ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Bloodmoon] Bestiariusz - Nieumarli (Erador)



Erador - Śro 28.04.2010, 12:36:53
" />Szkielet-pirat
Poziom: 25
Punkty Zdrowia: 200
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 10-30 wręcz plus broń
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Zwykłe Choroby – Odporność na Zwykłe Choroby 100%.
Pozostawia: 0-4 mączki kostne, żelazna szabla, losowa srebrna broń
Dusza: 200
Komentarz: Szkielet-pirat nie różni się zbyt od zwykłych szkieletów. Ma średnią ilość Punktów Zdrowia i nie zadaje zbyt wysokich obrażeń. Jest niewrażliwy i odporny na kilka żywiołów i choroby, co może trochę utrudnić pokonanie go. Spotkać go można w Kurhanie Himmelhost.

Szkielet-berserker
Poziom: 10
Punkty Zdrowia: 150
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 10-30 wręcz plus broń
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Zwykłe Choroby – Odporność na Zwykłe Choroby 100%.
Pozostawia: 0-4 mączki kostne, srebrny norski claymore
Dusza: 200
Komentarz: Od szkieleta-pirata różni się tylko ilością Punktów Zdrowia i pozostawianymi przedmiotami. Czasami można spotkać szkieleta-berserkera mającego 200 PZ. Obydwa rodzaje występują w lodowej jaskini Frykte.

Potężniejszy szkielet-bohater
Poziom: 20
Punkty Zdrowia: 300
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 20-40 wręcz plus broń
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Zwykłe Choroby – Odporność na Zwykłe Choroby 100%.
Pozostawia: 0-4 mączki kostne, żelazną tarczę, losową srebrną broń
Dusza: 200
Komentarz: Najsilniejszy ze szkieletów na Solstheim, są tylko dwa jego ‼egzemplarze”. Ma średnią ilość Punktów Zdrowia i zadaje dość wysokie obrażenia. Spotkać go można w Kurhanie Bloodskal.

Wilczy ożywieniec
Poziom: 10
Punkty Zdrowia: 88
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 8-12 wręcz
Specjalne:
Niewrażliwość na Paraliż – Odporność na Paraliż 100%.
Regeneracja – Regeneracja Zdrowia 1-5 pkt.
Pozostawia: mączkę kostną
Dusza: 50
Komentarz: Wilcze ożywieńce są najsłabszymi z nieumarłych. Mają bardzo mało Punktów Zdrowia i zadają niskie obrażenia; nie powinny sprawiać żadnych problemów. Spotkać je można w grobowcach i kurhanach.

Draugr
Poziom: 20
Punkty Zdrowia: 300
Punkty Many: 500
Punkty Kondycji: 800
Obrażenia: 7-25 wręcz
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Niewrażliwość na Porażenia – Odporność na Porażenia 100%.
Niewrażliwość na Paraliż – Odporność na Paraliż 100%.
Regeneracja – Regeneracja Zdrowia 1-5 pkt.
Gniew Eddarda – Dezintegracja Broni i Pancerza 4-9 pkt. przez 15 s. na dotyk.
Pozostawia: grobową maź
Dusza: 300
Komentarz: Draugry to nieumarli Nordowie, których celem jest żywienie się ludzkim mięsem. Mają średnią ilość Punktów Zdrowia; zadają przeciętne obrażenia. Są niewrażliwi lub odporni na trzy żywioły i paraliż oraz posiadają zdolność regeneracji. Często atakują w parach lub trójkach. Zwykle spotkać je można w grobowcach i kurhanach.




Polinick - Śro 28.04.2010, 13:16:15
" /> Cytuj:



Erador - Śro 28.04.2010, 16:15:41
" />Zmienione.



Oceansoul - Czw 29.04.2010, 19:38:00
" /> Cytuj:




Erador - Nie 02.05.2010, 12:25:25
" />Szkielet-pirat
Poziom: 25
Punkty Zdrowia: 200
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 10-30 wręcz plus broń
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Zwykłe Choroby – Odporność na Zwykłe Choroby 100%.
Pozostawia: 0-4 mączki kostne, żelazna szabla, losowa srebrna broń
Dusza: 200
Komentarz: Szkielet-pirat nie różni się zbyt od zwykłych szkieletów. Ma średnią ilość Punktów Zdrowia i zadaje przeciętne obrażenia. Jest niewrażliwy i odporny na kilka żywiołów oraz choroby, co może trochę utrudnić pokonanie go. Występuje tylko w Kurhanie Himmelhost.

Szkielet-berserker
Poziom: 10
Punkty Zdrowia: 150
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 10-30 wręcz plus broń
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Zwykłe Choroby – Odporność na Zwykłe Choroby 100%.
Pozostawia: 0-4 mączki kostne, srebrny norski claymore
Dusza: 200
Komentarz: Od szkieleta-pirata różni się tylko ilością Punktów Zdrowia i pozostawianymi przedmiotami. Czasami można spotkać szkieleta-berserkera mającego 200 PZ. Obydwa rodzaje występują w lodowej jaskini Frykte.

Potężniejszy szkielet-bohater
Poziom: 20
Punkty Zdrowia: 300
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 20-40 wręcz plus broń
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Niewrażliwość na Zwykłe Choroby – Odporność na Zwykłe Choroby 100%.
Pozostawia: 0-4 mączki kostne, żelazną tarczę, losową srebrną broń
Dusza: 200
Komentarz: Najsilniejszy ze szkieletów na Solstheim, są tylko dwa jego ‼egzemplarze”. Ma średnią ilość Punktów Zdrowia i zadaje dość wysokie obrażenia. Spotkać go można w Kurhanie Bloodskal.

Wilczy ożywieniec
Poziom: 10
Punkty Zdrowia: 88
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 8-12 wręcz
Specjalne:
Niewrażliwość na Paraliż – Odporność na Paraliż 100%.
Regeneracja – Regeneracja Zdrowia 1-5 pkt.
Pozostawia: mączkę kostną
Dusza: 50
Komentarz: Wilcze ożywieńce są najsłabszymi z nieumarłych. Mają bardzo mało Punktów Zdrowia i zadają niskie obrażenia; nie powinny sprawiać żadnych problemów. Spotkać je można w grobowcach i kurhanach.

Draugr
Poziom: 20
Punkty Zdrowia: 300
Punkty Many: 500
Punkty Kondycji: 800
Obrażenia: 7-25 wręcz
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Niewrażliwość na Porażenia – Odporność na Porażenia 100%.
Niewrażliwość na Paraliż – Odporność na Paraliż 100%.
Regeneracja – Regeneracja Zdrowia 1-5 pkt.
Gniew Eddarda – Dezintegracja Broni i Pancerza 4-9 pkt. przez 15 s. na dotyk.
Pozostawia: grobową maź
Dusza: 300
Komentarz: Draugry to nieumarli Nordowie, których celem jest żywienie się ludzkim mięsem. Mają średnią ilość Punktów Zdrowia; zadają przeciętne obrażenia. Są niewrażliwi lub odporni na trzy żywioły i paraliż oraz posiadają zdolność regeneracji. Często atakują w parach lub trójkach. Zwykle spotkać je można w grobowcach i kurhanach.



wojjoo - Śro 05.05.2010, 16:17:50
" />nie mam uwag.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.