ďťż
Wštki |
[BG2] wkurzający problem z zadaniem u Bodhi
Ives - Czw 03.06.2010, 20:11:30 " />A więc: wykonuję drugie zadanie dla Bodhi (to z uratowaniem Paleryna Flynna) wchodzę do bazy Złodziei Cienia rozwalam kolesi na dole wchodzę na górę też wszystko ładnie pięknie gadam z Flynnem on ucieka i jest git. Potem poszedłem zrobić zadanie w Twierdzy D'Arnise. Po pewnym czasie wracam do Bodhi żeby zdać meldunek z uwolnienia Paleryna i rozpocząć ostatnie zadanie dla niej. A ona do mnie "wiesz co masz robić, więc czemu zwlekasz?". Tak jakbym w ogóle jeszcze nawet Paleryna Flynna nie uwolnił. Przyznam że jestem bardzo poirytowany bo wykonałem chyba wszystkie zadania poboczne, mam już dobraną drużynę i dobry sprzęt i nie bardzo uśmiecha mi się zaczynać wszystko od nowa tylko dlatego że Bodhi "nie widzi" że ja wykonałem to zadanie :/ o ile pamiętam to przy uwalnianiu Flynna nie miałem w okienku dialogowym nic o tym że zadanie zaliczone tak jak to zawsze przy wykonywaniu zadań co już wtedy mnie zdziwiło. Poszedłem jeszcze raz do bazy Złodziei Cienia ale nikogo tam nie było, pusto. Co mam robić? Zaczynać od nowa przez głupiego ślepego wampira? ;/ Jaquan - Pią 04.06.2010, 10:07:22 " />Primo to takie pytania zadaje się w dziale pomoc ale to już rybka. Co do twojego problemu oczywiście najprościej byłoby wczytać grę z czasu przed przyjęciem zadania i wykonać je na nowo. Być może po prostu coś nie zaskoczyło. Jednak rozumiem, że niezbyt ci się to uśmiecha. Jest więc i na to sposób. Musisz za pomocą Shadowkeepera odnaleźć zmienną odpowiadającą za to konkretne wydarzenie. Są dość intuicyjnie nazwane więc jeśli tylko znasz angielski w jako takim stopniu powinieneś ją odnaleźć. Jeśli angielskiego nie znasz to może ktoś z innych użytkowników (Coran może ty?) ją odnajdzie i poda ci. Ja niestety czystej instalacji BG2 nie mam, a w swojej zmodowanej wersji siedzę z braku chęci w części BG, więc na mnie nie licz. A wracając do konkretów. Powinieneś przy owej zmiennej znaleźć wartość 0. Zmień ją na 1 i powinno grać. Jeśli wartość jest inna. Cóż podnieś ją o 1 i może zadziała. Suiseiseki - Pią 04.06.2010, 10:12:47 " /> Cytuj: Jaquan - Pią 04.06.2010, 10:33:24 " />Nie wiem przeszedłem prawie całe BG1 i zmienne były dość intuicyjne. Ale może to zasługa moderów? Cóż więc jak ktoś wie jaka to zmienna to proszę ją podać. Przeniosłam temat - Shar coran - Pią 04.06.2010, 14:00:30 " />Spróbuj go przywołać za pomocą kodu: CLUAConsole:CreateCreature("PALERN") albo tego: CLUAConsole:SetGlobal("PalernSpawn","AR0328",1) Pierwszy powinien go przywołać obok Ciebie, a drugi tam gdzie był wcześniej. Jeśli nie będzie chciał z Tobą gadać, użyj tego kodu: CLUAConsole: SetGlobal("SPRITE_IS_DEADflyfgt","GLOBAL",7) Niby wartość większa niż 6 uaktywnia odpowiednią rozmowę z Palernem, więc jeśli 7 nie pomoże to wpisz jakąś większą. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |