ďťż
 
 
 
 

Wštki


[BG1] Upiorny Rycerz (Yeslic)



Oceansoul - Pią 20.03.2009, 19:34:19
" />Informacje o przeciwniku:

Upiorny rycerz jest bardzo potężnym przeciwnikiem. Wysoka siła (18/00) czyni jego ciosy bardzo mocnymi. Trudno go ubić ze względu na względnie niską klasę pancerza (-5), dużą ilość punktów życia (aż 125 – więcej niż sam Drizzt) i taką samą, ile legendarny elf, liczbę ataków (10). Wszystkie te czynniki plus bardzo wysoka odporność na wszelkie ataki od magii, ognia, zimna, kwasu i elektryczności (85%) oraz wysokie rzuty obronne czynią go jednym z najtrudniejszych przeciwników w grze. Upiorny rycerz szczególnie upodobał sobie rzucanie dwóch bardzo irytujących czarów – kula ognia i rozproszenie magii, które może zniszczyć całą taktykę walki. Jednak w miejscu, w którym się pojawia (Twierdza Durlaga) wszyscy w drużynie zazwyczaj mają już 8 poziom, co niesamowicie ułatwia sprawę.

Sposób I:

Przygotowanie do walki:

- mikstury siły olbrzyma (najlepiej sztormowego lub chmurowego);
- przywołanie boskiej mocy;
- ochrona przed złem (promień 3 metry);
- z zaklęć: korowa skóra, eteralny pancerz, osłabienie (najlepiej kilka), 2 razy przyspieszenie ruchów (chyba, że łykamy oleje szybkości);
- wyposażyć najlepszego wojownika w drużynie w buty szybkości (w połączeniu z zaklęciem przyspieszenia ruchów postać będzie nie tylko się poruszać szybciej, ale zwiększy się także ilość i prędkość zadawanych ciosów).

Przebieg walki:

Rzucamy wszelakie zaklęcia ochronne i wzmacniające oraz łykamy wszystkie mikstury. Wysuwamy nieco naprzód postać z największą liczbą PŻ, a następnie wysyłamy wojowników w dół po schodach. Kiedy tylko zauważymy Rycerza, trzeba włączyć pauzę i magiem rzucić na Kambiona osłabienie. Wznawiamy grę i wtedy Upiór zacznie z nami rozmawiać. Jak skończymy konwersację trzeba rzucić się wszystkimi siłami na Rycerza. Jeśli przeciwnik rzuci rozproszenie magii mag powinien wspomóc drużynę rzucając nań przyspieszenie ruchów. Przeciwnik powinien szybko paść, a przy jego ciele znajdziemy pawęż i sztylet dla Hurgana w Brodzie Ulgotha. Za jego pokonanie dostajemy 15000 PD.

Sposób II:

Przygotowanie do walki:

- mikstury skupienia, zręczności, siły olbrzyma;
- przywołanie boskiej mocy;
- przedmioty zwiększające TraKO w walce bronią dystansową (bransolety łucznictwa itp.);
- przyspieszenie ruchów (czar lub mikstury);
- różdżka przywołania potwora + zaklęcia przyzywające (np. animizacja martwego czy przywołania potwora I, II lub III);
- kula ognia (czar lub różdżka);
- osłabienie;
- ochrona przed ogniem;
- pierścień ochrony przed ogniem;
-ochrona przed złem.

Przebieg walki:

Łykamy wszystkie mikstury i wzmacniamy się czarami. Ustawiamy bohaterów przed schodkami. Mag może na wszelki wypadek rzucić lustrzane odbicie lub kamienną skórę. Wojownika z największą żywotnością wyposażamy w pierścień ochrony przed ogniem i rzucamy na niego czar uodporniający go na działanie tego żywiołu. Na lewo i prawo od postaci (po obu bokach schodów) przyzywamy (różdżką bądź też czarem) różnorakie kreatury. Członków drużyny wyposażamy w bronie dystansowe, a maga w różdżkę ognia (chyba, że nauczył się kilkakrotnie tego czaru). Wzmocnionym wojownikiem schodzimy w dół. Po rozmowie zaczyna się walka. Podbiegamy do lustra i zbijamy je. W tym momencie pojawią się odbicia wszystkich postaci przebywających w pomieszczeniu. Wojownikiem rzuconym na pastwę wrogów atakujemy odbicie Demona (żeby nie zabił oryginalnego Rycerza – stracilibyśmy doświadczenie za niego – 15000 PD). Reszta drużyny niech rozpocznie ostrzał realnego Upiora, a mag niech nie oszczędza różdżki ognia – raz za razem niech posyła kule siejące chaos wśród wrogów (przypomnę, że realny Rycerz też rzuca kule ognia)- wojownikowi nic to nie będzie robić z powodu czaru ochrony i pierścienia, a wrogowie będą otrzymywać poważne obrażenia. Po paru chwilach takiej kanonady wszyscy powinni paść; nawet gdyby któreś odbicie przetrwało, to nie dostanie się do drużyny dzięki przyzwanym potworom. Jedyne, czego trzeba dopilnować, to aby któryś z członków drużyny zgładził Upiornego Rycerza. Teraz pozostaje już tylko zgarnąć łup i wykonać do końca misję.




Oceansoul - Sob 21.03.2009, 22:25:40
" /> Cytuj:



Yeslick - Nie 22.03.2009, 14:47:47
" />Informacje o przeciwniku:

Upiorny rycerz jest bardzo potężnym przeciwnikiem. Wysoka siła (18/00) czyni jego ciosy niezwykle mocnymi. Trudno go ubić ze względu na względnie niską klasę pancerza (-5), dużą ilość punktów życia (aż 125 – więcej niż Drizzt) i taką samą, ile legendarny elf, liczbę ataków (10). Wszystkie te czynniki plus ogromna odporność na wszelkie ataki od magii, ognia, zimna, kwasu i elektryczności (85%) oraz wysokie rzuty obronne czynią go jednym z najtrudniejszych przeciwników w grze. Upiorny rycerz szczególnie upodobał sobie rzucanie dwóch bardzo irytujących czarów – kuli ognia i rozproszenia magii, które mogą zniszczyć całą taktykę walki. Jednak w miejscu, w którym się pojawia (Twierdza Durlaga), wszyscy w drużynie zazwyczaj mają już 8. poziom, co niesamowicie ułatwia sprawę.

Sposób I:

Przygotowanie do walki:

- mikstury siły olbrzyma (najlepiej sztormowego lub chmurowego);
- przywołanie boskiej mocy;
- ochrona przed złem (promień 3 metry);
- z zaklęć: korowa skóra, eteralny pancerz, osłabienie (najlepiej kilka), 2 razy przyspieszenie ruchów (chyba, że łykamy oleje szybkości);
- wyposażyć najlepszego wojownika w drużynie w buty szybkości (w połączeniu z zaklęciem przyspieszenia ruchów postać będzie nie tylko się poruszać szybciej, ale zwiększy się także ilość i prędkość zadawanych ciosów).

Przebieg walki:

Rzucamy wszelakie zaklęcia ochronne i wzmacniające oraz łykamy wszystkie mikstury. Wysuwamy nieco naprzód postać z największą liczbą PŻ, a następnie wysyłamy wojowników w dół po schodach. Kiedy tylko zauważymy Rycerza, trzeba włączyć, a mag musi rzucić na Kambiona osłabienie. Wznawiamy grę i wtedy Upiór zacznie z nami rozmawiać. Gdy skończymy konwersację, trzeba rzucić się wszystkimi siłami na Rycerza. Jeśli przeciwnik rzuci rozproszenie magii, czarodziej powinien wspomóc drużynę, rzucając nań przyspieszenie ruchów. Przeciwnik powinien szybko paść, a przy jego ciele znajdziemy pawęż i sztylet dla Hurgana w Brodzie Ulgotha. Za jego pokonanie dostajemy 15000 PD.

Sposób II:

Przygotowanie do walki:

- mikstury skupienia, zręczności, siły olbrzyma;
- przywołanie boskiej mocy;
- przedmioty zwiększające TraK0 w walce bronią dystansową (bransolety łucznictwa itp.);
- przyspieszenie ruchów (czar lub mikstury);
- różdżka przywołania potwora + zaklęcia przyzywające (np. animacja martwego czy przywołania potwora I, II lub III);
- kula ognia (czar lub różdżka);
- osłabienie;
- ochrona przed ogniem;
- pierścień ochrony przed ogniem;
-ochrona przed złem.

Przebieg walki:

Łykamy wszystkie mikstury i wzmacniamy się czarami. Ustawiamy bohaterów przed schodkami. Mag może na wszelki wypadek rzucić lustrzane odbicie lub kamienną skórę. Wojownika z największą żywotnością wyposażamy w pierścień ochrony przed ogniem i rzucamy na niego czar uodporniający go na działanie tego żywiołu. Na lewo i prawo od postaci (po obu bokach schodów) przyzywamy (różdżką bądź też czarem) różnorakie kreatury. Członków drużyny wyposażamy w bronie dystansowe, a maga w różdżkę ognia (chyba, że nauczył się kilkakrotnie tego czaru). Wzmocniony wojownik schodzi w dół. Po rozmowie zaczyna się walka. Podbiegamy do lustra i zbijamy je. W tym momencie pojawią się odbicia wszystkich postaci przebywających w pomieszczeniu. Wojownik rzucony na pastwę wrogów atakuje odbicie Demona (żeby nie zabił oryginalnego Rycerza – stracilibyśmy doświadczenie za niego – 15000 PD). Reszta drużyny rozpoczyna ostrzał realnego Upiora, a mag niech nie oszczędza różdżki ognia – raz za razem musi posyłać kule siejące chaos wśród wrogów (przypomnę, że realny Rycerz też rzuca kule ognia) - wojownikowi nic to nie będzie robić z powodu czaru ochrony i pierścienia, a wrogowie będą otrzymywać poważne obrażenia. Po paru chwilach takiej kanonady wszyscy powinni paść; nawet gdyby któreś odbicie przetrwało, to nie dostanie się do drużyny dzięki przyzwanym potworom. Jedyne, czego trzeba dopilnować, to aby któryś z członków drużyny zgładził Upiornego Rycerza. Teraz pozostaje już tylko zgarnąć łup i wykonać do końca misję.



wojjoo - Nie 22.03.2009, 22:44:16
" /> Cytuj:




Yeslick - Pon 23.03.2009, 13:07:05
" />Informacje o przeciwniku:

Upiorny rycerz jest bardzo potężnym przeciwnikiem. Wysoka siła (18/00) czyni jego ciosy niezwykle mocnymi. Trudno go ubić z powodu względnie niskiej klasie pancerza (-5), dużej ilości punktów życia (aż 125 – więcej niż Drizzt) i takiej samej, co legendarny elf, liczbie ataków (10). Wszystkie te czynniki plus ogromna odporność na wszelkie ataki od magii, ognia, zimna, kwasu i elektryczności (85%) oraz wysokie rzuty obronne czynią go jednym z najtrudniejszych przeciwników w grze. Upiorny rycerz szczególnie upodobał sobie rzucanie dwóch bardzo irytujących czarów – kuli ognia i rozproszenia magii, które mogą zniszczyć całą taktykę walki. Jednak w miejscu, w którym się pojawia (Twierdza Durlaga), wszyscy w drużynie zazwyczaj mają już 8. poziom, co niesamowicie ułatwia sprawę.

Sposób I:

Przygotowanie do walki:

- mikstury siły olbrzyma (najlepiej sztormowego lub chmurowego);
- przywołanie boskiej mocy;
- ochrona przed złem (promień 3 metry);
- z zaklęć: korowa skóra, eteralny pancerz, wielkie osłabienie (najlepiej kilka), 2 razy przyspieszenie ruchów (chyba, że łykamy oleje szybkości);
- wyposażyć najlepszego wojownika w drużynie w buty szybkości (w połączeniu z zaklęciem przyspieszenia ruchów postać będzie nie tylko poruszać się szybciej, ale zwiększy się także ilość i prędkość zadawanych ciosów).

Przebieg walki:

Rzucamy wszelakie zaklęcia ochronne i wzmacniające oraz łykamy wszystkie mikstury. Wysuwamy nieco naprzód postać z największą liczbą PŻ, a następnie wysyłamy wojowników w dół po schodach. Kiedy tylko zauważymy Rycerza, trzeba włączyć pauzę, a mag musi rzucić na Kambiona wielkie osłabienie. Wznawiamy grę i wtedy Upiór zacznie z nami rozmawiać. Gdy skończymy konwersację, trzeba rzucić się wszystkimi siłami na Rycerza. Jeśli przeciwnik rzuci rozproszenie magii, czarodziej powinien wspomóc drużynę, rzucając nań przyspieszenie ruchów. Przeciwnik powinien szybko paść, a przy jego ciele znajdziemy pawęż i sztylet dla Hurgana w Brodzie Ulgotha. Za jego pokonanie dostajemy 15000 PD.

Sposób II:

Przygotowanie do walki:

- mikstury skupienia, zręczności, siły olbrzyma;
- przywołanie boskiej mocy;
- przedmioty zwiększające TraK0 w walce bronią dystansową (bransolety łucznictwa itp.);
- przyspieszenie ruchów (czar lub mikstury);
- różdżka przywołania potwora + zaklęcia przyzywające (np. animacja martwego czy przywołania potwora I, II lub III);
- kula ognia (czar lub różdżka);
- wielkie osłabienie;
- ochrona przed ogniem;
- pierścień ochrony przed ogniem;
-ochrona przed złem.

Przebieg walki:

Łykamy wszystkie mikstury i wzmacniamy się czarami. Ustawiamy bohaterów przed schodkami. Mag może na wszelki wypadek rzucić lustrzane odbicie lub kamienną skórę. Wojownika z największą żywotnością wyposażamy w pierścień ochrony przed ogniem i rzucamy na niego czar uodporniający na działanie tego żywiołu. Na lewo i prawo od postaci (po obu bokach schodów) przyzywamy (różdżką bądź też czarem) różnorakie kreatury. Członków drużyny wyposażamy w bronie dystansowe, a maga w różdżkę ognia (chyba, że nauczył się kilkakrotnie tego czaru). Wzmocniony wojownik schodzi w dół. Po rozmowie zaczyna się walka. Podbiegamy do lustra i zbijamy je. W tym momencie pojawią się odbicia wszystkich postaci przebywających w pomieszczeniu. Wojownik rzucony na pastwę wrogów atakuje odbicie Demona (żeby nie zabił oryginalnego Rycerza – stracilibyśmy doświadczenie za niego – 15000 PD). Reszta drużyny rozpoczyna ostrzał realnego Upiora, a mag niech nie oszczędza różdżki ognia – raz za razem musi posyłać kule siejące chaos wśród wrogów (przypomnę, że realny Rycerz też rzuca kule ognia) - wojownikowi nic to nie będzie robić z powodu czaru ochrony i pierścienia, a wrogowie będą otrzymywać poważne obrażenia. Po paru chwilach takiej kanonady wszyscy powinni paść; nawet gdyby któreś odbicie przetrwało, to nie dostanie się do drużyny dzięki przyzwanym potworom. Jedyne, czego trzeba dopilnować, to aby któryś z członków drużyny zgładził Upiornego Rycerza. Teraz pozostaje już tylko zgarnąć łup i wykonać do końca misję.



wojjoo - Pon 23.03.2009, 14:27:34
" /> Cytuj:



Yeslick - Pon 23.03.2009, 14:39:21
" />Informacje o przeciwniku:

Upiorny rycerz jest bardzo potężnym przeciwnikiem. Wysoka siła (18/00) czyni jego ciosy niezwykle mocnymi. Trudno go ubić z powodu względnie niskiej klasy pancerza (-5), dużej ilości punktów życia (aż 125 – więcej niż Drizzt) i takiej samej, co legendarny elf, liczbie ataków (10). Wszystkie te czynniki plus ogromna odporność na wszelkie ataki od magii, ognia, zimna, kwasu i elektryczności (85%) oraz wysokie rzuty obronne czynią go jednym z najtrudniejszych przeciwników w grze. Upiorny rycerz szczególnie upodobał sobie rzucanie dwóch bardzo irytujących czarów – kuli ognia i rozproszenia magii, które mogą zniszczyć całą taktykę walki. Jednak w miejscu, w którym się pojawia (Twierdza Durlaga), wszyscy w drużynie zazwyczaj mają już 8. poziom, co niesamowicie ułatwia sprawę.

Sposób I:

Przygotowanie do walki:

- mikstury siły olbrzyma (najlepiej sztormowego lub chmurowego);
- przywołanie boskiej mocy;
- ochrona przed złem (promień 3 metry);
- z zaklęć: korowa skóra, eteralny pancerz, wielkie osłabienie (najlepiej kilka), 2 razy przyspieszenie ruchów (chyba, że łykamy oleje szybkości);
- wyposażyć najlepszego wojownika w drużynie w buty szybkości (w połączeniu z zaklęciem przyspieszenia ruchów postać będzie nie tylko poruszać się szybciej, ale zwiększy się także ilość i prędkość zadawanych ciosów).

Przebieg walki:

Rzucamy wszelakie zaklęcia ochronne i wzmacniające oraz łykamy wszystkie mikstury. Wysuwamy nieco naprzód postać z największą liczbą PŻ, a następnie wysyłamy wojowników w dół po schodach. Kiedy tylko zauważymy Rycerza, trzeba włączyć pauzę, a mag musi rzucić na Kambiona wielkie osłabienie. Wznawiamy grę i wtedy Upiór zacznie z nami rozmawiać. Gdy skończymy konwersację, trzeba rzucić się wszystkimi siłami na Rycerza. Jeśli przeciwnik rzuci rozproszenie magii, czarodziej powinien wspomóc drużynę, rzucając nań przyspieszenie ruchów. Przeciwnik powinien szybko paść, a przy jego ciele znajdziemy pawęż i sztylet dla Hurgana w Brodzie Ulgotha. Za jego pokonanie dostajemy 15000 PD.

Sposób II:

Przygotowanie do walki:

- mikstury skupienia, zręczności, siły olbrzyma;
- przywołanie boskiej mocy;
- przedmioty zwiększające TraK0 w walce bronią dystansową (bransolety łucznictwa itp.);
- przyspieszenie ruchów (czar lub mikstury);
- różdżka przywołania potwora + zaklęcia przyzywające (np. animacja martwego czy przywołania potwora I, II lub III);
- kula ognia (czar lub różdżka);
- wielkie osłabienie;
- ochrona przed ogniem;
- pierścień ochrony przed ogniem;
- ochrona przed złem.

Przebieg walki:

Łykamy wszystkie mikstury i wzmacniamy się czarami. Ustawiamy bohaterów przed schodkami. Mag może na wszelki wypadek rzucić lustrzane odbicie lub kamienną skórę. Wojownika z największą żywotnością wyposażamy w pierścień ochrony przed ogniem i rzucamy na niego czar uodporniający na działanie tego żywiołu. Na lewo i prawo od postaci (po obu bokach schodów) przyzywamy (różdżką bądź też czarem) różnorakie kreatury. Członków drużyny wyposażamy w bronie dystansowe, a maga w różdżkę ognia (chyba, że nauczył się kilkakrotnie tego czaru). Wzmocniony wojownik schodzi w dół. Po rozmowie zaczyna się walka. Podbiegamy do lustra i zbijamy je. W tym momencie pojawią się odbicia wszystkich postaci przebywających w pomieszczeniu. Wojownik rzucony na pastwę wrogów atakuje odbicie Demona (żeby nie zabił oryginalnego Rycerza – stracilibyśmy doświadczenie za niego – 15000 PD). Reszta drużyny rozpoczyna ostrzał realnego Upiora, a mag niech nie oszczędza różdżki ognia – raz za razem musi posyłać kule siejące chaos wśród wrogów (przypomnę, że realny Rycerz też rzuca kule ognia) - wojownikowi nic to nie będzie robić z powodu czaru ochrony i pierścienia, a wrogowie będą otrzymywać poważne obrażenia. Po paru chwilach takiej kanonady wszyscy powinni paść; nawet gdyby któreś odbicie przetrwało, to nie dostanie się do drużyny dzięki przyzwanym potworom. Jedyne, czego trzeba dopilnować, to aby któryś z członków drużyny zgładził Upiornego Rycerza. Teraz pozostaje już tylko zgarnąć łup i wykonać do końca misję.



Arcen - Pon 23.03.2009, 14:43:55
" />Sam nie wiem, czy mam prawo uwagę zwracać, ale mnie coś zastanawia.

Mianowicie:

Cytuj:



Yeslick - Pon 23.03.2009, 15:49:42
" />Informacje o przeciwniku:

Upiorny rycerz jest bardzo potężnym przeciwnikiem. Wysoka siła (18/00) czyni jego ciosy niezwykle mocnymi. Trudno go ubić z powodu względnie niskiej klasy pancerza (-5), dużej ilości punktów życia (aż 125 – więcej niż Drizzt) i takiej samej, co legendarny elf, liczby ataków (10). Wszystkie te czynniki plus ogromna odporność na wszelkie ataki od magii, ognia, zimna, kwasu i elektryczności (85%) oraz wysokie rzuty obronne czynią go jednym z najtrudniejszych przeciwników w grze. Upiorny rycerz szczególnie upodobał sobie rzucanie dwóch bardzo irytujących czarów – kuli ognia i rozproszenia magii, które mogą zniszczyć całą taktykę walki. Jednak w miejscu, w którym się pojawia (Twierdza Durlaga), wszyscy w drużynie zazwyczaj mają już 8. poziom, co niesamowicie ułatwia sprawę.

Sposób I:

Przygotowanie do walki:

- mikstury siły olbrzyma (najlepiej sztormowego lub chmurowego);
- przywołanie boskiej mocy;
- ochrona przed złem (promień 3 metry);
- z zaklęć: korowa skóra, eteralny pancerz, wielkie osłabienie (najlepiej kilka), 2 razy przyspieszenie ruchów (chyba, że łykamy oleje szybkości);
- wyposażyć najlepszego wojownika w drużynie w buty szybkości (w połączeniu z zaklęciem przyspieszenia ruchów postać będzie nie tylko poruszać się szybciej, ale zwiększy się także ilość i prędkość zadawanych ciosów).

Przebieg walki:

Rzucamy wszelakie zaklęcia ochronne i wzmacniające oraz łykamy wszystkie mikstury. Wysuwamy nieco naprzód postać z największą liczbą PŻ, a następnie wysyłamy wojowników w dół po schodach. Kiedy tylko zauważymy Rycerza, trzeba włączyć pauzę, a mag musi rzucić na Kambiona wielkie osłabienie. Wznawiamy grę i wtedy Upiór zacznie z nami rozmawiać. Gdy skończymy konwersację, trzeba rzucić się wszystkimi siłami na Rycerza. Jeśli przeciwnik rzuci rozproszenie magii, czarodziej powinien wspomóc drużynę, rzucając nań przyspieszenie ruchów. Przeciwnik powinien szybko paść, a przy jego ciele znajdziemy pawęż i sztylet dla Hurgana w Brodzie Ulgotha. Za jego pokonanie dostajemy 15000 PD.

Sposób II:

Przygotowanie do walki:

- mikstury skupienia, zręczności, siły olbrzyma;
- przywołanie boskiej mocy;
- przedmioty zwiększające TraK0 w walce bronią dystansową (bransolety łucznictwa itp.);
- przyspieszenie ruchów (czar lub mikstury);
- różdżka przywołania potwora + zaklęcia przyzywające (np. animacja martwego czy przywołania potwora I, II lub III);
- kula ognia (czar lub różdżka);
- wielkie osłabienie;
- ochrona przed ogniem;
- pierścień ochrony przed ogniem;
- ochrona przed złem.

Przebieg walki:

Łykamy wszystkie mikstury i wzmacniamy się czarami. Ustawiamy bohaterów przed schodkami. Mag może na wszelki wypadek rzucić lustrzane odbicie lub kamienną skórę. Wojownika z największą żywotnością wyposażamy w pierścień ochrony przed ogniem i rzucamy na niego czar uodporniający na działanie tego żywiołu. Na lewo i prawo od postaci (po obu bokach schodów) przyzywamy (różdżką bądź też czarem) różnorakie kreatury. Członków drużyny wyposażamy w bronie dystansowe, a maga w różdżkę kuli ognia (chyba, że nauczył się kilkakrotnie tego czaru). Wzmocniony wojownik schodzi w dół. Po rozmowie zaczyna się walka. Podbiegamy do lustra i zbijamy je. W tym momencie pojawią się odbicia wszystkich postaci przebywających w pomieszczeniu. Wojownik rzucony na pastwę wrogów atakuje odbicie Demona (żeby nie zabił oryginalnego Rycerza – stracilibyśmy doświadczenie za niego – 15000 PD). Reszta drużyny rozpoczyna ostrzał realnego Upiora, a mag niech nie oszczędza różdżki ognia – raz za razem musi posyłać kule siejące chaos wśród wrogów (przypomnę, że realny Rycerz też rzuca kule ognia) - wojownikowi nic to nie będzie robić z powodu czaru ochrony i pierścienia, a wrogowie będą otrzymywać poważne obrażenia. Po paru chwilach takiej kanonady wszyscy powinni paść; nawet gdyby któreś odbicie przetrwało, to nie dostanie się do drużyny dzięki przyzwanym potworom. Jedyne, czego trzeba dopilnować, to aby któryś z członków drużyny zgładził Upiornego Rycerza. Teraz pozostaje już tylko zgarnąć łup i wykonać do końca misję.

Tutaj chyba każdy ma prawo do zwrócenia uwagi:)



Orish - Pon 23.03.2009, 16:59:20
" /> Cytuj:



Yeslick - Pon 23.03.2009, 17:19:36
" /> :)

Ooo...z włóczykija zmieniłem się w kmiecia;p:)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.