ďťż
 
 
 
 

Wštki


[BG2] Zadania dla świątyni (Orish)



Orish - Pią 08.02.2008, 09:40:29
" />Gdzieś się zapodział ten tekst, więc wrzucam go jeszcze raz.

-------------------------------------

Rzeźbiarz Sir Sarles

Po otrzymaniu zadania zbadania Kultu Niewidzącego Oka porozmawiaj z sainem, Tellwynem lub Yarrylem - w zależności od świątyni, która zleciła ci tę misję (co z kolei wynika z charakteru twojej postaci). Mają oni dla nas dodatkowe zlecenie. Kościół chce pozyskać usługi znanego i wyjątkowo wybrednego rzeźbiarza zwanego Sir Sarles. W celu porozmawiania z nim udajemy się do posiadłości Jysstevów w Dzielnicy Rządowej (jest zaznaczona na mapie). Jeśli jesteś w tym majątku po raz pierwszy, podejdzie do ciebie lokaj, jeśli nie - zagadaj do niego i zapytaj o artystę. Sir Sarles jest w kuchni. Szybko przekonasz się, że to wyjątkowo wyniosły typ. Życzy sobie pracować w czystym ilicie (domaga się aż 100 kg tego materiału!). Jedyną wskazówką, jaką nam daje, jest to, że może go mieć handlarka Jerlia. Aby z nią porozmawiać, idziemy na Promenadę Waukeen, w miejsce oznaczone jako "Kupiec handlujący rudą". Niestety nie ma ona aż tyle ilitu. Przedstawia nam dwie możliwości: pogadać z jej źródłem dostaw lub kupić tańszy substytut. Poniżej opisuję obie możliwości, choć warto wybrać tę pierwszą.

1. Płacimy Jerlii 1000 sztuk złota, a ona kieruje nas do "Miedzianego Diademu", do duergara Ungera Ciemne Wzgórze. Dowiadujemy się od niego, że cała dostawa została skradziona przez gnoma o imieniu Neb. W celu rozprawienia się z nim udajemy się do Opuszczonego domu w Dzielnicy Mostowej. Warto mieć pod ręką Prawdziwe widzenie bądź inne podobne zaklęcie. Jesli mamy w drużynie Minsca i/lub Jaheirę, rozpoznają oni w Nebie zabójcę dzieci z Wrót Baldura. Gnom przyzwie cztery duchy dzieci (nie zabijaj ich, ale trzymaj się od nich z daleka, bo wysysają poziomy). Po walce zbieramy wszystko co się da (uwaga na groźną pułapkę w obrazie!) i idziemy do Dzielnicy Rządowej. W budynku Rady Sześciu dostarczamy inspektorowi Bredze głowę dzieciobójcy, za co zostajemy wynagrodzeni złotem w liczbie 2500 sztuk, a nasza reputacja wzroście o 1. Następnie zostawiamy ilit u Sir Sarlesa. Teraz pozostaje nam tylko wrócić do świątyni i zgłosić wykonanie zadania. Otrzymujemy w sumie 2500 sztuk złota i Amulet ochrony życia lub Hełm Chwały. Dostajemy także kolejne zadanie.
PD:
10000 - ocalenie dzieci
41750 - wykonanie zadania

2. Jeśli zdecydujemy się na wciśnięcie rzeźbiarzowi tańszego stopu, Jerlia oznajmi, iż będzie to kosztowało 200 sztuk złota, i że wróci nazajutrz. Czekamy więc 24 godziny. Kiedy handlarka pojawi się z powrotem, powie, że ma dla nas substytut, jednakże okazuje się, że mamy konkurencę i cena wzrasta do 500 sztuk złota. Płacimy jej i udajemy się do Sir Sarlesa. Niestety artysta ostatecznie rozpoznaje, że nie jest to prawdziwy ilit. Nie mając innego wyboru, idziemy do świątyni. Ku naszemu zdumieniu, kapłani nie znają się ani trochę na sztuce i uznają bryłę materiału za przednie dzieło! W nagrodę otrzymujemy 1500 sztuk złota i Amulet ochrony życia lub Hełm Chwały. Dostajemy także kolejne zadanie.
PD:
10000 - wykonanie zadania

Skradziony Pierścień

Otrzymasz kolejną misję. W przypadku, gdy jesteś neutralny, Telwyn najpierw wyśle cię do Saina, który to dopiero zleci ci wykonanie zadania. Tak czy inaczej: skradziono Pierścień Świtu i my mamy go odzyskać. W tym celu udajemy się nocą do Slumsów i odnajdujemy Travina [1].
<mapa>

Posiada on informacje na temat miejsca pobytu pasera o imieniu Borinall. Możemy go przekupić (400 sztuk złota) lub przekonać groźbą do ujawnienia ich. Mówi nam, że interesująca nas osoba przebywa w swoim domu [2]. Idź tam. Są trzy możliwe rozwiązania:
1. Przysięgasz, że jesteś kapłanem Talosa (i jesteś nim faktycznie). Borinall odda ci Pierścień bez walki.
2. Przysięgasz, że jesteś kapłanem Talosa, lecz nim nie jesteś. Trafia cię Błyskawica, a paser cię atakuje.
3. Odmawiasz udzielenia odpowiedzi i rozpoczyna się walka.
Kiedy będziesz już miał Pierścień Świtu, zanosimy go zleceniodawcy. W nagrodę otrzymasz 1000 sztuk złota.
PD:
16250 - wykonanie zadania




Tae - Pią 08.02.2008, 13:37:10
" /> Cytuj:



wojjoo - Pią 08.02.2008, 22:58:11
" /> Tae napisał(a):



Orish - Wto 12.02.2008, 19:38:13
" />Rzeźbiarz Sir Sarles

Po otrzymaniu zadania zbadania Kultu Niewidzącego Oka porozmawiaj z Sainem, Tellwynem lub Yarrylem - w zależności od świątyni, która zleciła ci tę misję (co z kolei wynika z charakteru twojej postaci). Mają oni dla nas dodatkowe zlecenie. Kościół chce pozyskać usługi znanego i wyjątkowo wybrednego rzeźbiarza zwanego Sir Sarles. W celu porozmawiania z nim udajemy się do posiadłości Jysstevów w Dzielnicy Rządowej (jest zaznaczona na mapie). Jeśli jesteś w tym majątku po raz pierwszy, podejdzie do ciebie lokaj, jeśli nie - zagadaj do niego i zapytaj o artystę. Sir Sarles jest w kuchni. Szybko przekonasz się, że to wyjątkowo wyniosły typ. Życzy sobie pracować w czystym ilicie (domaga się aż 100 kg tego materiału!). Jedyną wskazówką, jaką nam daje, jest to, że może go mieć handlarka Jerlia. Aby z nią porozmawiać, idziemy na Promenadę Waukeen, w miejsce oznaczone jako "Kupiec handlujący rudą". Niestety nie ma ona aż tyle ilitu. Przedstawia nam dwie możliwości: pogadać z jej źródłem dostaw lub kupić tańszy substytut. Poniżej opisuję obie możliwości, choć warto wybrać tę pierwszą.

1. Płacimy Jerlii 1000 sztuk złota, a ona kieruje nas do "Miedzianego Diademu", do duergara Ungera Ciemne Wzgórze. Dowiadujemy się od niego, że cała dostawa została skradziona przez gnoma o imieniu Neb. W celu rozprawienia się z nim udajemy się do Opuszczonego domu w Dzielnicy Mostowej. Warto mieć pod ręką Prawdziwe widzenie bądź inne podobne zaklęcie. Jesli mamy w drużynie Minsca i/lub Jaheirę, rozpoznają oni w Nebie zabójcę dzieci z Wrót Baldura. Gnom przyzwie cztery duchy dzieci (nie zabijaj ich, ale trzymaj się od nich z daleka, bo wysysają poziomy). Po walce zbieramy wszystko co się da (uwaga na groźną pułapkę w obrazie!) i idziemy do Dzielnicy Rządowej. W budynku Rady Sześciu dostarczamy inspektorowi Bredze głowę dzieciobójcy, za co zostajemy wynagrodzeni złotem w liczbie 2500 sztuk, a nasza reputacja wzrośnie o 1. Następnie zostawiamy ilit u Sir Sarlesa. Teraz pozostaje nam tylko wrócić do świątyni i zgłosić wykonanie zadania. Otrzymujemy w sumie 2500 sztuk złota i Amulet ochrony życia lub Hełm Chwały. Dostajemy także kolejne zadanie.
PD:
10000 - ocalenie dzieci
41750 - wykonanie zadania

2. Jeśli zdecydujemy się na wciśnięcie rzeźbiarzowi tańszego stopu, Jerlia oznajmi, iż będzie to kosztowało 200 sztuk złota i że wróci nazajutrz. Czekamy więc 24 godziny. Kiedy handlarka pojawi się z powrotem, powie, że ma dla nas substytut, jednakże okazuje się, że mamy konkurencę i cena wzrasta do 500 sztuk złota. Płacimy jej i udajemy się do Sir Sarlesa. Niestety artysta ostatecznie rozpoznaje, że nie jest to prawdziwy ilit. Nie mając innego wyboru, idziemy do świątyni. Ku naszemu zdumieniu, kapłani nie znają się ani trochę na sztuce i uznają bryłę materiału za przednie dzieło! W nagrodę otrzymujemy 1500 sztuk złota i Amulet ochrony życia lub Hełm Chwały. Dostajemy także kolejne zadanie.
PD:
10000 - wykonanie zadania

Skradziony Pierścień

Otrzymasz kolejną misję. W przypadku, gdy jesteś neutralny, Telwyn najpierw wyśle cię do Saina, który to dopiero zleci ci wykonanie zadania. Tak czy inaczej: skradziono Pierścień Świtu i my mamy go odzyskać. W tym celu udajemy się nocą do Slumsów i odnajdujemy Travina [1].
<mapa>

Posiada on informacje na temat miejsca pobytu pasera o imieniu Borinall. Możemy go przekupić (400 sztuk złota) lub przekonać groźbą do ujawnienia ich. Mówi nam, że interesująca nas osoba przebywa w swoim domu [2]. Idź tam. Są trzy możliwe rozwiązania:
1. Przysięgasz, że jesteś kapłanem Talosa (i jesteś nim faktycznie). Borinall odda ci Pierścień bez walki.
2. Przysięgasz, że jesteś kapłanem Talosa, lecz nim nie jesteś. Trafia cię Błyskawica, a paser cię atakuje.
3. Odmawiasz udzielenia odpowiedzi i rozpoczyna się walka.
Kiedy będziesz już miał Pierścień Świtu, zanosimy go zleceniodawcy. W nagrodę otrzymasz 1000 sztuk złota.
PD:
16250 - wykonanie zadania

--------

Wolę zaufać naszej Mistrzyni Przecinków
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.