ďťż
Wštki |
[BG1] Solucja Wieży Dulraga - na zewnątrz (Kartez)
Orish - Wto 01.05.2007, 14:37:59 " />Wieża Durlaga (AR 0500) Wreszcie dotarliśmy, do tego okrytego sławą i mgłą tajemnicy miejsca. Idąc przez kolejne bramy czuje się potęgę, którą kiedyś miał ten donżon… (Tak swoją drogą, to jedna z najładniejszych lokacji w grze- jak dla mnie przebija Twierdzę Gnoli.) Na początku spotkamy sklepikarza-niestety nie "oferuje" on kradzieży ;( Warto go zapamiętać, ponieważ będzie można mu na bieżąco wciskać łupy, kiedy zabraknie miejsca w plecakach. 1. Dwa horrory bitewne. Wbrew pozorom są dość silne. Można rzucić przyśpieszenie albo jakiś inny czar wspomagający przed potyczką. Za każdego dostaniem raptem 2000 PD. 2. Tym razem duet sobowtórniaków. Widać umknęły toporowi Drulaga, ewentualnie przyszły odwiedzić 300letnie szczątki rodziny. W każdym bądź razie ten przykry fakt natychmiastowo korygujemy. 3.Wejście na mury, horror bitewny. Przy okazji radzę uważać, aby szkielety porozrzucane na murze nie ustrzeliły nam maga tudzież złodzieja. 4. Wejście do wieży, przewodnik. 5. Taras z bazyliszkiem mniejszym Wchodzi się na niego z 1szego piętra wieży. Stoi na nim bazyliszek mniejszy (1400exp, na początek można wysłać jakieś przywołańce, bo jak się nie ma farta to może zamienić w kamień, świntuch jeden) 6. Górny taras Wchodzimy na niego po schodkach z niższego tarasiku. Po napotykamy grupkę gnoli-szkoda marnować fireballa. Gdy już się na niego wczłapiemy, spotkamy większe bazyliszki-miły i łatwy exp. Tu jednak wartałoby coś przywołać, bo rzuty obronne są trudniejsze. ------------------------------------- (do tego jest mapka) Oress - Wto 01.05.2007, 14:43:44 " />uhh tu gorzej... Cytuj: Seldon - Wto 01.05.2007, 14:48:04 " />Tekst jaki jest każdy widzi. Czy się komuś forma spodoba, rzecz gustu. Natomiast sam opis lokacji IMO wystarczający. Poza tym, powiedzmy sobie szczerze solucja BG1 dawno nie była uzupełniana i ten tekst z pewnością się przyda. Oress - Wto 01.05.2007, 14:51:36 " /> Cytuj: Orish - Wto 01.05.2007, 21:47:53 " />Poprawiona wersja. ----------------------------------- Wieża Durlaga (AR 0500) Wreszcie dotarliśmy, do imponującej warowni, jaką jest Wieża Durlaga. Wybudowana została przez klan ww. krasnoluda. Miała on przywrócić mu dawną chwałę i zapewnić bezpieczeństwo. Jednakże, o przykra ironio członków klanu zaczęły dyskretnie wymordowywać i zastępować obrzydliwe stwory nazywane sobowtórniakami. (Sobowtórniaki zdolne są do kopiowania wyglądu i osobowości swoich ofiar.) Wkrótce Durlag został sam i przez – jak mówi legenda- wiele dni uciekał korytarzami podziemi swej siedziby, tak długo, aż pokonał wszystkich prześladowców, jednakże zaczął stawać się coraz bardziej szalony. Nie widział świata poza tworzeniem wymyślnych pułapek i zabezpieczeń dla twierdzy. Przy życiu przez wiele lat trzymała go tylko determinacja i chęć zabicia wszelkich intruzów, którzy mogą nadejść, aż w końcu zmarł około trzystu lat temu ze starości, wycieńczenia i choroby. /*mapa*/ Słowem wstępu: drogi Graczu, ponieważ nie mogę przewidzieć, w jakim okresie gry przybędziesz do tego miejsca, będę opisywał zarówno trudne walki, jak i te (stosunkowo) łatwe. Tuż po wejściu na lokację spotkamy handlarza broni. Jedynym godnym uwagi przedmiotem, jaki oferuje jest różdżka ognia (służącą głównie do rzucanie kul ognia, bo drugiego jej działania-płomieni Agannazara- nie warto używać). Jeśli nie masz w drużynie mocnego maga, a za to dysponujesz odrobiną grosiwa w sakiewce, to rozważ zainwestowanie w tę broń. Fakt, że tutaj stoi na pewno wykorzystasz, kiedy to nie będziesz mieć miejsca w plecakach na nowe łupy… 1. Dwa horrory bitewne. Mogą stanowić problem. Jeśli twój mag może rzucać „przyśpieszenie” skorzystaj z niego bez wahania. Dobrze jest też rzucić kapłanem błogosławieństwo/psalm/grupową ochronę przed złem/jedność obronną/albo jakikolwiek inny wspomagający czar. Jeśli naprawdę nie możesz sobie z nimi poradzić, użyj kapłanem 1szopoziomowego czaru „sanktuarium”, zasłoń przejście horrom i wykończ je bronią dystansową. Niestety dostaniemy za nie jedynie 2000PD od sztuki. Jakby tego było mało, przy ich zwłokach na pewno nie będzie niczego ciekawego. 2. Tym razem duet sobowtórniaków. Widać umknęły toporowi Drulaga, ewentualnie przyszły odwiedzić 300letnie szczątki rodziny. W każdym bądź razie ten przykry fakt natychmiastowo korygujemy. Nie powinny sprawiać problemu. 3.Wejście na mury, horror bitewny. Na murach porozrzucane są szkielety uzbrojone w halabardy i długie łuki refleksyjne, tak więc dobrze jest od razu po wejściu na tereny warowni zabić je za pomocą magicznych pocisków. Jeśli jednak, nie masz ich zbyt dużo, bądź Ci się po prostu nie chce, odpuść sobie i od razu wejdź do wieży, bo 67 PD od sztuki to mało atrakcyjny łup (chociaż dwa tysiące po horrorze brzmią zachęcająco). 4. Wejście do donżonu. Jeśli w Brodzie Ulgotha zapłaciliśmy 60 sz złota Ike (przewodnikowi) to będzie tu na nas czekał. Powie nam parę słów o historii warowni i przesłaniu, jakie ma nieść, a następnie zaprosi nas do wnętrza swoistego muzeum, które sobie urządził… 5. Taras z bazyliszkiem mniejszym Wchodzi się na niego z 1szego piętra wieży. Czeka na nim bazyliszek mniejszy (1400PD). Ma on niemiły nawyk zamieniania w kamień. Jeśli twoja drużyna ma niskie poziomy powinieneś użyć czaru, zwoju, bądź mikstury lustrzanych oczu, ewentualnie możesz przywołać kapłanem szkielety które są odporne na petryfikację. 6. Górny taras Wchodzimy na niego po schodkach z niższego tarasiku. Po drodze napotkamy grupkę gnoli (tych „zwykłych”, najsłabszych) .Gdy już się na niego wczłapiemy, spotkamy większe bazyliszki (4000PD) Tu jednak nawet silna drużyna może potrzebować wyżej wymienionego wsparcia, ponieważ rzuty obronne będą trudniejsze. Oress - Śro 02.05.2007, 08:43:02 " />teraz już lepiej, jednak mimo wszystko tekst bym połączył w całośc, ale to kwestia dyskusji... Valygar - Śro 02.05.2007, 09:13:20 " />Nie wiem czy to po prostu mój Word jest taki tępy, ale jak zacząłem sprawdzać, to znalazło mi że nie ma takiego słowa jak "wymordowywać" (ja bym to już zamienił na zabijać ale może to jak już pisałem wina Worda. 2 pkt. . Pisze "Drulaga". 5 pkt. Pisze "szkielety które". Przed które przecinek Zresztą "tarasiku mój Word też nie znalazł. Wczłapiemy też nie znalazło. Za Horrory Bitewne jest 4000 XP No i teraz pytanie czy to mój Word jest taki ułomny czy takich słów naprawdę nie ma. Orish - Śro 02.05.2007, 09:18:55 " />Zdecydowanie to Word jest tępy, bo te słowa są jak najbardziej zrozumiałe |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |