ďťż
 
 
 
 

Wštki


BGT online



VORADOR - Śro 01.08.2007, 18:42:36
" />Szukam chętnych do gry w Baldurs Gate Trilogy online. Miałem dylemat albo TuTu albo BGT wybrałem BGT. Gra jedynie z tym modem bez innych.




Unthralion - Pią 03.08.2007, 12:30:03
" />A jeśli mam BG Sagę i GBT mi się nie chce uruchomić, to co mam zrobić ?



Oress - Pią 03.08.2007, 12:35:43
" />Wiktorze, ja do BG zawsze chetny , tyle ze zalezy kiedy^^



Joneleth - Pią 03.08.2007, 12:44:44
" /> Cytuj:




Saiya-jin - Pią 03.08.2007, 13:08:10
" />Też mogę zagrać. W/M/Z raczej odpada w tak licznej drużynie?



VORADOR - Pią 03.08.2007, 14:39:53
" />Aby zrobić BGT trzeba zrobić następujące kroki, zaistalowac BG, zainstalowac BG 2, rozpakowac BGT do katalogu z BG2, odpalic instalator BGT, podac w nim scierzke do BG, następnie sam zacznie konwersję plików BG do BG2 i utworzy nam nową sagę znaną z 1 w silniku BG2.

Wysłany Pią 03.8.2007 15:41:38:

zależnie od ilości zawodników mile widziani jedno lub dwu klasowcy, załóżmy że masz 4 osoby to 3 klasowy osobnik będzie się rozwijać w tak żółwim tempie że to głowa mała.



Oress - Pią 03.08.2007, 14:42:38
" />no to co, chętny Jon, Sayia, Vorador, Ja, kto by kim grał? ja biorę łucznika



Saiya-jin - Pią 03.08.2007, 16:19:26
" />Tylko nie wiem, czy będę się mógł połączyć z moim wewnętrznym IP.
Mogę grać wojownikiem, paladynem, łowcą, barbarzyńcą albo wojownikiem/złodziejem. W każdym razie kimś walczącym wręcz. Czarodzieje mi się znudzili.



VORADOR - Pią 03.08.2007, 16:45:09
" />o IP się nie martw, używamy programu który tworzy dla nas IP, sam nie mam zewnętrznego IP a tworze gry. Więc to nie problem.



Joneleth - Pią 03.08.2007, 20:07:23
" />Hamachi jak mniemam?
Ja bym sobie zagrał kawalerem. ^^



Saiya-jin - Sob 04.08.2007, 07:17:21
" />Może podzielmy się broniami. Kto chce czym walczyć?
Jeżeli będę grał barbem, to mogę walczyć cepami/młotami.



VORADOR - Sob 04.08.2007, 09:48:27
" />Ja mam wielką ochotę zagrać felchmistrzem lub zawadiaką iść w sejmitary. W BG 1 możemy zabrać całkiem niezłe sejmitary Drizztowi .

Wysłany Sob 04.8.2007 10:49:17:

Pozatym barb nie może nosić płytówek a drizzt posiada mitrylową kolczugę.



Saiya-jin - Sob 04.08.2007, 09:59:01
" />Można go zdualować na złodzieja i będzie się dało.



Joneleth - Sob 04.08.2007, 13:25:16
" />Barba nie da się dualować.
Ja półtoraki i pełne płytówy oczywiście.



Oress - Sob 04.08.2007, 13:26:11
" />a ja luki of korz xP



VORADOR - Sob 04.08.2007, 16:33:50
" />Barba i Mnicha nie da się dualować, reszte prawdopodobnie tak.



Saiya-jin - Nie 05.08.2007, 08:53:23
" />No, dobra. Przygotowałem sobie już półorczego barbarzyńcę.



VORADOR - Nie 05.08.2007, 13:06:41
" />Ja przygotowałem 2 postacie: Człowieka-zabójcę (chaotyczny zły), niziołek-zawadiaka(chaotyczny dobry). Tutaj mam dylemat którą grać obie postacie wydają się być dobre a z zabójcy można kiedyś zrobić wojownika też.



Rubenos - Nie 05.08.2007, 16:04:45
" /> Cytuj:



VORADOR - Nie 05.08.2007, 16:10:17
" />Chyba nie wiesz co to jest BGT że tak piszesz , nie jest z niczym kompatybilne to jest mod łączący Baldurs Gate z Baldurs Gate 2, w którym zaczynasz przygodę od Candle Keep a nie od lochów w Amn.



Rubenos - Nie 05.08.2007, 16:12:05
" />Chodzi mi o to, czy łączy również TB. Chyba nie...



VORADOR - Nie 05.08.2007, 16:19:21
" />Wyjaśnie jak najprościej się da, mod ten przenosi pliki z BG 1 do BG 2, zamiast zaczynać od lochów zaczynasz normalnie od początku Candle Keep, jak przechodzisz BG 1 to nie masz końca gry grasz dalej w rozdziały z BG2 jak przechodzisz rozdziały z BG 2 grasz dalej w rozdziały Trony Bhaala, dlatego nazywa się to BALDURS GATE TRILOGY =BGT, czy teraz rozwiałem niejasności?. I wszystko jest na enginie BG 2 wzbogaconego z Tronu Bhaala, można grać od początku np dzikim magiem.

Wysłany Nie 05.8.2007 17:21:57:

Dlatego Weimer i inni ludzie siedzieli nad tym, by złączyć wszystko co wyszło w BG w 1 wielką grę BGT.



Rubenos - Nie 05.08.2007, 16:22:19
" />Spoko. Mam jeszcze jedno pytanie z ciekawości. Co się tam dzieje ze starymi NPC typu Kivan, Ajantis, nie występujących w BG2, gdy ma się ich w drużynie kończąc wątek z BG1?



VORADOR - Nie 05.08.2007, 16:28:46
" />To samo co by normalnie się stało, zostaje główny bohater plus npc-e online owi. NPC z BG 1 nie przechodzą do BG 2.

Wysłany Nie 05.8.2007 17:29:17:

Wymusza to na nas fabuła.

Wysłany Nie 05.8.2007 17:30:16:

Tak samo nie masz mozliwosci grac dalej po zdradzie np Yoshimo.



Joneleth - Nie 05.08.2007, 16:31:47
" /> Cytuj:



VORADOR - Nie 05.08.2007, 16:33:31
" />Ale nie wiem czy są zmienieni czy nie. Nie wiem czy np nie zmieni nam Imoen czy też Minsca i Yaheiry. To musiałbym sprawdzić. Weimer robił IWG, przecież napisałem inni ludzie czepiasz się.

Wysłany Nie 05.8.2007 17:35:49:

Od dawna próbuje zrobić drużynę, jak narazie to niewiele z tego wychodzi, główni specjaliści tylko wyrażają chęć gry ale nigdy do niej nie dochodzi, coraz bardziej jestem zdania że na insimilion więcej rozmawia się o crpg niż naprawde się w nie gra.



Joneleth - Nie 05.08.2007, 16:40:45
" /> Cytuj:



VORADOR - Nie 05.08.2007, 17:05:50
" />Jak zazwyczaj działało, pozatym z kim mam się umawiać , to muszą być chętne osoby same wykazujące inictatywę nie działam jak nachalny sprzedawca biletów .



VORADOR - Nie 05.08.2007, 17:42:33
" />Nazwa serwera: Baldurs Gate Serwer
hasło sieci: sarevok



Unthralion - Nie 05.08.2007, 19:31:47
" />Coś takiego mi wyskakuje:

Log Options:

--log X log output and details to X
--autolog log output and details to WSETUP.DEBUG
--debug-assign Print out all values assigned to TP2 variables

Help Options:

-help display this list of options
--help display this list of options
[weidu.exe] WeiDU version 132
Unknown argument: [Gate]

WeiDU (version 132: "fred's diff")

usage: WeiDU [options] BAF,BCS,D,DLG,TRA,TP,TP2-files

General Input Options:

--game X set main game directory to X
--nogame do not load any default game files
--search X look in X for input files (cumulative)
--tlkin X use X as DIALOG.TLK
--ftlkin X use X as DIALOGF.TLK
--tlkmerge X merge X into loaded DIALOG.TLK
--yes answer all TP2 questions with 'Yes'
--uninstall answer all TP2 questions with 'Uninstall'

General Output Options:

--out X emit all output files in directory X
--backup X backup files to directory X before overwriting

Press Enter For More Options

--tlkout X emit X as new DIALOG.TLK
--ftlkout X emit X as new DIALOGF.TLK

D Options:

--transin X use translation file X (cumulative)
--testtrans test all translations files
--noheader do not emit .D header comments
--nofrom do not emit .D "// from:" comments
--nocom do not emit ANY .D / .BAF comments
--text emit string text with refs in comments
--dout X name of output .D file to emit (cumulative)
--traify X convert .D file X to use TRAs (use with --dout)
--traify# X start --traify .TRA file at @X

Press Enter For More Options

--extract-kits X extract all kits starting with kit #X
--forceify X convert .D file X to use forced strrefs (use with --dout
--transref emit string reference numbers in TRA files
--trans emit coupled .D and .TRA files

TLK String Options:

--traify-tlk emit a .TRA file for the given .TLK file (see --textout,
--strfind)
--make-tlk X make a .TLK file from .TRA file X (cumulative, see -tlko
--string X display string reference #X (cumulative)
--strfind X display strings that contain X (cumulative, regexp allow
--strapp X append string X to DIALOG.TLK (cumulative)

BIFF Options:

--textout X put text output in file X
--textapp X append text output to end of file X

Press Enter For More Options

--list-biffs enumerate all BIFF files in CHITIN.KEY
--list-files enumerate all resource files in CHITIN.KEY
--biff X enumerate contents of BIFF file X (cumulative)
--biff-type X examine all BIFF resources of extension X ... (cumulativ
--biff-str X ... and list those containing X (cumulative, regexp allo
--biff-name X assume matching items have a strref name at offset X
--biff-get X extract resource X from game BIFFs (cumulative, regexp a
--biff-get-rest X, Y, ... extract resources X, Y, ... from game BI
exp allowed)
--make-biff X make data\X.bif from all files in folder X, update CHITI

ARE/ITM/SPL/CRE Options:

--automate X automatically make a TP2 file for ARE/ITM/SPL/CRE files

Press Enter For More Options

--automate-min X minimum strref # for --automate (default is SoA)
--list-eff X list effects in resource X

Comparison Options:

--cmp-from X emit WRITE_BYTEs to turn this file ...
--cmp-to X ... into this one
--dcmp-from X emit REPLACEs to turn this DLG file ...
--dcmp-to X ... into this one
--tcmp-from X compare this TRA file (or directory of TRA files)...
--tcmp-to X ... with this one (or this directory)
--bcmp-from X emit APPLY_BCS_PATCH to turn this BCS file...
--bcmp-to X ... into this one

Press Enter For More Options
I jak mam te opcje ustawić



Saiya-jin - Nie 05.08.2007, 20:18:38
" />Moje hamachi w ogóle nie chce się połączyć z siecią.



Saiya-jin - Nie 05.08.2007, 20:19:40
" />Ja jutro wyjeżdżam na kilka dni...



VORADOR - Nie 05.08.2007, 20:31:59
" />Mi też to wyskakiwało. Jak masz zainstalowane BG 1 i BG2, to zawartosc BGT musisz wypakowac do katalogu z grą BG 2 i tam odpalić. Robisz np unzip katalog miejsce gdzie masz BG2, odpalasz instalator i w nim wskazujesz miejsce gdzie masz BG1.



VORADOR - Pon 06.08.2007, 07:43:41
" />Moze masz źle skonfigurowane, spóbuj przeinstalować.



Kael - Pon 06.08.2007, 11:01:00
" />Czym się właściwie różni BGT od TuTu ?? Ja mam zainstalowane TuTu i nie wiem czy uda nam się połączyć ,a chętnię bym zagrał drugi raz Kensaiem w Bg I



VORADOR - Pon 06.08.2007, 11:22:49
" />wszystko jest wyjaśnione czym jest BGT w postach wyżej.



Mhadboss - Wto 07.08.2007, 10:48:22
" />Chciałbym wiedzieć, do którego BG jest tenże server?



Unthralion - Wto 07.08.2007, 16:01:01
" />No dobra, zainstalowało mi się, nawet przez chwilę w niego grałem, ale nie było polskich znaków, tylko jakieś czeskie itp. i uruchomiłem kpzbg1, przekonwerterowałem, ale GUI nie chce wejść, niestety...



VORADOR - Wto 07.08.2007, 16:29:32
" />Tak to prawda nie ma Polskich znaków, ale da się bez tego żyć. Więcej jest plusów niż minusów.



Joneleth - Wto 07.08.2007, 19:38:57
" />Jak to nie ma, jak są polskie znaki? o_O
Wystarczy przekonwertować BG I przed instalacją BGT...



Saiya-jin - Wto 07.08.2007, 19:51:46
" />Do całego.

Nic nie pomaga na to hamachi.



VORADOR - Wto 07.08.2007, 21:59:44
" />Server jest do BGT scalonego BG ze wszystkich części i dodatków. Na hamachi pomaga odinstalowanie i pobranie najnowszej wersji z ich strony.

Wysłany Wto 07.8.2007 23:04:22:

http://hamachi.pl/. Ale wywal całe stare hamachi i dobrze je skonfiguruj na starcie. Na tej stronie masz tez pomoc techniczną.



VORADOR - Wto 07.08.2007, 22:06:15
" />no wiesz instalator BGT mi konwertowało BG 1 więc nie wiem co masz na mysli.



Joneleth - Wto 07.08.2007, 22:22:58
" />Kopiujesz kpzbg1.exe do folderu BG1 i go uruchamiasz. Zrobienie tej operacji po BGT może spowodować problemy z polskimi znakami.



Saiya-jin - Śro 08.08.2007, 12:21:08
" />"Serwer pośredniczący odrzucił prośbę o zalogowanie".

Nic nie pomaga.



Unthralion - Czw 09.08.2007, 10:46:12
" />Ok, dzięki, reinstalowałem BGT, zainstalowałem GUI, uruchomiłem kpzbg1 i jest w porządku.



Rubenos - Czw 09.08.2007, 21:36:45
" />Blech BGT zaczyna mnie nudzić :/
Praktycznie znam niemal wszystko co gdzie ma się wydarzyć i nie czerpię zbytniej przyjemności z rozrywki :/ Może z IwD będzie lepiej...



VORADOR - Pią 10.08.2007, 00:50:18
" />Fajnie by było online, ale fakt jest taki że to wymaga chęci a chęci na insimilionie = zero.



Saiya-jin - Pią 10.08.2007, 13:29:35
" />Zagrałbym, ale nie mogę się przebić przez to cholerne hamachi.



VORADOR - Pią 10.08.2007, 14:54:34
" />A jaki masz konkretnie błąd?.



Saiya-jin - Pią 10.08.2007, 17:05:00
" />"Serwer pośredniczący odrzucił prośbę o zalogowanie".



OsaX Nymloth - Pią 10.08.2007, 18:21:50
" /> Cytuj:



Unthralion - Wto 14.08.2007, 15:39:35
" />I jeszcze jedno małe pytanko: jestem w VI rozdziale,a jak przejdę do części BG2, to będę mógł dokończy questy z BG1 i OZWM



VORADOR - Sob 16.08.2008, 11:05:53
" />Mam pytanie gral ktos online w Tutu lub BGT, bo w BGT łączenie z innymi graczami mi nie wychodzi.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.