Wątki |
[BG2]Bestiariusz, czę¶ć 4 (Val)
Valygar - Wto 16.12.2008, 19:22:05 " />Łakowilk Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 16 • Kondycja: 15 • Inteligencja: 17 • M±dro¶ć: 10 • Charyzma: 12 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 7 • Punkty Życia: 41 • Klasa Pancerza: 3 • TraK0: 9 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 1400 Odporno¶ci: • Magia: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 12 • Berła/Różdżki/Laski: 13 • Petryfikacja/Polimorfia: 12 • Zionięcie: 14 • Czary: 14 Miejsce: Wzgórza Wichrowych Włóczni Charakterystyka: Pojedyncze łakowilki s± racze niegroĽne – bardzo łatwo je pokonać. Niestety, gdy s± jużw grupie potrafi± nas trochę uszkodzić. Dodatkowo s± odporni w pewnym stopniu na magię, co oznacza, że nie będziemy w stanie zał±twić wszystkich naraz. Łowca Niewolników - Strażnik Cechy: • Siła: 11 • Zręczno¶ć: 15 • Kondycja: 10 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 14 • Charyzma: 16 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 5 • Punkty Życia: 30 • Klasa Pancerza: 10 • Trak0: 15 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 3 Miejsce: Slumsy Charakterystyka: Jeden z łatwiejszych przeciwników, chociaż fakt, że spotykasz ich w ilo¶ciach hurtowych może być małym problemem – raczej nie uszkodz± cię za bardzo, ale i tak trzeba uważać, a najlepiej rozprawić się z nimi za pomoc± Kuli Ognia. Łupieżca Umysłu Cechy: • Siła: 10 • Zręczno¶ć: 10 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 18 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Zły • Poziom: 8 • Punkty Życia: 68 • Klasa Pancerza: 5 • Trak0: 15 • Liczba ataków: 4 • PD za zabicie: 9000 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień, Zimno, Magiczne Zimno, Elektryczno¶ć, Kwas: 100% • Magia: 90% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 5 • Berła/Różdżki/Laski: 6 • Petryfikacja/Polimorfia: 6 • Zionięcie: 5 • Czary: 5 Miejsce: Podmrok, Kanały, Kryjówka Sendai Charakterystyka: Łupieżcy Umysłu niejednemu graczowi sprawiaj± ogromny problem – trafiony bohater zostaje unieruchomiony, a po chwili ginie (Ilithidzi wysysaj± mu inteligencję). Najłatwiejszym sposobem na pokonanie ich to zastawianie pułapek albo przyzwanie szkieletów. Walcz±c z nimi należy także uważać na ich moc zauraczania. Atakowanie Magi± i Żywiołami nic nie da, gdyż s± na nie całkowicie odporni. Mag piratów Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 10 • Punkty Życia: 70 • Klasa Pancerza: 10 • Trak0: 11 • Liczba ataków: 7 • PD za zabicie: 3000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 8 • Berła/Różdżki/Laski: 10 • Petryfikacja/Polimorfia: 9 • Zionięcie: 9 • Czary: 10 Miejsce: Brynnlaw Charakterystyka: Mag jak to mag – wokół niego stoi kilku wojowników, a on sam rzuca czary, dlatego trzeba się go jak najszybciej pozbyć. Co prawda i tak dużo raczej nie zrobi, ale należy być zapobiegliwym. Mag Yuan-Ti Cechy: • Siła: 18 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 12 • Punkty Życia: 63 • Klasa Pancerza: 0 • Trak0: 13 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 7000 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień, Elektrczno¶ć, Zimno, Magiczne Zimno, Kwas: 30% • Magia: 20% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 5 • Berła/Różdżki/Laski: 7 • Petryfikacja/Polimorfia: 6 • Zionięcie: 5 • Czary: 8 Miejsce: Kanały, Przytułek, Podmrok Charakterystyka: Maga Yuan-Ti prawie zawsze spotkamy z innymi przedstawicielami tej rasy – nie muszę chyba dodawać kogo należy unieszkodliwić jako pierwszego? Czarodziej potrafi się zabezpieczyć kilkoma czarami defensywnymi (tak więc dobrze byłoby mieć Wyłom) oraz rzuca Zamęt, który może skutecznie pokrzyżowa nasze plany. Magiczny golem Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 10 • Punkty Życia: 64 • Klasa Pancerza: -2 • Trak0: 5 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 8000 Odporno¶ci: • Żywioły, Magia: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 8 • Zionięcie: 8 • Czary: 10 Miejsce: Twierdza Strażnika Charakterystyka: Tak, zwrok cię nie myli – jest odporny na każdy rodzaj żywiołu oraz na magię, a zranićgo można tylko niemagiczn± broni± – brzmi niezbyt fajnie w poł±czeniu z jego statystykami i sił±? No ale niestety taka jest prawda. Jedyny sposó na jego pokonanie to walka z dystansu, albo zmasowany atak i jak najszybsze zwycięstwo. Marilith Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 16 • Inteligencja: 19 • M±dro¶ć: 18 • Charyzma: 18 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 14 • Punkty Życia: 120 • Klasa Pancerza: -9 • Trak0: 7 • Liczba ataków: 5 • PD za zabicie: 23000 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień, Elektryczno¶ć: 100% • Magia: 85% • Zimno, Magiczne Zimno: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 5 • Berła/Różdżki/Laski: 7 • Petryfikacja/Polimorfia: 6 • Zionięcie: 8 • Czary: 5 Miejsce: Twierdza Strażnika Charakterystyka: Te demony s± niezwykle trudnymi przeciwnikami – odporne na magię pozbawiaj± nas jednego z naszych największych atatów. Dodatkowo rzucaj± na siebie co chwilę Ochronę przed Magicznymi Broniami – je¶li tego nie rozproszymy, to możemy je zranić tylko zwykłym orężem. Jakby tego było mało, posiadaj± 5 ataków na rundę, bardzo nisk± KP i nienajgorsze TraK0 i siłę. Na szczę¶cie nieczęsto nam przyjdzie zmierzyć się z tym potworem... Mefit błyskawić Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 15 • Klasa Pancerza: 4 • Trak0: 20 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 100% • Elektryczno¶ć: 125% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia. Mefit dymu Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 15 • Klasa Pancerza: 4 • Trak0: 20 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia. Mefit lodu Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 14 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 15 • Klasa Pancerza: 6 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Zimno, Magiczne Zimno: 100% • Ogień, Magiczny Ogień: -50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia, na który to żywioł s± dodatkowo podatne. Mefit magmy Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 6 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 125% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Ten rodzaj niestety musimy zabić metodami konwencjonalnymi – nie możemy użyć Kuli Ognia, gdyż s± na ten żywioł odporne, a nawet się lecz± pod przyjęciu obrażeń od niego. Mefit ognia Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 14 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 28 • Klasa Pancerza: 5 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 125% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Ten rodzaj niestety musimy zabić metodami konwencjonalnymi – nie możemy użyć Kuli Ognia, gdyż s± na ten żywioł odporne, a nawet się lecz± pod przyjęciu obrażeń od niego. Mefit pary Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 30 • Klasa Pancerza: 7 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Ten rodzaj niestety musimy zabić metodami konwencjonalnymi – nie możemy użyć Kuli Ognia, gdyż s± na ten żywioł odporne. Mefit powietrza Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 14 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 4 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia. Mefit pyłu Cechy: • Siła: 16 • Zręczno¶ć: 14 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 6 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 100% • Sieczne, Obuchowe, Pociski: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Do ich eksterminacji najlepiej użyć broni kłutych, gdyż na każd± inn± s± w pewnym stopniu odporne. Równierz Kula Ognia na nic się nie zda, gdyż te mefity s± odporne na ten żywioł. Mefit soli Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 5 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Ten rodzaj niestety musimy zabić metodami konwencjonalnymi – nie możemy użyć Kuli Ognia, gdyż s± na ten żywioł odporne. Mefit ¶cieku Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 6 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 100% • Sieczne, Obuchowe, Pociski: 75% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Do ich eksterminacji najlepiej użyć broni kłutych, gdyż na każd± inn± s± w pewnym stopniu odporne. Równierz Kula Ognia na nic się nie zda, gdyż te mefity s± odporne na ten żywioł. Mefit ¶wiatła Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 4 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia. Mgielny horror Cechy: • Siła: 13 • Zręczno¶ć: 10 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 10 • M±dro¶ć: 11 • Charyzma: 10 Statystyki: • Charakter: 12 • Poziom: Neutralny Zły • Punkty Życia: 50 • Klasa Pancerza: 2 • Trak0: 10 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 3000 Odporno¶ci: • Zmno, Magiczne Zimno, Kwas: 100% • Magia: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Wzgórza Wichrowych Włóczni Charakterystyka: Mgielny horror potrafi trochę pomieszać szyki. Jest w pewnym stopinu odporny na magię, tak więc nie możemy go zniszczyć magami, co oznacza, że musimy to zrobić metodami konfesjonalnymi. Trzeba także uważać, gdyż ‼mgiełki” lubi± znikać, a przy ataku wysysać poziom. Minotaur Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 4 • Punkty Życia: 50 • Klasa Pancerza: 2 • Trak0: 11 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 1000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11 • Berła/Różdżki/Laski: 13 • Petryfikacja/Polimorfia: 12 • Zionięcie: 13 • Czary: 14 Miejsce: Przytułek Charakterystyka: Minotaury nie należ± do najtrudniejszych przeciwników, aczkolwiek je¶li jużcię trafi±, to nieĽle uszkodz±. Często spotkamy ich w grupie, tak więc możemy ich trochę podsmażyć Kul± Ognia. Młody wampir Cechy: • Siła: 18/76 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 15 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 8 • Punkty Życia: 67 • Klasa Pancerza: 1 • Trak0: 11 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 8500 Odporno¶ci: • Zimno, Magiczne Zimno, Elektryczno¶ć: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Dzielnica Cmentarna Charakterystyka: Wampir jak to wampir – musimy na niego uważać. Zawsze czeka na nas w grupie swoich pobratymców, a gdy jest ich kilka, to musimy nieĽle chronić się przed wyssaniem poziomu. Najlepszym sposobem jest przypieczenie ich (Kul± Ognia, nie Błyskawic±, gdyż na elektryczno¶ć s± odporne) albo atak z dystansu. Monitor Kuo-Toa Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 13 • M±dro¶ć: 14 • Charyzma: 18 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 7 • Punkty Życia: 56 • Klasa Pancerza: 1 • Trak0: 14 • Liczba ataków: 4 • PD za zabicie: 1400 Odporno¶ci: • Kwas: 100% • Elektryczno¶ć: 50% • Ogień, Magiczny Ogień: -25% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 10 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Podmrok Charakterystyka: Jak każdego innego Kuo-Toana najlepiej przypiec go Kul± Ognia, gdyż jest podatny na ten żywioł. Musimy się jednak wystrzegać jego broni – strzela do nas bełtami, które ogłuszaj± – nam mu się uda raz, drugi i trzeci, to eliminuje z bitwy znaczn± czę¶ć naszej drużyny. Morski troll Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 20 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 6 • Punkty Życia: 100 • Klasa Pancerza: 3 • Trak0: 15 • Liczba ataków: 3 • PD za zabicie: 650 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11 • Berła/Różdżki/Laski: 13 • Petryfikacja/Polimorfia: 12 • Zionięcie: 13 • Czary: 14 Miejsce: Kanały Charakterystyka: Troll jak to troll – rzadko kiedy trafi, a my też możemy mieć z tym mały problem momentami. Gorzej jak mu wyjdzie atak – dzięki swojej sile może nas nieĽle uszkodzić. No ale wierzę, że dla żadnej drużyny poszukiwaczy przygód nie sprawi problemu (spotykamy go samego). Mózgowy golem Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Dobry • Poziom: 12 • Punkty Życia: 80 • Klasa Pancerza: 3 • Trak0: 9 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 10000 Odporno¶ci: • Elektryczno¶ć, Magia, Zimno, Sieczne, Obuchowe, Pociski: 100% • Ogień, Magiczny Ogień: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 8 • Zionięcie: 8 • Czary: 10 Miejsce: Podmrok Charakterystyka: Kolejny wymagaj±cy przeciwnik. Zranić go możemy tylko borniami kłutymi, kwasem i magicznym zimnem. Niestety magia nie wchodzi w grę – jest na ni± całkowicie odporny. Posiada wysok± siłę, do¶ć nisk± KP i dużo PŻ. Najlepiej spróować go zabić (albo mocno uszkodzić) pułapkami, a wykończyć tym, co mamy pod ręk±. Mumia Cechy: • Siła: 18/75 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Zły • Poziom: 7 • Punkty Życia: 51 • Klasa Pancerza: 3 • Trak0: 13 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 3000 Odporno¶ci: • Zimno, Magiczne Zimno, Kwas: 100% • Pociski: 80% • Sieczne, Kłute, Obuchowe: 50% • Elektryczno¶ć: 40% • Ogień, Magiczny Ogień: -25% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Dzielnica Cmentarna, Przytułek, Kanały Charakterystyka: Mumia posiada dwie zasadznicze rzeczy: niezgorsze odporno¶ci, oraz możliwo¶ć unieruchomienia postaci. Każdy rodzaj oręża zadaje jej przynajmniej o połowę mnie obrażeń niż normalnie. Nieumarłego nie da się też zniszczyć na dystans – pociski nie wyrz±dz± mu prawie żadnej szkody. Jedyny słaby punkt to ogień, na który jest szczególnie podatny – Kule Ognia i Ogniste Strzały na pewno się przydadz±. Mykonoid Cechy: • Siła: 18/82 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Neutralny • Poziom: 0 • Punkty Życia: 40 • Klasa Pancerza: 10 • Trak0: 15 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11 • Berła/Różdżki/Laski: 13 • Petryfikacja/Polimorfia: 12 • Zionięcie: 13 • Czary: 14 Miejsce: Podmrok, Gaj Druidów, Przytułek, Kula Sfer Charakterystyka: Sam Mykonoid może i jest słaby, ale nie do¶ć, żę walczy w grupie, to jeszcze potrafi rzucać zamęt na naszych bohaterów, po czym powoli ich wykańcza. Najlepiej zniszczyć ich jak najszybciej, np. Kul± Ognia. Tae - Czw 18.12.2008, 14:13:51 " /> Cytuj: Valygar - Czw 18.12.2008, 14:38:12 " />Łakowilk Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 16 • Kondycja: 15 • Inteligencja: 17 • M±dro¶ć: 10 • Charyzma: 12 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 7 • Punkty Życia: 41 • Klasa Pancerza: 3 • TraK0: 9 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 1400 Odporno¶ci: • Magia: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 12 • Berła/Różdżki/Laski: 13 • Petryfikacja/Polimorfia: 12 • Zionięcie: 14 • Czary: 14 Miejsce: Wzgórza Wichrowych Włóczni Charakterystyka: Pojedyncze łakowilki s± racze niegroĽne – bardzo łatwo je pokonać. Niestety, gdy s± już w grupie, potrafi± nas trochę uszkodzić. Dodatkowo s± odporne w pewnym stopniu na magię, co oznacza, że nie będziemy w stanie załatwić wszystkich naraz. Łowca Niewolników - Strażnik Cechy: • Siła: 11 • Zręczno¶ć: 15 • Kondycja: 10 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 14 • Charyzma: 16 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 5 • Punkty Życia: 30 • Klasa Pancerza: 10 • Trak0: 15 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 3 Miejsce: Slumsy Charakterystyka: Jedni z łatwiejszych przeciwników, chociaż fakt, że spotykasz ich w ilo¶ciach hurtowych może być małym problemem – raczej nie uszkodz± cię za bardzo, ale i tak trzeba uważać, a najlepiej rozprawić się z nimi za pomoc± Kuli Ognia. Łupieżca Umysłu Cechy: • Siła: 10 • Zręczno¶ć: 10 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 18 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Zły • Poziom: 8 • Punkty Życia: 68 • Klasa Pancerza: 5 • Trak0: 15 • Liczba ataków: 4 • PD za zabicie: 9000 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień, Zimno, Magiczne Zimno, Elektryczno¶ć, Kwas: 100% • Magia: 90% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 5 • Berła/Różdżki/Laski: 6 • Petryfikacja/Polimorfia: 6 • Zionięcie: 5 • Czary: 5 Miejsce: Podmrok, Kanały, Kryjówka Sendai Charakterystyka: Łupieżcy Umysłu niejednemu graczowi sprawiaj± ogromny problem – trafiony bohater zostaje unieruchomiony, a po chwili ginie (Ilithidzi wysysaj± mu inteligencję). Najłatwiejszym sposobem na pokonanie jest zastawianie pułapek albo przyzwanie "mięsa armatniego". Walcz±c z nimi należy także uważać na ich moc zauraczania. Atakowanie Magi± i Żywiołami nic nie da, gdyż s± na nie całkowicie odporni. Mag piratów Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 10 • Punkty Życia: 70 • Klasa Pancerza: 10 • Trak0: 11 • Liczba ataków: 7 • PD za zabicie: 3000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 8 • Berła/Różdżki/Laski: 10 • Petryfikacja/Polimorfia: 9 • Zionięcie: 9 • Czary: 10 Miejsce: Brynnlaw Charakterystyka: Mag jak to mag – wokół niego stoi kilku wojowników, a on sam rzuca czary, dlatego trzeba się go jak najszybciej pozbyć. Co prawda i tak dużo raczej nie zrobi, ale należy być zapobiegliwym. Mag Yuan-Ti Cechy: • Siła: 18 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 12 • Punkty Życia: 63 • Klasa Pancerza: 0 • Trak0: 13 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 7000 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień, Elektrczno¶ć, Zimno, Magiczne Zimno, Kwas: 30% • Magia: 20% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 5 • Berła/Różdżki/Laski: 7 • Petryfikacja/Polimorfia: 6 • Zionięcie: 5 • Czary: 8 Miejsce: Kanały, Przytułek, Podmrok Charakterystyka: Maga Yuan-Ti prawie zawsze spotkamy z innymi przedstawicielami tej rasy – nie muszę chyba dodawać, kogo należy unieszkodliwić jako pierwszego? Czarodziej potrafi się zabezpieczyć kilkoma czarami defensywnymi (tak więc dobrze byłoby mieć Wyłom) oraz rzuca Zamęt, który może skutecznie pokrzyżować nasze plany. Magiczny golem Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 10 • Punkty Życia: 64 • Klasa Pancerza: -2 • Trak0: 5 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 8000 Odporno¶ci: • Żywioły, Magia: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 8 • Zionięcie: 8 • Czary: 10 Miejsce: Twierdza Strażnika Charakterystyka: Tak, wzrok cię nie myli – jest odporny na każdy rodzaj żywiołu oraz na magię, a zranić go można tylko niemagiczn± broni± – brzmi niezbyt fajnie w poł±czeniu z jego statystykami i sił±? No ale niestety taka jest prawda. Jedyny sposób na jego pokonanie to walka z dystansu albo zmasowany atak i jak najszybsze zwycięstwo. Marilith Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 16 • Inteligencja: 19 • M±dro¶ć: 18 • Charyzma: 18 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 14 • Punkty Życia: 120 • Klasa Pancerza: -9 • Trak0: 7 • Liczba ataków: 5 • PD za zabicie: 23000 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień, Elektryczno¶ć: 100% • Magia: 85% • Zimno, Magiczne Zimno: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 5 • Berła/Różdżki/Laski: 7 • Petryfikacja/Polimorfia: 6 • Zionięcie: 8 • Czary: 5 Miejsce: Twierdza Strażnika Charakterystyka: Te demony s± niezwykle trudnymi przeciwnikami – odporne na magię pozbawiaj± nas jednego z naszych największych atutów. Dodatkowo rzucaj± na siebie co chwilę Ochronę przed Magicznymi Broniami – je¶li tego nie rozproszymy, to możemy je zranić tylko zwykłym orężem. Jakby tego było mało, posiadaj± 5 ataków na rundę, bardzo nisk± KP i nienajgorsze TraK0 oraz siłę. Na szczę¶cie nieczęsto nam przyjdzie zmierzyć się z tym potworem... Mefit błyskawić Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 15 • Klasa Pancerza: 4 • Trak0: 20 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 100% • Elektryczno¶ć: 125% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia. Mefit dymu Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 15 • Klasa Pancerza: 4 • Trak0: 20 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia. Mefit lodu Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 14 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 15 • Klasa Pancerza: 6 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Zimno, Magiczne Zimno: 100% • Ogień, Magiczny Ogień: -50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia, na który to żywioł s± wyj±tkowo podatne. Mefit magmy Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 6 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 125% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Ten rodzaj niestety musimy zabić metodami konwencjonalnymi – nie możemy użyć Kuli Ognia, gdyż s± na ten żywioł odporne, a nawet lecz± się pod jego wpływem. Mefit ognia Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 14 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 28 • Klasa Pancerza: 5 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 125% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Ten rodzaj niestety musimy zabić metodami konwencjonalnymi – nie możemy użyć Kuli Ognia, gdyż s± na ten żywioł odporne, a nawet się lecz± pod przyjęciu obrażeń od niego. Mefit pary Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 30 • Klasa Pancerza: 7 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Ten rodzaj niestety musimy zabić metodami konwencjonalnymi – nie możemy użyć Kuli Ognia, gdyż s± na ten żywioł odporne. Mefit powietrza Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 14 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 4 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia. Mefit pyłu Cechy: • Siła: 16 • Zręczno¶ć: 14 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 6 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 100% • Sieczne, Obuchowe, Pociski: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Do ich eksterminacji najlepiej użyć broni zadaj±cych obrażenia kłute, gdyż na każde inne s± w pewnym stopniu odporne. Również Kula Ognia na nic się nie zda, gdyż te mefity s± odporne na ten żywioł. Mefit soli Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 5 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Ten rodzaj niestety musimy zabić metodami konwencjonalnymi – nie możemy użyć Kuli Ognia, gdyż s± na ten żywioł odporne. Mefit ¶cieku Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 6 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 100% • Sieczne, Obuchowe, Pociski: 75% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Do ich eksterminacji najlepiej użyć broni zadaj±cych obrażenia kłute, gdyż na każde inne s± w pewnym stopniu odporne. Również Kula Ognia na nic się nie zda, gdyż te mefity s± odporne na ten żywioł. Mefit ¶wiatła Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 4 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia. Mgielny horror Cechy: • Siła: 13 • Zręczno¶ć: 10 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 10 • M±dro¶ć: 11 • Charyzma: 10 Statystyki: • Charakter: 12 • Poziom: Neutralny Zły • Punkty Życia: 50 • Klasa Pancerza: 2 • Trak0: 10 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 3000 Odporno¶ci: • Zmno, Magiczne Zimno, Kwas: 100% • Magia: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Wzgórza Wichrowych Włóczni Charakterystyka: Mgielny horror potrafi trochę pomieszać szyki. Jest w pewnym stopniu odporny na magię, tak więc nie możemy go zniszczyć czarami, co oznacza, że musimy to zrobić metodami konfesjonalnymi. Trzeba także uważać, gdyż ‼mgiełki” lubi± znikać, a przy ataku wysysać poziom. Minotaur Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 4 • Punkty Życia: 50 • Klasa Pancerza: 2 • Trak0: 11 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 1000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11 • Berła/Różdżki/Laski: 13 • Petryfikacja/Polimorfia: 12 • Zionięcie: 13 • Czary: 14 Miejsce: Przytułek Charakterystyka: Minotaury nie należ± do najtrudniejszych przeciwników, aczkolwiek je¶li już cię trafi±, to nieĽle uszkodz±. Często spotkamy te kreatury w grupie, tak więc możemy je trochę podsmażyć Kul± Ognia. Młody wampir Cechy: • Siła: 18/76 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 15 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 8 • Punkty Życia: 67 • Klasa Pancerza: 1 • Trak0: 11 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 8500 Odporno¶ci: • Zimno, Magiczne Zimno, Elektryczno¶ć: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Dzielnica Cmentarna Charakterystyka: Wampir jak to wampir – musimy na niego uważać. Zawsze czeka na nas w grupie swoich pobratymców, a gdy jest ich kilku, to musimy nieĽle chronić się przed wyssaniem poziomu. Najlepszym sposobem jest przypieczenie ich (Kul± Ognia, nie Błyskawic±, gdyż na elektryczno¶ć s± odporne) albo atak z dystansu. Monitor Kuo-Toa Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 13 • M±dro¶ć: 14 • Charyzma: 18 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 7 • Punkty Życia: 56 • Klasa Pancerza: 1 • Trak0: 14 • Liczba ataków: 4 • PD za zabicie: 1400 Odporno¶ci: • Kwas: 100% • Elektryczno¶ć: 50% • Ogień, Magiczny Ogień: -25% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 10 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Podmrok Charakterystyka: Jak każdego innego Kuo-Toana najlepiej przypiec go Kul± Ognia, gdyż jest podatny na ten żywioł. Musimy się jednak wystrzegać jego broni – strzela do nas bełtami, które ogłuszaj± – gdy uda mu się to raz, drugi i trzeci, to eliminuje z bitwy znaczn± czę¶ć naszej drużyny. Morski troll Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 20 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 6 • Punkty Życia: 100 • Klasa Pancerza: 3 • Trak0: 15 • Liczba ataków: 3 • PD za zabicie: 650 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11 • Berła/Różdżki/Laski: 13 • Petryfikacja/Polimorfia: 12 • Zionięcie: 13 • Czary: 14 Miejsce: Kanały Charakterystyka: Troll jak to troll – rzadko kiedy trafi, a my też możemy mieć z tym mały problem momentami. Gorzej jak mu wyjdzie atak – dzięki swojej sile może nas nieĽle uszkodzić. Ale wierzę, że dla żadnej drużyny poszukiwaczy przygód nie sprawi problemu (spotykamy go samego). Mózgowy golem Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Dobry • Poziom: 12 • Punkty Życia: 80 • Klasa Pancerza: 3 • Trak0: 9 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 10000 Odporno¶ci: • Elektryczno¶ć, Magia, Zimno, Sieczne, Obuchowe, Pociski: 100% • Ogień, Magiczny Ogień: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 8 • Zionięcie: 8 • Czary: 10 Miejsce: Podmrok Charakterystyka: Kolejny wymagaj±cy przeciwnik. Zranić go możemy tylko broniami zadaj±cymi obrażenia kłute, kwasem i magicznym zimnem. Niestety inna magia nie wchodzi w grę – jest na ni± całkowicie odporny. Posiada wysok± siłę, do¶ć nisk± KP i dużo PŻ. Najlepiej spróbować go zabić (albo mocno uszkodzić) pułapkami, a wykończyć tym, co mamy pod ręk±. Mumia Cechy: • Siła: 18/75 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Zły • Poziom: 7 • Punkty Życia: 51 • Klasa Pancerza: 3 • Trak0: 13 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 3000 Odporno¶ci: • Zimno, Magiczne Zimno, Kwas: 100% • Pociski: 80% • Sieczne, Kłute, Obuchowe: 50% • Elektryczno¶ć: 40% • Ogień, Magiczny Ogień: -25% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Dzielnica Cmentarna, Przytułek, Kanały Charakterystyka: Mumia posiada dwie zasadznicze cechy: niezgorsze odporno¶ci, oraz możliwo¶ć unieruchomienia postaci. Każdy rodzaj oręża zadaje jej przynajmniej o połowę mnie obrażeń niż normalnie. Nieumarłego nie da się też zniszczyć na dystans – pociski nie wyrz±dz± mu prawie żadnej szkody. Jedyny słaby punkt to ogień, na który jest szczególnie podatny – Kule Ognia i Ogniste Strzały na pewno się przydadz±. Mykonoid Cechy: • Siła: 18/82 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Neutralny • Poziom: 0 • Punkty Życia: 40 • Klasa Pancerza: 10 • Trak0: 15 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11 • Berła/Różdżki/Laski: 13 • Petryfikacja/Polimorfia: 12 • Zionięcie: 13 • Czary: 14 Miejsce: Podmrok, Gaj Druidów, Przytułek, Kula Sfer Charakterystyka: Sam Mykonoid może i jest słaby, ale nie do¶ć, że walczy w grupie, to jeszcze potrafi rzucać zamęt na naszych bohaterów, po czym powoli ich wykańcza. Najlepiej zniszczyć te potwory jak najszybciej, np. Kul± Ognia. Cytuj: Oceansoul - Sob 20.12.2008, 15:28:27 " /> Cytuj: Valygar - Sob 20.12.2008, 15:50:53 " />Łakowilk Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 16 • Kondycja: 15 • Inteligencja: 17 • M±dro¶ć: 10 • Charyzma: 12 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 7 • Punkty Życia: 41 • Klasa Pancerza: 3 • TraK0: 9 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 1400 Odporno¶ci: • Magia: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 12 • Berła/Różdżki/Laski: 13 • Petryfikacja/Polimorfia: 12 • Zionięcie: 14 • Czary: 14 Miejsce: Wzgórza Wichrowych Włóczni Charakterystyka: Pojedyncze łakowilki s± raczej niegroĽne – bardzo łatwo je pokonać. Niestety, gdy s± już w grupie, potrafi± nas trochę uszkodzić. Dodatkowo s± odporne w pewnym stopniu na magię, co oznacza, że nie będziemy w stanie załatwić wszystkich naraz. Łowca Niewolników - Strażnik Cechy: • Siła: 11 • Zręczno¶ć: 15 • Kondycja: 10 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 14 • Charyzma: 16 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 5 • Punkty Życia: 30 • Klasa Pancerza: 10 • Trak0: 15 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 3 Miejsce: Slumsy Charakterystyka: Jedni z łatwiejszych przeciwników, chociaż fakt, że spotykasz ich w ilo¶ciach hurtowych, może być małym problemem – raczej nie uszkodz± cię za bardzo, ale i tak trzeba uważać, a najlepiej rozprawić się z nimi za pomoc± Kuli Ognia. Łupieżca Umysłu Cechy: • Siła: 10 • Zręczno¶ć: 10 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 18 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Zły • Poziom: 8 • Punkty Życia: 68 • Klasa Pancerza: 5 • Trak0: 15 • Liczba ataków: 4 • PD za zabicie: 9000 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień, Zimno, Magiczne Zimno, Elektryczno¶ć, Kwas: 100% • Magia: 90% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 5 • Berła/Różdżki/Laski: 6 • Petryfikacja/Polimorfia: 6 • Zionięcie: 5 • Czary: 5 Miejsce: Podmrok, Kanały, Kryjówka Sendai Charakterystyka: Łupieżcy Umysłu niejednemu graczowi sprawiaj± ogromny problem – trafiony bohater zostaje unieruchomiony, a po chwili ginie (Ilithidzi wysysaj± mu inteligencję). Najłatwiejszym sposobem na pokonanie jest zastawianie pułapek albo przyzwanie "mięsa armatniego". Walcz±c z nimi należy także uważać na ich moc zauraczania. Atakowanie Magi± i Żywiołami nic nie da, gdyż s± na nie całkowicie odporni. Mag piratów Cechy: • Siła: 9 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 10 • Punkty Życia: 70 • Klasa Pancerza: 10 • Trak0: 11 • Liczba ataków: 7 • PD za zabicie: 3000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 8 • Berła/Różdżki/Laski: 10 • Petryfikacja/Polimorfia: 9 • Zionięcie: 9 • Czary: 10 Miejsce: Brynnlaw Charakterystyka: Mag jak to mag – wokół niego stoi kilku wojowników, a on sam rzuca czary, dlatego trzeba się go jak najszybciej pozbyć. Co prawda i tak dużo raczej nie zrobi, ale należy być zapobiegliwym. Mag Yuan-Ti Cechy: • Siła: 18 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 12 • Punkty Życia: 63 • Klasa Pancerza: 0 • Trak0: 13 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 7000 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień, Elektrczno¶ć, Zimno, Magiczne Zimno, Kwas: 30% • Magia: 20% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 5 • Berła/Różdżki/Laski: 7 • Petryfikacja/Polimorfia: 6 • Zionięcie: 5 • Czary: 8 Miejsce: Kanały, Przytułek, Podmrok Charakterystyka: Maga Yuan-Ti prawie zawsze spotkamy z innymi przedstawicielami tej rasy – nie muszę chyba dodawać, kogo należy unieszkodliwić jako pierwszego? Czarodziej potrafi się zabezpieczyć kilkoma czarami defensywnymi (tak więc dobrze byłoby mieć Wyłom) oraz rzuca Zamęt, który może skutecznie pokrzyżować nasze plany. Magiczny golem Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Neutralny • Poziom: 10 • Punkty Życia: 64 • Klasa Pancerza: -2 • Trak0: 5 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 8000 Odporno¶ci: • Żywioły, Magia: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 8 • Zionięcie: 8 • Czary: 10 Miejsce: Twierdza Strażnika Charakterystyka: Tak, wzrok cię nie myli – jest odporny na każdy rodzaj żywiołu oraz na magię, a zranić go można tylko niemagiczn± broni± – brzmi niezbyt fajnie w poł±czeniu z jego statystykami i sił±? No ale niestety taka jest prawda. Jedyny sposób na jego pokonanie to walka z dystansu albo zmasowany atak i jak najszybsze zwycięstwo. Marilith Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 16 • Inteligencja: 19 • M±dro¶ć: 18 • Charyzma: 18 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 14 • Punkty Życia: 120 • Klasa Pancerza: -9 • Trak0: 7 • Liczba ataków: 5 • PD za zabicie: 23000 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień, Elektryczno¶ć: 100% • Magia: 85% • Zimno, Magiczne Zimno: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 5 • Berła/Różdżki/Laski: 7 • Petryfikacja/Polimorfia: 6 • Zionięcie: 8 • Czary: 5 Miejsce: Twierdza Strażnika Charakterystyka: Te demony s± niezwykle trudnymi przeciwnikami – odporne na magię pozbawiaj± nas jednego z naszych największych atutów. Dodatkowo rzucaj± na siebie co chwila Ochronę przed Magicznymi Broniami – je¶li tego nie rozproszymy, to możemy je zranić tylko zwykłym orężem. Jakby tego było mało, posiadaj± 5 ataków na rundę, bardzo nisk± KP i nienajgorsze TraK0 oraz siłę. Na szczę¶cie nieczęsto nam przyjdzie zmierzyć się z tym potworem... Mefit błyskawić Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 15 • Klasa Pancerza: 4 • Trak0: 20 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 100% • Elektryczno¶ć: 125% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia. Mefit dymu Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 15 • Klasa Pancerza: 4 • Trak0: 20 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia. Mefit lodu Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 14 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 15 • Klasa Pancerza: 6 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Zimno, Magiczne Zimno: 100% • Ogień, Magiczny Ogień: -50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia, na który to żywioł s± wyj±tkowo podatne. Mefit magmy Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 6 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 125% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Ten rodzaj niestety musimy zabić metodami konwencjonalnymi – nie możemy użyć Kuli Ognia, gdyż s± na ten żywioł odporne, a nawet lecz± się pod jego wpływem. Mefit ognia Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 14 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 28 • Klasa Pancerza: 5 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 125% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Ten rodzaj niestety musimy zabić metodami konwencjonalnymi – nie możemy użyć Kuli Ognia, gdyż s± na ten żywioł odporne, a nawet się lecz± po przyjęciu obrażeń od niego. Mefit pary Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 30 • Klasa Pancerza: 7 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Ten rodzaj niestety musimy zabić metodami konwencjonalnymi – nie możemy użyć Kuli Ognia, gdyż s± na ten żywioł odporne. Mefit powietrza Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 14 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 4 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia. Mefit pyłu Cechy: • Siła: 16 • Zręczno¶ć: 14 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 6 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 100% • Sieczne, Obuchowe, Pociski: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Do ich eksterminacji najlepiej użyć broni zadaj±cych obrażenia kłute, gdyż na każde inne s± w pewnym stopniu odporne. Również Kula Ognia na nic się nie zda, gdyż te mefity s± odporne na ten żywioł. Mefit soli Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 5 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 100% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały, Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Ten rodzaj niestety musimy zabić metodami konwencjonalnymi – nie możemy użyć Kuli Ognia, gdyż s± na ten żywioł odporne. Mefit ¶cieku Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 6 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Ogień, Magiczny Ogień: 100% • Sieczne, Obuchowe, Pociski: 75% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Kanały Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Do ich eksterminacji najlepiej użyć broni zadaj±cych obrażenia kłute, gdyż na każde inne s± w pewnym stopniu odporne. Również Kula Ognia na nic się nie zda, gdyż te mefity s± odporne na ten żywioł. Mefit ¶wiatła Cechy: • Siła: 15 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 3 • Punkty Życia: 27 • Klasa Pancerza: 4 • Trak0: 17 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Lochy Irenicusa Charakterystyka: Mefity s± całkiem łatwymi przeciwnikami. Jeden cios miecza i w±chaj± kwiatki od spodu. Z racji, że spotykamy je w grupach, najlepiej do ich eksterminacji użyć Kuli Ognia. Mgielny horror Cechy: • Siła: 13 • Zręczno¶ć: 10 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 10 • M±dro¶ć: 11 • Charyzma: 10 Statystyki: • Charakter: 12 • Poziom: Neutralny Zły • Punkty Życia: 50 • Klasa Pancerza: 2 • Trak0: 10 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 3000 Odporno¶ci: • Zimno, Magiczne Zimno, Kwas: 100% • Magia: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Wzgórza Wichrowych Włóczni Charakterystyka: Mgielny horror potrafi trochę pomieszać szyki. Jest w pewnym stopniu odporny na magię, tak więc nie możemy go zniszczyć czarami, co oznacza, że musimy to zrobić metodami konwencjonalnymi. Trzeba także uważać, gdyż ‼mgiełki” lubi± znikać, a przy ataku wysysać poziom. Minotaur Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 4 • Punkty Życia: 50 • Klasa Pancerza: 2 • Trak0: 11 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 1000 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11 • Berła/Różdżki/Laski: 13 • Petryfikacja/Polimorfia: 12 • Zionięcie: 13 • Czary: 14 Miejsce: Przytułek Charakterystyka: Minotaury nie należ± do najtrudniejszych przeciwników, aczkolwiek je¶li już cię trafi±, to nieĽle uszkodz±. Często spotkamy te kreatury w grupie, tak więc możemy je trochę podsmażyć Kul± Ognia. Młody wampir Cechy: • Siła: 18/76 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 15 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 8 • Punkty Życia: 67 • Klasa Pancerza: 1 • Trak0: 11 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 8500 Odporno¶ci: • Zimno, Magiczne Zimno, Elektryczno¶ć: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 12 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Dzielnica Cmentarna Charakterystyka: Wampir jak to wampir – musimy na niego uważać. Zawsze czeka na nas w grupie swoich pobratymców, a gdy jest ich kilku, to musimy nieĽle chronić się przed wyssaniem poziomu. Najlepszym sposobem jest przypieczenie ich (Kul± Ognia, nie Błyskawic±, gdyż na elektryczno¶ć s± odporne) albo atak z dystansu. Monitor Kuo-Toa Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 13 • M±dro¶ć: 14 • Charyzma: 18 Statystyki: • Charakter: Neutralny Zły • Poziom: 7 • Punkty Życia: 56 • Klasa Pancerza: 1 • Trak0: 14 • Liczba ataków: 4 • PD za zabicie: 1400 Odporno¶ci: • Kwas: 100% • Elektryczno¶ć: 50% • Ogień, Magiczny Ogień: -25% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 10 • Berła/Różdżki/Laski: 10 • Petryfikacja/Polimorfia: 11 • Zionięcie: 12 • Czary: 13 Miejsce: Podmrok Charakterystyka: Jak każdego innego Kuo-Toana najlepiej przypiec go Kul± Ognia, gdyż jest podatny na ten żywioł. Musimy się jednak wystrzegać jego broni – strzela do nas bełtami, które ogłuszaj± – gdy uda mu się to raz, drugi i trzeci, to eliminuje z bitwy znaczn± czę¶ć naszej drużyny. Morski troll Cechy: • Siła: 19 • Zręczno¶ć: 20 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Zły • Poziom: 6 • Punkty Życia: 100 • Klasa Pancerza: 3 • Trak0: 15 • Liczba ataków: 3 • PD za zabicie: 650 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11 • Berła/Różdżki/Laski: 13 • Petryfikacja/Polimorfia: 12 • Zionięcie: 13 • Czary: 14 Miejsce: Kanały Charakterystyka: Troll jak to troll – rzadko kiedy trafi, a my też możemy mieć z tym mały problem momentami. Gorzej jak mu wyjdzie atak – dzięki swojej sile może nas nieĽle uszkodzić. Ale wierzę, że żadnej drużynie poszukiwaczy przygód nie sprawi problemu (spotykamy go samego). Mózgowy golem Cechy: • Siła: 20 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 9 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Chaotyczny Dobry • Poziom: 12 • Punkty Życia: 80 • Klasa Pancerza: 3 • Trak0: 9 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 10000 Odporno¶ci: • Elektryczno¶ć, Magia, Zimno, Sieczne, Obuchowe, Pociski: 100% • Ogień, Magiczny Ogień: 50% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 7 • Berła/Różdżki/Laski: 9 • Petryfikacja/Polimorfia: 8 • Zionięcie: 8 • Czary: 10 Miejsce: Podmrok Charakterystyka: Kolejny wymagaj±cy przeciwnik. Zranić go możemy tylko broniami zadaj±cymi obrażenia kłute, kwasem i magicznym zimnem. Niestety, inna magia nie wchodzi w grę – jest na ni± całkowicie odporny. Posiada wysok± siłę, do¶ć nisk± KP i dużo PŻ. Najlepiej spróbować go zabić (albo mocno uszkodzić) pułapkami, a wykończyć tym, co mamy pod ręk±. Mumia Cechy: • Siła: 18/75 • Zręczno¶ć: 9 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Zły • Poziom: 7 • Punkty Życia: 51 • Klasa Pancerza: 3 • Trak0: 13 • Liczba ataków: 1 • PD za zabicie: 3000 Odporno¶ci: • Zimno, Magiczne Zimno, Kwas: 100% • Pociski: 80% • Sieczne, Kłute, Obuchowe: 50% • Elektryczno¶ć: 40% • Ogień, Magiczny Ogień: -25% Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 13 • Berła/Różdżki/Laski: 15 • Petryfikacja/Polimorfia: 14 • Zionięcie: 16 • Czary: 16 Miejsce: Dzielnica Cmentarna, Przytułek, Kanały Charakterystyka: Mumia posiada dwie zasadnicze cechy: niezgorsze odporno¶ci oraz możliwo¶ć unieruchomienia postaci. Każdy rodzaj oręża zadaje jej przynajmniej o połowę mnie obrażeń niż normalnie. Nieumarłego nie da się też zniszczyć na dystans – pociski nie wyrz±dz± mu prawie żadnej szkody. Jedyny słaby punkt to ogień, na który jest szczególnie podatny – Kule Ognia i Ogniste Strzały na pewno się przydadz±. Mykonoid Cechy: • Siła: 18/82 • Zręczno¶ć: 18 • Kondycja: 9 • Inteligencja: 16 • M±dro¶ć: 9 • Charyzma: 9 Statystyki: • Charakter: Praworz±dny Neutralny • Poziom: 0 • Punkty Życia: 40 • Klasa Pancerza: 10 • Trak0: 15 • Liczba ataków: 2 • PD za zabicie: 420 Odporno¶ci: • Brak Rzuty obronne: • Paraliż/Trucizny/¦mierć: 11 • Berła/Różdżki/Laski: 13 • Petryfikacja/Polimorfia: 12 • Zionięcie: 13 • Czary: 14 Miejsce: Podmrok, Gaj Druidów, Przytułek, Kula Sfer Charakterystyka: Sam Mykonoid może i jest słaby, ale nie do¶ć, że walczy w grupie, to jeszcze potrafi rzucać zamęt na naszych bohaterów, po czym powoli ich wykańcza. Najlepiej zniszczyć te potwory jak najszybciej, np. Kul± Ognia. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |