ďťż
 
 
 
 

Wštki


Black Ice Tales



Orish - Sob 04.07.2009, 08:07:38
" />Troszkę dziwne, że jeszcze nie ma tematu o tym projekcie, tym bardziej, że wygląda on co najmniej interesująco, a przy tym tworzą go Polacy. W założeniach jest to cRPG niemal idealny. Przede wszystkim twórcy zamierzają w końcu pozwolić graczowi samemu rozwiązywać problemy. Zresztą co ja będę pisał, wszystko zostało ładnie wyłożone w tym wywiadzie.

Niestety nie wiadomo, czy tytuł ten w ogóle ujrzy światło dzienne, oczywiście kwestia finansowa. Ekipa Bone Fracture Interactive zmierza teraz w kierunku wydania tech-dema, ale także w kierunku etapu, na którym znalezienie sponsora będzie już koniecznością.

http://www.blackicetales.com/




Silas - Sob 04.07.2009, 11:47:52
" />To wszystko, oczywiście, bardzo ładnie brzmi w zapowiedziach, ale ile to już takich fanowskich projektów upadło? Choćby polski Forlorn World spotkał taki los.
Osobiście bardziej spoglądam teraz na Afterfalla, tym bardziej, że znaleźli wydawcę. Podobną do Black Ice Tales grą jest też amerykański Age of Decadence - w jej przypadku twórcy się wycwanili i będą ją sprzedawać przy pomocy dystrybucji sieciowej. Być może to byłoby rozwiązaniem dla ekipy Bone Fracture Interactive? ;)

W obecnej formie, tj. ambitnego rpg'a, który wg założeń ma wrócić do korzeni, raczej nie znajdą finansowego wsparcia wśród polskich wydawców.



Rey - Sob 04.07.2009, 13:01:53
" /> Cytuj:



Jaquan - Wto 07.07.2009, 18:09:54
" />Osobiście trzymam za ten projekt kciuki choć nie powiem w dobie Laid Back Game'ingu ten produkt nie będzie miał lekko i to zarówno w Polsce jak i za granicą.




Ingmar - Pon 13.07.2009, 21:24:29
" /> Cytuj:



Orish - Pon 13.07.2009, 21:45:45
" />Ciekawe stanowisko Myślę, że powinieneś zainteresować się pewnym mailem, który siedzi w skrzynce Gaminatora

Na temat dwóch pierwszych akapitów się nie wypowiadam, bo nie rozumiem, co chciałeś nimi przekazać, natomiast ostatni:
Ingmar napisał(a):



Rey - Wto 14.07.2009, 06:16:41
" />Ja bym zaprosił twórcę na nasze forum, może zainteresuje się społecznością?



Ingmar - Pią 17.07.2009, 22:12:44
" /> Orish napisał(a):



Silmoren - Pią 17.07.2009, 22:14:53
" /> Ingmar napisał(a):



shergar - Pon 31.08.2009, 16:36:49
" />Przede wszystkim witam serdecznie

Może najpierw odniosę się do tekstu Ingmara.

Ingmar napisał(a):



Ingmar - Wto 01.09.2009, 16:22:43
" /> Cytuj:



shergar - Wto 01.09.2009, 19:38:16
" />Zacznę od końca, choć ogólnie unikam polemik bo nie mam zamiaru nikogo przekonywać, staram się tylko pisać o tym nad czym aktualnie pracujemy.

Dlaczego zakładasz, że nad BIT pracują tylko amatorzy? Akurat co do progerów to bardzo się pomyliłeś. Za mechaniką stoi Adrian "Kuc" Borejko, jeżeli co nieco obracasz się w świecie rpgków to powinieneś coś o nim słyszeć. W designie siedzą ludzie, którzy doskonale wiedzą na co się porywamy i konsekwentnie realizują zamierzone cele. Nad spójnością grafiki czuwa człowiek, który tworzy 3d do Total Warów. Kilkanaście osób, które przewinęło się przez projekt pracuje w branży, nie tylko w PL.

Nie mam zamiaru bronić BIT, może kiedyś sam się obroni wersją pudełkową. Trochę żałuję, że nie upublicznimy dema, bo myślę, że wtedy trochę byśmy ostudzili zapędy co poniektórych malkontentów. Wiem też jak z boku wygląda "robienie crpg" przez amatorski team, dlatego staram się nie rozdzierać szat i po prostu robię dalej swoje.

Cieszę się, że masz swoje zdanie, po to także istnieją fora, aby je wyrażać. Co do przyjemności wynikającej z rozgrywki to myślę, że także osoby stawiające na prostotę rozgrywki znajdą tutaj coś dla siebie. Praktycznie każdy scenariusz można ukończyć metodą metalowej rurki, więc nikt nie musi wytężać szarych komórek. Wiem, że nie można dogodzić wymaganiom każdego, ale staramy się tworzyć uniwersalnie wątki fabularne, tak aby możliwe było kilka ścieżek wykonania zadania.

Co do slangu "powrotu do najlepszych" to uważamy, że obecne crpg zbytnio odchodzi od podstawowych założeń tego gatunku: świat, story, postać i klimat. Nie widzę nic niewłaściwego w tym, że chcemy wypełnić niszę rynkową. Albo się uda, albo nie.

Pozdrawiam,
Sher.



greegarak - Śro 02.09.2009, 07:41:17
" />Witam
Wyrażam uznanie dla dobrze przemyślanego, jeśli nie nowatorskiego podejścia do cRpg. Cieszy to, że w końcu ktoś kładzie nacisk na wszystkie elementy cRpg poza walką. Jest to nie lada wyzwanie, ale to może być atutem crpg, która stanie się wyznacznikiem nowych standardów, czego bym sobie i innym zainteresowanym życzył.



Ingmar - Pon 07.09.2009, 19:15:08
" /> shergar napisał(a):



Iselor - Pon 07.09.2009, 19:22:57
" />Kurde, a ja uważam że powinno się dać im szanse. Co, czyżbyście co miesiąc dostawali wysyp erepegów, które zachwycają was pod kazdym względe? Spójrzcie na Eschalon. Ja poluję na wersję pudełkową i jak narazie gra im się sprzedaje, mimo że w przepotopowej grafice.



Seldon - Wto 08.09.2009, 23:09:44
" /> Cytuj:



Patryk N. - Śro 16.09.2009, 23:11:52
" />Witam serdecznie,

Jako, że jestem programistą w zespole Bone Fracture Interactive pozwolę sobie na udzielenie kilku informacji odnośnie spraw technicznych. Na początek chciałbym sprecyzować wypowiedź Shergara odnośnie wersji BIT na konsole, mianowicie gra będzie dostępna tylko i wyłącznie dla konsol nowej generacji (wersja ta powstanie też później, od wersji PC), obecna generacja tj. PS3 i XBox 360 z racji na wiele ograniczeń i braków w stosunku do sprzętu jaki znajduje się w komputerach klasy PC (głównie chodzi o karty graficzne) wymagałaby od nas bardzo wielu modyfikacji, zbyt wielu... W celu uzyskania najwyższej jakości, wraz z zachowaniem odpowiedniej wydajności, zdecydowaliśmy że gra do poprawnego działania wymagała będzie co najmniej sprzętu zgodnego z DirectX 10.0/OpenGL 3.x. Jeśli chodzi o sztuczną inteligencję to nie planujemy w tej kwestii nic rewolucyjnego, co nie oznacza jednak, że będzie ona słaba, wręcz przeciwnie, chcemy, aby SI w naszej grze stała na wysokim poziomie. Oczywiście jeśli chodzi o język programowania to całość powstaje przy użyciu C++, natomiast API graficzne to OpenGL 3.x.

Pozdrawiam Patryk,



shergar - Czw 17.09.2009, 14:16:39
" />Dzięki nadro

Co do reszty. Samo szlajanie się BNów, czyli behaviour system mamy opracowany (system rutyn) i myślę, że jest na zadowalającym poziomie. Mamy też sporo innowacyjnych pomysłów, ale na ich zaimplementowanie będzie szansa dopiero po znalezieniu inwestora.

AF. Niestety NG rozmieniło Burżuazję na drobne, więcej przeczytacie w raporcie firmy albo na afterfall.net. Z drugiej strony powstaje Rascal, ale to ma być "surwiwal" horror - czyli trochę podobny proces jak w przypadku STALKERa - kilka razy zmieniane koncepcje, sporo czasu w latkach na ostateczną realizację projektu. Osobiście AF życzę jak najlepiej, tym bardziej, że mam tam kilku znajomych

Cytuj:



Seldon - Czw 17.09.2009, 14:33:17
" /> Cytuj:



shergar - Czw 17.09.2009, 18:46:09
" /> Cytuj:



shergar - Śro 21.10.2009, 16:32:33
" />Trochę nie na temat, ale w sumie to bezpośrednio dotyczy teamu, którzy tworzy BIT.

Niedawno skończyliśmy grę niskobudżetową, tutaj próbka video:
http://www.youtube.com/watch?v=OS3xv4a91MU

W tej chwili implementujemy API systemu reklam, dodamy także wersję multiplayer i minimapę.

Gra powstała na naszym engine, obecnie zaczynamy ewaluację pod potrzeby BIT, głównie chodzi o renderer. Wkrótce zaczną się też solidne testy AI i walki, której animacje powstaną z udziałem ludzi z ARMA - walka będzie więc realistyczna.

Postaram się niedługo zapodać jakieś nowsze grafiki.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.