnika na odleglosc 20 cm od niego celowac mu prosto w leb a i tak zapewne nie trafisz mimo iz strzala dotyka mu twarzy.



Seldon - Sob 22.10.2005, 19:47:43
" />A w D&D to niby jest inaczej ?? W każdym systemie kostkowym masz rzuty na trafienie. W Morrowindzie były przeliczniki automatyczne które działały na tej samej zasadzie.

Swoją drogą przydałoby się żeby wreszcie zaczęli odchodzić od tego systemu. Oczywiście gry na D&D to co innego, bo tam sam system jest ogromnym plusem ale np. w TES mogli by sobie to darować.



MoszaR - Czw 16.03.2006, 20:05:26
" />O człowieku mi trzea Multiplayera bo samemu to nudno



Aria AlThor - Nie 27.08.2006, 23:25:28
" />Jak dlamnie to Jest mało stworów... Brak Takich większych stworów typu smoki, olbrzymy, itp...

Multiplayer (bez komętaża)

Niema kąkretnego lasu...

Bezczyności ludzi w morrowindzie jest okropna...

Grupowych zadań (miło by było żuci FireBall'a o zasięgu 100 Na grupę 20 albo 40 typa )



Ingmar - Pon 28.08.2006, 09:28:47
" />Multiplayera oczywiście, z nim byłoby bardzo dobrze, jednak to nie wszystko. Większość wspomnianych tu niedogodnień można z łatwością naprawić kilkoma modami. Miałem już modyfikacje poprawiające Al, korbacze i masę innego żelastwa, wędrowców, wierzchowce czy fajne queściki. Tylko, ze z tymi ostatnimi też jest problem... Lubią podwieszać główny plik gry, generować miliardy komunikatów z ostrzeżeniami czy wyrzucać do Windowsa. Co, psuje rozgrywkę, bo Morek to chyba moja najstabilniejsza gra. Modów poniżej wercji 1.5 wogóle najlepiej nie ruszać, bo to mordęga. Na szczęście te zrobione własnoręcznie zdają się być lepiej dopasowane do pliku główengo (co prawdę mówiąc jest dość dziwne, bo tak czy inacej przecież to plik zewnętrzny).

Feanor napisał(a):



Tixon - Czw 11.01.2007, 13:00:28
" />Żywszego świata - co tu mówić, ubogość zachowań NPCów czasami boli...;/
I może więcej bestii, żeby gra nie była nudna na wyższych poziomach...
Multi mi nie brakowało



Galahad - Nie 14.01.2007, 08:53:03
" /> Tixon napisał(a):



Seldon - Nie 14.01.2007, 11:11:33
" /> Galahad napisał(a):



Ingmar - Pon 15.01.2007, 16:16:55
" /> Seldon napisał(a):



Orish - Pon 15.01.2007, 16:49:59
" />Co brakuje... Bardzo dużo brakuje. Klimatu, normalnych dialogów, pełnej polskiej wersji, lepszego sytemu walki, bardziej realistycznego rozwoju postaci (ktoś powie, że jest... nie prawda, została podjęta tylko próba poprawienia tego elementu w stosunku do innych cRPG, ale prawda jest taka, że jeszcze nie powstała gra, która by takowy, realistyczny system miała... natomiast ten morrowindowy poprzez tą nieudaną próbę stał się jeszcze gorszy od deendekowskiego), bardziej naturalnych zachowań NPC, większej spójności świata, a także NPC, których można by określić jako najlepszych przyjaciół czy śmiertelnych wrogów... To są elementy, które mogę ocenić obiektywnie, natomiast jest jeszcze wiele innych takich jak specyfika świata gry czy muzyka, które po prostu mi nie leżą.



Luena - Pon 15.01.2007, 17:43:27
" />Fresh meat? co? gdzie? kiedy?

niestety, nie ma multiplayera.
albo nie. najbardziej żałuję, że to nie jest MMORPG. to byłby hit - działałby na moim "komputerze".



Roderick - Pon 15.01.2007, 17:47:54
" />Mi w Morrowindzie brakuje tylko multiplayera i żywego świata . Większość innych uniedogodnien można naprawić modami



Oress - Pon 15.01.2007, 17:53:07
" />Może to jest naiwne to co teraz napisze, ale na prawde to co mnie odciąga od większości gier RPG to to iż nie są rozgrywane w FR, albo w Planescape- tak jest w przypadku Gothica i TES, poza tym brakuje mi tam tego czegu większości czyli trybu Multi..



Tixon - Pon 15.01.2007, 21:50:07
" />Normalnie to nie noszę miecza i rzucam czarów
A świat nie był rewelacyjny - był duży i nic więcej. Postacie to kołki, stojące w dzień i w nocy na posterunku, czekając na gracza.
System rozwoju jest ciekawy i lepszy od D&D, ale do pełni szczęścia brakuje mu sporo. Samo machanie mieczem, nie powoduje, że jest się lepszym. I za dużo jest osób gotowych nas szkolić, przez co level można szybko podnieść.
Walka mogła by być bardziej rozbudowana...
I potwory, a raczej ich brak... I nie gadajcie mi o realizmie, gdy niosę w plecaku pół pracowni alchemicznej, dwa komplety zbroi i 4 miecze.
Owszem, są mody. Tylko, że trafia co 10 minut klikać "tak", żeby mod działał... No i niestety zwiększają szansę na wywalenie... A tego nie lubię.



VORADOR - Czw 18.01.2007, 16:00:29
" />Oress Fearun i Sigil w którym dzieje się akca PlaneScape należą do świata Forgottenrealms. To łatwiej napisać niż się rozdrabniąć na 2 pomniejsze . Akurat świat gry wogule nie przeszkadza, można się doczepić do tysiąca innych rzeczy. A ze świata to nie lubię tych kotów i braku krasnoludów. Pozatym gra się robi po pewnym czasie nudna jak garść gwoździ.



Orish - Czw 18.01.2007, 21:26:36
" /> VORADOR napisał(a):



VORADOR - Pią 19.01.2007, 09:43:53
" />no widzisz, czyli na jedno wychodzi .



Fionn Dragonsbreath - Czw 12.04.2007, 16:04:13
" />Mnie najbardziej irytuje mało realistyczne zachowanie postaci. To znaczy np. gdy jest handlarz a ja mu na jego oczach zabieram towar z lady to on zaczyna walczyc ze mną zamiast pobiec po straż. Albo, że np. sklepy i domy są otwarte całą dobę.



Ingmar - Czw 12.04.2007, 16:11:58
" /> Fionn Dragonsbreath napisał(a):



Quarmug - Śro 02.05.2007, 07:17:13
" />Cóż dla mnie największym problemem był brak wymagających przeciwników. W pewnym momencie (jakieś 1/3 mapy) postać jest tak silna, że większosc wrogów pada po 1-2 uderzeniach.



Seldon - Śro 02.05.2007, 09:16:38
" /> Quarmug napisał(a):



Loki Lyesmyth - Śro 02.05.2007, 09:22:13
" />w imie czego ma cokolwiek ladowac skoro kupil gre?
kupil i oczekuje ze to bedzie wezwania bez jakichkolwiek udziwnien



KoZa - Śro 02.05.2007, 22:29:17
" />W Morrowindzie brakuje mi... fabuły. Serio. To co zostało nam zaserwowane przez chłopców z Bethesdy woła o pomstę do nieba. Co z tego, że świat gigantyczny? Co z tego, że na każdym kroku jest jakaś jaskinia/grobowiec/kopalnia? Sto razy bardzie podobał mi się Torment, ze światem po prostu malutkim w porównaniu do Morka, ale... z historią, która przykuła mnie na długi czas!

I jak zostało wspomniane wyżej - brakuje wymagających przeciwników.

Od razu zaznaczę, że dla mnie instalowanie modów nie jest żadnym rozwiązaniem. Chociażby dlatego, że jak gram w coś, to na ogół to później recenzuję. A moim zadaniem jest napisanie recki danej gry, a nie wersji przerobionej na tysiąc różnych sposobów przez fanów.

Swoją drogą, podziwiam zaparcie wielu fanów do gry z tymi wszystkimi modami. To chyba może wydłużyć rozgrywkę do kilkuset godzin, nie? Nie wytrzymałbym tyle przy jednym tytule.



Seldon - Śro 02.05.2007, 23:00:04
" /> Scream PredaTooR napisał(a):



Rhey - Czw 03.05.2007, 00:07:05
" />W Morrowindzie najbardziej brakuje mi:
-Kompresji czasu w trakcie podróży
-Wyważania drzwi
-Dialogów



Seldon - Czw 03.05.2007, 10:28:42
" /> Omega210 napisał(a):



Loki Lyesmyth - Czw 03.05.2007, 10:30:44
" />no to by sie przydalo
nie marnowalbys czasu niptorzebnei na to co nieuniknione



Seldon - Czw 03.05.2007, 10:34:38
" /> Scream PredaTooR napisał(a):



Ingmar - Czw 03.05.2007, 10:44:21
" /> Omega210 napisał(a):



Rhey - Czw 03.05.2007, 11:43:02
" />Chodziło mi raczej o coś takiego jak w (z tego co pamiętam) we Frelancerze tam jak leciałeś do jakiegoś odległego miejsca to wybierało się opcje kompresji czasu > x5 i wszystko działo się 5 razy szybciej.



VORADOR - Czw 03.05.2007, 12:09:39
" />Lol przecież w Morku natychmiast się przenosisz. Tak łódką, teleportem jak i łazikiem.



Quarmug - Czw 03.05.2007, 12:33:37
" />Seldonie, jednak zauważ, że większosć tytułów jest tak zrobiona, że przeciwnik rozwija się razem z bohaterem i za każdym razem masz odpowiednie wyzwanie. Co do modów, cóz można grać, ale czy to się dalej gra w tą samą grę (fabuła schodzi na dalszy plan, liczy się tylko skopanie pośladków coraz to potężniejszym przeciwnikom).

Co do kompresji czasu to wydaje się naturalną koleją rzeczy, że podczas podrózy płynie czas.

Kiedyś mnie wkurzyło jeszcze to, że jak miałem kogos tam eskortować z punktu A do punktu B, to trzeba było go ciągnąć po mapie, a nie można było wsiąść z nim do łazika itp.



Ingmar - Czw 03.05.2007, 12:56:34
" /> Quarmug napisał(a):



KoZa - Czw 03.05.2007, 13:40:44
" /> Seldon napisał(a):



Silas - Czw 03.05.2007, 14:08:40
" />Słysząć (a raczej czytając) takie bzdury, że np. TES nie ma fabuły zaczynam się zastanawiać w takim razie, czy TES jest TES'em czy Saperem w wersji 3D... Tok myślenia taki sam? - a jednak.
CRPGi zawsze będę miały fabułę, pytanie tylko czy najistotniejszą w całej rozgrywce. Więc rozważania należy prowadzić tylko w kwesti tego, czy ta fabuła się podoba, czy też nie za bardzo (chociaż to i tak jest sprawa względna).



Quarmug - Czw 03.05.2007, 14:16:07
" />Nie chodzi o skalowanie tylko o normalny poziom przeciwników (no i jakieś dostosowanie poziomów by sie przydało).

Ingmar grałem w mody do innych gier i wiekszość wygląda tak jak mówiłem, choć część rzeczywiście rozwija fabułę. Np mod Red Hammer do Operation Flashpoint, wiem że inny typ gry ale dobry przykład.



KoZa - Czw 03.05.2007, 14:21:21
" /> Silas napisał(a):



Silas - Czw 03.05.2007, 14:39:59
" />No to teraz się zrozumieliśmy (chociaż ja sam cynizowałem ) - ale i tak odczuwam niedosyt, ponieważ fabuła w Morku (co innego Oblivion - jemu można jeszcze zarzucić prostotę pomysłu) jest i to na tyle ciekawa, że potrafi wciągnąć. Co innego jeśli komuś nie chce się wczuć w tą fabułę, co akurat w Morrowindzie sprowadza się do częstego czytania... Jeśli chodzi o niedoskonałości serii to bardziej bym się tutaj skierował do zrównoważenia, bądź wprowadzenia ciekawych i nowatorskich pomysłów. Przykład?
- wcześniej wymienane skalowanie leveli, które nie każdemu sie spodobało;
Bardziej by mi pasowało wprowadzenie wiekszej ilości ciekawych questów, bądź rozbudowaniu elementów, które się sprawdziły (jak użyteczna opcja fast travel, lub koń - jako środek transportu ).



KoZa - Czw 03.05.2007, 14:51:35
" /> Silas napisał(a):



Silas - Czw 03.05.2007, 15:01:17
" /> KoZa napisał(a):



Seldon - Pią 04.05.2007, 12:51:11
" /> Quarmug napisał(a):



Ingmar - Pią 04.05.2007, 13:20:47
" /> Seldon napisał(a):



VORADOR - Pią 04.05.2007, 21:48:16
" />Są złe Ingmarze, poprzez ten fast travel i Kompas nie chce ci się dowiadywać o topografi świata, poprostu wiesz gdzie co jest i gdzie masz iść i reszte masz gdzieś poprostu traktujesz jak tło. Przeciwnik cię nie zaskoczy, bo czy to nie mistrz areny czy łachmaniarz walczy tak samo. Poprostu masakrycznie to jest zrąbane, gra mnie niestety przyciągneła tylko na pare dni. Na początku byłem zachwycony grafiką, ale gdy mi to przeszło dostrzegłem te wady. Największa z nich, że znikły te cudowne ruiny i ich cudowne tajemnice, kązda krypta stała się podobna.



Silas - Sob 05.05.2007, 09:57:35
" /> VORADOR napisał(a):



Ingmar - Sob 05.05.2007, 19:55:34
" /> Silas napisał(a):



Silas - Sob 05.05.2007, 21:08:34
" /> Ingmar napisał(a):



Ingmar - Sob 05.05.2007, 21:49:36
" /> Silas napisał(a):



Nefilim - Sob 05.05.2007, 23:05:00
" /> Cytuj:



Silas - Sob 05.05.2007, 23:06:43
" /> Ingmar napisał(a):



Ingmar - Nie 06.05.2007, 11:22:25
" /> Silas napisał(a):



Silas - Nie 06.05.2007, 11:57:11
" /> Ingmar napisał(a):



Ingmar - Nie 06.05.2007, 13:22:45
" /> Silas napisał(a):



Silas - Nie 06.05.2007, 14:00:07
" /> Ingmar napisał(a):



Loki Lyesmyth - Nie 06.05.2007, 14:02:32
" />zagrania napewno jest nie wart
sprawdzałem



Silas - Nie 06.05.2007, 14:05:57
" /> Scream PredaTooR napisał(a):



Loki Lyesmyth - Nie 06.05.2007, 14:13:03
" />wierz lub nie ale nie mam za co tej gry lubić
żadne wyzwania
świat nudny
długie
męczocę

pare ambitnych źle zrealizowanych pomysłów
ponoć dobre jest granie złodzijeme a ja złodziei nie lubie i co mam uczynić?
ni lubić
nic mi nie zostało
nie ma żadnej innej alternatywy
a do kaonun gier rpg to to można wpisać
zaraz pod hasłem "niewypał"



Silas - Nie 06.05.2007, 14:19:26
" />To jest tylko i wyłącznie twoje zdanie na ten temat - nie zamierzam już się kłócić w tej kwesti, gdyż zdaję sobie sprawę, że o gustach i guścikach się nie dyskutuje... - są elementy, które dla obu stron będę jednakowe, ale też i takie, które będą sporne.



Loki Lyesmyth - Nie 06.05.2007, 14:22:44
" />ale ja się jeszcze chwiłę z toba pokłóce
na temat tego TYLKO MOJE ZDANIE
jesteś absolutnie pewien że nikt mej opini nie podziela??



Silas - Nie 06.05.2007, 14:26:54
" /> Scream PredaTooR napisał(a):



OsaX Nymloth - Nie 06.05.2007, 15:31:03
" />Oblivion? Blah, jeden z największych rozczarowań podle mnie.
Początkowy zachwyt bump mappingiem, shaderami 3.0 i innymi super-duper efektami szybko mija, ustępując miejsca monotonii.

Dla mnie Oblivion to absolutny nie wypał, kompas, szybkie podróżowanie [teleport jakiś chociaż by był, a nie magiczny kursor i mapa], kilka fajniejszych pomysłów [otwieranie zamków kojarzące się z Thiefem] nie ratuje tej produkcji.

Fakt jednak faktem, że sukcesem komercyjnym gierka jest. Może dzięki temu następny TES [lub inna gra od Bethesdy, Fallout?] będzie lepsza od Obka. Co nie będzie przesadnie trudne.

Co do gustów: to jest forum, tutaj się dyskutuje.
Mówiąc, że to tylko moje zdanie, o gustach się nie dyskutuje to można by napisać kilka tematów i zamknąć forum.



Seldon - Nie 06.05.2007, 16:04:49
" />Spokojnie, trochę się pomoduje i gierka będzie jak ta lala.



Silas - Nie 06.05.2007, 16:07:38
" /> OsaX Nymloth napisał(a):



OsaX Nymloth - Nie 06.05.2007, 23:58:49
" /> Silas napisał(a):



Ingmar - Pon 07.05.2007, 14:00:45
" /> OsaX Nymloth napisał(a):



Silas - Pon 07.05.2007, 16:26:50
" /> OsaX Nymloth napisał(a):
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.