ďťż
Wštki |
BGT online
VORADOR - Śro 01.08.2007, 18:42:36 " />Szukam chętnych do gry w Baldurs Gate Trilogy online. Miałem dylemat albo TuTu albo BGT wybrałem BGT. Gra jedynie z tym modem bez innych. Unthralion - Pią 03.08.2007, 12:30:03 " />A jeśli mam BG Sagę i GBT mi się nie chce uruchomić, to co mam zrobić ? Oress - Pią 03.08.2007, 12:35:43 " />Wiktorze, ja do BG zawsze chetny , tyle ze zalezy kiedy^^ Joneleth - Pią 03.08.2007, 12:44:44 " /> Cytuj: Saiya-jin - Pią 03.08.2007, 13:08:10 " />Też mogę zagrać. W/M/Z raczej odpada w tak licznej drużynie? VORADOR - Pią 03.08.2007, 14:39:53 " />Aby zrobić BGT trzeba zrobić następujące kroki, zaistalowac BG, zainstalowac BG 2, rozpakowac BGT do katalogu z BG2, odpalic instalator BGT, podac w nim scierzke do BG, następnie sam zacznie konwersję plików BG do BG2 i utworzy nam nową sagę znaną z 1 w silniku BG2. Wysłany Pią 03.8.2007 15:41:38: zależnie od ilości zawodników mile widziani jedno lub dwu klasowcy, załóżmy że masz 4 osoby to 3 klasowy osobnik będzie się rozwijać w tak żółwim tempie że to głowa mała. Oress - Pią 03.08.2007, 14:42:38 " />no to co, chętny Jon, Sayia, Vorador, Ja, kto by kim grał? ja biorę łucznika Saiya-jin - Pią 03.08.2007, 16:19:26 " />Tylko nie wiem, czy będę się mógł połączyć z moim wewnętrznym IP. Mogę grać wojownikiem, paladynem, łowcą, barbarzyńcą albo wojownikiem/złodziejem. W każdym razie kimś walczącym wręcz. Czarodzieje mi się znudzili. VORADOR - Pią 03.08.2007, 16:45:09 " />o IP się nie martw, używamy programu który tworzy dla nas IP, sam nie mam zewnętrznego IP a tworze gry. Więc to nie problem. Joneleth - Pią 03.08.2007, 20:07:23 " />Hamachi jak mniemam? Ja bym sobie zagrał kawalerem. ^^ Saiya-jin - Sob 04.08.2007, 07:17:21 " />Może podzielmy się broniami. Kto chce czym walczyć? Jeżeli będę grał barbem, to mogę walczyć cepami/młotami. VORADOR - Sob 04.08.2007, 09:48:27 " />Ja mam wielką ochotę zagrać felchmistrzem lub zawadiaką iść w sejmitary. W BG 1 możemy zabrać całkiem niezłe sejmitary Drizztowi . Wysłany Sob 04.8.2007 10:49:17: Pozatym barb nie może nosić płytówek a drizzt posiada mitrylową kolczugę. Saiya-jin - Sob 04.08.2007, 09:59:01 " />Można go zdualować na złodzieja i będzie się dało. Joneleth - Sob 04.08.2007, 13:25:16 " />Barba nie da się dualować. Ja półtoraki i pełne płytówy oczywiście. Oress - Sob 04.08.2007, 13:26:11 " />a ja luki of korz xP VORADOR - Sob 04.08.2007, 16:33:50 " />Barba i Mnicha nie da się dualować, reszte prawdopodobnie tak. Saiya-jin - Nie 05.08.2007, 08:53:23 " />No, dobra. Przygotowałem sobie już półorczego barbarzyńcę. VORADOR - Nie 05.08.2007, 13:06:41 " />Ja przygotowałem 2 postacie: Człowieka-zabójcę (chaotyczny zły), niziołek-zawadiaka(chaotyczny dobry). Tutaj mam dylemat którą grać obie postacie wydają się być dobre a z zabójcy można kiedyś zrobić wojownika też. Rubenos - Nie 05.08.2007, 16:04:45 " /> Cytuj: VORADOR - Nie 05.08.2007, 16:10:17 " />Chyba nie wiesz co to jest BGT że tak piszesz , nie jest z niczym kompatybilne to jest mod łączący Baldurs Gate z Baldurs Gate 2, w którym zaczynasz przygodę od Candle Keep a nie od lochów w Amn. Rubenos - Nie 05.08.2007, 16:12:05 " />Chodzi mi o to, czy łączy również TB. Chyba nie... VORADOR - Nie 05.08.2007, 16:19:21 " />Wyjaśnie jak najprościej się da, mod ten przenosi pliki z BG 1 do BG 2, zamiast zaczynać od lochów zaczynasz normalnie od początku Candle Keep, jak przechodzisz BG 1 to nie masz końca gry grasz dalej w rozdziały z BG2 jak przechodzisz rozdziały z BG 2 grasz dalej w rozdziały Trony Bhaala, dlatego nazywa się to BALDURS GATE TRILOGY =BGT, czy teraz rozwiałem niejasności?. I wszystko jest na enginie BG 2 wzbogaconego z Tronu Bhaala, można grać od początku np dzikim magiem. Wysłany Nie 05.8.2007 17:21:57: Dlatego Weimer i inni ludzie siedzieli nad tym, by złączyć wszystko co wyszło w BG w 1 wielką grę BGT. Rubenos - Nie 05.08.2007, 16:22:19 " />Spoko. Mam jeszcze jedno pytanie z ciekawości. Co się tam dzieje ze starymi NPC typu Kivan, Ajantis, nie występujących w BG2, gdy ma się ich w drużynie kończąc wątek z BG1? VORADOR - Nie 05.08.2007, 16:28:46 " />To samo co by normalnie się stało, zostaje główny bohater plus npc-e online owi. NPC z BG 1 nie przechodzą do BG 2. Wysłany Nie 05.8.2007 17:29:17: Wymusza to na nas fabuła. Wysłany Nie 05.8.2007 17:30:16: Tak samo nie masz mozliwosci grac dalej po zdradzie np Yoshimo. Joneleth - Nie 05.08.2007, 16:31:47 " /> Cytuj: VORADOR - Nie 05.08.2007, 16:33:31 " />Ale nie wiem czy są zmienieni czy nie. Nie wiem czy np nie zmieni nam Imoen czy też Minsca i Yaheiry. To musiałbym sprawdzić. Weimer robił IWG, przecież napisałem inni ludzie czepiasz się. Wysłany Nie 05.8.2007 17:35:49: Od dawna próbuje zrobić drużynę, jak narazie to niewiele z tego wychodzi, główni specjaliści tylko wyrażają chęć gry ale nigdy do niej nie dochodzi, coraz bardziej jestem zdania że na insimilion więcej rozmawia się o crpg niż naprawde się w nie gra. Joneleth - Nie 05.08.2007, 16:40:45 " /> Cytuj: VORADOR - Nie 05.08.2007, 17:05:50 " />Jak zazwyczaj działało, pozatym z kim mam się umawiać , to muszą być chętne osoby same wykazujące inictatywę nie działam jak nachalny sprzedawca biletów . VORADOR - Nie 05.08.2007, 17:42:33 " />Nazwa serwera: Baldurs Gate Serwer hasło sieci: sarevok Unthralion - Nie 05.08.2007, 19:31:47 " />Coś takiego mi wyskakuje: Log Options: --log X log output and details to X --autolog log output and details to WSETUP.DEBUG --debug-assign Print out all values assigned to TP2 variables Help Options: -help display this list of options --help display this list of options [weidu.exe] WeiDU version 132 Unknown argument: [Gate] WeiDU (version 132: "fred's diff") usage: WeiDU [options] BAF,BCS,D,DLG,TRA,TP,TP2-files General Input Options: --game X set main game directory to X --nogame do not load any default game files --search X look in X for input files (cumulative) --tlkin X use X as DIALOG.TLK --ftlkin X use X as DIALOGF.TLK --tlkmerge X merge X into loaded DIALOG.TLK --yes answer all TP2 questions with 'Yes' --uninstall answer all TP2 questions with 'Uninstall' General Output Options: --out X emit all output files in directory X --backup X backup files to directory X before overwriting Press Enter For More Options --tlkout X emit X as new DIALOG.TLK --ftlkout X emit X as new DIALOGF.TLK D Options: --transin X use translation file X (cumulative) --testtrans test all translations files --noheader do not emit .D header comments --nofrom do not emit .D "// from:" comments --nocom do not emit ANY .D / .BAF comments --text emit string text with refs in comments --dout X name of output .D file to emit (cumulative) --traify X convert .D file X to use TRAs (use with --dout) --traify# X start --traify .TRA file at @X Press Enter For More Options --extract-kits X extract all kits starting with kit #X --forceify X convert .D file X to use forced strrefs (use with --dout --transref emit string reference numbers in TRA files --trans emit coupled .D and .TRA files TLK String Options: --traify-tlk emit a .TRA file for the given .TLK file (see --textout, --strfind) --make-tlk X make a .TLK file from .TRA file X (cumulative, see -tlko --string X display string reference #X (cumulative) --strfind X display strings that contain X (cumulative, regexp allow --strapp X append string X to DIALOG.TLK (cumulative) BIFF Options: --textout X put text output in file X --textapp X append text output to end of file X Press Enter For More Options --list-biffs enumerate all BIFF files in CHITIN.KEY --list-files enumerate all resource files in CHITIN.KEY --biff X enumerate contents of BIFF file X (cumulative) --biff-type X examine all BIFF resources of extension X ... (cumulativ --biff-str X ... and list those containing X (cumulative, regexp allo --biff-name X assume matching items have a strref name at offset X --biff-get X extract resource X from game BIFFs (cumulative, regexp a --biff-get-rest X, Y, ... extract resources X, Y, ... from game BI exp allowed) --make-biff X make data\X.bif from all files in folder X, update CHITI ARE/ITM/SPL/CRE Options: --automate X automatically make a TP2 file for ARE/ITM/SPL/CRE files Press Enter For More Options --automate-min X minimum strref # for --automate (default is SoA) --list-eff X list effects in resource X Comparison Options: --cmp-from X emit WRITE_BYTEs to turn this file ... --cmp-to X ... into this one --dcmp-from X emit REPLACEs to turn this DLG file ... --dcmp-to X ... into this one --tcmp-from X compare this TRA file (or directory of TRA files)... --tcmp-to X ... with this one (or this directory) --bcmp-from X emit APPLY_BCS_PATCH to turn this BCS file... --bcmp-to X ... into this one Press Enter For More Options I jak mam te opcje ustawić Saiya-jin - Nie 05.08.2007, 20:18:38 " />Moje hamachi w ogóle nie chce się połączyć z siecią. Saiya-jin - Nie 05.08.2007, 20:19:40 " />Ja jutro wyjeżdżam na kilka dni... VORADOR - Nie 05.08.2007, 20:31:59 " />Mi też to wyskakiwało. Jak masz zainstalowane BG 1 i BG2, to zawartosc BGT musisz wypakowac do katalogu z grą BG 2 i tam odpalić. Robisz np unzip katalog miejsce gdzie masz BG2, odpalasz instalator i w nim wskazujesz miejsce gdzie masz BG1. VORADOR - Pon 06.08.2007, 07:43:41 " />Moze masz źle skonfigurowane, spóbuj przeinstalować. Kael - Pon 06.08.2007, 11:01:00 " />Czym się właściwie różni BGT od TuTu ?? Ja mam zainstalowane TuTu i nie wiem czy uda nam się połączyć ,a chętnię bym zagrał drugi raz Kensaiem w Bg I VORADOR - Pon 06.08.2007, 11:22:49 " />wszystko jest wyjaśnione czym jest BGT w postach wyżej. Mhadboss - Wto 07.08.2007, 10:48:22 " />Chciałbym wiedzieć, do którego BG jest tenże server? Unthralion - Wto 07.08.2007, 16:01:01 " />No dobra, zainstalowało mi się, nawet przez chwilę w niego grałem, ale nie było polskich znaków, tylko jakieś czeskie itp. i uruchomiłem kpzbg1, przekonwerterowałem, ale GUI nie chce wejść, niestety... VORADOR - Wto 07.08.2007, 16:29:32 " />Tak to prawda nie ma Polskich znaków, ale da się bez tego żyć. Więcej jest plusów niż minusów. Joneleth - Wto 07.08.2007, 19:38:57 " />Jak to nie ma, jak są polskie znaki? o_O Wystarczy przekonwertować BG I przed instalacją BGT... Saiya-jin - Wto 07.08.2007, 19:51:46 " />Do całego. Nic nie pomaga na to hamachi. VORADOR - Wto 07.08.2007, 21:59:44 " />Server jest do BGT scalonego BG ze wszystkich części i dodatków. Na hamachi pomaga odinstalowanie i pobranie najnowszej wersji z ich strony. Wysłany Wto 07.8.2007 23:04:22: http://hamachi.pl/. Ale wywal całe stare hamachi i dobrze je skonfiguruj na starcie. Na tej stronie masz tez pomoc techniczną. VORADOR - Wto 07.08.2007, 22:06:15 " />no wiesz instalator BGT mi konwertowało BG 1 więc nie wiem co masz na mysli. Joneleth - Wto 07.08.2007, 22:22:58 " />Kopiujesz kpzbg1.exe do folderu BG1 i go uruchamiasz. Zrobienie tej operacji po BGT może spowodować problemy z polskimi znakami. Saiya-jin - Śro 08.08.2007, 12:21:08 " />"Serwer pośredniczący odrzucił prośbę o zalogowanie". Nic nie pomaga. Unthralion - Czw 09.08.2007, 10:46:12 " />Ok, dzięki, reinstalowałem BGT, zainstalowałem GUI, uruchomiłem kpzbg1 i jest w porządku. Rubenos - Czw 09.08.2007, 21:36:45 " />Blech BGT zaczyna mnie nudzić :/ Praktycznie znam niemal wszystko co gdzie ma się wydarzyć i nie czerpię zbytniej przyjemności z rozrywki :/ Może z IwD będzie lepiej... VORADOR - Pią 10.08.2007, 00:50:18 " />Fajnie by było online, ale fakt jest taki że to wymaga chęci a chęci na insimilionie = zero. Saiya-jin - Pią 10.08.2007, 13:29:35 " />Zagrałbym, ale nie mogę się przebić przez to cholerne hamachi. VORADOR - Pią 10.08.2007, 14:54:34 " />A jaki masz konkretnie błąd?. Saiya-jin - Pią 10.08.2007, 17:05:00 " />"Serwer pośredniczący odrzucił prośbę o zalogowanie". OsaX Nymloth - Pią 10.08.2007, 18:21:50 " /> Cytuj: Unthralion - Wto 14.08.2007, 15:39:35 " />I jeszcze jedno małe pytanko: jestem w VI rozdziale,a jak przejdę do części BG2, to będę mógł dokończy questy z BG1 i OZWM VORADOR - Sob 16.08.2008, 11:05:53 " />Mam pytanie gral ktos online w Tutu lub BGT, bo w BGT łączenie z innymi graczami mi nie wychodzi. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |