ďťż
Wštki |
[BG2] Wszystko odnosnie złodzieja
red13 - Pią 01.10.2004, 05:56:50 " />W tym temacie nawijamy tylko o klasie zlodzieja - ja gram zabojca i mam pytanie .... jaka najlepsza jest bron dla zlodzieja ?? preferuje naturalnie ataki skrytobojcze ...... a aktualnie jestem na poczatku gry i uzywam dziennej gwiazdy (sam sie dziwie ze w pojedynke zalatwilem bezproblemowo tego lish'a z 10 levelem ) Teraz sie staram o Furie Niebios .... ale drugi poziom strzezonego budynku jest dla mnie za trodny (mam 11 level) Feanor - Pią 01.10.2004, 15:09:10 " />Ja tam swoich złodziei wyposażam w krótkie miecze i katany - długie raczej daję innym członkom drużyny. Zresztą gdyby złodziej walczył tylko długimi to nie miałbym komu dawać katan - a kilka niezłych można znaleść w BG2 i dodatku. Velendil Ma'Arte - Pią 01.10.2004, 16:42:36 " />Tak, dwie bronie, ja używałem dwóch długich mieczy, może też byc kombinacja sztylet-miecz... Sądze że najlepiej inwestować w "ciche poruszanie", "ukrywanie sie" i "pułapki"...ja osobiście z kradzieży kieszeniowej w BG2 dużo nie kozystałem, no ale coś kosztem czegoś... Pozdrawiam! red13 - Pią 01.10.2004, 17:17:57 " />To ze zlodzieja lowce z dwoma mieczami robicie ?? ja sie nieznam - jestem zlodziej - amator ....... ale to chyba gorzej jesli sie jest skrytobojca i sie ma dwa miecze ?? Velendil Ma'Arte - Pią 01.10.2004, 19:46:52 " />Hmmm...a co, chcesz mieć drugą rękę zarezerwowaną dla tarczy? Mi tam dobrze się grało złodziejem który uzywał dwóch mieczy. Pozdrawiam! red13 - Pią 01.10.2004, 22:08:48 " />zdobylem juz furie przed walka niewidzialnosci zucilem i po sprawie :D:D:D nawet niewiedzieli kto ich zabil , no ahhh furia x5 w plecy ..... no poki co mam druga reke wolna Mystral - Sob 02.10.2004, 06:58:27 " />Furia niebios da sięzrobićcios w plecy??? Złodizej jest jednąz najlepszych klas w BG :] szczególnie łowca nagród przypadł mi do gustu, wyposażam go zazwyczaj w Krótki Miecz Maska +4 (później +5) i Widmowy Rodzaj +4/ Angurvadal +4 (żeby zwiększyćjego siłę :]). red13 - Sob 02.10.2004, 09:54:27 " />chyba kazdym da sie w plery walnac ja sztyletowalem juz : sztyletami , katanami , dlugimi mieczami ...... Orish - Sob 02.10.2004, 10:27:30 " />Katany to jeszcze możliwe, ale przy długich mieczach pisało mi że broń sie nie nadaje do sztyletowania... Kuniva - Sob 02.10.2004, 13:22:56 " />hm z tymi broniami którymi można sztyletować jest jakaś niekonsekwencja np. Valygar (tropiciela traktuje się chyba tak samo pod względem możliwości sztyletowania co złodzieja [pomijam mniejsze obrażenia]) mógł sztyletować Furią a nie mógł swoją rodową kataną... Jeśli się nie mylę to złodziej nie może korzystać z tarczy, więć IMO lepiej jest walczyć jedną bronią niż dwoma i czerpać premię do KP i trafienia krytycznego. Saiya-jin - Sob 02.10.2004, 14:17:17 " />Złodziej może chyba używać puklerzy. Orish - Sob 02.10.2004, 14:46:46 " /> Kuniva napisał(a): red13 - Sob 02.10.2004, 17:28:27 " />zlodziej moze sztyletowac dlugimi mieczami np Dzienna Gwiazda Mystral - Nie 03.10.2004, 08:59:16 " />Troche bez sensu, bo jest gdzieś napiane wyraźnie, że nawjwiększa broń, którąmożna sztyletowaćto krótki miecz..... Jak już zdobędzie się złodziejem 20lvl to nieważne co może, a czego nie może nosić UAI i może biegaćnawet z Karsomirem red13 - Nie 03.10.2004, 11:08:18 " />Sztyletowac Karsomirem albo Crom Frajerem Thunderforce - Pon 18.10.2004, 21:29:33 " />re: up sztyletowac mozna tymi broniami, ktore sa przypisane klasie lotrzyka za wyjatkiem broni miotajacych. Czyli jak najbardziej mozna wbic w plecki miecz krotki, dlugi, sztylet, katane czy przywalic kijem lub palka. Mozna wiec zapomniec o wielkich mieczach czy mlotkach bojowych. Hmmm chcecie zlodzieja ... Sprobojcie mojego przepisu Tworzycie Kensai i doprowadzacie go do arcymistrza w mieczach wielkich i kijach koniecznie czlowiek. Dobijasz do 30 poziomu inwestujac w Mlynca. Na 30 lev. wybierasz w karcie postaci 'dwuklasowosc' i wybierasz zlodzieja. Rozwijasz go do 31 poziomu inwestujac w kij , uzywanie dowolnych itemow i pulapki czasowe. Po osiagnieciu 31 postac zamienia sie w maszyne do zabijania, na codzien uzywajaca karsomira, a gdy przyjdzie sztyletowac dobywa kij tarana +6. Zbroja arcymistrza lub ludzka skora. Moim zdaniem nie mozna stworzyc lepszej postaci kensai/zlodziej jest niedopokonania. Z tego co pamietam sztyletuje zadajac 320 obrazen przy krytyku Kinski - Nie 24.10.2004, 22:30:57 " /> Cytuj: Mikel - Pon 25.10.2004, 15:18:15 " />A ja przez cały czas myślałem że sztyletować można tylko Sztyletami i krótkimi mieczami Kinski - Pon 25.10.2004, 21:15:19 " />W sumie co do maczug i kijów to jeszcze muszę sprawdzić... (zdualowany antypaladyn wwalił cios w plecy chyba większością broni..., coś jest nie tak) Thunderforce - Śro 27.10.2004, 07:07:41 " />Oczywiscie, ze mozna sztyletowac palkami. Spisuja sie w tej roli calkiem niezle- szczegolnie niektore modele ktore postram sie wypisac niedlugo. Kinski - Śro 27.10.2004, 18:30:01 " />Sprawdzałem i faktycznie można, tak to jest, jak się człowiek opiera na zapewnieniach innych, najlepiej sprawdzić samemu w praktyce. Co do zabójcy, to mnożnik sztyletowania zmienia mu się po 17 i 21 poziomie (w sumie x7), czego nie uwzględnia opis. Wojtex12 - Sob 08.01.2005, 21:39:13 " />male pytanie... czy jakby zrobic mnisiowi duala na zlodzieja to moglby puknac w plecki z piesci??... Feanor - Sob 08.01.2005, 21:44:49 " />Nie. Kinski - Nie 09.01.2005, 07:18:28 " />Mnichów nie można dwuklasować... Wi3czor - Pon 28.01.2008, 19:41:20 " />Witam ! Jestem tutaj nowy, niedawno zacząłem grać znowu w Baldursy... Kiedyś grałem w BG2, teraz jestem w 7 rozdziale w BG1, ale nie o tym mowa w tym topicku Niedługo zacznę grać w BG2 i mam ochotę zacząć złodziejem - zabójcą i mam do was pytanie czy walcząc 1x1 przez sieć WYSOKOPOZIOMOWY złodziej ma szansę z WYSOKOPOZIOMOWYM magiem/wojownikiem ?? Mowa tutaj o 30-40lvl-ach z najlepszymi itemkami dla danej postaci... Jak myślicie, czy zabójca ma szanse ich pokonać, czy jednak zatrzymanie czasu jest lepsze ponad wszystko ? I drugie pytanko katany + ? W ogóle opłaca się 2 bronie czy lepiej 1 ? dzięki bardzo za odpowiedź wojjoo - Pon 28.01.2008, 22:04:34 " />Zatrzymanie czasu ponad wszystko . Z wojownikiem mając mikstury niewidzialności złodziej sobie poradzi. Bez tego może być ciężko, ale jest jeszcze zdolność Zabójstwo. Co do broni - najlepiej dwie bronie, dla złodzieja polecam katany i sejmitary/krótki miecze. hribsatan - Wto 29.01.2008, 16:12:18 " />nurtuje mnie pewne pytanie...jak najlepiej rozdzielac punkty umiejetnosci zlodzieja tzn powyzej jakiej wartosci dodanie kolejnych punktów jest marnotrawstwem (np dajmy na to mając 100 pkt kradzieży kieszonkowej dalsze zwiekszanie jest nieoplacalne i lepiej zwiekszyc inna ceche) moze ktos sie na tym zna ? wojjoo - Wto 29.01.2008, 18:04:23 " />100 w otwieranie zamków i wykrywanie oraz zakładanie pułapek. Na kradzież nigdy dużo nie dawałem, wystarczy 75. Ciche chodzenie też do 100 no i reszta w krycie się w cieniu. Ja tak zawsze robię. Shar - Wto 29.01.2008, 22:04:50 " />No jak dla mnie najwiecej na pulapki i otwieranie zamkow, potem krycie sie w cieniu, ciche chodze i na koncu kradzez:> Arry - Śro 30.01.2008, 19:30:22 " />To zależy, ale ja przeważnie nie pakuje w pułapki, jakos ich nie lubię. Alaundo - Sob 02.02.2008, 12:46:48 " />Jest spora dziura (czasowa) w tym temacie i trochę głupio komentuje się posty z przed roku czy dwóch. Bez sensu jest inwestowanie innym złodziejem niż zawadiaka czy dwuklasowiec z wojownikiem w 2 bronie. Co przyjdzie z drugiej broni skoro z podstawowej nie będzie trafiał. Robiąc typowego killera tylko jedna broń. Częstsze trafienie krytyczne (z stylem walki jedną bronią = 10% szans) w połączeniu z sztyletowaniem jest podstawą sukcesu złodzieja. On nie ma za zadanie machać dwoma szabelkami jak Drizzt tylko zabić za 1 razem. Grając zarówno Ken-sai/Złodziejem jak i Zabójcą/Wojownikiem większe dmg ze sztyletowania wyciąga ten drugi dzięki mnożnikowi x7. Co prawda ken-sai ma zwoje kai ale te trwa niezwykle krótko i nie da się (prawie) połączyć z innymi umiejętnościami bo zarówno kai jak i HLA za szybko się kończą. Przez niektórych tak zachwalane Zabójstwo według mnie jest do dupy bo trwa tylko jedną rundę. Może przydać się złodziejom/wojownikom ale nie połączymy tego z Młyńcem bo też trwa krótko. Dla zwykłego złodzieja którym ciężko jest atakować szybciej niż 2 razy w rundzie jest zupełnie nieprzydatne. Lepiej łyknąć miksturę niewidzialności i ponownie sztyletować. Jeśli chodzi o zdolności to w kradzież nie daję ani punktu, po prostu się nie opłaca tracić punkty żeby użyć jej może 3 razy w ciągu gry. Podstawa to krycie się w cieniu i ciche chodzenie, zamki i pułapki niezwykle przydatne ale wystarczy coś ok. 150 pkt. w każdą umiejętność. Wysoko rozwinięte wykrycie iluzji jest świetne bo likwiduje wszystkie iluzje i można "włączyć" za darmo w dowolnym momencie. Jednak zawsze pod ręką jest jakiś mag lub kapłan z prawdziwym widzeniem i trochę szkoda na to punktów umiejętności (których nigdy nie jest dość), ale działa fajnie. wojjoo - Sob 02.02.2008, 21:59:06 " /> Cytuj: Villentretenmerth - Pią 08.02.2008, 18:21:14 " />Do ilu punktów dobijać w otwieraniu zamków i wykrywaniu pułapek, aby bez problemu przejść SoA + ToB? Wi3czor - Pią 08.02.2008, 18:25:20 " />W SoA przy 120 nie miałem problemów Luena - Pią 08.02.2008, 19:34:15 " />Zastanawia mnie, czy użycie Zabójstwa przy Ataku Z cienia Zabójcą da mnożnik obrażeń x14. I jeszcze jakby krytyka dał... ^^ Alaundo - Pią 08.02.2008, 20:50:25 " />Wydaje mi się, że raczej nie. Ale pomysł ciekawy i trzeba by wypróbować! Luena - Pią 08.02.2008, 21:29:12 " />x 28. Chyba zainstaluję BG2 na nowo. D: [Jak domodowałam, mnich zwykłym ciosem zadawał 38 dmg. Zwykłymi sposobami, bez kodów. Nie potrzebowałam. D: ] Ciekawe, czy teraz też zadziała. Shar - Sob 23.02.2008, 10:49:03 " />Hehe:D Ja zawsze zlodziejowi laduje albo luk, katane abo krotki miecz, ewentualnie sztylet i dobrze sie gra:D Interfector - Nie 16.03.2008, 21:32:25 " />A ja wykreowałem swojego złodzieja na wzór głównego bohatera gry "Assassin's Creed". Imię takie samo, kolory ubrania bardzo podobne (bo mogłem zmienić tylko 2), walczy sztyletami i sejmitarem (nie potrafiłem rozpoznać broni Altaira ), no i oczywiście jest zabójcą . Armagedon - Pon 17.03.2008, 20:16:50 " />hmmm... a jak myślicie jak sprawowałby się złodziej z kijem tarana ? złodziej/mag z kijaszkiem tarana który rzuca ulepszoną niewidzialność i wpycha taki kijek w rzyć = myśl bezcenna ^^ Interfector - Wto 18.03.2008, 20:09:24 " />Eee... Mój złodziej nigdy nie walczył kijem ani żadną inną bronią która nie była łukiem/kuszą/jakimś, niekoniecznie krótkim, mieczem/sztyletem Więc pozwolisz że zapytam... Czy kijem można sztyletować? Luena - Wto 18.03.2008, 21:18:54 " />Chyba tylko kijem Tarana. Shar - Śro 19.03.2008, 07:35:04 " />Eee... nie uzywalam jeszcze nigdy tego oO' Cannabis - Nie 06.04.2008, 12:46:05 " /> Interfector napisał(a): Interfector - Wto 29.04.2008, 15:55:21 " />No, taaak... Ale wiesz ja mam słabość do cheatów. Usunąłem sobie sporo biegłości i dodałem je gdzie indziej. A jak walczysz samotną postacią to może sobie pomachać. "Szpon Wody" z modu item upgrade i wszystko co nie jest odporne na truciznę idze do piachu greegarak - Czw 27.08.2009, 17:04:42 " />Takie pytanko, bo nie mam obecnie dostępu do BgII. czy można zadawać cios skrytobójczy(backstap z ang.) dwoma broniami, czy tylko podstawową wlicza w obrażenia? dzieki jeśli może ktoś to sprawdzić Yeslick - Czw 27.08.2009, 17:21:34 " />Można dwoma, o ile w prawej ręcę jest odpowiednia broń (sztylet, krótki i długi miecz, sejmitar/wakizashi/ninja to, katana, maczuga, kij) wojjoo - Czw 27.08.2009, 18:07:29 " />w obrażenia wlicza podstawową (tak mi się wydaje). greegarak - Czw 27.08.2009, 18:12:16 " />Jak nalicza obrażenia - mnożnik jednej broni plus mnożnik drugiej broni?. Czy sumuje obrażenia 2-ch broni a potem razy mnożniik? Yeslick - Czw 27.08.2009, 18:34:45 " />Wydaje mi się, że mnożnik dotyczy tylko broni podstawowej... Czyli wyglądałoby to tak pkt od broni (załóżmy, że długi miecz) 8 + umagicznienie + specjalizacja (gwiazdki) [broń podstawowa] X mnożnik + obrażenia (dana ilość w zależności od rodzaju broni + umagicznienie) + obrażenia od siły. Mówiąc prościej - masz takiego załóżmy wojownika/złodzieja (siła 25) na 13 lvl z dwoma broniami - obie bronie to długie miecze +3 (założenie). 8 + 3 + 2(specjalizacja) x5 + 8 +3 + 14= 90 Nie zdziwiłbym się, gdybym się pomylił, ale chyba tak to wygląda. Czyli wojjoo napisał(a): greegarak - Czw 27.08.2009, 19:14:27 " />Czyli jest w sumie tak że druga broń zadaje normalny atak - a ma ten atak polepszone Trako za atak z cienia, czy nie? Yeslick - Czw 27.08.2009, 19:15:27 " />Raczej nie. Wszystkie premie dotyczą tylko i wyłącznie broni podstawowej. wojjoo - Czw 27.08.2009, 19:46:05 " />druga broń nic nie robi, to chyba logiczne jeden cios plecy, zadany jedną bronią (główną). Riddick - Pon 02.11.2009, 23:49:29 " />ja ostatnio gdybam na temat złodzieja, konkretnie najgenialniejszej podklasy Zabójcy. chciałbym zmodyfikować istniejącą podklasę lub zrobić jako nową. choć nie wiem jak to zrobić... wiedu i DLTCEP mnie troszkę przeraża. ale mniej więcej wiem co chciałbym zmienić. przedstawię swój pomysł a was proszę o wypowiedzi, opinie i propozycje ewentualnych zmian Zabójca Nie jest zwykłym mordercą. To wykwalifikowany ekspert, pozbawiony skrupułów i moralności mistrz szybkiego zabijania. Jego mordercza siła opiera się o wyspecjalizowanie konkretnych umiejętności. Jest szybki, cichy i przerażająco precyzyjny. Wymagania rasa - dowolna charakter - dowolny zły lub chaotyczny neutralny Zalety : Raz dziennie na 4 poziomy może pokryć swoją broń trucizną. Następny cios zadany taką bronią wprowadza truciznę do organizmu zaatakowanego i zadaje 1 punkt obrażeń na sekundę przez 24 (3 punkty obrażeń w ciągu pierwszych 6 sekund). Rzut obronny przeciwko truciźnie ogranicza obrażenia do 12. Premia + 3 do trafienia i obrażeń ( na 18 poziomie otrzymuje kolejną premię + 3 do trafienia i obrażeń) 1 dodatkowy atak na rundę ( na 18 poziomie otrzymuje kolejny 1 dodatkowy atak) Może wydać 2 punkty na biegłość 'styl walki jedną bronią' +20% do krycia się w cieniu oraz skradania Wady : Co poziom dostaje tylko 15% do wykorzystania na umiejętności złodziejskie. Nie może być biegły i korzystać z żadnej broni poza sztyletem, krótkim mieczem oraz kuszą. _____________ mnożnik obrażeń przy sztyletowaniu pozostaje bez zmian x7 co byście powiedzieli na taką wersję zabójcy ? |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |