ďťż
Wštki |
[Bloodmoon] Bestiariusz - Nieumarli (Erador)
Erador - Śro 28.04.2010, 12:36:53 " />Szkielet-pirat Poziom: 25 Punkty Zdrowia: 200 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 10-30 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Zwykłe Choroby â Odporność na Zwykłe Choroby 100%. Pozostawia: 0-4 mączki kostne, żelazna szabla, losowa srebrna broń Dusza: 200 Komentarz: Szkielet-pirat nie różni się zbyt od zwykłych szkieletów. Ma średnią ilość Punktów Zdrowia i nie zadaje zbyt wysokich obrażeń. Jest niewrażliwy i odporny na kilka żywiołów i choroby, co może trochę utrudnić pokonanie go. Spotkać go można w Kurhanie Himmelhost. Szkielet-berserker Poziom: 10 Punkty Zdrowia: 150 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 10-30 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Zwykłe Choroby â Odporność na Zwykłe Choroby 100%. Pozostawia: 0-4 mączki kostne, srebrny norski claymore Dusza: 200 Komentarz: Od szkieleta-pirata różni się tylko ilością Punktów Zdrowia i pozostawianymi przedmiotami. Czasami można spotkać szkieleta-berserkera mającego 200 PZ. Obydwa rodzaje występują w lodowej jaskini Frykte. Potężniejszy szkielet-bohater Poziom: 20 Punkty Zdrowia: 300 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 20-40 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Zwykłe Choroby â Odporność na Zwykłe Choroby 100%. Pozostawia: 0-4 mączki kostne, żelazną tarczę, losową srebrną broń Dusza: 200 Komentarz: Najsilniejszy ze szkieletów na Solstheim, są tylko dwa jego âźegzemplarzeâ. Ma średnią ilość Punktów Zdrowia i zadaje dość wysokie obrażenia. Spotkać go można w Kurhanie Bloodskal. Wilczy ożywieniec Poziom: 10 Punkty Zdrowia: 88 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 8-12 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Paraliż â Odporność na Paraliż 100%. Regeneracja â Regeneracja Zdrowia 1-5 pkt. Pozostawia: mączkę kostną Dusza: 50 Komentarz: Wilcze ożywieńce są najsłabszymi z nieumarłych. Mają bardzo mało Punktów Zdrowia i zadają niskie obrażenia; nie powinny sprawiać żadnych problemów. Spotkać je można w grobowcach i kurhanach. Draugr Poziom: 20 Punkty Zdrowia: 300 Punkty Many: 500 Punkty Kondycji: 800 Obrażenia: 7-25 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Niewrażliwość na Porażenia â Odporność na Porażenia 100%. Niewrażliwość na Paraliż â Odporność na Paraliż 100%. Regeneracja â Regeneracja Zdrowia 1-5 pkt. Gniew Eddarda â Dezintegracja Broni i Pancerza 4-9 pkt. przez 15 s. na dotyk. Pozostawia: grobową maź Dusza: 300 Komentarz: Draugry to nieumarli Nordowie, których celem jest żywienie się ludzkim mięsem. Mają średnią ilość Punktów Zdrowia; zadają przeciętne obrażenia. Są niewrażliwi lub odporni na trzy żywioły i paraliż oraz posiadają zdolność regeneracji. Często atakują w parach lub trójkach. Zwykle spotkać je można w grobowcach i kurhanach. Polinick - Śro 28.04.2010, 13:16:15 " /> Cytuj: Erador - Śro 28.04.2010, 16:15:41 " />Zmienione. Oceansoul - Czw 29.04.2010, 19:38:00 " /> Cytuj: Erador - Nie 02.05.2010, 12:25:25 " />Szkielet-pirat Poziom: 25 Punkty Zdrowia: 200 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 10-30 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Zwykłe Choroby â Odporność na Zwykłe Choroby 100%. Pozostawia: 0-4 mączki kostne, żelazna szabla, losowa srebrna broń Dusza: 200 Komentarz: Szkielet-pirat nie różni się zbyt od zwykłych szkieletów. Ma średnią ilość Punktów Zdrowia i zadaje przeciętne obrażenia. Jest niewrażliwy i odporny na kilka żywiołów oraz choroby, co może trochę utrudnić pokonanie go. Występuje tylko w Kurhanie Himmelhost. Szkielet-berserker Poziom: 10 Punkty Zdrowia: 150 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 10-30 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Zwykłe Choroby â Odporność na Zwykłe Choroby 100%. Pozostawia: 0-4 mączki kostne, srebrny norski claymore Dusza: 200 Komentarz: Od szkieleta-pirata różni się tylko ilością Punktów Zdrowia i pozostawianymi przedmiotami. Czasami można spotkać szkieleta-berserkera mającego 200 PZ. Obydwa rodzaje występują w lodowej jaskini Frykte. Potężniejszy szkielet-bohater Poziom: 20 Punkty Zdrowia: 300 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 20-40 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Zwykłe Choroby â Odporność na Zwykłe Choroby 100%. Pozostawia: 0-4 mączki kostne, żelazną tarczę, losową srebrną broń Dusza: 200 Komentarz: Najsilniejszy ze szkieletów na Solstheim, są tylko dwa jego âźegzemplarzeâ. Ma średnią ilość Punktów Zdrowia i zadaje dość wysokie obrażenia. Spotkać go można w Kurhanie Bloodskal. Wilczy ożywieniec Poziom: 10 Punkty Zdrowia: 88 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 8-12 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Paraliż â Odporność na Paraliż 100%. Regeneracja â Regeneracja Zdrowia 1-5 pkt. Pozostawia: mączkę kostną Dusza: 50 Komentarz: Wilcze ożywieńce są najsłabszymi z nieumarłych. Mają bardzo mało Punktów Zdrowia i zadają niskie obrażenia; nie powinny sprawiać żadnych problemów. Spotkać je można w grobowcach i kurhanach. Draugr Poziom: 20 Punkty Zdrowia: 300 Punkty Many: 500 Punkty Kondycji: 800 Obrażenia: 7-25 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Niewrażliwość na Porażenia â Odporność na Porażenia 100%. Niewrażliwość na Paraliż â Odporność na Paraliż 100%. Regeneracja â Regeneracja Zdrowia 1-5 pkt. Gniew Eddarda â Dezintegracja Broni i Pancerza 4-9 pkt. przez 15 s. na dotyk. Pozostawia: grobową maź Dusza: 300 Komentarz: Draugry to nieumarli Nordowie, których celem jest żywienie się ludzkim mięsem. Mają średnią ilość Punktów Zdrowia; zadają przeciętne obrażenia. Są niewrażliwi lub odporni na trzy żywioły i paraliż oraz posiadają zdolność regeneracji. Często atakują w parach lub trójkach. Zwykle spotkać je można w grobowcach i kurhanach. wojjoo - Śro 05.05.2010, 16:17:50 " />nie mam uwag. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |