ďťż
 
 
 
 

Wštki


[BG2] Wyposażenie drużyny



Hogg tne Umbrio - Pią 15.07.2005, 10:41:56
" />Zastanawia mnie jakie wyposażenie ma na składzie ( a raczej na własnych garbach) Wasza drużynka?




Paul - Pią 15.07.2005, 17:23:32
" />Abdel
Karsomir+6
Cep Wieków+5
Postrach Wrogów
Hełm Baldurana
Amulet Seldarine
Rękawice Niezwykłej specjalizacji
Buty szybkości
Pierścień Gaxxa
Pierścień Regeneracji
Płaszcz odzwierciedlenia
Pa siły ognistego olbrzyma
Zbroja Shuruppaka

Sarevok

Miecz Psioniczny
Gram miecz żalu(nieulepszony)
Pustoszyciel+6
Miecz Rozpruwacz dusz
Zbroja z łusek niebieskiego smoka
Smoczy hełm
Rękawice mistrzostwa
Amulet odporności na magię
Buty szybkości
Pierścień kontroli nad ziemią
Płaszcz przesunięcia
Pas bezwładnej bariery
Pierścień Regeneracji

Anomen

Zbroja Enkidu(od przemytników)
Młot Runów i Crom Faeyr
Święty symbol lathandera
Amulet Czuciowców
Hełm Skały
Tarcza z mrocznej stali
Buty Szybkości
Rękawice Zręczności
Płaszcz Odwagi
Pierścień Tarana

Jaheira

Proca Everarda i Sejmitar+3
Zbroja z łusek białego smoka
Pas tłumienia
Pierścień kontroli nad ogniem
Pierścień serca knieji
Hełm Świetlistości
Tarcza Zakonu+
Buty Północy
Płaszcz odbicia
Rękawice Leczenia
Amulet Mocy

Imoen

Lawendowy kamień loun
Elfia kolczuga Aslyferunda
Rękawice kieszonkowca
Pierścień odporności na ogień
Pierścień ostrości
Amulet mistrza harfiarzy
Pas siły wzgórzowego olbrzyma
Buty elfów
Krótki łuk gesena
Angurvadal+5(ulepszony)
Płaszcz niewykrywalności

Nalia

Krążek z Netheril
Szata Vekny
Bransolety ochrony kp3
Sygnet Nalii
Pierścien czarów
Amulet szybkości Geparda
Pas przebić
Buty uziemienia
Kostur magów
Kusza ognistych zębów+5(ulepszona)
Ulepszony płaszcz ochrony+2

Poprawiłem błędy i jest OK



Mystral - Pią 15.07.2005, 18:28:02
" />Zeerith Snow (W/M/Z)

Hełm Baldurana/ Vhailora
Rękawice Niezwykłej Specjalizacji
Szata Vekny
Pierścień Gaxxa
PIerścień
Cep Bojowy Wieków/Crom Fayer/ Karsomir/ co mi pasuje w danym momencie :]
Pierścień Kontroli nad Ogniem
Pas Bezwładnej Bariery
Amulet mocy
Buty Szybkości
Płaszcz Ochrony +2



Orick - Sob 16.07.2005, 06:12:14
" />Orick Raven, Czarownik
Szata Vekny
Kostur Maga/ Proca Everarda
Płaszcz Kanałów
Kamień Loun ( Nie pamiętam jaki)
Pierścień Wpływu na ludzi.
Pierscień ochrony +2
Buty Przyspieszenia
Naszyjnik, który dostajemy od Arana ( Daej ochrone [przed negatywną energią)

KP: - 4
Pż: 97 ( chyba)
Najwspanialsze zwycięstwo: Zmiennobarwny Demon
Zabici Wrogowie: 957 ( Drugi po Keldornie w grupioe )
Ulubiony Czar: Plugawy Uwiąd Abidalzima ( Chociaż wolę Oddech Smoka)

Reszty postaci nie pamiętam dokładnie, może później dopiszę.




Feryann - Czw 21.07.2005, 19:54:58
" />Arajin - zabójca magów
Zbroja z łusek biłego smoka
Hełm baldurana
Pustoszyciel +6/Fala/rozpruwacz dusz/psioniczny miecz
Amulet Seldarine
Buty szybkości

Viconia
ZbrojaJjelenia
Hełm Ochrony
Rękawice mistrzostwa
Crom Faeyr/wekiera zniszczeń
Święty symbol Talosa
Pierścień wpływu na ludzi
Amulet odporności na magię
Buty szybkości

Korgan
Zbroja płytowa Shuruppaka
Hełm Vhailora
rękawice zręczności
Topór nieuległości/młot runów/Czarna brzytwa
Pierścień kontroli nad ziemią
Pierścień Gaxxa
Amulet blokowania czarów
Pas siły ognistego olbrzyma
Płaszcz Kanałów
buty szybkości

Edwin
Szata vekny
Krążek z Netheril
Bransolety Błyskawicznego Uderzenia
Kostur Tarana
Pierścień Ostrości
Pierścień odporności na ognień
Amulet Edwina
Płaszcz odzwierciedlenia
Butyt szybkości

Jan
Strój przygodowy Jana
Spektroskopy Jana
Techno-rękawice
Kostur Magów/Widmowy Rodzaj/Błyskawiczny Miotacz
Pierścień wytrychów
Pierścień wyczucia zagrożenia
Amulet Mistrza Harfiarzy
Pas siły Wzgórzowego Olbrzyma
Płaszcz elfów
Buty szybkości



Orish - Czw 21.07.2005, 20:16:29
" />Skąd wytrzasnąłeś pięć par butów szybkości? Są tylko 4...



DrizztDoUrden - Pią 22.07.2005, 05:16:54
" />Może głównym bohaterem przeszedł mając buty szybkości, a później znalazł te 4 po prostu... Ja nigdy nie pamiętam, jakie wyposażenie ma moja drużyna, po prostu daję wojownikom i magom, jak znajdę coś lepszego i nie patrzę na nazwę w ogóle .



Feryann - Pią 22.07.2005, 08:45:24
" />1. więzienie sfer
2. przytułek
3. Illasera
4. i 5. kupiłem



Orish - Pią 22.07.2005, 10:13:00
" />Aha, zapomniałem o Illaserze...



Kinski - Pią 22.07.2005, 23:53:13
" /> Cytuj:



Quarmug - Sob 23.07.2005, 04:58:51
" />Quarmug- mnich

Hełm- Bladozielony kamień Ioun (chyba to ten co daje +10% do HP i + 2 do KP)
Rekawice Niezwykłej Specjalizacji
Pierścień Gaxxa
Pierścień odporności na ogień
Piącha
Pas siły giganta (ten najlepszy)
Amulet Seldarine
Płaszcz Niewykrywalności, Odbijania czarów



Feryann - Sob 23.07.2005, 10:29:23
" />Korgan jest u mnie blokerem, więc TraK0 jest mi potrzebne mniej niż KP, za nim stoi woj z halbardą, który jest główną siłą uderzeniową grupy. Viki stoi jako tylnia straż, a z inną bronią niż z właśnie CF się nie sprawdza. Jan nosi kostur magów, ponieważ daje niewidzialność, a ja mocno polegam na zwiadzie i przy okazji wykrywam pułapki. A resztę itemków jak te różne rękawice błyswaicznego~ dałem edziowi i innym bo nie miałem co z nimi zrobić. co do pierścienia wpływu na ludzi: czy w BG2 charyzma wpływa na wartość odpędzania, czy mi się gry pomyliły?



Kinski - Nie 24.07.2005, 12:58:53
" />W późniejszych etapach gry, a już na pewno w Tronie Bhaala, Klasa Pancerza nie odgrywa większej roli, a jeśli już to powinna ona wynosić więcej niż 20 pkt., zaś jeśli będzie ona oscylowałą w granicach ok. 15 pkt., to będzie się obrywać tak czy inaczej, niemal większość przeciwników (zbrojnych) ma TraK0 ponżej -5 pkt. (począwszy od żołnierzy Gromnira, krasnoludów Saperów itp.) a do tego rzuty na trafienie nadzwyczaj często im wychodzą.
Najlepsze jest to, że Korgan z Toporem nieuległości i Crom Fayr (dodatkowo oczywiście 3 punkty w walce 2 broniami) będzie lepszy od twojego zabójcy magów z halabardą, będzie miał lepsze TraK0 (o kilkanaście punktów nawet), lepszą KP, lepsze rzuty obronne (krasnolud z kondycją 19 pkt.) lepsze odporności (oprócz magii), więcej ataków (bazowo) – Korgan powinien mieć bazowo 4 lub 4 i 1/2 ataku na rundę, co z Ulepszonym przyspieszeniem da mu przez kilk/kilknaście rund 8 ataków, podczas gdy twój zabójca magów z halą będzie miał maksymalnie (bazowo) 3 lub 3 i 1/2 ataku, na Młyńcu owszem będzie 10, ale młyniec trwa tylko 1 rundę...
Crom u Viki to marnotrastwo, to broń nie odpornościowa, a ofensywna, po co Viki, skoro trzymasz ją z tyłu? Jeśli chcesz blokera, to inwestujesz u Korgana w Wytrzymałość (rzucasz dwie i masz z cepem 100% odporności) i dajesz mu Obrońcę Easthaven, albo dajesz Viki Obrońcę Easthaven i wysyłasz ją na pierwszą linię – razem z 3-4 Zbrojami wiary będzie miała spokojnie ponad 100% odporności na obrażenia fizyczne.
Edwinowi daj Rękaiwce zręczności, a Błyskawiczengo daj Korganowi, używać ich będzie tylko dla czaru, który Edwin rzuci sobie z własnej Księgi, zresztą po co mu podwójne ataki, skoro jego Trak0 będzie tragicznie słabe (bazowo 13 pkt.), dopiero z Ostrzami energi czy Melfami można coś pokombinować.
W BG 2 charyzma nie wpływa na odpędzanie, tak jest w IWD 2, w BG 2 liczy się poziom postaci.

Quarmug —>
Mnich może nosić Amulet mocy i Amulet czuciowców, ten pierwszy przydatny w walce z nieumarłymi, ten drugi z demonami.
Of course atak piąchą, lecz wcześniej lepiej zatruć przeciwnika Szkarłatnym ninja-to na Młyńcu...



Quarmug - Nie 24.07.2005, 19:13:23
" /> Kinski napisał(a):



Kinski - Pon 25.07.2005, 18:23:27
" />Pięściami nie zatrujesz przeciwnika (zatrucie – nieudane rzucanie czarów, strata ataków). Pięści to zwykła broń maksymalnie +4. Dobrym sposobem na niektórych przeciwników jest atak Furią Niebios z ukrycia lub właśnie zatrucie Szkarłatnym.
A na nieumarłych – Promień słońca z Dzienniej Gwiazdy, ile to młyńców można zaoszczędzić...

Jeśli chcesz mieć maksymalną odporność na magię, to zainstaluj Tacticsa, a zdobędziesz Płaszcz Baldurana – Płaszcz niewykrywalności czy Odbijania zaklęć jest podczas walk ze zbrojnymi niemal bezużyteczny.

A jeśli już któryś z rzędu grasz mnichem, to sprawdź Oversight – całkowicie nowa lista zdolności wysokiego poziomu dla mnicha (takimi zdolnościami walczy Baltazar – Drugi wiatr, Pozbawione cienia kopnięcie, Pozycja Solara i inne).



Quarmug - Pon 25.07.2005, 19:28:58
" />Mnie niezbyt kręcą mody, ale może kiedyś. Poza tym, magowie raczej nie stanowia dla mojej drużynki problemu, Mnich, Minsc, Keldorn i Sarevok w ataku .



Darkstone - Nie 18.09.2005, 14:50:04
" />Karsomir +5 był bardzo dobrą bronią, natomiast w dodatku musieli ją podpakować do 6, trochę przesadzili, dodatek kojaży mi się z diablem ponieważ stała się rombaninką i strasznie liniowa natomiast moi ludzie nie mają nic specjalnego, ostatnio znalazłem łuski srebnego smoka iniechcący gdzieś je zgubiłem, znalazłem je chyba w T. Strażnika.



Orish - Nie 18.09.2005, 15:17:51
" />W twierdzy strażnika były łuski białego smoka.
A ToB jest rąbaninką, ale rąbaninką uzasadnioną

PS. Kurde, to już 1500 postów...



Kapitan Sowa - Nie 22.04.2007, 14:13:22
" />Mam pewien zaiste straszny dylemat polegający na efektywnym przydzieleniu określonych przedmiotów trzem miłym panom, o ślicznych imionach Minsc, Anomen oraz Keldorn . Ogólnie prosiłbym o radę w jakie przydasie najlepiej ich zaopatrzyć, aby każdy mógł w pełni realizować swoje zdolności. Jeśli chodzi o bronie, Minsc'owi oczywiście przydzieliłem miecz oburęczny oraz długi łuk, kapłanowi Cep bojowy wieków oraz procę (:P) a Keldornowi oczywiście dam w łapkę Karsomir.

P.S. Proszę mnie czasem nie brać za jakiegoś n00ba czy cuś, ale zawsze fajnie poradzić się w takiej sprawie doświadczonych graczy .



Oress - Nie 22.04.2007, 14:20:27
" />uhh Amoenowi dąłbym jeszcze w drugą łape Crom Feyr, a co do reszty to nie wiem o co ci chodzi/ w BG jeżeli chodzi o zbroje nie ma problemu- dajesz wszystkim płytówki i git, chyba że chcesz aby Minsc mógł się kryć, to dajesz jakąś fajną skórzanke- np. z łusek smoka cienia, co do butów to tylko od ciebie zależy jak przydzielisz, amulet mocy dałbym Anomenowi bo skraca to szybkość rzucania czarów, poza tym reszta nie może urzywac^^, co do hełmów to anomenowi dałbym ten vahilora, minscowi np. hełm smoka, a keldornowi na początek hełm świetności, pierścienie- hmmm tu też masz spory wybór, natomiast najlepszy pierścień w grze czyli gaxxa nie dawałbym nikomu tylko twojej głównej postaci...no kurde cóż ci napisać, powiedz konkretnie co byś chciał kim robić- tzn jakie twoje postaci powinny spełniać role w teamie...



Kapitan Sowa - Nie 22.04.2007, 14:30:17
" /> Cytuj:



Ardeth - Nie 22.04.2007, 19:26:16
" />Crux - Łowca Łucznik - Silne Ramię (Lilcaror, Promień Północy), Łuska Smoka Cieni, Cheł Ochrony, Amulet Ochrony Przed Trucizną, Pierścień Regeneracji, Buty Szybkości, Płaszcz Gwiazd, Pas Siły Wzgórzowego Olbrzyma, Długie Łuki 5 Gwiazdek, Krutkie 2 Gwiazdki.

Keldorn - Karsomir, Pełna Zbroja Płytowa Firecama, Bransolety Paladyna, Hełm Ochrony, Amulet Odporności Na Magię, Buty Uziemienia, Płaszcz Tarczy, Pierścień Tarana.

Anomen - Wekiera Jerroda (Proca Zguby Smoków Arli), Łuska Czerwonego Smoka, Smoczy Hełm, Amulet Mocy, Płaszcz Odbicia, Buty Eteryczności, Pierścień Swobody Ruchów, Tarcza Rodziny Delrynów.

Nalia - Furia Niebios i Namarra, Szata Łowcy Przygód, Bransolety Ochrony, Bladozielony Kamień Loun, Naszyjnik Stabilności Kształtu, Pierścien Wyczucia Zagrożenia (Pierścień Łaskobójcy, Pierścień Wytrychów), Płaszcz Ochrony, Buty Ukrycia.

Aerie - Kij-Włócznia, Szata Łowcy Przygód, Bransolety Ochrony, Hełm Ochrony, Amulet Blokowania Czarów, Pierścień Kontroli Nad Ziemią, Pierścień Czarów, Płaszcz Ochrony, Buty Uników.

Edwin - Kostur Z Rynn, Szata Vekny, Bransolety Ochrony, Ciemnoróżowy Kamień Loun, Pierścień Kontroli Nad Ogniem, Płaszcz Ochrony, Buty Północy.

Zaś w BG II ToB druzyna przedstawia się tak:

Crux - Łowca Łucznik - Taralash (Zagłada Hindo i Ostrze Usuno), Zbroja Łuska Białego Smoka, Rękawice Niezwykłej Specjalizacji, Hełm Ochrony, Amulet Seldarie, Pierścień Regeneracji, Płaszcz Montolio, Buty Szybkości, Pas Siły Wzgórzowego Olbrzyma, Długie Łuki 5 Gwiazdek, Krótkie Łuki 5 Gwiazdek.

Sarevok - Psioniczny Miecz, Zbroja Płytowa Shuruppaka, Hełm Skały, Amulet Szybkości Geparda, Buty Szybkości.

Keldorn - Gram Miecz Żalu (Uświęcony Odkupiciel), Pełna Zbroja Płytowa Firecama, Bransolety Błogosławieństwa, Obsydianowy Kamień Loun, Amulet Ochrony Przed Trucizną, Buty Szybkości, Pas Siły Ognistego Olbrzyma.

Anomen - Lodowa Gwiazda, Zbroja Płytowa Niebieskiego Smoka, Kamień Wong Fei's Loun, Tarcza Zakonu, Symbol Helma.

Nalia - Łuk Mrocznego Ognia (Angurvadal), Szata Dobrego Acymaga, Złoty Kamień Loun, Pierścien Druida.

Edwin - Kij Tarana, Szata Złego Arcymaga, Lawendowy Kamień Loun, Pierścień Ochrony.



Oress - Nie 22.04.2007, 19:45:35
" />bez urazy, ale strasznie cieniutkie przdmioty dałeś swoim NPC

Cytuj:



Ardeth - Pon 23.04.2007, 12:16:37
" />Wiem, wiem. Problem był w tym że nie grałem druzyną po przejściu BG II, tylko rozpoczynałem od początku ToB sobą i każdy kogo przyzwałem miał totalną pustkę w ekwipunku. Puźniej zagrałem ekipą po BG II, tylko nie mam "sejwa" z tego i nie mogę itemków wypisać.

Cytuj:



Valygar - Śro 25.04.2007, 09:33:21
" />Ja to dopiero mam teraz itemy.
Dwa pierścienie Gaxxa, pas siły ognistego olbrzyma, rękawica mistrzostwa, amulet mocy, Lawendowy kamień Ioun, Buty Północy i to wszystko z podstawowego wyposażenia. Jako zapasowa broń to mam Furię Niebios i Płomienny Miecz. Ale co mam nosić jak gram mnichem? xP



Icestalker - Wto 01.05.2007, 14:24:56
" />Rękawice Miażdżenia z Miasta Shahuaginów, Buty Uników, Pierścienie Gaxxa, jakiś ładny kamień Ioun i naszyjnik dający odporność na magię, albo coś takiego.



Loki Lyesmyth - Wto 01.05.2007, 14:26:15
" />a gdzie jest ten plaszcz odbicie z miasta sahuginów?



Oress - Wto 01.05.2007, 14:31:20
" />ma go jedna z kapłanek z którą walczysz



Loki Lyesmyth - Wto 01.05.2007, 14:39:19
" />no wiem ale nie ma go na liscie najlepszych itemow:P



Oress - Wto 01.05.2007, 14:44:36
" />no bo po co mnichowi płaczsz odzwierciedlenia jak jest na magie odporny xP



Icestalker - Wto 01.05.2007, 22:41:34
" />Mnich nie ma jakiejś powalającej odporności na magię. A taki płaszcz, to zawsze coś.



Oress - Śro 02.05.2007, 08:45:16
" />jasne jak na 30 poziomie, mając odporność z twierdzy strażnika, i amulet seldarine jego odporność jest równa 101% ....rzeczywiście dosyć mało...



Icestalker - Śro 02.05.2007, 10:27:07
" />Dobrze, ale Mnich nie zaczyna od 30-tego poziomu, a jak gra samotnie, to też nie wbiegnie do Twierdzy Strażnika prosto z Lochów. Coś jest pomiędzy 7-mym, a 30-tym levelem, nie?



Oress - Śro 02.05.2007, 10:29:37
" /> Cytuj:



Icestalker - Śro 02.05.2007, 10:38:34
" /> Oress napisał(a):



ziomus01 - Czw 08.05.2008, 12:49:44
" />Mam mały problem. W Baldurs Gate gram od nie dawna i nie wiem jak najbardziej optymalnie ubrać dwie postacie : Eowina - moja postać nekromanta, Haer'Dalis. Z resztą nie mam problemów bo jest już tu opisana. Gram dopiero w pierwszą część BG 2. Jan Jansen -kusza, Haer'Dalis- sztylety, Eowina - proca, Edwin - proca, Viconia - broń jednoręczna plus tarcza, Korgan - 2 bronie. Przepraszam, że tak odświeżam temat.



caGe - Czw 08.05.2008, 13:00:31
" />Trochę nie rozumiem Twojej wypowiedzi. Sugeruję, że masz postać maga (nekromanta) i nie wiesz jak go ubrać. Tak więc, jeśli nie masz zainstalowanego Tronu Bhaala, to z ubraniem trochę kicha. Może być jakaś szata łotrzyka lub Szata Arcymaga. Na rękach pierścienie - jeden ochrony +2, drugi od Lavoka, który otrzymasz po wykonaniu zadania w Kuli Sfer. Buty szybkości warto mieć, jeśli nie masz czaru Przyspieszenie Ruchów. Na szyi możesz założyć amulet od Arana (praca ze złodziejami cienia). Na głowę kamień ioun z Wzgórz Umar, a dokładniej w świątyni z tego zadania. Jako płaszcz na początku nie wiem co można dać. Możesz zwiększający charyzmę. Pas przebicia lub Pas bezwładnej bariery (kupisz u sklepikarza w Targowie). To chyba wszystko.



ziomus01 - Czw 08.05.2008, 13:32:32
" />No trochę zawile to ująłem Napisałem po prostu czym walczę innymi postaciami w moim teamie, ponieważ na 100% nie wykorzystałem możliwości tych postaci Jakbyś mógł mi pomóc to jeszcze prosiłem o strój dla Haer'Dalisa.



caGe - Czw 08.05.2008, 14:11:40
" />Heh dla tego diabelstwa będzie trudno, bo nigdy nie grałem bardem Aczkolwiek jako zbroję możesz założyć mu Ćwiekowaną +2, ewentualnie potem możesz zanieść łuski smoka cienia do Cromwella i zrobi jeszcze lepszą. Na głowę to samo - jakiś kamień ioun. Do walki katany (Furia Niebios w Dzielnicy Świątyń w opuszczonym i chronionym budynku), sejmitary (Belm, Sejmitary Drizzta). Na szyję jakiś amulet. Pierścienie - ochrony +2, Pierścień Tarana (nie pamiętam, czy tak się nazywa), buty szybkości, jeśli nie masz czaru przyspieszającego. Jeśli dużo nim walczysz, możesz ubrać pas siły. Chyba tyle.



DeBeZet - Czw 08.05.2008, 14:44:14
" />Jako zbroję na początek lepiej mu dać Melodyjną Kolczugę [znajduje się ją gdzieś w Więzieniu Sfer, jeśli wyrzuciłeś, to trudno...], potem Kolczugę Pieśniarza Klingi [i w ToBie ją ulepszyć]. Dalej zgadzam się z poprzednikiem ;P



Kinski - Czw 08.05.2008, 14:51:03
" />Pierdoły piszecie. CeGa większe. Wszystkie zbroje uniemożliwiające rzucanie czarów odpadają, a przypadku barda czary bardzo wzmacniają postać. Ale tak to już jest, jak się nie grało bardem...

Jak pamiętam, to Haer'Dalis nie ma biegłości w sztyletach. Niech nosi swoje miecze (ewentualnie można je podrasować modem Item Upgrade). Szczególnie, że ma 2 punkty biegłości. Krótkich mieczy w BG jest sporo, ale niewiele ma dobre umagicznienie. Pocieszające jest o że mają dobre właściwości (choćby Miecz Arbane'a).
Tak czy inaczej możemy zrobić tak - Kundan + Belm (dać mu 1 punkt, później się wymieni na Szkarłatne ninja to) i mamy 4 ataki. Po Ulepszonym przyspieszeniu będzie 8. Problem może być z tymi odpornymi na +2 (poza Krótkim mieczem ciosów w plecy nic nie ma do czasu Podrzynacza +4), jeśli jest Tron Bhaala - Maska i starczy. Jak nie - Meteory Melfa...
W przypadku reszty nie będzie problemu, bo w Więzieniu sfer można zdobyć kilka niezłych itemów w sam raz dla Haera, m.in. wspomniany Kundan. Do tego Melodyjna kolczuga (KP: 2, badziew, ale nie ma nic ciekawszego) - potem wymianka na Asylferunda (W Tronie). Na główkę - Bladozielony kamień Youn (+1 do TraK0 i 10% życia), Pas siły (o ile nie nosi go ktoś inny). Reszta wg uznania (Buty szybkości dla Korgana), a Amulet mocy nosi Eowin.

Ostatecznie mamy ciekawy produkt - dobre TraK0, KP, 4 ataki, trochę odporności (warto zobaczyć, jakie Haer'Dalis ma, można się zdziwić...).
Reszta to czary, głównie ochronne (Lustrzane, Rozmycie, Kamienna, Tarcze z 4 poziomu, Niepodatność na czary/Poznanie i Odrzucanie, OpMB) i wspomagające (Ulepszone przyspieszenie, Przemiana Tensera).
Trzeba uważać, żeby go coś nie unieruchomiło (Miecz Arbane'a daje odporność na ogłuszenie) i skaleczyło (mam mało PŻ i szybko może zginąć).



ziomus01 - Czw 08.05.2008, 15:41:06
" />Z tą zbroją to na prawdę nie ciekawie. Zbroję z łusek smoka już noszę, ale ogranicza ona czarowanie... W więzieniu sfer już niestety byłem i na moje nieszczęście albo przeoczyłem ten item(melodyjną kolczugę) albo ją gdzieś sprzedałem ale raczej to pierwsze. Czyli teraz ze zbroją pozostaje mi czekać do ToB ? I jeszcze jedno... Korganem walczę na dwie bronie. Ma on Zabójca Smoków i Topór Bojowy +3 Lodowy Łupieżca. Czym to zastąpić ? Bo Haer'Dalis o dziwo lepiej sieka na swoich piruetach niż Korgan..(chyba, że piruety dają takie duże premie).



Kinski - Pią 09.05.2008, 15:28:54
" />Jest kilka rozwiązań.
Po pierwsze i najważniejsze - czarowanie u barda to podstawa.
Melodyjną ma Aawil - walczymy z nim od razu po wejściu do Więzienia sfer (ten kolo z mieczem oburęcznym). Przy włączonej konsoli przywołaj ją sobie kodem - Kod ("CHAN15") [CLUAConsole:CreateItem("CHAN15")].
Jeśli Ci się chce, to możesz ściągnąć jakiegoś moda, który dodaje przedmioty. W przypadku barda jakoś nic mi nie przychodzi do głowy - Freedom Reign może. Zresztą poszukasz, to znajdziesz.
Następne zbroje, w których można czarować to dopiero Targowo (Alibakaar przy wykonywaniu zadania z Opończą Waukeen) lub Miasto Elfów (black smoczek). To ostatnie to dość późno.
Ogólnie to elfie kolczugi nie oferują niczego ciekawego poza Klasą Pancerza, wyjątkiem jest Asylferunda. Tak czy inaczej, jeśli nie masz, to odradzam noszenie czegoś, co uniemożliwia czarowanie. Jak nic nie masz, to zostają czary - Duchowy pancerz, Korowa skóra, Eteralny pancerz i jest git. KP: 1 czy 3 i starczy. Do tego mikstury i inne przedmioty i Haer'Dalis wyciągnie to KP: -15. Choć of course trochę trzeba pokombinować, ale efekt się opłaca. Lepiej nic nie nosić i czarować niż nie czarować i coś nosić.
Cytuj:



ziomus01 - Pią 09.05.2008, 17:08:24
" /> Kinski napisał(a):



Kinski - Pon 12.05.2008, 11:30:13
" />Przy 2 punktach w walce 2 broniami masz kary -2 do prawej i -4 do lewej ręki. Pociesz się, że jak złożysz Crom Faeyra, to Korgan drastycznie polepszy swoje TraK0 i obrażenia (+7 do trafienia i +14 do obrażeń). Do tego czasu Mikstury siły (od lodowego wzwyż, jest ich cała masa, więc nie ma co oszczędzać). Odradzam używanie broni, w których nie ma się biegłości (kara -4 do trafienia). Można je nosić, żeby wykorzystywać je biernie (czary, zdolności, efekty). Z bossami, demonami i smokami lepiej walczyć, jak się ma TraK0 z -10 (inaczej tylko będziemy trafiać krytycznie, a przeciąganie się walki w czasie działa na naszą niekorzyść, szczególnie ze smokami).
Elfia kolczuga jest też dostępna w Athatkli. Ma ją Aran, ale trza robić dla Bodhi, jednak i tak już po problemie, bo jesteś w Podmroku. W Podmroku powinna być dostępna Elfia kolczuga drowów +3 i Adamantynowa kolczuga drowów +5, tylko nie pamiętam czy mogą ją nosić bardowie. Raczej tak, skoro złodzieje też (z możliwością Krycia się cieniu). Oczywiście można rzucać czary.
Po wyjściu z Podmroku będzie Kolczuga Pieśniarza Klingi +4, ale to dopiero w mieście elfów.
Proponowałbym kod, nie ma sensu kombinować, szczególnie gdy tych zbroi dla bardów jest tyle (właściwie 2 jakieś ciekawsze), co kot napłakał...
Do tego czasu - czary (Eteralny pancerz KP: 1).



ziomus01 - Pon 12.05.2008, 13:58:39
" /> Kinski napisał(a):



OsaX Nymloth - Pon 12.05.2008, 14:15:38
" />Można użyć pewnego tricku, przez który adamantytowe przedmioty nie znikną po wyjściu na powierzchnię. To jednak można uznać za oszustwo, więc decyzja należy do Ciebie. O ile dobrze pamiętam, taktyka "upuszczenia" zbroi/mieczy powinna podziałać, ale głowy akurat za to rozwiązanie nie dam.



Tae - Pon 12.05.2008, 14:22:26
" />O tym to pierwsze słyszę Na pewno mogę powiedzieć, że działa danie wszystkich adamantytowych przedmiotów jednemu NPC i odesłanie go do Miedzianego Diademu. Wraca sie tam i znów przyłącza NPC, ma on wtedy w ekwipunku te przedmioty ;] aha, i pauzę trzeba nascinąć jeszcze przed rozmową po wyjściu z Podmroku. I od razu odłączać.



OsaX Nymloth - Pon 12.05.2008, 14:23:51
" />O, właśnie o tej metodzie zapomniałem ^^' widać, skleroza na starość doskwiera ;]



ziomus01 - Wto 13.05.2008, 18:11:25
" /> Kinski napisał(a):



Kinski - Śro 14.05.2008, 12:25:13
" />Ma ją Nizidramanii'yt) (czy jak tam ta gadzina się nazywa) w Suldanesellar.
O triku się nie wypowiadam, dodam, e już lepiej trzepnąć kodem CHAN15...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.